פורום התמכרות, התמכרויות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה ראשונה
    רביד
    14/11/2009

    שלום שמי רביד והבת זוג שלי התחילה להשתמש חזרה בסמים ואין לי מושג מה לעשות מבקש עזרה דחופה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה ראשונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לרביד

    דפנה הלמן
    14/11/2009

    רביד שלום,
    חברתך צריכה לפנות בדחיפות לטיפול.על מנת למקד את התשובה יש צורך בהבנה מעמיקה יותר לגבי "התחילה להשתמש חזרה בסמים".
    אשמח לענות על שאלות נוספות.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולי תקוה לשינוי ( חלק א )
    נ
    13/11/2009

    קצת על עצמי
    אני בן 37 מתגורר עם הכלב שלי במרכז הארץ
    אני אלמן ללא ילדים

    אני רוצה להקדים ולומר שאין לי כעס ואכזבה על אף אחד מלבד עצמי

    מאז שאני זוכר את עצמי בגיל צעיר
    הייתי שאפתן ונורא רוצה להצליח בגדול בחיים
    תמיד חלמתי להיות איש עסקים
    אחד שיש לו אישה ילדים וכסף בלי סוף
    אחד שנחשב

    סיפור חיים !

    למעשה הכל התחיל בתיכון בכיתה יא
    ההסתבכות שלי עם החוק (משטרה)
    "מטומטם עם רשיון"
    חופש גדול שנת 88
    יצאתי מביתי לכיוון מרכז העיר שם כל החברים היו נפגשים יושבים על הברזלים
    וצוחקים על כל העולם ואחותו
    (אני אחד כזה שכולם אוהבים ואם נשארים איתי עוד קצת זמן אז מתאהבים בי נורא ממש)
    באותו קיץ אני זוכר שכתבו בעיתונים ובחדשות על רצח קבלן ע"י ערבי
    הארץ הייתה רוגשת ונסערת דיברו על הרצח בלי סוף
    במקרה או לא במקרה פגשתי "כמה חברים"
    (האמת שהם לא היו חברים שלי אלא נערים שהכרתי מהעיר)
    בכל זאת כולם מכירים את כולם בעיר קטנה
    אחד מהנערים הציע שניתן מכות לערבי באופן אקראי על מה שערבי ההוא עשה לקבלן
    וכך היה
    חיכינו לקורבן הערבי שיגיע
    לא כבר 10 דק' והופיע ערבי שעבד במסעדה בעיר
    איך שהערבי צועד לעברנו ניגש אליו אחד הנערים
    ספרתי עד שלוש בלב ובוםםםםםםםםםםםם
    הערבי חטף אגרוף לפנים ונפל מיד רצנו אליו כולם (6 במספר) נתנו לו עוד כמה בעיטות
    גנבנו לו את התיק שהכיל 240 ש"ח וברחנו
    הגענו למקום מרוחק התחלקנו בכסף כל אחד קיבל 40 ש"ח
    ומיד ברחנו כל אחד לביתו
    תוך יומיים הגיע משטרה לחפש אותי
    (אגב לקח להם יומיים כי אני נחשב לילד טוב שאין לו עיניניים עם החוק)
    לתקוף אדם בחברותה ולגנוב לו את הכסף נחשב בעיני החוק שוד בצוותא
    על זה נאשמנו בהתחלה
    60 יום ישבתי באבו כביר ובבית סוהר תל מונד עד למשפט
    מי לא היה בהלם ממני
    ההורים שלי
    החברים שלי
    המורה שלי
    החברים מתנועת הנוער מכבי צעיר
    הייתי מדריך בקייטנות מטעם המתנ"ס אז גם כל המתנ"ס הה בשוק ממני
    אני המעיט בתיאורים מה רואה נער בן 16.5 באבו כביר או בבית סוהר תל מונד ומה עובר לו בראש
    נשבעתי לעצמי שאני לכלא בחיים לא חוזר
    ואני כן ישתמש במשפט
    אין מחיר לחופש
    המשטרה הבינה שאני "ילד טוב"
    ההורים שלי לא ויתרו
    מיד שכרו לי עו"דשיעזור לילד שלהם שעשה שטות
    למזלי הורידו את האישום משוד בצוותא ל תקיפה לשם גניבה
    וחזרתי לבית הספר לכיתה יב לסיים את למודיי
    התגייסתי לצבא ואחרי שלוש שנים השתחררתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כולי תקוה לשינוי ( חלק א )

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולי תקוה לשינוי ( חלק ב )

    נ
    13/11/2009

    מהפח אל הפחת"

    אחרי הצבא הגיע תור הגראס והחשיש
    שמלווה אותי עד עכשיו
    (חלילה שלא תחשבו חזרתי לחברים ההם)
    רוב חבריי היו ונשארו חבריי ילדות
    אחרי הצבא התחיל מסע ההיכרות שלי עם הגראס והחשיש
    ההתנסות הייתה מדהימה
    הרגשה של צחוק מרוח על כל הפנים
    הנאה מרובה של טעמים בתוך הפה חמוץ מתוק מלוח מר
    צחקנו וצחקנו בלי סוף
    לאט לאט התחלנו לעשן יותר ויותר
    בגיל 23 רצינו לחסוך כסף ולנסוע להודו וכך היה

    הודו הודו אוח איזה ארץ

    הודו הפכה למסע של סקרנות והתנסות של סמים וחוויות בלתי נשכחות
    מסוג של גראס וחשיש מקומי טריפ ואקסטזי
    לא באופן קיצוני אבל בהחלט התנסות לא קטנה בכל הטיול שלנו ובכל מדינה שהיינו
    "מותר" היינו אומרים לעצמנו מותר להנות
    ככה טיילנו במשך שנתיים הודו,תיאלנד, יפן , אוסטרליה

    אוסטרליה אוסטרליה אוח איזה ארץ

    חצי שנה היינו באוסטרליה עבדנו טיילנו והרבה עישונים ומעט כימיקלים
    פעמיים או שלוש לקחנו גם אקסטזי במשך החצי שנה ששהינו שם
    בסידני הייתה ההכרות הראשונה שלי עם קזינו
    מאות של שולחנות מקום ענקי מדהים ונוצץ רק תבואו להמר
    למזלנו זה היה היעד האחרון
    לפני החזרה ארצה
    היינו שם חשבנו שגילנו את הכסף המהיר והזריז
    מיד המציאות טפחה לנו בפרצוף
    הפסדנו את כל הכסף נראה לי משהו בסביבות 2000 $
    בגיל 25 חזרנו ארצה

    החזרה ארצה

    מיד החלטתי שאני משכיר דירה בת"א ומיד מצטלם לערוץ החיים הטובים חח
    שכרתי דירה בירקון מול הנמל תענוג חח
    וכמובן שאני ממשיך לעשן בסבבי באבי גראס חשיש
    וכל חג מחכים למסיבת טבע כדי להתענג על אקסטזי טוב
    כמובן שאיך שהגעתי לארץ התחלתי לעבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולי תקוה לשינוי ( חלק ג )

    נ
    13/11/2009

    לאחר שנה בגיל 26 הכרתי את אישתי נקראה לה ש (הו אישתי היקרה הו אישתי היקרה )

    היא הייתה אישה מדהימה מקסימה הנפש התאומה שלי אהבת חיי
    גננת במיקצועה חחח מזה גננת ?
    היא הייתה הופכת את גן הילדים ברמת אביב לאוניברסיטה של קטנים
    מי לא אהב אותה
    היו נדבקים אלינו כמו זבובים לחרא
    כמובן שסמים והימורים היו רחוקים ממנה אלפי שנות אור
    הבנתי עוד בהתחלה שאם אני רוצה אותה אני חייב לוותר על עניין הכימיקל
    ולהסתפק רק בעישון של גראס או חשיש
    (אני טוב בלשכנע אנשים)
    הסברתי לה שאני מעשן , אבל בואי תגידי לי את אם את רואה משהו משונה בי אם אני מעשן
    ואם כן יש על מה לדבר תמיד אמרתי לה
    אני רואה, אני מרגיש
    אני רוצה, אני אדיש
    אני חכם, אני יכול
    אני גיבור כל כך גדול
    הכל אני, אני הכל
    אני חזק,
    וכך החל מרתון של 7 שנים של זוגיות

    הפכתי להיות עצמאי בתחומי הרווחתי המון כסף
    מעבודה קשה מבוקר 06:00 עד 18:00
    היינו מבלים יוצאים לחו"ל פעמיים בשנה
    רכב לי ורכב לה
    אפילו הספקנו לקנות דירה ללא משכנתא בסכום של 150000 $
    שלא תבינו לא נכון
    היא גם עבדה וגם חסכה לא מעט
    אשת חיל אבל ממש
    אוהבת מחבקת דואגת מלכה ממש
    יש לציין תקופת החברות והנישואים המשכתי לעשן גם לידה זוכרים מה אמרתי לה כל הזמן
    אני רואה, אני מרגיש
    אני רוצה, אני אדיש
    אני חכם, אני יכול
    אני גיבור כל כך גדול
    הכל אני, אני הכל
    אני חזק,
    (בעניין ההימורים רק שאני והיא היינו יוצאים לחו"ל הייתי גם הולך לקזינו
    וכמובן מפסיד כל פעם מחדש בערך בין 2000 $ - 3000 $
    היא מאד לא אהבה את ההימורים
    במהלך הנישואים לקחתי אותה מיוזמתי כדי להיבדק לראות אם יש לי מחלת הימורים
    אצל מומחית שאני לא הזכיר את שמה בת"א
    המומחית קראה לי מהמר מזדמן
    לפי הסכום שהפסדתי לא נראה לה שיש בעיה גדולה מאד
    להפסיד בטיול לא עשה אותי לחולה כרוני
    היא הייתה גאה בי
    לגבי העישון זה לא פגע בי ( כמובן שלא עישנתי בעבודה רק שחזרתי )
    עובד מתפקד אוהב עוזר הכל הייתי עושה
    בכל מקרה רגע לפני שאנחנו מביאים ילדים וכובשים את העולם
    ואז הגיעה המחלה הארורה מכל הסרטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולי תקוה ( חלק ד )

    נ
    13/11/2009

    הסרטן

    בגיל 32 אחרי חברות של 6 שנים וחיי נישואים של 3 שנים
    זה הזמן להביא ילדים
    אחרי חודש שאנחנו עושים סקס כמו שפנים ונהנים
    אמרה לי (ש)
    שהיא מרגישה כאבים בחזה
    לאחר בדיקה הגיע הבשורה הארורה מכל
    לא רק שיש לה סרטן שד הוא גם גרורתי ואלים
    8 חודשים של "שיכרון חושים"
    כימוטרפיה
    הקרנות
    איבוד שיער
    מחטים זריקות ניתוחים מה לא
    וכולי כמו מלך ניצב ליד אישתו
    עזבתי את העבודה ( מי מעניין אותו עבודה או בכלל משהו אחר )
    יום יום 8 חודשים עד לרגע
    שאני מחזיק את ידיה ושומע את נשימותיה האחרונות
    ואומר בליבי סבלת מספיק
    לכי לשלום ותפסיקי לסבול
    ניצב ליד החברים
    ניצב ליד ההורים
    ומרגיע את כל העולם ואחותו

    האבל וחיי האלמן
    משום מה אחרי שאישתי נפטרה
    לא היה לי חשק לעבוד בכלל
    פשוט הודעתי לכולם שאני כבר לא במקצוע
    הייתי בדיעה יש לי מספיק כסף כרגע לנוח לפחות שנה כדי להתאושש
    ואז הגיע חבר לשיבעה
    שהתחיל לדבר איתי על הבורסה
    ומיד כמו זבוב לחרא
    נדלקתי על הרעיון והתחלתי להתעניין
    ( כאשר אישתי נפטרה נשארתי עם בית שתי מכוניות וסכום של 500000 ש"ח בחשבון )
    לקח לי שנתיים לאבד הכל כולל הכל
    לא רק זה אלא גם חוב לבנקים ולחברים בסכום של 150000 ש"ח
    ועדיין מאמין כמו טמבל שאני יכול להחזיר מהבורסה את מה שלקחו לי
    במשך 3 שנים אני דבוק למסך ורק מפסיד
    לא מקשיב לאף אחד
    ומעשן נון סטופ גראס וחשיש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולי תקוה לשינוי ( חלק ה )

    נ
    13/11/2009

    לפני 4 חודשים כמו שאני חסר כל הולך לאבדון
    נכנסתי לאתר היכרויות ושם נפגשתי עם (א)
    פעם ראשונה שיצאתי עם מישהי ויש מערכת יחסים מאז מותה של אישתי
    בחורה מדהימה עם ילדה בת 4
    בקיצור הרבה זמן לא הרגשתי ככה
    מישהי מחבקת אותי אוהבת אותי
    רוצה אותי פשששש חלום
    שכחתם אני מעושן אני נרקומן של הבורסה
    הצגתי את עצמי כאחד שרוצה להתחיל חיים חדשים
    לא סיפרתי לה על מצבי הכלכלי
    הייתי מרוויח מעט מעבודות שהייתי עושה ( לא קשור לבורסה )
    ועם הכסף הזה הייתי יוצא לבלות היתה וכל עניין החיזורים
    כסף לחשמל אין לי בכל רגע נתון עלולים לנתק אותי מהחשמל
    ואף פעם היא לא ראתה אותי משתמש בכרטיס אשראי
    החשיד אותה אבל שתקה
    ניסתי להעלים את כל המצב הכלכלי שלי
    לגבי העישונים היא בכלל לא מודעת שאני מעושן רוב היום
    היא עזרה לי להכין קורות חיים
    לשלוח להתעניין בשבילי כדי שאוכל למצוא עבודה מהר ואני בשלי
    אין לי ספק שהיא אוהבת אותי
    ואני אותה
    אולי עזרתי לה לחשוב שיש לי עוד קצת כסף בצד
    ושהיא ראתה שאני יושן בעמידה
    ולא מתכוון לעבור לגור איתה בחודשיים הקרובים ( היא והילדה ישנים אצל ההורים שלה )
    היא נעלמה לי ליומיים
    וחזרה אליי וטענה שהיא חייבת לחשוב עליה ועל הבת שלה
    והיא לא רוצה לשנות אותי בכח
    הרגשתי אתמול בום
    4 חודשים נפגשנו כל יום
    עשינו סקס כל יום ממש התאהבות
    כל הלילה לא ישנתי איזה טפש אני
    ולא נראה לי שהיא תחזור אליי
    והיא פועלת וחושבת עם הראש ורק קצת עם הלב

    היום שאחרי

    קמתי הבוקר נסעתי לבית עלמין לקבר של (ש)
    שם לא ביקרתי לפחות שנה וחצי
    בכיתי שהפכתי לאדם שאני מתבייש להסתכל על עצמי במראה
    ביקשתי סליחה מ (ש)
    ובאיזה שהוא מקום אמרתי לעצמי תודה ש (א) ראתה רק חצי מהחרא שיש בי
    חסר היה לי להיות מנותק מחשמל שהיא פה לידי
    אני אוהב את (א)
    וכנראה אני אוכל את מה שאני מבשל

    אני מאד הייתי רוצה להפסיק עם העישונים ועם ההימורים
    כולי תקוה שאני יכול לשנות זאת
    לא פשוט להיות חולה בורסה ולהיות מעושן רוב היום
    היום זה יום שישי אין לי שום גראס עליי ואין לי שום רצון כרגע להתעסק בבורסה
    ואני הולך כמו סהרורי בבית
    בתקוה שיגיע שינוי
    אין לי עוד את הפתרונות


    סליחה במי שפגעתי בו
    סליחה במי ששיקרתי לו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסיים בשיר

    נ
    13/11/2009

    מנגינות מדומות, משטות, מזייפות
    מטשטשות לי את שביל הזהב
    מתנגנות בי, משקרות לי, מציקות.
    רציתי להביא קצת, להרגיש איזה ערך
    וסמכתי עלייך שאת תגלי לי את הדרך.
    ונשמתי אוויר מזוהם והלכתי בערך
    התהלכתי שולל עד לכאן.

    אני רואה, אני מרגיש
    אני רוצה, אני אדיש
    אני חכם, אני יכול
    אני גיבור כל כך גדול
    הכל אני, אני הכל
    אני חזק, אני בתוך בועה
    סתם מנופח בלי שום ערך
    וידעתי בסופו של דבר, היא תתפוצץ לי בדרך
    התביישתי, כמו מצורע הרגשתי בערך
    ואולי זה הכל עד לכאן
    והלוואי שזה הכל עד לכאן

    אנשים ישנים, משתגעים, מתנשאים
    רוקדים ונשרפים לאורו של ירח,
    להשתגע, להתבדח,
    סתם כי מישהו רצה כל כך
    להרגיש כמו איזה מלך
    וסמך רק עלייך, שאת תגלי לו את הדרך
    ואמרת לו שהוא מיוחד
    הוא אוהב שאת משקרת
    הזיות, הזיות עד לכאן.

    אני רואה, אני מרגיש
    אני רוצה, אני אדיש
    אני חכם, אני יכול
    אני גיבור כל כך גדול
    הכל אני, אני הכל
    אני חזק, אני בתוך בועה
    סתם מנופח בלי שום ערך
    וידעתי בסופו של דבר, היא תתפוצץ לי בדרך
    התביישתי, כמו מצורע הרגשתי בערך
    ואולי זה הכל עד לכאן
    והלוואי שזה הכל עד לכאן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לנ'

    דפנה הלמן
    14/11/2009

    שלום לך,
    הכברת במילים והתרשמתי שרבה המצוקה.
    על מנת ליישם את הכותרת-כולי תקווה לשינוי,אני ממליצה לפנות לטיפול נפשי.
    בברכה,
    דפ-נה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסגרות טיפוליות ושיקומיות
    שירלי
    10/11/2009

    שלום רב
    שמי שירלי והנני אחות לרועי המאובחן בדיסטמיה , הפרעת אישיות בלתי ספציפית והפרעה על רקע לקיחת סמים. רועי לקח במשך שנים ארוכות גראס/ חשיש וב 3 וחצי חודשים אחרונים הפסיק לחלוטין.
    אנו מחפשים לו מסגרת המטפלת בתחלואה כפולה ,(מחשש שיחזור לעשן ) המשלבת טיפול ומעקב תרופתי ,(לוקח היום ויפקס, מירו ואינווגה ) דיור , ומסגרת תעסוקתית .
    אודה תוכל להמליץ לי על מסגרת כזו או להפנות אותי לקבלת המידע ממקור אחר.
    לצערי המידע אינו נגיש דיו באינטרנט ואף לא מצוי בועדות סל שיקום של משרד הבריאות

    בברכה, שירלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסגרות שיקומיות

    פרופ` פנחס דנון
    11/11/2009

    שלום לך,

    מסגרות שיקומיות הינן מסגרות של בריאות הנפש (מרפאות ומרכזים באיזור מגוריכם)
    במרפאה תוכלו לדבר עם פסיכיאטר, פסיכולוג ועובד סוציאלי על עתיד של אחיך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לפרופ דנון
    אורנה
    10/11/2009


    שלום


    אני שואלת שאלה זו מהסיבה שהכרתי בחור שנוהג לעשן פעמיים בשבוע במשך 4 השנים האחרונות ,
    מהן תופעות הלוואי כתוצאה מהעישון באנגים פסיבי , האם המצאותי בחדר סגור עם מעשן, אני לא מעשנת, עלול לפגוע גם בי, ואם כן, מהם הסיכונים. כגון ממצאי חשיש בשתן שלי במידה ואערוך בדיקה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לפרופ דנון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשון פסיבי

    פרופ` פנחס דנון
    11/11/2009

    שלום לך,

    עשון פסיבי כמו לקבל מנה בכמות הרבה יותר קטנה.
    לכן זמן החשיפה לחומר, סוג וצורה של חומר מאוד חשובים
    באופן כללי שנים רבות לא יקרה כלום או בן אדם רגיש בעשון פסיבי עלול לפתח סימנים כמו בעשון אקטיבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדפנה
    אורנה
    09/11/2009

    שלום

    האם עישון באנגים פעמיים בשבוע בארבע השנים האחרונות מעידה על התמכרות?
    אני שואלת שאלה זו מהסיבה שהכרתי בחור שנוהג כך,
    מהן תופעות הלוואי כתוצאה מהעישון, האם המצאותי בחדר סגור עם מעשן, אני לא מעשנת, עלול לפגוע גם בי, ואם כן, מהם הסיכונים. כגון ממצאי חשיש בשתן שלי במידה ואערוך בדיקה


    תודה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדפנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאורנה

    דפנה הלמן
    09/11/2009

    אורנה שלום,
    כל עיסוק שיש בו מרכיב של התנהגות כפוייה הינו בגדר התמכרות.ממה שאת מציינת, הצורך הנשנה בעישון קבוע מסביר זאת.למיטב ידיעתי,יש תופעות לוואי ל"מעשנים פסיביים" יחד עם זאת
    אני מציעה שפרופ' דנון ישיב על כך מנקודת מבטו הרפואית.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצלחתי להתגבר על זה לבד אבל זה חזר
    נעמה
    08/11/2009

    בעבר בשעת פרידה מחבר,ומשבר גדול מאוד בחיים הפרטיים, התמכרתי לפורומים בהם יכולתי למצוא אוזן קשבת ,לטפל בעצמי,ו"לטפל" קצת באחרים. לאט לאט הגעתי למצבים חברתיים מעולים אך התרסקתי כלכלית.

    לקח זמן , הבנתי שכשאני בלחץ אטומי מדאגה כלכלית אני הופכת להיות יותר משותקת. הפחד והדאגה משתקת אותי ושולחת אותי להתמכרויות בצורה יותר עמוקה.

    לקחתי את הזמן,שבוע אחרי שבוע, פירקתי משימות לקטנות, נעתי משבוע לשבוע, והצלחתי לעמוד על הרגליים יותר טוב . כמו כן נתמכתי בכדורי ברזל שלא יחסר לי B12

    שיקמתי את חיי בכל החזיתות.התחייבתי לבית ( אם הייתם מספרים לי שכך יהיה לי לא הייתי מאמינה , הבור הכלכלי היה עצום ), התחתנתי עם גבר חלומותיי, והיום אני הרה לו .

    מייד עם הכנסי להריון , וקשיי תחבורה להגיע לעבודה התחלתי לעבוד בבית. כל הסביבה השתנתה לי.
    ושוב מצאתי את עצמי לאט לאט מתמכרת לפורומים שמדברים על הדברים החשובים לי כעת.

    שוב איני מצליחה לעבוד . ושוב הגעתי למצב דחוק כלכלית ומן הסתם אני אחווה פגיעה גם בדמי לידה .

    אני דואגת שוב . הכל מסיח את דעתי . הכל מושך אותי חוץ מלגעת בעבודה. שם אני לא מתמודדת .
    וכנראה בכל זאת חסר לי באופן תהומי B12 /

    איך שוב אני עולה על המסלול ובכל זאת מהר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לנעמה

    דפנה הלמן
    08/11/2009

    פניות לפורומים אינם תחליף לטיפול.אני מתרשמת שאת במצוקה וזקוקה לטיפול פסיכותרפי בהקדם האפשרי.ניתן לפנות למרפאה לבריאות הנפש באזור מגורייך. טיפול במסגרת זו אינו כרוך בתשלום. אופציות נוספות קיימות במסגרת קופת החולים אליה את שייכת.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    נעמה
    09/11/2009

    מרגישה יותר טוב .
    שוב פירקתי משימות לפי שעות . עובדת עם סטופר , להכוונה עצמית .
    וניראה שאעלה על המסלול שוב .

    לא כל דבר צריך לרוץ לטיפולים ארוכי טווח וחיטוט נפשי שלעיתים עושה יותר רע .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצלחתי להתגבר על זה לבד אבל זה חזר

    גישה לנעמה
    09/11/2009

    נעמה שלום.
    בחודשים האחרונים, החיים שלך השתנו . עליך לחבוש כמה כובעים וחלקם יהיו חדשים. כמו כן, אני מבינה שאת רוצה להסתגל למצב חדש ומשתנה כגון להיות גם אימא, גם בת זוג וגם אישה עודבת ואחראית מבחינה כלכלית. כעת ההסתגלות קצת קשה לך אבל אני שואלת אותך, האם תוכלי להעתיק את האופן שהתמודדת בעבר, על המצב הנוכחי ולעלות על המסלול, לדאוג לבריאות ותוספות ויטמינים ולפרק למשימות קטנות שיוכלו לעלות אותך על המסלול ויסייעו לך למלא את התפקידים השונים ואפילו להינות מהם? במידה ואת יכולה אז, המטרה שלך הושגה. במידה ויהיה קשה קצת, אז אפשר לפנות לעזרה חיצונית ומיקצועית וזה לא חייב להימשך שנים. יש היום טיפולים קצרי מועד, בין שלושה עש שישה חודשים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצלחתי להתגבר על זה לבד אבל זה חזר

    גישה לנעמה
    09/11/2009

    נעמה שלום.
    בחודשים האחרונים, החיים שלך השתנו . עליך לחבוש כמה כובעים וחלקם יהיו חדשים. כמו כן, אני מבינה שאת רוצה להסתגל למצב חדש ומשתנה כגון להיות גם אימא, גם בת זוג וגם אישה עודבת ואחראית מבחינה כלכלית. כעת ההסתגלות קצת קשה לך אבל אני שואלת אותך, האם תוכלי להעתיק את האופן שהתמודדת בעבר, על המצב הנוכחי ולעלות על המסלול, לדאוג לבריאות ותוספות ויטמינים ולפרק למשימות קטנות שיוכלו לעלות אותך על המסלול ויסייעו לך למלא את התפקידים השונים ואפילו להינות מהם? במידה ואת יכולה אז, המטרה שלך הושגה. במידה ויהיה קשה קצת, אז אפשר לפנות לעזרה חיצונית ומיקצועית וזה לא חייב להימשך שנים. יש היום טיפולים קצרי מועד, בין שלושה עש שישה חודשים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן . זה מה שאני עושה . זה עוזר

    נעמה
    13/11/2009

    אני עושה רשימות .
    מחלקת את היום לטובת המשימות האלה והאלה ( גם אם הזמנים גולשים אני לא מתרגשת )
    ומסיימת את המשימות לאט לאט , והולכת לנוח .
    סוגרת את המחשב בסוף היום . ס ו ג ר ת !!! וזהו .

    המנוחה מאוד חשובה עבורי כיוון שאני בקושי ישנה בלילות , לגמרי כמע חודשים .
    נידמה לי שתינוק לא מתעורר ככה , כמו שאני ערה ומטורטרת , שיעול קשה , צרבות , הקאה מתוך שינה , אף שנסתם תוך שינה . לא פיקניק ההריון הזה .

    ביחד עם הכל עליי לדאוג מאוד לדמי לידה , כיון שאני כנראה פוגעת בהם בהכנסות מועטות .
    עליי לדאוג להכנסות נאותות כדי לקבל משכנתא גבוהה .
    ולכן הכל ביחד , נופל עליי כמו שק גדול שמן של תפואי אדמה מהשדה .

    אבל לאט לאט ... אני כבר מתפקדת . פחות בורחת . ועובדת עפ"י משימות קטנות עד לגעת בגדולות .

    זהו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבעלי יש נטייה להתמכרויות והרס עצמי
    א.צ
    07/11/2009

    אנו נשואים קרוב ל - 3 שנים ויש לנו 2 תינוקות בבית.
    בעלי חובב גדול מאוד של שתיה וסמים (מכל הבא ליד) ולאחרונה הוא פיתח תחביב חדש של הימורים קלים. הוא אינו מסוגל לעמוד כנגד יצריו ובעקבות זאת,הוא הפך אלים(פיזית) כלפיי וכלפיי החברה הסובבת (אלימות מילולית,צעקות,וולגריות).
    אני רואה אותו מתחבט עם עצמו ולאחר ההתפרצות האחרונה,הוא הגיע גם לנטיות אובדניות.
    בעלי אבוד ונמצא בסחרחרה שהוא לא יודע איך לצאת ממנה ולוקח איתו אותי ואת הילדים.
    הצלחתי לשכנע אותו להכניס את עצמו לגמילה; אך אני לא מוצאת את המסגרת הנכונה לו.
    קראתי מאמר שמספר על שיטותי גמילה שמלמדות להתמודד עם אלכוהול (לדוגמא) במינון נכון (להבדיל מאלו שמונעות מגע וקשר). אנא עיזרו לי והכווינו אותי למסגרת טיפולית \ מרכז גמילה סגור ואנונימי.
    בתודה מראש -
    א.צ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לא.צ

    דפנה הלמן
    08/11/2009

    שלום לך,
    מסגרת טיפולית שהינה בתנאי אישפוז נמצאת במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע.
    ניתן לפנות גם לעמותת אפש"ר.
    למידע נוסף ניתן לפנות למפקחי התמכריות בלשכות הבריאות.
    בתל אביב המפקחת היא ד"ד לודמילה חלד 03-5634846
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 שאלות על גמילה
    תםי
    28/10/2009

    שלום רציתי לשאול בבקשה,
    יש את כדורי הסובוטקס למכורים לסמים, כדורים שחוסמים את הרצפטורים במוח ולא מאפשרים לחומר הפעיל בחומר להיכנס למקום של הסוטול.
    אני יודעת שיש גם כדורים כאלו לאלכוהול ורציתי לשאול אם מישהו יודע איך קוראים להם?
    --------------------------------
    שלום,
    אני בן 36, והייתי מכור פעיל לסמי רחוב. כבר מעל ל3.5 שנים שאני נימצא בתכנית גמילה בה אני נוטל כדורי סובוטקס.במשך כל 3.5 השנים שאני נוטל סובוטקס לא הישתמשתי בסמים, וכל בדיקות השתן שלי נקיות! המינון שאני מקבל הוא 16מ'ג שזה 2 כדורים ליום. ממש בימים אלו אני מנסה להגמל!
    הצלחתי להחזיק 24 שעות ללא הכדורים וללא סיגריות אבל ביום השני נטלתי רק חצי כדור מאחר וניכנסתי לחרדות והיה לי מעט קשה.
    חיפשתי מעט מידע על תופעוות הלוואי של הגמילה מהסובוטקס אבל כל הזמן אני מוצא תשובות מנוגדות. חלק אומרים שהגמילה היא ממש לא רצינית וחלק אומרים שזה יותר גרוע ממתדון! אני מתוסכל מאד ולא יודע מה לעשות. נתתי לעצמי 14 בכדי להגמל ומאד הייתי רוצה לעמוד בציפיות שלי. אני יודע שאני אמור להוריד במינון בהוראת הרופא אבל הייתי מעדיף לעשות זאת במכה אחת וללא התערבות מבחוץ.
    ארצה שוב להזכיר שאני מעטניין לדעת מה הן תופעות הלוואי של הגמילה? וכמה זמן נמשכת הגמילה?
    בכבוד רב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 שאלות על גמילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובוטקס

    פרופ` פנחס דנון
    28/10/2009

    סובוטקס הינו תחליף לHEROIN יותר קל ויותר בטוח ממטדון
    אך עדיין ישנה אפשרות גם להתכמר בסובוטקס
    בארץ רק מרכזי גמילה מורשים (רישיון לגמילה) יכולים לתת סובוטקס
    אנו לא מטפלים בנושא HEROIN וגם לא נותנים סובוטקס למטופלים שלנו

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין לא ענית על תסמיני הגמילה!!

    תםי
    28/10/2009

    אני מודע לכך שמקבלים סוסוטקס במרכזי גמילה שכן משם אני מקבל את המינון שלי שהוא 16מג.

    מה ששאלתי זה כמה זמן נמשכת הגמילה בפיזית מהכדור?

    ואנא רק אם אתה יודע בוודאות, קצתי כבר בתשובות של זה כלום ובתשובות של זה יותר גרוע ממתאדון!

    בכבוד רב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה

    פרופ` פנחס דנון
    28/10/2009

    גמילה פיזית עלולה להגיע למספר שבועות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי
    יעל
    28/10/2009

    אני בת 33 רווקה מעולם לא הייתי במערכת יחסים זוגית מעבר לחודש-חודש וחצי. עזבתי את מקום העבודה שלי מזה 8 שנים עזבתי את תל אביב בה גרתי 8 שנים וחזרתי לעיר ילדותי על מנת לתפוס אחראיות על החיים שלי ולהקים עסק עצמאי.
    בהתחלה החופש סינוור אותי ולקחתי את הזמן אחר כך נפתחה לי תיבת פנדורה של גיל הנעורים שתפסה אותי עם המכנסיים למטה. אחר כך כשניגשתי לשיווק עמדתי מול קשיי החשפות (לעמוד מול העולם ולהכריז אני ככה וככה) מול קשיי הסברה מה אני עושה (וכמה אני טובה ומקצועית) קשיי שכנוע (לא רוצים לא צריך- לא מכריחה) , אז לקחתי את הזמן.
    ואני בתוך מערבולת רגשית, אני בתוך מלחמה פנימית שדורשת חופש הרפיה ועצלנות טוטאלית לאחריות בגרות וכבוד עצמי שלי לעצמי.

    אני כבר 13 שנים מעשנת חשיש/גראס ויודעת שחלק גדול מהשאננות/עצלנות/חוסר אנרגיה/ניתוק חברתי נובע מזה. אני מעדיפה להתעלם מ'הצרות' שלי ולעשן משהו ומחר יהיה בסדר. אני מעדיפה לעשן משהו ולשקוע ברביצה של שעות מול הטלבזיה מלצאת עם מישהו מללכת לחברות.

    אני בודדה חברתית ולא מסוגלת למצוא פה חברים כי כולם נראים לי כבדים כאלו רציניים לא מעשנים. ואז הם יסתכלו עלי מלמעלה או שפשוט הם לא חייבים לדעת והתחביב הכיפי שלי נשאר רק של עצמי. אבל אז יש בידוד מהם כי זה משהו שאני יכולה לעשות רק עם עצמי בשו שו ואני לא מצליחה להפסיק אז אני ימים על גבי ימים לבד.

    לא יודעת מה לעשות. לא יודעת איך לפרוץ את המחסום הזה, אני יודעת בתכלס שפשוט צריך להתחיל ודברים יתחילו לזוז אבל אני לא מוצאת בעצמי את הכוחות. אני מתעוררת לפנות בוקר עם זיעה קרה של החיים האמיתים של אנשים שחיים פה במשפחות עם ילדים וקריירות ומרגישה עלובה לא מסוגלת תקועה מאחור.

    צריכה עזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה פסיכולוגית פסיכיאטרית

    פרופ` פנחס דנון
    28/10/2009

    שלום לך,

    שימוש ממושך בTHC עלול לגרום להתמכרות נפשית ופיזית בייחד
    לכן כדי לפנות לפסיכיאטר ולתכנן גמילה עם תרופות עזר במקביל לטיפול פסיכולוגי

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    צוקי
    28/10/2009

    עד כדי כך, חשבתי ששלושה ארבעה ימים של ניקוי יחד עם פעילות גופנית ותזונה בריאה יעשו את העבודה והבעיה היא באמת התלות הרגשית נפשית ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא בשימוש ממושך

    פרופ` פנחס דנון
    28/10/2009

    תסתכל על מדור שאלות נפוצות של הפורום

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לצוקי

    דפנה הלמן
    28/10/2009

    צוקי שלום,
    אני רוצה להוסיף לדבריו של פרופ' דנון כי התאורים הקשים שאת מתארת במכתבך,משקפים את חווית הבדידות שלך והניסיון להתמודד בצורה לא יעילה שעניינה שימוש בסמים.אין ספק שאת זקוקה לפסיכותרפיה דינמית שתסייע לך להתמודד בצורה מספקת יותר עם סיטואציות מעוררות לחץ כמו:קונפליקט של קריירה או זוגיות ומשפחה.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את רק צריכה משהו שיתן לך הרגשה שאת

    תםי
    29/10/2009

    את רק צריכה משהו שיתן לך הרגשה שאת כן יכולה!!!!
    בתכלס את לא מקבלת כלום מהסוטול (אלי מעט פילוסופיה חשיבתית)
    והפחד להפסיק הוא הפחד מלהרגיש שאני מפסידה משהו שעוזר לי ,
    אבל זה לא באמת עוזר!!

    את צריכה לשים את עצמך במבחן 48 שעות ולא לעשן!!!
    לא מאנה מה יקרה את לא תעשני (תמיד תוכלי לחזור לעשן)
    אבל רק ל 48 שעות אני לא אעשן בכדי שאוכל לחוות את הזמן הזה ללא העישון!!!!
    נכון שזה יהיה קשה , אבל אם תעשי זאת בלב שלם זה לא יהיה קשה בכלל!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשום פנים ואופן לא

    סופר נני
    05/12/2009

    הפסקה צריכה להיות הדרגתית ולא מידית הפסקה מידית תביא אותך לקריז
    .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאילו את חייה את חיי...

    as
    09/11/2009

    רק שאני סוחבת חבילה של החיים הכוללת משפחה..
    אשמח לדעת מה עשית ואיך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ממש מרוגש מדבריך

    עמי
    15/11/2009

    אני במצב מאוד דומה אני והחשיש ואשמח אם נוכל לדבר להנעים את זמננו ולהתקדם קדימה ביחד

    שלך
    עמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה דרכי טיפול יש בהמתמכרות להימור
    שרית
    25/10/2009

    ערב טוב


    חבר שלי בן 29 והבחור מהמר מגיל 20 בערך.את החובות הגדולים כבר שלימנו..אך אנחנו מרגשים שעליו לקחת טיפול ,כיון שהוא מרגיש שאינו שולט בדחף הזה .הוא מרגיש רייקנות שאותה הוא רוצה למלא...יש להבין מהי הרייקנות הזו ,לה היא קיימת.חשוב לי לציין שהוא מעוניין להגיע לטיפול.אבל מה הטיפול המתאים ביותר עבורו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הינו אישי ונקבע ע"פ בדיקה

    פרופ` פנחס דנון
    26/10/2009

    שלום לך

    טיפול הינו אישי ונקבע רק לאחר בדיקה פסיכולוגית-פסיכיאטרית
    מוזמנת לבדוק בשאלות נפוצות יותר תשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא אלכוהוליסטית
    אנונימית
    22/10/2009

    שלום יש לי בעיה קשה. אמא שלי מנהלת בר שהיא נמצאת בו כל יום.
    בשלוש שנים האחרונות היא שותה חצי בקבוק וויסקי כל ערב וגם איזה משקה קל (גין טוניק) בצהריים. היא לא מוכנה להודות בבעיה היא לא מוכנה שידברו איתה על זה. כמובן שהיא "מתפקדת" אבל לא באמת..... היא עובדת וקמה כל יום לעבודה אבל אני כבר לא בטוחה איך היא מגיעה הביתה בלילה. מה עושים?!?!?! היא לא תיהיה מוכנה לשמוע על טיפול או קבוצה או כלום.... יש דרכי "התערבות"? עזרה דחוף!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא אלכוהוליסטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאנונימית

    דפנה הלמן
    22/10/2009

    שלום לך,
    במדינת ישראל אין חוק שכופה גמילה מאלוהול ,לפיכך ללא מוטיבציה מצידה וללא הכרה בבעיה לא ניתן יהיה לסייע לה.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה צריך לעשות

    שפרה
    16/12/2009

    איך גורמים למישהו עם התמכרות לאלכוהול להכיר בבעיה שלו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה צריך לעשות

    שפרה
    16/12/2009

    איך גורמים למישהו עם התמכרות לאלכוהול להכיר בבעיה שלו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מחשיש
    דפנה
    21/10/2009

    שלום רציתי לקבל ייעוץ מהרופא\ה
    בעלי בן 28 עישן חשיש במשך 10 שנים על בסיס יומי לפני כשבועיים החלטנו יחד שהוא מפסיק וכך היה.לאחרונה ב-4 ימים האחרונים הוא מרגיש מאוד לא טוב לא נרדם בלילה אין לו תיאבון צמרמורות בגוף חוסר חשק ללכת לעבודה וכל תופעות הלוואי הכרוכות בגמילה.
    פנינו לאל סם לשם קבלת עזרה אך ב-3 השבועות הקרובים הם מלאים ואין להם מקום לעזור לנו
    פנינו גם לייעוץ פרטי אך מטעמים כלכליים כרגע זה לא מתאפשר
    בעלי הוא אדם אופטימי ושמח בד"כ כלל וכעת אינו יכול לתפקד ולעבוד
    אנו מודעים לכך שהתופעות הן טבעיות והמטרה טובה אך כיצד אוכל להקל על בעלי בחוייה הלא נעימה ?מה ניתן לעשות בנתיים כדי להקל עליו
    והאם יש עובד \ת סוציאלית מאיזור חיפה שיכול לעזור לנו להתמודד בבעות אלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מחשיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפנות לעמותת אל סם או שרותי רווחה

    פרופ` פנחס דנון
    21/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מחשיש
    דפנה
    21/10/2009

    הייתי שמחה לקבל בדחיפות טלפון של עובד/ת סוציאלית מאיזור חיפה המטפל בתופעות לוואי הנגרמות עקב גמילה מחשיש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מחשיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול פסיכיאטרי לתופעות גמילה

    פרופ` פנחס דנון
    21/10/2009

    עובדת סוציאלית לא יכולה לעזור בתופעות גמילה לכן צריך לפנות ליועץ אצל פסיכיאטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכורה ליציאות בלילה
    אחות
    20/10/2009

    דר דנון שלום.
    יש לי אחות הצעירה ממני ב10 שנים, היא בת 23 גיל ההתבגרות שלה ארך וקשה ומרד הנעורים שלה לא נגמר, היחסים שלה לבין ההורים מתוחים טעונים מלאי כעס ואכזבה. אחותי לא לוקחת אחריות על חייה לא עובדת, לא משלמת את חשבון הפלאפון שלה ועוד ... ודבר נוסף שנמשך שנים ולא עובר היא יוצאת בכל ערב, לילה לילה, עד שעות מאוחרות: לא מכבדת את בקשות הורי לא לצאת או לא לאחר, היא נפגשת עם חברים לילה לילה . היא יכולה לצאת לחזור הביתה ואם היא תוזמן בשעה 2 בלילה היא תצא שוב... בבוקר שמנסים לשוחח איתה שנכון לה לארגן לה סדר יום מלא ומעניין היא מסכימה ומבטיחה לפתוח דף חדש, אך שמגיע הלילה היא פתאום שוכחת מכל שנאמר ומוכרחה לצאת בנוסף היא מעירה את הורי בלילה לקבל את האוטו או כסף, למרות שתקופה ארוכה הם לא נותנים לה.
    התמכרות נוספת ששייכת ליציאות היא טלפונים, היא חייבת תמיד להיות בסוג של תקשורת עם חברים יום אחד שלא היה לטלפון ממש הרגישו שהיא משתגעת והיא במצוקה.
    עד עכשיו חשבתי שזה גיל וזה עובר הורי המודאגים חושבים שסו בעיה שצריך לעזור לה.
    אשמח לתשובתך ולדעתך.
    אחות מודאגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכורה ליציאות בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאחות

    פרופ` פנחס דנון
    21/10/2009

    שלום לך

    אפשרות היחידה לשכנעה אותו להגיע ליעוץ פסיכולוגי
    הורים יכולים לתת תמיכה כספית בתני שתגיע לטיפול פסיכולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה...

    אחות
    21/10/2009

    תודה רבה אין לה בעיה להגיע חשוב היה להבין האם זו סוג של התמכרות או לא.
    זה מקובל אם בפגישה ראשונהעם פסיכולוג היא תגיע עם ליווי , היא פשוט לא מתארת את התמונה כמו שהיא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לאוכל+ממתקים
    מיכל
    20/10/2009

    שלום.
    אימי מכורה לאוכל ולממתקים. פעם היא הייתה מאוד רזה וחשבה שהיא שמנה. היום היא שוקלת 100ק''ג. יש לה חזה גדול וזה מקשה עליה לנשום.
    בכל פעם היא אומרת שהיא מתחילה דיאטה אך קונה בסתר עוגיות ושאר ממתקים.
    היא מתעצלת לצאת להליכות וקשה לה להתמיד במכון כושר.
    לאחר שראיתי איך מצבה מדרדר אמרתי לה ואף התחננתי בפניה שתרד במשקל ותתחיל דיאטה בצורה נורמלית. בכיתי וכן גם היא ולאחר מכן היא הבטיחה שהיא תתחיל דיאטה רצינית.
    אז היא הצליחה לשמור שבוע ונכנעה. אבא שלי ניסה גם כן לשכנע אותה לעשות שינוי אך הדבר לא עזר.
    היא מודעת להפרעה שלה. היא הולכת ל"שומרי משקל" אך זה לא עוזר.
    עם הזמן התחילה להתחכם. בגלל שתמיד תפסנו אותה מחביאה ממתקים,אז עכשיו היא קונה ואף מראה לנו אותם וטוענת שזה בשבילנו. אף אחד לא ביקש ממנה בכלל לקנות ואף ישנם אנשים בבית שאומרים שהם לא רוצים בכלל שיהיו ממתקים בבית,אך היא לא מתחשבת. היא קונה בכל זאת בתירוץ שזה לא לה אלא לאבי,לאחי ולי.
    *חשוב להזכיר שכשהיא לא קונה ממתקים היא אוכלת המון ויותר מהכמות המומלצת.

    אשמח לקבל עצות כי אני ואבי כבר מיואשים לחלוטין ואף מפוחדים. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לאוכל+ממתקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה למיכל

    דפנה הלמן
    20/10/2009

    מיכל שלום,
    אכילה כפייתית הינה התמכרות כשאר ההתמכריות.אמך נזקקת לטיפול.ניתן לפנות לטיפול פסיכותרפי באמצעות קופות החולים או לפנות למיינד קליניק. קודם לכן יש להתייעץ עם רופא המשפחה לגבי מצבה הגופני.
    אשמח לענות על שאלות נוספות
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום