מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- מציאת טיפול מתאיםאורית04/01/2011
ביתי בת 5 שבועות, נולדה בריאה בניתוח קיסרי במשקל 3800 ג' וירדה ל- 3450 בביה"ח. בעקבות כך עברתי מהנקה לסימילאק, אכלה נהדר. בגיל שבועיים החלה לבכות בזמן האוכל והרופא המטפל העביר אותה לנוטרמיגן מחשש לרגישות לחלב (גם אחותה הגדולה עברה דבר דומה בגיל חודשיים ואכלה נוטרמיגן עד גיל שנה).
מאחר ולא הייתה הטבה למרות הנוטרמיגן הרופא העלה השערה לריפלוקס (מקיאה מעט מאוד, יותר פולטת). אלג'יקל קיד לא עזר, נוטרמיגן מוסמך עם דייסה, מקבלת 1 CC לוסק פעמיים ביום ועדיין בוכה ומתפתלת על הבקבוק בכל ארוחה ואוכלת מעט יחסית לגילה ומשקלה אך עם זאת עלתה 160 גרם בשבוע האחרון (שוקלת כרגע 4560 ג'). התסכול גדול... מה עוד אפשר לעשות כדי שתוכל לאכול בשלווה ולא בצרחות? כל האכלה נמשכת שעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מציאת טיפול מתאים - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין04/01/2011תינוק הסובל מ"קוליקס" קשים עד גיל 3 חודשים האכלה ממושכת וקושי בהאכלה סובל קרוב לוודאי מהפרעת אכילה מוקדמת . חשוב מאד להרגיע את הילד לפני אכילה, לכרבל אותו , ואף להשתמש באמבטיה חמה מרגיעה. בזמן האכלה לנתק טלפונים ומכשירי רעש להשמיע מוזיקה שלווה, ולהימנע מהאכלה ממושכת וכופה . אם אינך מסתדרת מומלץ לפנות למרפאה לבעיות אכילה בגיל הרך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותאנה03/01/2011
שלום.בני הבן 3 סובל מעצירות יותר מ3 חודשים.קיבל כל התקופה הזו נורמלקס.התרופה עזרה,אבל גם אים היציאות רכות ביותר הוא מתלונן על כאבים תוך כדי עשיית הצרכים.נבדק ע" רופא שציין שמדובר בעצירות פונקציונלית ורשם לתת לו שמן פרפין במשך 3 חודשים וכל יום במשך שבוע לעשות לו חוקן של מיקרוליט.אני חוששת מחוקן כי ידוע שהחוקנים עלולים לגרום למעי העצלני ולתלות בחוקנים עצמם.האים החששות שלי מוצדקות או שאין מה לפחד מעשיית החוקנים ברציפות במשך שבוע ימים ? ועוד שאלה-מה זה עצירות פונקציונלית ?בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות - תגובה
פרופ` יורם בוינובר03/01/2011לאנה
אני מסכים עם המושג פונקציונלי. ממליץ על הפרפין ללא חוקנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בבטןקרן02/01/2011
שלום רב, בני בן שנה. בחודשים האחרונים בטנו מאוד מאוד נפוחה, עד שהטבור יוצא החוצה. כשהבחנתי בכך לראשונה רופא הילדים לא ייחס לכך חשיבות, אך נראה לי לא הגיוני שזה נמשך. הילד בדר"כ שמח ותזזיתי, אך פעמים רבות הוא הופך להיות נודניק וחסר שקט, והוא מתעורר בלילה בבכי. לאחרונה הוא סובל משלשולים שציבעם חיוור, אך לא ברור לי אם זה קשור לבטן התפוחה או לעובדה שהוא נטל אנטיביוטיקה תקופה ארוכה. אשמח לדעת כיצד ניתן לבדוק מה הגורם לבטן הנפוחה. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בבטן - תגובה
פרופ` יורם בוינובר02/01/2011בטן תפוחה יכולה לייצג מצב של בליעת אויר או מצב לאחר מחלה זיהומית במעי-שלשול.
זה יסתדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומנישרית30/12/2010
שלום רב...
נער בגיל המתבגר אובחן בכבד שומני..האם תוסף מזון תמצית של קקטוס יל לשפר?? ויש גם את גלידן מצוי של סולגר.. מה דעתך בנושא? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני - תגובה
פרופ` יורם בוינובר02/01/2011אין טיפול טוב לכבד שומני . הטיפול הטוב ביותר הוא דיאטטי - במידהוהילד שמן- דיאטה. רצוי לבדוק את השומנים בדם. ניתן לתת ויטמין E. המדידה באולטראסאונד לא מדויקת.
באשר לתכשירים הטבעיים אין המלצה רפואית בנדון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית יציאות וכאבי בטןאמא29/12/2010
בני בן 4.5 חודשים, ינק מלא עד גיל חודשיים ובין לבין קיבל תוספות קטנות של סימילאק שגרמו לכאבי בטן חזקים, מגיל 3 חודשים התחלנו עם מטרנה, כאבי הבטן לא פסקו עד היום למרות שלעיתים ניכר שיפור..
בנוסף בכי מתמיד באכילה, לעיתים קורה שלא בוכה, אך בד"כ שאינו אוכל ילד חייכן...
היום מקבל רק מטרנה ובגלל שסובל מכאבי בטן (יכול להיות ער שעות רבות או להתעורר המון בלילה) החלפנו לו לצמחי למשך 4 ימים למעט קושי קל ביציאות היה ניכר שיפור בכאבי הבטן שכן לא התכווץ ולא התעורר במהלך שנת יום/ לילה
יש לציין שהצואה עם מזון חלבי היתה נוזלית עם גרגרים קטנים ואילו ען הצמחי הצואה קשה יותר, אי לכך היום החזרתי אותו לחלב מטרנה ללא לקטוז ושוב הוא אינו רגוע וסובל מכאבי בטן (התכווצויות, גזים מעטים, יציאה אחת ליום- נעשה אדום מאוד, אך היציאה שלשולית וחוסר רוגע)
יכול להיות שרגיש לחלב או שיש בעיה גסטרו (אני שומעת בועות אוויר ענקיות שהוא אוכל ובוכה מהן)?
נ.ב. אחותו הגדולה אלרגית לאגוזים, בוטנים שומשום, סובלת מאסטמה של העור מגיל ס ועד היום (בת 3.5)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעית יציאות וכאבי בטן - תגובה
פרופ` יורם בוינובר02/01/2011במידה ויש שיפור על סויה המשיכי עם הסויה עוד חודש ואז חזרי לפורמולה חלבית. לגזים אין לנו פיתרון יעיל. רצוי לא להאביס. מנת המזון צריכה להיות מדודה ולא מוגזמת. בליעת אויר לעתים מרבה כמות הגזים וחוסר נוחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוסקמיה29/12/2010
לתינוקת בת חודשיים האם ניתן לתת לוסק ומיד הנקה או שיש צורך להמתין בין הלוסק לאכילה ?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לוסק - תגובה
ד''ר בתיה וייס29/12/2010יש להמתין כ 15 דקות. אפשר לתת את המנה בין הארוחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכחתי להוסיף בהודעתי הקודמת...לילי26/12/2010
שהוא עולה במשקל יפה ולכן אני מרגישה שלא ממש מתייחסים ברצינות לבעית הפליטות וההקאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף בהודעתי הקודמת... - תגובה
ד''ר בתיה וייס27/12/2010אכן לעתים אין צורך בכל טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטרמיגן או אינפמיל בשילוב זנטק?לילי26/12/2010
שלום רב
בני בן שלושה חודשים. ינק כשבועיים אך בגלל ירידה במשקל התחלתי לתת לו אופטימיל. הוא לא הפסיק לצרוח וגם פלט והקיא לפעמים. רופאת ילדים אבחנה ריפלוקס ונתנה אדגיקל קיד לאחר כל ארוחה. מכיוון שלא היה שיפור משמעותי הגעתי לרופאה אחרת שהמליצה על אינפמיל. כעבור שבוע היה שיפור משמעותי שנמשך כחודש ולאחר חודש הוא חזר לפלוט ולהקיא. הרופאה לא רצתה כל כך לתת לי זנטק אבל בסוף נתנה חצי cc פעמים ביום- לא עזר. הלכתי לגסטרולוג ילדים שהעלה את מינון הזנטק ל1 cc ובנוסף אמר לתת אדגיקל קיד אחרי כל ארוחה- מכיוון שכבר הייתי שם לא השתמשתי בהמלצתו ורק העליתי את מינון הזנטק ל1 cc. שאלתי אותו האם יכולה להיות רגישות לחלב פרה והוא אמר שהוא בספק אבל שאם עלית מינון התרופה לא עוזרת אולי לנסות נוטרמיגן. לאחר עלית מינון הזנטק הילד עדיין פולט מאוד ומקיא. היום כבר בדמעות הגעתי לרופאת ילדים שנתנה לי מרשם לנוטרמיגן והפסקתי את הזנטק כדי לבודד. הוא אכל כבר שלוש ארוחות- עדיין פולט אבל לא הקיא. איך אדע מה טוב לו? תוך כמה זמן, אם בכלל אני אמורה לראות שינוי בעקבות המעבר לנוטרמיגן? ואם זה לא יעזור, האם לחזור שוב לאינפמיל ולזנטק? אשמח מאוד לחוות דעת נוספת... אני כבר ממש מיואשת.
תודה מראש
לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוטרמיגן או אינפמיל בשילוב זנטק? - תגובה
ד''ר בתיה וייס27/12/2010יש לתת לנוטרמיגן כ 48 שעות כדי לראות הטבה אם אכן מדובר ברגישות לחלבון חלב פרה. אם זנטק לא עזר איני רואה מקום לטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפולוקס ללא פליטותמיה26/12/2010
ביתי בת כחודשיים ,לפני כשבועיים אובחן ריפולוקס עקב זה שהיא הפסיקה לאכול , התחלנו טיפול בלוסק , הייתה הטבה במהלך שבוע ואף עלתה במשקל , אולם כעת שוב היא ברגרסיה ובקושי אוכלת .אני כ"כ מיואשת ומודאגת , מדוע יש רגרסיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפולוקס ללא פליטות - תגובה
ד''ר בתיה וייס27/12/2010הפסקת אכילה אינה מצביעה בהכרח על רפלוקס. יש לשקול בירור נוסף. פני לגסטוראנטרולוג ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לפני יציאה והתאפקות - תינוקטל26/12/2010
שלום רב
בני בן שנה ושבעה חודשים מתלונן בחודש האחרון בערך חצי שעה לפני יציאה, הוא מתחיל לבכות צועק "קקי" ותופס את הישבן.( יציאות רכות).
גם כשאני מחליפה לו את הטיטול הוא בוכה מרים את הישבן ובקושי נותן לנגב.
רופאת הילדים לא ראתה שום דבר מיוחד בפי הטבעת, אני מורחת לו משחת עדינול להרגעה.
לאחרונה החרפה הוא מסרב לצאת אני מנס לעזור לו עם תרגילים של הרגלים לבטן, אני רואה שהוא עומד לצאת אבל הוא מתנגד הוא ממש מפעיל שרירים ומתנגד... כבר 3 ימים ללא יציאה, אחרי 1 cc שמן פראפין ונר גליצרין אחד - ללא הועיל..
אנא עצתכם, התינוק ממש במצוקה ולא מפסיק לבכות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לפני יציאה והתאפקות - תינוק - תגובה
ד''ר בתיה וייס27/12/2010ממלץ לתת שמן פרפין בכמות טובה (10 סמק לפחות) או פגלקס חצי כפית ליום למשך מס' ימים עד שבועות כדי לא לקבע את הבעייה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ובחילות ממושכותטלי24/12/2010
ילדה בת 10 - לפני כחודש היו יומיים של בחילות הקאות וכאבי בטן ומאז כל הזמן מתלוננת על בחילות וכאבי בטן (אין הקאות)
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן ובחילות ממושכות - תגובה
ד''ר בתיה וייס25/12/2010לאחר מחלה וירלית יש לעתים הפרעה בהתרוקנות הקיבה. מומלץ ארוחות קטנות ולא שומניות. במידה והתלונות נמשכות ללא שיפור צריך לשקול בדיקה גסטרוסקופית. בדיקות דם כלליות כולל שקיעת דם ובדיקה לצליאק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטן ובחילות ממושכות
חן04/01/2011מהם ההסברים השכיחים לתופעות אלו?
האם יכול להיות קשר לסוכרת נעורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גאזיםרויטל24/12/2010
שלום רב
לאחרונה אני סובלת מהמון גאזים..
מאז שאני זוכרת את עצמי היו לי גאזים
עצירויות לפעמים - אם כי דוקא בעצירויות יש הטבה משמעותית .
הבעיה עם הגאזים שזה כבר מפריע לי בחיי היום יום , בזוגיות
ובפגישות עם אנשים- לפעמים פשוט לא נשלט.
מה אפשר לעשות ?
אני גם אסמטית- יש קשר בין הדברים ?
קראתי על גאזים שזה יכול להיות גם מנשימה לא נכונה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גאזים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר24/12/2010יש קשר גם עם בעית הנשימה וגם עם העצירות. בחלק ניכר מהמקרים הבעיה היא בליעת אויר. בעצירות נאגר גז גם אם הוא בכמות תקינה. צריך לטפל בשניים. כמו כן נסי להפחית בפחמימות. פני לדיאטנית.
רצוי לדעת שפורום זה מיועד לילדים ולא למבוגרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים לבן 10 חודשיםקרן22/12/2010
שלום,
בני בן 10 חודשים, בחודש האחרון החלפתי לו לאיזומיל (סימילאק צמחי) בגלל נזלת וליחה מרובה. בתקופה זו היו לבני 2 תקופות של שילשולים, הראשונה לשבוע ימים והשניה החלה זה אתה כבר שלושה ימים. שאלתי, האם יתכן שזה בעקבות המזון החדש (שאגב אני מכניסה גם דיסת 8 דגנים להסמכה בעקבות ריפלוקס)? האם המזון הזה יכול לשנות משהו ביציאות של בני?
שאלה נוספת - האם יש משהו מומלץ לאדום שנוצר בטוסיק בעקבות השילשול? - ממש נוצרה שם כוויה והשימוש בדזיטין כבר לא ממש עוזר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים לבן 10 חודשים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר23/12/2010לאדום השתמשי בטריאולון. החלפת המזון לסויה על בסיס התלונה שהזכרת חסרת בסיס. ליחה לא נגרמת מחלב - זה מיתוס שקשה להשריש. השלשול מקורו כנראה בזיהום וירלי השכיח בעונה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן שנעלמו וחזרו ללא שינוי במזאמא22/12/2010
שלום,
בני בן 4 וחצי חודשים היום. סבל מכאבי בטן שהפריעו בעיקר בשינה, פרט לכך מתפתל יפה, אך תמיד בזמן האכילה בכה ועשה קולות של חנק/ השתנקות/ בליעת אוויר ותנועות של התפתלות, עד כדי כך שהעדיף לוותר על הבקבוק/שד. כל אלו בזמן שהנקתי ולאחר שעברתי למטרנה היה שיפור (ייתכן ומהמטרנה ייתכן וזה עניין של גיל)- גיל 3.5 חודשים לערך.
בשלושה שבועות האחרונים לא היו כלל כאבי בטן ובני אכל ללא בכי, ישן המון!!! וחייך.
לפני שבוע החלו אותם כאבי בטן, התכווציות מלוות בכי, חוסר תיאבון, בכי באכילה וכיו"ב.
בני הפסיק כמעט לישון!!! וגם שישן מתעורר המון!!!נראה שכאבי הבטן הללו נמצאים לאורך כל היום! (יציאה פעם ביום מלווה במאמץ).
מדוע כאבי בטן מופיעים שוב? הרי לא שיניתי שום דבר במזון שלו בחודש וחצי האחרון!!!
כמו כן, האם ייתכן וכאבי בטן קשורים לחיסון שעשיתי לו???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן שנעלמו וחזרו ללא שינוי במז - תגובה
פרופ` יורם בוינובר23/12/2010אם עשית חיסון לרוטה יתכן שיש קשר ולא זה קוליק של הגיל הזה. יתכן קומפוננט של עצירות. התחילי לתת מרק. התןפעה תחלוף עם הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל מה לגבי
אמא24/12/2010בעיות האכילה שקיימות כל הזמן הזה? אכילה מקוטעת, הפסקות מרובות, הרמת רגליים, השתנקות....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בלבלב כרוניתרינת22/12/2010
אני בת 34 סובלת כ 12 שנה מדלקת בלבלב כרונית עם סיבה שלא ידועה, לצערי הרב גם בני בן ה-6 סובל מהתקפים חוזרים בלבלב, ואין לאף רופא תשובה איך לטפל בבעיה או לצמצם את מס' ההתקפים שבאים בתדירות של 4 חודשים בערך.
שמעתי על בדיקה גנטית שניתן לבצע ולשלוח לד"ר וויט בגרמניה אשמח לקבל עצות אני מיואשת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בלבלב כרונית - תגובה
פרופ` יורם בוינובר23/12/2010לגביך יש לפנות לאתר למבוגרים האתר הנוכחי מיועד לילדים. יש ברורים שניתן לעשות כמו זה שהזכרת- פני לגסטרואנטרולוג. את הילד יש לברר ביחידה לגסטרו ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
