פורום התמכרות, התמכרויות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום יש לי שאלה חשובה
    הייהיי
    12/12/2009

    מקווה שהגעתי למקום הנכון.
    יש לי בעיה.
    כבר מלפני הרבה זמן אני קוראת אסטרלוגיה שזה על מזלות.
    וכל פעם שאני נמצאת עם אנשים אני מפחדת לגלות את המזל שלו.
    בגלל התכונות שלו וכל מה שרשום עלי.
    ובלי שום קשר, אני רוצה להפסיק לחשוב על זה ואני לא יודעת איך.
    מה את\ה מציע לי לעשות?

    תודה מראש וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יש לי שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה להייהיי

    דפנה הלמן
    12/12/2009

    שלום לך,
    נדמה לי שאת חוששת שהקשר לא יצליח או עלול להיות משהו שישפיע לרעה על עאתידו של הקשר.יש מקום לברר לעומק מדוע את חוששת.
    אם מדובר במחשבות טורדניות שמעיקות עלייך ומשפיעות לרעה על התיפקוד היומיומי שלך,אני ממליצה לפנות לייעוץ בנושא.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רק שאלה
    אורחת
    12/12/2009

    אני מעניינת להכנס להריון ומעשנת חשיש באופן קבוע.
    התחלתי את תהליך הגמילה ואני מעוניינת לדעת כמה זמן עלי להיות נקייה לפני שמתחילים
    כדי לצמצם את ההשפעה?
    וכמו כן אם ניתן להפנות אותי למאמרים בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני רק שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שבועות

    פרופ` פנחס דנון
    12/12/2009

    תשובה הינה מספר שבועות להיות נקיה לגמרה קנאביס
    לגבי מאמרים ממולץ באנגלית להכנס ל NIDA או NIH
    בעברית אל סמים, רשות המלחמה בסמים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבא שלי אלכוהוליסט
    קטיה
    11/12/2009

    פרופ' פנחס דנון שלום
    אבא שלי התחיל לשתות לפניי 3 שנים כשאני עזבתי את הבית הוא חושב שעזבתי את הבית כי הוא גירש אותי וזה לא כך מאז הוא כל יום שותה הוא היה בגמילה 3 פעמים כרגע הוא גר עם סבתא שלי (אמא שלו) לפעמים יש לו הזיות וכל הזמן הוא מבטיח לי שהוא יפסיק לשתות אמא שלי ניסתה להתאבד בגללו אחי עבר לפנימיה כדי לא לראות אותו שיכור וכל הטיפול בו נפל עליי ועל סבתא שלי לסבתא שלי נמאס כבר והיא רוצה שהוא יעזוב את הבית שלה ואני לא יכולה לקחת אותו לחיות אצלי כי יש לי ילד קטן ולזרוק אותו לנפשו אני לא יכולה כואב לי עליו מה אפשר לעשות איתו? אני בעצמי כבר חשבתי על התאבדות רק כדי לא לראות את כל מה שקורה סביבי אני אשמח לקבל ממך עצה מה אני יכולה לעשות כדי לעזור לו הוא רוצה להיגמל מהאלכוהול בפעם האחרונה שהוא היה בגמילה הוא ביקש עזרה הוא מודע לזה שהוא מכור אבל איכשהו תמיד כשהוא יוצא מהגמילה במקום ללכת לקבוצות תמיכה הוא הולך ושותה ואין לי מושג מאיפה הוא משיג את הכסף אני מפחדת שהוא שיקרה לו משהו ואני לא רוצה לקבור אותו כשהוא כל כך צעיר בן 45 אני אשמח מאוד אם תעזור לי אפילו עצה טובה תעזור
    תודה רבה קטיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבא שלי אלכוהוליסט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול טיפול טיפול

    פרופ` פנחס דנון
    16/12/2009

    ישנם טיפולים תרופתיים שלא קיימים בארץ אבל עוזרים לגמילה מאלכוהול
    בנוסף טיפולים אלו מונעים ממנו לשתות לאורך זמן
    המלצה היא לפנות לפסיכיאטר מומחה בנושא באיזור צפון ד"ר לרנר
    איזור המרכז ד"ר מרצבסקי או אילו למיינד קליניק
    בדרון ד"ר קפצן

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה לגולשים
    מערכת BeOK
    08/12/2009

    הפורום נועד להצגת שאלות ודיון בנושא התמכרויות בלבד ולא לצורך תעמולה נגד תרופות וכדומה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הודעה לגולשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה מה שהבנתם ממה שרשמו כאן?

    צחי
    08/12/2009

    שאנחנו מנהלים קמפיין " נגד תרופות" ?

    עד כדי כך הבנת הנקרא של הנהלת BEOK לוקה בחסר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צחי שלום,

    דפנה הלמן
    08/12/2009

    הפורום נועד לתת מידע וייעוץ בנושאים הקשורים להתמכרויות.
    התפתח דיאלוג שאינו קשור לעניין הפורום.
    אני מציעה להיות צמודים למטרה שלשמה נועד הפורום.
    במידה ויש לך שאלות ספציפיות בנושא הינך מוזמן לפנות אלינו.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשיש
    ירון
    04/12/2009

    שלום רב,

    האם חשיש זהו סם ממכר ומסוכן?
    מה יותר מסוכן- חשיש או אלכוהול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לירון

    דפנה הלמן
    05/12/2009

    ירון שלום,
    מסוכן זו הגדרה יחסית שקשורה למינונים.
    באופן עקרוני השימוש בחשיש ובאלכוהול מסוכנים מבחינה גופנית ונפשית
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעות

    רספוטין
    06/12/2009

    החשיש ממכר מבחינה נפשית(לפעמים גם זה לא)
    אלכוהול ממכר נפשית וגם פיזיולוגית.
    שוב הכל במידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשיש ואלכוהול

    פרופסור זלקין
    02/03/2010

    שלום רב !

