פורום התמכרות, התמכרויות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ד"ר דנון וד"ר הלמן שלום רב
    תותי
    28/01/2009

    מה שלומכם? יש לי שאלה. אני מכירה בחור צעיר שאובחן כחרדתי, ועל כן נוטל כדור "סרוקסט" על בסיס יומי. אותו בחור גם עושה "סמים קלים" עם חברים, כגון באנגים וג'ונטים. (שימוש עצמי). לפני זמן לא רב קראתי כתבה על כך שערבוב כדור נגד דיכאון עם סמים מאין אלו, הם "מתכון מנצח" לסכיזופרניה בעתיד או פתח להפרעות נפש נוספות, וכמו כן גם נזק פיזי. הייתי רוצה בבקשה לדעת מהם הסיכונים שבשימוש סמים אלו יחד עם כדורי נוגדי חרדה, סיכון להווה ולעתיד. תודה רבה, ממתינה לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתותי

    פרופ` פנחס דנון
    28/01/2009

    השימוש בקנאביס (מאריחואנה, חשיש) נחשב בדרך-כלל לבלתי מזיק, ורבים טוענים כי למעשה מדובר בסם קל ובטוח. אך מאמרים שפורסמו מצוות מיינד קליניק ברשותו של פרופי פנחס דנון מדווחים על מספר תופעות גופניות ונפשיות עקב שימוש.

    הקנאביס, מבחינה נפשית עלול לגרום לרבים מהמשתמשים בו חרדות, דיכאונות, לפגוע בחשיבה ובתנועה, ולהשרות פסיכוזות כמחשבות שווא כמו גדלות, פרנויות, מחשבות משיחיות והזיות. הקנאביס פופולארי בעיקר בקרב גילי 20 עד 40. בסקר שנערך לאחרונה באירופה נמצא כי 60% מהסטודנטים בבריטניה ניסו לעשן את הצמח, ו 20% משתמשים בו באופן קבוע. חלק מהמשתמשים ציינו כי הם מעשנים 15 ג'וינטים או יותר ביום.

    לפי המשתמשים כמעשנים בצמח קנאביס גורם לתחושה האופורית, לשימוש קבוע בצמח עלולות להיות תופעות לוואי רציניות כגון: פגיעה בזיכרון, בריכוז, וביכולת לעבד מידע מורכב. היום ידוע אם הפגיעה הקוגנטיבית במעשנים כבדים אפילו יש חשש למצב בלתי הפיך. עוד מצוין, כי בניגוד לאמונה הרווחת, משתמשים כרוניים עלולים לפתח סבילות ותלות בצמח אשר עלולה להוביל לסימני נסיגה בדומה לאלכוהול ותרופות אופיאטיות. שימוש כרוני בצמח אף עלול להגביר את הסיכון לדלקת הסימפונות ולאמפיזמה (מחלת ריאות), שכן עישון של שניים או שלושה ג'וינטים ליום מקביל לעישון של כ 20 סיגריות.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לתותי

    דפנה הלמן
    28/01/2009

    תותי שלום,
    אכן השילוב בין סמים לבין כדורים נוגדי חרדה הינו שילוב מזיק,כפי שציין פרופ' דנון.הייתי ממליצה למכר שלך לפנות לטיפול נפשי ולא לעשות לעצמו טיפול קרי:שימוש בסמים, שיש לו השפעות הרסניות לגופו ולנפשו.
    אשמח לענות לשאלות נוספות,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר הלמן או פרופ' דנון

    תותי
    30/01/2009

    לצערי אני לא בקשר עם הבחור. אך ממה שאני יודעת, על בסיס יומי או כמעט יומי הוא יושב עם חברים בכיף ומעשן באנגים, יש מצב שגם ג'וינטים. אמרתי לו פעם שהכדורים שהוא נוטל יחד עם מה שהוא מעשן, בטוח לא עושה לו טוב. הוא צחק ואמר משהו בסגנון של "גם ככה נמות, אם לא מזה אז ממשהו אחר". הוא בחור נבון וקשה לי לשמוע עליו מחברים שלו שכל יום זה מה שהוא עושה. מי אני שאתערב, זה מה שבא לו והוא לא מכור, ככה כיף לו והוא אחראי לעצמו. יש משהו מסוים שהוא צריך לדעת או להיזהר ממנו, בנוסף למה שכתבתם כאן? תודה רבה, שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לתותי

    דפנה הלמן
    30/01/2009

    תותי שלום,
    כיוון שאת לא בקשר עימו,אז הייתי רוצה להגיד לך שכפי שצויין, שימוש בחשיש בעל השפעות הרסניות ברמה הפיזיולוגית ואף ברמה הנפשית.קל וחומר אם מדובר בשילוב תרופות פסיכיאטריות.
    הייתי מציעה לך להתעניין בתחומים אחרים .
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך.... מצטער
    מיטל
    25/01/2009

    גבוה במיוחד ועכשיו אני כל היום מעשן את זה וכשנגמר אני נכנס לדיכאון ורייקנות ורץ לקנות שוב הבעיה שאני לא יכול לצאת מזה אני כבר נשוי ומבזבז על זה הרבה כסף ואשתי לא מבינה אני חייב להפסיק איך עושים את זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך.... מצטער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונן

    יעל
    25/01/2009

    אתה יכול לפנות לתחנות השונות לטיפול בהתמכרויות באיזור מגוריך.תוכל לקבל שם עזרה בגמילה והרבה,הרבה תמיכה גם לך וגם לבני המשפחה.אם אתה באמת רוצה להפסיק,כדאי ורצוי כבר היום. אפשר להגיע לפגישת n.a. שם תוכל לקבל עזרה,תמיכה וכתובת לפנות אליה לקבלת עזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לרונן

    דפנה הלמן
    25/01/2009

    רונן שלום,
    ההפסקות שבכתיבה שלך והמשפטים הקצרים העבירו אליי את החוויה הקיומית שלך:חוסר רצף וריק
    אני מתרשמת שאתה במצוקה גדולה ואני ממליצה לך לפנות לטיפול ה-י-ו-ם.ניתן לפנות למיינד קליניק,03-6962745 לקבלת טיפול רפואי פסיכולוגי.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי לך לפנות למקומות המתמחים

    ברקו
    30/01/2009

    פנה למקומות המתמחים בבעיות סמים, תוכל לפנות לתחנות אל-סם הקרובות אליך בתור התחלה , הם יוכלו לעזור לך או לכוון אותך למקום מתאים. מניסיון, כל היתר כמו היפנוזה, שיאצו, מינד משין ומינד קונטרול, קריסטלים וכו' יכולים להיות "תוספי מזון" לתרופה האמיתית. בהצלחה חביבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • א ל כ ו ה ו ל
    יניב
    25/01/2009

    חבר שלי בן 37 נשוי ואב ל3. נשוי כ 13 שנה. מסתבר שב 15 שנים האחרונות עבר הרבה צרות:בת חולה אבא משותק שנפטר לפי כשנה וחצי. מה שנודע לא מזמן שהיתה גם אהבה נכזבת. מזה כשלוש שנים החל להתכתב עם אהבת נעוריו, מה שכנראה הכניס אותו לדכאון והוא התחיל לשתות. כיום הוא שותה הרבה וגם נוטל כדורי ווליום. נשלח לגמילה אך סרב להשאר שם. לעיתים מתעצבן מאיים ברצח, ואף לעיתים מחזיק סכין סמוך למיטתו. אישתו אמו ואחיו נואשים, הוא לא מסוגל להפסיק ולא מוכן להתאשפז במקום סגור. בינתיים הוא פצצה מתקתקת... עד היום ביקר מספר פעמים במרכז לבריאות הנפש בב"ש אצל דר אלכס. היום יצא ממעצר לאחר שאשתו התלוננה שנהג באלימות מסויימת וכעת הוא בצו הרחקה. כל יום שעובר הסכנה לסביבה ולו קיימת מה עושים עם אחד כזה??? אין גמילה בכפייה?? בפסיכיאטרי הוא אובחן כאדם שפוי ולא חולה נפש. הבעייה בעצם שהוא חולה כשהוא שתויי וזה מעיין פיצול אשיות (לדעתי בכל אופן), אנא אני זועק לעזרה ומנסה להציל אדם יקר כלכך אודה לתשובה מהירה!!! תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    א ל כ ו ה ו ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה ליניב

