מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המלצה לנוירולוג לאבחון מחדש של מיאסחני28/06/2015
בעבר הייתי חולה סימנים של צניחת עפעף. כל השנים הלך וחזר ועכשיו כבר שלושה חודשים חלה החמרה קשה . אני מחפשת רופא נוירולוג, רצוי שעובד עם הכללית לאבחון מחדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לנוירולוג לאבחון מחדש של מיאס - תגובה
ערן משה03/07/2015יש בנוסף מחלקה לא רעה בכלל בבית החולים קפלן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
חני03/07/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי פוריותאיריס07/06/2015
האם מיאסטניה גרביס גורמת לאי פריון? או אימפוטנציה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי פוריות - תגובה
משה פיק08/06/2015שלום איה,
לא, . . . . . זו מחלה שגורמת לחולשת שרירים (רצוניים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי מסטינוןלורנס אריה31/05/2015
לפני כשבוע אובחנתי כחולה מיאסטניה גרביס ,אושפזתי בבית החולים וטופלתי במסטינון, שוחררתי מבית החולים במינון של 3 כדורים של 60 מ"ג ליום. ונאמר לי שאצטרך לאזן את המינון על פי הצורך, אינו יודע לקבוע את הצורך ולאיזו רמת מינון אני אמור להגיע. אודה לקבלת מידע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי מסטינון - תגובה
ערן משה31/05/2015מסטינון ניתן לקבל כל 3-4 שעות ביום, כולל בלילה. השאלה מה הם התסמינים שמהם אתה סובל. אם הזמן תדע לזהות מתי יש החמרה במצב ולפי זה ולקבל מסטינון.
מה היו התסמינים בגללם אושפזת ובאיזה בית חולים?
צור קשר עם משה פיק ממנהלי הפורום הוא יוכל לשלוח לך חומר מקיף על המחלה ולהכניסך לפורום שלנו בפייסבוק.
ערן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמיד חשדתיקרן24/05/2015
שלום אני בת 23, וכבר כמה שנים שאני שמה לב שמראה העפעפיים שלי שונה, בתקופות מסויימות זה מסתדר ואז שוב נעשה שונה (צד אחד מרגיש נפול והשני תמיד בסדר).
בתקופות אלו בהן עפעף אחד נופל קשה לי מאוד לתפקד ולהפסיק לחשוב על זה,
הלכתי לרופאת עיניים חשבתי שאולי היא תעזור אף היא אמרה לי שאין לי שום דבר.
הפסקתי לאכול בשר במשך ארבעה חודשים והרגשתי שיפור משמעותי כמעט ולא הופיע, אך חזרתי לאכול בשר כי לא מצאתי תחליפים מספיק טובים לחלבון, ברזל וb12 ושיערו לא הפסיק לנשור, במהלך השלושה ימים שבהם אכלתי בשר חזרה לי התופע המוזרה ואני מסתובבת עם עפעף אחד נפול ושונה מהשני, אני לא ידעת מה לעשות. זה ממש מפריע לי, עשיתי את מבחן הקרח כבר מזמן וכל פעם שני מניח קרח על העפעף הנפול ומורידה העפעף מתיישר ועולה למצב דומה לעפעף השני אך אחרי דקה גג חוזר להיות נפול.
בנוסף אבי מאובחן עם מינסטניה גראביס כבר שנים מטופל עקב ראיה כפולה בצד אחד.
מה לעשות? זה מפריע לי מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמיד חשדתי - תגובה
משה פיק25/05/2015שלום קרן,
לפי התיאור שלך לדעתי את חולת מיאסטניה ז"א חייבת ביקור אצל נוירולוג טוב שמבין במיאסטניה שיאבחן אותך במחלה ויתחיל לתת לך טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני אחרי הניתוח....עינת11/05/2015
היי. מה שלומכם?
עברתי ניתוח לתיקון והסרת חוטי תייל שקיבעו את הסטרנום אחרי הסרת הטימומה.הניתוח וההרדמה עברו בשלום. הצוות בניתוחי חזה רמבם מדהים ומקסים כפי שזכרתי מהניתוח הקודם.
אני מחלימה כעת. ואט אט חוזרת לשיגרה
המיאסתניה רגועה... לא הרימה ראש.
תודה על החיזוקים.
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני אחרי הניתוח.... - תגובה
משה פיק12/05/2015שלום עינת.
מרבית חולי המיאסטניה עברו מפורום זה ונמצאים בפורום סודי מעיני הציבור (בפייסבוק) שאינו נמנה עם החולים במחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למסירה בקבוקי IVIGמיכל10/05/2015
שלום
אבי היקר, זכרונו לברכה, שהיה חולה מיאסטניה גראביס נפטר לפני שבוע.
יחד עם הקושי הרב חשבנו על כך
שברשותנו נותרו 6 בקבוקים של IVIG 10G .
כידוע זו תרופה יקרה ביותר ואנו מעדיפים למסור אותה למי שזקוק לה.
במידה ומישהו מכם מעונין או מכיר מישהו אחר שהיה מעונין אנא פנו אליי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למסירה בקבוקי IVIG - תגובה
משה פיק11/05/2015שלום מיכל,
ראשית, אני מצער בצערך ושלא תדעו עוד צער.
מה שם אביך המנוח ? אני מכיר את רוב חולי המיאסטניה בארץ ואחראי על הפורומים בהם פנית אל החולים במחלה על אביך כולל הפורום הסודי בפייסבוק שבו נמצאים כרגע חולי המיאסטניה.
האם ידוע לך אם היה חבר בו ?
אם את מעוניינת שאפרסם את פנייתך לחולים אני צריך לדעת את שמו ושלא אשלח לכם חומרים בעתיד שאני שולח מדי פעם לחולי המיאסטניה בארץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקבוקי ivig
מיכל11/05/2015שלום משה
אבי לא היה רשום בשום פורום ולא בפייסבוק ומן הסתם לא הכרת את שמו.
אודה לך אם תפרסם שברשותנו התרופה על מנת שמי שזקוק לה יוכל לקבלה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמסירה בקבוקי IVIG - תגובה
משה פיק12/05/2015מצטער מיכל,
איני משתתף בהעברת תרופות בין החולים.
ידוע לי שאת ייצגת את אביך בפורומים השונים.
אם את חברה בפורום הסגור שמתנהל בפייסבוק, שם את יכולה לפרסם את בקשתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת בירוררעות05/04/2015
שלום. האם המחלה היא התקפית כמו טרשת? זאת אומרת לא נעלמת לגמרי אבל יש תקופות כואבות יותר ופחות? מה הסימן הברור למחלה? מה נוירולוג צריך כדי לאשר את המחלה? סליחה על השאלות הרבות. אני כבר תקופה ארוכה בבירור בגלל כאבים וחולשה בשרירים ללא מענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - תודה וחיבוק ענק.עינת22/03/2015
משה וערן
. תודה וחיבוק גדול !!!!!
עינת בייטלמן . פ. חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה וחיבוק ענק. - תגובה
משה פיק26/03/2015בהצלחה, עינת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיאסתנית.. למחלה..עינת21/03/2015
היי חבריי למיאסתניה.
גם אני זכיתי להיות "מיוחדת" בדרכי שלי.
שנה של בדיקות ואף אחד לא עלה על המחלה.
סיטי חזה שנעשה כי כבר הייתי במצב קשה הראה טימומה ממאירה.
מלאכים טיפלו בי ברמבם..
פרופ ירניצקי הניאורולוג. והצוות המדהים שם.
ואז אחרי מספר טיפולי פלאזמה פורזיס שהיו לי קשים מאוד.
הועברתי למחלקת ניתוחי חזה שם דר קרמר המלאך שלי עמל שעות..
להציל אותי.. הטימומ שלחה גרורות לסרעפת.
אחרי 33 הקרנות ואישפוז באונקולוגיה. שבתי הביתה.
חלפו קצת יותר מ4 שנים..
החיים יפים יש טיפול למיאסתניה. שלי. לא קל. ביום יום.
אבל אני חיה . עם המגבלות.
בקרוב אכנס לניתוח בניתוחי חזה .
אחת הקשירות של הסטרנום עצם בית החזה נפתחה
זה מציק מגביל ומכאיב.
חוששת מההרדמה הכללית..
התחלתי בהכנת הגוף לניתוח. טיפולי פ. פורזיס .
מישהו מהמיאסתנים החביבים יכול להרגיע?
פוחדת מההרדמה הכללית.
מאחלת לכולנו רק בריאות.
עינת מפרדס חנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיאסתנית.. למחלה.. - תגובה
ערן משה21/03/2015עינת את בידיים של אחד הכירורגים הכי טובים של חזה, דר קרמר, עבדתי איתו בט.נ ברמבם, הסגן של הגדול מכולם ותלמידו של פרופסור בסט, התלמיד השני בתל השומר- דר בן נון.
לפי זכרוני מח כירוגית חזה עובדת עם מרדים קבוע, בחור שלמד רפואה והיה טכנאי הנשמה בטיפול נמרץ ואחרי סיום נלימודים עשה התמחות בהרדמה, מרדים מצוין.
כהכנה לניתוח ראשית ובכל מקרה להזכיר למרגים שאת חולת מיאסטניה, שנית לבקש שיהי קשר בין הכירורגים לירניצקי.
אני מאמין שזה יהיה אותו מרדים שהרדים אותך בניתוח הראשון.
בהצלחה את בידיים מצוינות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על דר רון דבי ?שמואל21/03/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
המלצה על דר רון דבי ? - תגובה
משה פיק21/03/2015??????????????????????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסך הכל שאלתי אם מישהו מכיר ממליץ ?
שמואל22/03/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סיבשמואל21/03/2015
שלום נשלחתי לבדיקת סיב בודד EMG .
איפה לעשות בדיקה זאת כי הבנתי שחשוב הרופא שמבצע אותה ?
ללכת לבית חולים בשרון /במרכז אני יכול ליפול על כל רופא שבאותו יום עובד מה לעשות?
מחפש רופא נירולוג טוב מומלץ ראיתי שהמלצתם על דר מרק האם הוא מקבל איפה שהוא פרטי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק שאלתי איפה במרכז עושים טוב EMG ?
שמואל22/03/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות ואבחוןטל12/03/2015
שלום רב, פניתי אליכם לפני כשנה וחצי.
נשלחתי לבדיקת נוגדנים anti achr antibodies
בדיקת Emg לסיב בודד והולכות לידיים ולרגליים
יש לי כמה שאלות:
1. האם משנה איפה עושים את הבדיקות כולל בדיקת הדם שאותה אני מאמינה
יתנו לי לעשות בשירותי בריאות כללית
2. האם יש מקום שכדאי לי לעשות את בדיקות ה Emg ?
3. בגלל שאני כבר שלוש שנים מסתובבת עם סימפטומים של רעד בצוואר, חולשה ברגל ימין, ויד ימין, כולל תחושת שריפה ולאחרונה חוסר יכולת לכופף את האצבעות. חנק בעיקר בחילה שהודגם במעבדת שינה. סימפטומים של לחץ בצוואר, בגרון בפנים קפיצות, ואפילו בחיך.
ידיים שנרדמות בלילה ולפעמים זרם לידיים. הפרעות תחושתית של נימולים. הכל התחיל בכמה אפיזודות של תפיסת צוואר והתקדם אט אט למה שקורה היום. מתגבר לקראת מחזור ובמחזור. הומלץ לי לקחת קלונקס שמפחית את הרעד בצוואר. לוקחת 0.5 ליום בשני חצאים מזה כ4 חודשים. מאז חלה החמרה בחולשה ברגל וכיפוף האצבעות. בבדיקה הנוירולוגית פלס תחושתי בצוואר, וחולשה בשרירי הרגל 4/5 עם מרכיב קל של give away , ללא בבינסקי. נשללה אפשרות של Ms , בנוסף לאחרונה התחלתי סרוקסט כדי לשלול מצב נפשי אבל הסימפטומים ממשיכים.
הנוירולוג רוצה לשלול מיסטאניה ואו נוירופתיה. מה דעתכם? האם מתאים?
תודה, טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות ואבחון - תגובה
משה פיק12/03/2015שלום טל,
את בדיקת הדם לנוגדנים כנגד קולטני האצטילכולין לא מבצעים במעבדות הדם של הקופות . קיימות מספר מעבדות בבתי-חולים שונים בארץ כאשר ניתן לבצע את פעילות הוצאת הדם בקופה"ח והם ידאגו לשלוח אותו למעבדה המתאימה.
אני ממליץ שהבדיקה תתבצע במעבדת הדם בבי"ח הדסה עין-כרם י-ם (תוצאות מדויקות יותר ופחות טעויות).
לגבי בדיקת SFEMG אני ממליץ על פרופ. שדה (שלוחה של בי"ח אסותא - ראשלצ )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת EMG לסיב בודד והולכות יד רגל
טל22/03/2015הי,
פרופ שדה אינו מבצע את הבדיקה.
האם אתם יודעים היכן אוכל לבצע בדיקה באופן פרטי/ או ציבורי
?
זמינות התורים באיכלוב היא רק בסמפטמבר. אני רוצה לעשות את הבדיקה בקרוב.
יש המלצות על מישהו פרטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר מפורט על מאסטניהרן04/03/2015
אני סובל בכול שרירי הגוף מחולשה כללית מתקשה בהליכה הליכה מאוד איטית עם הפסקות למנוחה בעיות בדיבור דיבור איטי צרידות בקול קושי בבליעה נדודי שינה ריר נוזלי יוצא מהפה בלילה הזעות יתר מהתרופות קושי בפעולות לעיסה ועיכול האוכל חולשה קשה בשרירי הפנים רעידה של השרירים עקב חולשה נמלולים ברגליים ותחושת רדימות בידיים וברגליים אני מטופל בפלזמה פרזיס אחת לשלושה שבועות מסטינון 180 מיליגרם שלוש פעמים ביום אימורן 100 מיליגרם פעמיים ביות בוקר וערב לאחרונה גילה הניורולוג נטרופטיה על בסיס סוכר מעט גבוה וכול מה שאני סובל הוא טוען שאני במצב קל למרות שאני לא מרגיש שיפור בטיפול שאני מקבל יש לציין שהובחנתי כחולה מאסטניה כבר 25 שנה ואני לא מרגיש שום שינוי לטובה אלא להחמרה יותר ויותר לפי הוראות הרופא אסור לי לאמץ את השרירים הוא היפנה אותי לוועדה רפואית של ביטוח לאומי אני לא יודע מה להביא להם כי הם טוענים שהבדיקה של הניורולוג שלהם לא קשורה לרופא של קופת חולים השאלה שלי מה הוא יכול לבדוק בחמש עשר דקות ולקבוע לי אחוזי נכות בלי לשלוח אותי לבדיקות האם הם מתיחסים לבדיקות של קופת חולים ומה אחוזי הנכות שנותנים למחלה זו כי בספר של ביטוח לאומי לא מופיע השם של המחלה הזו אשמח לתשובה ממי שיכול לעזור בכבוד רב רן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר מפורט על מאסטניה - תגובה
משה פיק05/03/2015שלום רן,
האם אני קורא טוב . . . . . אתה מאובחן במיאסטניה כבר 25 שנה ?
בוא תצטרף ל "קבוצת התמיכה MG באינטרנט" דרכה תקבל עדכונים על המחלה, תוזמן למפגשי תמיכה ותוכל להיכנס לפורום התמיכה בפייסבוק שם מנהלים חולי המיאסטניה שיחות על כל מה שקשור למחלה.
רן, צור איתי קשר בדוא"ל ואשלח לך אינפורמציה חשובה שכול חולה מיאסטניה חייב לדעת איך לחיות עם המחלה מבלי לגרום להחמרתה.
ביטוח לאומי מתייחס למיאסטניה כמחלה כרונית וחלק גדול מהחולים במחלה קיבלו אחוזי נכות . מה שאתה צריך הוא להגיש בקשה להופיע לפני "ועדה לנכות כללית" ולספק להם את כול הניירת המתייחסת לטיפול במחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרהדימה14/02/2015
שלום, ברצוני לקבל חומר הדרכה בנושא מיאסטניה. אני בת 31. לפני כשנתיים חוויתי אירוע של דיפלופיה לאחר מאמץ יתר של שרירי הצוואר ..הייתי אצל מספר נוירולוגים שאחד מהם העלה את השם מיאסטניה גרביס אוקולרית..המליץ על תרופה ומספר בדיקות.. רופא המשפחה סירב לתת לי תרופה שבנויה על ספיקולציות. עשיתי mri תקין. עשיתי c.t חזה תקין. בדיקת אצטיל כולין רצפטור יצא 0.1 ..לפי רופא המשפחה שלי שלילי.. הנוירולוג חושב שזה חיובי ואבחנתי למיאסטניה..הייתי אצל עוד שני נוירולגים לקבלת חוות דעת נוספת..אחד המליץ על ציפרלקס והלך לכיוון רגשי יותר.. יש לציין כי היה לי דיכאון אחרי לידה וטופלתי.. בינתיים אני מרגישה הרעה במצב..הופיעו קשיי בליעה וכאבי גרון בקיץ..הייתי לאחרונה אצל שני א.א.ג בשל צרישות ודיבור נזלי..הבדיקות שלהם תקינות.. לפני שבועיים נחשפתי לשמש בטיול עם הילדים..הרגשתי עילפון ותחושת בחילה שלא יכולתי להסביר.. יש לי בעוד חודש בדיקת emg לסיב בודד.. אני מרגישה כאבים בגוף ..בצוואר בגפיים שחא חולפים עםהשינה..מתעייפת אחרי מאמץ בדיבור..מרגישה קושי בבליעת רוק ולעיתים משתנקת באוכל.. האם זה יכול להיות מיאסטניה? פיברומיאלגיה? מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרה - תגובה
משה פיק16/02/2015שלום דימה,
שלחי לי מייל לדוא"ל ואשלח לך חומר על מיאסטניה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לעזרה - תגובה - תגובה
ערן משה17/02/2015משה לתקנך לא כל טרשת מסתיימת במוות. היום החלוקה היא ל3-4 סוגי טרשת ויש כאלה שזה לא מחמיר אצלם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא מומחה
דימה21/02/2015היי.אשמח לדעת אם יש רופא שמוצחה במיאסטניה באזור חדרה- נתניה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לעזרה - תגובה
ערן משה17/02/2015יכול להיות גם וגם. למרות מה שהרופאים אומרים במיאסטניה יכולים להיות כאבים וזאת בשל הסיבה שכשהשרירים חלשים הגידים עובדים קשה יותר ומכן הכאבים בצוואר וכו.
הייתי חוזר לנוירולוג שטען כי הנוגדנים שלך חיוביים ומבקש להתחיל טיפול במסטינון גם כטיפול וגם כבדיקה נוספת, רק שלפני בדיק הסיב בודד יש להפסיקו 18 שעות לפני.
אסור לקחת ציפרלקס במיאסטניה כי הוא מחמיר את חולשת השרירים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיאסטניה לזהבה מהגליל2neders10/02/2015
תבצעי מבחן עצמי עם קרח או טיפות עיניים נגד יובש
ברגע שאני מזליפ טיפה או שניים לעין אני מרגיש ראיה תקינה לכמה דקות
וכמובן שהאפאפ מתרומם מעט לזמן קצר נ.ב אני "זכיתי" להיות חולה מוכר
לאחר 5 שנים של מחלה( מאחר ולא היו לי נוגדנים )לפני 6 שנים .אני מטופל בחיפה , "מאוחדת" ,ד"ר צבי באום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות
זהבה11/02/2015תודה.
האם מיאסטניה היא מחלה התקפית עם הטבות לאחר ההתקפים בדומה לטרשת נפוצה ? האם יכולה להיות סטטיות הרבה שנים ? או היעלמות המחלה ?
מה לגבי טיפולים אלטרנתיביים ?
וכיצד המחלה משפיעה על תוחלת החיים ?
האם מוכרת התופעה של חוסר שיווי משקל בהליכה ותחושת כובד בראש ולחץ בעיניםם ללא צניחת עפעף אלא רק לחץ בעיין אחת עד כדי שחצי נסגרת כמו קריצה ?
ת ו ד ה
ולא הבנתי את מבחן הקרח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבחן הקרח
2neders11/02/2015כשהעין נסגרת כמו קריצה הניחי עליה קובית קרח (עטופה )ואז היא נפתחת קמעה לזמן קצר אצל חולי MG .
בשאר השאלות התשובה היא כן לאחר התקף כן יש הפוגות קצרות/ארוכות אבל כלום לא קבוע אין תהליך מוכר וצריך לקבל את הכל מתי שמגיע וכמובן מעקב ניאורולוג מכיר מיאסטניה שיודע לזהות ולהגיב באמצעים דרושים בהצלחה ובריאות .....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
זהבה11/02/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות - תגובה
משה פיק16/02/2015שלום זהבה,
אין לי מספיק ניסיון עם טרשת נפוצה אך יש לי ניסיון רב עם מיאסטניה, לכן איני מנסה להשוות בין שתי המחלות מלבד זאת שטרשת היא מחלה שמחמירה עם הזמן ומסתיימת במוות ומיאסטניה לא .
במיאסטניה אין אפשרות לקבוע בכללית איך היא מתנהגת היות והיא שונה בין חולה לחולה. כאשר חולה מגיע (בעזרת נוירולוג מומחה למיאסטניה) למצב של איזון, המצב יכול להישאר באותו מצב במשך שנים ותלוי במודעות של החולה והתנהגותו בחיי היום יום המצב יכול להשתנות לטובה או להרעה (אפילו להפוגה).
טיפולים אלטרנטיביים אינם משפיעים על מצב המחלה.
מיאסטניה היא מחלה שהחולים בה חייבים להכיר אותה כמה שיותר ולדעת איך להתנהל אתה . זה לוקח זמן היות והאינפורמציה היא רבה ואין מספיק ידע ורופאים מנוסים והנטל נופל בחלקו הגדול על החולים עצמם.
זהבה, אם את חושבת שאת חולת מיאסטניה ואין לך אבחנה למחלה, צרי איתי קשר בדוא"ל ואשלח לך חומר אינפורמטיבי על המחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

