מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקשר למשבר של הבת שלך מגמילה מחשישAAAAAAAAA02/03/2009
בס"ד זה ממש קשה, אבל עוברים את המשבר, אני היה לי משבר של שנה, שנה של חושך, תתפללי שהיא תעבור את זה, והיא תעבור, מבטיח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום להורה
פרופ` פנחס דנון03/03/2009כדי לעבור גמילה היא חייבת לשתף פעולה ואפילו ליזום
לכן נמלצתי שתפנה לעזרה מקצועית ותקבל יעוץ פנים מול פנים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקבוצת תמיכה למכורים למין ולאינטרנט
האפיקומן06/05/2009האם למישהו יש פרטים על קבוצה כזו באיזור המרכז?
איך ניתן ליצור איתם קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין קבוצות אך טיפול פרטני
פרופ` פנחס דנון24/09/2009באיזור מרכז
1. מכון גרין
2.מרפאת הבטים
3. מיינד קליניק
מקומות פרטיים שמומחים בטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד לעזור לבני להיגמל מחשיש
עופרה24/09/2009בני גילה לי שהוא מעשן חשיש הוא בן 26 וכאשר אני מבקשת ממנו להפסיק לעשן הוא אומר
לי שזה החיים שלו והוא יעשה מה שהוא רוצה. כיצד העזור לו בדרך הטובה ביותר להיגמל?
תודה באם תעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקחת אותו לטיפול בהקדם
פרופ` פנחס דנון24/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכורה לכדוריםמכורה02/03/2009
שלום אני בת 22 וכבר שנה אני מכורה לכדורים משלשלים..בהתחלה לקחתי אותם בכמויות קטנות..אבל עם הזמן ממש התמכתי..והתחלתי לקחת כמוות גדולות של 2 כופסאות..זה ממש מפחיד אותי כי אני יודעת שאני גורמת נזק עצום לבריאותי..איך עלי להיגמל..עזרו לי בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות ליעוץ מקצועי בדחיפות
פרופ` פנחס דנון03/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות למתוק....................אורנה01/03/2009
שלום רב, אני מכורה למתוקים למינהם, והעדיף לאוכלם במקום אוכל רגיל ותזונה מאוזנת. התחלתי לאכול 3 פעמים ביום תמר הינדי. מה דעתכם? האם אוכל להגמל מהמתוקים ולרדת במשקל שהוא 15 ק"ג מעל המשקל הרצוי. תודה אורנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות למתוק
פרופ` פנחס דנון02/03/2009אורנה שלום,
המלצתנו לפנות לרופא משפחה כדי לבצע בדיקות דם ובדיקות שתן
לאחר מכן לפנות לדיאטנית כדי לקבל הדרכה בהורדת משקל
לגבי התמכרות ניתן לפנות לעזרה אם לא תצלחי לעמוד בתוכנית של דיאטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהספיר28/02/2009
אח שלי בן 25 לפני איזה חודש נכנסתי לחדר שלו בפתאומיות הוא נבהל מאוד , וראיתי שהוא מוציא את מה שנמצא בתוך הסגריה שאלתי אותו מה אתה עושה אז הוא אמר שהסגריה חלשה לו והיום שוב אבל הוא לא ראה שראיתי יש מצב שהוא שם שם חשיש או משהו?!?!?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לספיר
דפנה הלמן28/02/2009ספיר שלום,
ייתכן שהוא שם חשיש.מה שאני ממליצה לך, כדי לבסס את התרשמותך, זה לעמת אותו ישירות עם מה שראית ולהביע בפניו את אשר את חשה ,כפי שהתרשמתי על פי סימני הקריאה והשאלה שלך בפנייתך. ספיר, אכן מדובר בסם בעל השפעות הרסניות.בהצלחה!
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש מצב שלא ?
ספיר02/03/2009כי הוא ממש נגד כל השטויות האלה של סמים יש עוד אפשרויות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסרגיי28/02/2009
אני מכור לחשיש כבר כמה שנים וכשאני לא מעשן זמן ממושך אני מתחיל להיות ממש עצבני ותוקפני כלפי הסובבים , לא מרגיש נוח בפנשי מתעצבן מכול דבר מרגיש דיכאון וחרדות.. רציתי לדעת ממה זה נובע ואיך אפשר לטפל בבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לסרגיי
דפנה הלמן28/02/2009סרגיי שלום,
סביר להניח כי פיתחת תלות ריגשית בחשיש.
נהיר כי השפעתו של החשיש מזיקה ועלולה לגרום לפגיעה בתיפקוד השיכלי והבהתנהגות.
הפרדוכס הוא שהחשיש יוצר אשלייה של רוגע,אך למעשה הוא גורם לתנודות משמעותיות במצב הרוח,חרדות ואף עלול לגרום לפסיכוזה.
אני ממליצה לך לפנות לטיפול נפשי על מנת להיגמל מהסם.
אשמח לענות על שאלות נוספות.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מרגיש בנאדם שסובל מדהפרסונליזצהאלמוני21/02/2009
שלום. רציתי לדעת איך מרגיש בנאדם שסובל מדה פרסונליזציה. למה? כי לפני שבועיים עישנתי בפעם הראשונה חשיש, והייתה תקופה שהרגשתי מנותק, לא מפוקס, בכאילו הסביבה השתנתה. הייתי אצל פסיכיאטר והוא אמר שזה בגלל החרדה ואני לא סובל מדה פרסונליזציה אלא הכל פשוט בגלל שאני מנסה "לבחון" את עצמי. איך מרגיש בנאדם שיש לו דה פרסונליזציה? אני יכול לבדוק את עצמי אם יש לי דה פרסונליזציה? כי אני רוצה להפסיק לחשוב על זה ולבחון את עצמי ולהגיע לתשובה חד משמעית. למרות שהפסיכיאטר אמר שאני לא סובל מזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לאלמוני
דפנה הלמן21/02/2009אלמוני שלום,
קשה לי להתייחס לחויה שלך כי חסרים לי פרטים אודותיה.
יחד עם זאת דה פרסונליזציה הינה תופעה שבה יש חויית עצמי מנוכרת או חווית מציאות מנוכרת.הסימפטומים כוללים קושי בחיבור רגשי לחווית חיים.ניתן לומר שמדובר במצב שבו האדם נמצא מחוץ לתהליכי הרגש והחשיבה.ההפרעה משוייכת עפ"י רוב להפרעות חרדה.
במידה והמחשבות הטורדניות לא ייפסקו אני ממליצה לך לפנות לטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך מזהים אדם כזה?
אלמוני21/02/2009איך אפשר לבדוק אם אני כזה? אין איזה סימטום משהו שאפשר לדעת אם אני כזה או לא? זאת אומרת איזה סימן ששייך לכל האנשים הסובלים מדה פרסונליזציה, ולראות אם גם אני סובל מזה? אני רוצה לתת לעצמי תשובה אם אני סובל מזה או לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות בנוגע לחשישאלמוני21/02/2009
שלום לרופאים הנכבדים! לפני שבוע עישנתי בפעם הראשונה בחיי חשיש, רק כמה שאכטות. בעקבות העישון התחלתי להרגיש חרדות שמא העישון גרם לי נזק נפשי או רפואי, כמו כן הרגשתי מנותק כזה, בכאילו אני פחות מפוקס והסביבה שונה כזאת. לא דמיונות ברמה של סכיזופרניה חס וחלילה אלא פשוט חרדה שהשפיעה עליי. כפי שביררתי והבנתי, כמות קטנה כמו שעישנתי לא יכולה לגרום לנזק מעישון חד פעמי. מה שכן, שמתי לב שמאז העישון אני לא מפסיק לחלום. כל לילה אני חולם, ובדר"כ אני לא בנאדם שחולם הרבה בלילות, אבל מאז שעישנתי אני כל הזמן חולם. כמו כן, אני במחשבות טורדניות שמא החשיש השפיע לי על החיים כי אני רוצה ללכת ללמוד באוניברסיטה ואני מפחד שהעישון פגע לי במוח או משהו כזה ויקשה עליי ללמוד. או בוא ננסח את זה ככה - "עשה אותי טיפש יותר", אחד שיותר קשה לו ללמוד וכאלה דברים. אלה הפחדים שלי בעקרון. אשמח אם תתנו לי כמה תשובות ודרכים להתמודד בלי קשר לפסיכולוגים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לאלמוני
דפנה הלמן21/02/2009
אלמוני שלום,
ראשית ,אני ממליצה לך להמנע משימוש נוסף בחשיש.עלולות להיות השפעות ותופעות לוואי גם כתוצאה משימוש חד פעמי.ייתכן ש"שאריות" החומר נספגו בגופך והם יוצרים תופעות לוואי או סימפטומים.סביר להניח שמדובר בתגובה חרדתית.במידה והמחשבות הטורדניות לא ייפסקו,אני ממליצה לך לפנות לטיפול.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא..
אלמוני21/02/2009אני לא בחרדה, ולפי מה שהבנתי החומר מנתקה מהגוף אחרי שבוע. האם השימוש החד פעמי יכול לגרום לנזק במוח שיגרום לקשיי למידה, חוסר ריכוז וכאלה דברים? והאם יש קשר בין החשיש לחלימה המוגברת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבתוספת לתגובתי...
אלמוני21/02/2009העישון היה כבר לפני שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לאלמוני
דפנה הלמן22/02/2009שלום לך,
עלולות להיות השפעות גם לאחר שימוש חד פעמי.על מנת להתייחס בצורה מעמיקה יש צורך בפרטים נוספים לגבי עוצמת הסימפטומים והתכנים הלא מודעים המופיעים בחלומות.זאת ניתן לעשות בטיפול פסיכולוגי.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין שום סימפטומים
אלמוני22/02/2009אין לי שום סימפטומים, אני רק רוצה לדעת לידע כללי אם החומר יכול "לדפוק" משהו במוח? מעישון חד פעמי של כמה שאכטות, יכול להגרם נזק בלתי הפיך למוח או משהו כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה במדור שאלות נפוצות
פרופ` פנחס דנון12/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשיש
:)12/10/2009אני מעשן הרבה זמן רציתי לדעת אם שימוש בחשיש יכול לגרום לבעיות בתפקוד המיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלול לגרום לבעיות רבות
פרופ` פנחס דנון12/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לפגיעה עצמית בגוף ובנפשבת 2518/02/2009
הבעיה התחילה לפני כחמש שנים - כן , התחילה אחרי שהרופא אמר לי היום את חופשית ממיני ! את סיימת כל הטיפולים והניתוחים האפשרים שבידיי ! את לא צריכה לבוא הנה עוד ! ... נו , באמת , האם כך נפרדים ?! אחרי 15 שנה - טיפולים שונים ואישפוזים מתמשכים וביקורי במרפאות - כך נגמר הכל - ! מאז הילדות ולא זוכרת את עצמי אלא בבה"ח ( נכוויתי מגיל 5 מאש גלויה ב60% מגופי ) אני רואה את עצמי מכורה לבה"ח - כאב זה חלק ממני שבלעדיו לא יכולה לחיות , אז כך נגמלים ?!... הבעיה היא כך - מאז זה ואני "הורסת את עצמי" ! עושה "שטיות" כדי ללכת לבה"ח . מזיקה לעצמי רק כדי להתאשפז . עושה הכל כדי לצחוק על הצוות הרופאי אפילו אם זה מלווה בכאב ! איזה כיף לראות את הרופאים תוהים במצבי !אפילו רופאים בכירים ופרופ' קשה להם לאבחן את "מחלתי" ! ממש נורא לראות רופאים צוערים וקטנים מזיזים את ראשם ואומרים בקיצור לא יודעים ! אפילו לקיחת דם והכנסת עירוי זה כמעט בלתי אפשרי בדרך הרגילה !... אוקי - זה הוא סיפור קטן מהסיפורים שלי - אבל שיושבת לבדי וחושבת על כך - אז, מתחרטת על הכל , איזה טיפשות עשיתי ? האם נזק והרס עצמי זו חוויה גדולה ? בא לי לצעוק בקול רם " נמאס לי, מספיק , די אני מצטערת על הכל - בא לי להגיד לרופאים סליחה אני זאת שגורמת לגופי ונפשי את הכאב והסבל הרב הזה , ... " את האמת , נמאס לי מהשטיות שאני עושה , בא לי להפסיק הכל , אבל לא מצליחה... אפילו לספר למישהו לא יוכלה ולא חושבת שאני אעיז ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך
פרופ` פנחס דנון18/02/2009שאלה כרגע היא כמה את מוכנה לטפל בעצמך מבחינה נפשית ?
אבחנה אפשרית למצבך הינה תסמונת מונהאוסן munhausen כמובן אבחון חייב להיות באופן מדויק
תפני לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך זה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכורהאוסי15/02/2009
שלום, חדש לי ומוזר לי פה. אודה לעזרתכם / תשובתכם. אני מכורה כבר כ19 שנה.. עישון באנגים. אני מאוד רוצה להפסיק לעשן אך איני מצליחה. איני יודעת על כל תופעות הלוואי שמדוברים פה. למזלי לא חוויתי אותם בשנים אלו ואני בתקווה שלא אחווה. אני צריכה וחייבת לעבור תהליך גמילה כזה או אחר שיהיה דיסקרטי, ללא אישפוז ושיכול להשתלב אם החיים הנורמטיבים שאני מנהלת. אני חד הורית, אמא לילדה ואישה עובדת . לאן אוכל לפנות לקבלת סיוע שהעלות שלה זולה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות טיפוליות
פרופ` פנחס דנון15/02/20091. מרכזי גמילה (משרד הרווחה)
2. עמותות כמו אל סם ואפשר
3. מרפאות בריאות הנפש יכולים להיות אפשרויות לקבל עזרה בתשלום סמלי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל סם 035462076 (סניף ת"א)
ברקו16/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן
henkoan2009@n09/03/2009שלום לך גם אני באותו מצב שלך אני בת 22 ומכורה לחשיש כבר 12 שנה השמח מאוד עם תיכתבל לי תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדות לאחר עישון חשיש בפעם הראשונהפלוני12/02/2009
יום שישי האחרון יצאתי עם חברים, אני בן 18. הייתי במצב רוח מעולה. הם אנשים שמעשנים כבר תקופה ארוכה חשיש, אבל אני בחיים שלי לא ניסיתי ואני מסתובב איתם רק לעתים רחוקות. בפעם הראשונה בחיים שלי, החלטתי לנסות באופן חד פעמי, ולקחתי 5-6 שאכטות מג'וינט של חשיש. בהתחלה הכל היה בסדר ורק "חיכיתי לסטלה" ,אבל אחרי זה התחלתי להצטער שעישנתי, כי אני בנאדם שיודע את הנזקים של סמים ואת כל החרא שבזה, ושהייתי יותר צעיר היו לי גם חרדות אז ידעתי שסמים זה טריגר לדברים האלה. כל היציאה סבלתי כי פחדתי שזה יזיק לי. יום למחרת קמתי והרגשתי תחושה מאוד משונה, משהו כמו מין האנגאובר כזה... חשבתי שזה יעבור, אבל זה המשיך. זה התבטא בתחושות של אי מיקוד כזה, לא להיות בפוקוס, וזה הלחיץ אותי עוד יותר. השאלה שלי היא - האם השימוש החד פעמי הזה הזיק לי? האם זה יכול היה לשנות אותי? את ההרגשות שלי, בצורה בלתי הפיכה? כי אני כל הזמן חושב לעצמי, אם לא הייתי מעשן האם הייתי מרגיש אחרת היום? האם תופעת לוואי של שימוש חד םפעמי כזה זה להרגיש שונה לכל החיים? בכאילו כל התפיסה של העולם שונה? תודה =]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לפלוני
דפנה הלמן12/02/2009פלוני שלום,
נבהלת ולבהלה שלך יש ערך.שימוש חד פעמי אינו מזיק,בתנאי שהוא חד פעמי!!
אני מציעה לך להמשיך לפחד מתוך הרציונל שאכן שימוש בסמים הינו דבר ממכר שיש לו השלכות הרסניות , פיזיות ונפשיות.
אשמח לענות על שאלות נוספות
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל...
פלוני12/02/2009אני מוכן להבטיח לך שלא אגע בחרא הזה, ואמליץ לכל אחד שאני פוגש לא להתקרב, גם לא "רק כדי לנסות". השאלה שלי היא מדוע אני מרגיש "שהשתנתי" מאז שעישנתי, האם זה בגלל הפחד או שזה השפיע עליי? יכול להיות שזה שינה אותי העישון הזה, או שהכל בראש? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף...
פלוני13/02/2009האם תחושה של חוסר מיקוד, בכאילו מציאות מדומה כזאת, שבה אתה לא מרוכז במה שקורה ארלא יותר במחשבות זאת תוצאה של חרדה? כי אני מוצא עצמי יושב עם חברים, אבל הראש של במחשבות ובחרדות, ובכאילו מה שקורה סביבי לא ממש קורה. לא יודע כ"כ איך להסביר את זה, בכאילו התחושות "התכהו", כמו תחושת ריחוף כזאת. השאלה אם זה נובע מהחרדה או מהשימוש החד פעמי הזה בחשיש? תחושה של ניתוק כזה, ואז התחושה הזאת עוד יותר מעצימה את תחושת החרדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לפלוני
דפנה הלמן13/02/2009פלוני שלום,
במידה והסימנים שאתה מתאר ממשיכים,אני ממליצה לך לפנות לייעוץ נפשי.
ניתן לפנות לטיפול במכון מיינד קליניק על מנת להקל על הסימפטומים החרדתיים.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לפלוני
דפנה הלמן13/02/2009פלוני שלום,
השפעת החומר של החשיש תלוייה בכמות ובמידת הריכוז שלו.שימוש חד פעמי על פי רוב לא ייצור השפעות הרסניות.יחד עם זאת אני מתרשמת שנבהלת.כפי שציינתי הבהלה שבעקבותיה הופיעו סימפטומים חרדתיים הם גם החיישנים שלך.השתמש בהם כדי למנוע תלות פיזית ונפשית.
בהצלחה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, שאלה אחרונה.
פלוני13/02/2009האם העובדה שאני חושב ומריץ "סרטים" בראש כל היום גורמת לי להיות "מנותק" כזה, בכאילו אני לא חד, לא מפוקס, מדבר עם מישהו אבל "מסתכל מהצד", כמו במציאות מדומה כזאת? איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת? יכול להיות שזה בגלל שכל היום אני עסוק במחשבות ובלבחון את עצמי? או שממה זה נובע? במידה ואני אצטרך טיפול, בעיות כאלה ניתנות לפתרון? אני לא מסוגל להפסיק לחשוב על זה = [
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לפלוני
דפנה הלמן13/02/2009פלוני שלום,
כדי לדעת מה גורם למחשבות הטורדניות,יש צורך בהעמקת מידע אודותיך.
בעיות מסוג זה ניתנות לפתרון באמצעות טיפול פסיכולוגי.לעיתים יש צורך גם בשילוב טיפול תרופתי על מנת להקל על הסבל .
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמחשבות...
פלוני13/02/2009המחשבות הן רק על מדוע אני "מנותק". זהו, זה מה שמפחיד אותי. זה התחיל רק מאז שעישנתי, ואני לא יודע למה אני עדיין "בבלבול", האם זה בגלל שאני עסוק במחשבות על הפחד מאז שעישנתי? אני כל היום חושב על "מדוע אני מרגיש לא מפוקס", יכול להיות המחשבות האלו הן שגורמות לבלבול וחוסר הפוקוס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לפלוני
דפנה הלמן13/02/2009פלוני שלום,
כן,אכן המחשבות
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסה...
פלוני14/02/2009אני רוצה לסכם את הנושא. בעקרון, אני כל הזמן מנסה לבחון את עצמי ולראות האם העישון החד פעמי הזה שינה אצלי משהו. מה שקורה זה שאני בתחושה כזאת בכאילו העישון הזה שינה אצלי את המציאות, בכאילו פעם הייתי "חד" יותר. האם יכול להיות החשיש גרם לי למשהו בלתי הפיך ו"דפק" אצלי איזה משהו בראש? או שכל הקטע זה שבעצם הכל אותו דבר ורק בגלל העובדה שאני כל הזמן חושב על זה אז כביכול "דברים נראים לי משונים" ותפיסת המציאות השתנתה? וזה לא שהדבר קורה בעקבות חרדות, אלא ההפך, בגלל שאני מרגיש "שהשתנת" אז בגלל זה באות מועקות כאלה. אפשר אוליעצה איך להתמודד עם זה באופן עצמאי? האם עישון חד פעמי של חשיש יכול לגרום לכאלה השלכות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לפלוני
דפנה הלמן14/02/2009פלוני שלום,
כפי שציינתי בתגובתי הראשונה,אתה מבוהל וכפי שציינת אתה מפוחד.
אני מציעה לך לעזוב את האבחנות וההגדרות,כמה כמות חשיש נותרה לך בגוף,או האם אתה חרד יותר, או במועקה.
במידה וחוסר השקט הזה לא יחלוף בימים הקרובים,פנה לטיפול על מנת לא להשאר עם הסבל לבד.
בנתיים,עזור לעצמך לצאת מהמחשבות ע"י פעילות פיזית,יציאה מהבית ושהייה עם אנשים קרובים.
ב-ה-צ-ל-ח-ה,
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדה פרסונליזציה
פלוני16/02/2009קראתי על תופעה שנקראת "דה פרסונליזציה", ואני חושב שהתחושות שאני מרגיש, כל הניתוק, חוסר מיקוד, בכאילו "מציאות שונה" מאוד דומות לתסמינים של הדה פרסונליזציה. האם יכול להיות שיש לי את זה? אם כן, האם זה עובר? איך אפשר להעביר את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה למפוחד
דפנה הלמן17/02/2009פלוני שלום,
ייתכן מאוד שמה שאתה חווה זו הפרעה מסוג דה פרסונליזציה.מדובר על תחושה של נתק מהחשיבה ומהרגש.התוצאה היא חוויה של אובדן שפיות.בהמשך לתגובות שלי אלייך,קרוב לוודאי שאתה סובל מהפרעת חרדה שאחד מהביטויים הוא התופעה המוזכרת.חשוב לציין שזה עובר .
אני מתרשמת שקשה לך להתמודד לבד ואני ממליצה לך לפנות לטיפול פסיכותרפי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרו ליאחות12/02/2009
אני מחפשת עבור אחי את מסגרת הגמילה שהכי תתאים לו. מדובר בבחור בן 30. בין השאר מדובר על קוקאין, חגיגת, וכל הבא ליד. הלכתי לאשפוזית ביפו ונחרדתי. מפחיד שם. האם מישהו יכול להמליץ לי על מקום פרטי קצת יותר סימפטי? בבקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיוע לאח
דפנה הלמן12/02/2009אחות שלום,
ישנו מעון ארצי הממוקם בבי"ח אברבנל-ויקטוריה.
יש לפנות אליו באמצעות עמותת אפשר 03-7633228.ההפנייה באמצעות העמותה מאפשרת המשך מעקב אמבולטורי.ישנם מרכזים אישפוזיים נוספים בבי"ח לב השרון ובבאר שבע.
בברכה,
דפננ הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה בבית-חוליםדינה10/02/2009
אפשר לעשות גמילה בבית-חולים, אחותי משתמשת בסמים קשים.היה מוכנה להפסיק רק לה במרכז גמילה. היה היתה שם והיה מסרבת לחזור. אפשרי לעשות גמילה בבית-חולים או בבית ש רופא איתן תרופה הרגעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש גמילות בבית
ברקו10/02/2009שלום גיברת אני עשיתי גמילה בבית. יש באינטרנט מקומות, יש גם בבית חולים פרטי. תחפשי באינטרנט בגמילה ושיהיה בהצלחה לאחותך. חשוב מאד אחרי הגמילה ללכת למרכז יום, יש בכל עיר מרכז יום שעוזר למכורים לשמור על הניקיון אחרי הגמילה. זה אפילו יותר חשוב בשביל שהיא לא תחזור להתשתמש בסמים. בהצלחה בוזי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגמילה בשלב הראשוני
פרופ` פנחס דנון10/02/2009ניתן לבצע גמילה בשלב הראשוני בבית חולים או בבית בתניי שיש פיקוח רפואי ומשפחתי צמוד.
אבל שלב יותר חשוב מגמילה ראשונית הוא שלב המשך של איך להשאר נקיים
המלצה לפנות למסגרת שנותנת את שתי אפשרויות כתוכנית טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות.קרן04/02/2009
יש בעיה שמטרידה אותי מאוד. חבר שלי מכור לחשיש ,הוא לא מעשן באנג אלא סיגריה והוא עושה את זה בתדירות של שלוש פעמים ביום. עצם היותו מעשן חשיש גורם אצלי לפחדים בעתיד.אני לא יודעת מה לעשות והוא הבטיח לי שהוא יוריד בכמות ולאט לאט יפסיק.אבל אני לא מאמינה כל כך שאפשר להפסיק לעשן בלי טיפול. בשבת הוא מעשן כמעט כפול ממה שהוא מעשן ביום יום. מה אפשר לעשות?איך אפשר לגרום לו להפחית עד הפסקה מוחלטת ללא התערבות של גורם מקצועי? אני מפחדת לגבי העתיד כי זה בן אדם שאני כן חושבת עליו כבעלי לעתיד. בנוסף אני לא יודעת אם זה הפורום המתאים אך רציתי לדעת אם זה שהוא מעשן יכול לגרום לבעיות בכניסה להריון?או אולי פגיעה בעובר ?או אי יכולת להחזיק את העובר בגלל שהזרע חלש או משהו? זה יכול לגרום לו לאי פיריון? תודה על הסבלנות.ואודה לכם אם תענו לי על שתי השאלות שמטרידות אותי נורא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשיש
פרופ` פנחס דנון05/02/2009שלום לך,
אני חושב שחבר שלך זקוק לעזרה מקצועית
המלצתי לנסות לקבל עזרה בהקדם
לגבי עתיד המשותף שלכם לא יכול ליעץ לך בלי אבחון מקצועי של בן זגך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסיסת ציפורניים!!!ערן01/02/2009
נכבדים יקרים שלום רב! שמי ערן, בן 31, כבר גבר לכל דבר אב לילד קטן בקיצור הכל מושלם או שלא! לצערי החל מגיל צעיר מאוד אני סובל מההתמכרות/ מחלה/ טירוף של כסיסת ציפורניים די רצינית. ידוע לי כי הדבר אינו אסטטי לחלוטין אך כמו שאתם יודעים אינני יכול באופן מודע להתגבר על תופעה זו. קראתי כבר בעבר על סוג טיפול בהיפנוזה אך למען האמת אני קצת חושש מסוג טיפול זה. אנא עזרו לי להפריך חששותי וידעו אותי יותר על סוג טיפול זה, אופיו, סגנונו טיפול באיזור חיפה ע"י מומחה שהנכם מכירים וסדר גודל של עלויות. כמובן שבשביל מטרה זו אוכל להגיע גם לאיזור המרכז. בתודה מראש ובברכה, ערן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לערן
דפנה הלמן01/02/2009ערן שלום,
כסיסת צפרניים הינה תופעה שמתפתחת במצבי לחץ או מתח נפשי.אכן מדובר בתופעה של התמכרות.אשר עלולה לגרום לזיהומים בעור,מראה לא אסתטי ופגיעה בשיניים.
אנו יכולים להתייחס לאפקטיביות של הטיפולים שאנו עושים במיינד קליניק בנושא של טיפול בהתמכרויות.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה מחשיששלמה31/01/2009
אני בן 26 נשוי עם שתי ילדים מתוקים ואישה נהדרת. אני במשך היום איש עסקים בתחום הנדלן עושה חייל ובערב כשאני מגיע לבית אני שוכח מהעבודה וניכנס לעישון באנגים(בבית) אישתי מודעת לזה ושותקתחוץ מהסירחון שמפריעה לה. בשבת שאני שומר אני מעביר עם ערק..ושינה . נמאס לי מזה הגעתי בשבת האחרונה למצבים של עצבים שעברו גבול ואישתי הציבה לי אולטימטום או אני או הבאנג. אני חולם על להפסיק כבר שנתיים שאני מעשן חשיש חוץ מזה לא ניסיתי כלום. אישתי עם בעיית השמנה (שזה קצת מפריעה לי) שמלווה בדיכאון שהיא כל היום בבית עם הילדים ולא עובדת.. יש לציין שאנחנו בתקופה כלכלית מאוד קשה עקב השקעות שלי אבל אני לא נישבר אין לי את הזמן להקדיש לאישתי מפאת לחץ הפרנסה. אני מעוניין מאוד לעשות שינוי בחיי לא דרך כימיקלים של תרופות אלא בחכמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מענה לשלמה
דפנה הלמן01/02/2009שלמה שלום,
מצד אחד אתה מתאר משפחה טובה(מתוקים,נהדרת)מצד שני כשאתה חוזר הבייתה אתה בורח מהמשפחה הזו.
אתה יודע ממה אתה בורח?
החשיש מהווה אצלך ניסיון לא מוצלח להתמודד עם לחצים שפוקדים אותך,הבעייה היא שיש לחשיש השפעה הרסנית ברמה הגופנית והנפשית.
אני ממליצה לך לפנות למיינד קליניק על מנת להסתייע במומחים בנושא הגמילה .
אשמח לענות על שאלות נוספות,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה שלא תנסה גם קבוצות תמיכה?
ברקו02/02/2009אן. אי יכול לעזור כדאי לך לנסות ,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

