פורום התמכרות, התמכרויות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התמכרות לריטלין
    תמר
    06/11/2008

    שלום רב,\ אני מעוניינת לשמוע האם ידועה לכם תופעה של התמכרות לריטלין? והאם יש לכם נסיון בגמילה מכך. בני בן ה-17 התמכר ללקיחת ריטלין, לוקח כמויות בלתי נשלטות אשר גורמות לו להיות לא שקט, חסר שבלנות לסביבתו ובעיקר מאד עצבני וחסר שקט. אודה לכן על תשובתם בבברכה, תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לריטלין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ישנה תופעה כזאת

    פרופ` פנחס דנון
    07/11/2008

    המלצתנו לפנות לרופא ילדים-פסיכיאטר של ילדים ונער כדי לטפל בבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריטלין

    תמר
    07/11/2008

    לא התייחסת לפרטים אודות גמילה מריטלין. האם מוכרת לכם התופעה? כיצד מתבצעת גמילה שכזו? האם ההתיחסות לגמילה היא כמו לגמילה מסמים? התוכל בבקשה לפרט? תודהב תמר מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לפנות למטפל בילידים ונעור

    פרופ` פנחס דנון
    09/11/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרוטנין, דופאמין והתמכרויות
    נילי
    04/11/2008

    שלום, אני חולה בפרקינסון ועברתי ניתוח השתלה של אלקטרודות במוח המחוברות לקוצב deep brain simulation לאחרונה חלה הקצנה אצלי בתכונות כמו אימפולסיביות, חוסר מנוח, נהירה אחרי ריגושים. מצאתי את עצמי נסחף להימורים ברשת ואף מפסיד הרבה כסף שאין לי. גנבתי את כרטיס האשראי של הבן שלי בשביל לממן את זה (כמובן שהחזרתי לו הכל לחשבון) ועדיין אין אני מעז לספר על מעשי לאיש. הכל נעשה בלי שאף אחד ידע...הרי אשתי לא מתעסקת עם הכספים ורק אני אחראי על התחום הזה והנה...פישלתי. האם יש טיפול נגד? בטוחתני שזה קשור איכשהו למחלתי או לניתוח אבל זה לא נחמה גדולה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לפנות לפסיכיאטר לקבל טיפול

    פרופ` פנחס דנון
    04/11/2008

    המלצות הן:
    פסיכיאטר בקפ"ח, בריאות הנפש באיזור מגורים
    או פרטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלכוהול בזמן טיפולי הפרייה
    לי
    02/11/2008

    שמי לי, אני בת 36 אם לילדה בת 3 שנולדה כתוצאה מטיפול IVF ראשון(בעקבות ספירת זרע נמוכה אצל בעלי). כעת אנו נמצאים שוב בטיפול אולם לאחר השאיבה הראשונה העוברים לא נקלטו ולאחר שאיבה נוספת נאמר לי ש2 העובריםלא התפתחו מספיק כדי שניתן יהיה להחזירם לרחם ושתי ביציות נוספות שנשאבו לא הופרו כלל (לאחר תהליך של מיקרומניפולציה). האם שתיית אלכוהול בזמן הטיפול (הזרקת ההורמונים) יכולה לפגוע באיכות הביציות, או במספרן? (מדובר על שתית 300 מ"ג וודקה 4 פעמים בשבוע בערך) אודה לכם אם תענו לשאלתי, חשוב לי מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלכוהול והפרייה

    פרופ` פנחס דנון
    03/11/2008

    באופן ברור שתיית אלכוהול משפעה לרעה בזמן הריון (אפילו מדובר בכמויות קטנות)
    בנוסף אצל גבר יש השפעה על אכות הזרע (אכות ירודה בהרבה)
    וכמובן הורמונים כמו איקקלמין והורמונים אחרים שאת מקבלת טרום הפרייה מושפעים גם הם מאלכוהול

    לכן להפסיק ולנקות את הגוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס
    מיקה
    01/11/2008

    שלום רב השאלה שלי היא ככה: אני שנים רבות עישנתי חשיש ע"ב יומיום - לאחר שיום אחד אחרי שבישלתי את זה הרבה ברשא החלטתי לפני 5 חודשים להפסיק לגמרי. לאחר טיפול של חודש וחצי בשיחות אצל עובד סוציאלי פרטי שמטפל בבני וער ונפגעי סמים בעצתו - הלעתי לפסיכיאטרית ובעיצת שנהם התחלתי ליטול ציפרלקס 10 מ"ג כדור ביום. לפני שבועיים העובד סוציאלי ואני איכשהו נכנסנו לשיחה והוא אמר שלדעתו אם מעשנים חשיש (סיגרייה קטנה ) פעמיים בשנה זה לא נורא ולא מזיק. אתמול ישבתי עם חבר/ידיד והרשיתי לעצמי רק בידיעה שזה לא הולך לחזור למצב הקודם שהייתי בו ו בידיעה שזה לא מזיק ג'וינט -ושתינו 2 כוסות אלכוהול - אין לי כוונה להפוך את זה שוב להרגל כי גם הראש וגם הגוף לא רוצה את זה -גם אני וגם הבחור שהיה איתי דיברנו על זה שאם אנחנו מעשים עכשי זה רק יהיה פעמיים בשנה. אני בוודאות מספיק חזקה כדי לא לחזור על זה . אני מתארת לעצמי שאתה לא תיתן לזה לגיטימציה ותאשר פה בפה מלא שכן מותר לעשן פעמיים בשנה. אני אשמח לקבל חוות דעת לגי התדירות של פעמיים בשנה (פעם בחצי שנה באחריות), האים זה בסדר? האים זה לא פוגע. לפי דעת המומחה שלי העישון פוגע במערכת הריגשית - אני לא רוצה להקריב את המערכת הריגשית שלי למעם "חויה " של פעמיים בשנה אם זה אכן מזיק לכן חשוב לי מאוד לדעת. אין ספק שאני גם הולכת לשאול את הפסיכיאטרית לגבי זה. (אני רוצה לציין שאני גם סטודנטית שנה שנייה ועובדת במשרה כמעט מלאה ומתפקדת עם הכדור מצויין ) סליחה על האורך ותודה על ההתייחסות מקרב לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עישון חשיש לעיתים רחוקות

    ד''ר עודד רוזנברג
    01/11/2008

    אין פה "מותר" ו"אסור" מבחינתי כרופא.יש פה בהחלט "רצוי" ו"לא רצוי".סילחי לי שאני אומר את זה אבל יש לי הרגשה שאת קצת מוליכה את עצמך שולל ועדיין אינך שלמה עם ההחלטה להפסיק עם החשיש ועל כן יש כאן מה שמכונה "מדרון חלקלק" כלומר את עלולה,בעיקר בעת משבר נפשי לחזור ולהשתמש בתדיררות גבוהה.ישנם שטוענים שאפילו שימוש חד פעמי בחשיש יכול לגרום להתפרצות של פסיכוזה - אם זה עונה לשאלתך.מלבד כך יש לחשיש מגוון פגיעות - למשל בזיכרון.מה שחשוב באמת לדעתי הוא כי תנסי לברר עם עצמך או עם הפסיכיאטרית שלך מדוע יש לך צורך בסטימולציה הזו והאם זה ביטוי של קונפליקט אינטרא-פסיכי סמוי.לענין זה הטיפול המומלץ הוא טיפול בשיחות(פסיכותרפיה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה בבקשה לגבי טיפול ברסיטל
    יעקב ס
    01/11/2008

    קראתי שמשתמשים ברסיטל כטיפול במעי רגיש למרות שאין לי בעיות דיכאון . רציתי לדעת מהו המינון המומלץ לזה ? למשך כמה זמן זה כדאי ? מהן תופעות הלוואי ? האם יש תופעות לוואי של חוסר חשק מיני כמו בפאקסט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לואי מיניות של תרופות

    ד''ר עודד רוזנברג
    01/11/2008

    פסיכיאטרים לא מטפלים בתסמונת המעי הרגיז,עקרונית זהו תחום גסטרואנטרולוגי.יש לציין כי שלשולים ונפיחות בבטן עשויים להיות ביטוי של חרדה.לשם כך ניתן אכן לטפל בתרופות שמעלות את רמת הסרוטונין במח - למשל רסיטל.ישנן תופעות לואי מיניות לקבוצה זו של תרופות - החל בעיכוב האורגזמה (לכן לעיתים הן ניתנות לבעיה של שפיכה מהירה),פגיעה בזיקפה,היעדר אורגזמה אצל האישה וירידה בדחף המיני.תופעות לואי אחרות הינן עצבנות,אי שקט,הפרעות בשינה כאבי ראש ועוד.בכל מקרה איני ממליץ לך ליטול תרופה זו ללא היועצות בגסטרואנטרולוג או פסיכיאטר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת לאבא מהמר כפייתי
    יעל
    30/10/2008

    שלום מגיל 12 כל שש שנים אבי מגלה לנו שהוא הפסיד סכומי עתק בהימורים בפעם האחרונה הוא עזב את הבית כיוון שגם לקח בשוק האפור עבר יסורי גיהנום בדידות שיקם את עצמו יצא לעבוד ועשיו שוב לאחר חמש שנים לאחר שהבטיח וסבל סבל פיזי ונפשי שוב הודיע שרוצה להתאבד כיוון חייב לחבריו בעבודה עשרים אלף ש"ח הוא אדם טוב כואב לי עליו אנחנו חמש בנות שכואבות את כאבו ומפחדות לגורלו אני לא מאמינה שאשפר לשקם אותו ואין לנו אמצעים כבר נתנו לטיפול הם יש טיפול תרופתי שיעצור את הדחף הזה האם לתת לא להזיק לעצמו ולהתנתק ממנו כי הוא מכאיב לנו האם יש סיכוי שבגיל 63 זה יפסק הוא כבר גדול לו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת לאבא מהמר כפייתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות לגמילה מהימורים

    ד''ר עודד רוזנברג
    30/10/2008

    שלום יעל.ישנן תרופות לגמילה מהימורים אך האדם צריך להבין שיש לו בעיה וכי עליו לעבור טיפול,שאם לא כן מדוע שיטול תרופות או יעבור כל טיפול אחר?נסו לשכנעו.במידה והוא נעונין הכתובת היא פסיכיאטר במסגרת קופת חולים או פרטית.זה לא יהיה מקצועי מצידי לומר האם לתת לו להזיק לעצמו או להתנתק ממנו.זו החלטה שלכם.תחזיקו מעמד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי שימוש בחגיגת -האם התופעות
    יעקב ס
    29/10/2008

    אני בן 30 בד"כ בריא -לא מעשן . בשנה האחרונה הייתי משתתף מדי פעם במסיבות והייתי מסניף כדורי חגיגת -לא בכמות גדולה . בד"כ לאחר ההסנפה היתי חש מעבר לתחושת ההתעוררות גם הפרעות עיכול -עצירות ורעשי עיכול בבטן אשר היו חולפים תוך יומיים-שלושה . הבעיה התחילה לפני 4 חודשים כשהסנפתי שורה אחת -לא כמות גדולה ולאחר מכן אכלתי ארוחה גדולה - לאחריה התחלתי להרגיש בחילות ורעשי עיכול - מאז ועד היום אני סובל מהפרעות עיכול - עצירות ,הצטברות גזים בבטן ,צואה רירית ובצבע ירוק כהה , - תסמינים שמקודם לא היו לי . הלכתי לרופא שקבע כי אני סובל ממעי רגיז ונתן לי כדורים שלא ממש עוזרים . לפי מה שקראתי באינטרנט - מעי רגיז הינה מחלה כרונית . האם מנסיונך כרופא יכול להיות קשר מובהק בין הפרעות עיכול אלו לבין שימוש בחגיגת ? האם יש סיכוי לחזרה לתפקוד נורמלי ? היות ומאז הפסקתי לגמרי שימוש בסם הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי מרובות

    פרופ` פנחס דנון
    29/10/2008

    ישנן תופעות לוואי מרובות משימוש בחגיגת בינהן גם בעיות במערכת העכול. שאלה היא לפני כמה זמן הפסקתה ? ושימוש היה ממוקד אך ורק בחגיגת ?
    באופן כללי אחרי מספר שבועות עד כחודשים של הפסקה גוף חוזר לעצמו אבל בכל זאת עדיף לפנות לרופא משפחה ולבצע בירור

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך - תגובה,יש לי שאלה

    יעקב ס
    29/10/2008

    הפסקתי לגמרי את השימוש בחגיגת וגם באלכוהול לפני 3 חודשים . מאז יש שיפור מסויים-אולי בהשפעת התרופות -קרבוסילן,קולפרמין, פרוביוטיקה ,אומפרדקסוביוסלקס אך עדיין יש גזים עצירות מסויימת,צואה רירית וכאבי בטן כל פעם לאחר אכילה . תופעות אלו מוקלות לאחר יציאה . תופעות אלו תמיד קרו לי אחרי שימוש בחגיגת כאשר לפני כן מעולם לא סבלתי מזה -תופעות אלו גם נעלמו לאחר יומיים . בהסנפה לפני 4 חודשים שמאז בגינה אני עדיין סובל - אני זוכר שזה היה על קיבה ריקה ובלעתי רוק שהיה בטעם מר מאוד , בנוסף כשעתיים לאחר ההסנפה אכלתי ארוחה גדולה שרק החמירה את כאבי הבטן . כאשר יומיים לאחר מכן שתיתי אלכוההול ורק שבוע לאחר מכן הייתה לי יציאה שלראשונה הייתה רכה מאוד עם ריר לבן ומאז כ-4 חודשים ועד היום יש ריר בצואה ולעיתים הצואה בצבע ירוק כהה כמו אצת ים . לכתי לרופא משפחה לבירור שעשה לי בדיקות דם ושתן שבמהלכן התגלה הליקובטר פילורי -לקחתי טיפול משולש {כשאני חייב לציין שבמהלך הטיפול האנטיביוטי היה שיפור במצב במיוחד ביציאות אך התופעה חזרה לעצמה בסוף הטיפול } לאחר בדיקה חוזרת החיידק חוסל והרופא טען שהיות והבדיקות תקינות אני סובל מתסמונת מעי רגיז .הבעיה שלתסמונת זאת בד"כ יש הפוגות אך אצלי זה כל הזמן . האם יכול להיות מצב שתתפתח מחלה כרונית כמו מעי רגיז לאחר שימוש בחגיגת שהופסק כבר3 חודשים? האם זה נובע בגלל רעלים נוספים שהיו בכדור או בגלל אופן לקיחת הכדור על קיבה ריקה ולאחריה אכלתי ארוחה גדולה . היות ובעבר תופעות אלו נעלמו לאחר יומיים אולם כעת זה נמשך כבר3 חודשים? האם מנסיונך מוכר לך תופעות של מעי רגיז לאחר שימוש בחגיגת ומה הטווח המקסימלי שלוקח למעי לחזור לעצמו מאז הפסקת השימוש {אצלי לפני 3 חודשים}

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגלל אלכוהול כדי לבצע בדיקות

    פרופ` פנחס דנון
    30/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתי לגבי בדיקות אלכוהול ועודשאלה

    יעקב ס
    31/10/2008

    ביצעתי את כול סוגי הבדיקות ויצאו תקינות אך עדייןיש בעיות במערכת העיכול . האם העובדה שעבר כבר 3 חודשים מאז השימוש האחרון בחגיגת ועדיין המערכת בגוף לא חזרה למצבה הקודם . בעצם מראה שניגרם לי נזק בלתי הפיך במערכת העיכול כתוצאה מהסם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה צריך יעוץ אצל רופא פנימאי

    פרופ` פנחס דנון
    02/11/2008

    אתה צריך יעוץ אצל רופא פנימאי עדיף גסטרואנטרולוג כבעיה נראת פיזיולוגית יותר מתלונות שקשורות לשימוש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי מכור לפורנו
    פשוט
    27/10/2008

    מהרגע שהכרנו התפלאתי למינון הנמוך של הסקס , של התשוקה אליי. הבנתי שגם הקודמת לי טענה שלא הספיק לה . ובודאי . הוא יכול להימנע גם חודש שלם אם לא יותר . להרגשתי,הוא שוכב איתי בשבילי . לו עצמו אין עניין. שומר מאוד על רוטינה , כאילו חסר עניין . ואני ,מרגישה לחץ וסטרס לעזוב את הבית בבוקר ,כשהוא יושב על יד המחשב ,יודעת שזה השלב הבא מייד כשאני יוצאת . מרגישה דחייה עצומה ורצון להפסיק את היחסים בכלל. מרגישה נבגדת ,מרומה,ולא מספיק טובה .למרות שאני יודעת מהי ההתמכרות ושזה לא קשור אליי. אני יודעת שההתנהגות הזו היתה המון שנים לפני שבכלל הכיר אותי . אני יודעת שההתנהגות הזו ליוותה אותה כי הבית שלהם מנוכר וחסר חום . אני יודעת שגדל לבד בעזובה נפשית. ואני אוהבת אותו . אבל ההתנהגות הזו מרעילה לי את נשמה . איך להסביר לו ? מה לעשות ? ואגב תוך כל זה ,מנסים גם להביא ילדים , זה בכלל הגיוני ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי מכור לפורנו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה קשה

    חמוטל
    28/10/2008

    הבוקר אני מרגישה מצוקה קשה. נידמה לי שבכלל לא הפנים את מצבו הרעוע איתי . את מגזימה הוא אומר לי . אבל שותק כשאני מראה לו שאולי באופן אקראי נמנע איזה יומיים אבל רוב השנה הוא רץ לאינטרנט כל יום. עכשו אולי ברור לי גם למה הסידור הזה שלו לא לעבוד באופן קבוע יומ יומי בעבודה מסודרת וקבועה לאורך היום . כיוון שאם יגיע כל יום בערב יש אנשים בבית ולא יוכל למצוא את הרגע השקט עם עצמו לבד מול המחשב . אני חייבת להודות שככל שאהבתי גדולה ככה גם תחושת הדחייה והגועל . לא בא לי לראות אותו . בא לי שיצא לישון מחוץ לבית. ממש דחייה עצומה . עבורי זה כאילו באמת יש שם נשים אחרות . כאילו אני ישנה עם גבר בוגדני . זה נורא . זה נורא גם עבורו . כי אני יודעת שהוא גבר מדהים ואוהב . למה מגיע לו ? אני מרגישה מצוקה ולחץ בחזה . הוא רק יושב מול המחשב אני מקבלת ג'ננה . לא חשוב בכלל אם יש חסם , אני ממש בבעייה . עכשו אני מבינה . הוא סומך עליי כ"כ , אני הולכת לעבודה כל יום , ועבודתי מאוד תובענית וריווחית . יחסית . הוא לא מביא הביתה כסף כמו שצריך . עכשו ברור גם למה . אני נכנסת להתקף חרדה ניראה לי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אקטיבי

    פרופ` פנחס דנון
    29/10/2008

    בעלך ואת כחייה את המצב חייבים טיפול אקטיבי
    טיפול פסיכולוגי זוגי-משפחתי ביחד והוא צריך אבחון אצל פסיכיאטאר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיף לא להביא ילדים ולהפרד!!!

    ריקי
    11/06/2009

    אני חיה עם בעל מעל ל12 שנה ואחרי שבתי נולדה הבחנתי שבעלי מכור לפורנו באינטרנט הבעיה עד היום לא נפתרה ולא נראה לי שיש לזה טיפול ! בעלי בטיפול אצל פסיכולוג כבר הרבה שנים ושום דבר לא השתנה . אני עדין כעוסה עליו ולא מצליחה להבין אותו , הוא כמעט ולא בבית אני לבד מגדלת את שני הילדים ואני לא מבינה למה בכלל אני נמצאת איתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיפול אקטיבי

    פרופ` פנחס דנון
    12/06/2009

    טיפול אקטיבי כולל
    טיפול פסיכולוגי מסוג התנהגותי קוגניטיבי
    טיפול זוגי-משפחתי
    ולפעמים טיפול פסיכיאטרי (איזון תרופתי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם באותה סירה

    גם באותה סירה
    16/12/2009

    אני נשואה שנה וקצת לפני החתונה לא היה לבעלי מחשב אבל מידי פעם אפחלו כשהיינו רואים סרטים יחד הוא היה מאונן לידי אם משהו היה מדליק אותי וכשהתחתנו הכנסנו מחשב לבית ויום אחד חשכו עיניי כשהסתכלתי בהיסטוריה בהתחלה הוא לא היה מסתיר והייתי רואה לאן הוא נכנס כל תמונה הייתי מרגישה דקירה בלב וישר זה היה משפיע עליי בקושי הייתי מסתכלת עליו הייתי עצובה עד שאמרתי לו את זה והוא היה אומר שזה סתם מסקרנות אבל אני לא הייתי רואה את זה ככה ולא קיבלתי את זה.חברות היו אומרות לי עזבי זה סתם,כל הגברים ככה אבל זה פשוט לא מקובל עליי!!נקודה
    בסוף עשיתי חסימה באינטרנט והוא אפילו לא מעיז לומר לי למה או משהו כזה זה פשוט ככה ומיצידי שייכעס עליי קצת.אם זה באמת שטויות כמו שהוא אומר אז הוא יכול להתמודד בלי זה
    פעם לא הייתי מעיזה ללכת לישון במחשבה שהוא יישב כל הלילה באינטרנט עכשיו אני יכולה ללכת רגועה לישון מקסימום אם הוא לא עייף הוא יכול לגלוש ביד 2 או משהו כזה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מגיע סוף להתמכרות למין?

    נקבה
    28/03/2010

    כמו הרבה תגובות כאן,אני סוףסוף לא מרגישה לבד! אני ובן זוגי נמצאים ביחד כשנתיים, כבר אחרי כמה חודשים תפסתי אותו מצ'וטט עם בנות ומחליף תמונות ועוד כל מיני תחלואות. כל פעם הבטיח שיפסיק ולאחרונה גם החל ללכת לקבוצת תמיכה מרצונו ולא מרצוני אך כמובן שעודדתי אותו. אנחנו בקושי שוכבים ולאחרונה אני גם לא רוצה לשכב איתו, אין לי תשוקה למין, ולפני כמה ימים תפסתי אותו שוב מצ'וטט בחולניות במחשב. וזהאחרי 6 פגישות של קבוצת התמיכה. האם יש עתיד בכלל? אני כ"כ עייפה מכל העסק וכמובן שזה גם משפיע על חיי האישיים שלי. האעם יש צורך לקום וללכת? יש בכלל סיכוי לשיפור? לשינוי מבחינתו? או שכל החיים זה עלול לחזור אלינו ואצטרך לחיות עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכור למין

    שחר
    19/04/2010

    אני מבין אותך אני גם מכור נגמל יש פתרון תשאירי לי אימיל לחזור אלייך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלכוהל
    אורית
    25/10/2008

    שלום לד"ר אם אני שותה במצבי לחץ,או בהתרגשות מסויימת, נגיד למשל כשיש לי ארוע חשוב חתונה או דאייט שאני מתרגשת ואני שותה לפני בכדי להרגיע א עצמי זה אומר שאני מכורה לאלכוהול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלכוהל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה לדעת אם מכורה לאלכוהול

    ד''ר עודד רוזנברג
    25/10/2008

    להלן הקריטריונים להתמכרות לאלכוהול,עיברי עליהם ותביני אם את מכורה או לא.בכל מקרה ניראה שיש מקום לטיפול פסיכולוגי.אם אינך מכורה את בסכנה ממשית לכך.התמכרות לאלכוהול הינה מחלה קשה -גופנית ונפשית ועל כן מומלץ להתיחס אליה במלוא הרצינות.בהצלחה.
    DSM-IV Diagnostic Criteria for Substance Dependence
    A maladaptive pattern of substance use, leading to clinically significant impairment or distress, as manifested by three (or more) of the following, occurring at any time in the same 12-month period:
    (1) tolerance, as defined by either of the following:
    (a) a need for markedly increased amounts of the substance to achieve intoxication or desired effect
    (b) markedly diminished effect with continued use of the same amount of the substance
    (2) withdrawal, as manifested by either of the following:
    (a) the characteristic withdrawal syndrome for the substance (refer to criteria A and B of the criteria sets for withdrawal from the specific substances)
    (b) the same (or closely related) substance is taken to relieve or avoid withdrawal symptoms
    (3) the substance is often taken in larger amounts or over a longer period than was intended
    (4) there is a persistent desire or unsuccessful effort to cut down or control substance use
    (5) a great deal of time is spent in activities necessary to obtain the substance (e.g., visiting multiple doctor or driving long distances), use the substance (e.g., chain-smoking), or recover from its effects
    (6) important social, occupational, or recreational activities are given up or reduced because of substance use
    (7) the substance use is continued despite knowledge of having a persistent or recurrent physical or psychological problem that is likely to have been caused or exacerbated by the substance (e.g., current cocaine use despite recognition of cocaine-induced depression, or continued drinking despite recognition that an ulcer was made worse by alcohol consumption)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימורים
    אלעד
    24/10/2008

    שלום רב ! יש לי בעייה עם אבי בן 67 אלמן פנסיונר שבשנים האחרונות החל להמר בסכומים ניכרים. אבי חולה פרקינסון וטוען שזו אחת מתופעות הלואי של התרופה אותה הוא נוטל. לאחרונה החריף המצב ואבי מוציא כספים ניכרים על הימורי חיש גד ולוטו ונסיעות הימורים לקזינו בחו"ל. אבי מסרב להכיר בעובדה שהוא צריך טיפול אם כי הוא מוכן לקבל שאנו נפקח על חשבון הבנק שלו. אנו בני המשפחה אובדי עצות ותוהים מהי הדרך הנכונה לטיפול בבעייה הולכת ומחריפה זו. תודה מראש על התייחסותך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הימורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרקינסון והימורים

    פרופ` פנחס דנון
    24/10/2008

    ישנם מספר דווחים על תרופות למחלת פרקינסון עלולות לגרום לתופעת הימורים לכן מומלץ לדבר עם נוירולוג לגבי המשך טיפול ובמקביל לבקש ממנו לשנע את אביך להגיע לטיפול פסיכולוגי-פסיכיאטרי

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבחון קלפטומניה
    מישהו
    23/10/2008

    שלום. יש לי קרוב משפחה בן 28 נשוי +2,בצעירותו הוא היה מרדן באופיו,ונהג לגנוב להוריו כספים ,השיא היה כשהוא נתפס גונב מחבריו לעבודה כאשר במקרה זה הוגשה נגדו תלונה.התלונה נגדו בוטלה והוא התחייב בפני בני משפחתו ובפניי שהוא לא יחזור על טעויות אלה ושניתן לו צאנס להשתנות.המקרה האחרון היה לפני 4 שנים .לפני שבוע הוא היה בביקור עם ילדיו ומשפחתו אצל קרובים,וסחב כרטיס אשראי לאחד הקרובים.הוא השתמש בו פעם אחת וזרק אותו לפח ביחד עם מה שהוא קנה לאחר שהבין שעשה טעות .לאחר שיחה שהייתה לי עימו הוא לא מצא סיבה הגיונית לפשר המעשה והביע חרטה בפניי על מה שעשה.האם מדובר בקלפטומניה?אם כן כיצד ניתן לטפל באופן דיסקרטי? ברצוני לציין שלא היו לא קשיים כספיים בפרנסת המשפחה,והוא זכה לעזרה כלכלית מבני משפחתו בכל אשר דרש. נא תגובתכם בהקדם תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבחון קלפטומניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלפטומניה

    מישהו
    30/06/2014

    שלום אני בת 20 מהמרכז ולפי כל מה שקראתי באינטרנט אני סובלת מקלפטומניה אבל אין לי כסף לגשת בעצמי לטיפול ולספר למכרים שלי או למשפחה זה לא בא בחשבון יש למישהו רעיון למי אני יכולה לפנות ולקבל עזרה בצורה דיסקרטית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלפטומניה - תגובה

    פרופ` פנחס דנון
    30/06/2014

    מרפאת בריאות הנפש באיזור המגורים
    טיפול ללא תשלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלפטומניה "גנבת"

    פרופ` פנחס דנון
    24/10/2008

    גנבת הינה תופעה ידועה יותר מאלפי שנים
    ישנם כמה אלפים בודדים גם בארץ
    קרוב משפחה שלך זקוק לאבחון וטיפול בהסכמתו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    מוטי
    22/10/2008

    שלום אני מקווה כי תוכלו לתת מענה לשאלתי לפני כחודש בעודי בחוף הים נידקרתי מחפץ .. הדקירה לא עשתה כלום מבחינה בריאותית, אבל עוררה בי מחשבות לגבי מצב של הדקרות ממזרק שמוטל בחוף.. אט אט אים הזמן התגברו המחשבות ועכשיו הן מעסיקות אותי גם בנוגע למצב של הדקרות ממזרק המוטל ברחוב. החשש שלי הוא שישנה אפשרות שאדרוך על מזרק ששומש להזרקת הירואין או סם קשה אחר .. אדקר .. והסם שבתוכו ישפיע עלי.. יש לציין שאינני חושש ממחלות מכיון שאני יודע שהחיידקים מתים כעבור מספר שעות וכמות החומר שתעבור בדקירה לא מספיקה להעברתם, אך חששי הוא האם החומר שהיה במזרק אפילו אים זה טיפה שבטיפה יעבור אלי ויכול להשפיע עלי מבחינה נפשית. אשמח אים תוכלו להפריח תאוריה מלחיצה זו ע"י הסבר בנושא תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפנות לפורום הפרעות חרדה- OCD

    פרופ` פנחס דנון
    22/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מזיהום עקב דקירה

    ד''ר עודד רוזנברג
    22/10/2008

    עובדה היא כי קיימת סכנת הידבקות בדלקת הכבד באמצעות מחט משומשת יהיה הסיכוי קטן ככל שיהיה (והוא אכן קטן מאוד).אם הסבר זה אינו מרגיע אותך ועדיין רודפות אותך מחשבות כי תידקר ותקבל זיהום(ברור לך כי הסיכון שתידקר ממחט באקרעי שואף לאפס) הרי שאתה סובל מהפרעת חרדה.רצוי לטפל בהפרעה זו היות והיא פוגעת באיכות החיים כפי שבודאי שמת לב.ישנן מספר דרכים: טיפול תרופתי,טיפול קוגניטיבי - דהיינו שינוי צורת החשיבה החרדתית ע'י הדרכה ותירגול.בענין התרופתי - רצוי לפנות לפסיכיאטר אם במסגרת קופת חולים,מרפאה לבריאות הנפש או במסגרת פרטית.לטיפול קוגניטיבי ניתן לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג באחת ממסגרות אלה.טפל בעצמך תוך היעזרות במישהו מיקצועי והרגש טוב.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד'ר רוזנברג

    מוטי
    23/10/2008

    יש להדגיש כי החששי הוא אינו הידבקות במחלה.. (כמו מחלת הכבד שציינת) אלא האפשרות כי החומר ,הסם שהיה במזרק יעבור אלי וישפיע עלי . אני יודע כי בעת דקירה תועבר לגופי טיפת סם קטנה שבקטנות.. אבל עדיין יתכן כי יש לטיפה זו השפעה? הרי סמים חזקים אפילו טיפה יכולה להשפיע לא? אינני יודע אים אני אכן בהפרעה חרדתית הרי אני מצליח ללכת כרגיל .. הודה לך אים תוכל להגיב שוב ולהסביר על תכונות הסם דווקא והאם הוא יכול להשפיע גם בעת הדקרות (אפילו אים הסיכוי בהדקרות הוא קטן מאוד) בכדי לשחררי מן התאוריה המלחיצה או להדרכי לאן להפנות אים מדובר אכן בהפרעה חרדתית לא מבוססת כלל תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אני יודעת שאני מכורה?
    אורית
    21/10/2008

    שלום, אני בת 31 ובמשך הרבה שנים מעל 8 אני חושבת שכל סופש אני שותה אלכוהול , מדיי פעם מתעוררת עם חמרמורת דיי הרב פעמים,אני מנסה לא לשתות לפעמים אבל אין לי שליטה על זה אני פשוט אוהבת לשתות אלכוהול , ואני משתכרת בקלות כי אני לא אכלנית,איך אני יכולה לדעת האם אני באמת מכורה או שזה תקין לשתות כל סופש, עד כדי חמרמורת בבוקר וזה גורם לי לדיכאון ביום של המחרת , אבל גם האלכוהול עוזר לי במקרים עצובים, אך גם כשאני מאושרת אני שותה? האם אני מכורה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך אני יודעת שאני מכורה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תנסי להפסיק למספר שבועות

    פרופ` פנחס דנון
    22/10/2008

    אם תצליחי את בשליטה ואם לא את "מכורה"

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה
    אישה
    18/10/2008

    בעלי גם מעשן קופסה ביום ובימים שהוא עצבני או מדוכא מעשן קופסה וחצי האם כל זה הוודקה והסרוקסט יכולים לגרום לפגיעה בחשק המיני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות הינה התמכרות !!!

    פרופ` פנחס דנון
    18/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה הקשר? זאת לא היתה השאלה!!

    אישה
    18/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרויות רבות כולל אלכוהול ועשון

    פרופ` פנחס דנון
    19/10/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעל ששותה אלכוהול
    אישה
    18/10/2008

    בעלי שותה שלוש פעמים בשבוע אלכוהול כ7 כוסיות וודקה כל פעם עם בוטנים הוא אינו משתכר...כל פעם שהוא נכנס לעצבים או בדכאון ממשהו שותה......אף פעם לא ראיתי אותו שותה יותר מפעם ביום(לא קורה ששותה גם בבוקר וגם בערב)......כנל הוא לוקח סרוקסט .....האם הוא נחשב לאלכוהוליסט? כנל חשקו המיני מועט ביותר מקסימום פעם בחודש והוא בחור די צעיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעל ששותה אלכוהול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוא סובל מהתכרות

    פרופ` פנחס דנון
    18/10/2008

    הוא זקוק לטיפול ומומלץ לפנות לטיפול פסיכוגי-פסיכיאטרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום