מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- deep temsמיואש12/07/2008
היי אני כבר לא מאמין בכלום טיפולים כדורים שיחות כלום לא מצליח לי חבר סיפר לי על מכשיר כמו קסדה, יש מצב שנותנים טיפול עם הדבר הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא בהתמכרויות אבל בדיכאון כן
פרופ` פנחס דנון12/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה מחשיש ומריחואנהאמא08/07/2008
בעלי מכור קרוב ל - 15 שנה לחשיש ומריחואנה והוא מוכן ללכת לגמילה אנו גרים בירושלים. שאלתי היא האם ישנם מכוני גמילה שמטפלים במכורים ללא צורך באישפוז כי הוא עובד ואיננו רוצה להפסיד את מקום עבודתו. הוא בן 45 ואם יעזור תהיה לו בעיה במציאת עבודה ולכן עבודתו חשובה לו. אם ישנם מכונים כאלו בירושלים אשמח לקבל את שמותיהם, ואם אין בירושלים אשמח לקבל בערים אחרות קרובות יחסית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות נוספות.
דניאלה08/07/2008האם גמילה אצל מטפל מוסמך עוזרת באותה מידה או שמא אדם שמכור לסמים מהסוג הזה חייב במסגרת של מכון גמילה פתוחה או סגורה??? האם לדעתך לאחר התמכרות של שנים כל כך רבות יש לו סיכוי להצליח??? האם הטיפול התרופתי הוא לכל החיים? כמה זמן אדם מכור כמו בעלי יהיה גמול פיסית בעזרת תרופות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגמילה לא צריכה אשפוז
פרופ` פנחס דנון08/07/2008שלום,
אף גמילה לא צריכה אשפוז אלה להתרחק ממקומות שגורמים לבעיה יכול לפתור את הקשיים של אשפוז. בנוסף השגחה בבית עם לווי צמוד של המשפחה יכולים לתת תוצאות יותר טובות ממכון גמילה לטווח ארוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחקר חדש לטיפול בדיכאון באמצעד'ר רוזנברג07/07/2008
לכל משתתפי הפורום שלום רב, בימים אלה נערך בבית החולים באר יעקב מחקר קליני חדשני בטיפול בדיכאון. מדובר בגרייה מגנטית לעומק המח המבוסס על מגנט שפותח במכון ויצמן למדע.טיפול בגרייה מגנטית שטחית קיים מזה כ-20 שנה והוכח כיעיל בטיפול בדיכאון גם במצבים שתרופות אינן עוזרות.על קצה המזלג ובשפה שווה לכל נפש,הטיפול מעורר אזורים במח אשר נמצאים בתת-פעילות במצבי דיכאון,גורם להפרשת הורמונים המשפרים את מצב הרוח ואף גורם להפעלה של גנים.הגרייה העמוקה חודרת לערך פי 3 לעומק המח בהשוואה לגרייה השטחית.עד עתה עברו את הטיפול-ניסוי בארץ מספר עשרות אנשים והתוצאות הראשוניות מעודדות מחד,מאידך לא נצפו כל תופעות לוואי מסוכנות ולמעשה היארעות תופעות הלוואי נמוכה ביותר. המעוניינים להשתתף במחקר מתבקשים לפנות לד'ר פנחס דנון או לד'ר עודד רוזנברג מיחידת המחקר בבאר יעקב באמצעות הטלפון 08-9258396 או למייל : Oded35@netvision. החלמה מלאה ד'ר רוזנברג יחידת המחקר,באר יעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחקר חשוב בטיפול ללא תרופות
פרופ` פנחס דנון08/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה מגראסאלה06/07/2008
שלום רב, לא מזמן נגמלתי מגראס לאחר עישון יומיומי במשך 3 שנים, עכשיו אני לא מפסיקה לחשוב על זה ועל לעשן, אני אמנם הפסקתי לבד ולא נגעתי, אבל כל הזמן חושבת על זה ומפחדת מה יהיה אם מישהו מהחברים יציע...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל הכבוד על גמילה
פרופ` פנחס דנון07/07/2008קודם כל הכבוד שהצלחת להגמל
עכשיו כדי לשמור על עצמך תשתדלי לא להכנס ל"חנות ממתקים" ב 3 חודשים הקרובים.
