מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם אקמול פוגע בתרופות לסכיזופרניה?נורית18/12/2016
שלום,
בני בן 40 סובל מסכיזופרניה. הוא נוהג ליטול 2-3 כמוסות אקמול הטענה שזה מרגיע אותו. יש לציין שהוא מקבל טיפול אחת לחודש בהזרקה. האם זה עלול להזיק לו?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקוד כבד
ד``ר יונתן דוידאור27/12/2016יש לברר את תפקודי הכבד..
במסגרת קופ'ח - רוםא משפחה
מומלץ לפחות פעם בחצי שנה מעקב גופני מסודק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי אבחנה פסיכיאטריתהאנונימי18/12/2016
האם ניתן לתת אבחנה של הפרעה דו קוטבית או הפרעה סכיזואפקטיבית כאשר ברקע היה התקף מאני פסיכוטי כשנלקח 60 מ"ג פאקסט? יש לציין שמעולם לא היה "דיכאון קלאסי\מז'ורי", אלא רק סימפטומים דיכאוניים.
עשיתי אבחון פסיכולוגי ושם נכתב "ממצאי האבחון מעלים תמונה של חוסר כוחות, של צמצום, ושל סימפטומים דיכאוניים, וכן נמצאה פגיעה בשיפוט ובבוחן המציאות שבאה לידי ביטוי במצבים טעונים רגשית." כמו כן נכתב שבוחן המציאות הנו גבולי.
עוד נכתב "נראה כי השילוב בין חלק אפקטיבי בולט, שבא בשנים האחרונות בגלים, לבין התמונה של צמצום, חוסר כוחות, הירידה הבולטת בתפקוד, והפגיעות שקיימות בשיפוט - מצביעים לכיוון של הפרעה סכיזואפקטיבית"
רציתי לדעת האם בוחן מציאות גבולי ומה שנרשם למעלה יכול להתקיים גם בהפרעת אישיות (גבולית או אחרת)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דו קוטבי
ד``ר יונתן דוידאור27/12/2016התקף תחת טיפול SSRI
מראה על רגישות וכן ניתן לאבחן
הפרעה דו קוטבית ( סכיזואאפ. הייתי נזהר באבחנה.. )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלוטין האם יעזור לדיכאון ועצבנות?דונה16/12/2016
האם פלוטין יכול להתאים למי שאין לו שמחת חיים לא רגוע עצבני פתיל
קצר , עצבנית על הילדים , תגובות לא פרופורציונליות למצבים.
קצת מחשבות טורדניות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט כן
ד``ר יונתן דוידאור27/12/2016יכול לעזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלוטין+ אלטרולט תופעות לוואידיקלה16/12/2016
שלום .
לוקחת פלוטין 20מ"ג ביחד עם 10 מ"ג אלטרולט בלילה (לפעמים חוצה ל5 מ"ג) סובלת מדיכאון ממושך.
יש לי קושי בלהגיע לאורגזמה . הייתי רוצה לדעת אם יש כדור ללא תופעת לוואי של השמנה ובעייה בחשק המיני .
ניסיתי איקסל גרם לי לטירוף והתעלפויות , ניסיתי רסיטל גרם להשמנה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד``ר יונתן דוידאור27/12/2016ראשית לא מומלץ לשלב אלטרולט ופלוטין או כל SSRI אחר
שנית , לפעמים יתן לשלב טיפול בשיחות קצר טווח, CVT ואו היפנוזה רפואית בשילוב עם תרופות..
פרטים באתר שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי של ציפרלקסאבי15/12/2016
שלום,
אני בן 33,עוסק בתחום חינוך .
לפני כ-3 חודשים התחלתי טיפול בציפרלקס 10 מ"ג על רקע של חרדות,תסמיני חרדה(פרפרים בבטן, חום בפנים ועוד) ומחשבות חוזרות ונשנות (ocd מחשבתי?!).
הטיפול בהחלט עשה שינוי ואני מרגיש הטבה משמעותית,אך לא מלאה. בנוסף יש שתי תופעות לוואי שמפריעות לי מאוד. הראשונה בתחום המיני(חוסר חשק ועיכוב בשפיכה) והשנייה היא תיאבון מוגבר שגרם לי להעלות כ-5 ק"ג (אני יכול לסיים ארוחה ולרצות לאכול שוב...)
האם לדעתך עליי להמשיך בטיפול של הציפרלקס או לחשוב על שינוי כלשהו? (אציין שאני מטופל גם בכדור ללחץ דם גבוה exforge).
תודה מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס
ד``ר יונתן דוידאור27/12/2016קשה לענות ללא בדיקה והתייחסות למכלול הנתונים הקליניים.
אם תופעות הלוואי ממושכות, ואין סיבה גופנית אחרת, אני הייתי ממליץ לשנות טיפול ולא להשלים עם תופעות הלוואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקס או לשנות תרופה?אבי15/12/2016
/12/16 18:15
שלום,
אני בן 33,עוסק בתחום חינוך .
לפני כ-3 חודשים התחלתי טיפול בציפרלקס 10 מ"ג על רקע של חרדות,תסמיני חרדה(פרפרים בבטן, חום בפנים ועוד) ומחשבות חוזרות ונשנות (ocd מחשבתי?!).
הטיפול בהחלט עשה שינוי ואני מרגיש הטבה משמעותית,אך לא מלאה. בנוסף יש שתי תופעות לוואי שמפריעות לי מאוד. הראשונה בתחום המיני(חוסר חשק ועיכוב בשפיכה) והשנייה היא תיאבון מוגבר שגרם לי להעלות כ-5 ק"ג (אני יכול לסיים ארוחה ולרצות לאכול שוב...)
האם לדעתך עליי להמשיך בטיפול של הציפרלקס או לחשוב על שינוי כלשהו? (אציין שאני מטופל גם בכדור ללחץ דם גבוה exforge).
תודה מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדובר בתופעות לוואי שכיחות
שמוליק21/12/2016שלום אבי.
אינני רופא.
תופעות הלוואי שאתה מתאר הן תופעות לוואי ידועות ושכיחות של תרופות אנטי-דיכאוניות, ולכן, יכול להיות שתופעות הלוואי יקרו גם עם תרופה אחרת, ולכן, ייתכן שעדיף להישאר עם אותה התרופה.
בדרך כלל מקובל לשלב טיפולים פסיכולוגיים ובמיוחד CBT. לעיתים הטיפולים הפסיכולוגיים פותרים את הבעייה, כך שאין יותר צורך בטיפול תרופתי.
מציע לבחון את ההצעה ואופציות נוספות מול הרופא המטפל.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ בנושא פרולולשרית14/12/2016
שלום, בני בריא בן 33 נושא במשרה גבוהה בה עליו לשאת הרצאות. יש לו חרדה טרום ההרצאה ובדקות הראשונות. הדופק ממריא לשמיים.... ההרצאות הן תקופתיות ובתקופה המדוברת הוא לוקח מינון של עד 50 מ"ג (בהדרגה) לפני ההרצאה.(בתקופה כזו התדירות היא כ-3 פעמים בשבוע). בתקופות ללא הרצאות אין הוא משתמש בכלל בכדור. אינו מדווח על כל תופעות לוואי בתקופות השימוש ובודק שהדופק המינימלי לא יורד מ-60 לדקה. הוא מאד מרוצה מההשפעות ואני רוצה לוודא שזה לא נשמע מסוכן. אודה לעצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול פסיכולוגי
ד``ר יונתן דוידאור15/12/2016אכן עליה בכדור מסוכנת, יכול להוביא לסחרחורות ונפילות , במיוחד כאשר לא שותים מספיק.
מומלץ טיפול ב CBT או היפנוזה רפואית, פרטים באתר שלי..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מבדילים בין ביפולריות ל OCD לפסיכוזה?דנה13/12/2016
אם אני מתחילה משהו אני צריכה קודם לקבל המון מידע כדי לדעת איך ומה לעשות. זה דווקא הועיל לי הרבה בלימודים ובעבודה ואני לא רואה זאת בדרכ כבעיה. כן אולי עשיתי סקר וטבלאות אקסל מורכבות על משכנתאות ודברים אחרים אבל כך אני ובדרכ גם אנשים הולכים אחרי בקבלת החלטה כי אני מאוד ממוקדת.
עברתי אבל טראומת ילדות לא רגילה שמעט יודעים עליה וגם אז לא כל הפרטים. כשנה לאחר לידה עם כל העייפות של שנה ראשונה כאמא מניקה וגם כעובדת משרה מלאה קרה לי אירוע חריג שהצליח לגעת לי בטראומת ילדות ושניסיתי לטפל בו אבל האובססיביות כבר עבר את הגבול הסביר מבחינת איסוף מידע ולא הייתי מסוגלת להרפות או לחתוך לכיוון אחד או אחר. זה הפך לכך שאם רק אסיים את זה אצליח להתפנות לדברים אחרים ולא הצלחתי לסיים. אני שרגילה לטפל בהמון דברים במקביל נשאבתי לדבר אחד שרק עשה לי רע. לא הצלחתי לישון וירדתי מפסים. נהייתי כאילו מוצפת מכל מה שקרה לי בילדות. דברים שלא התעסקתי איתם מעל 20 שנה. באיזה שלב היו לי מיליון מחשבות בראש וכמה שניסיתי להסביר את עצמי מרוב דיבורים אף אחד לא הבין אותי גם מה שאין להם את הרקע של מה עברתי כילדה. כל אחד שאמר משהו סביבי רק חשבתי איך זה מתקשר אלי למרות שכן הייתי מודעת שזה לא אמור להיות קשור אלי ולכן זה הטריד אותי עוד יותר. אני ביקשתי להתאשפז. לא היה לי אף פעם קודם איזה משהו פסיכיאטרי. איבחנו כ התקף פסיכוטי.
קיבלתי סרוקוול זה גרם לי להמון עייפות (ועל הדרך רגזנות והשמנה) והמשפחה הכריחה אותי לעזוב לגמרי את הנושא שכל כך התעסקתי איתו קודם שלא הייתי מסוגלת להרפות ממנו. וגם התרחקתי המון מפעילויות שהיו מהנים ומחברים.
אחרי כמה שנים ירדתי מסרוקוול וכאילו חזרתי לעצמי. עד שהיו לי כמה הפלות וחוסר שינה ועוד נושא ששוב ההיא אותי לנקודה של הילדה הקטנה שעוברת טראומה. ושוב אותו דבר. בגלל התקף שני אמרו לי שאני ביפולרית. פרפנאן אריפלי עשו לי יותר גרוע. חזרתי לסרוקוול. ושוב זה משתיק אותי ופוגע לי בשמחת חיים.
אנשים לא ככ מודעים למה שעברתי כילדה וגם אני נוהגת להסתיר. זה כיביכול יוצא ללא שליטה בעת התקף אבל בגלל שאנשים בכלל לא יודעים מה היה ואני נורא מתביישת זה נראה כאילו אני תלושה ממציאות כאשר אצלי בראש יש קשר מאוד הגיוני אך עם הרבה עומס רגשי.
לעולם לא היו לי התקפי קניות או שימוש בסמים או שתיה מופרזת. אני בדרכ בן אדם מאוד שקול. האם באמת זה פסיכוזה וביפולריות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסיכוזה
ד``ר יונתן דוידאור15/12/2016בוחן המציאות פגום- אי יכולת להבדיל בין דימיון ומציאות.
לפעמים OCD יכול להיות ברמה פסיכוטית, לפעמים תסמונת משולבת
SCHIZO OBSEESIVE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש אחרי הפסקה מתרופה סרנדהסמיון13/12/2016
תרופה: סרנדה
שלום רב!
אני כבר חודשים ושבוע ללא התרופה סרנדה נטלתי את התרופה 4 חודשים, הפסקתי לקחת את התרופה לפי ההוראות של הרופא במשך שבועיים.
ביום השני ללא התרופה התחילו לי כאבי ראש,סחרחורת ותחושות של מכות חשמל בראש וזה ממשיך עד עכשיו, חוץ מה זה יש לי גם חרדה וחולשה. לפני שהתחלתי לקחת את התרופה היו לי רק התכווצויות באזור הבטן לא היה לי דיכאון לא היה לי חרדה ולא היה לי התקפות פאניקה רק התכווצויות. הרופא אמר שזה ניקרא התקפות פאניקה ונתן לי את התרופה סרנדה, כשהפסקתי לקחת תרופות קיבלתי את תופעות הלוואי שהזכרתי מקודם. כמה זמן התופעות ימשיכו? כי הרופא אמר שזה תקין ושפיזי אני בריא.
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי
ד``ר יונתן דוידאור15/12/2016השאלה אם היה נכון להפסיק, ייתכן ותופעות לוואי ויתכן החמרה בתופעות חרדה ( יותר הגיוני לאחר חודשיים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי תרופה סרנדה
סמיון15/12/2016ירדתי מתרופה שבעים מי150מל שבוע 100מל אחרי שבעה 50 מל וזה כמו שאומר לי רופה נראה לי שזה זמן קצר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות בנוגע לכדורי ציפרלקסחן13/12/2016
שלום,
בת 23 נוטלת ציפרלקס באופן יומיומי 10 מ"ג 6 שנים עם הפסקות אני מנסה להיגמל כיוון שכל כדור מהssri שניסתי הגביר לי את החלומות המשונים והסיוטים בלילה, אני סבורה שזה בגלל הכדורים כי לפני שהתחלתי לא סבלתי מתופעות כאלה . אני סובלת מעייפות נוראית כל יום ולא עובדת כמעט שנה והפסיכאטרית שאני מטופלת אצלה דרך מכבי כל פעם ממסה להחליף לי לכדור אחר וזה לא יעיל. חייב להיות פתרון למצב . מה אפשר לעשות כדי לישון טוב יותר ?
האם שילוב של וולבוטרין(כדי להתעורר ביום( יעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילוב
ד``ר יונתן דוידאור15/12/2016קשה לענות באופן חד משמעי.
מומלץ בדיקות דם, בירור פרופיל הורמונלי וכן לשלול תופעות לוואי של ציפרקלס, עייפות.
אפשר לישקול מעבר לברינטליקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת רמוטיב - תופעות לוואיקרין12/12/2016
שלום רב, התחלתי ליטול לפני כחודש כדור רמוטיב 500 מג. הכדור ניתן עקב קשיים בהרדמות ותחושה כללית של חרדה ודכדוך שעלו כחודש לאחר שהחלו קשיי השינה. בשבוע האחרון חלה החמרה באיכות השינה . אני מתקשה להרדם וכשאני נרדמת אני מתעוררת לאחר כ-3-4 שעות בבהלה עם תחושת חרדה ולא מצליחה לחזור לישון. גם כדורי שינה שעזרו בעבר לא עוזרים עכשיו. בנוסף, אני איני עייפה במהלך היום ומרגישה שהגוף דרוך ועירני. האם יתכן כי מדובר בתופעת לוואי של הרמוטיב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי
ד``ר יונתן דוידאור15/12/2016בהחלט יכול להיות
לישקול להוריד מינון
ליטול בבוקר\לישקול לשנות טיפול,
לישלול בעיות אחרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת עזרה בנושא מחשבות שוואיעל11/12/2016
לאחי יש מחשבות שווא כשנה וחצי.הוא מקבל טיפול
תרופתי אך לא בצורה עקבית .בחצי השנה האחרונה הוא לוקח זיפרסקה וסוקורואל.הטענות שלו במשך שנה
שהוא לא ישן לא ביום ולא בלילה.איך להוציא אותו מהמצב הזה מבקשת את עזרתכם.מדי פעם מבקש ללכת לחדר מיון
אנא תעזרו לנו מה לעשות.לפעמים לא לוקח כדורים.בבקשה
מחכה לסיעו שלכם.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חובה מעקב מסודר
ד``ר יונתן דוידאור15/12/2016כאשר אין שיתוף פעולה
לפעמים ניתן לטפל בזריקות פעם בחודש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חציית פרפנאן ל2 חצאיםאלון10/12/2016
בוקר טוב , אני בדרך כלל לוקח פרפנאן 4 מ"ג
והמינון הזה גורם לי חוסר שקט רציני , עד כדיי כך שאני לא יכול לתפקד , לפניי יומיים חציתי את התרופה לחצי כדור , כך שלקחתי 2 מ"ג , והאמת הרגשתי בהרבה יותר טוב , האם זה מותר לחצות את הכדור הזה לחצי ? , או שיש סכנה בדבר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר לחצות כדור?
שירלי11/12/2016שלום אלון, כמתמודדת שהתנסתה בחציית כדורים אני יודעת שפסיכיאטרים מציעים זאת כשרוצים לרדת במינון ואין את המינון המדויק אז חוצים כדור. בוודאי עדיף לעשות זאת ע"פ שיקול דעתם ולא דעתך. מעבר לכך, בחציית כדור לעתים מתקלפת העטיפה של הכדור מה שמונע את שמירתו לאורך זמן וכאשר תיקח את החצי השני יהיה לו השפעה פחותה יותר. מעבר לכך אם אין סימון מדויק על הכדור קשה מאוד לחלק אותו חצי חצי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהם הסיכונים של נובריל?מ09/12/2016
שלום,
רציתי בבקשה לשאול למה תרופה זו עלולה להיות מסוכנת, כפי שצויין בתגובה לשאלה למטה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט
ד``ר יונתן דוידאור15/12/2016בגלל מנגנון הפעילות שלה
חשוב דיאטה, מאכלים מסויימים יכולים לסכן את הבריאות
וכן שילוב עם תרופות מסויימות עלול להיות קטלני..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך פועלת תרופת brintellix?גלית07/12/2016
שלום,
על איזה נוירוטרנסמיטרים פועלת תרופה זו חוץ מעל סרוטונין? האם היא מעוררת פחות או יותר מ SNRI?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף
גלית09/12/2016האם התרופה מתאימה במקרה של אדם הסובל מסימפטומים כגון עוררות יתר, כעס, פלפיטציות ויתר לחץ דם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק סרוטונין
שמוליק10/12/2016שלום גלית.
אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה.
על פי מידע שניתן למצוא אותו די בקלות באינטרנט, בריטליקס היא תרופה מסוג SSRI, כלומר תרופה המעכבת ספיגה חוזרת של סרוטונין, ולכן היא אמורה להשפיע רק על סרוטונין.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנגנון שונה
ד``ר יונתן דוידאור15/12/2016מולטי מודאלי
חיפוש ביוטיוב, הרצאה שהעברתי ברדיו בנדון:
"טיפול נוגד דיכאון חדש - ד'ר יונתן דוידאור 2014 "* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

