מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- צליאקלימור15/12/2010
בני בן 4. בשנה האחרונה התנהגותו השתנתה - ירידה משמעותית באכילה, עצבנות ועייפות ניכרת. בדיקת דם העלתה אנמיה קלה. הוא גבוה מאוד אך רזה. האם ייתכן ו מדובר בצליאק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק - תגובה
פרופ` יורם בוינובר15/12/2010ניתן לבצע בדיקת דם לצליאק .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול לסירוגין במשך שלושה חודשיםענת פורקוש15/12/2010
שלום רב.
מדובר בילד בן שנה וחצי שהחל מחודש אוקטובר סובל מתופעות חוזרות ונשנות של שלשולים לסירוגין. בממוצע פעם בשבועיים מופיע שלשול שנמשך כשבוע והתופעה חזרה על עצמה שוב ושוב.
בבדיקות שנערכו במהלך התקופה הזו לא התגלה דבר (לא וירוסים או חיידקים, לא אמבות ולא פרזיטים וכד').
איננו יודעים מה עלינו לעשות לאור החזרה של התופעה שוב ושוב. האם מדובר ברגישות לאוכל מסוים? (הילד לא מקבל מוצרי חלב כבר תקופה ארוכה בעקבות ההמלצה של רופא הילדים)
אילו בדיקות ניתן לעשות? איזה טיפול מומלץ במצבים כאלה?
אודה על התשובה,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול לסירוגין במשך שלושה חודשים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר15/12/2010הרופא המטפל צריך להנחות אותך בהפחתת שתיה. מעקב אחרי גורמי מזון שיכולים היו להיות הגורם, הפחתת מיצים. ילד בגנון מזדהם לעתים קרובות. לעתים קורס של פלגיל מועיל. רצויה סרולוגיה לצליאק. במידה ומצבו הכללי טוב. אין ירידה משמעותית במשקל לא הייתי מתרגש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ירוקה- ילדה בת שנה וחצי- לחוצהתות14/12/2010
הבת שלי בת שנה וחצי, היום העירה את תשומת ליביב המטפלת במעון שהצואה של הבת שלי לאחרונה בצבע ירוק כהה וגם אני שמתי לב לעניין, ילדה נראית בסדר גמור, מלאה במרץ, משחקת, צוחקת הכל כרגיל.
האם העניין של צבע הצואה הירוק מעיד על בעיה כלשהי? האם יש סיבה לדאגה? ממה נובע צבע כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים? אני לחוצה!
תות15/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצואה ירוקה- ילדה בת שנה וחצי- לחוצה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר15/12/2010אין סיבה לדאגה. צבעים מקורם במזון או צבעי מרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוד קטן- בבקשה תגיב לי שוב!
תות15/12/2010למה כוונתך שיש קשר בין צבע למרה? יוכלה להיות בעיה כלשהי? זה כבר תקופה שכל יום היציאות שלה בצבע כזה כהה, ירקרק, אבל הילדה מתנהגת כרגיל אוכלת כרגיל ומרגישה טוב.
האם יש צורך לגת לבדיקות אצל רופא? או שאני יכולה להיות רגועה לגמרי?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוד קטן- בבקשה תגיב לי שוב! - תגובה
פרופ` יורם בוינובר15/12/2010כן את יכולה להיות רגועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- smooth muscle Abליאת14/12/2010
שלום רב,
לפני מספר חודשים נתגלה לבתי בת השנה גוש במפשעה. במסגרת בדיקות כללית שבוצעו תיפקודי הכבד היו גבוהים בשיאם : GPT 228, GOT 73, ו LDH 673. לאחר המשך מעקב הוחלט להוציא את הגוש . לפי הביופסיה מדובר במיופיברומה. במהלך תקופה זו חזרנו על בדיקות תיפקודי הכבד והן חזרו לנורמה.. היום קיבלנו תוצאות בדיקה שנעשתה ב 16/11 ולפיה Smooth muscle AB חיובי, 1:20.
לא ככ ברור לי מה זה אומר וכיצד להתייחס לזה. רופאת המשפחה אמרה שלא רואה צורך בשלב זה לדקור אותה שוב בכדי לחזור על הבדיקה.
האם תוצאות בדיקה כזו הן חד משמעיות? ממה אני קוראת מלמד על מחלת כבד כלשהי?
יש לציין שכחודש לפני הבדיקה הילדה חוסנה בגיל שנה לצהבת. עלתה השערה שזה מה שהעלה מלכתחילה את נוגדני הכבד - יכול להיות קשור גם לזה?
מבחינת בירור כבד נוסף שנעשה הפטיטיס Cab יצא תקין, HbsAg תקין ו HBsAb 982 שהבנתי שמלמד על רמת נוגדנים גבהה למחלה.
אודה מאד להתייחסותכם,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר smooth muscle Ab - תגובה
פרופ` יורם בוינובר15/12/2010ההתחסנות לא גורמת להפרעה בת הכבד. ההתחסנות הייתה מוצלחת. לאור העובדה שאנזימי הכבד הם בנורמה הייתי נוהג כמו רופאך. הבדיקות מרמזות על תחלואה בוירוסים של מחלת הנשיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה רכה מאוד לילד בן שנתייםאפרת14/12/2010
שלום,
בחודש האחרון לבני בן השנתיים יש כ-2-3 יציאות ביום רכות מאוד על גבול השלשול. הריח מאוד חזק והמרקם נוזלי. היציאות שונות מהרגיל. הוא אוכל הכול ולא היה לו מעולם אלרגיות למיניהן. הוא עדיין אוכל סימילאק לפני השינה (בקבוק של 180 cc) , ובחודש האחרון אכל סימילאק שונה מהרגיל כי עברנו לגור בקנדה. כאשר התחילו היציאות הרכות הפסקתי עם הסימילאק הקנדי וחזרתי לסימילאק הישראלי לפני שבוע וחצי. לצערי זה לא הפסיק את השלשול.
יש לציין כי אין לו חום, והוא במצב רוח תקין עם תיאבון.
האם עלי לגשת לרופא? האם יתכן והוא רגיש למוצרי חלב. (הוא שותה אקטימל ואוכל גמד כל יום)
בברכה,
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה רכה מאוד לילד בן שנתיים - תגובה
ד''ר בתיה וייס14/12/2010יציאות רכות בגיל זה ללא תלונות ועם עלייה תקינה במשקל לרב אינם מחייבים בירור. אלרגיה לא סבירה. יש לבדוק פרזיטים בצואה 3 פעמים לפחות. אם צורך מיצים-להפסיק. כדאי לבצע גם בדיקת דם לצליאק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת שנתיים ו3 חודשים..לירז13/12/2010
ביתי בת שנתיים ושלושה חודשים כחצי שנה גמולה מטיטולים ב- 3-4 חודשים האחרונים היא מסרבת לעשות צואה,היא לא מוכנה עד כדיי איפוק של מס' ימים וגם זה נעשה "בלחץ" לאחר שאני יושבת איתה קרוב ל-30-40 דק' בשירים וסיפורים,היום זה היה כבר השיא לאחר 4 ימים היא המשיכה להתאפק וממש בכתה וצעקה שהיא לא רוצה לעשות?
זה כבר מתיש וקשה מה לעשות?(אציין שפעמיים ראיתי שירד לה מעט דם לאחר שעשתה צואה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שנתיים ו3 חודשים.. - תגובה
ד''ר בתיה וייס14/12/2010התאפקות לצואה שכיחה בגיל זה. ההתאפקות גורמת בסופו של דבר לצואה קשה המגבירה את ההתאפקות וחוזר חלילה. מומלץ לתת טיפול עקבי ומתמשך בפגלקס או נורמלקס או שמן פרפין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות דםדבי13/12/2010
שלום,
בני בן ה6.5 הופנה לבדיקות דם עקב קומה נמוכה (אחוזון 5). הוא ילד בריא מאד, אוכל היטב, ללא עבר כלשהו או רגישויות ידועות.
בבדיקות הדם הופיעו בין היתר הערכים הבאים:
המוגלובין 13.90
antiendomysial: negative
ANTI TTG (IGA):3.60 AU/ML- negative
ANTI DGP 25.57 IU/ML Borderline.
האם הערך האחרון שהנו גבולי יכול להצביע על בעיה כלשהי ואם כן מה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם - תגובה
ד''ר בתיה וייס14/12/2010ערך גבולי בודד אינו אינדיקטיבי לצליאק. כדאי לחזור על בדיקות עוד 4-6 חד'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבד גבוהיםאירן12/12/2010
שלום!
בני בין שנה ושמונה חודשים. בגיל 9 חודשים עבר חיידק מנינגוק סמיה
(ללא דלקת בכרום המוח). לאחר כמה חודשים הילד מעלה חומים גבוהים ודלקות אוזניים
בעקבות זאת בוצעו בדיקות כלליות ואלו התוצאות החריגות.
תוצאות בדיקות דם מראות נתונים גבוהים כגון:
ALT בתאריך 28.06.10 299
AST בתאריך 28.06.10 154
ALT בתאריך 18.07.10 155
AST בתאריך 18.07.10 139 ALT בתאריך 05.12.10 297
AST בתאריך 05.12.10 227
אבקש חוות דעת לתוצאות בדיקות אלו, ואופן טיפול
.תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקודי כבד גבוהים - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין13/12/2010הפרעה בתפקודי כבד הנמשכת כ - 6 חודשים מחייבת ברור מלא לשלול מחלה זיהומית בעיה מטבולית או משני לטיפולים תרופתיים . ממליץ להתייעץ עם רופא הילדים או לפנות לייעוץ גסטרואנטרולוג ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסי דם בצואת תינוקת בת חודשיים וחצינטליה12/12/2010
שלום רב,
בתי בת חודשיים וחצי, אוכלת מצוין, מתפתחת יפה ובריאה.
כרגע היא ניזונה בעיקר מפורמולת אופטימיל ופעם ביום מהנקה.
היום בבוקר גיליתי פסי דם בצואה שלה.
רופא הילדים שלה קבע בפסקנות כי יש להפסיק מיד את הפורמולה ולהתחיל לתת לה פורמולה צימחית מכיוון שהוא טוען שהדימום מגיע מהמעיים בעקבות רגישות לחלבון פרה.
חשוב לציין שביומיים האחרונים היא סבלה מעצירות וראיתי אותו מספר פעמים במשך היום מתאמצת מאוד על מנת להוציא צואה (בסוף הצליחה).
השאלה שלי היא האם יש בדיקות נוספות שכדאי לעשות לפני שאני מפסיקה את הפורמולה ועוברת לפורמולה צימחית? היא מאוד אוהבת את הפורמולה הנוכחית ואני מאוד מרוצה ממנה.
האם יכול להיות שזה נובע מפיסורה? האם רק ע"י סיפור המקרה ניתן לאבחן את האבחנה שקיבלנו?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסי דם בצואת תינוקת בת חודשיים וחצי - תגובה
ד''ר בתיה וייס13/12/2010אכן יתכן כי מדובר באלרגיה לחלבון חלב פרה, אך סימנים קלים כפי שתארת אינם עדדיןאינדיקציה להפסקה. אפשר להמתין ולעקוב. פיסורה יש לבדוק על פי התסכלות בפי הטבעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש בדיקות נוספות שניתן לבצע
נטליה13/12/2010תודה רבה על התגובה.
האם יש בדיקות נוספות שניתן לבצע על מנת לקבוע בוודאות שאכן מדובר באלרגיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש בדיקות נוספות שניתן לבצע - תגובה
ד''ר בתיה וייס13/12/2010אמינות בדיקות האלרגיה בגיל זה נמוכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עמידות חיידקים פרוביוטיים בחוםעידית12/12/2010
שלום רב,
קיבלנו המלצה מרופאת הילדים על אבקה פרוביוטית לבננו בן השנה וחצי. האם אפשר לערבב את האבקה בבקבוק התמ"ל? האם החום (אנו מחממים את המטרנה קצת מעל לטמפ' הגוף) אינו הורג את החיידקים ה'טובים'?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמידות חיידקים פרוביוטיים בחום - תגובה
ד''ר בתיה וייס13/12/2010יש לברר עם החברה הספציפית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח והנקהאלה12/12/2010
שלום לך,
ביתי בת חצי שנה, יונקת בהנקה מלאה.
התבשרתי היום שעליי לעבור בעוד שבועיים היסטרוסקופיה כירורגית לכריתת פוליפ או שארית שליה.
ביתי רק יונקת ואוכלת מעט ירקות טחונים.
עליי להגיע לבית חולים בשבע וחצי בבוקר ואצא בסביבות 14:30.
לבי"ח אקח משאבה בכדי שלא יהיה לי גודש, ואזרוק את החלב.
האם כשאגיע הביתה (בערך בשעה 15:00) אוכל מייד להניקה?
כמה שעות מהרגע שאתעורר מהניתוח מותר יהיה לי להניקה?
תודה רבה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח והנקה - תגובה
ד''ר בתיה וייס12/12/2010תלוי בחמרי ההרדמה, יש לברר עם המרדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותטניה11/12/2010
שלום רב!
יש לי תינוק בן חצי שנה שנולד בשבוע 34 בלידה רגילה, עיקר התזונה שלו זה הנקה ועכשיו לפני כחודש וחצי התחלנו ירקות עם בשר וקצת פירות (בעיקר תפוח), אבל המוצקים עדיין אינם מחליפים הנקה, כמו כן מקבל גם קצת מים,
מגיל חודש בערך נהייתה בעיה עם היציאות (אהל לא משהו שהציק לו), היתה לו יציאה פעם ביום ולעיתים פעם ביומיים. לפני כחודש מספר היציאות פחת ליציאה פעם ביומיים שלושה והשבוע הוא לא עשה קקי 5 ימים אז נתתי חצי נר (בהתייעצות רופא כמובן).
ושוב גם היום זה כבר היום הרביעי ללא יציאה.
מא אפשר לעשות? האם עליי לפנות לבדיקות? האם עליי לשנות את תזונתי או את תזונת התינוק? אשמח לקבל הכטטנה וייעוץ, אני כבר ממש מיואשת ומתוסכלת מלראות אותו סובל!
סליחה על האורך, תודה ושבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות - תגובה
ד''ר בתיה וייס11/12/2010בהנחה שרופא הילדים בדק את הילד כולל בדיקה רקטלית- ניתן להוסיף לכלכלה רבע כפית פגלקס. עם העלייה בכמות הירקות והפירות יש סיכוי טוב שיסתדר. כדאי לודא שתפקוד בלוטת התריס תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EEרונית06/12/2010
בני עדן, בן 13.5 אובחן כלוקה בדלקת בוושט על רקע אלרגי.
האם זהו מצב כרוני או זמני?
האם יש מחקרים חדשים בתחום שיכולים לסייע?
תרופות?
כיוון לגבי הגורם האלרגני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EE - תגובה
פרופ` יורם בוינובר06/12/2010לרונית.
ניתן להחלים ממצב זה. יש הרבה מחקרים שאותם ניתן להשיג באינטרנט-גוגל. התרופות המקובלות הן בודסוניד, פלוטיקזון וסינגולר. דיאטה היפואלרגנית חשובה. ניתן לנסות ברור אצל אלרגולוג לאיתור גורם אלרגני. לא תמיד ניתן למצוא הגורם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק שנולד פג בשבוע 35+5מירב04/12/2010
הי שלום התינוק שלי נולד פג בשבוע 35+5 בלידה רגילהבן חמישה חודשים .
הבעייה אצלו מיום היוולדו הוא לא אוכל ארוחה בצורה מסודרת האכלה של 180 בפיטמה מס' 2 לוקחת קרוב לשעתיים שבהם הוא הרבה על הידיים.
בין כל 30 גרם הוא צריך גרפס ואחרי הגרפס לוקח לו הרבה זמן לחזור לאוכל, אין פליטות מוגזמות , אבל מוציא הרבה אוכל מהפה בזמן האוכל .
בזמן הארוחות וגם בהפסקות יש הרבה בכי ואי נוחות מיצידו הרבה תזוזה .
לעיתים קרובות, תוך כדי האוכל נירדם ולא ניתן להעיר אותו.
והוא השאיר אוכל בבקבוק ומתעורר אחרי שעה וצורח כאילו לא אכל כלל.
נותנים את האוכל אבל זה כבר לא מספיק כבר הזמן לארוחה הבאה וכך כימעט כל היום
מתעסקים באוכל .
בכל יום יש יציאה סדירה .
עולה במשקל טוב .
לפני שבוע התחלנו לתת לו דייסת קורנפלור 2 כפית אחת של סימלאק , אבל גם כאן הכל נישאר אותו דבר .
האם יש מקום לפנות גסטרואנטרולוגיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק שנולד פג בשבוע 35+5 - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין08/12/2010צורת ההאכלה ואכילה של תינוקך אינה תקינה. יתכן והיא ביטוי להחזר קיבה ושט (רפלוקס) , סוג של אלגיה למזון/דלקת ושט או בעיית אכילה מורכבת
בהחלט ממליץ להתיעץ עם גסטרו אנטרולוג ולפי הצורך צוות לבעיות אכילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות כרונית אצל תינוקת בת שנהגלית03/12/2010
שלום רב
בתי בת שנה, סובלת מעצירויות מגיל חודשיים, מטופלת ע"י פגלקס. הכלכלה שלה מגוונת וכוללת ירקות, פירות, בשר וכו' בדגש על מזונות שמעודדים פעילות מעיים (עגבניה, אגס, מים) ובכל זאת אין שיפור.בהתייעצויות גסטרו לבאחרונה נאמר לנו שזה כנראה אלרגיה לחלב. אני מאוד מודאגת, בעיקר משום שמלבד כמה בדיקות דם והשערות לא בודקים בדיוק ממה זה נובע.האם יש טסט לאלרגיה לחלב? איך אדע בוודאות שאכן זו הסיבה שכן בד"כ לאלרגיה לחלב ביטויים שונים כמו שלשולים, הקאות, נפיחות וכו' שאין לה ולא היו לה מעולם.אילו בדיקות כדאי לבצע כדי לבדוק מה בדיוק הסיבה?
אני אובדת עצות, אשמח לעזרה...
תודה
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות כרונית אצל תינוקת בת שנה - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין08/12/2010עצירות בגיל שנה יכולה להיות תפקודית בלבד גם ללא מחלות רקע, למרות תזונה מאוזנת וטיפול מתמשך עם פגלקס במינון המתאים עשוי להיות פתרון יעיל וטוב. קיימת אפשרות שעצירות משנית לאלרגיה לחלב וניתן לנסות ולאמת זאת באמצעות טסטים אלרגיים או ניסיון תקופתי של תזונה ללא חלב (בבקרה של הרוטפא המטפל, גסטרואנטרולוג)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