עדיף לא להיות במסיבות או מפגשים מראש מסומנים למטרה זו
בנוסף לחפש דרכים כדי לעלות את מצב רוחך ספורט, ים וכו'
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לפורנואלמונימי03/07/2008
אני גולש לאתרי פורנו. ניסיתי להפסיק כבר כמה פעמים- אני מצליח להחזיק מעמד תקופה מסויימת (בפעם האחרונה הצלחתי להמנע יותר משנה), אבל בסופו של דבר אני חוזר לזה. הדבר הורס לי את חיי הנישואין! מה אפשר לעשות? למי אפשר לפנות בשביל לטפל בעניין (רצוי באזור צפון)? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מכיר מטפל-ת ספציפית באיזור הצפון
פרופ` פנחס דנון03/07/2008לא מכיר מטפל-ת ספציפית באיזור הצפון אבל אתה יכול לפנות לטיפול במסגרת ממרפאות בריאות הנפש באיזור מגורך או לבא לטיפול בת"א
אפשרויות במכון גרין או אצלנו במיינד קליניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות להימוריםדנה30/06/2008
שלום הוריי מכורים להימורים, מדובר על תקופה של 30 שנים בהם הוריי יחד מהמרים בכל דרך אפשרית, משחקי קלפים, קזינו, מועדוני בינגו וכיוב'.מדובר ב4 - 5 פעמים בשבוע. אני ואחיי סובלים מכך מאוד אך לא מהפן הכלכלי, הוריי מעולם לא החסירו מאיתנו דבר, אלא במתחים, מריבות וויכוחים ששוררים בבית בעקבות הדבר. נראה כי אמי סובלת מהבעיה באופן רציני יותר, היא לא מוכנה לוותר על כך. אני הבת הבכורה נשואה ומזה שנתיים איני גרה בבית אך אחי הצעיר (היחיד שמתגורר בבית) סובל מכך מאוד. משך 30 שנים הוריי רבים רק מהסיבה הזאת ורק בעקבות הרעל הזה. הצבתי לאימי אולטימטום ברור שהוא אנחנו, הילדים, או ההימורים וכהרף עין היא בחרה באפשרות השנייה, דבר שפגע בכולנו מאוד. אבי הסכים לאולטימטום והתחייב שלא להמר יותר. אימי לא מוכנה לשמוע דבר בעניין טיפול היא בטוחה שהיא בשליטה והתירוץ שלה מאז ומתמיד היה שזו ההנאה שלה ופורקן המתחים. אני יודעת שהיא זקוקה לעזרה אך איני יודעת מה לעשות בעניין תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטער לשמוע אבל. . .
פרופ` פנחס דנון30/06/2008שלום לך,
מצטער לשמוע מה אתם עוברים כמשפחה אבל אין דרך חוץ מלשכנע את הוריך לקבל טיפול בנושא
אם לא יסכמו כמובן תמיד אפשר לפנות לרשויות (רווחה, עובדים סוציאליים וכו") אבל כל פנייה זו עלולה לגרוםלבעיות משפטיות ומלחמות תוך משפחתיות. . .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לסמיםאלי29/06/2008
אני מכור לחומרים ממרצים ואלכוהול בלי שום קשר אני סובל מדיכאון וחרדה שמשתנה כל הזמן והסמים החמירו לי את המצב כעת אני בתקופה של הפסקה ואני מרגיש יותר טוב השאלה שלי למה חומרים ממריצים[כמו הגיגת לדוגמא]כל כך ממכרים וגורמים לנזקים נפשיים?? ואם אני קח רק סוף שבוע האם זה עדיין יעשה נזק או שכדאי בכלל להפסיק עם זה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי בכימיה של המח
פרופ` פנחס דנון30/06/2008סמים גורמים לשינויים בכימיה וגם בפיזיולוגיה של המח לכן אין לקחת רק בספ"ש
רצ"ב חיבור באנגלית .http://learn.genetics.utah.edu/units/addiction* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה....אלי
אלי11/07/2008האם סמים ואלכוהול שאני לוקח בסוף שבוע[בעיקר חגיגת וממריצים] גורמים נזק נפשי כי אני מרגיש רע יותר מפעם שלא שתיתי אפילו אלכוהול???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינוי מגיע גם בשימוש נפרד
פרופ` פנחס דנון12/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לטלוויזיהאלעד26/06/2008
שלום, האם יש גמילה מטלויזיה? כלומר הגעתי למצב שזה פוגע לי ממש באיכות חיים, אני לא ישן כמעט ומהבוקר אני בטלוויזיה, פיטרו אותי מהעבודה ומאז אני לא מחפש עבודה אחרת בגלל הטלויזיה. האם יש מישהו המתמחה במצב כמו שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קודם תנתק את הממיר
פרופ` פנחס דנון26/06/2008קודם תנתק את עצמך מכבלים בבית לפחות בחודשיים הקרובים
הצלחת יופי זו גמילה אם לא תפנה ליעוץ מקצועי בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לפגיעה עצמיתארי23/06/2008
ערב טוב ,
את האמת לא יודעת מאיפה להתחיל , זה ממש קשה להוציא הכל ובמיוחד שאף אחד לא יודע מה קורה איתי , אף פעם לא הלכתי לטיפול והבעיה לא מעוניינת ללכת , רוצה לפתור את הבעיה לבד , כן לבד ...
כבר שנים ארוכות - אין יום שעובר – אלא מזיקה לעצמי – לא משנה מה ובמה – העיקר להזיק כמו לחתוך , לשפוך משהו חם , לדקור , לשים חומר כימי מרוכז על גופי , לשים מגהץ חם על רגליי , נתילת תרופות ללא צורך , מרעיבה את עצמי המון שעות , ... והרשימה פתוחה ... רוב גופי מלא בצלקות ( חתכים וכוויות) – מבנה רזה מאוד (אורך 1.57מ' ומשקל 40 ק"ג ) ... וחוץ מאלא גם כן נסיתי כמה פעמים לשים קץ לחיי ולא הצלחתי , ותמיד מחפשת דרך נוספת כדי להעלם מהעולם הזה מבלי שיידעו ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי אפשר להלחם לבד
פרופ` פנחס דנון24/06/2008את זקוקה לעזרה ולא יכולה להלחם לבד
אנא תפני לעזרה מקצועית בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך......... בבקשה תעני לי !!!!!!!
ארי25/06/2008תודה על תגובתך המכאיבה , האם בזה אתה אומר שאי אפשר לצאת מזה ....... אם אני לא מעוניינת בטיפול אז אשאר כך או אפילו המצב מדרדר יותר ויותר .................... ממש מפחדת מלגשת לטיפול - אולי שם יכריחו אותי באישפוז כפוי , אני לא יכולה להשטלת מלפגוע ולפגוע ... וחוץ מהמשקל היורד עוד ועוד ( 38ק"ג) ... אה וגם כן , עשיתי אתמול בדיקות דם שבכלל לא תקינות (אנימיה שהHB=8 וחוסר במלחים ובוויטמינים ) ... הכל חסר - מה לא מספיק לי משחסר לי בחיים ?!!! ולכן אני פונה שוב , אולי יש לך דרך להפחית מזה לאט לאט ולבד ............ תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות לפורום לא במקום יעוץ מקצועי
ד"ר דנון26/06/2008אנא לפנות ליעוץ והערכה מקצועית כשאלות לפורום לא במקום יעוץ מקצועי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCH היקרה
יונתן30/06/2008הפסיכיאטר כאן הוא מאוד טכני משהו. אל תצפי לישועה מהפורום הזה. יהיה לך הכי טוב ללכת לטיפול פסיכולוגי לדעתי בתור התחלה ולא פסיכיאטרי. תני לי להמליץ לך על פסיכולוג מעולה, מנסיון אישי אני אומר לך, הייתי אצלו תקופה מסויימת והוא עזר לי להבין כל מיני דברים על עצמי. אל תפסלי! תתקשרי אליו הוא בן אדם מאוד נחמד ועם הרבה ניסיון, גם לי יש אי אילו שריטות והוא לא שפט אותי לרגע. תקבעי פגישה אחת ואז תחליטי. קוראים לו מנשה כהן, הטלפון שלו הוא 03-6419371, בתור התחלה הוא יוכל להיות לך לאוזן קשבת. ולגבי הפחד שלך מאשפוז כפוי, תביני שיש הבדל בתחום בריאות הנפש בין פסיכיאטר לפסיכולוג. פסיכיאטר הוא רופא כמו ד"ר דנון שפחות מתעסק בלדבר על הבעיות אלא יותר סביר שבאמת ייתן לך תרופות. עם פסיכולוג את יכולה לדבר ולהתחיל איזשהו תהליך שלאו דווקא כולל עירוב של תרופות או אישפוז. ואגב אולי דווקא פרוזאק יעשה לך ממש מהפך בחיים ואל תפחדי מזה. בקיצור דברי עם מנשה בתור התחלה (: בהצלחה, תהיי חזקה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פורנואלמוני22/06/2008
אני בן 16 ואני אוהב ליראות סירטי פורנו ולאונן אני עושה את זה בתדירות גבוה של כל יום העם אני מכור ואם כן איך אני ניגמל מיזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדי להפסיק צריך להחליט
