מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול אינטנסיבי ללא אישפוזישי19/07/2009
שלום,
אחי במצב נפשי קשה. מאז שהוא השתחרר מצה"ל הוא סובל מעליות וירידות קיצוניות במצב הרוח ולעיתים מאבד קשר עם המציאות. פנינו למספר לא מבוטל של פסיכולוגים, אך המצב לא משתפר כבר כמה שנים. היה גם נסיון תרופתי שלא צלח.
שמענו שיש כמה מקומות שבהם חיים בתנאי פנימיה ומיועדים למצבים שכאלו. אשמח לשמוע אם אכן הדבר קיים, מה המקרים שלהם הם מיועדים, ומה תנאי הקבלה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך אבחון מקצועי
פרופ` פנחס דנון19/07/2009שלום,
ישנם מרכזים פרטיים שנותנים את השרות
לכן המלצה ראשונית היא לגשת לאחת מהמרכזים ולבנות תוכנית טיפולית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לבורסהבוננזה17/07/2009
הבן שלי בן 20 נמצא במצב נפשי גרוע ומבקש עזרה. הוא מהמר בבורסה והפסיד כספים רבים. הו אומר שלא יכול לשלוט בכך. הוא לקח חובות.. לקח כספים ממני ללא ידיעתי ובקיצור לא שולט במעשיו.
הוא משקר לי ולכולם.. פתח חשבונות בנקים בהרבה סניפים ולקח הלוואות.
מה ניתן לעשות. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לבוננזה
דפנה הלמן18/07/2009ערב טוב לך,
כפי שציינת ,אכן מדובר במצב נפשי.יש להפנותו לטיפול נפשי בדחיפות המירבית.יש יתרון לכך שהוא מבקש עזרה כי זה אומר שהוא מכיר במצבו וזו כבר התקדמות.
בהצלחה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לאדםשירה15/07/2009
היי,
יש לי מזה שמונה שנים מערכת יחסים עם גבר נשוי.
אני מאוהבת בו עד כלות. לא מצליחה להתנתק ממנו אפילו שהוא עושה לי רע, הקשר עושה לי רע, ואני תקועה עמוק בלי יכולת להתקדם בחיי (בת 39).
הייתה לנו שנה של פרידה שגם במהלכה לא הצלחתי ליצור קשר אחר, לא הפסקתי לרצות אותו ולנסות בכל הכוח להחזירו לחיי. בסוף זה הצליח, וחזרתי לנקודת ההתחלה.
אני לא מצליחה להפסיק לרצות אותו.
ברור לי שהתמכרתי.
יש דרך לטפל בזה?
תודה,
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר אובססיבי
פרופ` פנחס דנון16/07/2009שלום לך
לפי סיפור שלך ישנם מרכיבים טורדניים בהתנהלותך לכן המלצה הינה לפנות לפסיכולוג לצורך אבחון מקצועי וטיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ועוד משהו
שירה18/07/2009אני גם מטופלת שנים רבות בתרופות נגד דיכאון וחרדה.
האם אתה יכול להמליץ על מישהו/י שיתאים לטפל בי? באזור ירושלים?
תודה רבה
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהדסה ובקרית יובל ישנן מרפאות ל OCD
פרופ` פנחס דנון19/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבי מכור להימוריםרולא06/07/2009
אני בת 33 , עו"ד במקצועי, אבי (בן 70 כיום) עבד שנים רבות כמנהל בית ספר, לימד אותי יחד עם אחיותיי ואחיי באוניברסיטות ולא חסך מאיתנו כלום עד שיצא לפנסיה מוקדמת והתחיל בעבודה של זכיין מפעל הפיס ואז חיינו קיבלו צבע אחר.
תחילה לא הבנו לאן נעלמת כל ההכנסה, עד שלפני כשנתיים ובאמצע משבר רגשי משפחתי מסויים, אבי התוודא בפניי כי הוא מכור להימורים של כרטיסי החש-גד.
מאז ניסיתי שוב ושוב לשכנע אותו לעבור טיפול, ואף נפגשתי בעצמי עם מטפל, אשר ביקש להיפגש עם אבי , וכל הניסיונות לשכנע אותו לא הצליחו, הוא איים שיתאבד אפילו, וכמובן הוא הכחיש לאחר מכן כי יש לו בעיה וכן הבטיח מדי פעם שתוך שלושה חודשים הכל יסתדר, הבטחה שלא האמנו לה אף פעם.
הסובל העיקרי מהבעיה הינה אימי, אשר נתנה את הנשמה שלה בגידול שלנו והגיע הזמן כעת אחרי שכולנו התחתנו , שהיא וגם הוא יתפנו לעצמם ויתפנקו...
מה שקרה במציאות הוא ההיפוך הגמור, היא סובלת וסובלת וסובלת, הוא כבר אפילו מתרשל במראהו החיצוני- אדם שהיה הולך תמיד טיפ טופ, חליפות, חולצות מכופתרות , עניבות וכו'- לא קונה לעצמו שום כלום, מסתפר רק שאמא מעירה לו.
אני פונה אליכם בשל חסר אונים שלי, אני לא מצליחה להירדם לילות ארוכים, קשה לי על אמי וגם על אבי שעשו הכל לנו בילדותינו, וקשה לי יותר על אמי שחיה מהנדבות שלו ומסרבת בגאוותה לקבל מאיתנו כסף
האם ניתן לטפל בו מבלי שיפגש עם גורם מקצועי, קראתי על תרופות טופמקס, דפלפט, רסיטל, זייבן , רוויה כמדכאים את הגירוי הזה בצורך להימורים, האם הוכח שהם עוזרים במקרים כאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביך חייב להגיע לטיפול בעצמו
פרופ` פנחס דנון06/07/2009לא ניתן לרשום או לתת תרופה פסיכיאטרית לבן אדם שלא עבר אבחון פסיכיאטרי-פסיכולוגי
לכן תשובה לשאלתך אי אפשר לטפל בבין אדם בשלט רחוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני באמת כבר אובד עיצותמיקי28/06/2009
אנשים יקרים,זקוק לעיצה
בת זוגתי צורכת חגיגת על בסיס חד שבועי
מסיימת למעלה מבקבוק וחצי וודקה בשתי יציאות למועדון בשבוע
מעשנת חפיסת סגריות ליום
לוקחת כדורי קלונקס על בסיס יומי
לוקחת כדורי אפקסור על בסיס יומי
מעשנת חשיש על בסיס יומי
נושא הסם אינו זר לי,שהייתי בגואה למעלה משבע שנים ואני מזהה את הדרך לתיהום בהתנהגותה
האם שילוב של החומרים הנ"ל יכול לפגוע בהריון עתידי או בעובר?
האם יש סיכוי שע"י אהבתי ותמיכתי בלבד יהיה שינוי במצבה?
בתודה מראש
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות ליעוץ מקצועי
פרופ` פנחס דנון28/06/2009מצב מחייב טיפול אקטיבי
טיפול פסיכולוגי זוגי-משפחתי ביחד והיא חייבת אבחון אצל פסיכיאטאר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות נפשית ?1234527/06/2009
הי .. לא בטוחה שאני במקום הנכון אבל לפי הבנתי זה כן
אז ככה ... בחיים לא חשבתי שאני אכתוב הודעה על כך בפורום אבל אני לא מוצאת דרך אחרת כרגע
אני בת 22 .. שהייתי בגיליים שבין 16 ו 19 הייתי "משתמשת" לעיתים בסמים כגון הקוקאין והאקסטות בעיקר .. אף פעם לא התמכרתי אליהם בצורה פיזית .. גם לא שזה נעשה במשך שבוע או שבועיים ברצף .. הפסקתי אם הסמים אפילו לא זוכרת למה בדיוק (כבר שנתיים לא לקחתי כלום) ... ולאחרונה אני לא יכולה להפסיק לחשוב על קוקאין ... אני לא עושה קוק עכשיו כי אני לומדת עכשיו ודואגת לחיים שלי ולקריירה אבל המחשבה על זה לא מפסיקה להטריד אותי (עובדה לכך זה שעכשיו כבר 5 בבוקר ואני כותבת לכם במקום לישון ) ... הלכתי לטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי בקשר להפרעות שינה אבל תמיד פחדתי להזכיר את עניין הסמים . כרגע אני לא בשום טיפול פסיכולוגי ורציתי לדעת אם יש לכם פיתרון אם מי אני יכולה להיוועץ .. אבל שזה ישאר חסוי .. כלומר בלי לערב את המשפחה שלי או רופאים או אפילו את קופת החולים .. ופסיכולוג פרטי זה לא בא בחשבון כרגע מכיוון ששכר הלימוד שלי גם ככה גבוה ואין לי את הכסף להוציא על פסיכולוג פרטי
אה וגם הפסקתי ליטול תרופות לשינה או נגד דיכאון כי אני נגד זה (נשמע מוזר חחח )
אשמח אם תוכלו לתת לי עצות בנידון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב אני
1234527/06/2009שוב אני .. מצטערת שכחתי לשאול
האם זה נקרא התמכרות נפשית והאם זה הגיוני שזה בא אחרי שנתיים שלא עשיתי קוק ?
והאם זה הגיוני שכל פעם שאני חושבת על זה אני מתחילה אוטומטית להיות מנוזלת ולמשוך באף (תרגום גרוע מאנגלית חחח ) מבלי להסניף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתמכרות נפשית
פרופ` פנחס דנון27/06/2009קוקאין הינו סם ממריץ עצמתי, נמכר בצורת אבקה לבנה, מזוקק מעלי צמח "קוקה", גדל ונפוץ בדרום אמריקה. הסם יוצר תחושת התרוממות הרוח (אופוריה) והשפעתו הפסיכולוגית על המשתמשים בו אינטנסיבית ביותר, אך הינה קצרת זמן באופן יחסי. (בד"כ פחות משעה). לאחר שהתחושה האופורית פגה, (תחושת התרוממות רוח לא מציאותית) וכמובן ישנה כמיהה למנת סם נוספת, עקב ירידה משמעותית במצב הרוח. קיים הדחף לחזור לתחושה "הטובה", הופך את המשתמש לצרכן. בנוסף הפחד מדיכאון שעלול להופיע לאחר אופוריה גורם לרצון לחזור על מנת סם וכך מעגל הסם או מעגל ההתמכרות.
סרטים וסדרות כמו MIAMI VICE הראו את התפשטות הקוקאין בשנות השמונים מוקדמות לכל רחבי ארצות הברית ממקור קולומביה. עד היום קולומביה הינה ספקית גדולה ביותר של קוקאין ומשפחות פשע רבות עושקות במחירה והפצה של קוקאין בכל העולם. היו בעבר משפחות פשע גדולות כמו קרטלים שנלקחו למשפט בארצות הברית. חלק מהלבנת הון בוצעה במדינות מרכז אמריקה כמו פנמה תחת השלטון של גנרל אורטגה. גם בפנמה שלטון הסתיים במהפכה צבאית. ארצות הברית ואינטרפול מנהלים מרדף רב יבשתי כדי למנוע את התפשטות הסם. סם מוכר בשמות אחרים כמו "קריסטל", "קוק".
שימוש בקוקאין גורם לכווץ העורקים הגורם ללחץ דם מוגבר, וקם סיכון לשבץ מוחי או להתקף לב. מהבחינה הנפשית כאשר השפעת הסם חולפת, מופיעה הרגשת דיכאון, עייפות, עצבנות וחרדה, ורצון לקחת מנת נוספת של סם, כדי להתגבר על תחושה לא טובה. הרגשת התעלות רבת עוצמה ומיד אחר כך דיכאון ועצבנות רבה. צריכתו באופן ממושך גורם להפרעות במצב הרוח, ולתחושת גופניות קשות. השימוש בקראק (עבוד גבישי בתהליך הזקוק), עלול לגרום למשתמש להתנהג באופן פרנואידי ותוקפני, וקיים סיכון לשימוש באלימות.
חוקרים בהתמכרויות מדווחים יותר ויותר על נקודת על לחזור בשימוש בקוקאין אפילו ניתן לראות את השפעות השלילות במוח לאחר הפסקה מוחלטת של 100 יום בתעדה מגנטית מוחית (FMRI) אתר על התמכרויות מאוניברסיטה בארצות הברית תמונות מיוצגות כתובת:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ובקשה לעזרה
1234527/06/2009תודה על הפירוט המעמיק על הסם אבל בעצם לא ענית לי על השאלה ... כלומר למה לאחרונה אני חושבת על זה כל כך הרבה ואם קיים פסיכולוג או פסיכיאטר שישאר חסוי ולא עולה הרבה כסף ... מישהו שיכול לעזור לי פנים מול פנים ושאני לא ארגיש מאויימת לדבר איתו על זה .. אולי אני פרנואידית אבל תמיד הייתה לי הרגשה שאם אני אגיד לאיש מקצוע על כך הוא "יעביר " את זה הלאה
אמרת שקיימות תופעות לאחר הפסקת שימוש ... זה ברור שיש תופעת גמילה .. אבל אני מדברת על געגוע אחרי ששנתיים לא נגעתי בזה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנו.... :(
1234527/06/2009בבקשה תגיבו ... אני ערה כבר למעלה מ40 שעות ופשוט לא מסוגלת להפסיק לחשוב על זה ...
אני יודעת שזה נשמע פתטי ואידיוטי והסיבה היחידה לכך שאני עדיין בבית זה מודעות עצמית גבוהה .. אני יודעת שאני לא באמת רוצה לעשות את זה אבל המחשבה מחרפנת אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה
1234527/06/2009אני יודעת שאתם לא חייבים לי תגובה אבל אני אשמח לעצה בבקשה אני לא יודעת למי לפנות
וסליחה על קוצר הרוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה ל12345
דפנה הלמן28/06/2009לילה טוב לך,
עלייך לפנות מיידית לעזרה.ניתן לפנות ללשכת רווחה באיזור מגורייך אשר יפנו אותך לטיפול סביב הגמילה..ניתן גם בשירותי הייעוץ במוסד שבו את לומדת(אוניברסיטה,מכללה).אל תהססי לפנות מיידית,אני מתרשמת שאת במצוקה!
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה, הודעה אחרונה בנושא מבטיחה
1234528/06/2009לילה טוב גם לך דפנה ותודה
מצטערת שפתחתי פה דפים שלמים של הודעות .. הודעה אחרונה בנושא זה בפורום כאן מבטיחה
משרד הרווחה ומקומות גמילה מפחידים אותי ואני גם לא רואה צורך ללכת לשם מפני שאני לא משתמשת בסמים כרגע
ובקשר לאוניברסיטה .. זה מביך ללכת לטיפול שם מכיוון שאנשים שאני לומדת איתם ביום יום יראו שאני הולכת לפגישות שם ואני ממש לא רוצה בכך
ראיתי ששניכם עובדים במקום שנקרא מיינד קליניק .. זה נמצא ממש קרוב לבית שלי ורציתי לדעת האם כדאי להגיע אליכם להתייעצות והאם זה יקר להיות אצלכם בטיפול במקרה שהייעוץ יראה נכונות לכך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא חושב שאת צריכה טיפול מקצועי
אדיר29/06/2009בסך הכל לפי מה שאת מתארת את מרגישה לפעמים תחושת השתוקקות להרגשה הנעימה שהסם נותן ,זה לגיטימי כי אז היית בטח בתקופה יותר אינטנסיבית של מסיבות וקרחנה, והיום את קצת מתגעגעת ...גם אני בתקופה של לימודים ולפעמים בא לי להתפרק אז בכיף כל עוד שומרים על מינון נכון הכל סבבה, עדיף לדעתי לא לגעת בקוק בכלל, כי הרגשת "ההיי" שלו היא עוצמתית ביחס להמון סמים , והאשליה שהוא משרה על המשתמש גם היא גבוהה...
אין טעם שתתיחסי להשפעות פיזיות של הקוק מבחינתך, כי זה לא רלוונטי אחרי שנתיים שלא נגעת......בקיצור הסיבה לדעתי היא שאת רוצה לחזור לרגעים הקסומים שהיו לך. אבל ברגע שתוציאי לך את זה מהראש תתחילי להנות מקסם שעוד מחכה לך...
מקווה שאהרתי וסלחי לי אם סתם התערבתי ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאדיר
1234529/06/2009הי אדיר ... חח אני מתחילה להתמכר לפורום .. סתם אני צוחקת
אני ממש לא מסכימה במה שאמרת בקשר לקוקה .. ההיי שהוא נותן יותר נמוך מרוב הסמים ... הדבר שאני מתגעגעת אליו במיוחד זה הריח של זה .. השריפה הקטנה באף בזמן ההסנפה .. והטעם החמצמץ של זה שזה יורד בגרון .. שום טעם לא משתווה לזה
אם כבר בקטע של סטלה עדיף אקסטה אבל זה לא אותו הטעם ...
אין לי געגוע לסטלה .. יש לי געגוע לתחושה הזאת
אגב נראה לי סטינו קצת מהנושא כאן ... הפורום נועד לבקשת עזרה מהמומחים ואנחנו פתחנו פה דיון שלם .. מצטערת
לאמרות שעכשיו לפחות אני מרגישה לא לבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל12345
אדיר29/06/2009לא אני קבעתי שההיי של הקוק הוא אחד הגבוהים מכול הסמים (למרות שגם באופן אישי זה מה שאני חושב) את מוזמנת לחפור באינטרט אם זה מעניין אותך....בכל מקרה תהיי חזקה ... לא נראה לי שהפורום פה הוא המקום ,ברוב המקרים מנסים פה להפנות לטיפול והרי ברור שיש פה אינטרס כלכלי מעבר לרעיון התמיכה שהוא נחמד וזהו..זאת ההתרשמות שלי מהאתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאדיררר
1234529/06/2009חחח אתה מצחיק (בלי לפגוע )
אבל שווה לשלם 400 שקל לטיפול מאשר 400 שקל לגרם .. אני לא צודקת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנו ברור
אדיר29/06/2009אם אין שום אופציה אחרת מבחינתך ,רק טיפול מיקצועי ...
לגבי האופן שבו מתייחסים מפעילי הפורום לדברים שמועלים פה ,זה קצת נראה כמו הרבה "העתק-הדבק" לשאלות שנשאלות כאן (ראי דוגמה לתשובה הראשונה שקיבלת בשרשור הנוכחי ,וזה קורה בהרבה שאלות שעולות כאן. כאילו מה הקשר בכלל , זה נראה כאילו הוא לא הבין את השאלה שלך בכלל !!
מה אתה משגע תשכל עוד יותר ,בשביל זה יש וויקיפדיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לאדיר
דפנה הלמן30/06/2009אדיר שלום,
זה אדיב מצידך שאתה מתנדב לסייע לאותה פלונית שפנתה.יחד עם זאת נדמה לי שחרגת ואף הגזמת.
לעיתים,אנו יכולים לסייע במסגרת הפורום ולתת מידע או עיצה,אך לעיתים העניין לא מתאפשר אלא במסגרת טיפול נפשי.זה נכון שמידע יכול להתקבל גם בויקיפדיה,אך עניינו של הפורום לתת התייחסות מגורמים מקצועיים בעלי נסיון בתחום זה.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה ל12345
דפנה הלמן30/06/2009שלום לך,
את לא צריכה להתנצל על כך שאת פונה,בשביל זה אנחנו כאן.
לגבי עלויות במיינד קליניק ,אני ממליצה לפנות ישירות למזכירות כיוון שלגבי טיפול רפואי,ייתכן ויש לך החזרים מקופת החולים.מספר הטלפון במזכירות הוא 03-6962745.או 03-6962733
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה?
1234530/06/2009יעוץ ראשוני הוא בחינם או בתשלום ..כלומר פגישת התאמה אם הפסיכולוג \ פסיכיאטר (לפני תחילת הטיפול ) היא בתשלום ?
ואם מי אני אמורה לקבוע פגישה ... יש לכם המון מטפלים שם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה ל12345
דפנה הלמן01/07/2009ערב טוב,
כל פגישה היא בתשלום.את יכולה לתאם עם המזכירה פגישה עימנו-מנהלי הפורום.
בברכה,
דפנה הלמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קניות וכסף...מ'26/06/2009
אני בת 24 עם רקע של עבר דיכאוני , אישפוז , תרופות וכו'. אחרי 4 שנים של טיפולים יצאתי מכל בעיה.
היום אני עובדת, לומדת, מתפקדת ומאושרת..
בעבר היה תמידי בעיה של בזבוז כסף .. בעיקר לאחרים..
היה לי בעיה של התמכרות לאוכל שרוב הכסף הלך לאוכל (שגם השמנתי והגעתי כמעט ל100 קילו והפרעת אכילה שממנה אני לאט לאט יוצא...)
בשנים האחרונות אני פשוט מבזבזת את כל הכסף שלי..
טלפון יוצ לי בין 500-700 שקל בחודש..
אשראי יכול להגיע עד 3000 שקל..
ואני לא משלמת שכר דירה, לא לימודים, לא חשבונות ולא כלום..
הכל יוצא על בגדים, אוכל , טלפון, קניות ועל כלום בעצם.. שום דבר לא חשוב....
חייבת את ההרגשה שאני קונה ,
כל דבר שאני רואה אני קונה, ואני יודעת שאני לא אלבש או אצטרך...
יכלתי השנה לחסוך עד 80,000 שקל בעבודה.. לא חסכתי כלום.. הכל הלך על בילויים, טלפון, אשראי ,מתנות לאחרים, בגדים ..
מה עושים????
תודה
מ'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה למ'
דפנה הלמן26/06/2009על מנת להבין טוב יותר את הצורך שלך לקנות,יש צורך בהכרות מעמיקה יותר.ייתכן ומדובר בצורך לפצות את עצמך,או הרצון לרצות את הסביבה וייתכן שניהם גם יחד.כיוון שמדובר בהוצאות מופרזות שבסופו של דבר פוגעות בך,אני ממליצהלפנות לטיפול נפשי כדי להבין את משמעות סימפטום הקניות .
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשישחלי23/06/2009
אני בחורה בת 22 חד הורית לילד בן שלוש אני מעשנת חשיש כבר שמונה שנים האופן קבוע זה אומר בוקר צהרים וערב בגלל זה אני גם לא מסתדרת עם בן זוג ולא עם עבודה כל מהלך החיים שלי סביב החשיש ושאין לי אני מאוד עצבנית זה דבר שמאוד מפריע לחיים שלי והאיתי מאוד רוצה להפסיק אבל אני מרגישה שאני לא יכולה זה חזק מימני ואין לי עם מי לדבר על זה בגלל הילד שלא יקחו לי אותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לחלי
דפנה הלמן23/06/2009חלי שלום,
החלק האופטימי שאת מודעת להשלכות ההרסניות של החשיש על חייך.על מנת לעבור גמילה, עלייך לפנות לטיפול נפשי .ניתן לפנות למרפאות בריאות הנפש באזור מגורייך,או לגורם מקצועי אחר.
חשוב לי להדגיש כי הגמילה אינה רק פיזית, אלא מדובר גם בתהליך של גמילה נפשית ועל כן יעיל להיות בתהליך טיפולי.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכרה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לעזור
עמי25/06/2009אני מזדהה ומבין את מצבך אנא צרי קשר לעזרה:0547849770
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- LSD - שאלה.נתי20/06/2009
הייתי עם חברים במסיבה במועדון.
פתאום משום מקום אני ועוד כמה חברים שלי הרגשנו מים ניטזים עלינו.
כמובן שחשבתי שזה סתם מישהו השתעשע.
אבל אז חבר שלי אמר בצחוק - "אולי שמו במים משהו כמו LSD ושפכו כדי שאנשים ידפקו".
וזה באמת הלחיץ אותי.
חזרתי הבייתה ולא הצלחתי להרדם בלילה בגלל תחושת מועקה וחרדה שהרגשתי בחזה.
ממש פחדתי שבאמת מישהו שם איזה סם במים ובגלל זה השפריץ כדי שאנשים ידפקו.
לא היו הזויות או דברים כאלה, פשוט תחושה חזקה של חרדה, בקושי הצלחתי להרדם ובקושי ישנתי.
עד עכשיו אני מרגיש תחושה של עייפות וחרדה.
האם יכול להיות שבאמת שמו במים האלה משהו כמו LSD או סם אחר וזה נכנס דרך העור או משהו כזה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לנתי
דפנה הלמן20/06/2009נתי שלום,
השפעת הסם ניכרת בעקבות שימוש דרך הפה.קרי:בבליעה.בעקבות השימוש חלים שינויים פיזיולוגיים כמו:הרחבת אישוני עיניים,עלייה בטמפרטורת הגוף,הזעה,חוסר תאבון.חוסר שינה,יובש בפה ורעד.ישנן גם תנודות רגשיות המתחלפות במהירות כמו גם מחשבות מעוררי אימה כמו הפחד לאבד שליטה ופחדי מוות.
במידה ולא השתמשת בו אין סיבה לחשוש!
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסיכאטר מומחה להתמכרויות וחרדהמ17/06/2009
אני אשמח להמלצה על פסיכאטר/ית מומחים להתמכרויות וחרדה בתל אביב
אפשר להגיע אליך לקלינקה?
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסיכיאטרים מומחים
פרופ` פנחס דנון17/06/2009חוץ ממני (פרטים בחתימה) ד"ר סרגיו מרצבסקי וד"ר הרמן פסיכיאטרים שמומחים בנושא באיזור תל אביב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוק דחוף לעזרהאורן15/06/2009
אני חי עם בת זוג מזה כ6 שנים. זוגתי הינה כבת 28.
בשנה וחצי האחרונות היא התחילה לעבוד כברמנית ובשל כך החלה לשתות באופן קבוע בעיקר בסופי שבוע. הדבר אף הידרדר לשימוש בסמים ושתיה בעיקר בסופי שבוע. הרגלי השתיה "החדשים" שלה גורמים לבעיות חמורות בחיי הזוגיות שלנו כאשר היא בהרבה מקרים מכחישה את העובדה שהיא שותה ומנסה להסתיר זאת ממני.
הצורך והרצון לשתות גורם לה לעשות דברים שמעולם לא עשתה ולא מתאימים לאופי שלה כמו לשקר באופן קבוע ולהתנהג באופן לא רציונלי.
חשוב לציין כי לאחרונה גם השימוש באלכוהול גבר בכך שאם בתחילה היתה שותה ערב או שניים בשבוע ורק בשעות הערב. כעת כאשר היא מתחילה לשתות הדבר מגיע לידי כך שהיא ממשיכה לשתות במשך כשלושה ימים רצופים בדרך כלל מיום חמישי ועד לראשון ברציפות.
הדבר כמעט וגרם לפירוק הזוגיות כאשר ממש לאחרונה לאחר שיחה היא החלה להודות בעובדה כי יש לה בעיה עם השימוש באלכוהול והיא רוצה להימנע מלשתות אבל טוענת שזה חזק ממנה.
אני זקוק לעצה כיצד אוכל לעזור לה איזה טיפול מומלץ כדי לסייע במקרה זה.
אני מחפש פיתרון ושמעתי על כל מיני טיפולים כמו זריקה שמונעת שימוש באלכוהול וכדומה.
אשמח אם תוכלו לעזור לי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורן
פרופ` פנחס דנון15/06/2009המלצה היא טיפול פסיכיאטרי ופסיכולוגי בהקדם
במסגרת ציבורית עמותת אפשר או אלכוהוליסטיים אנוניים
מעון לגמילה בחיפה ובאר שבע
או מסגרת פרטית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות למספרייםקורל11/06/2009
שלום כולם :)
אני בת 16, ואולי זה יישמע מוזר, אבל בחודשיים האחרונים כשאני בבית אני מוצאת את עצמי לא מפסיקה להחזיק את המספריים שגוזרים איתן ציפורניים. אני משחקת איתן בציפורניים ובעור מסביב, ולפעמים סתם מחזיקה אותן ביד תוך כדי כל הפעולות הרגילות שאני עושה. אני אוכלת ציפורניים מאז ומתמיד, ואני לא פוצעת את עצמי או חותכת דברים עם המספריים. זה כבר הגיע למצב שלקחתי אותן יום אחד לבית ספר. אני מאוד מוטרדת מזה ואת האמת זה מפריע לי, למרות שזה לא מזיק לי בכלל, אז פעם אחת שמתי אותן במגירה בחדר של ההורים שלי והתאפקתי כמה שעות לא לקחת אותן אבל בסוף הייתי חייבת ולקחתי אותן ....
אני יודעת שזה נשמע טיפשי ומוזר, וזה סתם כזה בקטנה לא מפריע לי ולא כלום ... אבל בא לי להפסיק עם זה ... מה עושים ?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות לעזרה פסיכולוגית
פרופ` פנחס דנון12/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלכוהול או חייםתהילה08/06/2009
שלום שמי תהילה אני מאשדושד אני בת 27 ומכורה 11 שנים שמיתוכם אני נקייה כמעט 4 שנים האלכוהול הפך אותי לבן אדם שונה והיום אני גאה בחיים שיש לי אני לא יגיד שהכול מושלם אבל אני שמחה בחלקי אני מצליחה לאט לאט לבנות לעצמי חיים נורמלים בלי לרוץ לשתיה בגלל בעיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תהיה חזקה ותמשכי לבנות
פרופ` פנחס דנון08/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדנה05/06/2009
מאז שאני זוכרת את עצמי יש לי מנהג נוראי של קילוף עור השפתיים עד למצב של דימום
אני לא מודעת למה שאני עושה הידיים שלי פשוט עושות את הפעולה באופן אוטומטי
ממה זה נובע?? והאם אי פעם אוכל להפסיק??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ??
דנה07/06/2009יש תשובה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאנונימי
פרופ` פנחס דנון09/06/2009-כסיסת ציפורניים אכילת בשר מסביב מוגדרות כתופעה דומה להפרעות ממשפחת חוסר שליטה על דחפים IMPULSE CONTROL DISPORDERS ובפסיכולוגיה מוכרת NAIL BITTING. בארץ אינני מכיר מאמרים או ספרים בנושא אך האם את יודעת אנגלית יכול להמליץ על שני ספרים בנושא
IMPULSE CONTROL DISPORDERS1 של J GRANT & E HOLLANDER
2. עבודות ומאמירם של DAN STEIN מדרום אפריקה...
לכן מומלץ לפנות למקורות אלו כדי לקבל המלצות על גמילה...
תוכל לקבל עזרה פסיכולוגי-תמיכתי באופן פרטי אצל פסיכולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לאנונימית
דפנה הלמן08/06/2009אנונימית שלום,
אני מתנצלת שלא חזרתי אלייך עד כה.מדובר במנהג או בסימפטום כפייתי שיש בו שילוב של תוקפנות והתענגות מהכאב.על מנת להבין ממה זה נובע יש צורך להעמיק במידע אודותייך בנוגע להפסקת המנהג,.מומלץ להפסיק אתמול... במידה ואת מתקשה להפסיק בעצמך, מומלץ לפנות לטיפול פסיכולוגי בנושא זה.
בהצלחה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
דנה08/06/2009האם זה מנהג נפוץ?? האם יש הרבה אנשים שזה קורה להם או שיש בי איזה פאק??
כי כמה שכולם מעירים לי ומתחננים שאני אפסיק אני לא מצליחה, זה באמת קורה באופן אוטומטי בלי מודעות ...
בקיצור, יכול להיות שאני לא בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה?
דנה09/06/2009?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לאנונימית
דפנה הלמן09/06/2009אנונימית שלום,
אני ממליצה לך לפנות לייעוץ מקצועי על מנת לפתח מודעות ל"מנהג" הזה.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי לדעת מה התופעות לוואי מגמילהשם חסוי03/06/2009
בשנה האחרונה נהגתי לשתות כל יום 2 כוסות יין לבן כדי להירדם. בזמן האחרון הכמויות גברו והבנתי שאני לא יכולה להירדם בלי זה. כשהבנתי שאני מכורה נבהלתי והחלטתי להספיק. אז קמתי ממש מוקדם ואני עושה הרבה כושר כדי להתעייף. השינה לא ממש טובה ויש קצת סיוטים אבל אני שמחה שהצלחתי להפסיק בלי שום עזרה. רציתי לשאול, האם יש תופעות לוואי מהגמילה מהיין? אני קמה כל יום עם כאב ראש, מה שלא היה לי אחרי שתיית האלכוהול, זה קשור? עוד שאלה, האם אני צריכה לקחת איזה שהם תוספי תזונה לחיזוק הגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אצל רופא
פרופ` פנחס דנון04/06/2009גמילה יבשה הינה קשה
לכן המלצה היא לפנות לרופא שיכול לעזור בתקופת הגמילה (שינה, עצבנות, כאבים, עייפות, כעס, תסכול וכו') ולקבל ממנו טיפול ניקודתי-זמני
בנוסף מומלץ לקחת VITAMIN B COMPLEX
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

