מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- בעיית עצירות חוזרתקוקונת21/12/2010
שלום, בני בן 3 וחצי, מגיל 11 חודשים סבל מעצירויות עד מצב של חוקנים ופרולפס. עשה אינספור בדיקות צואה,אולטרסאונד בטן וכליות, בדיקות דם וכלום לא נמצא.קיבל תקופה ארוכה שמן פרפין עד שהמצב הוטב. במשך מספר חודשים היה בסדר וחזר שוב לעצירויותבגיל שנתיים וחצי. העצירויות התבטאו בצואה קשה שמכאיבה לו, גם אם יש יציאות יומיומיות.גסטרואנטרולוג עימו נפגשנו המליץ לתת לו לתקופה של מספר חודשים שמן פרפין ואכן המצב הוטב.הפסקנו פרפין אך כיום בגיל שלוש וחצי שוב חוזרות התופעות האלו. יש לציין כי למרות שנגמל לא מוכן לעשות צואה אלא רק עם טיטול ובעמידה. מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית עצירות חוזרת - תגובה
פרופ` יורם בוינובר21/12/2010זקוק לטיפול פסיכולוגי וטיפול בעצירות עם נורמלקס או פרפין. יש בספרא מרפאה שעוסקת בבעיה זו - דר וייס טלפון- 5305006
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות חוזרת
קוקונת13/01/2011שלום הומלץ לי ללכת לספרא לד"ר וייס לשם טיפול פסיכולוגי לילד בן שלוש וחצי עם עצירות חוזרת. האם יש מקום בצפון שמתמחה בזה? (אנחנו גרים ליד עפולה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות קשהנטלי21/12/2010
בני השבוע בן 4 חודשים,סובל מריפלוקס,כל הזמן פולט (בזמן ואחרי הארוחה) כל הזמן מציקים לו גרפסים ויש חוסר שקט...מאחר והוא עלה יפה במשקל לאורך הזמן אז נאמר לי שאין צורך בטיפול אך לצערי מגיל חודשיים וחצי שלוש החלה החמרה מאחר וגם כמויות האוכל עלו. פניתי בשבוע שעבר לרופא והוא נתן לי מרשם לזנטק ואינפמיל (לפני כן ניזון ממטרנה ותוספת כפית קורנפלור רק בלילה) ובאמת ראינו שינוי,התחלנו להשתמש כבר מיום חמישי ,הפליטות/קיא כמעט פחתו,גרפסים מעטים ועדינים אך נוצרה עצירות! בהתחלה הקקי היה קצת יותר סמיך וביום ראשון לא הצליח לעשות ואתמול העצירות נגמרה בבכי מר ,כל שעה הוא ניסה והתחילה לצאת לו חתיכת קקי שנתקעה באמצע ורק שעזרתי לו ומשכתי את החתיכה בעצמי (ממש קשה) זה יצא והוא בכה בהסטריה,ככה היה 6 פעמים,מתוכם 4 פעמים עם דם! כמובן שמאתמול חזרתי למטרנה ונתתי עגבניה מגורדת ומים ובסוף היום הוא הצליח לעשות קקי רגיל,היום הוא משלשל.
הלכתי לרופא שוב ונאמר לי שאולי בכלל אין ריפלוקס כי לא נעשתה בדיקה פולשנית (אני יודעת שיש לו) ושנחזור למטרנה עם זנטק ונתן משחה לפי הטבעת שלו עקב הדם והמאמץ.
מה לעשות?? הפליטות חזרו שוב והחוסר שקט איתו,האם יש משהו לעשות עם האינפמיל כמו לתת עם שמן? כי זה באמת עזר וזנטק עם מטרנה ממש לא עוזר,גם עם מסמיכים עם קורונפלור.. אני גם יציין שהילד ישן במהלך היום ממש טוב עם האינפמיל ולא קם אחרי חצי שעה על השעון
יש עצות? אני מיואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות קשה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר21/12/2010האנפמיל לעתים עושה עצירות. ממליץ לתת לו כטיפול ברפלוקס פורמולה רגילה עם תוספת של דייסה כ 5 אחוז להסמכה בתוספת לזנטק. חשוב שמנות המזון לא תהיינה גדולות מהרצוי. לעתים קרובות עודף אןכל גורם לרפלוקס. בדיקות פולשניות לא נדרשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ירוקהשירי אוחיון21/12/2010
שלום,
בתי בת 5.5 חודשים,ניזונה מהנקה. לפני כשבועיים התחלתי הן טעימות של ירקות והן תוסף ברזל. איני זוכרת במדיוק אך נדמה לי כי עוד לפני מתן תוסף ברזל וטעימות החלה הילדה לתת צואה ירוקה כהה. היא עושה כל יום לעיתים כל יומיים ולעיתים פעמיים ביום. מדובר בצואה ירוקה,לא קשה ולא נוזלית.
האם יש מקום לדאגה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה ירוקה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר21/12/2010לצבע זה של הצואה אין משמעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שליטה בסוגריםעליזה21/12/2010
יש לי ילד בן 12.6שבשנתיים האחרונות מתלכלך מצואה .לפעמים פעמיים ביום ולפעמים כמה ימים "יבשים".יש לציין שתמיד סבל מעצירות.בדיקת גסטרו שללה טחורים.וטיפול פסיכולוגי לא עזר.אנו נואשים אודה לכם אם תוכלו לעזור לנו.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שליטה בסוגרים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר21/12/2010יש לנו בספרא- שיבא יחידה לטיפול בבעיה שכזו- ניתן לקבוע תור לדר וייס בטלפון- 5305006
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גביסקון ולקטולוז לתינוקתtal20/12/2010
שלום רב
אני ממש אובדת עצות. אני גרה בחו"ל ולא סומכת כל כך על הרופאים כאן.
התינוקת שלי בת 5 חודשים, יונקת בלבד ועולה יפה במשקל. היא פולטת הרבה באי נוחות ומקבלת גביסקון. מאז שהתחלנו עם הגביסקון ירדה כמות היציאות לפעם, אני מחכה שבוע ואז נותנת לה נר מרוב דאגה. הרופאה המליצה להמשיך גביסקון ולהוסיף כל יום לקטולוז. שאלותיי:
1. גבסקון ולקטולוז , לא יותר מיד תרופות?
2. האם היא עלולה לפתח תלות בלקטולוז?
3. אולי בכלל זו לא עצירות? הרי קראתי שתינוק יונק יכול גם שבוע בלי יציאה.אולי אני סתם נותנת נר מיותר? הרופאה כאן חושבת שצריך לפחות כל יומיים.
מה דעתכם? בבקשה ענו לי, אני לא רוצה להזיק לקטנה שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גביסקון ולקטולוז לתינוקת - תגובה
ד''ר בתיה וייס21/12/2010יציאה פעם בשבוע יכולה להיות בהנקה. עם זאת, מכיון שיש שינוי עם גביסקון ויתכן והילדה סובלת מכך- ניתן להוסיף בתחילה מעט עגבניה, אם אין שיפור אפשר לתת פגלקס רבע כפית או לקטולוז. יש לשקול שוב האם זקוקה לגביסקון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה על מיץ שזיפים
tal22/12/2010האם ניתן לתת מיץ ממים שהושרו בהם שזיפים כדי להפעיל את מערכת העיכול במקרה שהיא סובלת ? אם כן כמה ניתן לתת?
תודה רבה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 8.5 חד'דניאלה19/12/2010
שלום,
בני בן 8.5 חד' ניזון מהנקה בלבד ומעט מוצקים.
מגיל אפס הוא תינוק מאד לא רגוע. בוכה ומקטר המון, רוצה על הידיים, מסרב לשחק, לא נרדם עם הנקה. היתה תקופה של פליטות מרובות מאד שעברה.
מגיל 5 חד' נעצרה העלייה במשקל, לאחרונה החל לעלות שוב כ- 80 גר' בשבועיים.
הוא מאד לא רגוע אחרי היניקה, כל הזמן רוצה לינוק,
אני ממש יכולה לשמוע את פעולת העיכול שלו. פעם חשבתי שאלו קרקורי בטן שהוא עדיין רעב, אך הבנתי שאלו פעולות העיכול. במידה ולא עשה גרפס אחרי האוכל ושכב לישון, מתעורר אחרי חצי שעה בבכי היסטרי וסובל נורא עד שיוצא הגרפס. גם השינה שלו לא רגועה והוא מתעורר המון.
האם זה נורמלי? יכול להיות שהוא סובל מבעיה בבטן?
מהן הבדיקות שניתן לעשות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 8.5 חד' - תגובה
ד''ר בתיה וייס21/12/2010עצירה בעלייה במשקל מחייבת התייחסות. התלונות אינן ספציפיות אך מכיון שיש ירידה ברכילה ואי שקט גם בשינה יש לשלול רפלוקס או דלקת של הושט. פני לגסטרואנטרולוג ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
דניאלה21/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 6 עדיין עושה קקי בתחתונים- הצילולילך19/12/2010
בתי בת 6, נשארה בגן שנה נוספת בעיקר בגלל בעיה שלא עוברת- היא עדיין עושה קקי בתחתונים. לא כל הזמן, זה יכול להיות פעם בשרותים ופעם לא או יום כן יום לא או לפעמים ממש תקופות ארוכות יותר של שבוע או יותר שהכל בסדר. יש לציין שהיא טוענת שברח לה כי לא שמה לב, אך זה נשמע לנו מוזר מאוד. מאז שהייתה תינוקת הייתה עושה הרבה קקי, ויוצא לה במהירות וקלות. שמענו על שיטת החוקנים אך אנו מתנגדים לה נמרצות. בדיקות רפואיות שעשינו תקינות. אנו די אובדי עיצות... ניסינו ריפוי בעיסוק ספורט טיפולי טיפול רגשי... מה לא! אולי כאן תחכה לנו עיצת הקסם?? הלוואייייי
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 6 עדיין עושה קקי בתחתונים- הצילו - תגובה
ד''ר בתיה וייס21/12/2010אין כאן פתרון קסם, אך בהחלט ניתן לעזור. בבי"ח ספרא לילדים תל השומר פועלת מרפאה המתמחה בבעיות אלה וכוללת בנוסף לגסטרואנטרולוג ילדים גם רפואה משלימה ויעוץ פסיכולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ידוע לך על מרפאה כזו
לילך21/12/2010באזור עפולה? אנחנו מאיזור עפולה... אשמח מאוד אם את מכירה משהו כאן באיזור
שוב....תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ידוע לך על מרפאה כזו - תגובה
ד''ר בתיה וייס22/12/2010המרפאה היחידה הפועלת בצורה זו היא בספרא, תל השומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות לבן 3 ו4 חודשים-דחוף!מיקה19/12/2010
שלום וברכה(סליחה מראש על הארוך של המכתב ,אנחנו פשוט ממש מיואשים!)יש לילדי בעיה בהוצאת הקיבה כבר מגיל חצי שנה(בגיל זה הפסקתי להניק אותו די בפיתאומיות ועד אז הוא ינק מלא)בסביבות גיל 10 חודשים לקחנו אותו לכירורג ילדים,שבדק אותו וטען שהכול תקין למטה,נתן לנו להשתמש בפגלקס, השתמשנו מספר חודשים והפסקנו,הבעיה לא נפתרה ,אלא התדירות שלה השתנתה מעת לעת,בגיל שנתיים הבעיה עדיין לא חלפה ולקחנו אותו לגסטרולוג ילדים ששוב בדק אותו ואמר כי אין בעיה פיזיולוגית והמליץ להתחיל להשתמש בנורמלקס,טען שזה לתקופה ממושכת..עד היום הילד עם החומר הנ"ל!!.בסביבות גיל שנתיים וחצי גמלנו אותו מהטיטול(שתן אין שום בעיה-הולך עצמאית)אך לגבי היציאות הדבר הפך כבר לבילתי אפשרי,כל הזמן אנחנו הוריו צריכים להזכיר לו ללכת לשירותים אחרת הוא "רוקד",או לחילופין רץ לספה להתיישב על מנת שהקיבה לא תצא,יש לציין כי ניסינו הרבה שיטות של חיזוקים ,מתנות, מדבקות ואפילו כעסנו עליו, והיו תקופות יותר קלות,אך למעשה עד עכשיו הילד לא הולך לבד לעשות את הקיבה !!אלא רק כאשר אנו אומרים לו או רואים אותו עושה את התנועות "המוזרות"(יש לציין כי לפני חצי שנה נולדה לו אחות חדשה והוא התחיל גן עירייה ולא מוכן לשבת בשירותים שבגן),אשמח מאוד לקבל חוות דעת,מה ניתן לעשות והאם להמשיך להשתמש בנורמלקס??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות לבן 3 ו4 חודשים-דחוף! - תגובה
ד''ר בתיה וייס21/12/2010ממליצה לך לפנות למרפאה המתמחית בתחום בעיות מסוג זה בבית חולים ספרא לילדים, כולל שימוש ברפואה משלימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות בעקבות שינוי לאינפמילנטלי19/12/2010
כיצד ניתן להקל על עצירות שנוצרה משינוי תמ"ל ממטרנה לאינפמיל עקב ריפלוקס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החמרה נוספת-דם בצואה!
נטלי20/12/2010מה עושים? הילד בן 4 חודשים מתפתל כבר יומיים לעשות קקי והיום הצליח להוציא ביחד עם עזרה של הרמת רגליים,יצא חתיכה מאוד קטנה עם דם,חתיכה נוספת ניסתה לצאת ובסוף חזרה לבפנים,הילד סבל ובכה! יצא לו פיפי מרוב מאמץ.זה נוצר עקב החלפת פורמולה ממטרנה לאינפמיל לפני 4 ימים (בגלל ריפלוקס),מה עושים?? אני עכשיו מנסה להביא לו עגבניה מגורדת ומים, האם לחזור למטרנה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זנטקנטלי19/12/2010
שלום,
האם ניתן לתת זנטק לבני בן 4 ח' במקביל לויטמין די או ברזל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זנטק - תגובה
ד''ר בתיה וייס21/12/2010רצוי לתת בנפרד לפני אוכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שליטה על סוגריםמשהי19/12/2010
אני בת 20 ואני מאוד מעונינת לשמוע חוות דעת של גסטרו ילדים בבקשה
היתיעצתי עם פרוטולוג
הודה לך עם תחזרי אליי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שליטה על סוגרים - תגובה
ד''ר בתיה וייס21/12/2010בגילך יש ךהתייעץ עם גסטרו' מבוגרים מומחה לרצפת האגן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שליטה על סוגריםמשהי19/12/2010
שלום
נולדתי עם imperforated נותחתי בגיל יום. שחזור בגיל שנה, שנה וחצי, וחצי שנה.
בעיות soiling חוסר שליטה.
ביצעתי בדיקת מונמטריה של פי הטבעת והחלחולת תוצאות- לחץ בסיסי 5 . ממ"כ.
אורך סוגר במנוחה 0 ממ"כ . נפח ניפוח 20 סמ"ק, הרפלק האנורקטלי לא הופק.
סגירה מרצון 0 . ממ"כ. זמן סגירה אין- סגירה. מבחן הצאייה אין שינוי לחץ.
volume threshold - מבחן סף התחושה לנפח, סף התחושה 25 מ"ל. צורך ביציה 50 מל
כאב בנפח 100 סמ"ק רפלקס עורי אנגלי קיים valasalva manouver מוחלש.
ירידת רצפת האגן 2. הערות- אין למעשה לראות תפקוד של ספיקר , במקרה זה לא נראה כי ביופידבק יכול לועיל.
טופלתי עד היום בבית חולים מאיר והרופא המליץ לי לעשות ניתוח של שריר מפלסטטיק
אני באי בדעות מה לעשות האם כדי לי לעבור את הניתוח הזה? אשמח עם תענה /י לי
כמה שיותר מוקדם
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שליטה על סוגרים - תגובה
ד''ר בתיה וייס19/12/2010לא ציינת בת כמה את. יעוץ במקרה זה אינו יכול להנתן במסגרת זו. במידה ואינך בטוחה את יכולה להתייעץ עם כירורג נוסף או גסטרואנטרולוג שמומחיותו רצפת האגן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה צהבהבה בהירהחגית17/12/2010
ביתי בת ארבעה וחצי חודשים, יונקת ומזה כיומיים יש לה צואה צהבהבה בהירה רירית מעט, האם זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה צהבהבה בהירה - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/12/2010התיאור נשמע תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זנטק לריפלוקסנטלי16/12/2010
שלום רב,
בני בן כמעט 4 חודשים,יש לו ריפלוקס והרופא נתן לנו מרשם לזנקט ואינפמיל.
ע"פ המרשם יש לתת זנטק 3 פעמים ביום 0.5 לפני האוכל (הוא שוקל 6.800) הבעיה שאנחנו מביאים לו גם סימיקול לפני האוכל,בעיקר בערב וכתוב "יש לחכות שעתיים לפחות בין תרופה זו לבין נטילת סותרי חומצה וקטוקונזול",האם זה כולל סימיקול?
שאלה נוספת,האם זה מחייב להביא ממש בסמוך לארוחה או שאפשר גם חצי שעה לפני(למשל אם צריך לצאת)?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זנטק לריפלוקס - תגובה
ד''ר בתיה וייס17/12/2010אפשר ורצוי לתת זנטק כ-15 דקות לפני אוכל או יותר. אין בעייה עם סימיקול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה דחוףףלי16/12/2010
תינוק בן חצי שנה אושפז עקב חום גבוה שהתגלה כויראלי
טופל באשפוז 4 ימים תוך כדי מתן אנטיביו דרך הוריד
בבדיקות שעשו שלחו אותנו ל us דרכי השתן נאמר כליות תקינות ללא הידרופרוזיס
כיס שתן ריק, מוקד היפואקוגני קטן צמוד לדופן הימני של כיס השתן עם תוכן נוזלי (פיתול מעיים?)
בדיקת טירואיד FT4 תקין, בדיקת TSH נמוך
שלחו אותנו לUS חוזר ובדיקות דם חוזרות בעוד חודש עם תוספת ברזל כי יצא גם 10.4
האם לדעתך באמת מדובר בפיתול מעיים אני בחרדות איומות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה עזרה דחוףף - תגובה
פרופ` יורם בוינובר16/12/2010מתרשם שמדובר באמת בחרדה. הייתם צריכים לדבר עם הרופאים בבית החולים לפני השחרור כדי שיסבירו לכם הממצאים ויורידו מליבכם חרדות. אין עדות בבדיקה שציינתם למשהו לא תקין ספציפי במע העיכול.
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