פרופ` פנחס דנון22/06/2008כדי להפסיק צריך להחליט לאחר מכן לזרוק את כל סרטי פורנו לפח
להתנתק מאינטרנט ולא לקנות סרטים חדשים
במקביל לצאת עם חברים כמה שיותר. .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגילה18/06/2008
שלום רב,
האם ידוע לכם אם חשיש גורם לבעיות נפשיות, כגון דיכאון? שמעתי דעות לכאן ולכאן ובינתיים אני מעשן.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשיש עלול לגרום לדיכאון,חרדות,בלבול
פרופ` פנחס דנון19/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תהליך גמילה מחשישל.א.15/06/2008
הבת שלי מדוכאת מאוד ומכורה מאוד לחשיש כבר שנים
היא אובחנה בכל מיני דברים כולל חרדה חברתית שהקשתה עליה להמצא עם אנשים אבל הצליחה לתפקד פחות או יותר עד עכשיו בלי תרופות ולאחרונה חוותה משבר קשה שלא מאפשר לה לצאת בכלל,להתקלח,להחליף בגדים,לאכול,כל תפקוד כללי הוא יותר מדי פתאום,והמחשבות המענות לא עוזבות אותה
הפסיכיאטר המטפל אמר שחייבים גמילה עכשיו ואי אפשר לדחות יותר
היא מפחדת להמצא עם אנשים,איפה אפשר להגמל או לקבל קצת הקלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרסמתי את תגובתי בפורום השני
פרופ` פנחס דנון16/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין יציאה
חסוי05/10/2008גם אם היא תפסיק אז מתישהו היא תחזור לזה ואת זה אני אומר מניסיון כי כל נרקומן שמתנקה מסמים מתפתה לחזור אליהם וזה כי מתי שאתה נקי הפיתוי שלך לחזור לסם הוא פי שבע כי אתה רוצה להרגיש את הפעם הראשונה של השימוש ממש כמו בהתחלה כי הגוף התנקה להפסיק זה אפשרי אבל לא להתפתות לזה שוב זה החלק הקשה בגלל זה כל נרקומן שנגמל חוזר מתישהו להשתמש בסמים בין אם קלים או קשים אבל שיהיה בהצלחה בכל זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז זהו חבל שאתה טועה ומטעה
מיקה05/10/2008הייתי שוקלת את המילים וה "עידוד" שלך לפני שאתה מחלק אותו לאנשים ובטח שלא לאמא מודאגת. נרקומן גם לסמים קשים וגם לקלים לדעתי כן יכול לצאת מזה..ויש אנשים כאלה- אולי בסמים קשים פחות - אבל יש!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לקניותעדי15/06/2008
שלום רב אמא שלי מכורה קשה לקניות.אשמח לדעת על דרכי טיפול בירושלים. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מכיר מטפל-ת ספציפית באיזור י-ם
פרופ` פנחס דנון16/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הימור .....חלי14/06/2008
לד"ר דנוך
שלום רב,
אני חוזרת על תגובתך בנושא הימורים.
בעלי התחיל ללכת לעמותה היה 3 מפגשים אבל ברגע, שהייתי אמורה להצטרף
הפסיק לגמרי, ולא מוכן לדבר על זה.
המצב היום גרוע יותר , יוצא בבוקר ונכנס הביתה בחצות, והיום אני לא יכולה גם להגיד
דבר, כי פשוט הוא מתעצבן בצורה לא הגיונית,
אציין שהוא עבר ניתוח בראש להסרת גידול מיניגיומה , לפני 3 שנים, היום עובד מלא הכל בסדר
לפי בדיקות הרפואיות.
אני חושבת היום שיש גם השלכות, פשוט צורה העצבים שלא לא רציונלית.
ללכת לטיפול - לא מוכן לשמוע, גם אני מרגישה היום כאשתו שאני כלום, אני מרגישה חוסר הערכה
ובטח לא מוכן לשמוע לדברי
במידה והערתי כי הגיע ב 2.00 בלילה, למחרת עושה דווקא , ולא מדבר, כועס
ואז אני ע"מ לתפקד לוקחת כדורי הרגעה לישון
מה עלי לעשות ? ? אני מיואשת
אודה לכל כיוון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייב טיפול
פרופ` פנחס דנון15/06/2008בעלך זקוק לטיפול אבל כנראה לא מוכן להודעת בכך.
חייבים לשנעה אותו להגיע לטיפול אבל לא רק פסיכולוגי כנראה יש צורך גם בטיפול תרופתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרך החיים
טל10/08/2008שלום חלי, שמי טל ואני בן 32. מהמר מגיל 20. הפסדתי במשך 12 שנות חיי מיליוני שקלים בהימורים. אני מטופל בימים אלה במרפאת מיינד קלינק ומצליח לשמור עצמי נקי כבר למעלה מ- 10 חודשים, אך זה לא רצון כתיבתי אלייך. בעלך במצוקה קשה. הוא הרוויח אישה כמוך שאיכפת לה, אך הוא מהמר ואת בין הפטיש לסדן. זה נכון לומר שהוא צריך טיפול, אבל כמי שהיה שם, אני יכול להגיד לך, שבשביל לקבל טיפול במצב שבו נמצא בעלך, הדרך היחידה שלו היא לקבל מכה מאוד קשה. אינני יודע אם יש לכם ילדים, ומה מצבכם המשפחתי, אבל הדרך הכי רצינית לטפל בבעלך, מתחילה בזה שצריך להסביר לבעלך מה הוא הולך להפסיד אם לא יילך לטיפול. בין אם זה להראות לו תמונות של הילדים במצבים שמחים, או תמונות שלכם כזוג מאושר ולהסביר לו שלמעשה את כל זה הוא עומד לאבד בין רגע, אם לא יילך לטיפול. רוב המהמרים הם אנשים מדהימים שחולים במחלה נוראית. אם בעלך הוא אותו אדם מדהים כמו כל המהמרים הוא בעל מצפון, ואולי דרך הילדים ודרכך יצליח לרצות לצאת לטיפול. אינני מוסמך לתת עצות, אך אם זה לא יעזור, הייתי אומר לך לקום ולעזוב אותו כדי לזעזע אותו, אבל זה כבר ממש להיכנס לתוך נבכי המשפחה, דבר שבוודאי אני לא יכול לעשות. הלוואי ובכל זאת הוא ירצה לעשות צעד כל שהוא ואני אשמח להסביר לו בכל דרך כמה קשה הדרך אבל כמה נעימה היא שמגיעים לשלבים אחרים. טל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת שימוש בחשישמעשן11/06/2008
אני בן 29, לפני שבוע, לאחר מספר שנים של עישון חשיש על בסיס יומיומי (עם הפסקות יזומות מדי פעם), החלטתי לשים סוף להרגל/שימוש/ התמכרות ו"חתכתי" בצורה חדה והחלטית .. התחושה הפיזית הרעה הזכורה לי ממקרים קודמים חזרה גם הפעם (גלי חום, קשיים בהירדמות) ומצב הרוח גם הוא אינו בשמיים, אך אני בהחלט מזהה מגמת ירידה ב"עצבנות" ומרגיש בסה"כ בשליטה . למזלי התברכתי בבת זוג תומכת, מבינה ומחזקת (שמעולם לא עישנה) ואני בהחלט מרגיש שהגמילה איננה בשמים. מעיון בפורום עולה בי התחושה שאתה נוטה להמליץ על טיפול תרופתי/ פסיכולוגי לאנשים במצבי, אך אני חושש מהתיוג הנלווה ומתופעות לוואי של טיפול תרופתי. האם לא ניתן לעבור תהליך זה לבד ובדיסקרטיות? האם ישנן השלכות נוספות לגמילה עצמאית שכזו? תודה מראש, מעושן לשעבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להלחם בסטיגמה
פרופ` פנחס דנון12/06/2008גמילה יבשה אכן אפשרי לגמילה מחשיש
אתה עלול לסבול מתופעות גמילה ימים עד שבוע שבועים ולאחר מכן תופעות אלו יעלמו בהדרגה
אך אם תחליט לעזר בעזרה מקצועית אולי לא יהיו תופעות לוואי. . .
לבחירתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

