פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלילת רישיון נהגיה באבחון פסיכולוגי
    אמיר
    12/09/2016

    שלום ובוקר טוב. רציתי לשאול באילו אבחנות פסיכיאטריות כאלה ואחרות מחליטים על לקיחת רישיון נהיגה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה צעד די קיצוני

    שמוליק
    12/09/2016

    שלום אמיר.

    אני יכול לומר מנסיון אישי שלא שללו לי את רשיון הנהיגה גם לאחר אישפוז כפוי במצב פסיכוטי חריף עם איבחון די קשה: סכיזו-אפקטיב.

    נראה לי שקשה לומר שישנם איבחונים מסויימים שעליהם שוללים את הרשיון ואילו באיבחונים אחרים לא.

    הדבר תלוי בחומרת המצב הנפשי.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות של פסיכיאטרית, זה לגיטמי?
    גפן
    12/09/2016

    היי, אני רוצה להתייעץ לגבי משהו שמאוד מטריד אותי ולא עוזב לי את המחשבות.
    לפני כמה חודשים התחילו לי התקפי חרדה וירידה במצב הרוח ולכן פניתי לפסיכיאטרית לצורך קבלת טיפול תרופתי. הייתי אצל הפסיכאטרית הזאת 3 פגישות ולאחר מכן כבר לא חזרתי.
    מה שמטריד אותי זה המפגשים עם הפסיכיאטרית, כבר בפגישה הראשונה היא אמרה לי שאני מאוד חרדתית ורוצה לבדוק עד כמה אני נמנעת מדברים, וכך החלה לשאול שאלות שלטענתה בודקות את רמת ההימנעות שלי. היא שאלה האם אני מורידה שיערות למטה ואיך אני מורידה. שאלה אם קיימתי יחסי מין ואם אני בקטע של גברים או נשים. סיפרתי לה שיש לי קשר מיני עם ידיד שלי אך אני לא שוכבת.
    ואז בפגישה השלישית והאחרונה היא התחילה לשאול אותי האם הוא מנשק לי את הציצי ואת הלמטה, האם הוא גומר לי על הבטן ואם זה נוגע לי ביד, שאלה האם הגעתי לאורגזמה, האם אני אוהבת את האיבר מין שלו ואת הגודל שלו, כשסיפרתי לה שניסינו לשכב ולא הצלחנו, אז היא שאלה אז מה עשיתם אחרי זה, איך הוא גמר בסוף. וגם שאלה אותי למה אני לא עושה טיפול בלייזר במפשעה, האם זה בגלל שאת פוחדת שהיא תראה לך את הפות ואת החור.
    יש לציין שלא הצלחתי לומר לה שהשיחה לא נעימה לי, עניתי לה בעיקר בתשובות של כן ולא, הייתי בחרדה עצומה והתפתלתי מולה והיא לא הרפתה. בסוף השיחה איתה יצאתי המומה וחסרת מילים ולאחר מכן סיימתי את הטיפול אצלה. רציתי לשאול מה זה בעצם הדבר הזה? האם ההתנהלות הזאת תקינה בטיפול פסיכיאטרי (היא לא מטפלת מינית)? לגיטימי השאלות האלה? האם זה סוג של ניצול מיני או שאני מגזימה וזה בסהכ שאלות חודרניות? בבקשה תעזרו לי לעשות סדר בדברים. תודה מכל הלב וסליחה על האורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי לא

    שמוליק
    12/09/2016

    שלום גפן.

    אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    על פניו, נראה שהעניין לא תקין. אני מאוד תמה על השאלות האלו, וכיצד הן אמורות לבחון את מידת החרדה. אני מניח שכל בר דעת היה אומר זאת.

    יכול להיות ששאלות כאלו היו לגיטימיות לו היית מתארת חרדות שאיכשהו קשורות לניצול מיני.

    בכל אופן, המטרה של טיפול פסיכיאטרי היא להפחית את הסבל ולא להגביר אותו, ועצם העובדה שהחלטת להפסיק את הטיפול וכנראה שלהתנהגות המוזרה הזו היה חלק נכבד בהחלטה הזו.

    צריך להודות על האמת, שגם רופאים פסיכיאטריים הם בני אדם והם אינם חסינים מטעויות; זכור לי שהייתה פעם כתבה בעיתון ידיעות אחרונות על פסיכולוג קליני שניצל מינית מטופלות שלו. צריך לטפל בחומרה רבה במקרים כאלה שפוגעים באמון של הציבור במערכת.

    יש מקום לברר את העניין יותר לעומק עם ארגונים שעוסקים בכך, כגון פורם מטופלים ומטופלות שוברים שתיקה בפייסבוק, אולי עמותת מגן, וכיו"ב. אני מניח שגם אם הם אינם מטפלים בכך - הם יוכלו להפנות אותך למי שאמור לטפל במקרים כאלה.

    במצב הזה, לאחר הטראומה שהייתה לך ממנה, האמון שלך במערכת בוודאי נפגע, והוא עלול להקשות עלייך לפנות לעזרה מקצועית שנראה שאת זקוקה לה; הן מהחרדות והן מההתנהגות הבלתי הולמת של הפסיכיאטרית, כך שלא בטוח שזה יהיה נכון עכשיו לפנות למטפל אחר. צריך כעת לבנות את האמון שלך מחדש, שהוא הבסיס לטיפול.

    מקווה שעזרתי.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמותה לתקיפה בטיפול פסיכיאטרי
    מומנטו
    11/09/2016

    את צודקת את לא יודעת כמה הם רעים ואכזריים הם מבצעים פשעים נגד האנושות בבני אדם הם משתילים שבבים בבני אדם ועושים עליהם ניסויים אכזריים שלא ידע האנושות ואחר כך הם אומרים שהם משוגעים וכולאים אותם בכוח ומזריקים להם זריקות וקושרים אותם בכוונה ומרחיקים אותם ממשפחותיהם ומקרוביהם מי יתן והנבלות חסרי לב האלה ישלמו על מעשיהם הם חבורה של חולי נפש
    אני מקווה שתצליחי לברוח מהם יש עמותה לתקיפה בפסיכיאטריה הם יכולים להציל אותך מהם אם רק תצליחי להגיע אליהם יש להם עורכי דין בחינם
    לפסיכיאטרים שמנהלים את האתר אתם חבורה של רוצחי נשמות השם ישלם לכם על מעשיכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו באמת בעייה...

    שמוליק
    12/09/2016

    שלום רב.

    אכן, זה מאוד כואב שהמציאות נראית ככה.

    גם אם הכל היה כשורה, אז עדיין, לא די שייעשה צדק חשוב גם שייראה שנעשה צדק.

    אני בטוח שהדברים נאמרים מתוך היפגעות מהמערכת, שלו היא הייתה מפורטת יותר - הייתי מנסה להתייחס אליה באופן ענייני.

    גם אני רואה את עצמי כמי שנפגע מהמערכת, ויש לי סיפורים קשים, החל מהתנהגות שלא תעמוד בשום מבחן אתי שהייתה בצבא, עובר בהפרת זכויות שנעשו באישפוז במחלקת נוער שבה ההורים יכולים לאשפז בלי צורך בהסכמה של הילד בזמן שהייתי מעל גיל 18, ולא היה ניתן לאשפז לעשות זאת, וכלה בטעויות חמורות במהלך אישפוזים נוספים.

    ככל שמדובר ברופאים שמנהלים את הפורום - הם נתנו לי לומר את הביקורת גם כאשר היא נאמרה בצורה בוטה מאוד.

    אני כרגע סטודנט לפסיכולוגיה, ויש לציין שד"ר יונתן דוידאור, אחד ממנהלי הפורום, ממש דחף אותי לשם, ואני מקווה להעביר את הביקורת באמצעות מחקרים מסודרים.

    אם תרצה לפרט כיצד בדיוק המערכת פגעה בך - תוגל למצוא כאן בפורום אוזן קשבת - גם מהרופאים המנהלים את הפורום - למרות הדברים הקשים שכתבת עליהם.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופן השפעת התרופה איקסל על הריון
    דקלה
    10/09/2016

    שלום,
    אני לוקחת כל יום איקסל במינון של 25 מ"ג, והשבוע גיליתי שאני כנראה בהיריון. משיחה עם המכון הטרטולוגי הבנתי שתרופה זו אינה מומלצת בהיריון בשל היעדר מידע על אופן השפעתה על התינוק. מה לעשות? האם להפסיק את התקופה או להמשיך לקחת אותה? האם ייתכן שכבר עשתה נזק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופן השפעת התרופה איקסל על הריון - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    יש להיצמד להמלצת המרכז..
    לאחר יעוץ רופא מטפל, ניתן לשקול להפסיק או לשנות לסרנדה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה ופחדים עקב טיפול אנטיפסיכוטי
    ערן
    08/09/2016

    שלום לצוות הרופאים
    שאלתי היא כזו , אני בן 30 מטופל בזריקת קספליון 100 מג מוגדר כסכיזואפקטיב לוקח בנוסף 2 כדורי קמדרין ,יש דבר עיקרי שמפריע לי בטיפול לפעמים אני מרגיש שמתעוררת חרדה חזקה פנימית שמעיקה עליי זה מלווה אי שקט פנימי כאילו אני מרגיש שהלב שלי נופל פשוט חרדה חריפה ותחושת פחד ופחדים חריפים בלי הסבר אני משער שזה מהטיפול כי בדרך כלל שהייתי בלי טיפול או בכמה ימים מרווח שאני בלי טיפול מעל ל28 יום שעוברים במרווח בין זריקה לזריקה אני מרגיש הקלה משמעותית ופחות אי שקט,מדוע זה קורה מהטיפול ומה ניתן לעשות ולטפל או להקל על זה בלי שהקוגנטיביות תיפגע בתודה על הסבלנות בקריאה ערן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה ופחדים עקב טיפול אנטיפסיכוטי - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    ייתכן ומדובר באקטיזיה, תופעת לוואי..
    יש להתייעץ עם רופא מטפל.
    בדר'כ טיפול כולל : כדור הרגעה וכן חוסמי בטא ( דרלין)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקת אקספילון מידע??המליצו לקחת.
    משה
    07/09/2016

    שלום רב .
    אשמח לדעת אם יש פה מישהו או ששמע משו על זריקת אקספליון?תופעות לוואי? ממליצים לי לנסות אותה אני בחור צעיר בן 22 וקצת מפחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי לפרט יותר

    שמוליק
    09/09/2016

    שלום משה.

    לדעתי, כדאי לפרט את הסיבה שבגללה המליצו לך על הזריקה.

    ככלל, צריך לעשות את השיקול של תועלת מול תופעות לוואי אפשריות. כמובן, שיש לחששות משקל שיכול להכריע את הכף לטיפול אחר של טיפול, למשל תרופות בכדורים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד''ר למה אתה לא מעלה את ההקלטות
    יעקבי
    07/09/2016

    שלום ד''ר יונתן דודאור למה אתה לא מעלה לאתר שלך את ההקלטות מהשידורים שלך בחודשיים האחרונים העם מחכה מומלץ לכולם ותודה על הכל!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד''ר למה אתה לא מעלה את ההקלטות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    ראשית תודה
    הקלטות הרדיו עד כה וכן חדשות
    נמצאות באתר שלי, תמיד, זמין להורדה ושמיעה חינם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם אפשר בכלל להגדיר איזה הפרעה נפשית כ''מחלה''
    יעקב
    05/09/2016

    שלום ד''ר יונתן דוד אור
    רציתי לשאול אם ההפרעות מניה וסכיזופרניה עונות במאה אחוז על ההגדרה ''מחלה'' או של בדיוק.
    ואם בכלל בפסיכיאטריה יש הפרעה אחת או כמה בכלל שעונות על ההגדרה ''מחלה'' במאה אחוז אם תוכל לכתוב לי כמה שמות של כאלה מחלות תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשביל מה?

    שמוליק
    07/09/2016

    שלום יעקב.

    זו שאלה שלדעתי היא יותר פילוסופית מאשר רפואית, ולא ממש ברור לי לאן אתה מנסה לחתור.

    אם במקרה המטרה של השאלה היא כדי להתמודד עם הסטיגמה, אשמח לעזור. יש לי נסיון רב בתור מתמודד.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשמוליק

    אחת
    07/09/2016

    "בשביל מה?"

    בשביל שיקבל מענה לשאלה שמפריעה לו. אתה לא אמור להבין לאן הוא "חותר".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על ההערה

    שמוליק
    08/09/2016

    שלום רב.

    זו בהחלט זכותו לשאול כאן שאלות מבלי לפרט לאן הוא חותר. ועם זאת, זו גם זכותי להביע את דעתי שזו שאלה יותר פילוסופית מאשר רפואית, ולתהות על כך. בשורה התחתונה הצעתי את עזרתי.

    אני מניח שמדובר באי הבנה, ואפשר לסגור את העניין.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשמוליק

    אחת
    08/09/2016

    זו אכן זכותך להביע את דעתך. מה שמזמן כבר הפך להרגל לענות לשאלות כאילו אתה הרופא עצמו.
    מה שמדאיג אותי, זה הצגת המקרה האישי שלך שהפסקת לקחת את התרופות האנטי פסיכוטיות שגרמו לך לתופעות לוואי, ואתה בסדר גמור!!!

    אתה כמובן שוכח לציין שאנשים עם רמיסה מלאה מסכיזופרניה למשל, מהווים רק 10% מהאוכלוסייה, כלומר 1 מ-10. מה דעתך על תשעה אנשים מתוך עשרה, אשר קוראים את התגובות שלך, ואני מציינת, עוד לפני שהרופא בכלל הגיב, מפסיקים לקחת לחלוטין את התרופות וכל התסמינים חוזרים להם?
    האם יחזרו לפורום ויכתבו לך שהם בהתקף פסיכוטי חריף? קרוב לוודאי שלא, כי הם כבר מאושפזים בבית חולים במקרה הרע, או נמצאים בפגישה דחופה עם הפסיכיאטר שלהם.

    מדובר בחוסר אחריות משווע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי א.ס,

    אחת
    09/09/2016

    תודה על ההתייחסות.

    אני כמובן לא מתווכחת על קיומן של תופעות הלוואי, הקשות אפילו.
    אני בעצמי נמצאת במאבק על טיפול תרופתי יעיל יחד עם מאבק עיקש על תפקוד תקין ומיעוט תופעות הלוואי מהתרופות הפסיכיאטריות.

    כל אחד יעשה כרצונו, אף פסיכיאטר לא מאיים על המטופל שלו ליטול תרופות, וזו הבחירה החופשית של המטופל.

    הבעיה המרכזית היא, הצגת המקרה של שמוליק באופן תדיר מאוד, אשר הפסיק את התרופות והוא מרגיש טוב הוא נותן זאת כאופציה, שוב ושוב..

    אני חוששת שחלק מהמגיבים כאן יראו זאת כ"פתרון קסמים" ויפסיקו ליטול את התרופות שלהם, במקום לחפש תרופות, מינונים אחרים, או רופאים אחרים אשר יעזרו להם, ובסופו של דבר תהיה החמרה במצבם.
    זו המלצה בכלל לא אחראית מצד שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי..

    אחת
    09/09/2016

    אני מבינה שיש לך ניסיון(אישי, או אחר..) לא טוב עם פסיכיאטרים. צר לי לשמוע על כך.

    צריך להסתכל על איך לוקחים מהפסיכיאטריה את המיטב ובסופו של דבר, כל אחד לעצמו, את הטיפול הטוב ביותר עבורו.

    עצים עקומים יש בכל מקום.

    שבת שלום..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי טעויות של פסיכאטרים

    בדויה
    20/09/2016

    הבעיה מתחילה פה שאין מספיק פיקוח על הפסיכיאטרים או יותר נכון שאין בכלל פיקוח עליהם, תראו כמה מתנגדים יש לטיפול הפסיכיאטרי וכמה אנשים סובלים מהטיפול ויוצאים פגועים ממנו,אני מוצאת כמעט רק מתנגדים לטיפול התרופתי מעטים מרגישים שזה עוזר להם,בקיצור זה פגיעה קשה בזכויות אדם,ויום אחד כל זה יצא לציבור הרחב.בינתיים כל מה שאני יכולה לאחל לפסיכיאטרים זה לקחת את מה שהם נותנים בעצמם,כי מדובר באנשים רעים . ולאחל שהלוואי שלא יהיו פסיכאטרים אלא רק פסיכולוגים והטיפול בנפש עדינה לא יהיה על ידי סמים מסוכנים ורצחניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להגזים

    שמוליק
    20/09/2016

    שלום רב.

    בתור אחד שלקח תרופות פסיכיאטריות במשך זמן רב וסבל מתופעות הלוואי שלהן וחווה את החוויה הזו - יש לי את זכות הדיבור.

    זה נכון שרוב מוחלט של הפסיכיאטרים לא לקחו תרופות פסיכיאטריות והם אינם יכולים לרדת ולהבין עד הסוף את הסבל מתופעות הלוואי, וככל שהביקורת מתייחסת לנקודה הזו - אני תומך בה.

    הרבה פסיכיאטרים מבינים שתרופות זה לא הפתרון היחידי, והם עוברים הכשרה מעמיקה יותר בפסיכותרפיה. ד"ר דוידאור, אחד ממנהלי הפורום, אומר שהוא מעדיף לתת מה שפחות תרופות. הם מטפלים גם בשיחות!!!

    באופן אישי אני מטופל בשיחות אצל רופאה פסיכיאטרית, ללא טיפול תרופתי(!!), ואני גומר עליה את ההלל. היא הייתה המטפלת שלי כשהייתי באישפוז כפוי במחלקה הסגורה, ואין ספק שהיא הצילה אותי ממצב שנראה נואש לגמרי.

    אי אפשר לומר שכולם רעים...

    אפשר לדון באופן ספציפי עם מה שעבר עלייך ולבחון את הדברים באופן ענייני.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם אפשר בכלל להגדיר הפרעות נפשיות כמחלה
    יעקב
    05/09/2016

    שלום ד''ר יונתן דוד אור
    רציתי לשאול אם ההפרעות מניה וסכיזופרניה עונות במאה אחוז על ההגדרה ''מחלה'' או של בדיוק.
    ואם בכלל בפסיכיאטריה יש הפרעה אחת או כמה בכלל שעונות על ההגדרה ''מחלה'' במאה אחוז אם תוכל לכתוב לי כמה שמות של כאלה מחלות תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם אפשר בכלל להגדיר הפרעות נפשיות כמחלה - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    בפסיכיאטריה מתייחסים להפרעות נפשיות,
    סבל נפשי שגורם לפגיעה תפקודית.
    מחלה - בדר'כ מחפשים אתיולגיה, פתולוגיה..
    מחלות רבות בפסיכיאטריה, ידוע על שינוי ובעיה במוח,
    לדוגמה : סכיזופרניה.
    קיימות מחלות אורגניות, פגיעה מוחית, נזק מוחי..
    ומצבים פסיכיאטריים נלווים: הפרעה אורגנית ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בקטמין נגד דיכאון עושה פלאים
    דניאל
    03/09/2016

    שלום,
    אני בן 30, הייתי אצל המון רופאים פסיכיאטרים, לטיפול בבלאגן של מתח, חרדות וכל המסיבה.
    בתכלס שורש הבעיה זה סוג של אנהדוניה ברמה מסוימת, לא נהנה מכלום, הכל נהפך לחסר טעם לגמרי איכשהו.

    שווה לנסות טיפול בקטמין בארה"ב?
    הבנתי שזה מחדש תאים במח (שאחראים על קשר עצבי מסוים) ותוך זריקה אחת עד 4 זריקות, אתה עשוי לצאת אדם חדש.





    אשמח מאוד למענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בקטמין נגד דיכאון עושה פלאים - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    אדם חדש לא.
    השיפור זמני, אין מידע לגבי יעילות הטיפול לזמן ארוך..
    עדיף לעשות טיפול תוך כדי מעקב רופא שמכיר
    לא מומלץ לעשות זאת באופן פרטני בארה'ב ללא המשך מעקב מסודר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות בשינה לאחר לקיחת נוגדי דכאון
    יותם
    30/08/2016

    היי,

    לקחתי במשך שנים (בערך 10) נוגדי דכאון שונים.
    בתקופה האחרונה הייתי כבר על מינון של 5 מ"ג ציפרלקס(מינון שהיה בסדר מבחינתי) ולפני כחודשיים
    הפסקתי לחלוטין את כל הכדורים.

    מאז ההפסקה, ניתן לומר שאין דכאון או חרדה,
    אך אני שם לב שישנם לילות רבים שבהם אני מתעורר באזור חמש בבוקר(בערך שעה לפני הזמן שבו רציתי לקום) ולא מסוגל לחזור לישון.
    כמו כן יש לילות שכביכול ישנתי כל הלילה אבל אני עייף במהלך היום.

    האם תופעות אלו קשורות לכדורים וצפויות לחלוף, או שאלו סימנים של דכאון שחזר? מה עלי לעשות במקרה זה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות בשינה לאחר לקיחת נוגדי דכאון - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    לא ניתן לענות באופן מקצועי..
    ייתכן הרבה סיבות כולל חזרה של דיכאון.
    הדרך היחידה לדעת זאת, בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמוטיב ובעיות במערכת העיכול
    חן
    30/08/2016

    שלום רציתי לשאול לגבי רמוטיב. אני סובלת ממעי רגיז חמור והתחלתי על דעת עצמי לקחת רמוטיב עקב חרדות שהיה כתוב בעלון שיכול לגרום לבעיות במערכת עיכול ואינני יודעת מה חשבתי לעצמי שלקחתי אותו. ולאחר מכן החלה החמרה חמורה בכאבים שלא נרגעים כבר כמעט חודש..כל דבר שאני אוכלת כואב לי. האם רמוטיב יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך בבטן לאנשים שיש להם בעיות במערכת עיכול? זה יעבור? לקחתי את התרופה רק 5 ימים...אני פשוט מפחדת שהרמוטיב החמיר את הבעיה עוד יותר וזה לא יחלוף.. האם ssri בכללי יכולות לגרום לפגיעות בלתי הפיכות במערכת עיכול למי שכבר סובל מבעיות? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמוטיב ובעיות במערכת העיכול - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    לא אמור לגרום לנזק בלתי הפיך.
    מרכיב פסיכולוגי.
    מומלץ היפנוזה רפואית

    שידור רדיו שלי בנדון וכן מצגת ווידיאו בנדון קישור למטה:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימבלטה לטיפול בהפרעת אישיות
    ani
    28/08/2016

    שלום

    אני בת 64, סובלת מהפרעת אישיות גבולית ופיברומיאלגיה.
    ניסיתי את כל התרופות שקיימות בשוק ובשנים האחרונות התבייתתי על סרוקסט/פאקסט שאיכשהו הצלחתי לסבול את תופעות הלוואי שלהן.
    לפני כחודש התחלתי לקחת סימבלטה וכבר במינון הנמוך הרגשתי שיפור בפיברומיאלגיה אך המשכתי עד מינון של 120 בהמלצת הפסיכיאטרית כדי שזה ישפיע גם על הבעיה הנפשית.
    לצערי זה לא קרה . כאבי הגוף פחתו אך הגוף חלש ואני הולכת כמו בת 100, אך בעיקר נפל עלי דכאון ועצב נוראי בלי מסוגלות לעשות כלום.
    אתמול הפסקתי על דעת עצמי(אי אפשר לפגוש או לדבר עם הפסיכיאטרית מעכשיו לעכשיו, ), והתחלתי שוב סרוקסט(40).
    מרגישה רע מאד נפשית וגם הכאבי גוף חזרו, אני כל הזמן בוכה ומתוחה.
    לקחתי וואבן שלא עזר.
    רציתי לדעת האם ניתן לשלב סרוקסט עם סימבלטה ואם כן באיזה מינון.
    וגם רעיונות חדשים יתקבלו בברכה(כמו למשל איך אפשר לקבל פסיכותרפיה כשאין כסף..)
    תודה

    אגב יש לכם מידע לגבי הבדיקה שקובעת איזו תרופה מתאימה לך, האם נותן תוצאות טובות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימבלטה לטיפול בהפרעת אישיות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    אסור לשלב סרוקסט וסימבאלטה.
    יש לשקול ליריקה.
    ממליץ הערכה חוזרכת ושלילת תסמונת של
    הפרעה דו קוטבית לא טיפוסית
    BIPOLAR AFFECTIVE NOS
    גליות במצבי הרוח
    לפעמים החמרה תחת נוגדי דיכאון
    רגזנות ואימפולסיביות לעתים ללא סיבה, גם בגליות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון חזק וחרדה שלא קשורה לדיכאון ו OCD
    ש
    26/08/2016

    שלום אני סובל מחרדת בריאות אבל היא לא חזקה אני מצאתי דרך איך לטפל בזה
    אני סובל בלי קשר לחרדת בריאות ממחשבות טורדניות OCD ואני הצלחתי לשלוט בזה אני
    עדיין סובל מהבעיה הזאת כול עניין רפואי או עניין בלימודים נהיה פיל ויש לי גם דיכאון חזק
    שבא עם מחשבות טורדניות לא לפחד והחיים קשים וגם אני מרגיש לפעמים דיכאון חזק שבא והולך בצורה כפיתיית אני לא יודע מה לעשות עם זה אני מטופל אצל פסיכולוג והפסיכולוג שלי הציע לי שאני ילך לפסכיאטר ואני לא יודע מה לעשות כי אני מפחד מהתופעות לוואי של הכדורים אבל אני יודע שזה מרגיע וכדורים פסכיאטרים נחשבים לסמי הרגעה קליים אשמח לדעת איפו יש פסכיאטר מקצועי באזור חדרה או נתניה אני מעדיף בחדרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שמוליק
    27/08/2016

    שלום רב.

    בתור מישהו שלקח תרופות פסיכיאטריות וסבל מתופעות הלוואי שלהן - אני מזדהה עם החששות שלך.

    עם זאת, הטיפול התרופתי המקובל בדרך כלל בחרדות ו OCD הוא בתרופות אנטי-דיכאוניות ממשפחת ה SSRI או SNRI.

    תופעות הלוואי השכיחות והקשות שלהן הן עלייה במשקל ופגיעה בתיפקוד המיני, ויש לציין שההשפעה שונה ממטופל למטופל.

    תופעות לוואי קשות יותר כגון "זומביות" הן של תרופות אנטי-פסיכוטיות.

    יכול להיות שיש מקום לשקול טיפול תרופתי ולו באופן זמני.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון חזק וחרדה שלא קשורה לדיכאון ו OCD - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    היי

    מבין את חששך..
    ממליץ על פסיכיאטר שגם מטפל בשיחות.
    את מוזמנת ליצור קשר איתי למידע.
    אשמח לעמוד לרשותך.
    פרטים באתר שלי
    קליניקה הוד השרון
    פנייה ב SMS

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה כתוצאה מהתנכלות במקום עבודה
    רינת
    26/08/2016

    שלום,

    במהלך עבודתי בחברה גדולה זכיתי ליחס עוין וגרוע במיוחד מהמנהל שלי. התלוננתי עליו וההנהלה טייחה את התלונה וניסתה להציג אותי כלא אמינה. עברתי עשרות שיחות שבהן ניסו לגרום לי להתפטר והתנכלו לי. נפגעתי מאוד ולאחר שעזבתי שם, עבדתי תקופות קצרות במשרות אחרות, עד שהבנתי שהפגיעה קשה מדי. מאז אני בבית, מרגישה שאני לא יכולה לחזור ולעבוד עם אחרים. צריך לציין שיש רקע במקור של חרדה ו - OCD.

    אני משחזרת באופן יומיומי דיאלוגים ושיחות שהיו, הטחות האשמות בי, ומנסה כביכול "לענות" (את מה שלא עניתי אז, כשישבתי וספגתי) ו"לשנות" את העלילה. זה גורם לי לחוסר ריכוז משמעותי ולהמון תסכול, בלי יכולת כמובן לשנות את מה שכבר היה, אך גם בלי יכולת להמשיך הלאה. אני מרגישה שאני לא מסוגלת לחזור לעבודה בסביבה רגילה.

    האם זה מצב של פוסט טראומה?

    ואיך מטפלים בדרך כלל?

    תודה רבה,

    רינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה כתוצאה מהתנכלות במקום עבודה - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    מתאים לחרדה
    טיפול:
    תרופתי SSRI
    בשיחות:
    CBT או היפנוזה רפואית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום