מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לרופא לגבי התמכרות לחשיש וגראסמיטל19/10/2009
בעלי מכור להנ"ל, הוא מכחיש את ההתמכרות וטוען כי החשיש והמריחואנה הם התרופה שלו למכאובי נפשו. לאחרונה שמנו לב להתדרדרות אמיתית במצבו, יש לציין כי לפני חמש, ולפני כן 10 שנים הוא התמוטט נפשית וגם אז סרב טיפול. ההתמוטטות באה לידי ביטוי בהתנהגות דומה לתאור של השלב המאני של המאניה-דיפרסיה. בתקופה האחרונה הוא הפך להיות ממש "מחוק" ישן רוב הזמן, עייף, לא מתקשר, ואין למי לפנות. ובנוסף חי בהכחשה מאוד גדולה לגבי ההשיגים המקצועיים שלו ולגבי מקורות ההכנסה שלו, הוא חי בחוסר הגיון כלכלי בולט ואינו מודה בכך, ומשקר לעצמו ולמשפחה גם לגבי העבר וגם לגבי ההווה. יש לנו חשש כבד עקב השינוי בהתנהגות שלו וביכולותיו הקוגניטיביות שמא החל להשתמש בסמים יותר קשים.אם בעבר היו לו תנודות במצב הרוח, הרי שכעת יש לו רק את השלב השקט, אבל מחוק ממש כמו שמישהו כיבה לו את האור.
למי לפנות? והאם יש מי שיכול לסייע לנו?
הוא לא עושה רושם של מסוכן לעצמו או לסביבתו, אך אנחנו עוד זוכרים את התקפות הזעם הקנאה והתקפיו הפרנואידים מן העבר.בהחלט סבלנו מאוד ממנו ועברנו איתו תקופות איומות שלוו אח"כ, איך לא בהכחשה טוטאלית ובהטלת האשמה בד"כ על הסובבים אותו. (הוריו, אשתו, הבוס שלו וכו') ודי חוששים מ"הפתעות". האם יש דרך לאיש מקצוע להתערב גם ללא רצונו למרות שהוא לא מזיק לסביבתו ורק רוצה לישון ולעשן חשיש? איך נדע אם ההתדרדרות לה אנו עדים היא נפשית פיזית או שמא נכנסו לתמונה חומרים קשים יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול וגמילה
פרופ` פנחס דנון20/10/2009בעלך זקוק לטיפול וגמילה בהקדם
המלצה היא לפנות לעמותת אל סם או מרפאת בריאות הנפש באיזור מגוריכם ללא תשלום
או לפנות באופן פרטי למרכזים שנותנים שרות כמו מרפאת היביטים או מיינד קליניק באיזור המרכז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרופ' דנון, תודה על המענה המהיר,
מיטל21/10/2009בעלי לא מוכן בשום אופן לגשת לטיפול! וכל נסיון לדבר איתו על כך נגמר בכשלון חרוץ גם של גורמים מחוץ למשפחה. הוא מתרחק מכל מי שאפילו ברמיזה מעלה את ההצעה הזו, בעבר הוא היה מגיב בזעם, היום הוא לא מגיב כבר לכלום, בשעות שהוא נמצא בבית הוא ישן ומעשן, וכמעט לא מתקשר עם הסובבים אותו.
שאלתי היא: מה אני אמורה לעשות? יש דרך להכריח אותו לבוא לטיפול?
כי ההרגשה שלי היא שבגלל שהוא לא מסוכן לעצמו ולסביבתו, היחידים שסובלים הם בני המשפחה הקרובים (בעיקר אני שכל העול נפל עלי). הוא אמנם גם סובל, אבל רוב היום או מסטול או ישן או משקר לעצמו בנוגע ל"עיסוקים המאוד חשובים שלו שעוד יביאו לו את המיליונים". (אגב בזבוז אדיר של חסכונות משפחה על אותן השקעות...).
התחושה היא קשה. שאין מי שיכול לעזור לנו. ושאדם מכור וחולה בעצם מוליך את כספי המשפחה לאבדון, ומוליך את עצמו לפינה כל כך עצובה ואף אחד לא יכול לעזור !!! לא לו. ולא לנו.
אני מניחה שאלה בעיות שהרבה משפחות של חולים ומכורים מתמודדות איתן יום יום שעה שעה. ובכל זאת בחרתי להעלותן בפורום זה.
תודה על זמנך, ובתקווה לבשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת חייבת לעמיד אותו מול עובדות
פרופ` פנחס דנון21/10/2009ולגרום לו להבין שהוא עלול לפגוע במשפחתו
האם חשוב לו מכם יסכים להגיע לפחות לפגישת יעוץ ראשונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרופ' דנון, תודה על ההתחייסות.
מיטל21/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת מיכהאוזןארי15/10/2009
ערב טוב ,
- איך אפשר להעיז ולהגיד שאני סובלת מתסמונת מינכהאוזן ?!!!
- איך אוכל לגלות שאני שקרנית וכזובה ?!!!
- איך יסלחו לי ?!!!
איך אפשר להגמל מתסמונת זו ?!!
- בקיצור , מה לעשות ?!!!
אוקי , התחלתי בשאולות האלה כי כבר נמאס לי , "הגוף והנפש" לי ולמשפחתי לא יוכלים לסבול עוד ! כנראה שהגיע הזמן להפסיק ... לא יכולה עוד , אין לי כוח , נמאס לי מהאישפוזים , מבה"ח , ומהרופאים , כל גופי ונפשי מלאים בצלקות ... לא נשאר לי עוד תירוצים , ...
תודה , בת 25
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לCH694
דפנה הלמן15/10/2009שלום לך,
אני לא מצליחה להבין את הקשר בין המילים.
נדמה לי שאני מרשמת שיש מצוקה כלשהי!
אשמח לענות על שאלות נוספות.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ארי15/10/2009נראה לי שהשאלות דווקה מובנות וקשורות אחת לשניה .
אבל לא נורא !!!
הבעיה שלי שאני ממש מכורה להזיק לעצמי ( גוף ונפש ) . אין שבועיים או שלושה שלא מאושפזת בבה"ח במחלקות שונות בגלל איזשהי בעיה רופאית "שגורמתי לעצמי" .
לכן כתבתי , ולא יודעת איך העזתי !!! ... זה ממש קשה ... והבעיה הגדולה איך אפשר להעיז לדבר על כך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCH694
דפנה הלמן15/10/2009שלום לך,
על מנת לסייע לך,יש צורך במידע יותר מפורט,זאת ניתן לעשות במסגרת טיפול נפשי
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אפשר ... ?
ארי15/10/2009איך אפשר לאחז את הכוח (שאין לי ) וללכת לטיפול ? !!!
האם נראה לך שאקום בבוקר ואלך לטיפול ?
מה האם זה כל כך קל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכורה לאנשיםנעמה15/10/2009
מאחר וראיתי את ההודעות שנכתבו ,אני לא יודעת אם הנושא שלי מתאים לפורום הנ"ל , מקווה שתוכלו לעזור לי.
ה"התמכרות" שלי היא לאנשים. ברגע שאני נקשרת למשהו/י ובעיקר למין הגברי אני לא יכולה להרפות.
אני בת 35 נשואה 10 שנים עם 3 ילדים. כאשר אני ובעלי רבים גם אם הוא מאוד פגע בי והיה הכי לא בסדר. אני ישר מנסה להתפייס כי אני מפחדת מריבים ותמיד יש לי בראש פחד מפרידה.
לפני כחצי שנה היה לנו משבר מאוד רצינישבו עברתי שינוי עם עצמי ולא הייתי המפייסת ותפסתי מרחק מה שעזר לי בכך זה גבר שאני מכירה מהעבודה הקודמת שלי מזה 6 שנים שלפני שנה התוודה לאהבתו לי. (לציין שהוא נשוי) לפני שנה שללתי לחלוטין והמשכנו בקשר אפלטוני אך כשהתחיל המשבר עם בעלי נענתי בחיוב לחיזוריו וניפגשתי איתו מספר פעמים. כיום יחסי עם בעלי חזרו לתיקנם , אך אינני מצליחה להתנתק מאותו גבר. אני כל הזמן מתגעגעת אליו. אני יודעת שאני צריכה להתנתק ממנו אך אינני מצליחה. אני מרגישה שאני צריכה להיגמל ממנו (לכן פניתי לפורום זה) ברור לי שאני לא יכולה להמשיך את הקשר איתו וריגשית אני לא מצליחה. זקוקה לעזרה זה משפיעה עלי נפשית בצורה לא טובה - לחץ עצבים, אני מרגישה כמו נערה מתבגרת שחובה אהבה נכזבת זה פשוט אבסורד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לנעמה
דפנה הלמן15/10/2009
נעמה שלום,
איני מתרשמת שהקושי להפרד מגבר נובע מהתמכרות.נראה לי כי קיימות בעיות בזוגיות שלך עם בעלך והדרך לפצות על מערכת היחסים הזו היא באמצעות הרומן שהתפתח מחוץ לנישואין.בנוסף,ייתכן ויש לך קשיי פרידה. יש צורך לעבד את התכנים הללו,על מנת לקבל החלטה לגבי המשך הנישואין שלך.פסיכותרפיה היא הדרך לברר סוגיות אלו.
בהצלחה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשיי פרידה
נעמה16/10/2009קשיי פרידה היא ההגדרה הנכונה לגביי.
איך מתמודדים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לנעמה
דפנה הלמן17/10/2009נעמה שלום,
מנסים להבין באמצעות טיפול את משמעות קשיי הפרידה.
ניתן לטפל גם במסגרת טיפול דינמי קצר מועד.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוגי התמכרויותגל14/10/2009
שלום , אני עושה פרוייקט גמר בפוטושופ ,
והנושא הוא התמכרויות.
הייתי רוצה לגעת בנושא שהוא לא כלכך צפוי כמו התמכרות לסמים או סיגריות .
כלומר אני צריכה רשימה של כל התמכרות אפשרית שקיימת .
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגל
פרופ` פנחס דנון14/10/2009להכנס למיינד קליניק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה- אח מכור להימוריםדורית13/10/2009
שלום,
אח שלי בן 30 ואב ל 2 מכור להימורים (נודע לי מגורם שלישי), אחי כבר סיבך את הוריי בעבר וגם עכשיו הוריי לקחו משכנתא שניה כדי להחזיר חובות שלו.
לא התעמתתי איתו עדיין מהסיבה שאני מבינה שהוא לא שקול- לא מבדיל בין טוב לרע ואין עם מי לדבר, מדובר בבן אדם שכל שנה מסבך את המשפחה בתסבוכת אחרת, כבר היה מכור לחשיש ונגמל אחרי שאושפז בבי"ח לחולי נפש לאחר התקפים פסיכוטיים. חשבנו שבעיית ההימורים מאחוריו אבל מתברר שלא ואני מפחדת שיסבך את כל המשפחה. אבא שלי אדם תמים שמנסה כל הזמן להתמודד איתו לבד ואחי כל פעם מצליח לעבוד עליו מחדש.
אני חייבת ייעוץ, הכוונה, גורם חיצוני שיתערב כי אני לא סומכת על אב יותר,
בבקשה תעזרו לי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לרות
דפנה הלמן13/10/2009רות ערב טוב,
בקשתך לא מספיק מוגדרת.התחושה שאת לא סומכת עליו מספיק,הינה לגטימית.הוא פגע בכם מספיק פעמים. ממה שעולה מפנייתך, אחיך חייב גמילה אך אין חוק במדינת ישראל שכופה גמילה על אדם .לפיכך ללא מוטיבציה מצידו לצאת מהמצב ,הבעייה לא תיפתר.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממה כדאי להיגמל?סימן שאלה08/10/2009
שלום אני בת 17 כרגע ויש לי כמה התמכרויות, קודם כל אובחנתי כבעלת בעיית קשב וריכוז ובכך נתנו לי מרשם לריטלין של 20 מ"ל פעמיים ביום, הריטלין רגם לי לי לבעיה של חוסר תיאבון ורציני ועצבנות, אבל מצד שני אכן עוזר לי באמת להתרכז ולשפר את ההישגים שלי בכל תחומי החיים כתוצאה מהעצבנות קיבלתי מרשם לכדורי VABEN על מנת להיות יותר רגוע לאחר שכדורים כמו קלמנרבין לא עזרו לי, כמו כן אני מעשנת כבר כארבע שנים ויודעת שסיגריה אכן עוזרת ליי להרגע אך גם העישון פוגע לי בתיאבון, בגלל הוואבן אני נהיית רדומה יחסית להשפעת הריטלין בלעדיו ולכן אני שותה הרבה קפה במהלך היום לימודים שלי, כמו כן אני יודעת שיש לי נטייה להתמוטטויות בעקבות מצבי לחץ ובלי הריטלין אני לא מסוגלת לעמוד בציפיות שלי מעצי ובציפיות של החברה ממני כגון יום לימודים ארוך, עשיית מטלות ללימודים, עמידה בתחום החברתי וכד' גם בבית אינני מסוגלת להתרכז ללא הריטלין, אך הוא הפך לדעתי לחלק גדול מידי מהחיים שלי, יותר מזה הוא מוביל להתמכרויות אחרות כגון הוואבן שאני נוטלת באופן קבוע עם הריטלין...אמנם כל התרופות שאני מקבלת הינן חוקיות, אבל עדיין נרקוטיות וכידוע משפיעות על המצב הבריאותי שלי בעיקר בנושא בתיאבון, אני נמצאת כרגע על סף תת משקל ואני עושה את מייטב המאמצים לא לרדת במשקל שלי יותר מדי, כמו כן ככל שהמשקל שלי יורד כך השפעת התרופות שלי נהיית חזקה יותר ביחס למסת הגוף...אני יודעת שהמצב של ההתמכריות שלי לא טוב בעיקר עם העובדה שהמצב הפיזי שלי מידרדר, אבל אני לא אם כדאי לי להיגמל משום ירידה בהישגים שלי תגרום להידרדות במצבי הנפשי (אחת ההתמוטטויות שלי כתוצאה מחוסר עמידה בלחצים הובילה אותי פעם למחשבות אובדניות, מצב של דיכאון ואף שיקול אמיתי להתאבדות) למרות שאני כרגע בגיל ההתבגרות ויש המוני בני נוער ששוקלים להתאבד במקרה שלי אני הייתי רצינית לגמרי, אבל המשפחה שלי עצרה אותי ולמזלי הצלחתי לשכנע אותם לא לפנות לאף אחד כי אני לא מעוניינת להרוס לעצמי את החיים... אז אחרי שנתתי לכם מידע ככל האפשר אבקש המלצה כלשהי... אם אתם מעוניינים לדעת עוד פרטים על המקרה משום שלדעתי קשה להגיעה למסקנות בלי מספיק מידע חיוני...אז בכל מקרה תודה מראש...מקווה לתשובה בהקדם...
סימן שאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לסימן שאלה
דפנה הלמן08/10/2009שלום לך,
אני מתרשמת ממה שכתבת שאת לא רגועה ומצבי הרוח שלך משתנים בתדירות גבוהה.יש לך לחצים חצוניים כמו:לחץ בלימודים,לחץ חברתי וכפי שציינת זה פוגע בך בריאותית.
אני ממליצה לפנות לטיפול נפשי,על מנת להקל על העומס הרגשי.טיפול יכול ל"עשות סדר " במחשבות וברגשות,משהו שאת זקוקה לו.
בנוגע לריטלין,עלייך להתייעץ עם הרופא שנתן לך את המירשם.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון יום יומיג'ולי06/10/2009
שלום,
אני בת 52, מעשנת חשיש/גראס (תלוי מה יש בשוק...) באופן קבוע כבר מגיל 18 אם הפסקות קצרות. ההפסקה האחרונה היתה לפני כ-13 שנה ומאז אני מעשנת על בסיס יום יומי מהבוקר עד הלילה. יש לציין שאני עובדת ומתפקדת.
סיגריות רגילות הפסקתי לעשן (ללא עזרא חיצונית) לפני כ-4 שנים. חשיש אני לא מצליחה להפסיק ואני מלאה עם יסורי מצפון, מרגישה שאני לא אני, מרגישה שהולכת לאיבד ולא יכולה להפסיק לעשן לבד.
האם יש איזה שהיא קבוצה (באזור ת"א) שיכולה לתמוך ולעזור?
לא מצליחה לבד.
תודה על עזרתכם.
ג'ולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לטיפול
פרופ` פנחס דנון06/10/2009טיפול פסיכולוגי רק חלק מתהליך גמילה עבורך
לכן ממליץ לפנות לאחת ממרכזים לטיפול משלוב
1. מרפאת הבטים
2. מרפאת אידלסון באיכילוב
3. מיינד קליניק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד מקולקל - האם כדאי SUBUTEX?DimopnaKid05/10/2009
יותר מ12 שנה רוצה להגמל אבל זה יותר חזק ממני!!
אני לא רוצה אדולן!!!
אז רציתי להתיעץ אם כדאי סובוטקס ?
אולי אני מקולקל יותר מידי לא?
ז"א מה הבעיה להגמל לעזאזל? רי המון עושים את זה.
למה לי זה לא מצליח? פירקתי כבר את כל הסודות, בכיתי סליחות, נישראתי ערום, נישארתי נקי, נישארתי טהור , ושוב לעזאזל הליכלוך השחור!!!
למה אני? למה דווקא אני?!!! כל מה שחשבתי שאני לא, קיבלתי בסופו של יום שאני כן, אז למה אני לא יכול להגמל?
לקבל את זה שאולי לא אוכל להגמל, יהיה לי מאד קשה לקבל! לא ויתרתי המשכתי לנסות,
מה לא אמרו עלי...."הוא מכור לגמילות"!
לא אכפת לי מה הם חושבים רק את הילד שם להוציא מביפנים - ילד פלא זן מיוחד, שאותו כל אחד שאותו לאהוב רוצה כל אחד.
לא הנרקסיסטיות ולא הבושה, לא האגו, ולא ההכחשה , הן כבר לא מדברות כי אין צורך במילים, תנו לילד כמה ימים....... והוא יחזור לסמים.
DA...IM* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה
דפנה הלמן05/10/2009ערב טוב לך,
על פי הכתוב אני מתרשמת שאתה במצוקה אדירה
זה לא הזמן לשאול שאלות של למה,אלא לפנות בדחיפות למרכז לגמילה באזור המגורים שלך
אשמח לענות על שאלות נוספות
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד מקולקל ?-לא- חולה
מישל צרפתי08/10/2009אוהבים אותך
אני, מכור נקי, 3 ימים 7 חודשים ו12 שנים. אני ,מציין זאת, כדיי להדגיש שיש דרך ויש תקווה.
לא פשוט ולא קל אך אפשרי. אתה מוזמן להתקשר 0508878582 . עזרת מכור למכור.
אוהבים מישל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקאות מוגזיםמרי03/10/2009
שלום
תהיתי אם קיים דבר כזה התמכרות למשקאות מוגזים (לא מתוקים אלה סודה)
בן זוגי היה שותה המון בירה המון שנים ולפני כמה חודשים הכבד שלו חלה אז הוא הפסיק
לשתות בירה ועבר לשתות מים וסודה אבל עכשיו הוא ממש לא יכול לעבור כמה שעות בלי
מים מוגזים/סודה אנחנו חושבים שאולי יש קשר שהקיבה מקבלת תחושה דומה של ניפוח
מאד נשמח למידע או קצת אור על העניין המשונה הזה שקורה
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקאות מוגזים
פרופ` פנחס דנון04/10/2009אין התמכרות למשקאות מוגזים פרט לניגזרות קולה (עקב קפאין ותרכובת חומציות)
לכן התנהגות של בן זוגך כמו אלו שמפסיקים לעשן אך עדיין ממשכים להחזיק סיגריה לא דלוקה ביד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלמונית בהריוןאלמונית בהריו30/09/2009
חסרת ישע וצריכה עזרה להפסקת עישון מריחואנה מיידית!! אני בהריון!
בתחילה הפחתתי משמעות את כמות הגו'ינטים (לא מעשנת סיגריות), אך שוב עליתי בכמות.
מעשנת -5 גוינטים ביום.
מה עלול לקרות לתינוק? עד כה האינפורמציה שדליתי מהאינטרנט היא שהעובר יכול להיוולד כ-100-200 גר' יותר קטן מתינוק רגיל.
מחכה לשמוע מכם .
דחוף, נואשת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון וקאנביס
פרופ` פנחס דנון30/09/2009ישנן תופעות רבות שעלולות לגרום משימוש בזמן הריון
לא רוצה לדבר כדי לא להכניס אותך ללחץ ומתח מעבר למצב שאת נמצאת
המלצה היא להגמל כמה שיותר מהר מקאנביס ולא לגעת בזמן הריון
מידע נוסף באנגלית NIDA-CANNABIS ADDICTION PREGNANCY
תפני לטיפול בגמילה. . .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הימוריםאלמונית7029/09/2009
האם ניתן להיגמל מהימורים? או מכור תמיד נשאר מכור? האם פרק זמן של6 שנים של גמילה מהימורים מוכיחה כי האדם נקי לחלוטין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לאלמונית 70
דפנה הלמן29/09/2009שלום לך,
ראשית ניתן להגמל מהימורים. 6 שנים של גמילה מהימורים זו עובדה שיש בה מרכיב אופטימי.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לאתרי צ'אטאנונימי21/09/2009
שלום רב,
מהו התהליך הנכון להשתחחר מהתמכרות לאתרי הכירויות?
במשך תקופה די ארוכה (כ-5 שנים או אף יותר) בעלי מכור לאתרי צ'אט. אנחנו נשוים כ-3 חודשים ומכירים כ-3 שנים.
תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות לציאט
פרופ` פנחס דנון21/09/2009התמכרות זו חלק מהתמכרות לאינטרנט. טיפול הינו בעקר התנהגותי
בהתחלה תפסיקי את החיבור לאינטרנט לפחות לחודש חודשיים . . .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופ' דנוןלא מכור14/09/2009
פרופ' דנון שלום,
אני מתעניין זמן רב בנושא ההתמכרויות וקראתי די הרבה חומר בנושא.
מתסכל אותי שאין כרגע דרך למנוע את ההתמכרות לפני שהיא מתרחשת או לפחות לטפל בה בשלב מוקדם ככל האפשר.
מכיוון שאין כרגע כלי אבחנתי ביולוגי (דוגמת MRI או CT) לבעיות במערכת הדופמינית (אני מדבר פה על התמכרות שבבסיסה ביולוגי ולא התמכרות שמהווה סימפטום) חשבתי על הפצת שאלון אבחנתי בגילאי המטרה (נגיד 17-18) בבתי הספר והפניית אלו המתגלים כ"בעייתיים" לטיפול. מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה ללא מכור
דפנה הלמן14/09/2009שלום לך,
רעיון המניעה הוא חשוב מאוד,אך לא ברורה כוונתך
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לתרופהפז14/09/2009
האם ויפאקס XR גורמת להתמכרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויאפקס XR
פרופ` פנחס דנון15/09/2009תרופה לא גורמת להתמכרות אבל הפסקה לא מבוקרת של התרופה עלולה לגרום לתופעות לוואי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות למיןאנונימית10/09/2009
בעלי מכור למין או לתכנים פונוגרפיים באינטרנט. לאחר שיחות בינינו, הוא הבין כי עליו לטפל בכך, כיוון שההתמכרות הזו פוגמת בחיי הזוגיות שלנו.. רציתי לשאול האם אתם מכירים מטפל טוב בחיפה שאנחנו יכולים לפנות אליו בנושא זה?
חשוב לי שהמטפל יהיה טוב, כיוון שהיה לו ניסיון בעבר עם מטפלים לא טובים, שגרמו לו לסגת מהטיפול לאחר שלוש פגישות.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות
פרופ` פנחס דנון10/09/2009בכפר סבא ד"ר זהר דוד (פסיכולוג)
בתל אביב מכון גרין (פסיכולוג), ד"ר מרצבסקי (פסיכיאטר מרפאת הבטים)
וכמובן מיינד קליניק אצלנו
אין לי מטפל מומלץ בחיפה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיטב ידיעתי
ת18/11/2009פסיכולוג זוהר(שם פרטי) דוד(שם משפחה) מכפר סבא הוא לא ד"ר
פסיכולוג קליני זוהר(שם משפחה) דוד(שם פרטי) מתל אביב הוא כן ד"ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר זהר דוד
פרופ` פנחס דנון19/11/2009לדעתי אנו מדברים על אותו בן אדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כך
ת19/11/2009הוא לא מכפר סבא והוא לא מפרסם שהוא מטפל בהתמכרויות:
דוד זוהר » פסיכולוג/ית, מספר רישום בפנקס הפסיכולוגים: 2583
ד"ר דוד זוהר
פסיכולוג קליני-מומחה
פסיכותרפיה לילדים, נוער ומבוגרים בגישה פסיכודינמית.
אבחון ליקויי למידה
כתיבת דוחו"ת לבית משפט
מרצה בסמינר הקיבוצים
03-6054204
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

