מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקף לאחר שיכחת ציפרלקסהדר14/01/2017
היי כבר כמעט שנה, כל לילה אני לוקחת 10 מ״ג ציפרלקס ואתמול בלילה שכחתי לקחת. האם זה יכול לגרום להתקף חרדה? האם החומר יצא לי מהדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקף
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017סיכוי קלוש להתקף
זמן מחצית חיים 24 שעות
זה אומר:
לאחר הפסקת התרופה, רק לאחר 5 ימים ללא תרופה הריכוז בדם קרוב לאפס...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתיחת קפסולת שחרור מושהה סימבלטהאריק11/01/2017
שלום ד"ר ,
הרופאה רשמה לי דולוקסטין 30 מ"ג לטיפול בדיכאון וחרדה . מניסיון העבר גם במינונים נמוכים מההתוויה יש לי הצלחה וכמובן גם פחות תופעות לוואי (אומנם ssri's).ברצוני לקחת מינון נמוך מ 30 מ"ג שכמובן לא קיים בבתי המרקחת . האם ניתן לפתוח את הקפסולה (ידוע לי שמדובר בשחרור מושהה) לרוקן מעט מתכולתה ולסגור אותה חזרה כך שכביכול אני בולע אותה בשלמותה?
סליחה על השאלה המצחיקה , ותודה על התשובה ...(הרוקחים או הרופאה לא ידעו לתת לי תשובה החלטית)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017לא מומלץ לפרק קפסולה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וולבוטרין תרופה ותופעות לוואיירון11/01/2017
בן 56, בריא בדרך כלל עם תפקודי כבד מעט גבוהים מזה הרבה שנים ללא שינוי . (השערה של כבד שומני, ואין בעיה אחרת בכבד)לאור אבחנה של פסיכיאטר, שאני סובל מחרדה קבלתי בתחילה ציפרלקס חודש, וזה השפיע על בעיה של חוסר שפיכה מינית ,לכן הוחלפה התרופה לוולבוטרין .מזה ששה ימים אני נוטל התרופה וולבוטרין , אך עדיין יש לי הבעיה של חוסר שפיכה מינית .שאלתי היא:
1) מתי תפטר בעית חוסר השפיכה
2)האם בשמוש התרופה וולבוטרין אין תופעת לוואי של חוסר שפיכה או בעיית תפקוד מיני אחר
3)האם התרופה עלולה לפגוע בכבד
4)מה הן תופעות הלוואי החשובות , שעלולה לעשות התרופה וולבוטרין
המון תודה על העזרה!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וולבוטרין
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017וולבוטרין
לא אמור לפגוע בתפקוד המיני
כל תרופה עלולה להשפיע על הכבד.
ממליץ בירור גופני, בדיקות דם בקופ'ח כולל פרופיל הורמונלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום.אשמח לתשובה דחופה לגביי יעוץ זמני תרופותרונה11/01/2017
היי
אני סובלת מחרדות והרופא רשם לי לאייף 600 ואלפרליד למשך חודש.אני לא זןכרת אם לקחת אותם יחד אם בהפרש זמנים והרופא טס.האם יש חשיבות למתי.אני לוקחת ביחד וסובלת יומיים מקצת חרדות.
אשמח למענה בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא משפחה
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017לא ניתן להמליץ כיצד ליטול תרופות ללא מידע קלינית ובדיקה.
במצב שלך יש לפנות לרופא משפחה, אשר מכיר את ההיסטוריה הרפואית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת גוף דיסמורפית והשלכתה על אחריםאחת10/01/2017
שלום רב, שנים שאני סובלת מהפרעת גוף דיסמורפית שהסימפטומים שלה כוללים (פרט לשעות העיסוק המרובות בחשיבה ובמעשה) גם חיטוט כפייתי בעור הפנים ע"מ ש"ירגיש חלק". ובעקבות המתקפות הללו, הסתגרות בבית וכן הלאה. בשנה האחרונה התחלתי להרגיש סלידה ממאפיינים פיסיים מסויימים בבעלי. רציתי לדעת אם יש קשר בין הדברים? האם מוכרת תופעה של השלכת האובססיה מהסוג הזה על אנשים אחרים? אני לא מסוגלת יותר להביט בו - אלא מבעד לזיהוי הפגם הזה. אותו הדבר מתחיל קורה גם ביחס לילדי. איזה טיפול יכול לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017יש לברר מצב קליני
התרשמות אבחנתית
מטרות טיפול
לפי התיאור, ייתכן ויש צורך בטיפול משולב
( SSRI + נוגדי פסיכוזה)
וכן טיפול CBT / היפנוזה רפואית.
מידע באתר שלי
יש להתיעץ עם רופא מטפל בנדון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תרופתי עזרה בבקשהדני10/01/2017
היי. מאובחן בדיכאון מגורי הפרעת פאניקה OCD והפרעת אישיות גבולית. מטופל כעת בסרוקוול 200מג פאבוקסיל 300מג וsos קלונקס וקסנקס. אני זמן רב חווה שינויים קיצוניים במצב הרוח והתקפי בכי וזעם שהטיפול הנוכחי לא מצליח לרסן. האם לדעתך יש אופציה לבדוק תוספת תרופתית של מייצב מצב הרוח כגון ליתיום או לאמיקטל על מנת להקל בסימפטומים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייצב
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017ממליץ לישקול מייצב מצב רוח דפאלפט כרונו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודע מה לעשות (ocd)חיייל משוחרר09/01/2017
היתי אצל שלושה פסיכאטרים.
כל אחד אחד אמר משהו אחר:
היתי אצל מומחה מנהל מחוזי בדרום אחראי על כל פסיכאטרים בדרום לשעבר, בן 71 מרגיש שהוא ממש גאון!
הבעיה אצלי כבר כמה שנים לפעמים באה לפעמים נעלמת אבל מלפני חודשים זה חזר אלי ובענק בתופעות שאני לא יודע מי אני מרגיש חרדה פתאום, מרגיש קולות, סוג של הזיות וזה לא שסעת חס וחלילה אבל עדיין...ממש קשה וסבל חודשיים מאז שהשתחררתי מהצבא אני בבית!
בהתחלה רצה לתת לי ציפרלקס, אמרתי לו יקר..
שאלתי מה האופציה השניה הטובה,האם אפשר ציפרמיל? אמר לא זה לא אותה תרופה
אופציה מספר 2 אחרי ציפרקלס בקטע של תופעות לואי ויכולות לעזור עם ocd זה סרנדה (לוסטרל)
אז הסכמתי איתו, הענין שאנחנו מתחילים ב25 מ"ג, וצריכים להגיע ל150 שזה 3 כדורים!או אפילו ל200 זה 4!!
1השאלה האם 150 באמת יעזור? הבנתי זה תרופה חלשה!
2- האם נגיד לו לשנות לצפרמיל שזה 20 או גג 40 ואז זה כדור או 2 גג וזה פסיכולוגי נשמע יותר סבבה מלקחת 3-4 כדורים זה הורג אותי פסיכולוגית!
3- נתן גם קלוקנס האם לקחת? או שזה לא משהו שיעזור בבעיה, יש לי גם חרדה אבל אני לא אוהב לשלב הרבה כדורים אני חדש בענין למרות שסובל מלא זמן!
4- האם כמו שאמר יש תקופות ששנה לא יהיה תocd ופתאום זה יחזור אחרי שנה ויחזור ממש חזק?
5- האם מישהו התנסה עם ציפרמיל או לוסטרל וזה עזר לו במינונים שרשמתי למשל 150 בלי צורך להגיע ל200?
6- האם סרנדה זה כמו לוסטרל?או עדיף מקור?
7-לגבי טיפול פסיכולוגי דרך כללית: אמרו לי זה דרך כללית אבל פרטי, עם הנחה, קיים דבר כזה? אני רוצה פרטי פרטי אבל אמרו לי שגם דרך כללית עם הנחה זה פרטי ולא מגיע לתיק רופא, האם זה נכון? אני רוצה לעבוד בעבודות של אבטחה וכאלה?מה דעתכם?
7- מכירים חוץ מcbt וכדורים, שיטות טיבעיות? מיוחדות? שונות לרפואה של ocd וחרדה?
8- אמרו לי שאם יש לי חס וחלילה שסעת רדומה או מניה דפרסיה רדומה אז לוסטרל יכול לגרום ליזה כמו סוג של פריצה?בהתחלה אחד הפסיכאטרים כנראה חובבן חשב שיש לי
- התחלה של אחד מאלה מחלות הנפש שציינתי בגלל הקולות, אבל ההלכתי למומחה ואמר שאין איך אני יכול לדעת שאין רדום? כי אם יש רדום ואקח זה יפתח לי את זה הפחד! כי אחד מהם אמר שזה התחלה לצערי אבל עדין 2 מומחים אחרים אמרו שלא ואני איתם למרות שאם זה באמת ככה כדור נגד ocd יכול להזיק
9- מה עם תופעות לוואי של אחת המחלות שמעתם משהו על זה?
הocd שלי מתבטא..ה מחשבה יותר, לא הקטע של לשטוף ידיים וכאלה..
יותר עניין של קולות, מחשבות ודברים כאלה, ואל דאגה זה לא התחלה חס וחלילה שסעת כמו שחשבתי..למרות הקולות !
תודה לכם!!!! אם מישהו יכול לעזור לפרטי, להפנות לעוד מקומות אז תגידו לי רוצה להתחיל בחיים ולא להתעסק עם זה אני כבר תקוע כמה חודשים בבית
ורוצה עד יום רביעי להחליט מה לעשות עם התרופה, האם לשנות תמירשם או להשאר עם לוסטרל ולהגיע עד 150! ולגבי שאר הנשאלות בבקשה ענו לפי הידע שלכם
עזרו נא לי בבקשה, הסבל ענק!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה חלקית
שמוליק10/01/2017שלום רב.
אינני רופא.
ראשית, אני שמח שאתה במודעות למצבך, ואתה מנסה להתמודד איתה, ואני מאחל לך שתצליח.
מה שאני יכול, זה להעביר מסר מעודד: אני עברתי ארבעה אישפוזים וחוץ מהאחרון כולם היו במצב פסיכוטי חריף, ותודה לא-ל הצלחתי לצאת מהבוץ. גם אם נראה לך שעלולה להתפתח אצלך סכיזופרניה - יש לי את כל הסיבות הטובות להניח שתמודד איתה ותנצח.
הדבר הכי חכם שאני יכול לומר הוא שלא כדאי לחשוש מאי אילו רישומים שבעטיים עלולים לשלול ממך את האפשרות לעבוד באבטחה. הדבר הנכון ביותר הוא לטפל בבעייה, ואם תיתקל באי אילו קשיים, תוכל להיעזר בחוות דעת של המטפל על מנת להתגבר עליהם. אני כיום לומד פסיכולוגיה, והדבר האחרון שאני חושש ממנו הוא שמא יחסמו אותי בדרך בגלל האישפוזים. אדרבא, בגלל האישפוזים יש חוייה אישית שמאפשרת להבין הרבה יותר טוב התפרצויות פסיכוטיות.
שיהיה בהצלחה וכל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017יש צורך בבדיקה מסודרת ואיבחון.
באם מדובר בחרדה ומצבי נתק ( דיסוציאציה)
היפנוזה רפואית - כלי יעיל ומהיר.
פרטים באתר שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תרופתי לא עוזרג`רי08/01/2017
שלום אני כבר לא יודע לאן לפנות המצב שלי מאוד לא יציב הטיפול התרופתי המסיבי שאני לוקח לא עוזר אני בקושי יושן עברתי שתי התקפי פאניקה קשים השבוע שהביעו אותי עד המיון ניסיון אובדני ליפני חודש אני בקושי מצליח לישון לא אוכל בקושי מתפקד אני לא מצליח לצאת מהחרדות שלי והזכרונות המאוד קשיים מהחיים שלי שחוזרים כל יום כל כך הרבה תרופות שניסיתי רספרידל רסיטל.קלונקס לוריין נוקטורנו היום אני על פאקסט 20 מג פעמיים ביום מודל 100 מג 2 ביום וואבן 10 מג 2-3 ביום בונסרין 30 מג פעם ביום ובנודורמין 1-2 ליפני השינה ופנגרן לפי הצורך אני מוכר כי סובל מחרדות קשות דיכאון קשה ptsd ויש כאלה שטענו שאולי זה borderline disorder .חוץ מהאוובן שהביא לשיפור ניקר להתקפי פאניקה שלי שעוזרים לי לתפקד יותר טוב אבל כאשר לחץ קטן מצטבר או שהזכרונות הקשיים חוזרים והחרדות והדכאון מתחיל שום דבר כבר לא עוזר אני לא מצליח אפילו לחייך ולהרגיש שמחה אני מרגיש רק כעס שנאה עצמית אשמה כאב ואני לא מסוגל לעבור את זה יותר אני בקושי יושן לא אוכל בחרדה יום יומית כל הזמן לחוץ לפעמים פראנואדי וכל הזמן במחשבות רעות אני לא זוכר מתי ישנתי כמו בן אדם או עברתי יום נורמלי אני הלכתי לטיפולים אבל הרופאים של הקופה שלי לא בדיוק עוזרים אפילו גרוע מזה אני יודע שאני דפוק אבל למען השם אני רוצה להיות כמו כולם נורמלי נמאס לי לחיות ככה ... זה בתיאור מאוד קל על מה שעובר אליי אני ישמח עם תוכלי להמליץ לי על הטיפול הנכון אני יעשה הכל אני רק רוצה לצאת מזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולים פסחכולוגיים
שמוליק09/01/2017שלום ג'רי.
אינני רופא.
אתה מתאר מצב מאוד לא נעים, ובאמת מגיע לך כל הכבוד על הנסיונות שאתה מנסה לצאת מהמצב שבו אתה נמצא.
גישתם העיקבית של הרופאים בפורום היא שטיפול המבוסס רק על תרופות אינו מספיק יעיל, והם ממליצים לשלב עם הטיפול התרופתי טיפולים פסיכולוגיים. בוודאי במצב כמו שלך, שבו אתה טוען שהטיפול התרופתי אינו עוזר.
היית מציע לפנות לרופא המטפל ולבדוק האם הוא נותן גם טיפולים פסיכולוגיים; יש לו את היתרון שהוא מכיר אותך ואתה מבחינתך היית נותן בו אמון יותר מאשר מטפל אחר שאינך מכיר. אם הוא אינו מטפל בעצמו, הוא יוכל להפנות אותך למטפל מתאים.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובה
ג`רי10/01/2017הבעיה היא שעברתי אזור מגורים והרופא האחרון שפגשתי עשה לי נזק עצום והתחייס אלי בצורה מחפירה אני פוחד לחזור לטיפול כי אני לא מסוגל לעבור עוד השפלה כמו שעברתי עם הרופא האחרון ואני בקושי מצליח להתמודד עם הנזק שהוא גרם לי לכן אני מאוד חושש ללכת לרופא חדש אבל המקום שבו טופלתי ליפני (מרפאת בריאות הנפש שער מנשה ) מאוד רחוק לי ואין לי מושג לאן לפנות היום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצעה
שמוליק10/01/2017שלום ג'רי.
כיוון שהאמון של המטופל במטפל הוא הבסיס לטיפול ובלעדיו אין לטיפול שום ערך, הייתי מציע לך להתקשר למרפאת בריאות הנפש שער מנשה שבה הייתי מטופל, ועד כמה שהבנתי היית מרוצה שם מהטיפול, ולבקש מהם הפנייה למטפל מתאים - הן לגבי הטיפול התרופתי, והן לגבי טיפולים פסיכולוגיים אפשריים.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת תרופות מאניה דיפרסיהבר07/01/2017
שלום רב,
אבי אושפז בכפיה בעבר ואובחן במצב פסיכוטי מאני
לאחר האישפוז החל לקבל לקבל זריקות וכדורים
בשנה האחרונה הפסיק את הכדורים וזריקות לוקח לא בתדירות מה גם שהחל לפתח התמכרות לשתיה ולאחרונה גם לסם קריסטל
מכן שההשפעה של התרופות עליו בספק ומצבו נורא
הוא מתנהג בצורה מאנית מוגזמת, פעיל מאוד, ממעט לישון, עצבני ורוגז, מרבה לדבר ולהטריד ועוד...
בשיחה עם הרופא שלו הוא סירב לאשפזו בכפיה מהסיבה שאבי אינו מבקש זאת והוא לא מתרשם בעשר דקות שיחה שמצבו לא טוב.
אבי אדם מניפולטיבי מאוד אשר מצליח לשכנע בבריאותו אך הדבר אינו כזה ובעיקר משפחתו יודעת עד כמה התנהגותו מאנית ומצבו מדרדר.
אנו חוששים שהוא מתעסק בפשע ושהוא יהפוך להיות אלים
הוא לעיתים מאיים ברצח על גרושתי ועל אמו שעימה הוא מתגורר.
אך ניתן לשכנע את הרופא המטפל ( הפסיכיאטר שלו) לאשפז אותו
כשהאשפוז מגיע ממני רצונו לנקום בי גדול ויש לי ילדים ולכן אני חוששת
חשוב במצב כזה שהרופא הוא זה שיאשפז ולא המשפחה שצריכה להמשיך לחיות איתו לאחר מכן
תודה על כל טיפ ועזרה
אנחנו סובלים מאוד ממנו !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשפוז כפוי
המומחה16/01/2017שלום
אשפוז הוא כמו מעצר .
כדי לאשפז אדם צריך עילה , בדיוק כפי שכדי לעצור אגם צריך עילה .
מההתרשמות שלי , הוא אינו מסוכן לעצמו ולסביבה כפי שאובחן הרופא .
את סתם אשה רעה , מרושעת ! שאת רוצה לשלול מאדם את החופש שלו רק בכלל שהוא קצת ״ מאני ״
מותר לאדם להיות מאני , וגם פסיכוטי .
כל עוד אינו מזיק לעצמו ולאחרים .
מאחל לך רק בריאות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני תוהה עד כמה אתה מומחה .
דואגת לו מאוד16/01/2017כתבתי בפירוש מאיים על גרושתו ברצח
מה לא ברור ?!
מזה התנהגות קצת מאנית?
ההתנהגות מאנית לחלוטין גורמת לפשעים ולעבירות על החוק
למעשים לא טובים לפגיעה באחרים ובעצמו
אני מאחלת לך בריאות
נראה לי שאתה חולה מאניה דיפרסיה בעצמך ועל כן אתה עונה ביתר רגישות.
אולי גם אספר לך משהו קטן שיגרום לך להבין קצת על החיים
לאחר האשפוז אבי הודה לי על כך ששמתי לב להתנהגות שלו ושלא ויתרתי עליו
כל הכסף שלו נגמר בגלל ההתנהגות הקצת מאנית כמו שאתה אומר
יחד עם זאת הוא שם את עצמו תחת משאיות כדי שיצאו בבוקר וידרסו אותו
אז תעשה לי טובה קבל טיפול בהקדם כי נראה שאתה איבדת בוחן מציאןת לחלוטין! לגבי אישה רעה אתה גם לא יודע להבדיל בין טוב לרע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ לבחירת תרופה חדשהנועה06/01/2017
לפני כשנה ענית שיש תרופה חדשה למצב מאני וגם לדיכאוניות אולם טרם הגיעה ארצה. האם יש חדש בנושא והאם אפשר את שם התרופה.המצב קשה וכל יום שעובר סבל אטומי של משהו שלא כל אחד יבין. לפעמים כדאי למות ולא לחיות כמו מת בצד החיים.מוכנה לוותר על הכל רק לא על אויר. מרגישה שאין לי אויר ואין תרופה שלא גומרת אותי.ניסיתי הכל. מרגישה בדידות נוראית לצד הכבילות של הדת. אין לי חברים. אני אקדמאית באמצע שנות ה20. דתייה מזה 10 שנים ואולי זה מה שמחזיק אותי האמונה לתקווה חדשה.מחפשת חברה מתאימה בכיליון עיניים מחכה לדיבורים עם אנשים מתאימים.אין. כאילו הדת והמצב מרחיק את האנשים הרגילים ממני.הפסקתי לימודי תואר שני כי אין זיכרון ואין ריכוז.לא יכולה לקרוא יותר מעמוד שניים ביום.לא מעניין אותי עיתון חדשות וכל המסביב .אני אובדת עצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה חדשה
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017יש כיום מס תרופות חדשות
לא ברור מה הכוונה.
ממליץ לברר את נושא התזונה ותוספי מזון וכן איזון תרופתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת סרנדה בהריון ואחריוג06/01/2017
שלום, שבוע 34, לאורך כל ההריון לוקחת סרנדה 50 מ״ג, אני מתחילה לחשוב האם כדי להפסיק בהדרגה את התרופה לקראת הלידה או שאפשר להמשיך, כי הבנתי שלתינוק אלולה להיות סוג של גמילה אחרי לידה במקרה ולא אפסיק בהדרגה לפני הלידה, מה עדיף לעשות? בהתחשב במינון ובהתחשב בזה שגם אם אפסיק לקראת לידה ארצה לחזור מיד לקחת את התרופות... מה היא ההמלצה הטובה כדי לא לפגוע בתינוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרנדה
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017סרנדה = SSRI הכי בטוח בהריון והנקה.
לא מומלץ להפסיק לפני הלידה, צפוי החמרה במצב רוח לאחר לידה.
סרנדה הכי בטוח גם בהנקה.
מומלץ ייעוץ רופא מטפל בכל מקרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אפשר לבקש להוריד מינוןשירלי02/01/2017
שלום, אני מטופלת בכדור פסיכיאטרי מזה מספר חודשים ומעוניינת להוריד את המינון שלו אבל לא יודעת כיצד ובאיזו דרך כדאי לפנות לרופאה על מנת לבקש ממנה להוריד את המינון. אשמח לקבל עצות מועילות. אני פשוט לא רוצה שתחשוב שאני תוקפת אותה או מחליטה בשבילה מה היא צריכה לעשות בנוגע לטיפול שלי ולמרות שאני יודעת שהטיפול צריך להיעשות בשיתוף פעולה אני לא יודעת איך עושים זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להסביר את הסיבה
שמוליק04/01/2017שלום שירלי.
לדעתי, צריך להסביר מדוע את רוצה להוריד את המינון. יכולות להיות לכך כמה סיבות הגיוניות שאני יכול להעלות על דעתי:
יכול להיות שהסיבה היא תופעות לוואי. צריך לומר זאת ולתאר מהן תופעות הלוואי.
יכול להיות שהסיבה היא פסיכולוגית, והיא בעצם התיוג של מישהו שמטופל תרופתית. זו סיבה לגיטימית לחלוטין וצריך לומר זאת ולתאר את ההרגשה.
אם יש לך חשש לדבר על כך, יכול להיות שהדבר מעיד על כימיה לא טובה עם הרואה, שמצריך מחשבה להחליף רופא.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיקול דעת
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017מסכים עם שמוליק.
בנוסף, חובה מעקב במהלך ההורדה וההפסקה,
יש להתאים את ההורדה אישית, אינדבידואלית בהתאם לקליניקה, ולא תמיד זה נכון להפסיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון בפניה למרפאות הקופהאבי01/01/2017
שלום..
יש לי חשש שעקב פניה שלי לטיפול במרפאה של הקופה עקב חרדות וטיפול בadd אני יאבד את מקום עבודתי והרשיונות..האם יש סיכון בפניה כזאת? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם מדובר במקום מסודר, סביר להניח שלא
שמוליק04/01/2017שלום אבי.
אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה.
אם מדובר במקום מסודר ומכובד, אז ההיפך אמור להיות נכון. טיפול במרפאה מראה שאתה רציני ולא מזניח את הבעייה. בעייה שאיננה מטופלת עלולה רק להחריף.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי נטילת ציפרלקסדנה01/01/2017
היי
אם אני לוקחת חצי כדור כבר ארבעה חודשים ורוצה להעלות לכדור ואז חצי וכן הלאה . יום כדור יום חצי. האם זה בסדר? והאם ניתן לקחת ציפרלקס בזמן הריון? (אני לא בהריון רק רוצה לדעת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יום כן ולא
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017מומ לץ מעקב מסודר של רופא.
אישית, לא אוהב את נושא יום כן יום לא.. לעתים רחוקות.
בהריון- הכי בטוח - סרנדה.
יש להתייעץ עם המרכז הטראטולוגי של משרד הבריאות,
הכי מעודכן והכי מקצועי בארץ, לגבי בטיחות תרופות בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדות מעבר מרסיטל לסרנדה עזרהיורי31/12/2016
י
שלום בן 30 מגיל 18 מטופל ברסיטל בין חצי כדור לכדור וחצי לפי ההרגשה. אני סובל מחרדות של להתרחק מהבית בגלל מעי רגיז ולחטוף התקפ חרדה. לאחרונה חזרתי לפסיכיאטר עקב התקף חרדה שחויתי וחשק מיני פחות הוא עשה לי מעבר הדרגתי לסרנדה. זה היה סיוט חויתי תופעות קשות של רעד עויתות קצב לב מהיר אי שקט הגברת חרדה ולא יכולתי לתפקד. עכשיו חזרתי לרסיטל בהדרגה כרגע לוקח 20 מיליגרם עד למפגש עם הפסיכיאטר. המצב שלי הדרדר עכשיו בגלל כל המעבר הזה ומה שחוויתי חש חרדה בבית ובעבודה . מה לעשות עכשיו ינסו עלי תרופות ואני אסבול)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017חובה ,
איזון נפשי כולל
התייחסות גופנית ( בדיקות דם, תזונה, תרופות, ועוד.)
בירור פסיכולוגי
בירור והתערבות סביבתית
בונים תוכנית טיפול מתאימה אישית לך
מגדירים מטרות טיפול
ומתחילים טיפול משולב
( כך אני עובד)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



.jpg)
.jpg)