    דפנה הלמן
    25/01/2009

    יניב שלום,
    אכן אין במדינת ישראל חוק שכופה גמילה מאלכוהול או סמים.לפיכך לא ניתן לכפות עליו טיפול.יחד עם זאת אישפוז רצוני במחלקה סגורה לצורך גמילה, זו האופצייה המתאימה עבור חברך .יש לעמוד בקשר עם המרכז לבריאות הנפש בבאר שבע לצורך בדיקת אישפוזו .טיפול פסיכותרפי יעיל יסייע ביצירת המוטיבציה לגמילה.
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ליז
    20/01/2009

    שלום אני רואה מסביבי בחורים ובחורות שמעשנים חשיש , אם זה בבאנגים או בגוינטים על בסיס יומי לא ראיתי אצלהם תופעות לוואי שליליות, הם מתפקדים היטב, עובדים וכו שאלתי- האם החשיש אינו מזיק כמו שחושבים? האם זה באמת סם קל כמו סיגריה ולא יותר מזה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליז

    פרופ` פנחס דנון
    21/01/2009

    השימוש בקנאביס (מאריחואנה, חשיש) נחשב בדרך-כלל לבלתי מזיק, ורבים טוענים כי למעשה מדובר בסם קל ובטוח. אך מאמרים שפורסמו מצוות מיינד קליניק ברשותו של פרופי פנחס דנון מדווחים על מספר תופעות גופניות ונפשיות עקב שימוש.

    הקנאביס, מבחינה נפשית עלול לגרום לרבים מהמשתמשים בו חרדות, דיכאונות, לפגוע בחשיבה ובתנועה, ולהשרות פסיכוזות כמחשבות שווא כמו גדלות, פרנויות, מחשבות משיחיות והזיות. הקנאביס פופולארי בעיקר בקרב גילי 20 עד 40. בסקר שנערך לאחרונה באירופה נמצא כי 60% מהסטודנטים בבריטניה ניסו לעשן את הצמח, ו 20% משתמשים בו באופן קבוע. חלק מהמשתמשים ציינו כי הם מעשנים 15 ג'וינטים או יותר ביום.

    לפי המשתמשים כמעשנים בצמח קנאביס גורם לתחושה האופורית, לשימוש קבוע בצמח עלולות להיות תופעות לוואי רציניות כגון: פגיעה בזיכרון, בריכוז, וביכולת לעבד מידע מורכב. היום ידוע אם הפגיעה הקוגנטיבית במעשנים כבדים אפילו יש חשש למצב בלתי הפיך. עוד מצוין, כי בניגוד לאמונה הרווחת, משתמשים כרוניים עלולים לפתח סבילות ותלות בצמח אשר עלולה להוביל לסימני נסיגה בדומה לאלכוהול ותרופות אופיאטיות. שימוש כרוני בצמח אף עלול להגביר את הסיכון לדלקת הסימפונות ולאמפיזמה (מחלת ריאות), שכן עישון של שניים או שלושה ג'וינטים ליום מקביל לעישון של כ 20 סיגריות.

    החומר הפעיל בצמח הקנאביס, הוא ה THC. ה THC אחראי לתחושת האופוריה, אך גם מביא להקלה על תחושות ההקאה והבחילה בחולי סרטן, ולהגברת התיאבון בחולי איידס. שימושים רפואיים נוספים של ה THC נמצאים תחת מחקר, ויש סיכוי טוב כי ניתן יהיה לפתח תרופות נוספות מצמח זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    ליז
    21/01/2009

    אבל לאף אחד מהמכרים שלי אין תופעול לוואי אלו האם זה לא משפיע על כולם? כי הם מפקדים בצורה טובה ,חברתית תעסוקתית יותר טוב מאנשים שלא מעשנים אין להם חרדות ולא בעיות נשימה או בריאות איך ניתן להסביר את זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי ירגישו חולים ?!!!

    פרופ` פנחס דנון
    22/01/2009

    לא יודע ואולי יהיה להם מזל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת תגובה לליז

    דפנה הלמן
    22/01/2009

    ליז שלום,
    ברצוני להתייחס גם לפנייתך,במיוחד שנדמה לי כי הנושא מסקרן אותך.את ציינת כי אנשים שמשתמשים בחומרים ממכרים קלים סביבך,,מתפקדים כרגיל,אך למעשה השפעתם של הסמים הקלים,אינה בהכרח מיידית.השפעתם ההרסנית היא בעיקר בטווח הרחוק.היא עלולה לפגוע פגיעה נפשית ולעיתים המצב הינו בלתי הפיך.
    אשמח לענות על שאלות נוספות.בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ליז
    24/01/2009

    תודה על התשובה

    אחדד את שאלתי ואוסף כי האנשים מסביבי שמעשנים חשיש , מעשנים כבר שנים על בסיס יומי
    הם מתפקדים יותר טוב ממני, עובדים בעבודות טובות, ויש להם קשרים חברתיים מאוד טובים
    כך שנראה לי שהם בכלל לא מושפעים מהסם
    כי בכל המחקרים אומרים שהם צריכים להיות פחות מתפקדים ועם בעיות ריכוז ובעיות למידה אבל אני רואה בדיוק ההיפך

    אשמח אם תבהירו לי את העיניין, האם הסם לא משפיע על אנשים מסוימים? האם הכל עיניין של מזל? או שיש עיניין מדעי ומוחלט בנושא זה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לליז

    דפנה הלמן
    25/01/2009

    ראשית,לעיתים מה שאנו חושבים שאנו רואים,אינו בהכרח הדבר האמיתי......
    בנוסף,השפעתו השלילית של הקנאביס ,החומר ממנו מייצרים את החשיש אינה סלקטיבית ופוגעת בכל שכבות האוכלוסייה.
    השפעתו השלילית של החשיש הוכחה מחקרית ומדובר על קשר מובהק בין שימוש והשפעה פיזית ונפשית שלילית על הגוף והנפש
    מחקרים שנעשו לגבי השפעת הקנאביס הוכיחו כי נגזרות הקנאביס חוסמות את המעבר של כימיקלים חיוניים ובעיקר סידן ובכך פוגעים בפעילות תקינה של התאים.בנוסף נגזרות הקנאביס נשארות בתוך התאים ואינן מתפרקות.החשיש פוגע גם בתיפקוד השיכלי ובהתנהגות.פוגע בזכרון קצר ומאט את הלמידה.בנוסף גורם לשינויים במצב הרוח.קרי:התקפי חרדה,בלבול ואף פסיכוזה.עלולה להיותך קיימת נטייה למחשבות פרנואידליות ופגיעה בכושר השיפוט.פגיעה במוטיבציה.התכנסות עצמית ופאסיביות.
    לסיכום-כפי שציינתי קודם לכן,השפעתו ההרסנית של החשיש,בלתי הפיכה,גם אם ריגעית מייצר אשלייה של רוגע.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    סימי
    20/01/2009

    מה יותר מזיק? נרגילה עם גראס, או גוינט עם גראס? כמו כן, מה יותר ממכר? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנהם

    פרופ` פנחס דנון
    20/01/2009

    כשלא מעשנים בכלל לא מזיק !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפנחס

    חסיה
    15/03/2009

    פנחס אני קלטתי אותך ותשטויות שך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות
    ראניה
    16/01/2009

    אני חולת סרטן משתמשת במשככי כאבים חזקים מורפין ואוקסיקונטין מזה כבר שבע שנים. בתקופה האחרונה -כמעט חצי שנה -אני מרגישה שמצב הרוח אצלי ירוד ואין לי חשק לכלום. שאלתי היא האם אני מכורה לתרופות אלו?איך אפשר להוריד את מינונם?האם יש קשר בין נטילת המשככים לבין מצב הרוח? הערה:בתקופה האחרונה מצבי הבריאותי השתפר מאוד ויתכן שלא יהיה לי צורך בתרופות אלו תודה מראש על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לראניה

    פרופ` פנחס דנון
    17/01/2009

    שלום לך,

    יש קשר ישיר בין תרופות כמשככי כאבים למצב רח ירוד ודיכאון
    לכן תפני בהקדם לרופא מטפל לצורך איזון תרופתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    גבי
    13/01/2009

    בסוף השבוע האחרון נסגרתי בבית כל הזמן ועישנתי חשיש. רציתי לדעת האם לדעתכם לחשיש יש תכונה כזו שהוא גורם להתבודדות? גורם לך לא לרצות לראות אף אחד? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי לא רצויות

    פרופ` פנחס דנון
    14/01/2009

    השימוש בקנאביס (מאריחואנה, חשיש) נחשב בדרך-כלל לבלתי מזיק, ורבים טוענים כי למעשה מדובר בסם קל ובטוח. אך מאמרים שפורסמו מצוות מיינד קליניק ברשותו של פרופי פנחס דנון מדווחים על מספר תופעות גופניות ונפשיות עקב שימוש.

    הקנאביס, מבחינה נפשית עלול לגרום לרבים מהמשתמשים בו חרדות, דיכאונות, לפגוע בחשיבה ובתנועה, ולהשרות פסיכוזות כמחשבות שווא כמו גדלות, פרנויות, מחשבות משיחיות והזיות. הקנאביס פופולארי בעיקר בקרב גילי 20 עד 40. בסקר שנערך לאחרונה באירופה נמצא כי 60% מהסטודנטים בבריטניה ניסו לעשן את הצמח, ו 20% משתמשים בו באופן קבוע. חלק מהמשתמשים ציינו כי הם מעשנים 15 ג'וינטים או יותר ביום.

    לפי המשתמשים כמעשנים בצמח קנאביס גורם לתחושה האופורית, לשימוש קבוע בצמח עלולות להיות תופעות לוואי רציניות כגון: פגיעה בזיכרון, בריכוז, וביכולת לעבד מידע מורכב. היום ידוע אם הפגיעה הקוגנטיבית במעשנים כבדים אפילו יש חשש למצב בלתי הפיך. עוד מצוין, כי בניגוד לאמונה הרווחת, משתמשים כרוניים עלולים לפתח סבילות ותלות בצמח אשר עלולה להוביל לסימני נסיגה בדומה לאלכוהול ותרופות אופיאטיות. שימוש כרוני בצמח אף עלול להגביר את הסיכון לדלקת הסימפונות ולאמפיזמה (מחלת ריאות), שכן עישון של שניים או שלושה ג'וינטים ליום מקביל לעישון של כ 20 סיגריות.

    החומר הפעיל בצמח הקנאביס, הוא ה THC. ה THC אחראי לתחושת האופוריה, אך גם מביא להקלה על תחושות ההקאה והבחילה בחולי סרטן, ולהגברת התיאבון בחולי איידס. שימושים רפואיים נוספים של ה THC נמצאים תחת מחקר, ויש סיכוי טוב כי ניתן יהיה לפתח תרופות נוספות מצמח זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לאלכוהול
    hdtk
    10/01/2009

    שלום דוקטור! חבר טוב שלי, בן 29, מכור לאלכוהול כל מה שאנחנו עושים לא עוזר והוא מסרב לקבל ייעוץ מיקצועי. האם ניתן לאשפזו בכוח? אם כן למי ליפנות? הבן אדם פשוט ניגמר לנו מול העיניים ואנו רוצים לעזור לו. בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לאלכוהול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחום אפור

    פרופ` פנחס דנון
    11/01/2009

    חוק בישראל מונע מפסיכיאטרים לאשפז אנשים בניגוד לרצונם
    פרט לשני מצבים 1. בן אדם מסוכן לעצמו או לסביבתו באופן מיידי (יש לו סכין ביד עכשיו !!)
    2. עושה את זה עקב מחלה נפשית כמו פצול אשיות (חושב שהוא ה' )
    בלי שני תניים לא ניתן לאשפז בכפייה אך אפשר לנסות להזמין פסיכיאטר באופן פרטי באזור מגוריכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חגיגת?!
    אסתי
    10/01/2009

    שלום לכולם, גילתי לא מזמן שבעלי קונה חגיגת (כדורים שנראים כמו אנטיביוטיקה כחול ותכלת) נראה לי שככה קוראים לזה, אני ממש ממש לא בעינין!!! זה סמים? איך מעשנים את זה? והאם יש לזה תופעות לוואי? איזו תחושה יש לזה? מה זה גורם?אולי מישהו יכול לעזור? הוא כמובן בהכחשה מלאה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חגיגת?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאסתי

    פרופ` פנחס דנון
    11/01/2009

    הוא זקוק לעזרה ואבל אם הוא לא ישתף פעולה אף טיפול לא יצליח

    ממליץ לנסות לשכנע אותו לקבל עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מחשיש
    אור
    08/01/2009

    אני כיום בן 22. מגיל 15 עישנתי גראס וחשיש על בסיס יומיומי. עד גיל 18 גם הייתי עושה סמים קשים (לא על בסיס יומיומי אומנם). בגיל 18, באחת המסיבות, קיבלתי התקף חרדה. ההתקפים באו לי רק במצבים מסויימים. התחלתי טיפול פסיכיאטרי, כשבאותו הזמן עדיין המשכתי עם העישונים היומיומיים, ומכיוון שנמנעתי מאז אותו מקרה להגיע למצבים כאלה, אז המשכתי לעשן למרות שאמרו לי שזה מזיק, ולקחתי את הכדורים למרות שלא הרגשתי שהם עזרו. בגיל 20 בערך, כתוצאה ממריבה משפחתית לא קלה, קיבלתי את ההתקף הראשון שלי בבית, מה שהרס אותי נפשית כי הייתי בטוח שהבית זה המקום שבחיים לא יקרה לי בו כלום. המצב לא השתפר בימים שלאחר מכן, ומכיוון שגם החשיש לא עזר לי כל כך (מכיוון שהוא לא היה טוב כי בדרך כלל זה "עזר" מאוד) החלטתי להפסיק לראשונה בחיי. עברתי שבועיים אם אני לא טועה מאוד מאוד קשים, סבלתי מהתקפי חרדה ופאניקה מהבוקר עד הערב. עם זאת לאט לאט המצב השתפר, הביאו לי גם פאקסט (סרוקסט), גם מירו (רמרון) וגם קסאנקס שהוא מרגיע מיידי אבל הרופא אמר לי לקחת אותי על בסיס יומי. בסך הכל היה טוב, חזר לי התיאבון ובגדול, השמנתי דיי הרבה, גם השמחת חיים שהרגשתי שנעלמה לי בגלל הפסקת העישון חזרה. למדתי, עשיתי דברים שכשהייתי מעשן הייתי מעדיף לדחות עוד יום ועוד יום. חצי שנה הצלחתי להחזיק ככה בלי לגעת בעישונים בכלל . ואז, אחרי חצי שנה, כמו אידיוט (לא כמו בעצם, אידיוט), עישנתי קצת, זה השפיע עליי בצורה שנתנה לי להנות מזה, אבל לא הצלחתי לשמור על עישון פעם ב.... ולאט לאט שוב חזרתי לעישון יומיומי מאסיבי. ככה עברה לה שנה וחצי בערך, עישון יומיומי שהיה משכיח אותי מהחרדות והדיכאון, התייחסתי לזה כאל התרופה שלי. ידעתי שברגע שלא יהיה לי הכל יחזור אליי ולכן דאגתי שהרבה לפני שייגמר לי אני כבר אביא עוד. עד לפני שבועיים. לא הצלחתי להביא עוד חשיש לפני שנגמר לי, וברגע שנגמר לי קיבלתי ישר התקף קשה, אבל אמרתי לעצמי שברגע שאני אקנה עוד ואעשן אני ארגע. למחרת סוף סוף מצאתי וקניתי. אבל מה, לא הצלחתי לחזור ממש למצב הקודם שאני רגוע ולא חושב על זה. למרות שעישנתי (ולשם שינוי לעומת הפעם הקודמת, הפעם הזו החשיש היה טוב) עדיין הייתי קצת חרד, המחשבות הפולשניות לא נעלמו, ובעצם זה לא "עשה לי את זה". החלטתי להפסיק שוב. אבל עכשיו כבר שבועיים שאני לא נוגע ובמקום שיהיה שיפור יומיומי פתאום יש החמרה באחד הימים, אני כל היום בחרדות ופאניקה, איבדתי כל רצון לחיות, אני מפחד פחד מוות שזה לא יעבור לי וככה אני אשאר כל הזמן, מה שנותן לי מחשבות אובדניות. אני אובד עצות, נתנו לי מירו ואני לא מרגיש שזה עוזר. אני חושש ששום דבר כבר לא יעזור, אפילו לא החזרה לעישון (ואני ממש לא מתכוון לחזור). נתנו לי גם קלונקס וגם אותו אני מפחד לקחת כי אני יודע שהוא ממכר. בפעם הקודמת כבר אחרי שבוע היה שיפור ועכשיו יש החמרה, ושוב אני חושב שאין תקווה. אני פשוט שבור מכל בחינה. האם יש תקווה? מצטער על החפירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מחשיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה זקוק לעזרה מקצועית

    פרופ` פנחס דנון
    08/01/2009

    אור

    אתה צריך עזרה מקצועית אצל רופא מומחה פסיכיאטר מבין בתחום התמכרויות וחרדות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרתי לטיפול

    אור
    09/01/2009

    בהתחלה במרפאה הפסיכיאטרית בתל השומר שם הביאו לי מירו 30 מ"ג, אבל בגלל שלא הרגשתי שיפור הלכתי לפסיכיאטר פרטי (אילן רבינוביץ') והוא הוסיף לי גם זיפרקסה ואפקסור XR. אני כל כך מפחד שגם זה לא יעזור, אני כבר לא יודע מה לחשוב. גם שמעתי שאפקסור XR הוא אחד הכדורים עם תסמיני הגמילה הקשים ביותר ברגע שרוצים להפסיק אותו, מה שלא בדיוק נותן לי הקלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב שחזרת לטיפול

    פרופ` פנחס דנון
    09/01/2009

    אור המלצתי הייתה להגיע לטיפול אצל פסיכיאטר מומחה שגם מבין ומטפל בהתמכרויות כדי לעזור לך גם בגמילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי מיטב הבנתי

    אור
    09/01/2009

    הפסיכיאטר שלי עכשיו הוא גם מומחה לטיפול בהתמכרויות. אני יודע שזה נשמע לא אמיתי, אבל באמת שאני לא מרגיש חשק כל כך לעשן (אני גם חושב שזה בגלל שראיתי שזה לא עזר לי להירגע), אני חושב שאף פעם לא הייתי נחרץ כל כך לגבי הפסקה. הבעיה היא המחשבות הבלתי פוסקות שאני לא הולך להבריא, שאני כל החיים אהיה בחרדות מהבוקר עד הערב, ואני חושב שזה מפריע לי יותר מהחרדות עצמן. גם כשיש שיפור בהרגשה אני בחרדה לא פוסקת שתהיה החמרה. האם יצא לך לראות מקרים של אנשים שלא חזרו לעצמם אף פעם? שכל הזמן היה שיפור ואז שוב החמרה? האם זה אפשרי? אני יודע שזה נשמע טיפשי אבל אני פשוט לא מצליח לראות את האור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו שמאוד מדאיג אותי

    אור
    09/01/2009

    אחד מהכדורים שקיבלתי הוא זיפרקסה, ולפי מה שקראתי עליו זה כדור אנטי-פסיכוטי שנועד גם למקרי סכיזופרניה. השאלה שלי היא האם לקיחה של הכדורים או הפסקתם (גם אם בהדרגה וגם אם לא) יכולה לפתח אצלי סכיזופרניה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאור

    פרופ` פנחס דנון
    11/01/2009

    שלום לך,

    כתבת שאתה מאמין במטפל שלך לכן תן לו לטפל בך בצורה טובה ביותר
    לגבי תרופות הנן תרופות מקובלות לטיפולך באופן כללי

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אור

    12345
    14/07/2009

    הי אור .. אני יודעת שאני לא מוסמכת להגיד כלום מבחינה רפואית אבל אני חושבת שמותר לי להגיב כאן כמישהי שקראה מה שכתבת

    דבר ראשון אתה לא אידיוט .. אני מבינה את הטעות שעשית .. עשיתי אותו דבר לפני כמה זמן בנוגע לדברים אחרים ... זה עשה לי כל כך רע שהבנתי בדיוק כמוך שאני ממש לא רוצה לעשות את זה שוב . אני חושבת שאתה צריך לקחת חופש.. לסוע לאיפשהו בלי מחויבות ובלי כלום לאיזה סוף שבוע ולהבין מה אתה באמת רוצה מעצמך

    ובקשר לקלונקס .. לי זה ממש לא עזר ואפילו להפך אז אני לא ממליצה חח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשואה למכור לאלכוהול...
    נלי
    06/01/2009

    והחיים הם פשוט גיהנום עלי אדמות. היינו בטיפול פסיכיאטרי וחשבתי שבאמת ובתמים הוא רוצה להיגמל הוא קיבל כדורים והיה אמור לרדת במינונים (של השתיה) אבל הוא היה בולע את הכדורים עם האלכוהול. במשך היום הוא מתפקד במקום עבודתו...אך כשהוא חוזר הדבר הראשון שהוא עושה כשהוא נכנס הביתה זה למלא את הכוס במשקה (ולא במיץ). הוא יכול לשתות כחצי ליטר בערב ולפעמים גם יותר ואז הוא הופך להיות אדם ממש לא נעים הוא מאשים את כולם ובעיקר אותי בזה שהוא שותה הילדים תמיד נמצאים בחדרים הם לא מוכנים לשבת בחברתו (ובצדק). האווירה בבית איומה. אנחנו נמצאים בלופ ללא מוצא. אני מאמינה שהוא רוצה להיגמל אבל המשקה חזק ממנו. אני מתביישת להזמין אלינו חברים וכך גם הילדים שלנו...ולאט לאט מעגל החברים שלנו הולך ומצטמצם. הויכוחים היום יומיים פשוט שוחקים אותי והמתח בכל ערב נותן בי את אותותיו. כל לילה אני צריכה להוביל אותו לחדר השינה כי הוא לא מסוגל ללכת בכוחות עצמו. טוב..אני מצטערת שהעמסתי עליכם את צרותי...התרגלתי לשמור ולהפנים ופתאום הכל התפרץ (בעצם לא הכל, זה רק קצה קצהו של הקרחון). אלוהים!!!! תן לי כח!!! אני כ"כ עייפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשואה למכור לאלכוהול...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לפנייתך

    פרופ` פנחס דנון
    07/01/2009

    שלום

    פנית במקביל לפורום נוסף ותשובתך נמצאת שם

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לחשיש
    טלי
    06/01/2009

    אני מכורה לחשיש ואני לא יודעת איך להפסיק עם זה יש לכם עיצות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לחשיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנייה לטיפול

    פרופ` פנחס דנון
    07/01/2009

    מומלץ להפנות לטיפול לא רק לצורך הדרכה אלה גם לקבל טיפול תרופתי ניקודתי כדי להגמל מחשיש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות למחשב .
    פשוט
    06/01/2009

    בעבר בעקבות משבר גדול,התמכרתי להיות כל היום מול המחשב , ממש חייתי מולו ולא שמתי לב. כעת כשאני מודעת, אני נלחמת כל הזמן. אני מוצאת שכל אימת שיש לי מתח ולחץ ופחד ממשהו, ההתמכרות נעשית יותר גדולה ושוטפת. כך באמצע במהלך יום העבודה כשאני אמורה לעבוד עם המחשב הוא גונב אותי למחוזות אחרים. אני חרדה מהמלחמה ומהשינוי בעבודה . אני כנראה לא מרגישה בנוח עם לצאת לפגישות ולשיווק. אבל העבודה דורשת ואני מתחבאת במחשב . עצם הכתיבה כאן, תעזור לי אני משוכנעת . יש לכם עצה בשבילי איך להתמודד עם זה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות למחשב .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות למחשב

    פרופ` פנחס דנון
    07/01/2009

    לא כל כך פשוט
    דבר ראשון להתנתק מאינטרנט "להגמל" לתקופה קרובה לפחות בבית
    בעבודה להשתדל להגביל את עצמך לא להכנס לאתרים שלא קשורים לעבודה
    האם אתה לא מצליח אתה זקוק ליעוץ ועזרה פסיכולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת עזרה..
    גילה
    06/01/2009

    בני נוטל חשיש מזה כשנתיים, והשבוע פנה אליי וביקש להסתייע בגורם או גוף שיעזור לו להפסיק. הוא עובד במקום עבודה מסודר ואינו רוצה לאבד את מקום עבודתו, וכמובן, לא רוצה לאבד גם את משפחתו. שאלתי היא - למי עליו לפנות, ויש לקחת בחשבון שהוא מבקש דיסקרטיות מלאה, כאשר קיימת אפשרות גם לטיפול פרטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת עזרה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בבנך

    פרופ` פנחס דנון
    07/01/2009

    באופן פרטי אתה יכול לפנות אחת מהמקומות לטיפול
    מרפאת היבטים, מכון גרין או מיינדקליניק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    עינת
    05/01/2009

    שלום רב, היכרתי בחור. התמכרתי אליו. אני כל הזמן רוצה להיות איתו, וזה מלחיץ אותו. אנחנו ביחד כבר חצי שנה ואני מפחדת שהוא יעזוב אותי בגלל שאני כזו לחוצה עליו ולחוצה להיפגש איתו הרבה. מה עלי לעשות? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעינת

    פרופ` פנחס דנון
    05/01/2009

    שאלה היא האם טוב לך איתו וטוב לו איתך ?

    אם תשובה היא כן אין צורך בלעשות חוץ מלהיות ביחד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום