פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • SSRI, אבחון של חרדה והשלכותיו
    עידו
    30/12/2016

    שלום רב,

    הנני סובל מחרדה וחושב לקחת טיפול בSSRI, הבנתי שלשם כך יש צורך במתן אבחנה, אני חושש מה"תווית" שתודבק לי במיוחד כי אני סטודנט לפסיכולוגיה, רציתי לשאול האם ישנם גם פסיכיאטרים או רופאים ופסיכולוגים שמקבלים SSRI?

    אני שואל כי הבנתי שיש מסמך שבו צריך להצהיר שלא סובלים ממחלת לרבות מחלת נפש שיכולה לסכן את העיסוק במקצוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש ויש

    שמוליק
    04/01/2017

    שלום עידו.

    אני סטודנט לפסיכולוגיה, ואני מאובחן בסכיזו-אפקטיב; איבחון הרבה יותר קשה משלך...

    יתר על כן, אני מבין הרבה יותר טוב מכולם מה זו סכיזופרניה.

    כל טוב ובהצלחה בלימודים.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מרסיטל 40 לציפרלקס 10
    עדן
    29/12/2016

    ביקשתי מהרופא לעבור מרסיטל 40 לציפרלקס. רשם לי ציםרלקס 10 מג. הרוקחת אמרה לי עכשיו שהיה צריך לרשום לי 20 מג ציפרלקס. האם צודקת או מספיק ציפרלקס 10 במקום הרסיטל 40. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר מרסיטל 40 לציפרלקס 10

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    הרופא בהחלט מפעיל שיקול קליני נכון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס וולריאן לטיפול בבעיות חרדה
    גיא
    29/12/2016

    שלום,
    התחלתי ליטול לפני שבועיים ציפרולקס בשל בעיות חרדה. בשבוע הראשון נטלתי חצי כדור והשבוע כדור שלם - מן הסתם עדיין לא מרגיש בהשפעת התרופה.
    לפני השנה אני לוקח אלפרליד 0.50 וזה מחזיק אותי עד הבוקר.
    האם ניתן להחליף את האלפרליד לפני השינה בכמוסות טבעיות של וולריאן? ברשותי כמוסות של 500 מ"ג
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבעי

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    תמיד עדיף טבעי, כגון וואלריאן, קלמנרבין וכו..
    לשינה , ממליץ לנסות טונייט, ללא מרשם, במקום אלפראליד ( שממכר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הסיכוי להבריא מהתקף פסיכוטי בלי תרופות?
    ע פ
    29/12/2016

    שלום
    אני חושבת שאח שלי עבר התקף פסיכוטי, אשר התחיל בסוף ספטמר, התנהגותו השתנתה מאוד, היו לו צחוקים בלתי נשלטים, בהה הרבה בחלל, חשיבתו לא הייתה מאורגנת ולא מסודרת, היו לו מחשבות פרנואידיות, לא ישן בלילות.
    הכל התחיל אחרי שהוא ארוסתו החליטה להיפרד ממנו, הם היו חברים למשך כ 8 שנים, בנוסף דוד שלנו נפטר דבר אשר העסיק אותו מאוד בכל העניין של חיים ומוות. יש לציין כי בשנה זו הוא עבר הרבה אירועים מלחיצים, כמו סיום לימודי סיעוד, הגשה למבחן ממשלתי, לקח משקנתא וקנה בית.
    לפני כשבועיים מצבו התחיל להשתפר, נעלמו הצחוקים, חזר לישון טוב בלילות, מחשבתו מאורגנת ומסודרת, התחיל לחפש עבודה, לצאת עם חברים.
    השאלה שלי היא כך, שאם באמת הוא עבר התקף פסיכוטי, מה הסיכוי שהוא יבריא ממנו לחלוטין בלי תרופות? ומה הסיכוי שזה יחזור שוב ויהפוך למשהו כרוני ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסר מעודד

    שמוליק
    04/01/2017

    שלום רב.

    המסר המעודד שלי הוא שאני עברתי שלושה התקפים פסיכוטיים חריפים, ואני עכשיו ללא תרופות. ניתן להספיק שהדברים אפשריים גם כשלא היה בפועל התקף פסיכוטי.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכוי

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    קלוש.
    בדר'כ עדיף בדיקה וטיפול פסיכיאטרי.
    סיכוי להחלמה, ללא תרופות, קלוש, אך מושפע, תלוי, בתזונה, אורך חיים, תמיכה חברתית נפשית, הימנעות מסמים ועוד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימבלטה וטרנקסל והמצב לא משתנה
    איילה
    28/12/2016

    היי. אני לוקחת כבר כ-8 חודשים סימבלטה 90 מ"ג ולא מרגישה ממש שמצבי משתפר. יש לי כל יום לחץ בראש במיוחד כשאני מתעוררת, חוסר תיאבון, חלומות מוזרים, לפעמים חולשה כללית, שינויים במצבי רוח וכו'. בהמלצת הפסיכיאטר, אני מתחילה היום לרדת ממינון של 90 סימבלטה ל-60 ובמקביל לקחת Venlafaxin 37.5 מ"ג ולרדת מהסימבלטה בהדרגה. בבית מרקחת נתנו לי את הכדור וונולה. האם זה בסדר? או שזהו תחליף כלשהו ועליי להתעקש על כדור מסויים של Venlafaxin ? אני בינתיים ממשיכה לקחת גם 10 מ"ג טרנקסל בבוקר ובערב. האם צפויות לי תופעות לוואי כלשהן בעקבות ההחלפה?
    שאלה נוספת - האם לבעיית הלחץ בראש התמידי והדכדוך יכול להיות שהכדור סרנדה יעזור לי? כי שמעתי מהרבה אנשים שזה עוזר.
    אשמח להתייחסותך.
    תודה מראש
    דיאנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהירות

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    יש צורך בזהירות בשילוב וויפאקס + סימבאלטה.
    יש צורך להערכה מסודרת, שליללת בעיה גופנית, תזונה, בירור גורמי דחק ומרכיב פסיכולוגי, מיפוי תרופתי ובניית תוכנית טיפול...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה מצב קליני
    גלי
    27/12/2016

    שלום,
    אני פונה בקשר לידיד שנמצא במצב נפשי לא טוב הולך ומדרדר כי כבר התחיל להתנהג מוזר, לעשות קולות מוזרים ועיוותית בפנים (כאילו מקבל מכות חשמל). הוא חזר בתשובה בעבר והתעמק מאוד בעולמות הרוחניים וכרגע לא דתי ולא נמצא בשום מסגרת.לא מחזיק מעמד יותר משבועיים בעבודה ויצא מהבית של הורים ( בן 28). כשהיינו בקשר הוא סיפר לי שחושב שהוא המשיח והיה לא פעם מתנתק מהמציאות הגשמית.
    אנחנו לא בקשר עכשיו אבל יש מכר משותף שגם דואג לשלומו וחשבנו היום איך אפשר לעזור לו כי הוא לא מבין שנמצא בבעיה ולא מעוניין בעזרה. המצבו לא טוב ורק הולך ומדרדר. השאלה האם יש דרך לעזור?
    תודה רבה מראש!
    אשמח לעצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה מצב קליני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לא לעשות

    שמוליק
    01/01/2017

    שלום גלי.

    אינני רופא. חוויתי בחיי כמה התקפים פסיכוטיים, כך שאני כותב על סמך הנסיון האישי.

    לא תמיד יש מה לעשות. לפחות במצב שלי, הייתה איזו נקודת אל חזור, שממנה המצב רק ילך ויתדרדר עד לצורך באישפוז כפוי.

    אני יכול לומר מה אסור לעשות.

    אסור לנסות לקחת אותו לטיפול בכוח, או לנסות להערים עליו ולהביא לו מטפל ולחשוב לנסות להציג אותו בתור סתם בן אדם, או לנסות לדחוף לו תרופות בעורמה. מעשים כאלה עלולים לפגוע במעט האמון שהוא עוד נותן בכם. האמון הוא הבסיס לטיפול נפשי, וכאשר מגיעים לאישפוז במצב פסיכוטי - זו המשימה הקשה ביותר בתחילת הטיפול. למרבה הצער, בהרבה מקרים הצוות אינו מצליח לבנות את האמון במטופל, ואז אין יותר מדיי מה לעשות חוץ מלהמשיך לנסות שוב ושוב עד שזה יקרה או שלא...

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב של רטלין ורסיטל
    דנית
    26/12/2016

    שלום
    מבקשת לדעת.האם ניתן לשלב רטלין ורסיטל.
    רטלין לוקחת כשלומדת תואר שני וצריכה חהתחיל עכשיו רסיטל.
    אם כן אשמח לדעת איך כדאי לעשות זאת
    איך להתחיל את הרסיטל?(מינון)
    האם לקחת יחד עם הרטלין?לפני?אחרי....
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שילוב של רטלין ורסיטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריטלין + SSRI

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    ייתכן השפעה של האיטלין ועליה בהשפעת הרסיטל, לכן מומלץ לעלות מאוד לאט את הרסיטל..


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה שנתן הפסיכיאטר של הצבא
    יוסי
    24/12/2016

    הפסיכיאטר בצבא
    יוסי23/12/16 10:00
    השבוע הייתי אצל הפסיכיאטר בצבא עקב תרופה שׂלא השפיעה ועשתה תופעות לוואי והוא אמר לי להמשיך לקחת חצי כדור לוסטרל בלילה עד לפגישה הבאה(שזה עוד 4 שבועות) וביחד תיקח אנדרונקס בבוקר חצי כדור שזה יעורר אותך והתוצאה שאני עייף ויושן המון אומנם זה עוזר אבל עדיין יש תופעות לוואי והפגישה הבאה שיש לי לפסיכיאטר בצבא זה עוד חודש ועד אז אני לא יראה אותו האם כדאי לקחת כדור שלם של אדרונקס לבד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדרונקס

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    בשום פנים לא לךשנות לבד.
    יש סכנה לתופעת לוואי, לחץ דם, דופק מהיר ואף התקפי פאניקה.
    חשוב לברר, איכות השינה, מצב גופני, שתיה - שתן בהיר שקוף, שימוש בחומרים ועוד..
    בהצלחה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וייפאקס כטיפול ב OCD מעל שנה
    ליאור
    23/12/2016

    שלום ,
    אני נוטל כבר מעל שנה וייפאקס XR , במינון של 150 מ״ג ביום כטיפול ל OCD .הייתי גם בטיפול cbt ואני חש שיפור משמעותי בחודשים האחרונים. לפני וייפאקס טופלתי עם אנאפרניל והרגשתי שהתרופה פוגעת בחילוף החומרים שלי וגורמת לי לעצירות ולהעלאה במשקל. אחרי שהפסקתי עם אנאפרניל הרגשתי שהמצב השתפר אבל עדיין לא כמן שהיה שכלא נטלתי תרופות. האם עצירות ושינוי בחילוף החומרים היא תופעת לוואי שכיחה לוייפאקס? האם כדאי להוריד במינון בגלל תחושת השיפור? בנוסף, האם לאחר נטילת תרופה במשך הרבה זמן יכולה לשנות את חילוף החומרים לתמיד ( הגוף התרגל למצב זה) או שחילוף החומרים חוזר לקדמותו עם הפסקת/הקטנת מינון התרופה . רק מחדד שהשאלות שלי לגבי וייפאקס
    תודה רבה!
    ליאור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וויפאקס

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    התופעות לוואי הנ"ל לא שכיחות, אך ייתכן..
    הפחתה של המינון ( 150 לא גבוה ולפעמים לא מספיק עבור OCD ) , יש סיכוי סביר , שיוביל להחמרה ב OCD.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני סובל מocd קשה, ברצוני לשאול כמה שאלות:
    חיים
    23/12/2016

    שלום, אני סובל מocd, זה מתבטא בחיים שלי בצורה כזו:
    מחשבות טורדניות כל היום רצות בראש בתדירות גבוהה מאוד, אובססיה לאנשים, אובססיה לסדר וניקיון, חוסר הנאה עם אנשים, חרדה, דיכאון, חוסר ריכוז, אי שקט, התמכרות קשה לגראס שרק מקצין לי הocd ופוגע בי משמעותית, פוגע לי בזיכרון, ובשורה תחתונה הocd משתלט על חיי ולא אני עליו.
    הפסיכיאטרית שלי הנחתה אותי לקחת 300 מילגרם פבוקסיל
    150 בבוקר ועוד 150 בערב.
    כמובן שהתחלתי בהדרגה ומזה שבוע אני עם המיליגרם המקסימלי 300.
    אני מאוד מוטרד מהocd, האם הפבוקסיל יכול לעזור בתסמינים אלו? אם כן, כמה זמן זה לוקח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OCD

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    הטיפול ב OCD

    SSRI במינון מקסימלי ( פאבוקסיל 300 אכן מינון מתאים)
    שילוב טיפול כגון CBT ואו היפנוזה רפואית
    לעתים יש צורך בהוספת
    נוגד פסיכוזה או מייצב מצב רוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלוטין 40 עבור חרדות בהריון
    רונית
    21/12/2016

    היי,
    לוקחת פלוטין 20 כבר כמה שנים עבור חרדות, דיכאון ובולמוסי אכילה, ומצבי מצויין. לפני 4 חודשים נכנסתי להריון ומאב מצבי הורע, כמעט כל התופעות חזרו. ביקשתי מהפסיכאטרית להעלות את המינון ל40 במחשבה שאולי זה יעזור, ואולי ההרעה היא בגלל ההריון, והיא נעתרה לבקשתי. אבל עכשו אני חוששת שאחרי הלידה לא אצליח לרדת חזרה למינון של 20, משום שתופעות הגמילה מפלוטין כ"כ נוראיות (התנסיתי בהן בעבר). אם אעלה ל-40, מה הסיכוי לדעתך שאצליח אחרי הלידה לרדת חזרה ל-20 ועדיין להשאר במצב טוב?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניחוש

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    ניחוש במקרה שלך לא מקצועי.
    פלוטין באופן כללי , יותר קל להפחית מינון ואף להפסיק, בגלל זמן מחצית חיים ארוכה של התרופה.
    מומלץ יעוץ עם המרכז הטראטולוגי של משרד הבריאות לגבי בטיחות התרופה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי 2 תופעות לוואי חמורות מסרוקואל - האם לשקול מעבר לxr ?
    דניאל
    21/12/2016

    שלום,
    ניסיתי סרקוואל כבר מספר פעמים,
    עכשיו דיי ברור לי שתופעות לוואי מגיעות ממנו, ורק ממנו.
    בלבול, ועצירת שתן,סוג של סתימה במעי.
    אני לוקח 200 מ"ג (הגעתי למינון מהר), יש טעם לנסות XR? או שיאללה נתגלגל לתרופה הבאה?

    תודה לכם !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    אם יש תופעות לוואי, צריך לברר באופן מקצועי עם רופא מטפל.
    במקרה והתופעות לוואי אכן מהתרופה, עדיף לשנות טי]ול.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בניית דמות של מישהי מוצלחת
    מיכל
    21/12/2016

    הייתי רוצה לדעת לגבי בעיה שיש לי.. אני בתור ילדה סבלתי מדימוי עצמי נמוך ומחוסר בטחון מאוד קשה. עברתי ילדות מאוד קשה בתחום הזה ועד היום זה מלווה אותי.. מגיל צעיר מאוד התחלתי לבנות לעצמי בדמיון דמות של מישהי מוצלחת, יפה שכולם אוהבים... ושקשה לי אני נכנסת לעולם של דמיונות ופשוט שוקעת בהם, מדמיינת שאני אותה הבחורה היפה והמוצלחת. אני יודעת שהדמיונות לא אמיתיים, אני נכנסת אליהם מסוג של בחירה. האם הבעיה מוכרת בפסיכיאטריה? מה יש לעשות בעניין הזה ? הייתי בעבר מאובחנת ב OCD וחרדות ולקחתי תקופה מסויימת סרנדה. אין לי כרגע חרדות או OCD, רק הקטע שאני נשאבת לעולם של דמיונות כדי להרגיש טוב עם עצמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמיונות

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    לא ניתן לאבחן
    לפעמים יש הפרעות אישיות ..
    חובה בדיקה מסודרת.
    דמיון זה השפה של התת מודע
    באם אין בעיה פאתולוגית קשה ( מחלה כגון סכיזופרניה וכ..)
    הדמיון כלי מרכזי לשנות את החיים ולפתור בעיות, בעזרת היפנוזה רפואית, במיוחד בשילוב תרופות, מניסיון, למי שמתאים , הטיפול עובד ומהר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אפשר לעשות טיפול כזה?

    מיכל
    27/12/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה 50 מג האם יכול להגרם נזק?
    אגם
    19/12/2016

    היי
    השתמשתי בתרופה הנ"ל 5 ימים
    מהיום הראשון אני מרגישה יובש בעיינים והאישונים שלי מתרחבים
    דבר שלאקרה מעולם ואני גם לא יכולה להסתכל בלי למצמץ הראייה שלי לא ממוקדת
    יש לציין משהתחלתי לקחת אותה הכל התחיל
    האם זה בגלל התרופה?
    אם אני מפסיקה ?
    לקחתי רק 5 ימים
    אודה לתשובתכם המהירה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טיפול

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    תיאורטי לא אמור להיות בעיה לאחר 5 ימים
    מומלץ לפני הפסקה להתייעץ עם רופא מטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות בקשר לצריכת מין
    אני
    19/12/2016

    אני בן 28 עם תסמונת אספרגר ( אוטיזם בתפקוד גבוה ). דיברתי איתך בעיקר איתך דוידאור לפני כחודש פה בפורום ולא כל כך הבנתי את ההתייחסות שלך לצריכת הסקס בתשלום והמקום של ההורים שלי בעניין הזה. האם אני יכול למצוא פסיכיאטר שיסביר להורים שלי שמותר לי לקיים יחסי מין בתשלום ושזה לא נורא ? במיוחד אם שדכנית תאבחן אותי כאחד שלא יכול לקיים זוגיות נורמטיבית ? דיברת איתי אז על זה שאני מתבייש ומפחד מההורים שלי על כך שאני מקיים יחסי מין בתשלום ולא כל כך הבנתי למה אתה מתכוון ( הודעה מאמצע נובמבר ). דיברתי איתך דוידאור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות בקשר לצריכת מין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר להורים

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    לדעתי הסבר כזה רק כחלק מטיפול פסיכולוגי
    לא מקצועי שתגיע לפסיכיאטר שיסביר זאת.
    מומלץ על טיפול בשיחות ותרופות אם צריך, בהמשך המטפל יוכל לישקול התערבות משפחתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתייגות קלה

    שמוליק
    27/12/2016

    שלום ד"ר דוידאור.

    יש לי הסתייגות קלה. ניתן כמובן להגיע גם לרופא פסיכיאטר שמטפל גם בשיחות, כמוך למשל :-).

    השאלה החשובה ביותר היא הכימיה שיש עם המטפל, ואין זה משנה האם מדובר בפסיכולוג קליני או פסיכיאטר שמטפל גם בשיחות.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום