פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקף לאחר שיכחת ציפרלקס
    הדר
    14/01/2017

    היי כבר כמעט שנה, כל לילה אני לוקחת 10 מ״ג ציפרלקס ואתמול בלילה שכחתי לקחת. האם זה יכול לגרום להתקף חרדה? האם החומר יצא לי מהדם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף לאחר שיכחת ציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    סיכוי קלוש להתקף
    זמן מחצית חיים 24 שעות
    זה אומר:
    לאחר הפסקת התרופה, רק לאחר 5 ימים ללא תרופה הריכוז בדם קרוב לאפס...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתיחת קפסולת שחרור מושהה סימבלטה
    אריק
    11/01/2017

    שלום ד"ר ,

    הרופאה רשמה לי דולוקסטין 30 מ"ג לטיפול בדיכאון וחרדה . מניסיון העבר גם במינונים נמוכים מההתוויה יש לי הצלחה וכמובן גם פחות תופעות לוואי (אומנם ssri's).ברצוני לקחת מינון נמוך מ 30 מ"ג שכמובן לא קיים בבתי המרקחת . האם ניתן לפתוח את הקפסולה (ידוע לי שמדובר בשחרור מושהה) לרוקן מעט מתכולתה ולסגור אותה חזרה כך שכביכול אני בולע אותה בשלמותה?

    סליחה על השאלה המצחיקה , ותודה על התשובה ...(הרוקחים או הרופאה לא ידעו לתת לי תשובה החלטית)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    לא מומלץ לפרק קפסולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וולבוטרין תרופה ותופעות לוואי
    ירון
    11/01/2017

    בן 56, בריא בדרך כלל עם תפקודי כבד מעט גבוהים מזה הרבה שנים ללא שינוי . (השערה של כבד שומני, ואין בעיה אחרת בכבד)לאור אבחנה של פסיכיאטר, שאני סובל מחרדה קבלתי בתחילה ציפרלקס חודש, וזה השפיע על בעיה של חוסר שפיכה מינית ,לכן הוחלפה התרופה לוולבוטרין .מזה ששה ימים אני נוטל התרופה וולבוטרין , אך עדיין יש לי הבעיה של חוסר שפיכה מינית .שאלתי היא:
    1) מתי תפטר בעית חוסר השפיכה
    2)האם בשמוש התרופה וולבוטרין אין תופעת לוואי של חוסר שפיכה או בעיית תפקוד מיני אחר
    3)האם התרופה עלולה לפגוע בכבד
    4)מה הן תופעות הלוואי החשובות , שעלולה לעשות התרופה וולבוטרין
    המון תודה על העזרה!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וולבוטרין

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    וולבוטרין
    לא אמור לפגוע בתפקוד המיני
    כל תרופה עלולה להשפיע על הכבד.
    ממליץ בירור גופני, בדיקות דם בקופ'ח כולל פרופיל הורמונלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום.אשמח לתשובה דחופה לגביי יעוץ זמני תרופות
    רונה
    11/01/2017

    היי
    אני סובלת מחרדות והרופא רשם לי לאייף 600 ואלפרליד למשך חודש.אני לא זןכרת אם לקחת אותם יחד אם בהפרש זמנים והרופא טס.האם יש חשיבות למתי.אני לוקחת ביחד וסובלת יומיים מקצת חרדות.
    אשמח למענה בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא משפחה

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    לא ניתן להמליץ כיצד ליטול תרופות ללא מידע קלינית ובדיקה.
    במצב שלך יש לפנות לרופא משפחה, אשר מכיר את ההיסטוריה הרפואית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת גוף דיסמורפית והשלכתה על אחרים
    אחת
    10/01/2017

    שלום רב, שנים שאני סובלת מהפרעת גוף דיסמורפית שהסימפטומים שלה כוללים (פרט לשעות העיסוק המרובות בחשיבה ובמעשה) גם חיטוט כפייתי בעור הפנים ע"מ ש"ירגיש חלק". ובעקבות המתקפות הללו, הסתגרות בבית וכן הלאה. בשנה האחרונה התחלתי להרגיש סלידה ממאפיינים פיסיים מסויימים בבעלי. רציתי לדעת אם יש קשר בין הדברים? האם מוכרת תופעה של השלכת האובססיה מהסוג הזה על אנשים אחרים? אני לא מסוגלת יותר להביט בו - אלא מבעד לזיהוי הפגם הזה. אותו הדבר מתחיל קורה גם ביחס לילדי. איזה טיפול יכול לעזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    יש לברר מצב קליני
    התרשמות אבחנתית
    מטרות טיפול

    לפי התיאור, ייתכן ויש צורך בטיפול משולב
    ( SSRI + נוגדי פסיכוזה)
    וכן טיפול CBT / היפנוזה רפואית.
    מידע באתר שלי
    יש להתיעץ עם רופא מטפל בנדון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול תרופתי עזרה בבקשה
    דני
    10/01/2017

    היי. מאובחן בדיכאון מגורי הפרעת פאניקה OCD והפרעת אישיות גבולית. מטופל כעת בסרוקוול 200מג פאבוקסיל 300מג וsos קלונקס וקסנקס. אני זמן רב חווה שינויים קיצוניים במצב הרוח והתקפי בכי וזעם שהטיפול הנוכחי לא מצליח לרסן. האם לדעתך יש אופציה לבדוק תוספת תרופתית של מייצב מצב הרוח כגון ליתיום או לאמיקטל על מנת להקל בסימפטומים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול תרופתי עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייצב

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    ממליץ לישקול מייצב מצב רוח דפאלפט כרונו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודע מה לעשות (ocd)
    חיייל משוחרר
    09/01/2017

    היתי אצל שלושה פסיכאטרים.
    כל אחד אחד אמר משהו אחר:
    היתי אצל מומחה מנהל מחוזי בדרום אחראי על כל פסיכאטרים בדרום לשעבר, בן 71 מרגיש שהוא ממש גאון!
    הבעיה אצלי כבר כמה שנים לפעמים באה לפעמים נעלמת אבל מלפני חודשים זה חזר אלי ובענק בתופעות שאני לא יודע מי אני מרגיש חרדה פתאום, מרגיש קולות, סוג של הזיות וזה לא שסעת חס וחלילה אבל עדיין...ממש קשה וסבל חודשיים מאז שהשתחררתי מהצבא אני בבית!

    בהתחלה רצה לתת לי ציפרלקס, אמרתי לו יקר..
    שאלתי מה האופציה השניה הטובה,האם אפשר ציפרמיל? אמר לא זה לא אותה תרופה
    אופציה מספר 2 אחרי ציפרקלס בקטע של תופעות לואי ויכולות לעזור עם ocd זה סרנדה (לוסטרל)

    אז הסכמתי איתו, הענין שאנחנו מתחילים ב25 מ"ג, וצריכים להגיע ל150 שזה 3 כדורים!או אפילו ל200 זה 4!!
    1השאלה האם 150 באמת יעזור? הבנתי זה תרופה חלשה!
    2- האם נגיד לו לשנות לצפרמיל שזה 20 או גג 40 ואז זה כדור או 2 גג וזה פסיכולוגי נשמע יותר סבבה מלקחת 3-4 כדורים זה הורג אותי פסיכולוגית!
    3- נתן גם קלוקנס האם לקחת? או שזה לא משהו שיעזור בבעיה, יש לי גם חרדה אבל אני לא אוהב לשלב הרבה כדורים אני חדש בענין למרות שסובל מלא זמן!
    4- האם כמו שאמר יש תקופות ששנה לא יהיה תocd ופתאום זה יחזור אחרי שנה ויחזור ממש חזק?
    5- האם מישהו התנסה עם ציפרמיל או לוסטרל וזה עזר לו במינונים שרשמתי למשל 150 בלי צורך להגיע ל200?
    6- האם סרנדה זה כמו לוסטרל?או עדיף מקור?
    7-לגבי טיפול פסיכולוגי דרך כללית: אמרו לי זה דרך כללית אבל פרטי, עם הנחה, קיים דבר כזה? אני רוצה פרטי פרטי אבל אמרו לי שגם דרך כללית עם הנחה זה פרטי ולא מגיע לתיק רופא, האם זה נכון? אני רוצה לעבוד בעבודות של אבטחה וכאלה?מה דעתכם?
    7- מכירים חוץ מcbt וכדורים, שיטות טיבעיות? מיוחדות? שונות לרפואה של ocd וחרדה?
    8- אמרו לי שאם יש לי חס וחלילה שסעת רדומה או מניה דפרסיה רדומה אז לוסטרל יכול לגרום ליזה כמו סוג של פריצה?בהתחלה אחד הפסיכאטרים כנראה חובבן חשב שיש לי
    - התחלה של אחד מאלה מחלות הנפש שציינתי בגלל הקולות, אבל ההלכתי למומחה ואמר שאין איך אני יכול לדעת שאין רדום? כי אם יש רדום ואקח זה יפתח לי את זה הפחד! כי אחד מהם אמר שזה התחלה לצערי אבל עדין 2 מומחים אחרים אמרו שלא ואני איתם למרות שאם זה באמת ככה כדור נגד ocd יכול להזיק
    9- מה עם תופעות לוואי של אחת המחלות שמעתם משהו על זה?
    הocd שלי מתבטא..ה מחשבה יותר, לא הקטע של לשטוף ידיים וכאלה..
    יותר עניין של קולות, מחשבות ודברים כאלה, ואל דאגה זה לא התחלה חס וחלילה שסעת כמו שחשבתי..למרות הקולות !


    תודה לכם!!!! אם מישהו יכול לעזור לפרטי, להפנות לעוד מקומות אז תגידו לי רוצה להתחיל בחיים ולא להתעסק עם זה אני כבר תקוע כמה חודשים בבית
    ורוצה עד יום רביעי להחליט מה לעשות עם התרופה, האם לשנות תמירשם או להשאר עם לוסטרל ולהגיע עד 150! ולגבי שאר הנשאלות בבקשה ענו לפי הידע שלכם
    עזרו נא לי בבקשה, הסבל ענק!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודע מה לעשות (ocd)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה חלקית

    שמוליק
    10/01/2017

    שלום רב.

    אינני רופא.

    ראשית, אני שמח שאתה במודעות למצבך, ואתה מנסה להתמודד איתה, ואני מאחל לך שתצליח.

    מה שאני יכול, זה להעביר מסר מעודד: אני עברתי ארבעה אישפוזים וחוץ מהאחרון כולם היו במצב פסיכוטי חריף, ותודה לא-ל הצלחתי לצאת מהבוץ. גם אם נראה לך שעלולה להתפתח אצלך סכיזופרניה - יש לי את כל הסיבות הטובות להניח שתמודד איתה ותנצח.

    הדבר הכי חכם שאני יכול לומר הוא שלא כדאי לחשוש מאי אילו רישומים שבעטיים עלולים לשלול ממך את האפשרות לעבוד באבטחה. הדבר הנכון ביותר הוא לטפל בבעייה, ואם תיתקל באי אילו קשיים, תוכל להיעזר בחוות דעת של המטפל על מנת להתגבר עליהם. אני כיום לומד פסיכולוגיה, והדבר האחרון שאני חושש ממנו הוא שמא יחסמו אותי בדרך בגלל האישפוזים. אדרבא, בגלל האישפוזים יש חוייה אישית שמאפשרת להבין הרבה יותר טוב התפרצויות פסיכוטיות.

    שיהיה בהצלחה וכל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    יש צורך בבדיקה מסודרת ואיבחון.
    באם מדובר בחרדה ומצבי נתק ( דיסוציאציה)
    היפנוזה רפואית - כלי יעיל ומהיר.
    פרטים באתר שלי.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול תרופתי לא עוזר
    ג`רי
    08/01/2017

    שלום אני כבר לא יודע לאן לפנות המצב שלי מאוד לא יציב הטיפול התרופתי המסיבי שאני לוקח לא עוזר אני בקושי יושן עברתי שתי התקפי פאניקה קשים השבוע שהביעו אותי עד המיון ניסיון אובדני ליפני חודש אני בקושי מצליח לישון לא אוכל בקושי מתפקד אני לא מצליח לצאת מהחרדות שלי והזכרונות המאוד קשיים מהחיים שלי שחוזרים כל יום כל כך הרבה תרופות שניסיתי רספרידל רסיטל.קלונקס לוריין נוקטורנו היום אני על פאקסט 20 מג פעמיים ביום מודל 100 מג 2 ביום וואבן 10 מג 2-3 ביום בונסרין 30 מג פעם ביום ובנודורמין 1-2 ליפני השינה ופנגרן לפי הצורך אני מוכר כי סובל מחרדות קשות דיכאון קשה ptsd ויש כאלה שטענו שאולי זה borderline disorder .חוץ מהאוובן שהביא לשיפור ניקר להתקפי פאניקה שלי שעוזרים לי לתפקד יותר טוב אבל כאשר לחץ קטן מצטבר או שהזכרונות הקשיים חוזרים והחרדות והדכאון מתחיל שום דבר כבר לא עוזר אני לא מצליח אפילו לחייך ולהרגיש שמחה אני מרגיש רק כעס שנאה עצמית אשמה כאב ואני לא מסוגל לעבור את זה יותר אני בקושי יושן לא אוכל בחרדה יום יומית כל הזמן לחוץ לפעמים פראנואדי וכל הזמן במחשבות רעות אני לא זוכר מתי ישנתי כמו בן אדם או עברתי יום נורמלי אני הלכתי לטיפולים אבל הרופאים של הקופה שלי לא בדיוק עוזרים אפילו גרוע מזה אני יודע שאני דפוק אבל למען השם אני רוצה להיות כמו כולם נורמלי נמאס לי לחיות ככה ... זה בתיאור מאוד קל על מה שעובר אליי אני ישמח עם תוכלי להמליץ לי על הטיפול הנכון אני יעשה הכל אני רק רוצה לצאת מזה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול תרופתי לא עוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולים פסחכולוגיים

    שמוליק
    09/01/2017

    שלום ג'רי.

    אינני רופא.

    אתה מתאר מצב מאוד לא נעים, ובאמת מגיע לך כל הכבוד על הנסיונות שאתה מנסה לצאת מהמצב שבו אתה נמצא.

    גישתם העיקבית של הרופאים בפורום היא שטיפול המבוסס רק על תרופות אינו מספיק יעיל, והם ממליצים לשלב עם הטיפול התרופתי טיפולים פסיכולוגיים. בוודאי במצב כמו שלך, שבו אתה טוען שהטיפול התרופתי אינו עוזר.

    היית מציע לפנות לרופא המטפל ולבדוק האם הוא נותן גם טיפולים פסיכולוגיים; יש לו את היתרון שהוא מכיר אותך ואתה מבחינתך היית נותן בו אמון יותר מאשר מטפל אחר שאינך מכיר. אם הוא אינו מטפל בעצמו, הוא יוכל להפנות אותך למטפל מתאים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתשובה

    ג`רי
    10/01/2017

    הבעיה היא שעברתי אזור מגורים והרופא האחרון שפגשתי עשה לי נזק עצום והתחייס אלי בצורה מחפירה אני פוחד לחזור לטיפול כי אני לא מסוגל לעבור עוד השפלה כמו שעברתי עם הרופא האחרון ואני בקושי מצליח להתמודד עם הנזק שהוא גרם לי לכן אני מאוד חושש ללכת לרופא חדש אבל המקום שבו טופלתי ליפני (מרפאת בריאות הנפש שער מנשה ) מאוד רחוק לי ואין לי מושג לאן לפנות היום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצעה

    שמוליק
    10/01/2017

    שלום ג'רי.

    כיוון שהאמון של המטופל במטפל הוא הבסיס לטיפול ובלעדיו אין לטיפול שום ערך, הייתי מציע לך להתקשר למרפאת בריאות הנפש שער מנשה שבה הייתי מטופל, ועד כמה שהבנתי היית מרוצה שם מהטיפול, ולבקש מהם הפנייה למטפל מתאים - הן לגבי הטיפול התרופתי, והן לגבי טיפולים פסיכולוגיים אפשריים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעת תרופות מאניה דיפרסיה
    בר
    07/01/2017

    שלום רב,
    אבי אושפז בכפיה בעבר ואובחן במצב פסיכוטי מאני
    לאחר האישפוז החל לקבל לקבל זריקות וכדורים
    בשנה האחרונה הפסיק את הכדורים וזריקות לוקח לא בתדירות מה גם שהחל לפתח התמכרות לשתיה ולאחרונה גם לסם קריסטל
    מכן שההשפעה של התרופות עליו בספק ומצבו נורא
    הוא מתנהג בצורה מאנית מוגזמת, פעיל מאוד, ממעט לישון, עצבני ורוגז, מרבה לדבר ולהטריד ועוד...
    בשיחה עם הרופא שלו הוא סירב לאשפזו בכפיה מהסיבה שאבי אינו מבקש זאת והוא לא מתרשם בעשר דקות שיחה שמצבו לא טוב.
    אבי אדם מניפולטיבי מאוד אשר מצליח לשכנע בבריאותו אך הדבר אינו כזה ובעיקר משפחתו יודעת עד כמה התנהגותו מאנית ומצבו מדרדר.
    אנו חוששים שהוא מתעסק בפשע ושהוא יהפוך להיות אלים
    הוא לעיתים מאיים ברצח על גרושתי ועל אמו שעימה הוא מתגורר.
    אך ניתן לשכנע את הרופא המטפל ( הפסיכיאטר שלו) לאשפז אותו
    כשהאשפוז מגיע ממני רצונו לנקום בי גדול ויש לי ילדים ולכן אני חוששת
    חשוב במצב כזה שהרופא הוא זה שיאשפז ולא המשפחה שצריכה להמשיך לחיות איתו לאחר מכן
    תודה על כל טיפ ועזרה
    אנחנו סובלים מאוד ממנו !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשפוז כפוי

    המומחה
    16/01/2017

    שלום
    אשפוז הוא כמו מעצר .
    כדי לאשפז אדם צריך עילה , בדיוק כפי שכדי לעצור אגם צריך עילה .
    מההתרשמות שלי , הוא אינו מסוכן לעצמו ולסביבה כפי שאובחן הרופא .
    את סתם אשה רעה , מרושעת ! שאת רוצה לשלול מאדם את החופש שלו רק בכלל שהוא קצת ״ מאני ״
    מותר לאדם להיות מאני , וגם פסיכוטי .
    כל עוד אינו מזיק לעצמו ולאחרים .
    מאחל לך רק בריאות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני תוהה עד כמה אתה מומחה .

    דואגת לו מאוד
    16/01/2017

    כתבתי בפירוש מאיים על גרושתו ברצח
    מה לא ברור ?!
    מזה התנהגות קצת מאנית?
    ההתנהגות מאנית לחלוטין גורמת לפשעים ולעבירות על החוק
    למעשים לא טובים לפגיעה באחרים ובעצמו
    אני מאחלת לך בריאות
    נראה לי שאתה חולה מאניה דיפרסיה בעצמך ועל כן אתה עונה ביתר רגישות.
    אולי גם אספר לך משהו קטן שיגרום לך להבין קצת על החיים
    לאחר האשפוז אבי הודה לי על כך ששמתי לב להתנהגות שלו ושלא ויתרתי עליו
    כל הכסף שלו נגמר בגלל ההתנהגות הקצת מאנית כמו שאתה אומר
    יחד עם זאת הוא שם את עצמו תחת משאיות כדי שיצאו בבוקר וידרסו אותו
    אז תעשה לי טובה קבל טיפול בהקדם כי נראה שאתה איבדת בוחן מציאןת לחלוטין! לגבי אישה רעה אתה גם לא יודע להבדיל בין טוב לרע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ לבחירת תרופה חדשה
    נועה
    06/01/2017

    לפני כשנה ענית שיש תרופה חדשה למצב מאני וגם לדיכאוניות אולם טרם הגיעה ארצה. האם יש חדש בנושא והאם אפשר את שם התרופה.המצב קשה וכל יום שעובר סבל אטומי של משהו שלא כל אחד יבין. לפעמים כדאי למות ולא לחיות כמו מת בצד החיים.מוכנה לוותר על הכל רק לא על אויר. מרגישה שאין לי אויר ואין תרופה שלא גומרת אותי.ניסיתי הכל. מרגישה בדידות נוראית לצד הכבילות של הדת. אין לי חברים. אני אקדמאית באמצע שנות ה20. דתייה מזה 10 שנים ואולי זה מה שמחזיק אותי האמונה לתקווה חדשה.מחפשת חברה מתאימה בכיליון עיניים מחכה לדיבורים עם אנשים מתאימים.אין. כאילו הדת והמצב מרחיק את האנשים הרגילים ממני.הפסקתי לימודי תואר שני כי אין זיכרון ואין ריכוז.לא יכולה לקרוא יותר מעמוד שניים ביום.לא מעניין אותי עיתון חדשות וכל המסביב .אני אובדת עצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ לבחירת תרופה חדשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה חדשה

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    יש כיום מס תרופות חדשות
    לא ברור מה הכוונה.
    ממליץ לברר את נושא התזונה ותוספי מזון וכן איזון תרופתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת סרנדה בהריון ואחריו
    ג
    06/01/2017

    שלום, שבוע 34, לאורך כל ההריון לוקחת סרנדה 50 מ״ג, אני מתחילה לחשוב האם כדי להפסיק בהדרגה את התרופה לקראת הלידה או שאפשר להמשיך, כי הבנתי שלתינוק אלולה להיות סוג של גמילה אחרי לידה במקרה ולא אפסיק בהדרגה לפני הלידה, מה עדיף לעשות? בהתחשב במינון ובהתחשב בזה שגם אם אפסיק לקראת לידה ארצה לחזור מיד לקחת את התרופות... מה היא ההמלצה הטובה כדי לא לפגוע בתינוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    סרנדה = SSRI הכי בטוח בהריון והנקה.
    לא מומלץ להפסיק לפני הלידה, צפוי החמרה במצב רוח לאחר לידה.
    סרנדה הכי בטוח גם בהנקה.
    מומלץ ייעוץ רופא מטפל בכל מקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אפשר לבקש להוריד מינון
    שירלי
    02/01/2017

    שלום, אני מטופלת בכדור פסיכיאטרי מזה מספר חודשים ומעוניינת להוריד את המינון שלו אבל לא יודעת כיצד ובאיזו דרך כדאי לפנות לרופאה על מנת לבקש ממנה להוריד את המינון. אשמח לקבל עצות מועילות. אני פשוט לא רוצה שתחשוב שאני תוקפת אותה או מחליטה בשבילה מה היא צריכה לעשות בנוגע לטיפול שלי ולמרות שאני יודעת שהטיפול צריך להיעשות בשיתוף פעולה אני לא יודעת איך עושים זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להסביר את הסיבה

    שמוליק
    04/01/2017

    שלום שירלי.

    לדעתי, צריך להסביר מדוע את רוצה להוריד את המינון. יכולות להיות לכך כמה סיבות הגיוניות שאני יכול להעלות על דעתי:

    יכול להיות שהסיבה היא תופעות לוואי. צריך לומר זאת ולתאר מהן תופעות הלוואי.

    יכול להיות שהסיבה היא פסיכולוגית, והיא בעצם התיוג של מישהו שמטופל תרופתית. זו סיבה לגיטימית לחלוטין וצריך לומר זאת ולתאר את ההרגשה.

    אם יש לך חשש לדבר על כך, יכול להיות שהדבר מעיד על כימיה לא טובה עם הרואה, שמצריך מחשבה להחליף רופא.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקול דעת

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    מסכים עם שמוליק.
    בנוסף, חובה מעקב במהלך ההורדה וההפסקה,
    יש להתאים את ההורדה אישית, אינדבידואלית בהתאם לקליניקה, ולא תמיד זה נכון להפסיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכון בפניה למרפאות הקופה
    אבי
    01/01/2017

    שלום..
    יש לי חשש שעקב פניה שלי לטיפול במרפאה של הקופה עקב חרדות וטיפול בadd אני יאבד את מקום עבודתי והרשיונות..האם יש סיכון בפניה כזאת? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם מדובר במקום מסודר, סביר להניח שלא

    שמוליק
    04/01/2017

    שלום אבי.

    אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    אם מדובר במקום מסודר ומכובד, אז ההיפך אמור להיות נכון. טיפול במרפאה מראה שאתה רציני ולא מזניח את הבעייה. בעייה שאיננה מטופלת עלולה רק להחריף.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי נטילת ציפרלקס
    דנה
    01/01/2017

    היי
    אם אני לוקחת חצי כדור כבר ארבעה חודשים ורוצה להעלות לכדור ואז חצי וכן הלאה . יום כדור יום חצי. האם זה בסדר? והאם ניתן לקחת ציפרלקס בזמן הריון? (אני לא בהריון רק רוצה לדעת)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יום כן ולא

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    מומ לץ מעקב מסודר של רופא.
    אישית, לא אוהב את נושא יום כן יום לא.. לעתים רחוקות.
    בהריון- הכי בטוח - סרנדה.
    יש להתייעץ עם המרכז הטראטולוגי של משרד הבריאות,
    הכי מעודכן והכי מקצועי בארץ, לגבי בטיחות תרופות בהריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות מעבר מרסיטל לסרנדה עזרה
    יורי
    31/12/2016

    י
    שלום בן 30 מגיל 18 מטופל ברסיטל בין חצי כדור לכדור וחצי לפי ההרגשה. אני סובל מחרדות של להתרחק מהבית בגלל מעי רגיז ולחטוף התקפ חרדה. לאחרונה חזרתי לפסיכיאטר עקב התקף חרדה שחויתי וחשק מיני פחות הוא עשה לי מעבר הדרגתי לסרנדה. זה היה סיוט חויתי תופעות קשות של רעד עויתות קצב לב מהיר אי שקט הגברת חרדה ולא יכולתי לתפקד. עכשיו חזרתי לרסיטל בהדרגה כרגע לוקח 20 מיליגרם עד למפגש עם הפסיכיאטר. המצב שלי הדרדר עכשיו בגלל כל המעבר הזה ומה שחוויתי חש חרדה בבית ובעבודה . מה לעשות עכשיו ינסו עלי תרופות ואני אסבול)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    חובה ,
    איזון נפשי כולל
    התייחסות גופנית ( בדיקות דם, תזונה, תרופות, ועוד.)
    בירור פסיכולוגי
    בירור והתערבות סביבתית

    בונים תוכנית טיפול מתאימה אישית לך
    מגדירים מטרות טיפול
    ומתחילים טיפול משולב
    ( כך אני עובד)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום