פורום התמכרות, התמכרויות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול אינטנסיבי ללא אישפוז
    ישי
    19/07/2009

    שלום,
    אחי במצב נפשי קשה. מאז שהוא השתחרר מצה"ל הוא סובל מעליות וירידות קיצוניות במצב הרוח ולעיתים מאבד קשר עם המציאות. פנינו למספר לא מבוטל של פסיכולוגים, אך המצב לא משתפר כבר כמה שנים. היה גם נסיון תרופתי שלא צלח.
    שמענו שיש כמה מקומות שבהם חיים בתנאי פנימיה ומיועדים למצבים שכאלו. אשמח לשמוע אם אכן הדבר קיים, מה המקרים שלהם הם מיועדים, ומה תנאי הקבלה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך אבחון מקצועי

    פרופ` פנחס דנון
    19/07/2009

    שלום,

    ישנם מרכזים פרטיים שנותנים את השרות
    לכן המלצה ראשונית היא לגשת לאחת מהמרכזים ולבנות תוכנית טיפולית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לבורסה
    בוננזה
    17/07/2009

    הבן שלי בן 20 נמצא במצב נפשי גרוע ומבקש עזרה. הוא מהמר בבורסה והפסיד כספים רבים. הו אומר שלא יכול לשלוט בכך. הוא לקח חובות.. לקח כספים ממני ללא ידיעתי ובקיצור לא שולט במעשיו.

    הוא משקר לי ולכולם.. פתח חשבונות בנקים בהרבה סניפים ולקח הלוואות.

    מה ניתן לעשות. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לבורסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לבוננזה

    דפנה הלמן
    18/07/2009

    ערב טוב לך,
    כפי שציינת ,אכן מדובר במצב נפשי.יש להפנותו לטיפול נפשי בדחיפות המירבית.יש יתרון לכך שהוא מבקש עזרה כי זה אומר שהוא מכיר במצבו וזו כבר התקדמות.
    בהצלחה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לאדם
    שירה
    15/07/2009

    היי,

    יש לי מזה שמונה שנים מערכת יחסים עם גבר נשוי.
    אני מאוהבת בו עד כלות. לא מצליחה להתנתק ממנו אפילו שהוא עושה לי רע, הקשר עושה לי רע, ואני תקועה עמוק בלי יכולת להתקדם בחיי (בת 39).
    הייתה לנו שנה של פרידה שגם במהלכה לא הצלחתי ליצור קשר אחר, לא הפסקתי לרצות אותו ולנסות בכל הכוח להחזירו לחיי. בסוף זה הצליח, וחזרתי לנקודת ההתחלה.
    אני לא מצליחה להפסיק לרצות אותו.
    ברור לי שהתמכרתי.

    יש דרך לטפל בזה?

    תודה,

    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לאדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר אובססיבי

    פרופ` פנחס דנון
    16/07/2009

    שלום לך

    לפי סיפור שלך ישנם מרכיבים טורדניים בהתנהלותך לכן המלצה הינה לפנות לפסיכולוג לצורך אבחון מקצועי וטיפול

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, ועוד משהו

    שירה
    18/07/2009

    אני גם מטופלת שנים רבות בתרופות נגד דיכאון וחרדה.

    האם אתה יכול להמליץ על מישהו/י שיתאים לטפל בי? באזור ירושלים?

    תודה רבה

    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהדסה ובקרית יובל ישנן מרפאות ל OCD

    פרופ` פנחס דנון
    19/07/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבי מכור להימורים
    רולא
    06/07/2009

    אני בת 33 , עו"ד במקצועי, אבי (בן 70 כיום) עבד שנים רבות כמנהל בית ספר, לימד אותי יחד עם אחיותיי ואחיי באוניברסיטות ולא חסך מאיתנו כלום עד שיצא לפנסיה מוקדמת והתחיל בעבודה של זכיין מפעל הפיס ואז חיינו קיבלו צבע אחר.
    תחילה לא הבנו לאן נעלמת כל ההכנסה, עד שלפני כשנתיים ובאמצע משבר רגשי משפחתי מסויים, אבי התוודא בפניי כי הוא מכור להימורים של כרטיסי החש-גד.
    מאז ניסיתי שוב ושוב לשכנע אותו לעבור טיפול, ואף נפגשתי בעצמי עם מטפל, אשר ביקש להיפגש עם אבי , וכל הניסיונות לשכנע אותו לא הצליחו, הוא איים שיתאבד אפילו, וכמובן הוא הכחיש לאחר מכן כי יש לו בעיה וכן הבטיח מדי פעם שתוך שלושה חודשים הכל יסתדר, הבטחה שלא האמנו לה אף פעם.
    הסובל העיקרי מהבעיה הינה אימי, אשר נתנה את הנשמה שלה בגידול שלנו והגיע הזמן כעת אחרי שכולנו התחתנו , שהיא וגם הוא יתפנו לעצמם ויתפנקו...
    מה שקרה במציאות הוא ההיפוך הגמור, היא סובלת וסובלת וסובלת, הוא כבר אפילו מתרשל במראהו החיצוני- אדם שהיה הולך תמיד טיפ טופ, חליפות, חולצות מכופתרות , עניבות וכו'- לא קונה לעצמו שום כלום, מסתפר רק שאמא מעירה לו.
    אני פונה אליכם בשל חסר אונים שלי, אני לא מצליחה להירדם לילות ארוכים, קשה לי על אמי וגם על אבי שעשו הכל לנו בילדותינו, וקשה לי יותר על אמי שחיה מהנדבות שלו ומסרבת בגאוותה לקבל מאיתנו כסף
    האם ניתן לטפל בו מבלי שיפגש עם גורם מקצועי, קראתי על תרופות טופמקס, דפלפט, רסיטל, זייבן , רוויה כמדכאים את הגירוי הזה בצורך להימורים, האם הוכח שהם עוזרים במקרים כאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבי מכור להימורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביך חייב להגיע לטיפול בעצמו

    פרופ` פנחס דנון
    06/07/2009

    לא ניתן לרשום או לתת תרופה פסיכיאטרית לבן אדם שלא עבר אבחון פסיכיאטרי-פסיכולוגי
    לכן תשובה לשאלתך אי אפשר לטפל בבין אדם בשלט רחוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני באמת כבר אובד עיצות
    מיקי
    28/06/2009

    אנשים יקרים,זקוק לעיצה
    בת זוגתי צורכת חגיגת על בסיס חד שבועי
    מסיימת למעלה מבקבוק וחצי וודקה בשתי יציאות למועדון בשבוע
    מעשנת חפיסת סגריות ליום
    לוקחת כדורי קלונקס על בסיס יומי
    לוקחת כדורי אפקסור על בסיס יומי
    מעשנת חשיש על בסיס יומי
    נושא הסם אינו זר לי,שהייתי בגואה למעלה משבע שנים ואני מזהה את הדרך לתיהום בהתנהגותה
    האם שילוב של החומרים הנ"ל יכול לפגוע בהריון עתידי או בעובר?
    האם יש סיכוי שע"י אהבתי ותמיכתי בלבד יהיה שינוי במצבה?
    בתודה מראש
    מיקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני באמת כבר אובד עיצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפנות ליעוץ מקצועי

    פרופ` פנחס דנון
    28/06/2009

    מצב מחייב טיפול אקטיבי
    טיפול פסיכולוגי זוגי-משפחתי ביחד והיא חייבת אבחון אצל פסיכיאטאר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות נפשית ?
    12345
    27/06/2009

    הי .. לא בטוחה שאני במקום הנכון אבל לפי הבנתי זה כן
    אז ככה ... בחיים לא חשבתי שאני אכתוב הודעה על כך בפורום אבל אני לא מוצאת דרך אחרת כרגע
    אני בת 22 .. שהייתי בגיליים שבין 16 ו 19 הייתי "משתמשת" לעיתים בסמים כגון הקוקאין והאקסטות בעיקר .. אף פעם לא התמכרתי אליהם בצורה פיזית .. גם לא שזה נעשה במשך שבוע או שבועיים ברצף .. הפסקתי אם הסמים אפילו לא זוכרת למה בדיוק (כבר שנתיים לא לקחתי כלום) ... ולאחרונה אני לא יכולה להפסיק לחשוב על קוקאין ... אני לא עושה קוק עכשיו כי אני לומדת עכשיו ודואגת לחיים שלי ולקריירה אבל המחשבה על זה לא מפסיקה להטריד אותי (עובדה לכך זה שעכשיו כבר 5 בבוקר ואני כותבת לכם במקום לישון ) ... הלכתי לטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי בקשר להפרעות שינה אבל תמיד פחדתי להזכיר את עניין הסמים . כרגע אני לא בשום טיפול פסיכולוגי ורציתי לדעת אם יש לכם פיתרון אם מי אני יכולה להיוועץ .. אבל שזה ישאר חסוי .. כלומר בלי לערב את המשפחה שלי או רופאים או אפילו את קופת החולים .. ופסיכולוג פרטי זה לא בא בחשבון כרגע מכיוון ששכר הלימוד שלי גם ככה גבוה ואין לי את הכסף להוציא על פסיכולוג פרטי
    אה וגם הפסקתי ליטול תרופות לשינה או נגד דיכאון כי אני נגד זה (נשמע מוזר חחח )

    אשמח אם תוכלו לתת לי עצות בנידון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות נפשית ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני

    12345
    27/06/2009

    שוב אני .. מצטערת שכחתי לשאול
    האם זה נקרא התמכרות נפשית והאם זה הגיוני שזה בא אחרי שנתיים שלא עשיתי קוק ?
    והאם זה הגיוני שכל פעם שאני חושבת על זה אני מתחילה אוטומטית להיות מנוזלת ולמשוך באף (תרגום גרוע מאנגלית חחח ) מבלי להסניף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות נפשית

    פרופ` פנחס דנון
    27/06/2009

    קוקאין הינו סם ממריץ עצמתי, נמכר בצורת אבקה לבנה, מזוקק מעלי צמח "קוקה", גדל ונפוץ בדרום אמריקה. הסם יוצר תחושת התרוממות הרוח (אופוריה) והשפעתו הפסיכולוגית על המשתמשים בו אינטנסיבית ביותר, אך הינה קצרת זמן באופן יחסי. (בד"כ פחות משעה). לאחר שהתחושה האופורית פגה, (תחושת התרוממות רוח לא מציאותית) וכמובן ישנה כמיהה למנת סם נוספת, עקב ירידה משמעותית במצב הרוח. קיים הדחף לחזור לתחושה "הטובה", הופך את המשתמש לצרכן. בנוסף הפחד מדיכאון שעלול להופיע לאחר אופוריה גורם לרצון לחזור על מנת סם וכך מעגל הסם או מעגל ההתמכרות.

    סרטים וסדרות כמו MIAMI VICE הראו את התפשטות הקוקאין בשנות השמונים מוקדמות לכל רחבי ארצות הברית ממקור קולומביה. עד היום קולומביה הינה ספקית גדולה ביותר של קוקאין ומשפחות פשע רבות עושקות במחירה והפצה של קוקאין בכל העולם. היו בעבר משפחות פשע גדולות כמו קרטלים שנלקחו למשפט בארצות הברית. חלק מהלבנת הון בוצעה במדינות מרכז אמריקה כמו פנמה תחת השלטון של גנרל אורטגה. גם בפנמה שלטון הסתיים במהפכה צבאית. ארצות הברית ואינטרפול מנהלים מרדף רב יבשתי כדי למנוע את התפשטות הסם. סם מוכר בשמות אחרים כמו "קריסטל", "קוק".

    שימוש בקוקאין גורם לכווץ העורקים הגורם ללחץ דם מוגבר, וקם סיכון לשבץ מוחי או להתקף לב. מהבחינה הנפשית כאשר השפעת הסם חולפת, מופיעה הרגשת דיכאון, עייפות, עצבנות וחרדה, ורצון לקחת מנת נוספת של סם, כדי להתגבר על תחושה לא טובה. הרגשת התעלות רבת עוצמה ומיד אחר כך דיכאון ועצבנות רבה. צריכתו באופן ממושך גורם להפרעות במצב הרוח, ולתחושת גופניות קשות. השימוש בקראק (עבוד גבישי בתהליך הזקוק), עלול לגרום למשתמש להתנהג באופן פרנואידי ותוקפני, וקיים סיכון לשימוש באלימות.

    חוקרים בהתמכרויות מדווחים יותר ויותר על נקודת על לחזור בשימוש בקוקאין אפילו ניתן לראות את השפעות השלילות במוח לאחר הפסקה מוחלטת של 100 יום בתעדה מגנטית מוחית (FMRI) אתר על התמכרויות מאוניברסיטה בארצות הברית תמונות מיוצגות כתובת:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ובקשה לעזרה

    12345
    27/06/2009

    תודה על הפירוט המעמיק על הסם אבל בעצם לא ענית לי על השאלה ... כלומר למה לאחרונה אני חושבת על זה כל כך הרבה ואם קיים פסיכולוג או פסיכיאטר שישאר חסוי ולא עולה הרבה כסף ... מישהו שיכול לעזור לי פנים מול פנים ושאני לא ארגיש מאויימת לדבר איתו על זה .. אולי אני פרנואידית אבל תמיד הייתה לי הרגשה שאם אני אגיד לאיש מקצוע על כך הוא "יעביר " את זה הלאה

    אמרת שקיימות תופעות לאחר הפסקת שימוש ... זה ברור שיש תופעת גמילה .. אבל אני מדברת על געגוע אחרי ששנתיים לא נגעתי בזה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו.... :(

    12345
    27/06/2009

    בבקשה תגיבו ... אני ערה כבר למעלה מ40 שעות ופשוט לא מסוגלת להפסיק לחשוב על זה ...
    אני יודעת שזה נשמע פתטי ואידיוטי והסיבה היחידה לכך שאני עדיין בבית זה מודעות עצמית גבוהה .. אני יודעת שאני לא באמת רוצה לעשות את זה אבל המחשבה מחרפנת אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה

    12345
    27/06/2009

    אני יודעת שאתם לא חייבים לי תגובה אבל אני אשמח לעצה בבקשה אני לא יודעת למי לפנות
    וסליחה על קוצר הרוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה ל12345

    דפנה הלמן
    28/06/2009

    לילה טוב לך,
    עלייך לפנות מיידית לעזרה.ניתן לפנות ללשכת רווחה באיזור מגורייך אשר יפנו אותך לטיפול סביב הגמילה..ניתן גם בשירותי הייעוץ במוסד שבו את לומדת(אוניברסיטה,מכללה).אל תהססי לפנות מיידית,אני מתרשמת שאת במצוקה!
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב תודה, הודעה אחרונה בנושא מבטיחה

    12345
    28/06/2009

    לילה טוב גם לך דפנה ותודה
    מצטערת שפתחתי פה דפים שלמים של הודעות .. הודעה אחרונה בנושא זה בפורום כאן מבטיחה
    משרד הרווחה ומקומות גמילה מפחידים אותי ואני גם לא רואה צורך ללכת לשם מפני שאני לא משתמשת בסמים כרגע
    ובקשר לאוניברסיטה .. זה מביך ללכת לטיפול שם מכיוון שאנשים שאני לומדת איתם ביום יום יראו שאני הולכת לפגישות שם ואני ממש לא רוצה בכך
    ראיתי ששניכם עובדים במקום שנקרא מיינד קליניק .. זה נמצא ממש קרוב לבית שלי ורציתי לדעת האם כדאי להגיע אליכם להתייעצות והאם זה יקר להיות אצלכם בטיפול במקרה שהייעוץ יראה נכונות לכך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא חושב שאת צריכה טיפול מקצועי

    אדיר
    29/06/2009

    בסך הכל לפי מה שאת מתארת את מרגישה לפעמים תחושת השתוקקות להרגשה הנעימה שהסם נותן ,זה לגיטימי כי אז היית בטח בתקופה יותר אינטנסיבית של מסיבות וקרחנה, והיום את קצת מתגעגעת ...גם אני בתקופה של לימודים ולפעמים בא לי להתפרק אז בכיף כל עוד שומרים על מינון נכון הכל סבבה, עדיף לדעתי לא לגעת בקוק בכלל, כי הרגשת "ההיי" שלו היא עוצמתית ביחס להמון סמים , והאשליה שהוא משרה על המשתמש גם היא גבוהה...
    אין טעם שתתיחסי להשפעות פיזיות של הקוק מבחינתך, כי זה לא רלוונטי אחרי שנתיים שלא נגעת......בקיצור הסיבה לדעתי היא שאת רוצה לחזור לרגעים הקסומים שהיו לך. אבל ברגע שתוציאי לך את זה מהראש תתחילי להנות מקסם שעוד מחכה לך...
    מקווה שאהרתי וסלחי לי אם סתם התערבתי ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאדיר

    12345
    29/06/2009

    הי אדיר ... חח אני מתחילה להתמכר לפורום .. סתם אני צוחקת
    אני ממש לא מסכימה במה שאמרת בקשר לקוקה .. ההיי שהוא נותן יותר נמוך מרוב הסמים ... הדבר שאני מתגעגעת אליו במיוחד זה הריח של זה .. השריפה הקטנה באף בזמן ההסנפה .. והטעם החמצמץ של זה שזה יורד בגרון .. שום טעם לא משתווה לזה
    אם כבר בקטע של סטלה עדיף אקסטה אבל זה לא אותו הטעם ...
    אין לי געגוע לסטלה .. יש לי געגוע לתחושה הזאת

    אגב נראה לי סטינו קצת מהנושא כאן ... הפורום נועד לבקשת עזרה מהמומחים ואנחנו פתחנו פה דיון שלם .. מצטערת

    לאמרות שעכשיו לפחות אני מרגישה לא לבד


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל12345

    אדיר
    29/06/2009

    לא אני קבעתי שההיי של הקוק הוא אחד הגבוהים מכול הסמים (למרות שגם באופן אישי זה מה שאני חושב) את מוזמנת לחפור באינטרט אם זה מעניין אותך....בכל מקרה תהיי חזקה ... לא נראה לי שהפורום פה הוא המקום ,ברוב המקרים מנסים פה להפנות לטיפול והרי ברור שיש פה אינטרס כלכלי מעבר לרעיון התמיכה שהוא נחמד וזהו..זאת ההתרשמות שלי מהאתר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאדיררר

    12345
    29/06/2009

    חחח אתה מצחיק (בלי לפגוע )
    אבל שווה לשלם 400 שקל לטיפול מאשר 400 שקל לגרם .. אני לא צודקת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו ברור

    אדיר
    29/06/2009

    אם אין שום אופציה אחרת מבחינתך ,רק טיפול מיקצועי ...
    לגבי האופן שבו מתייחסים מפעילי הפורום לדברים שמועלים פה ,זה קצת נראה כמו הרבה "העתק-הדבק" לשאלות שנשאלות כאן (ראי דוגמה לתשובה הראשונה שקיבלת בשרשור הנוכחי ,וזה קורה בהרבה שאלות שעולות כאן. כאילו מה הקשר בכלל , זה נראה כאילו הוא לא הבין את השאלה שלך בכלל !!
    מה אתה משגע תשכל עוד יותר ,בשביל זה יש וויקיפדיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאדיר

    דפנה הלמן
    30/06/2009

    אדיר שלום,
    זה אדיב מצידך שאתה מתנדב לסייע לאותה פלונית שפנתה.יחד עם זאת נדמה לי שחרגת ואף הגזמת.
    לעיתים,אנו יכולים לסייע במסגרת הפורום ולתת מידע או עיצה,אך לעיתים העניין לא מתאפשר אלא במסגרת טיפול נפשי.זה נכון שמידע יכול להתקבל גם בויקיפדיה,אך עניינו של הפורום לתת התייחסות מגורמים מקצועיים בעלי נסיון בתחום זה.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה ל12345

    דפנה הלמן
    30/06/2009

    שלום לך,
    את לא צריכה להתנצל על כך שאת פונה,בשביל זה אנחנו כאן.
    לגבי עלויות במיינד קליניק ,אני ממליצה לפנות ישירות למזכירות כיוון שלגבי טיפול רפואי,ייתכן ויש לך החזרים מקופת החולים.מספר הטלפון במזכירות הוא 03-6962745.או 03-6962733
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ?

    12345
    30/06/2009

    יעוץ ראשוני הוא בחינם או בתשלום ..כלומר פגישת התאמה אם הפסיכולוג \ פסיכיאטר (לפני תחילת הטיפול ) היא בתשלום ?
    ואם מי אני אמורה לקבוע פגישה ... יש לכם המון מטפלים שם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה ל12345

    דפנה הלמן
    01/07/2009

    ערב טוב,
    כל פגישה היא בתשלום.את יכולה לתאם עם המזכירה פגישה עימנו-מנהלי הפורום.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קניות וכסף...
    מ'
    26/06/2009

    אני בת 24 עם רקע של עבר דיכאוני , אישפוז , תרופות וכו'. אחרי 4 שנים של טיפולים יצאתי מכל בעיה.
    היום אני עובדת, לומדת, מתפקדת ומאושרת..
    בעבר היה תמידי בעיה של בזבוז כסף .. בעיקר לאחרים..
    היה לי בעיה של התמכרות לאוכל שרוב הכסף הלך לאוכל (שגם השמנתי והגעתי כמעט ל100 קילו והפרעת אכילה שממנה אני לאט לאט יוצא...)

    בשנים האחרונות אני פשוט מבזבזת את כל הכסף שלי..
    טלפון יוצ לי בין 500-700 שקל בחודש..
    אשראי יכול להגיע עד 3000 שקל..
    ואני לא משלמת שכר דירה, לא לימודים, לא חשבונות ולא כלום..
    הכל יוצא על בגדים, אוכל , טלפון, קניות ועל כלום בעצם.. שום דבר לא חשוב....
    חייבת את ההרגשה שאני קונה ,
    כל דבר שאני רואה אני קונה, ואני יודעת שאני לא אלבש או אצטרך...

    יכלתי השנה לחסוך עד 80,000 שקל בעבודה.. לא חסכתי כלום.. הכל הלך על בילויים, טלפון, אשראי ,מתנות לאחרים, בגדים ..

    מה עושים????
    תודה
    מ'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קניות וכסף...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה למ'

    דפנה הלמן
    26/06/2009

    על מנת להבין טוב יותר את הצורך שלך לקנות,יש צורך בהכרות מעמיקה יותר.ייתכן ומדובר בצורך לפצות את עצמך,או הרצון לרצות את הסביבה וייתכן שניהם גם יחד.כיוון שמדובר בהוצאות מופרזות שבסופו של דבר פוגעות בך,אני ממליצהלפנות לטיפול נפשי כדי להבין את משמעות סימפטום הקניות .
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשיש
    חלי
    23/06/2009

    אני בחורה בת 22 חד הורית לילד בן שלוש אני מעשנת חשיש כבר שמונה שנים האופן קבוע זה אומר בוקר צהרים וערב בגלל זה אני גם לא מסתדרת עם בן זוג ולא עם עבודה כל מהלך החיים שלי סביב החשיש ושאין לי אני מאוד עצבנית זה דבר שמאוד מפריע לחיים שלי והאיתי מאוד רוצה להפסיק אבל אני מרגישה שאני לא יכולה זה חזק מימני ואין לי עם מי לדבר על זה בגלל הילד שלא יקחו לי אותו  

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לחלי

    דפנה הלמן
    23/06/2009

    חלי שלום,
    החלק האופטימי שאת מודעת להשלכות ההרסניות של החשיש על חייך.על מנת לעבור גמילה, עלייך לפנות לטיפול נפשי .ניתן לפנות למרפאות בריאות הנפש באזור מגורייך,או לגורם מקצועי אחר.
    חשוב לי להדגיש כי הגמילה אינה רק פיזית, אלא מדובר גם בתהליך של גמילה נפשית ועל כן יעיל להיות בתהליך טיפולי.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכרה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לעזור

    עמי
    25/06/2009

    אני מזדהה ומבין את מצבך אנא צרי קשר לעזרה:0547849770

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • LSD - שאלה.
    נתי
    20/06/2009

    הייתי עם חברים במסיבה במועדון.
    פתאום משום מקום אני ועוד כמה חברים שלי הרגשנו מים ניטזים עלינו.
    כמובן שחשבתי שזה סתם מישהו השתעשע.
    אבל אז חבר שלי אמר בצחוק - "אולי שמו במים משהו כמו LSD ושפכו כדי שאנשים ידפקו".
    וזה באמת הלחיץ אותי.

    חזרתי הבייתה ולא הצלחתי להרדם בלילה בגלל תחושת מועקה וחרדה שהרגשתי בחזה.
    ממש פחדתי שבאמת מישהו שם איזה סם במים ובגלל זה השפריץ כדי שאנשים ידפקו.

    לא היו הזויות או דברים כאלה, פשוט תחושה חזקה של חרדה, בקושי הצלחתי להרדם ובקושי ישנתי.
    עד עכשיו אני מרגיש תחושה של עייפות וחרדה.

    האם יכול להיות שבאמת שמו במים האלה משהו כמו LSD או סם אחר וזה נכנס דרך העור או משהו כזה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    LSD - שאלה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לנתי

    דפנה הלמן
    20/06/2009

    נתי שלום,
    השפעת הסם ניכרת בעקבות שימוש דרך הפה.קרי:בבליעה.בעקבות השימוש חלים שינויים פיזיולוגיים כמו:הרחבת אישוני עיניים,עלייה בטמפרטורת הגוף,הזעה,חוסר תאבון.חוסר שינה,יובש בפה ורעד.ישנן גם תנודות רגשיות המתחלפות במהירות כמו גם מחשבות מעוררי אימה כמו הפחד לאבד שליטה ופחדי מוות.
    במידה ולא השתמשת בו אין סיבה לחשוש!
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכאטר מומחה להתמכרויות וחרדה
    מ
    17/06/2009

    אני אשמח להמלצה על פסיכאטר/ית מומחים להתמכרויות וחרדה בתל אביב

    אפשר להגיע אליך לקלינקה?

    תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכיאטרים מומחים

    פרופ` פנחס דנון
    17/06/2009

    חוץ ממני (פרטים בחתימה) ד"ר סרגיו מרצבסקי וד"ר הרמן פסיכיאטרים שמומחים בנושא באיזור תל אביב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוק דחוף לעזרה
    אורן
    15/06/2009

    אני חי עם בת זוג מזה כ6 שנים. זוגתי הינה כבת 28.
    בשנה וחצי האחרונות היא התחילה לעבוד כברמנית ובשל כך החלה לשתות באופן קבוע בעיקר בסופי שבוע. הדבר אף הידרדר לשימוש בסמים ושתיה בעיקר בסופי שבוע. הרגלי השתיה "החדשים" שלה גורמים לבעיות חמורות בחיי הזוגיות שלנו כאשר היא בהרבה מקרים מכחישה את העובדה שהיא שותה ומנסה להסתיר זאת ממני.
    הצורך והרצון לשתות גורם לה לעשות דברים שמעולם לא עשתה ולא מתאימים לאופי שלה כמו לשקר באופן קבוע ולהתנהג באופן לא רציונלי.
    חשוב לציין כי לאחרונה גם השימוש באלכוהול גבר בכך שאם בתחילה היתה שותה ערב או שניים בשבוע ורק בשעות הערב. כעת כאשר היא מתחילה לשתות הדבר מגיע לידי כך שהיא ממשיכה לשתות במשך כשלושה ימים רצופים בדרך כלל מיום חמישי ועד לראשון ברציפות.

    הדבר כמעט וגרם לפירוק הזוגיות כאשר ממש לאחרונה לאחר שיחה היא החלה להודות בעובדה כי יש לה בעיה עם השימוש באלכוהול והיא רוצה להימנע מלשתות אבל טוענת שזה חזק ממנה.
    אני זקוק לעצה כיצד אוכל לעזור לה איזה טיפול מומלץ כדי לסייע במקרה זה.
    אני מחפש פיתרון ושמעתי על כל מיני טיפולים כמו זריקה שמונעת שימוש באלכוהול וכדומה.
    אשמח אם תוכלו לעזור לי..


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוק דחוף לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורן

    פרופ` פנחס דנון
    15/06/2009

    המלצה היא טיפול פסיכיאטרי ופסיכולוגי בהקדם
    במסגרת ציבורית עמותת אפשר או אלכוהוליסטיים אנוניים
    מעון לגמילה בחיפה ובאר שבע
    או מסגרת פרטית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות למספריים
    קורל
    11/06/2009

    שלום כולם :)
    אני בת 16, ואולי זה יישמע מוזר, אבל בחודשיים האחרונים כשאני בבית אני מוצאת את עצמי לא מפסיקה להחזיק את המספריים שגוזרים איתן ציפורניים. אני משחקת איתן בציפורניים ובעור מסביב, ולפעמים סתם מחזיקה אותן ביד תוך כדי כל הפעולות הרגילות שאני עושה. אני אוכלת ציפורניים מאז ומתמיד, ואני לא פוצעת את עצמי או חותכת דברים עם המספריים. זה כבר הגיע למצב שלקחתי אותן יום אחד לבית ספר. אני מאוד מוטרדת מזה ואת האמת זה מפריע לי, למרות שזה לא מזיק לי בכלל, אז פעם אחת שמתי אותן במגירה בחדר של ההורים שלי והתאפקתי כמה שעות לא לקחת אותן אבל בסוף הייתי חייבת ולקחתי אותן ....
    אני יודעת שזה נשמע טיפשי ומוזר, וזה סתם כזה בקטנה לא מפריע לי ולא כלום ... אבל בא לי להפסיק עם זה ... מה עושים ?
    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות למספריים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפנות לעזרה פסיכולוגית

    פרופ` פנחס דנון
    12/06/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלכוהול או חיים
    תהילה
    08/06/2009

    שלום שמי תהילה אני מאשדושד אני בת 27 ומכורה 11 שנים שמיתוכם אני נקייה כמעט 4 שנים האלכוהול הפך אותי לבן אדם שונה והיום אני גאה בחיים שיש לי אני לא יגיד שהכול מושלם אבל אני שמחה בחלקי אני מצליחה לאט לאט לבנות לעצמי חיים נורמלים בלי לרוץ לשתיה בגלל בעיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלכוהול או חיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהיה חזקה ותמשכי לבנות

    פרופ` פנחס דנון
    08/06/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דנה
    05/06/2009

    מאז שאני זוכרת את עצמי יש לי מנהג נוראי של קילוף עור השפתיים עד למצב של דימום
    אני לא מודעת למה שאני עושה הידיים שלי פשוט עושות את הפעולה באופן אוטומטי
    ממה זה נובע?? והאם אי פעם אוכל להפסיק??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ??

    דנה
    07/06/2009

    יש תשובה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאנונימי

    פרופ` פנחס דנון
    09/06/2009

    -כסיסת ציפורניים אכילת בשר מסביב מוגדרות כתופעה דומה להפרעות ממשפחת חוסר שליטה על דחפים IMPULSE CONTROL DISPORDERS ובפסיכולוגיה מוכרת NAIL BITTING. בארץ אינני מכיר מאמרים או ספרים בנושא אך האם את יודעת אנגלית יכול להמליץ על שני ספרים בנושא
    IMPULSE CONTROL DISPORDERS1 של J GRANT & E HOLLANDER
    2. עבודות ומאמירם של DAN STEIN מדרום אפריקה...
    לכן מומלץ לפנות למקורות אלו כדי לקבל המלצות על גמילה...

    תוכל לקבל עזרה פסיכולוגי-תמיכתי באופן פרטי אצל פסיכולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאנונימית

    דפנה הלמן
    08/06/2009

    אנונימית שלום,
    אני מתנצלת שלא חזרתי אלייך עד כה.מדובר במנהג או בסימפטום כפייתי שיש בו שילוב של תוקפנות והתענגות מהכאב.על מנת להבין ממה זה נובע יש צורך להעמיק במידע אודותייך בנוגע להפסקת המנהג,.מומלץ להפסיק אתמול... במידה ואת מתקשה להפסיק בעצמך, מומלץ לפנות לטיפול פסיכולוגי בנושא זה.
    בהצלחה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    דנה
    08/06/2009

    האם זה מנהג נפוץ?? האם יש הרבה אנשים שזה קורה להם או שיש בי איזה פאק??
    כי כמה שכולם מעירים לי ומתחננים שאני אפסיק אני לא מצליחה, זה באמת קורה באופן אוטומטי בלי מודעות ...

    בקיצור, יכול להיות שאני לא בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ?

    דנה
    09/06/2009

    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לאנונימית

    דפנה הלמן
    09/06/2009

    אנונימית שלום,
    אני ממליצה לך לפנות לייעוץ מקצועי על מנת לפתח מודעות ל"מנהג" הזה.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רציתי לדעת מה התופעות לוואי מגמילה
    שם חסוי
    03/06/2009

    בשנה האחרונה נהגתי לשתות כל יום 2 כוסות יין לבן כדי להירדם. בזמן האחרון הכמויות גברו והבנתי שאני לא יכולה להירדם בלי זה. כשהבנתי שאני מכורה נבהלתי והחלטתי להספיק. אז קמתי ממש מוקדם ואני עושה הרבה כושר כדי להתעייף. השינה לא ממש טובה ויש קצת סיוטים אבל אני שמחה שהצלחתי להפסיק בלי שום עזרה. רציתי לשאול, האם יש תופעות לוואי מהגמילה מהיין? אני קמה כל יום עם כאב ראש, מה שלא היה לי אחרי שתיית האלכוהול, זה קשור? עוד שאלה, האם אני צריכה לקחת איזה שהם תוספי תזונה לחיזוק הגוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אצל רופא

    פרופ` פנחס דנון
    04/06/2009

    גמילה יבשה הינה קשה
    לכן המלצה היא לפנות לרופא שיכול לעזור בתקופת הגמילה (שינה, עצבנות, כאבים, עייפות, כעס, תסכול וכו') ולקבל ממנו טיפול ניקודתי-זמני

    בנוסף מומלץ לקחת VITAMIN B COMPLEX


    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום