מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אבודה לגמרי-קשיי הירדמותנופר31/05/2017
היי,
יש לי קשיי הירדמות מאוד קשים, אני נוטלת בלילה 80 מג איטומין ו8 מג פרפנאן.. שזה בסדר, אך לוקח לזה בסביבות שעתיים להרדים אותי, מה שמכניס אותי לחרדה ואז אני נאלצת לקחת את אחת מתרופות ההרגשה ממשפחת הבנזודאזפינים, הבעיה שהם גורמים לי לעשות דברים שבבוקר אני לא כלכך זוכרת בעיקר לאכול, אני פשוט קמה מהמיטה וניגשת לכיוון ארון הממתקים. זה משהו שמאוד מציק לי ומטריד אותי, בנוסף אני גם עולה במשקל.
רציתי לדעת האם יש כדורי הרגעה מסוג אחר? משהו שישאיר אותי קצת יותר מפוקסת ובשליטה על עתמי ולא יגרום לי לעירפול ואיבוד שיקול דעת.. אולי משפחה אחרת שתהיה יותק טובה?
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט כן
ד``ר יונתן דוידאור02/06/2017פרפאנן ואטומין לא מהווים קו טיפול ראשון או עדיף.
יש לברר את ההיסטוראיה התרופתית ולחשוב על טיפול חלופי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי נטילת תרופות- האם זה פשע?אודי31/05/2017
היי. אני הפסקתי תרופות לפני כשנה ובמשך שנה שיקרתי ואמרתי שאני לוקחת תרופות כי ידעתי שלא יאשרו לי לקחת תרופות. יש להדגיש שהאמונה שלי היא סכיזופרניה למרות שלעולם לא היה לי את זה ולדעתי האבחנה היא טעות. כעת הפסיכולוגית שלה סיפרתי את זה מאיימת לספר את זה לפסיכומטרי שלי כדי שיאשפזו אותי. יש להדגיש שלא עשיתי רע לאיש ואני לא פושעת או משהו ופשע היחידי ששיקרתי. האם אתם מכירים עורך דין שיכול לעזור לי בזה. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר א.ס. צודקת לגמרי
שמוליק04/06/2017שלום אודי.
אני מצטרף לדבריה של א.ס.
רק מי שנמצא באישפוז או מעקב תרופתי כפוי מחוייב לקחת תרופות.
לא ברור מה בדיוק המצב שלך, אבל מה שבטוח, זה שעצם העובדה שהפסקת לקחת תרופות וחששת לומר זאת באופן מפורש - זה מעיד שמשהו לא בסדר במערכת.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
יונתן דוידאור05/06/2017חובה לברר מרקיב גופני, ויטמינים, להפחית ממריצים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויפסאק 150 er לשימוש בהירון בקרוב .חגית שמעוני28/05/2017
מתכננת להיכנס להירון בתקופה הקרובה האם ניתן ליטול את ויפסאק xr 150 גם בזמן הירון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר יונתן דוידאור02/06/2017לפנות :
יעוץ ומידע לגבי סיכונים בהריון
מרכז טרטולוגי
משרד הבריראות
( במייל, פקס טלפון)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת ברינטליקס ומעבר לרמוטיבאבי28/05/2017
התחלתי לפני 4 ימים טיפול בברינטליקס, לפני כן לא לקחתי שום תרופה פסיכיאטרית, עד עכשיו לקחתי כדור אחד בבוקר 4 פעמים , אני רוצה לנסות לטפל בבעיית החרדה והדיכאון שלי ע"י רמוטיב, האם אני יכול להפסיק לקחת את הברינטליקס ולעבור ישר לרמוטיב? האם צריך להפסיק בהדרגה או משהו כזה? מה התהליך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017ברינטלקס יעיל לדיכאון קשה ולפעמים עמיד.
רמוטיב- יעיל לדיכאון קל.
חובה להפסיק ברינטלקס למס ימים
ורק לאחר מכן להתחיל תרופה אחרת, מומלץ תחת מעקב רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש חוזר בציפרלקס לאחר הפסקה של 3 שניםיוסי27/05/2017
שלום רב
אני בן 38 בעבר טופלתי בציפרלקס עכב חרדות ודכאון
לתקופה של כמה חודשים הושגה הטבה ונגמלתי מהכדור בעצת הרופא , עברו 3 שנים ועברתי משבר משפחתי שהעיר, את הדכאון החרדות והתחושות הלא נעימות ,בעצת האופא הוחלט שוב להשתמש בציפרלקס , שאלתי היא האם יהיו לי תופעות לוואי? יש לציין שבפעם הקודמת לא היה לי בכלל תופעות לוואי והשיפור היה מהיר, ומועייל
תודה לעונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017לא אמור להיות משהו חריג
מומלץ להתחיל לאט ולעלות לאט ( מינון נמוך)
תופעות לוואי תמיד יכולות להיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון של אירפליי לטיפול בסכיזופרניהמיקי25/05/2017
אני סובלת מסכיזופרניה ונוטלת אירפליי 20 מ"ג לאחרונה התחלתי לעבוד ואני חווה לחץ , חרדה ושומעת יותר קולות . הפסיכאטר המליץ שהעלה את המינון ל25 מ"ג . האם זה מספיק או שאני צריכה משהו נוסף להרגעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017אריפלי ניתן לתת עד 30 מ'ג
לפעמים פחות עדיף ( דור שלישי - קשר למנגנון)
לא ניתן לדעת אם מספיק אט לא, קובעים לפי קליניקה,
במקרה וקיים מועקה ואי שקט, בהחלט מומלץ נוגדי חרדה,
עדיף לזמן קצר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב של ציפרלקס וקוקאיןאני24/05/2017
שלום,
לפני כמה חודשים התחיל אצלי אי שקט שלאט ובטוח הפך לחרדות ואף להתקפי חרדה.
אני בן 24 וכבר שנים שאני מבלה המון, וצורך אלכוהול/סמים קלים/סמים קשים.
לאחרונה החלטתי שמצב החרדות כבר בלתי נסבל, ואין לי כוונה להתמכר לבנזודיאזפינים, ולכן השבוע התחלתי טיפול בציפרלקס. אני יודע שאלכוהול וגראס בצריכה מתונה לא אמורה לפגוע בפעילות התרופה(למרות שכרגע לתקופת ההסתגלות אני נמנע גם מכך), אך מה לגבי סמים קשים? קוקאין לדוגמא...
אנא, אל תרצו לי על הסכנות הכרוכות בסמים קשים, זה מובן מאליו. ברצוני לדעת האם השימוש בסם ביחד עם התרופה עצמה זו אינטרקציה בעייתית שפוגעת ביעילות התרופה או אף מסכנת חיים? אני שואל כי מידע אישי SSRI עובדים על סרוטונין וקוקאין דווקא על דופמין.
אשמח לתשובה מפורטת ולא תשובות אנטי-סמים למינהם.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמים
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017לא מומלץ לשלב.
הסמים עלולים להוביל לתסמונת קלינית של מצב דיכאון וכן מצב היי ( קוקאיין) וכן גראס, החמרה בחרדה, נזק לזיכרון וקוארדינציה ותסמונת אפאטיה וחוסר מוטיבציה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בSSRI והפסקת קנאביסעומר24/05/2017
שלום דר',
אני נוטל לוסטרל (50 מ"ג + למיקטל 200 מ"ג)
בשנה האחרונה (כמעט שנה) צרכתי קנאביס 3 פעמים בשבוע בלילה.
לא מזמן עברתי דירה ואני מחליף עבודה - הפרעת הסתגלות היא משהו שמוכר לי כבר מזמן וזה אכן נותן אותותיו כרגע בצורת חרדות שבאות והולכות ודכדוך.
הפסקתי עם הקנאביס לפני שבוע ואני גם לא מתכוון להמשיך לעשות בו שימוש.
שאלתי היא האם יש סיכוי שבטווח הזמן הזה הקנאביס הוריד את פעילות המעכבים של הסרוטונין? האם קיים סיכוי שהקנאביס גרם "להריסה של המוח" ושעכשיו יקח לו זמן להשתקם?
האם יש לחכות חודש חודשיים וההשפעה של הSSRI תחזור להיות שוב במיטבה?
תודה, עומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קאנביס
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017קשה לנחש
תיאורתית התשובה : לא !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לא?
עומר29/05/2017אני כמובן הולך לפגוש את הפסיכיאטרית שלי
האם התשובה "לא" היא על השאלות האלו:אם יש סיכוי שבטווח הזמן הזה הקנאביס הוריד את פעילות המעכבים של הסרוטונין? האם קיים סיכוי שהקנאביס גרם "להריסה של המוח" ושעכשיו יקח לו זמן להשתקם?
?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף לקלונקס בהתקפי פאניקה וחרדותאופיר24/05/2017
שלום רב,
אני נוטל רסיטל 40 מל״ג + קלונקס 1 מל״ג ביום חצי בבוקר וחצי בערב עקב התקפי פאניקה וחרדות.
זה כבר תקופה של שנתיים עם הקלונקס ואני מרגיש שאני בבועה של ממש, אני כבר לא מצליח להתרכז בשום דבר ולסיים אותו, אין לי כח לכלום ורב היום אני ממש ממש עייף בקושי אני מחזיק 7 שעות בלי להשלים שינה של עוד שעתיים.
יש תחליף לקלונקס ? אך כזה שבמידת ויהיו התקפים אני אוכל לקחת וזה יעזור לפחות כמו הקלונקס. משהו יותר טבעי אולי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טבעי
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017משהו כמו קלונקס וטבעי אין.
מומלץ לתת הזדמנות לקלמנרבין, רלקסין
לשינה טונייט ( ללא מרשם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השמנה עקב נטילת זיפרקסיהאלון24/05/2017
אני בחור בן 35 כל חיי הייתי בחור רזה וחטוב. לפני כ4 שנים נתנו לי כדורים זיפרקסיה להפרעות שינה קשות ועם הזמן המינון הגיע ל7.5 מג ליום.
לפני שהתחלתי לקחת את הכדור עשיתי בדיקת חילוף חומרים ביום במנוחה והתוצאה הייתה שאני שורף 2200 קלוריות ביום במנוחה.לאחר 4 שנים של שימוש בכדור עשיתי שוב את אותה בדיקת חילוף חומרים והתוצאה הייתה 1200 קלוריות במנוחה.ירידה של אלף קלוריות ביום במנוחה. לא פלא שהשמנתי 20 קילו ב4 שנים האלה ולא אכלתי יותר מפעם.
ברצוני להפסיק את הכדור הזה ורציתי לדעת תוך כמה זמן מרגע ההפסקה הגוף חוזר לעצמו וחילוף החומרים יחזור לקדמותו ואני אוכל להרזות את ה20 קילו העודפים הללו?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השמנה
ד``ר יונתן דוידאור24/05/2017שאלת חזרה למצב לפני מאוד אישית ושונה מאחד לאחד.
השמנה בגלל זיפרקסה - עייפות- פחות פעילות ועליה בתיאבון.
באם תקפיד על דיאטה נכונה ותעשה פעילות גופנית, חילוף החומרים ישתנה במקביל.
בנוסף מומלץ בדיקות דם, פרופיל הורמונלי וכו..
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מתאמן 4 פעמים בשבוע ולא יורד במשקל
אלון25/05/2017אני מתאמן במכושר כושר אימוני כוח פלוס אירובי 4 פעמים בשבוע ועושה דיאטה ולא יורד במשקל.
אי אפשר לדת במשקל עם חילוף חומרים כזה נמוך.
אני שורף במנוחה 1200 קלוריות ביממה זאת אומרת שכדי להיות במאזן שלילי קלורי של 500 קלוריות ביממה אני אמור לאכול 700 קלוריות שזה ממש צום וממש לא בריא ואי אפשר להחזיק עם זה לטווח ארוך.
הכדורים האלה הם פשוט זועתיים צריך להוציא אותם מהחוק הנזק שהם גומרים הרבה יותר גדול מהתועלת ואני לא הראשון שחווה את זה אני קורא בפורומים על אנשים שהשמינו 40 קילו ויותר בגלל הכדורים האלה ופיתחו מחלות חדשות כמו סכרת ולחץ דם וכולסטרול.
הכדורים האלה משנים את המטבוליזים בגוף בקיצור סכנה לגעת בהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליח להירדם מוקדםיואב23/05/2017
שלום, אני נוטל סרוקוואל 200 מ"ג בלילה, כדור אחד. מצליח להירדם רק בסביבות שתיים/שלוש בלילה, וקם בסביבות אחד עשרה וחצי עייף וחסר אנרגיות. לא יודע מה לעשות, מפספס עבודות עקב כך, ולא מצליח לתפקד, מפספס המון. מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017מבררים את אורך החיים, אוכל, ממריצים, סמים, מצב קליני..
יש להקפיד על הייגינת השינה SLEEP HYGIENE
ולפעמים יש צורך בשינוי מינון, הוספת כדור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יואב28/05/2017לשאלתך- אני לא נוטל סמים או ממריצים. לברר את אורך החיים? התכוונת בטח לאורח החיים. אורח חיים מבחינת תזונה- מעט לקוייה, עושה ספורט 3 פעמים בשבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אופיפרמול - יעיל נגד חרדות ודכאון משולבים?אמה23/05/2017
שלום רב,
האם אפשר בבקשה לקבל מעט מיגע האם הכדור אופיפרמול 50-100 מ"ג יעיל לטיפול בחרדות ודיכאון? לא מצאתי מידע באינטרנט והרופא לא ממש הרחיב את הדיבור. ההתלבטות של הרופא היתה בין ונלפקסין לאופיפרמול ובסוף מאחר ואני סובלת יותר מהחרדות מאשר מהדיכאון, זה מה שנרשם. ברקע תת תפקוד של בלוטת התריס ויתר לחץ דם - שניהם מטופלים.
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין לגבי בעיות לב
אמה23/05/2017שכחתי לציין שהיה לי ניתוח לב פתוח בילדות עקב חור בלב. אני במעקב ויש לי עדיין חור קטן - האם מותר בכלל לקחת את התרופה מהמשפחה הזו? קראתי שהיא עלולה לגרום לטכניקרדיה? האם זה לא מסוכן לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם סכיזופרניה עוברת בתורשהנוי23/05/2017
לאמא שלי יש סכיזופרניה רציתי לדעת האם יש בדיקה כלשהי שאני יכולה לעשות כדי לגלות אם לי יהיה
והאם יש דרך להקל על המחלה או לעשות משהו שיוכל לעזור כדי שהיא לא תתפתח
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תורשה
ד``ר יונתן דוידאור23/05/2017אכן יש תורשה
וסיכון גבוה יותר לפתח סכיזופרניה מיתר אוכלוסיה.
מומלץ להימנע מסמים ולחץ נפשי קיצוני, בכל שינוי התנהגותי קיצוני, או עיסוק פתאומי וחריג בדת ופילוסופיה, יש לפנות מיד לבדיקת רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכיזופרניה וזמן השפעת תרופותאנונימי22/05/2017
שלום.
יש לי התקף פסיכוטי ואשפזו אותי, נתנו לי בהתחלה זריקה קלופיקסול וחוץ מזה זיפרקסה ואינווגה 6 מג. ביום ראשון קיבלתי זריקה במינון מירבי של קספליון והבנתי שבעוד שבוע אקבל עוד אחת ואז יורדים במינון שאלותי
1תוך כמה זמן נעלמים התסמינים והאם כולם בבת אחת
2למה מתחילים ממינון גבוה לנמוך
3למש במקביל עוד תרופות?
שכחתי ל ציין שאני מקבל גם קלונקס לפי צורך האם קלונקס עוזר להעלים את הקולות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן השפעה
ד``ר יונתן דוידאור23/05/2017מאוד אישי , ולא אחיד.
מינון גבוה, בהתחלה להשגת השפעה מהירה,
השפעת הזריקה ל 4 שבועות , לא משפיע מיידי,לכן יש צורך בתוספי תרופות אחרות עד להשגת הקלה קלינית.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתונה של 2 חולים סכיזופרנייםאורטל22/05/2017
שלום
יש לי בן סכיזופרני המטופל בפרפנאן, והוא מאוזן.
לאחרונה הוא הכיר בחורה גם כנראה סכיזופרנית המטופלת ב- לפונקס.
השאלה - האם יהיה כדאי בהמשך להביא ילדים לעולם? האם הכדורים לא יפגעו בהתפתחות העובר? האם גם הילדים יהיו חולים - בסכיזופרניה? האם בכלל כדאי להתחתן או לא?
את השאלה הזו, שאלתי לא מזמן - וולצערי הרב, אף רופא לא ענה לי, אלא מישהו בשם - שמוליק (ענה לי) ואין לי מושג אם הוא רופא, או מישהו שעונה מידע אישי.
אשמח לקבל את תגובת הרופאים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתיקה
ד``ר יונתן דוידאור28/05/2017לא ניתן לתת תשובה..
כל משפחה לגופה..
ניתן לעשות הערכה גנטית
ולהתייעץ עם רופאים מטפלים לגבי המסוגלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