    חשיש נחשב לסם קל ולא מסוכן יחסית, לא ממכר אצל מרבית האנשים שמשתמשים.

    לגבי השאלה מה יותר מסוכן, הייתי אומר שחשיש, למרות שצריך לקחת כמויות גדולות וזמן ממושך בשביל שזה באמת יתחיל להזיק, בדיוק כמו אלכוהול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשיש ואלכוהול

    פרופסור זלקין
    02/03/2010

    שלום רב !

    חשיש נחשב לסם קל ולא מסוכן יחסית, לא ממכר אצל מרבית האנשים שמשתמשים.

    לגבי השאלה מה יותר מסוכן, הייתי אומר שחשיש, למרות שצריך לקחת כמויות גדולות וזמן ממושך בשביל שזה באמת יתחיל להזיק, בדיוק כמו אלכוהול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראה מדור שאלות נפוצות

    פרופ` פנחס דנון
    04/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אח מכור למסכים[TV/מחשב/פלייסטיישן]
    אנונימי
    03/12/2009

    אהלן,
    אחי בן 14 כיתה ט', והוא מכור באופן כרוני למסכים(טלוויזיה, פלייסטיישן, מחשב, פלאפון).

    זה הגיע למצב שהוא לא הגיע לבית הספר כבר כמה חודשים(כמובן ביה"ס יודע והכל, והרשויות והכל- אבל הם פשוט עושים חרא עבודה..), אין לו חברים והוא לא יוצא מהבית בכלל.
    בבקרים, לפי הוראה שקיבלו מהיעוץ[פסיכולוגי או פסיכיאטרי לא ממש יודע], ההורים לוקחים לו כל גישה למחשב או טלוויזיה או מחשב[פלאפון לא], עד השעה בה מסתיים ביה"ס.

    הבעיה היא, שהוא חייב טיפול- והוא פשוט מסרב בתוקף ללכת, הוא לא מודע לבעיה שלו ולא רוצה להיות מודע אליה. הוצעו לו "פרסים" בתמורה לטיפול(מחשב חדש, משחק לפלייסטיישן) וכלום- הוא פשוט לא מוכן.

    היום למשל- רציתי לראות סרט- רק שעה אחת[זה הכל!] בפלייסטיישן, והדבר גרם לריב ענקי[מבחינתו], הוא בכה השתולל והכל בשביל לא להפסיד שעת מחשק[הרי רק בצהריים הוא מקבל את הגישה למכשיר.

    אשמח לקבל ייעוץ כלשהו, או איזשהי עזרה- ועשו טובה: אל תפנו אותי למישהו אחר, כי היועצים האלו עושים חרא עבודה.

    בברכה,
    אני(רק כדי שתבינו מי אני: אני תיכוניסט גדול מאחי בכמה שנים, ופשוט דואג לו).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדבר עם הורים ולעשות שיחה משותפת

    פרופ` פנחס דנון
    03/12/2009

    אני ממליץ לדבר עם הורים ולעשות שיחה משותפת איתם אצל יועץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האח מסרב להגיע.

    אנונימי
    03/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאנונימי

    דפנה הלמן
    03/12/2009

    לאנונימי,
    העובדה שאתה מודאג בהחלט לגטימית ומותאמת.
    במדינת ישראל ניתן לכפות טיפול נפשי כאשר מתקיימים קריקטריונים מתאימים להפעלת התערבות כפוייה על פי החוק לטיפול בחולי נפש.כדי להתרשם אם אחיך במצב נפשי חריף יש לפנות למישהו שיראה אותו,או ניתן לזמן איש מקצוע לביתכם.ניתן גם באמצעות 101 אשר מפעילים כוננים פסיכיאטריים.
    אני מופתעת ומצטערת לשמוע שהגורמים החינוכיים לא עושים דבר.
    גם אם אחיך מסרב לכל טיפול,הכרחי שהוריך יפנו לכל גורם מקצועי שניתן לסייע לאחיך ולכם.
    ניתן לפנות לאיש מקצוע פרטי ואף למרפאות לבריאות הנפש באחריות משרד הבריאות. באזור המגורים שלכם.רצוי לתאם עם יועצת בית הספר שבו הוא לומד.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדפנה הלמן

    עופר דגן
    07/12/2009

    מצער מאוד שאת ממליצה על אשפוז כפוי (למרות שאת מעדנת את הדברים ולא כותבת את הדברים במפורש).

    אם הוא יאושפז בכפייה, הסיכון יהיה גדול הרבה יותר: אולי יקשרו אותו ו/או יסממו אותו ויגרמו לו לנזקים נפשיים. לדעתי הסיכון הוא עצום. למה לא לחשוב על אפשרויות אחרות? כמו להתייעץ עם איש מקצוע (ואם הוא מסרב להשתתף, אפשר להתייעץ בלעדיו). אולי יש אנשי מקצוע מספיק טובים שיוכלו לתת עצות טובות.

    אני עצמי אושפזתי במחלקת ילדים נס ציונה כשהייתי ילד, כי היו לי התנהגויות מוזרות, והאשפוז לא עזר לי, הוא רק הזיק לי.

    לדעתי, את פשוט אשה כוחנית שמאמינה בפתרונות אלימים במקרים שאין הצדקה לכך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו, למה ציפית? ע' פסיכיאטר מחוזי

    אלעד
    08/12/2009

    מן הסתם היא זאת בפועל שחותמת בשרירותיות על צוי אשפוז בכפיה של בני אדם שמעולם לא פגשה אישית.

    למה שהיא תנסה לחשוב על פתרון הומאני ועדין יותר ?




    (אלא אם כן הפתרון הוא טיפול ב"מיינד קליניק" ב400 שקל לשעה, ואז יש עדיפות לטיפול פסיכותרפי כמובן.
    הפורום הזה הוא שיווקי בעיקרו . דנון והלמן לא מהססים להזכיר בכל הודעה שניה את הטלפון במכון הפרטי שלהם. )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ולחשוב שכל זה בגלל ריב פלייסטיישן

    אלעד
    08/12/2009

    בין אחים....

    ישר לרוץ ולערב פסיכיאטר מחוזי, כונני פסיכיאטריה במד"א , אשפוזים כפויים, תרופות בכפיה , תיכף גם תבקשי מעצר מנהלי במרתפי השב"כ או שישריינו לו חדר בגוואנטנמו.

    על יועצת בית ספר שמעת?
    שיחה עם המורה? המחנך?
    על פסיכולוג קליני בקופת חולים ?
    על יעוץ משפחתי ?
    על שיחה משפחתית עם ההורים ברוגע ?

    כולה ריב על פייסטיישן מחורבן...

    בעולם המושגים של הגב' הלמן כפי הנראה יש רק אמבולנסים עם אחים מאשפזים ובתי חולים מוקפי גדרות תיל ושומרים . מצער ומצמרר שככה מתנהל יעוץ בפורום סוציאלי\פסיכולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילו הפסיכיאטר הנודע ד"ר דנון

    אלעד
    08/12/2009

    עמיתך לפורום מבין שאין כאן מקום להתערבות פסיכיאטרית כפויה וכוחנית, ושאפשר להתחיל בשיחה עם ההורים. רק הפסיכולוגית הלמן קופצת עם הצעות לטלפן למוקד מד"א ולהזמין פסיכיאטרים באישון לילה הביתה.

    למה?

    כולה ילד בן 14 שקצת משחק בפלייסטיישן.
    אין לכם גבולות

    לפעמים בא לי לכתוב למשרד הבריאות על מה שהולך בפורומים האלה . בעיני זו שערוריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מבין שאתם רוצים לנגח פסיכיאטירם

    aa
    11/12/2009

    אבל ואלי תלמדו קצת לקרוא קודם?
    הילד כבר כמה חודשים לא מגיע לבית הספר בגלל זה...
    אבל טוב, אתם בטח לא רוצים שהילדים ילמדו בכלל,
    ככה לא ידעו לקרוא את השטויות שלכם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני קראתי, אתה לא קראת.

    עופר דגן
    11/12/2009

    אני קראתי את הכל והגבתי על הכל בצורה עניינית.

    אתה הוא זה שעושה את עצמו שלא יודע לקרוא (או שאולי אתה באמת לא יודע לקרוא כי ברחת מבית ספר ועכשיו אתה מתחרט על זה שלא אשפזו אותך בכפייה...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • hold your horses

    רספוטין
    08/12/2009

    לא טיפול פיסיכיאטרי שום אישפוז.
    אחיך הקטן פשוט מכור.
    תפנה לייעוץ בנושא התמכרות בהתמחות וחשוב, ב ה ת מ ח ו ת לילדים.
    אחיך ילד קטן וחסר אונים ,אין לו רשות להביע את דעתו ולהתנגד.מי שצריך להגן עליו הוא אתה, אחיו הגדול.אם תפנה את הילד לשרותי הפסיכיאטריה חרצת את דינו למשול למת,רמסת את חיי אחיך לעפר,זיכית אותו לחיי השפלה ודיכוי עד יום מותו.אתה רוצה להיות אחראי לכל זה?רק בגלל שהוא רב איתך על הפלייסטיישן?
    את כל האנרגיות שאתה מפנה כלפי אישפוזו של אחיך תפנה למאמץ לעזור ,הוא לא מודע להתמכרות שלו ויש חשש שאפילו שהוא לא מבין מה המשמעות.

    תמצא איש מקצוע טוב המתמחה בנושא,אולי אפילו יגיע לביקור בית ותטפל באחיך.
    תנסה לפנות להמלצה מדר' אליהו סמואל מפורום ילדים,רק בבקשה תנסח את ההודעה שלך ממקום של דאגה ואהבה ולא נקמה.
    רספוטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי לא צריך להיכנס לפניקה

    עופר דגן
    08/12/2009

    ראשית, זה נראה לי רעיון טוב למנוע ממנו את הגישה למסכים, לפחות חלק מהזמן, כפי שהבנתי שאתם עושים.

    התמכרות מסוג כלשהו היא בעיה. עם זאת, ההשלכות המעשיות שלה (מעבר להתמכרות עצמה) היא בכך שהילד לא הולך לבית ספר, שזה אמנם לא רצוי, אבל זה לא אסון. האמירה ש"חייבים לעשות משהו ומהר" שנאמרת ע"י פסיכיאטרים - צריך להתייחס אליה בערבון מוגבל. גם להורים שלי אמרו בשעתו שיש לי בעיות קשות ושצריך לעשות מיד צעד דרסטי. התוצאה היתה שהכניסו אותי למוסד והזיקו לי.

    גם אם אתה מצדד, ברמה העקרונית, באשפוזים כפויים, דעתי היא שצריך לחשוב כמה פעמים לפני שנוקטים בצעד הזה, שהוא קיצוני במהותו, ויש בו סיכונים. לעניות דעתי עדיף ללכת על פתרון פחות קיצוני, גם אם הוא יימשך זמן רב יותר.

    בכל אופן, שיהיה בהצלחה, ונקווה שהדברים יסתדרו על הצד הטוב, יהיה הפתרון אשר יהיה.

    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ליטל
    30/11/2009

    שלום בעלי בן 32 והתמכר לחגיגת ולא יכול לצאת מזה אני מרגישה שהנישואים שלנו הולכים להתפרק בגלל החרא הזה שהוא לוקח הוא מתנהג מוזר מאוד לא יושן ומדבר על חייזרים וכל מיני דמיונות שהוא מדמיין וזה פשוט לא הוא אשמח לעזרה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול פסיכיאטרי בהקדם

    פרופ` פנחס דנון
    01/12/2009

    עקב חייזרים ודימיונות שמדמיין הוא חייב להגיע חטיפול פסיכיאטרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אח מכור בהכחשה- עזרה!!!
    נטלי
    29/11/2009

    שלום רב לכם , אני זקוקה לעזרתכם והכוונתכם הדחופה. תפסו את אחי בן 21 עם מריחואנה ביד והוא ממתין למשפט. בינתיים אבי ההמום פנה מייד לעו"ד שניסתה לסגור את התיק וביקשה מאחי בדיקת שתן אך הוא אמר לה שהוא ממשיך לעשן וכעת צריך להמתין תקופה עד שיהיה נקי. העניין הוא שאני חשה כי אני היחידה שמנסה לעזור לו , ההורים שלי פוחדים , לא מדברים על זה ואבוי לי אם אני מעלה את זה הם מתחילים להתחרפן ולהאשים אותי שבגללי הוא לא יצליח להיגמל וזה הרי שטויות הם בהכחשה טוטלית וגם אחותי מתנהגת כך . הם לא מדברים על המצב באופן גלוי , על זה שהוא מכור ולדעתי זה נובע מהפחד שלהם שמא יתאבד. פניתי לעמותת אל סם באזור מגוריי באר שבע אך אחי מסרב לשמוע על כך. מבחינתו הוא רוצה לברוח לחו'ל או לנסות לשקר בבדיקת שתן מה שמעניין אותו זה לחזור לעשן קבוע. הוא טוען שזה עוזר לו לחיות , לתפקד , לעבוד (פוטר מעבודתו) , הפסיק טיפול תרופתי (נגד OCD ) הפסיק טיפול אצל פסיכולוגית , הכל הוא הפסיק לטענתו "בזכות" העישון. אני אובדת עצות לא יודעת איך להסביר להוריי ולאחיותיי שהוא מכור ושיש לו בעייה והוא זקוק לתמיכה לא בצורה שהם נותנים(לציין שיש לי משפחה מאוד תומכת אוהבת) אני לא יודעת איך להתעמת עם אחי ולהסביר לו שהוא מכור ושהוא צריך להכיר בזה ולהתמודד(כעת הוא בגמילה כבר 4 ימים לדבריו, עצבני , חסר סבלנות כמו מטורף , צועק , וכו'
    אנא עיזרו לי
    אולי אני טועה
    המון תודה לכם
    בכבוד רב
    נטלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אח מכור בהכחשה- עזרה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול טיפול טיפול . . .

    פרופ` פנחס דנון
    01/12/2009

    אני מבין את המצוקת המשפחה לכן צריך "לנצל" את נוכחות עו"ד כדי להכניס אותו לטיפול פסיכולוגי-פסיכיאטרי בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ניתן להתמכר פזיולוגית לחשיש

    רספוטין
    06/12/2009

    ישנם שתי בעיות.
    האחת ,המשפחה שלך והתייחסותה לנושא(חשיש אינו סם ממכר ולרוב אינו מסוכן).
    השניה,אחיך צריך להבין שהוא נקלע לצרה,הסתבכות עם החוק אינה דבר של מה בכך,אומנם העברה קלה באם לא נתפסה אצלו כמות מסחרית אבל אם הוא יעמוד לפני שופט הוא יקבל את עונשו.
    תנסי לשכנע אותו שיוותר על החשיש עד שיעבור זעם,שיגמור עם המשפט ואז יחליט מה ברצונו לעשות.
    בהזדמנות זו הוא יוכיח לכם שהחשיש אינו ממכר.
    אחיך עצבני מסיבותיו הוא והחשיש רק מרגיע, לכן,יש ראשית לפתור את בעיית העצבנות שלו.
    אחיך פשוט מאוהב בחשיש כמו רוב המעשנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות למין
    bis
    25/11/2009

    אני בת 22
    רציתי לדעת אם יש אופציה למקום גמילה שהוא לא סגור
    (אלא אם הוא לתקופה קצרה)
    ושלא עולה כסף?
    אם אני 'אעלם' למוסד גמילה לא יהיה לי מה לאמר להורים שלי, שמן הסתם לא מודעים לעניין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות למין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפנות לקבוצות תמיכה וטיפול במרפאה

    פרופ` פנחס דנון
    25/11/2009

    כדי לפנות לקבוצות תמיכה וטיפול במרפאת בריאות הנפש באיזור מגורך
    אלו שרותים שלא עולים כסף

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אשמח ללכת איתך

    שי טייב
    29/01/2010

    היי גם אני מכור ולא יודע לאן לפנות למקום חינם מצאת כבר מקום כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש רפואי- מריחואנה
    דפנה
    24/11/2009

    שלום

    איך מסבירים את השימוש במריחואנה רפואית, אם היא כלכ ך מזיקה למה נותנים אותה לחולים
    האם להם לא נגרם נזק במוח? התמכרות?

    האין זה פרדוקס?אסור ומותר?

    אשמח לשמוע את דעתכם בנושא

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש רפואי- מריחואנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אצל חולים שסובלים ממחלות קשות

    פרופ` פנחס דנון
    25/11/2009

    מריחואנה רפואית רלוונטית אצל חולים שסובלים ממחלות קשות. אין פרדוקס צריך להקל על סבלם. . .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי מהמר כפייתי
    מיואשת
    24/11/2009


    מזה כעשר שנים שבעלי מהמר במכונות מזל, לאחרונה הוא הודה בבעיה והסכים לטיפול, מכיוון שמצבנו הכלכלי לא הכי מזהיר ניסיתי לפנות לעמותות, אתמול הייתה לנו פגישה בעמותה מסויימת, אחרי שיחת הכרות שעלתה כ- 160 ש"ח ל3/4 שעה הבנו שהטיפול הינו טיפול של שיחות עם העובדת סוציאלית (שיחה של 3/4 שעה שבועית עם העובדת סוציאלית) ומפגש של מהמרים אנונימיים שבועי.
    וכל זה תמורת 700 שח לחודש.
    שאלתי היא: האם שיחות עם עובדת סוציאלית יכולים לעזור כמו טיפול עם מטפל מקצועי אחר כמו פסיכולוג או פסיכיאטר.
    יש לציין שהטריגר לבעיית ההימורים של בעלי היא אסון כלכלי שפקד אותנו לפני שנים.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי מהמר כפייתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכותרפיסט במקום פסיכולוג

    פרופ` פנחס דנון
    24/11/2009

    עו"ס יכול להיות מטפל טוב עבור בעלך כמו פסיכולוג בתניי שיש לו מספיק ידע וניסיון לטפל במהמרים
    אך עו"ס אינו רופא ולא יכול להחליף את פסיכיאטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות למשחק הפוקר בפייסבוק
    מיכלי
    22/11/2009

    שלום רב.
    ברצוני להתייעץ בקשר לבעלי.
    כבר לפני כמה שנים הוא סבל מהתמכרות לדוכני הפיס ואף עשה נזק בסכומים גדולים, ועזב מקום עבודה.

    מאז שהתחברנו לאינטרנט, הוא היה יושב מול המסך ומשחק בתוכנות קזינו וירטואלית.

    לפני כשלושה חודשים הוא קנה מחשב נייד, התחבר לפייסבוק ומאז כל דקה פנויה הוא יושב ומשחק פוקר. זה הפך להיות כל כך מוגזם שהוא אפילו ממעיט לתקשר עם הילדים והוא לא מרגיש שהוא מגזים.

    מה אפשר לעשות כדי לגמול אותו מהפוקר ומהמחשב בכלל.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר

    שרון
    30/08/2012

    קבוצה לגמילה מהימורים בפרומט AA ו NA ללא תשלום בגבעתיים
    מי שרוצה להפסיק להמר מוזמן להגיע.
    גבעתיים:
    רחוב משמר הירדן 18, גבעתיים.
    הקבוצה מגוונת ופועלת על פי עקרונות 12 הצעדים.
    גברים ונשים בכל מעמד, דת, מין וגיל שרוצים להפסיק להמר.
    שעות הפעילות:
    יום ב': 19:30-21:00
    יום ד': 19:30-21:00
    יום ה': 20:00-21:30
    יום ו': 14:30 - 16:00
    יום שבת (3 פעמים בחודש): 20:00-21:30
    בירושלים:
    בגבעה הצרפתית ברח' בר כוכבא 66.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות להימורים באינטרנט

    פרופ` פנחס דנון
    22/11/2009

    זו אחת מהתמכרויות נפוצות לאחרונה.
    כמה הוא בעצמו מעוניין בטיפול זו השאלה מרכזית !
    האם כן אפשר להתחיל בהפסקה של אינטרנט והגבלה של כרטיס אשרי כשלב ראשוני
    בהמשך אפשר לפנות ליעוץ פסיכולוגי

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה המהירה

    מיכלי
    22/11/2009

    לא מדובר בכסף אלא בזמן שנגרע מהמשפחה והולך למחשב.
    כל המשחקי פוקר בפייסבוק הם וירטואליים וממכרים מאוד.
    עד כדי כך כשהוא כבר קם מהמחשב, זה רק כדי ללכת לשירותים כל השאר לא מעניין אותו, ושהבן הקטן שלנו פונה אליו ומנסה לעניין אותו במשהו זה מכעיס אותו.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנייה לכותבת ההודעה

    מיואשת
    14/08/2012

    אודה לך אם תצרי עימי קשר במייל לשמוע איך זה התפתח אצלכם,בעלי סובל מאותה בעיה בדיוק!!!
    לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול פסיכולוגי אפילו משפחתי

    פרופ` פנחס דנון
    23/11/2009

    לפי הדווח שלך ישנן בעיות בתקשורת במשפחה מעבר להתמכרות לכן ממליץ על טיפול פסיכולוגי אפילו משפחתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה של התמכרויות
    מורן
    18/11/2009

    שלום
    יש לי שכן שהוא מכור לכדורים - לדוגמה: לוקח ואבן 10 ביום, + לוריוואן וכו' , בנוסף הוא מכור לכדורים לטיפול בצינון כמו סינופד הוא מסוגל לסיים חבילה ביום.
    הבחור סובל מחרדות , הייתי רוצה עצה איך לעזור לו?
    אם אתם מכירים מומחה לטיפול בהתמכרויות?

    תודה
    מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה של התמכרויות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בהתמכרויות

    פרופ` פנחס דנון
    18/11/2009

    ניתן לפנות לקופ"ח או מרפאה לבריאות הנפש באיזור מגוריכם
    או טיפול פרטי כמו מרפאת הבטים ומיינד קליניק באיזור המרכז

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויכוח:
    ליהיא
    14/11/2009

    אני מעשנת סיגריות כבר 7 שנים אבל אני בטוחה שאני לא מכורה לסיגריות באופן פיזי, כלומר אני מגיעה למצבים שבהם אני לא מעשנת גם שבוע ושבועיים למשל כשאני קצת חולה, או כשאני מאוד עסוקה בלימודים ואני לא מרגישה שום חולשה או תגובה גופנית לכך, אך אני יודעת שאני מכורה לכך פסיכולוגית, כלומר, אני יודעת שלדוגמא בהגעה למקום חדש שבו אני לא מכירה אף אחד סיגריה יכולה בקלות לשבור את הקרח עם שאר המעשנים, אני מוכרחה לעשן כשאני שותה אלכוהול אחרת שום דבר לא מחליק בגרון וכו'..השאלה שלי היא, האם יש באמת הבדל בין התמכרות פיזית לפסיכוגית כמו שהצגתי אותה? או שאין באמת הבדל בין השתיים ואני נחשבת מכורה לכל דבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויכוח:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לליהיא

    דפנה הלמן
    14/11/2009

    שלום לך,
    אני סבורה שכל עיסוק שיש בו כפייה ומשפיע על התיפקוד הינו בגדר התמכרות.
    לפיכך, אם ההתנהגות הזו מפריעה לך,זו הזדמנות להבין את הפשר ולחשוב על שינוי .
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמרת:

    אלעד
    08/12/2009

    "אני סבורה שכל עיסוק שיש בו כפייה ומשפיע על התיפקוד הינו בגדר התמכרות. "


    ועל זה אמר רבי יוחנן לריש לקיש בגמרא:

    "ליסטים בליסטיותו ידע"

    ואידך זיל גמור



    יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאלעד

    דפנה הלמן
    08/12/2009

    אלעד שלום,
    לו היית קורא את דבריי בצורה פחות שיפוטית,היית יכול להבין שאיני שולחת בצורה שרירותית אנשים לאישפוז.זאת למרות היותי ע.פסיכיאטר מחוזי.
    מטרת הפורום וכוונתי הייתה להציג את רפרטואר ההתערבויות.
    כפי שציינתי בעבר ועדיין אני סבורה שיש מקום להתייעץ עם אנשי מקצוע,כאשר נער או אדם מסתגר בביתו מזה תקופה.
    כפי שציינו,הפורום נועד לתת מידע או ייעוץ בנושאים הקשורים להתמכרויות ואינו פורום לנושאים אחרים.
    צר לי שלקחת זאת למקום רחוק ואף צר לי שהתבטאת כלפיי בצורה שיפוטית.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גב הלמן,

    אלעד
    08/12/2009

    את יודעת מה, בסדר, אני לא אכתוב כאן יותר בצורה שיפוטית, או בכלל.
    את מה שהיה לומר לך ולשאר העולם כבר אמרתי.
    דעי לך שאני עברתי חוויות קשות באדיבות הפסיכיאטר המחוזי והמחלקות הסגורות שבתחום השיפוט שלו, וכנראה שאני לא לבד. שום דבר לא נכתב בעלמא או נובע מדעות קודמות .

    אני לא יודע למה את קוראת שיפוטיות ולמה לא, ואני לא אכנס איתך לויכוח העפש הזה, כי את הסמינריון שלי בנושא הזה כבר עשיתי תודה לאל.
    אני רק אגיד שאם להסתמך על קריאת התגובות שלך לאורך הפורום באמת שאין לי כבר מושג שיפוטיות מהי (פרדוקס פנימי אבל נאלץ לחיות עם זה)

    בכל מקרה, בעצת חברתי החלטתי להפסיק לכתוב כאן בעתיד הנראה לעין.
    אני עדיין עומד מאחורי דעותיי העקרוניות ומה שכבר נכתב . עם זאת לענ"ד אני חושב שאת , כיועצת באינטרנט (ועל אחת כמה וכמה כפסיכולוגית בעלת רישיון) , צריכה להיות זהירה פי עשרות מונים במתן העצות הוירטואליות, כי הן משתמעות, במקרה הטוב, לשתי פנים .


    בברכה,
    אלעד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאלעד

    דפנה הלמן
    08/12/2009

    שלום לך,
    לקחתי לתשומת ליבי את הערתך,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי אשפוז כפוי זה סוג של אונס

    עופר דגן
    09/12/2009

    לא כאן המקום להכנס לפרטי פרטים, אבל אני מסכים עם ענבל שמנהלת את הפורום "די לכפייה" שאשפוז כפוי וכל הכרוך בו - כלומר הטיפול הכפוי - זה סוג של אונס.

    את כותבת "אני לא שולחת אנשים לאשפוז באופן שרירותי".

    אז אני רוצה להגיד לך, שגם אנסים סדרתיים לא אונסים באופן שרירותי: הם בוחרים את הקורבנות שלהם על-פי קריטריונים שונים: קוי גוף, צבע עיניים, צבע שיער, קווי פנים וכו'. אז זה הופך את האונס למוצדק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לעופר דגן

    דפנה הלמן
    09/12/2009

    שלום לך,

    כפי שצויין ,הפורום לא נועד לפתח דיאלוגים בנושא אישפוזים כפויים.
    במידה והינך מעוניין לשאול שאלות הקשורות לנושא הפורום,הינך מוזמן.
    אבקש לכבד את בקשתינו.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת משעשע שבקשה מסוג זה יוצאת דווקא

    דניאלה
    10/12/2009

    מפיה של מי ש"לא מכבדת בקשות של אחרים" ועוד במשרה מלאה. הרי כל תפקידו של פסיכיאטר מחוזי הוא לא לכבד בקשות של אחרים, לכפות עליהם כליאה, סימום תרופתי, חדירה לגופם בניגוד לרצונם. זה משעשע שהגברת הנכבדה שעוסקת באופן יום יומי בלא לכבד בקשות של אחרים (לדוגמא, שלא יחדרו לגוף שלהם), היא זו שמבקשת בפורום שלה ש"יכבדו את בקשתה". כמובן, אם תכבדי את בקשתם של אזרחים שלא יחדרו לגופם ושלא ישללו את חירותם בניגוד לרצונם.

    אגב, זה משעשע כיצד דפנה הלמן, כאישה, שלו איתרע מזלה לחיות לפני כמה עשורים, החוק היה שולל ממנה זכות על גופה (עד לפני כמה עשורים לגבר הייתה זכות, מכוח חוק, לכפות קיום יחסי מין על אשתו, כנגד רצונה) - עושה את אותו הדבר לאחרים - תוך שהיא מובילה לאשפוזם הכפוי ששולל את זכותם על גופם.

    אבל העולם אינו חסר מדוכאים לשעבר (לדוגמא נשים) שמפעילים את אותן שיטות דיכוי שהופעלו כלפיהם (חדירה בכוח לגוף, שלילת האוטונומיה האישית וכו') כלפי אחרים.

    אה, כמובן, כשהגברת הלמן לא מכבדת בקשות של אחרים - קרי מאשפזת אותם בכפיה ומובילה לכך שיחדרו לגופם בניגוד לרצונם, ואותם אחרים מתנגדים לכך, התנגדותם נתפסת כ"חוסר תובנה למצבם".

    אם נלך לשיטתה של הגבת הנכבדה, כלומר אם היינו נוהגים כמוה וכמו חבר מרעיה לעבודה - היינו מכנים את קריאתה לכבד את בקשתה "חוסר תובנה למצבה".

    אם אני חושבת על כך - דפנה היא חסרת תובנה למצבה. דפנה אינה מבינה שכפי שהיא, לו איתרע מזלה להוולד לפני כ 100 שנה, הייתה, כאישה, נטולת זכות חוקית על גופה, בשם חוקים שהחברה הפטריארכלית יצרה, כך היום מי שתויגו כ"משוגעים" נחשבים כחסרי זכות על גופם.

    דפנה סבורה שמה שהיא עושה הוא חוקי. אבל לפני 150 העבדות הייתה חוקית. לאנוס נשים (כל עוד האנס הוא ה"בעל" החוקי) היה חוקי, ובכלל, לפני 100 שנים אישה נחשבה רכוש של הגבר.

    לפני 100 שנה, אונס של אישה נחשב לעבירה - אך לא כלפיה, אלא כלפי "בעלה" - זו הייתה עבירת רכוש כלפי בעלה, שכן אישה נחשבה מבחינת החוק כקניין של הגבר. דפנה היקרה חסרת תובנה (אם נשתמש בז'רגון הפסיכיאטרי) לעובדה שאת אותן שיטות דיכוי שהופעלו כלפי נשים לפני כ 100 שנה, היא מפעילה כיום כלפי מתויגים פסיכיאטרים - שלהם כיום לפי ה"חוק" אין זכות על גופם.

    בכלל, הפער בין בני סלע (אנס סדרתי) לבין הפסיכיאטר המחוזי (חודר סדרתי לגופם של אחרים, באמצעות מזרקים, תרופות, טיפולים כפויים וכדומה) הוא הרבה יותר קטן ממה שאתם חושבים. בני סלע חודר מינית בכוח לגוף קורבנותיו, בניגוד לחוק. הפסיכיאטר המחוזי נותן הוראות שתוצאתן היא חדירה בכוח לגוף קורבנותיו, לא מינית אלא רפואית, ולכאורה בהתאם לחוק . אבל אונס הוא אונס הוא אונס.

    דפנה היא בהחלט חסרת תובנה.

    מדוע שלא תכבדי בקשותיהם של עשרות אנשים בשבוע שלא להכלא, שלא להיחדר בכוח, שלא לקיים אינטראקציה עם פסיכיאטרים שהם אינם מעוניינים בחברתם? נסי, זה לא קשה. אפילו תרגישי טוב אחר כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד דבר משעשע

    דניאלה
    10/12/2009

    זה שהגברת הלמן מטפלת ב"טראומות". למשל טראומה של קשירה? הזרקה בכוח לאדם שהוא קשור? תוך שלא מאפשרים לו להרפות את השריר? תוך שמפשיטים אותו? תוך חילול צנעת הפרט שלו? תוך שלא מתירים את קשריו לשעות ארוכות עד שהוא נאלץ לעשות את צרכיו על עצמו?

    שעוזרת פסיכיאטר מחוזי, שאינה אלא בית חרושת לייצור טראומות, תטפל ב"טראומות" (שהיא בעצמה מייצרת בשפע) - מצחיק ( או עצוב!!!) ממש כפי שאנס סדרתי יטפל בטראומות של קורבנות תקיפה מינית.

    יתכן וההשוואה לאונס מזעזעת את יפי הנפש, אך לא - אונס הוא חדירה בכוח לגוף. יחסי מין יכולים להיות האירוע המהנה בעולם, אם הם מתקיימים מרצון, והאירוע הטראומטי בעולם, אם הם מתקיימים בכפייה. הטראומה מאונס אינה נוצרת מעצם האקט המיני (שכן, רובנו עושים זאת באופן קבוע - כשאנו בוחרים) אלא מעצם החדירה בכוח לגוף, מעצם הפקעת השליטה על הגוף, מעצם חילול האוטונומיה האישית וחילול הרצון. ודפנה היקרה, שמתיימרת לטפל בטראומות, עושה במסגרת תפקידה כע. פסיכיאטר מחוזי בדיוק מה שאנס עושה - חודרת בכוח לגופם של אנשים, מפקיעה מהם את זכותם על גופם, את האוטונומיה האישית שלהם, את רצונם, את השליטה על גופם - וההבדל בין אנס סדרתי למי שעוסק בכפייה פסיכיאטרית הוא קטן, קטן מאד.

    יטען הטוען שאונס פסיכיאטרי הוא "חוקי". נכון, גם אונס של אישה לפני כ 100 שנה, היה "חוקי" (כל עוד האנס היה בעלה החוקי). האם עצם העובדה שהפלישה בכוח לגוף היא חוקית מכוח חוק שנוצר על ידי הצד החזק והאינטרסנט (את החוק לטיפול בחולי נפש קידמו לוביסטים מטעם משרד הבריאות תוך שהם מביסים את עמדת האגודה לזכויות האזרח) - עושה את הפלישה פחות כואבת? דומה כי דווקא כאשר האונס הוא מטעם רשויות ה"חוק" כביכול (נניח לרגע בצד את העובדה שמרבית האשפוזים בכפייה אינם עומדים אפילו במבחני החוק) הוא כואב יותר.

    דפנה, ברור לי שתמחקי את ההודעות, אבל אולי יום אחד תסתכלי בראי ותחשבי "מה אני עושה". אולי יום אחד הודעות אלו בפורום תחדורנה למצפונך ותשאלי את עצמך אם זה נכון לקחת חלק בגוף (משד הפסיכיאטר המחוזי) שאינו אלא אנס ממלכתי וממוסד. ישנה סתירה עצומה בין עבודה עם קורבנות טראומה לבין עבודה במשרד הפסיכיאטר המחוזי שמייצר טראומות לאנשים לכל החיים. דווקא כאישה, אשר אמורה להבין את המשמעות האיומה של אונס, עליך להסתייג מן התפקיד שאת ממלאת, כי בשורה התחתונה, אשפוז כפוי אינו אלא אונס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי אשפוז כפוי זה סוג של אונס

    עופר דגן
    09/12/2009

    לא כאן המקום להכנס לפרטי פרטים, אבל אני מסכים עם ענבל שמנהלת את הפורום "די לכפייה" שאשפוז כפוי וכל הכרוך בו - כלומר הטיפול הכפוי - זה סוג של אונס.

    את כותבת "אני לא שולחת אנשים לאשפוז באופן שרירותי".

    אז אני רוצה להגיד לך, שגם אנסים סדרתיים לא אונסים באופן שרירותי: הם בוחרים את הקורבנות שלהם על-פי קריטריונים שונים: קוי גוף, צבע עיניים, צבע שיער, קווי פנים וכו'. אז זה הופך את האונס למוצדק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגע, את לא במקרה זו שהתייחסה בשיפוט

    דניאלה
    10/12/2009

    יות להודעתו של נחום לפני כמה ימים?

    נחום כתב הודעה סאטירית, ולפיה הוא מכור לשליטה, לוקח אנשים מביתם באישון לילה וכולא אותם במחלקות סגורות, קושר אותם, מסמם אותם בכוח. הגם שהיה ברור מדבריו כי עסקינן בסאטירה על עיסוקך החולני משהו (יש משהו חולני בלהיות שותף לכליאת אנשים בניגוד לרצונם וחדירה בכוח לגופם, חולני), את השבת לו - תוך הסתתרות קטנונית מאחורי החצאית של האבחנה הפסיכיאטרית כי "נראה כי הוא לא מאוזן נפשית וזקוק לטיפול". את שמתבכיינת בהודעה זו על שיפוטיות היית סופר שיפוטית כלפי אותו נחום אומלל, שמצא את עצמו נופל לתוך הפה-מעיין-חודדה שלך הבעיה איתך שלא זו בלבד שהיית שיפוטית כלפי נחום, אלא הסתתרת מאחורי החצאית של האוטוריטה הפסיכיאטרית כאשר טענת שאינו "מאוזן נפשית" בתגובה להודעתו שמתחה ביקורת על תחום עיסוקך (נסי אולי בדיקות נשים פלשתיניות במחסומים, אם את ממש בקטע של להפר זכויות אדם).

    ואם כבר אנו נזכרים בתקרית עם נחום, את טוענת שאת לא "מאשפזת בשרירותיות". אבל בתקרית עם נחום השתמשת בנשק של אבחון פסיכיאטרי בכדי לדכא דיעה שלא נראית לך (ביקורת על סוג עיסוקך, שהוא באמת מבחיל, במחילה, לעסוק מתוך משרד ממוזג בשליחת אנשים למקום שבו נשללת מהם כל זכות על גופם - איכסה!) - ובכך הראית לנו כיצד את משתמשת באופן שרירותי לגמרי באבחונים. נחום כתב סאטירה. בחרת לאבחן אותו במקום להתעמת עם אי הנוחות שההודעה שלך גרמה לו (אגב, חיילים בוגרי המחסומים והמרדפים הקימו ארגון שקרוי 'שוברים שתיקה', שבו הם מתמודדים באומץ עם הדברים שעוללו. מה דעתך להתמודד באומץ עם מעשיך? במקום לאבחן בגחמנות קטנונית את מי שמתח ביקורת עליהם?)

    ואם את משתמשת באופן כל כך שרירותי באבחונים, לדוגמא כדי לבזות בפומבי אדם שמתח עליך ביקורת ("אתה לא מאוזן נפשית") איזו ערובה יש שאת עושה שימוש מושכל, ראוי וסביר בתפקידך שאת כה אוהבת לכנות "ע." פסיכיאטר מחוזי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי תפנו לעמותת מגן?

    ee
    10/12/2009

    שם אוהבים אנשים שבורחים מבתי חולים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • EE שוב פרש את כל אוצר המילים שלו

    נחום
    10/12/2009

    בהודעה קצרה, מבישה, ומנוסחת היטב במסגרת המגבלות הרטוריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה קורס סיינטולוגי אתה לוקח?

    ee
    10/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכיאטר ?!

    רונן
    11/12/2009

    למה פסיכיאטרים כל הזמן מדברים על סיינטולוגיה ? מה יש להם מהתנועה הזאת ? אנשים מוזרים מאוד, הפסיכיאטרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי כי הסיינטולוגים שונאים

    רר
    11/12/2009

    פסיכיאטרים? מפיצים עליהם שקרים? מתארגנים כדי למרר להם את החיים? ... כי הם חושבים שכל מי שמתנגד להם הוא פסיכיאטר?
    הרי מטרת הססינטולוגיה היא להשמיד את הפסיכיאטריה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה
    הייהיי
    14/11/2009

    מקווה שהגעתי למקום הנכון לשאול,
    את יכולה בבקשה לפרט לי למה אסור לשתות אהלכוהול מתחת לגיל 18?
    ומה הם ההשפעות על זה?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה להייהיי

    דפנה הלמן
    14/11/2009

    שלום לך,
    אני פחות מתפתה להשיב לשאלותייך כי יש מספיק מידע באינטרנט לגבי השפעת אלכוהול.
    יותר מוטרדת למה זה מעסיק אותך.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום