פורום התמכרות, התמכרויות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לרופא לגבי התמכרות לחשיש וגראס
    מיטל
    19/10/2009

    בעלי מכור להנ"ל, הוא מכחיש את ההתמכרות וטוען כי החשיש והמריחואנה הם התרופה שלו למכאובי נפשו. לאחרונה שמנו לב להתדרדרות אמיתית במצבו, יש לציין כי לפני חמש, ולפני כן 10 שנים הוא התמוטט נפשית וגם אז סרב טיפול. ההתמוטטות באה לידי ביטוי בהתנהגות דומה לתאור של השלב המאני של המאניה-דיפרסיה. בתקופה האחרונה הוא הפך להיות ממש "מחוק" ישן רוב הזמן, עייף, לא מתקשר, ואין למי לפנות. ובנוסף חי בהכחשה מאוד גדולה לגבי ההשיגים המקצועיים שלו ולגבי מקורות ההכנסה שלו, הוא חי בחוסר הגיון כלכלי בולט ואינו מודה בכך, ומשקר לעצמו ולמשפחה גם לגבי העבר וגם לגבי ההווה. יש לנו חשש כבד עקב השינוי בהתנהגות שלו וביכולותיו הקוגניטיביות שמא החל להשתמש בסמים יותר קשים.אם בעבר היו לו תנודות במצב הרוח, הרי שכעת יש לו רק את השלב השקט, אבל מחוק ממש כמו שמישהו כיבה לו את האור.
    למי לפנות? והאם יש מי שיכול לסייע לנו?
    הוא לא עושה רושם של מסוכן לעצמו או לסביבתו, אך אנחנו עוד זוכרים את התקפות הזעם הקנאה והתקפיו הפרנואידים מן העבר.בהחלט סבלנו מאוד ממנו ועברנו איתו תקופות איומות שלוו אח"כ, איך לא בהכחשה טוטאלית ובהטלת האשמה בד"כ על הסובבים אותו. (הוריו, אשתו, הבוס שלו וכו') ודי חוששים מ"הפתעות". האם יש דרך לאיש מקצוע להתערב גם ללא רצונו למרות שהוא לא מזיק לסביבתו ורק רוצה לישון ולעשן חשיש? איך נדע אם ההתדרדרות לה אנו עדים היא נפשית פיזית או שמא נכנסו לתמונה חומרים קשים יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול וגמילה

    פרופ` פנחס דנון
    20/10/2009

    בעלך זקוק לטיפול וגמילה בהקדם
    המלצה היא לפנות לעמותת אל סם או מרפאת בריאות הנפש באיזור מגוריכם ללא תשלום
    או לפנות באופן פרטי למרכזים שנותנים שרות כמו מרפאת היביטים או מיינד קליניק באיזור המרכז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופ' דנון, תודה על המענה המהיר,

    מיטל
    21/10/2009

    בעלי לא מוכן בשום אופן לגשת לטיפול! וכל נסיון לדבר איתו על כך נגמר בכשלון חרוץ גם של גורמים מחוץ למשפחה. הוא מתרחק מכל מי שאפילו ברמיזה מעלה את ההצעה הזו, בעבר הוא היה מגיב בזעם, היום הוא לא מגיב כבר לכלום, בשעות שהוא נמצא בבית הוא ישן ומעשן, וכמעט לא מתקשר עם הסובבים אותו.
    שאלתי היא: מה אני אמורה לעשות? יש דרך להכריח אותו לבוא לטיפול?
    כי ההרגשה שלי היא שבגלל שהוא לא מסוכן לעצמו ולסביבתו, היחידים שסובלים הם בני המשפחה הקרובים (בעיקר אני שכל העול נפל עלי). הוא אמנם גם סובל, אבל רוב היום או מסטול או ישן או משקר לעצמו בנוגע ל"עיסוקים המאוד חשובים שלו שעוד יביאו לו את המיליונים". (אגב בזבוז אדיר של חסכונות משפחה על אותן השקעות...).
    התחושה היא קשה. שאין מי שיכול לעזור לנו. ושאדם מכור וחולה בעצם מוליך את כספי המשפחה לאבדון, ומוליך את עצמו לפינה כל כך עצובה ואף אחד לא יכול לעזור !!! לא לו. ולא לנו.
    אני מניחה שאלה בעיות שהרבה משפחות של חולים ומכורים מתמודדות איתן יום יום שעה שעה. ובכל זאת בחרתי להעלותן בפורום זה.
    תודה על זמנך, ובתקווה לבשורות טובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את חייבת לעמיד אותו מול עובדות

    פרופ` פנחס דנון
    21/10/2009

    ולגרום לו להבין שהוא עלול לפגוע במשפחתו
    האם חשוב לו מכם יסכים להגיע לפחות לפגישת יעוץ ראשונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופ' דנון, תודה על ההתחייסות.

    מיטל
    21/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת מיכהאוזן
    ארי
    15/10/2009

    ערב טוב ,

    - איך אפשר להעיז ולהגיד שאני סובלת מתסמונת מינכהאוזן ?!!!

    - איך אוכל לגלות שאני שקרנית וכזובה ?!!!

    - איך יסלחו לי ?!!!

    איך אפשר להגמל מתסמונת זו ?!!

    - בקיצור , מה לעשות ?!!!

    אוקי , התחלתי בשאולות האלה כי כבר נמאס לי , "הגוף והנפש" לי ולמשפחתי לא יוכלים לסבול עוד ! כנראה שהגיע הזמן להפסיק ... לא יכולה עוד , אין לי כוח , נמאס לי מהאישפוזים , מבה"ח , ומהרופאים , כל גופי ונפשי מלאים בצלקות ... לא נשאר לי עוד תירוצים , ...

    תודה , בת 25

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת מיכהאוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לCH694

    דפנה הלמן
    15/10/2009

    שלום לך,
    אני לא מצליחה להבין את הקשר בין המילים.
    נדמה לי שאני מרשמת שיש מצוקה כלשהי!
    אשמח לענות על שאלות נוספות.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ארי
    15/10/2009

    נראה לי שהשאלות דווקה מובנות וקשורות אחת לשניה .
    אבל לא נורא !!!
    הבעיה שלי שאני ממש מכורה להזיק לעצמי ( גוף ונפש ) . אין שבועיים או שלושה שלא מאושפזת בבה"ח במחלקות שונות בגלל איזשהי בעיה רופאית "שגורמתי לעצמי" .
    לכן כתבתי , ולא יודעת איך העזתי !!! ... זה ממש קשה ... והבעיה הגדולה איך אפשר להעיז לדבר על כך ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CH694

    דפנה הלמן
    15/10/2009

    שלום לך,
    על מנת לסייע לך,יש צורך במידע יותר מפורט,זאת ניתן לעשות במסגרת טיפול נפשי
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אפשר ... ?

    ארי
    15/10/2009

    איך אפשר לאחז את הכוח (שאין לי ) וללכת לטיפול ? !!!
    האם נראה לך שאקום בבוקר ואלך לטיפול ?
    מה האם זה כל כך קל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכורה לאנשים
    נעמה
    15/10/2009

    מאחר וראיתי את ההודעות שנכתבו ,אני לא יודעת אם הנושא שלי מתאים לפורום הנ"ל , מקווה שתוכלו לעזור לי.
    ה"התמכרות" שלי היא לאנשים. ברגע שאני נקשרת למשהו/י ובעיקר למין הגברי אני לא יכולה להרפות.
    אני בת 35 נשואה 10 שנים עם 3 ילדים. כאשר אני ובעלי רבים גם אם הוא מאוד פגע בי והיה הכי לא בסדר. אני ישר מנסה להתפייס כי אני מפחדת מריבים ותמיד יש לי בראש פחד מפרידה.
    לפני כחצי שנה היה לנו משבר מאוד רצינישבו עברתי שינוי עם עצמי ולא הייתי המפייסת ותפסתי מרחק מה שעזר לי בכך זה גבר שאני מכירה מהעבודה הקודמת שלי מזה 6 שנים שלפני שנה התוודה לאהבתו לי. (לציין שהוא נשוי) לפני שנה שללתי לחלוטין והמשכנו בקשר אפלטוני אך כשהתחיל המשבר עם בעלי נענתי בחיוב לחיזוריו וניפגשתי איתו מספר פעמים. כיום יחסי עם בעלי חזרו לתיקנם , אך אינני מצליחה להתנתק מאותו גבר. אני כל הזמן מתגעגעת אליו. אני יודעת שאני צריכה להתנתק ממנו אך אינני מצליחה. אני מרגישה שאני צריכה להיגמל ממנו (לכן פניתי לפורום זה) ברור לי שאני לא יכולה להמשיך את הקשר איתו וריגשית אני לא מצליחה. זקוקה לעזרה זה משפיעה עלי נפשית בצורה לא טובה - לחץ עצבים, אני מרגישה כמו נערה מתבגרת שחובה אהבה נכזבת זה פשוט אבסורד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכורה לאנשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לנעמה

    דפנה הלמן
    15/10/2009


    נעמה שלום,
    איני מתרשמת שהקושי להפרד מגבר נובע מהתמכרות.נראה לי כי קיימות בעיות בזוגיות שלך עם בעלך והדרך לפצות על מערכת היחסים הזו היא באמצעות הרומן שהתפתח מחוץ לנישואין.בנוסף,ייתכן ויש לך קשיי פרידה. יש צורך לעבד את התכנים הללו,על מנת לקבל החלטה לגבי המשך הנישואין שלך.פסיכותרפיה היא הדרך לברר סוגיות אלו.
    בהצלחה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיי פרידה

    נעמה
    16/10/2009

    קשיי פרידה היא ההגדרה הנכונה לגביי.
    איך מתמודדים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לנעמה

    דפנה הלמן
    17/10/2009

    נעמה שלום,
    מנסים להבין באמצעות טיפול את משמעות קשיי הפרידה.
    ניתן לטפל גם במסגרת טיפול דינמי קצר מועד.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוגי התמכרויות
    גל
    14/10/2009

    שלום , אני עושה פרוייקט גמר בפוטושופ ,
    והנושא הוא התמכרויות.
    הייתי רוצה לגעת בנושא שהוא לא כלכך צפוי כמו התמכרות לסמים או סיגריות .
    כלומר אני צריכה רשימה של כל התמכרות אפשרית שקיימת .
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוגי התמכרויות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגל

    פרופ` פנחס דנון
    14/10/2009

    להכנס למיינד קליניק

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה- אח מכור להימורים
    דורית
    13/10/2009

    שלום,
    אח שלי בן 30 ואב ל 2 מכור להימורים (נודע לי מגורם שלישי), אחי כבר סיבך את הוריי בעבר וגם עכשיו הוריי לקחו משכנתא שניה כדי להחזיר חובות שלו.
    לא התעמתתי איתו עדיין מהסיבה שאני מבינה שהוא לא שקול- לא מבדיל בין טוב לרע ואין עם מי לדבר, מדובר בבן אדם שכל שנה מסבך את המשפחה בתסבוכת אחרת, כבר היה מכור לחשיש ונגמל אחרי שאושפז בבי"ח לחולי נפש לאחר התקפים פסיכוטיים. חשבנו שבעיית ההימורים מאחוריו אבל מתברר שלא ואני מפחדת שיסבך את כל המשפחה. אבא שלי אדם תמים שמנסה כל הזמן להתמודד איתו לבד ואחי כל פעם מצליח לעבוד עליו מחדש.
    אני חייבת ייעוץ, הכוונה, גורם חיצוני שיתערב כי אני לא סומכת על אב יותר,
    בבקשה תעזרו לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה- אח מכור להימורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לרות

    דפנה הלמן
    13/10/2009

    רות ערב טוב,
    בקשתך לא מספיק מוגדרת.התחושה שאת לא סומכת עליו מספיק,הינה לגטימית.הוא פגע בכם מספיק פעמים. ממה שעולה מפנייתך, אחיך חייב גמילה אך אין חוק במדינת ישראל שכופה גמילה על אדם .לפיכך ללא מוטיבציה מצידו לצאת מהמצב ,הבעייה לא תיפתר.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממה כדאי להיגמל?
    סימן שאלה
    08/10/2009

    שלום אני בת 17 כרגע ויש לי כמה התמכרויות, קודם כל אובחנתי כבעלת בעיית קשב וריכוז ובכך נתנו לי מרשם לריטלין של 20 מ"ל פעמיים ביום, הריטלין רגם לי לי לבעיה של חוסר תיאבון ורציני ועצבנות, אבל מצד שני אכן עוזר לי באמת להתרכז ולשפר את ההישגים שלי בכל תחומי החיים כתוצאה מהעצבנות קיבלתי מרשם לכדורי VABEN על מנת להיות יותר רגוע לאחר שכדורים כמו קלמנרבין לא עזרו לי, כמו כן אני מעשנת כבר כארבע שנים ויודעת שסיגריה אכן עוזרת ליי להרגע אך גם העישון פוגע לי בתיאבון, בגלל הוואבן אני נהיית רדומה יחסית להשפעת הריטלין בלעדיו ולכן אני שותה הרבה קפה במהלך היום לימודים שלי, כמו כן אני יודעת שיש לי נטייה להתמוטטויות בעקבות מצבי לחץ ובלי הריטלין אני לא מסוגלת לעמוד בציפיות שלי מעצי ובציפיות של החברה ממני כגון יום לימודים ארוך, עשיית מטלות ללימודים, עמידה בתחום החברתי וכד' גם בבית אינני מסוגלת להתרכז ללא הריטלין, אך הוא הפך לדעתי לחלק גדול מידי מהחיים שלי, יותר מזה הוא מוביל להתמכרויות אחרות כגון הוואבן שאני נוטלת באופן קבוע עם הריטלין...אמנם כל התרופות שאני מקבלת הינן חוקיות, אבל עדיין נרקוטיות וכידוע משפיעות על המצב הבריאותי שלי בעיקר בנושא בתיאבון, אני נמצאת כרגע על סף תת משקל ואני עושה את מייטב המאמצים לא לרדת במשקל שלי יותר מדי, כמו כן ככל שהמשקל שלי יורד כך השפעת התרופות שלי נהיית חזקה יותר ביחס למסת הגוף...אני יודעת שהמצב של ההתמכריות שלי לא טוב בעיקר עם העובדה שהמצב הפיזי שלי מידרדר, אבל אני לא אם כדאי לי להיגמל משום ירידה בהישגים שלי תגרום להידרדות במצבי הנפשי (אחת ההתמוטטויות שלי כתוצאה מחוסר עמידה בלחצים הובילה אותי פעם למחשבות אובדניות, מצב של דיכאון ואף שיקול אמיתי להתאבדות) למרות שאני כרגע בגיל ההתבגרות ויש המוני בני נוער ששוקלים להתאבד במקרה שלי אני הייתי רצינית לגמרי, אבל המשפחה שלי עצרה אותי ולמזלי הצלחתי לשכנע אותם לא לפנות לאף אחד כי אני לא מעוניינת להרוס לעצמי את החיים... אז אחרי שנתתי לכם מידע ככל האפשר אבקש המלצה כלשהי... אם אתם מעוניינים לדעת עוד פרטים על המקרה משום שלדעתי קשה להגיעה למסקנות בלי מספיק מידע חיוני...אז בכל מקרה תודה מראש...מקווה לתשובה בהקדם...

    סימן שאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממה כדאי להיגמל?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לסימן שאלה

    דפנה הלמן
    08/10/2009

    שלום לך,
    אני מתרשמת ממה שכתבת שאת לא רגועה ומצבי הרוח שלך משתנים בתדירות גבוהה.יש לך לחצים חצוניים כמו:לחץ בלימודים,לחץ חברתי וכפי שציינת זה פוגע בך בריאותית.
    אני ממליצה לפנות לטיפול נפשי,על מנת להקל על העומס הרגשי.טיפול יכול ל"עשות סדר " במחשבות וברגשות,משהו שאת זקוקה לו.
    בנוגע לריטלין,עלייך להתייעץ עם הרופא שנתן לך את המירשם.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עישון יום יומי
    ג'ולי
    06/10/2009

    שלום,
    אני בת 52, מעשנת חשיש/גראס (תלוי מה יש בשוק...) באופן קבוע כבר מגיל 18 אם הפסקות קצרות. ההפסקה האחרונה היתה לפני כ-13 שנה ומאז אני מעשנת על בסיס יום יומי מהבוקר עד הלילה. יש לציין שאני עובדת ומתפקדת.
    סיגריות רגילות הפסקתי לעשן (ללא עזרא חיצונית) לפני כ-4 שנים. חשיש אני לא מצליחה להפסיק ואני מלאה עם יסורי מצפון, מרגישה שאני לא אני, מרגישה שהולכת לאיבד ולא יכולה להפסיק לעשן לבד.
    האם יש איזה שהיא קבוצה (באזור ת"א) שיכולה לתמוך ולעזור?
    לא מצליחה לבד.
    תודה על עזרתכם.
    ג'ולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עישון יום יומי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיפול

    פרופ` פנחס דנון
    06/10/2009

    טיפול פסיכולוגי רק חלק מתהליך גמילה עבורך
    לכן ממליץ לפנות לאחת ממרכזים לטיפול משלוב
    1. מרפאת הבטים
    2. מרפאת אידלסון באיכילוב
    3. מיינד קליניק

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד מקולקל - האם כדאי SUBUTEX?
    DimopnaKid
    05/10/2009

    יותר מ12 שנה רוצה להגמל אבל זה יותר חזק ממני!!
    אני לא רוצה אדולן!!!
    אז רציתי להתיעץ אם כדאי סובוטקס ?
    אולי אני מקולקל יותר מידי לא?
    ז"א מה הבעיה להגמל לעזאזל? רי המון עושים את זה.
    למה לי זה לא מצליח? פירקתי כבר את כל הסודות, בכיתי סליחות, נישראתי ערום, נישארתי נקי, נישארתי טהור , ושוב לעזאזל הליכלוך השחור!!!
    למה אני? למה דווקא אני?!!! כל מה שחשבתי שאני לא, קיבלתי בסופו של יום שאני כן, אז למה אני לא יכול להגמל?
    לקבל את זה שאולי לא אוכל להגמל, יהיה לי מאד קשה לקבל! לא ויתרתי המשכתי לנסות,
    מה לא אמרו עלי...."הוא מכור לגמילות"!
    לא אכפת לי מה הם חושבים רק את הילד שם להוציא מביפנים - ילד פלא זן מיוחד, שאותו כל אחד שאותו לאהוב רוצה כל אחד.
    לא הנרקסיסטיות ולא הבושה, לא האגו, ולא ההכחשה , הן כבר לא מדברות כי אין צורך במילים, תנו לילד כמה ימים....... והוא יחזור לסמים.

    DA...IM

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד מקולקל - האם כדאי SUBUTEX?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה

    דפנה הלמן
    05/10/2009

    ערב טוב לך,
    על פי הכתוב אני מתרשמת שאתה במצוקה אדירה
    זה לא הזמן לשאול שאלות של למה,אלא לפנות בדחיפות למרכז לגמילה באזור המגורים שלך
    אשמח לענות על שאלות נוספות
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד מקולקל ?-לא- חולה

    מישל צרפתי
    08/10/2009

    אוהבים אותך
    אני, מכור נקי, 3 ימים 7 חודשים ו12 שנים. אני ,מציין זאת, כדיי להדגיש שיש דרך ויש תקווה.
    לא פשוט ולא קל אך אפשרי. אתה מוזמן להתקשר 0508878582 . עזרת מכור למכור.

    אוהבים מישל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקאות מוגזים
    מרי
    03/10/2009

    שלום
    תהיתי אם קיים דבר כזה התמכרות למשקאות מוגזים (לא מתוקים אלה סודה)
    בן זוגי היה שותה המון בירה המון שנים ולפני כמה חודשים הכבד שלו חלה אז הוא הפסיק
    לשתות בירה ועבר לשתות מים וסודה אבל עכשיו הוא ממש לא יכול לעבור כמה שעות בלי
    מים מוגזים/סודה אנחנו חושבים שאולי יש קשר שהקיבה מקבלת תחושה דומה של ניפוח
    מאד נשמח למידע או קצת אור על העניין המשונה הזה שקורה
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משקאות מוגזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקאות מוגזים

    פרופ` פנחס דנון
    04/10/2009

    אין התמכרות למשקאות מוגזים פרט לניגזרות קולה (עקב קפאין ותרכובת חומציות)
    לכן התנהגות של בן זוגך כמו אלו שמפסיקים לעשן אך עדיין ממשכים להחזיק סיגריה לא דלוקה ביד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלמונית בהריון
    אלמונית בהריו
    30/09/2009

    חסרת ישע וצריכה עזרה להפסקת עישון מריחואנה מיידית!! אני בהריון!
    בתחילה הפחתתי משמעות את כמות הגו'ינטים (לא מעשנת סיגריות), אך שוב עליתי בכמות.
    מעשנת -5 גוינטים ביום.
    מה עלול לקרות לתינוק? עד כה האינפורמציה שדליתי מהאינטרנט היא שהעובר יכול להיוולד כ-100-200 גר' יותר קטן מתינוק רגיל.
    מחכה לשמוע מכם .
    דחוף, נואשת
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלמונית בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון וקאנביס

    פרופ` פנחס דנון
    30/09/2009

    ישנן תופעות רבות שעלולות לגרום משימוש בזמן הריון
    לא רוצה לדבר כדי לא להכניס אותך ללחץ ומתח מעבר למצב שאת נמצאת
    המלצה היא להגמל כמה שיותר מהר מקאנביס ולא לגעת בזמן הריון
    מידע נוסף באנגלית NIDA-CANNABIS ADDICTION PREGNANCY
    תפני לטיפול בגמילה. . .

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימורים
    אלמונית70
    29/09/2009

    האם ניתן להיגמל מהימורים? או מכור תמיד נשאר מכור? האם פרק זמן של6 שנים של גמילה מהימורים מוכיחה כי האדם נקי לחלוטין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הימורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאלמונית 70

    דפנה הלמן
    29/09/2009

    שלום לך,
    ראשית ניתן להגמל מהימורים. 6 שנים של גמילה מהימורים זו עובדה שיש בה מרכיב אופטימי.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לאתרי צ'אט
    אנונימי
    21/09/2009

    שלום רב,

    מהו התהליך הנכון להשתחחר מהתמכרות לאתרי הכירויות?

    במשך תקופה די ארוכה (כ-5 שנים או אף יותר) בעלי מכור לאתרי צ'אט. אנחנו נשוים כ-3 חודשים ומכירים כ-3 שנים.

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לאתרי צ'אט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לציאט

    פרופ` פנחס דנון
    21/09/2009

    התמכרות זו חלק מהתמכרות לאינטרנט. טיפול הינו בעקר התנהגותי
    בהתחלה תפסיקי את החיבור לאינטרנט לפחות לחודש חודשיים . . .
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לפרופ' דנון
    לא מכור
    14/09/2009

    פרופ' דנון שלום,
    אני מתעניין זמן רב בנושא ההתמכרויות וקראתי די הרבה חומר בנושא.
    מתסכל אותי שאין כרגע דרך למנוע את ההתמכרות לפני שהיא מתרחשת או לפחות לטפל בה בשלב מוקדם ככל האפשר.
    מכיוון שאין כרגע כלי אבחנתי ביולוגי (דוגמת MRI או CT) לבעיות במערכת הדופמינית (אני מדבר פה על התמכרות שבבסיסה ביולוגי ולא התמכרות שמהווה סימפטום) חשבתי על הפצת שאלון אבחנתי בגילאי המטרה (נגיד 17-18) בבתי הספר והפניית אלו המתגלים כ"בעייתיים" לטיפול. מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לפרופ' דנון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה ללא מכור

    דפנה הלמן
    14/09/2009

    שלום לך,
    רעיון המניעה הוא חשוב מאוד,אך לא ברורה כוונתך
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לתרופה
    פז
    14/09/2009

    האם ויפאקס XR גורמת להתמכרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לתרופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויאפקס XR

    פרופ` פנחס דנון
    15/09/2009

    תרופה לא גורמת להתמכרות אבל הפסקה לא מבוקרת של התרופה עלולה לגרום לתופעות לוואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות למין
    אנונימית
    10/09/2009

    בעלי מכור למין או לתכנים פונוגרפיים באינטרנט. לאחר שיחות בינינו, הוא הבין כי עליו לטפל בכך, כיוון שההתמכרות הזו פוגמת בחיי הזוגיות שלנו.. רציתי לשאול האם אתם מכירים מטפל טוב בחיפה שאנחנו יכולים לפנות אליו בנושא זה?

    חשוב לי שהמטפל יהיה טוב, כיוון שהיה לו ניסיון בעבר עם מטפלים לא טובים, שגרמו לו לסגת מהטיפול לאחר שלוש פגישות.

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות למין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות

    פרופ` פנחס דנון
    10/09/2009

    בכפר סבא ד"ר זהר דוד (פסיכולוג)
    בתל אביב מכון גרין (פסיכולוג), ד"ר מרצבסקי (פסיכיאטר מרפאת הבטים)
    וכמובן מיינד קליניק אצלנו

    אין לי מטפל מומלץ בחיפה

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיטב ידיעתי

    ת
    18/11/2009

    פסיכולוג זוהר(שם פרטי) דוד(שם משפחה) מכפר סבא הוא לא ד"ר
    פסיכולוג קליני זוהר(שם משפחה) דוד(שם פרטי) מתל אביב הוא כן ד"ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר זהר דוד

    פרופ` פנחס דנון
    19/11/2009

    לדעתי אנו מדברים על אותו בן אדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך

    ת
    19/11/2009

    הוא לא מכפר סבא והוא לא מפרסם שהוא מטפל בהתמכרויות:

    דוד זוהר » פסיכולוג/ית, מספר רישום בפנקס הפסיכולוגים: 2583

    ד"ר דוד זוהר

    פסיכולוג קליני-מומחה

    פסיכותרפיה לילדים, נוער ומבוגרים בגישה פסיכודינמית.

    אבחון ליקויי למידה

    כתיבת דוחו"ת לבית משפט

    מרצה בסמינר הקיבוצים

    03-6054204

    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום