פורום פסיכיאטריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרייה מגנטית לעומת נזעי חשמל ומתי תכנס לסל?
    גרייה מגנטית
    04/10/2016

    שלום, יש מידע מתי הגרייה מגנטית תכנס לסל? בהשוואה אחד לשני וביחס אחד לשני, כמה יעילה הגרייה מגנטית לטיפול בדיכאון לעומת נזעי חשמל, ברור לי ולכולם שנזעי חשמל הרבה יותר יעיל, אבל מדובר בטיפול פולשני יחסית עם הרדמה, מהם בערך האחוזי ההצלחה לכל אחד מהטיפולים ובהשוואה? ולמי שיש אפשרות כספית לעשות טיפול בגרייה מגנטית אז עדיף ללכת עליה? יש הוכחות בכלל שהגרייה מגנטית אכן יעילה או שעדיין מדובר עדיין במחקרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרייה מגנטית / נזעי חשמל

    ד``ר יונתן דוידאור
    05/11/2016

    כניסה לסל בספק
    גרייה מגנטית- עדין לא מצליח להוכיח יעילות חד משמעית ויש עדין ספק\נזעי חשמל יש יותר תמייכה מדעית , אך לצערי תהליך מורכב, בטוח, הדורש רופא מרדים בנוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עם אפשר לקחת יחד מספר תרופות ריספונד ו ברוטיזולאם
    לאון
    03/10/2016

    עם אפשר לקחת יחד ריספונד 2 מג וברוטיזולאם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מותר

    ד``ר יונתן דוידאור
    17/10/2016

    כן, תחת פיקוח רופא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להשתתף בטיפול בגרייה מגנטית dtms?
    גרייה מגנטית
    03/10/2016

    הציעו לי להשתתף במחקר על גרייה מגנטית, אני מקבל משהו כמו עד כ 50 טיפולים בdtms ומקבל על זה גם פיצוי כספי כלשהו, השאלה היא באופן כללי כדאי להתנסות בגרייה מגנטית בטיפול בדיכאון עמיד או שישירות לעבור לנזעי חשמל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים על המחקר

    דיכאונית קלינית
    19/10/2016

    תוכל לשתף? דרך מי קיבלת את ההצעה? היכן מתקיימים הטיפולים? וכל פרט רלוונטי.. מתלבטת אם לעבור את הטיפול אחרי שנתיים וחצי בדיכאון מג'ורי ועמידות לטיפולים תרופתיים ותרפיים מכל מיני סוגים.. אודה למידע נוסף, אולי אם יש דרך לחסוך את ההוצאה הגדולה זה יתן לי דחיפה ללכת על זה.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא נרדם לאחר גמילה מלוריבן
    איציק
    01/10/2016

    הייתי במשך 5 שנים לוקח 3 מ"ג לוריבן כל לילה לפני השינה.. בעצת הפסיכיאטר החלטתי להפסיק.. הגעתי למצב שהצלחתי לרדת לרבע מ"ג כל לילה (במקביל אני לוקח גם לפני השינה 1,500 מ"ג של גאבא).. עכשיו שאני מנסה להפסיק עם הרבע מ"ג אני לא מצליח להירדם, (אני מנסה במשך שעתיים וחצי להירדם) ורק אחרי שאני לוקח את הרבע מ"ג אני מצליח לישון.. אני חייב עצה איך אני מתפטר מהכדור הארור הזה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה

    ד``ר יונתן דוידאור
    05/11/2016

    תהליך גמילה אכן לא פשוט
    ניתן לנסות
    טונייט- ללא מרשם לשינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידע כללי של פסיכיאטרים ואיך אפשר בעדינות להציע לפסיכיאטר המלצות?
    גרייה מגנטית
    01/10/2016

    חג שמח, אני קורא כל כך המון המלצות שלך ד"ר וזה נוגע גם למצב שלי בין היתר חלק מההמלצות שלך, בינתיים כדאי לי לציין שהפסיכיאטר לא עושה אפילו משהו קרוב ככה שאני נשאר סובל, ישלך רעיון להגיד לי איך ניתן לתת לאותו רופא המלצות של פסיכיאטר אחר מבלי לפגוע בו(במקרה שלנו המלצות אך ורק שלך), הרי הוא יחשוב שאני מזלזל בידע שלו אם אבוא לו בגישה הזאת לכן חשבתי להגיד לו את האמת שעוד לפני שהגעתי אליו קראתי ושאלתי בפורומי פסיכיאטריה שונים ורציתי לדעת מה הוא חושב על זה ואם אפשר ליישם את הטיפול התרופתי עליי?

    ברור לי ולכולם הרי שיש רמת מקצועיות שונה בין רופא לרופא, אבל מבחינת ידע, האם לכולם אותו ידע או שזה עניין של המלצות ובחלק מזל על מי נפלתי? איך פסיכיאטר רוכש את הידע שלו חוץ מהתמחות ניסיון ולימודים? נגיד רוב הפסיכיאטרים יודעים שפבוקסיל וTCA (אלטרול או אנאפרניל) זה שילוב אדיר? וסימבלטה במינון מקסימאלי שלא עוזרת אז לפני שעוברים מורידים ל 90 מ"ג ועליה מוסיפים וולבוטרין 150 מ"ג?, סתם רוצה לוודא אם זה משהו מקובל וידוע אצל כל הרופאים הפסיכיאטרים המטפלים או שרק חלקם יודעים, ואם בדגש שאני נמצא במרפאה תחת בית חולים שיש שם לא מעט פסיכיאטרים והם חולקים מידע בין עצמם לאחרים, יש סיכוי שיודעים את הפרטים האלו?, כי אם לא הגיע הזמן שאחפש פסיכיאטר אחר קרוב לבית ומומלץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה אישית

    שמוליק
    01/10/2016

    שלום עמית.

    הבסיס לטיפול נפשי הוא אמון בין המטפל למטופל. כיוון שקיימים פורומים למיניהם, אז פנייה לפורום לקבל דעה נוספת איננה מעידה על חוסר אמון של המטופל למטפל, וזה מהלך לגיטימי לחלוטין.

    ד"ר דוידאור וגם שאר הרופאים שמנהלים את הפורום (וכך גם כתוב בנאי השימוש באתר), שהייעוץ האינטרנטי אינו מהווה תחליף לרופא המטפל. הרופא המטפל הוא זה שמכיר הכי טוב את המטופל.

    לדעתי, ניתן לומר לרופא המטפל בלי שום צורך להתנצל שרופא מסויים הציע טיפול אחר ולבקש את התייחסותו להמלצה של הרופא מהפורום.

    יתרה מזאת, הפורום הזה הוא פורום פתוח, וכל אחד יכול להגיב את שאלות שנשאלות בפורום, ולא רק הרופאים המנהלים את הפורום. גם תגובות של מתמודדים שנראות טובות - זה מותר ולגיטימי לחלוטין להראות אותן לרופא המטפל.

    כל טוב ושנה טובה.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב תרופות נוגדות דיכאון? ssri+snri
    שירי
    26/09/2016

    שלום.. בת 35 עם מקרה ארוך שנים של פוסט טראומה + חרדה קשה + OCD

    נוטלת כרגע פרוזאק (פריזמה) 60מג, וסרקוול 75מג, עם הטבה חלקית בלבד תקופה מאוד ארוכה. הרופא ממליץ להוסיף כדור SNRI, בלי להפסיק את הפרוזאק... זה יהיה אפקסור או סימבלטה) קראתי שלא לערבב ססאר.אי עם אסאנ.אר.אי... האם זה בסדר? אני סומכת על הרופא כמובן אבל ממש אודה לכם על דיעה נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא מקבלת תשובה?

    שירי
    03/10/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה מוזר

    שמוליק
    04/10/2016

    שלום שירי.

    אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    לפחות על פי מה שנלמד בקורס פסיכולוגיה פיסיולוגית, שבין היתר עוסק על קצה המזלג בטיפול תרופתי, יש כאן משהו מוזר.

    SSRI הן תרופות שמעכבות ספיגה חוזרת של סרוטונין. סרוטונין הוא מוליך עצבי (ניורוטרנסמיטור), ותפקידו להעביר הולכה מנוירון אחד לנוירון הבא בתור. ההעברה נעשית ע"י שליטת המוליך העיצבי למרווח בין שני הנוירונים (סינפסה), ואם המוליך מצליח "להתיישב" על קולטן בנוירון הבא בתור (הבתר סינפטי), אז זה גורם לפתיחת תעלה של יונים שיכולה להגדיל את הסיכוי לכך שהנוירון הבתר סינפטי "יעביר" את השדר הלאה.

    המוליך העיצבי נשאר בסינפסה עד שהוא מתפרק ע"י אינזים או נספג בחזרה בנוירון הקדם סינפטי. תרופה שמעכבת ספיגה חוזרת גורמת לכך שהמוליך העיצבי יישאר זמן רב יותר בסינפסה וכך ישנו סיכוי גדול יותר לכך שהוא יצליח להתיישב על קולטן בנוירון הבתר סינפטי.

    SNRI הן תרופות שמעכבות ספיגה חוזרת גם של סרוטונין וגם של נויאפניפרין. לכאורה, יש כאן אפקט שכולל את האפקט של SSRI, ואם כך, זה לא ברור בשביל מה צריך SSRI.

    יכול להיות שלו היה לי ידע יותר מעמיק, אז לא הייתה לי שום שאלה, אבל על פי המידע שיש לי - הייתי ממליץ לברר את העניין מול הרופא המטפל.

    אני מסכים לגמרי עם הגישה שלך שנותנת אמון ברופא; הבסיס לטיפול הוא אמון בין המטופל למטפל.

    מקווה שעזרתי.
    שנה טובה.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שמוליק

    שירי
    05/10/2016

    תודה על ההסבר, מעריכה את זה (את רובו ידעתי כבר אבל) אני מניחה כי הרופא רוצה שתהיה לי פעילות חזקה של עיקוב ספיגת סורטונין... עד לא מזמן לקחתי שני סוגי סס,אר.אי ביחד (פרוזאק+סרטרלין, שניהם על מינונים הכי גבוהים), שוב.. בלי הטבה משמעותית. השאלה אם שילוב עם אס.אנ.אר.אי מסוכן יותר, או עלול להוביל לסיכונים.. מקווה לקבל תשובות , שנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודע

    שמוליק
    05/10/2016

    שלום שירי.

    על פי מה שלמדתי - לא ניתן למצוא שום הסבר מדוע שילוב של SSRI ו SNRI עלול להיות מסוכן. כנראה שהדברים לא נלמדו מספיק לעומק והידיעות שלי דלות מדיי מכדי להשיב.

    אני מקווה שתקבלי בקרוב תשובה מהרופאים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב בדיקה גנטית שעשיתי

    שירי
    05/10/2016

    הראתה שאני בצבע לבן לכל התרופות.. (כולן). SSRI SNRI ואנטי פסיכוטים.. שזה בעצם לא אדום ולא ירוק זה פרווה. (הבדיקה עברה אנליזה חוזרת לבקשתי ע"י המעבדה בחול לודא שזה ככה)
    אני לא סומכת על זה במאה אחוז (מעדיפה שלא) , אבל אולי זה מעיד שאני בפחות סיכון לעירבוב של שתי משפחות תרופות?

    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה הרופאים לא עונים בפורום?

    שירי
    16/10/2016

    ברור לי שחגים ובוודאי עסוקים אבל הזנחה כזאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מה שאני יכול לחשוב עליו הוא

    דניאל
    17/10/2016

    מה שאני יכול לחשוב עליו הוא שגם אם יש חשש מסוים לסיכון של שילוב בין 2 התרופות, זה רק ממחקרים לא ברורים ולא מוכחים, ולכן הרופא יכול להחליט שהסיכון שווה, כי אולי גם עם הכדור החדש תבוא הישועה.. בעצם תמיד יש סיכון. אפילו כשלוקחים רק כדור אחד, יש כאלו שחוטפים תופעות הפוכות ורעות.. אז אם הרופא המליץ - לכי על זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסור

    ד``ר יונתן דוידאור
    17/10/2016

    סכנה בשילוב ssri + snri
    לתסומנת סרוטונין
    שעלול להוות סכנה בריאותית ממשית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת עבר רפואי לתואר שני
    אמא
    23/09/2016

    השאלה שלי מופנית לשמוליק - אני אמא לבת - בת 29 שיש לה סכיזופרניה קלה , היתה מאושפזת ,היא רוצה ללמוד תואר שני - האם בודקים באוניברסיטאות עבר רפואי? האם זה מפריע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת עבר רפואי לתואר שני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי לא בדקו

    שמוליק
    24/09/2016

    שלום רב.

    יש לי תואר שני במדעי המחשב והוא נלמד אחרי האישפוז הראשון שלי שהיה במצב פסיכוטי חריף. אף אחד לא בדק, וזה לא עניין אף אחד.

    יתר על כן, כעת אני לומד תואר ראשון בפסיכולוגיה, ואני מאמין שהעובדה שהיו לי אישפוזים יכולה להיות אפילו סיבה טובה לאפשר לי להמשיך לתואר שני; סוף כל סוף אני יודע טוב יותר מזה להיות במצב פסיכוטי, וכך ניתן לתקשר טוב יותר עם מטופלים שאך חווים את החוויה של אישפוז לראשונה בחייהם.

    באוניברסיטה, מה שבעיקר חשוב כדי להתקבל לתואר שני, הוא ההישגים שהיו בתואר הראשון, והיכולת להיות חוקר טוב.

    אני מאחל לביתך הצלחה בלימודים :-)

    כל טוב, שבוע טוב ושנה טובה.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שמוליק כל טוב ושנה טובה

    אמא
    25/09/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות להשריית שינה בנוסף לאסטו
    מישהו
    22/09/2016

    שלום

    מזה חודש וחצי שאני נוטל את הכדור אסטו (10 מ"ג) פעם ביום. האם במקרה שאיני מצליח להירדם ניתן ליטול כדור רלקסין או לורייוון?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסה בפורום אחר

    שמוליק
    22/09/2016

    שלום רב.

    בדרך כלל הרופאים עונים כאן תוך זמן סביר.

    זמן רב שהם לא עונים. עכשיו בדקתי וראיתי שהפעם האחרונה שהייתה תגובה היה ב 1.8.

    אני מציע לנסות לשאול בפורום אחר.


    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות להשריית שינה בנוסף לאסטו - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    כדור ללא מרשם יעיל לשינה:
    טונייט
    TONIGHT

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר מה נסגר איתך

    רונן
    26/09/2016

    ד"ר איך אתה ממליץ ככה בקלות על טונייט לבעיות שינה וחרדה? טונייט זה משחק ילדים בייחס לבעיות שינה מחרדה..יש אנשים שצורכים טונות של כדוריי השינה ולא נרדמים. צריך טיפול מאוד נרחב שכולל טיפול ב סרטונין ,דופנמין לטווח ארוך וקלונקס פלוס רספידורל לטווח המידי וכמובן גם חצי כדור מירו. אתה מדבר על טונייט???????????? חחחח אתה מצחיק אותי.לא מדובר על אדם שישן לילה או שניים לא טוב ,מדובר על אנשים עם בעיה נפשית וחוסר איזון במוח שנובע מחרדה שהמוח מפרש כעוררות וכתוצאה מדכאון עמוק...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיול אחרי צבא בעיות שניה כדורים נגד דיכאון
    עופר
    20/09/2016

    טוב שמי עופר אני בן 23 יש לי בעיות שינה ועיפות מאז שאני זוכר את עצמי לא ממזמן גילו שזה כנירא נובע מדום נשימה בשינה
    במהלך החיפושים בעקבות פיתרון לבעיית העיפות שתפתחה לחרדות כי היה לי קשה לתפקד
    הגעתי למצב שאני נותל פרוביג'יל רק ביימים שאני עיף
    פרוטין 20 כול יום
    אמביאן מתי שאני לא נרדם
    וקנאביס (לא במרשם) באופן יום יומי כמעת הוא די מוריד את התלות שפתחתי באמביאן פרוביג'יל
    (שאני משתמש מכדור שינה מכול סוג שעד היום נסייתי נורא קשה לי תפקד ביום ולכאן אני נעזור בפרוביג'יל עם הקנאביס אני נרדם וקם בבוקר ומתפקד כרגיל)
    ועכשיו לשאלה אני מבין שזאת שאלה קצת מוזרה אבל אני צריך לדעת כדי לא לעשות תעיות שעלולת לעלות לי בחיי ואני אשמח לתשובה קונקרטית ורצינית למרות שאלה עלולה להיות קצת תמוהה בעיניך!
    אני טס עוד 3 חודשים לטיול אחרי צבא
    ואני רוצה לדעת איזה סמיים מותר לי לנסות בלי שזה התנגש עם בכדורים שלי
    ויאבה סכנה ממשית לחיי?
    נגיד md ידוע לי שזה לא מסתדר טוב אם סוג מסיום של נוגדי דיכאון אבל איזה מהם ? ואם זה נכון ואני לא יוכל לשתמש ב-md שאני נוטל פרוטין כמה זמן אני צריך לפסיק לנטול תכדור לפני השימוש ?
    ומה לגבי הכדורים שלי עם סמיים אחרים
    כמו:
    lsd
    פטריות
    ספידים
    וקוקאין
    יותר מיזה אני לא אנסה אני יודע שזאת שאלה לא טריוויאלית
    אבל אני אני רוצה לדעת את התושבה כדי להחלית באופן רצוינלי ובוגר מה אני מוכן לנסות ומה לא?
    אני לא יודע אם יש טעם לציון אבל אני גם דיסלקט ויש לי בעיות קשב וריכז
    השמח לקבל תושבה מנומקת ומוסברת הטיב!
    תודה עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לברוח מסמים כמו מאש!!!

    שמוליק
    21/09/2016

    שלום עופר.

    אני לא רופא. אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    הרופאים כנראה בחופשה. די הרבה זמן שאין תשובות.

    עישון סמים עלול לגרום לסכיזופרניה. יש כאן בפורום בחור בשם אלי שכותב כאן בפורום הרבה תגובות, והוא לקח סמים, וכתוצאה מכך קיבל התקף פסיכוטי.

    יש עוד הרבה אנשים שזה מה שקרה להם.

    יש גם סוגים של סמים שהם יכולים להתפרץ שנים אחרי שלקחו אותם, כך שגם אם לא קרה כלום - זה עדיין לא מבטיח שהכל בסדר.

    לא ברור לי האם הקנביס הוא קנביס רפואי שניתן על פי המלצה של רופא, ואם כן, אז מדוע הרופא הורה על טיפול בקנביס רפואי. אם לא מדובר בקנביס רפואי שניתן על פי המלצת רופא - כדאי לפנות לרופא המשפחה על מנת לבחון כיצד להיגמל מכך.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיול אחרי צבא בעיות שניה כדורים נגד דיכאון - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    26/09/2016

    אסור סמים.
    לבעיות שינה וחרדה , עדיף טיפול טבעי ללא מרשם בארץ
    טונייט לשינה
    להרגעה : קלמנרבין, רלקסין, וואלריאן..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת כדור אנטי דכאוני בשל החמרה במצב
    יעל
    20/09/2016

    שלום רב,
    אני בת 48. בגיל 12 חליתי באנורקסיה, ולמעשה מאז ועד היום הפרעות האכילה מלוות אותי, כאשר הבולימיה היא הדומיננטית. מיותר לציין שהבעיה עייפה אותי לחלוטין. בנוסף, אני מוגדרת כאישיות גבולית ונוטלת קוקטייל של כדורים: לוסטרל 200 מ"ג ביום, בונסרין, קלונקס ולמודקס. בשבועות האחרונים הדיכאון שלי הוחמר, ונראה שהלוסטרל כבר לא ממלא אחר ייעודו. ביקרתי אצל רופאת המשפחה וביקשתי ממנה להחליף לי לאפקסור. כעת לשאלתי: במה שונה כדור זה מהכדורים ממשפחת ה SSRI? האם הוא אכן מיועד לרמות דיכאון גבוהות יותר? מכיוון שנטלתי מינון מקסימלי של לוסטרל, מהו המינון שווה הערך של אפקסור?

    בתודה מראש ושנה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה חלקית

    שמוליק
    20/09/2016

    שלום יעל.

    אינני רופא, אני סטונדט לפסיכולוגיה, וצריך להודות על כך לד"ר דוידאור שדי דחף אותי לשם.

    זמן רב שהרופאים לא עונים. בדרך כלל הם עונים תוך זמן סביר, כנראה שהם בחופשה או משהן כזה. גם להם מגיע...

    SSRI הן תרופות המעכבות ספיגה חוזרת של סרוטונין. תרופות מהסוג הזה מעכבות ספיגה חוזרת של המוליך העיצבי (נוירוטרנסמיטר) לנוירון שממנו צריך להוליך את האיתות החשמלי הלאה לנוירון הבא, וכך המוליך העיצבי נמצא יותר זמן בסינפסה (המרווח בין הנוירונים), וכך יש יותר סיוכוי שהוא יקלט בנוירון הבא לפני שהוא יסולק מהסינפסה.

    תרופות מהמשפחה SNRI מעכבות ספיגה חוזרת גם של סרוטונין וגם של נויאפניפרין. שני המוליכים העצביים הם המוליכים העצביים שאחראיים על התחושה של השמחה והסיפוק.

    מקווה שעזרתי, ואולי כדאי לנסות בפורומים אחרים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסיכיאטר אמר שכנראה ולא אגיב לתרופות
    אוסי
    19/09/2016

    שלום לך דוקטור אני כל כך מיואשת שאין דברים כאלו,

    אחרי טיפול תרופתי לא הרגשתי הטבה כלשהי והרגע חזרתי מרופא הפסיכיאטר, עברתי כמה משפחות טיפול וגם תוספות של אריפליי, אדרונקס וריספרדל כחיזוק

    ניסיתי וולבוטרין, פבוקסיל, ציפרלקס, ויאפקס, מרוניל,

    , הרופא הרגע אמר לי שכנראה אין טעם לנסות, כי כנראה ולא אגיב לתרופות אם אכן מדובר בדיכאון עמיד, ככה שהשיקום שלי צריך להיות פסיכולוגי יחד עם ביטוח לאומי, ואולי אף לשקול נזעי חשמל,

    מחיפוש בפורמים שונים מתשובות אחרות שאכן אם מדובר בדיכאון עמיד כדאי לנסות סימבלטה ואם כאשר זה לא עוזר, אולי ללכת לשילוב של אנאפרניל עם פבוקסיל, כמובן שלא ניסיתי לא את זה ולא את זה ולא יודע מה בנוגע לברינטיליקס?



    אתה חושב שהפסיכיאטר צודק בכך שלא אגיב לתרופות או שעדיין שווה לי לנסות? יש סיכוי שאגיב לתרופה כלשהי או שהמצב אבוד מבחינה תרופתית? אני לא רואה את עצמי משתקמת עם הדיכאון הזה, ובטח שלא הולכת לאשפוז יום פסיכיאטרי כל השבוע, אתה חושב שאחרי שאנסה סימבלטה או אנאפרניל עם פבוקסיל עליי לשקול טיפול בנזעי חשמל או שיש לך עוד הצעה לטיפול תרופתי או שילובי שלא שמתי לב אליו? ומה בנוגע לברינטיליקס?(או שילוב של שתי תרופות או יותר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שבטוח - לא צריך להתייאש

    שמוליק
    20/09/2016

    שלום ואסי.

    אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה.

    הייתי מעדיף שלא להגיב, אך כיוון שזמן רב שהרופאים לא עונים (כנראה שהם בחופשה או משהו כזה; בדרך כלל הם עונים תוך זמן סביר), אז אני אנסה לעודד.

    ישנו פתגם ידוע שאומר שניתנה לרופא רשות לרפא ולא ניתנה לו רשות לייאש. לכן, גם אם כן מדובר בדיכאון עמיד - אין זה אומר שאין פתרון.

    את בעצמך כתבת שאולי זה אומר שהשיקום שלך "צריך להיות פסיכולוגי יחד עם ביטוח לאומי, ואולי אף לשקול נזעי חשמל".

    מה שנכון הוא שטיפולים פסיכולוגיים לוקחים יותר זמן עד שרואים תוצאות והם יכולים גם לדרוש מהמטופל עבודה עצמית, בעוד שתרופות נגד דיכאון יכולות לעבוד תוך חודש ואינן דורשות מאמץ מיוחד, אך הם טובים, וכמובן שאם אין פתרון תרופתי אז למה לא לנסות.

    כדאי לציין, שבאופן כללי, הגישה שלי היא להעדיף טיפולים פסיכולוגיים, כיוון שהמטרה של הטיפול התרופתי היא לסלק סימפטומים ולא לפתור את הבעייה, בעוד שטיפולים פסיכולוגיים - מטרתם לרדת לעומק הבעייה ולפתור אותה מהשורש. ועם זאת, כמובן שאני מכבד מטופלים ואפילו מטפלים שגישתם שונה, וברור שצריך להתייחס לכל מקרה לגופו של עניין.

    כמובן, שאם ישנו טיפול תרופתי שיכול לעזור ולהקל - אין סיבה שלא לנסות. אפשר אולי לנסות בפורומים אחרים.

    באופן אופן, אני אאחל לך שתרגישי יותר טוב.

    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסיכיאטר אמר שכנראה ולא אגיב לתרופות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    ממליץ בדיקה חוזרת, רופא אחר.
    ייתכן ומדובר באבחנה לא מדויקת.
    לא להתייאש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכל להסביר דוקטור נכבד?

    גרייה מגנטית
    29/09/2016

    אתה אומר שאולי כדאי לשקול להחליף רופא, תוכל להסביר למה הכוונה אם מדובר באבחנה שגויה?

    הרי אני עם תסמיני דיכאון וכבר חמישה סוגי תרופות לפחות נכשלו, אם לא מדובר בדיכאון עמיד, אז על מה מדובר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומה אפשר לעשות בנידון?

    גרייה מגנטית
    29/09/2016

    איזה תרופות או שילוב טיפול תרופתי(מספר תרופות יחד) אפשר לנסות על מנת לתת מענה לדיכאון עמיד? לפני שעוברים לפתרון הבא שהוא נזעי חשמל או גרייה מגנטית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבתא שסובלת מחרדות ומתח אינסופיים
    משה
    18/09/2016

    היי
    סבתא שלי בת 93
    תמיד סבלה מחרדות ואובססיות והתקפי פאניקה, אך לא טיפלה בעצמה פסיכיאטרית בגלל חוסר מודעות או עקב חשש מעצם הטיפול.
    בכל מקרה היא מאוד חכמה ומוכשרת.

    לאחרונה הדרדר מצבה הפיזי והיא תלויה בסביבה ולא יכול ללכת והיא סיעודית לחלוטין.
    היא חשה שלא בטוב כמעט כל הזמן, וזה מביא לחששות וחרדות שתיכף היא מתה ואז היא מרגישה עוד יותר רע, והיא נמצאת 24/7 בחרדות ופחדים בוכה ומתלוננת ונשבר לנו הלב מזה.

    השאלה, 1. האם ניתן לתת טיפול פסיכיאטרי בגיל כזה ? 2. מה לגבי הסכמתה לטיפול היא חוששת לקחת אפילו דברים יותר קריטיים ובעצת הרופאים אנו מציעים לה את זה כתוספי תזונה וחיזוקים במקום להפחיד אותה שזה תרופות וכאלה, האם לפסיכיאטרים יש עם זה בעיה אתית.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחלוטין לא תקין

    שמוליק
    18/09/2016

    שלום משה.

    אינני רופא.

    יש פסיכיאטרים שיכולים לטפל בקבוצת גיל כאלה, מדובר בפסיכוגריטריה.

    לגבי הנסיון לתת תרופות פסיכיאטריות ולהציג אותן כתוספי מזון - עם כל ההבנה לכוונות הטובות - זה מחוץ למשחק. הבסיס לטיפול נפשי הוא אמון בין המטפל למטופל. מעשים כאלה יכולים רק לערער את האמון המהווה בסיס לטיפול כלשהו. אם היא חכמה מאוד, אז היא תגלה את התרמית, והנזק שייגרם ברגע שהיא תגלה את התרמית הוא גדול לאין שיעור מאשר התועלת שיכולה לצמוח מפרק הזמן שבו היא תקבל תרופות.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבתא שסובלת מחרדות ומתח אינסופיים - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    26/09/2016

    שאלה מורכבת :
    אם יש אפוטורפוס לגוף- ניתן לשקול טיפול ללא הסכמתה.
    גם בגיל מאוחר, אין מקום כיום לסבל, חובה טיפול.
    פסיכוגיאטר/ גריאטר

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת מאוסידי או מפרנויה
    אן
    18/09/2016

    היי, ותודה מראש על המענה אני מאובחנת כסובלת מ OCD, שמתאפיין בעיקר במחשבות אובססיביות וטקסים מנטליים ופחות בטקסים חיצוניים שנראים לעין. כך או כך עם השנים למדתי לחיות עם זה. בזמן האחרון יש לי מחשבה טורדנית שמפריעה לי מאד ואני טועה האם מדובר באותה ההפרעה או שאולי עלי להתחיל לדאוג שמא זה התחלה של משהו אחר? הנייד שלי היה בתיקון לפני כחודש, ומאז יש לי חשש שעולה מדי פעם (בייחוד כשאני מתלבשת או מתקלחת) שאולי הותקנה בו מצלמה והאדם שתיקן לי את הטלפון יכול לצפות בי/לעקוב אחרי. ברור לי שהסבירות לכך היא כמעט אפסית ושמדובר במחשבה מאד לא הגיונית, יחד עם זאת- אני מוצאת את עצמי חרדה. האם זה מאפיין של הocd? אני מתחילה להשתגע?! תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סובלת מאוסידי או מפרנויה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי OCD

    שמוליק
    20/09/2016

    שלום רונה.

    רק מכיוון שהרבה זמן אין מענה מהרופאים, אני אגיד את דעתי, כסטודנט לפסיכולוגיה:

    פראנויה מתייחסת למקרה שבו אין מודעות לכך שהחשש אינו הגיוני, ולכן נראה לי שזה סימטום נוסף של OCD. כדאי אולי לנסות בפורומים אחרים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת מאוסידי או מפרנויה - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    26/09/2016

    בהחלט ייתכן ו OCD
    כל עוד את מבינה שזה לא הגיוני..
    זה לא מצב פסיכוטי.
    לעתים יש מצבים ב OCD שלא מבחינים בין הגיון, אמיתי ולא..
    מוגדר POOR INSIGHT
    אז ממומלץ להוסיף תרופות נוגדי פסיכוזה בנוסף..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית אלכוהול בזמן הטיפול עם סרוקוול
    גילי שכטר
    14/09/2016

    שלום,
    אני התחלתי טיפול של סרווקול 300 xr לא מזמן לטיפול בדיכאון ובמצבי היפו-מאניה.
    רציתי לשאול האם יש סיכון כולשהו עם שתית אלכוהול בזמן הטיפול בסרוקוול?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצוי להימע

    שמוליק
    15/09/2016

    שלום גילי.

    אינני רופא.

    רצוי להימנע מצריכת אלכוהול בזמן נטילת תרופות.

    עם זאת, צריך לבחון את ההשפעות הפסיכולוגיות של הימנעות מאלכוהול. את זה צריך לעשות עם הרופא המטפל ולמצוא את נקודת האיזון המתאימה לך אישית.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית אלכוהול בזמן הטיפול עם סרוקוול - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    החמרה ופגיעה באיזון..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסיכיאטר נתן לי אריפליי 5מג למחלה ביפולרית
    י.
    12/09/2016

    אני מפחד שאם זה לא יעזור לי אוליי זה חוסם אותי מקבוצת תרופות וחס ושלום לא יהיה טיפול שיגיב למצבי.זה שהרופא מנסה כל פעם תרופה אחרת עליי זה לא מסוכן.נאמר לי שהוא רופא עם תעוזה שמנסה .כדי שאקח כמה שפחות תרופות.הוא רשם לי את זה כטיפול למחלה ביפולרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה

    שמוליק
    12/09/2016

    שלום רב.

    אינני רופא.

    עם זאת, זה די ידוע באופן נרחב, שהטיפול התרופתי הבסיסי בביפולרית הוא ע"י תרופה מייצבת מצב רוח. אריליפי היא תרופה אנטי-פסיכוטית והיא ניתנת בתור תוספת לתרופה מייצבת מצב הרוח כאשר היא איננה מספיק יעילה כנגד הפאזה המאנית.

    לא ממש ברור מה השאלה שלך, ואני מקווה שעזרתי.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי י,

    אחת
    29/09/2016

    אריפלי במינון 15 מ"ג משמש כמייצב מצב רוח. במינון 30 מ"ג משמש כאנטי-פסיכוטי. ייתכן כי מדובר בעלייה הדרגתית במינון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אריק וולך
    04/10/2016

    במינון 5 מ"ג אריפליי מתגבר את הנוגד דיכאון (אם ואתה לוקח)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום