פורום התמכרות, התמכרויות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיים עם מהמר...
    חלי
    23/02/2008

    לד"ר דנוך שלום רב,
    רב תודות לתגותך, אך הנסיון הזה היה לפני שנה , הבת שלי היחידה שיכולה לתקשר איתו, הצליחה לשכנע אותו שילך לטיפול, זאת לאחר שאני הכנתי את התשתית, הלכתי אני למשרד הרווחה עמותת "אפשר" לקבל כלים להתמודד עם מצבי, לפני כן נאספה כל המשפחה, בפורום זה עוד יותר כעס, ועזב את המקום, וטען בצעקות איומות שויעזבו אותו, ועוד יותר התעקש שאלה החיים שלו, אציין גם שהוא הסכים עם הבת להגיע רק לאחר שאמרה , אבא עשיתי הרבה בשבילך
    שילמתי את החוב בבנק אז תעשה אתה משהו אחד בשבילי , לך לטיפול,
    הלך לטיפול , לכמה פגישות, ואף היה יום כיף שאני הגעתי איתו, בזה זה נגמר
    שהייתי אמורה להצטרף לפגישות , פה זה נגמר, פניתי אליהם, שאלתי מדוע אתם לא מבקשים, פונים אליו, תשובתם שהם אינם יכולים להכריח, וחבל ש זה נגמר,
    היום מגיע בשעות מאוחרות 12.00 - 1.00 בלילה, ואני לא יכולה להעיר דבר, הוא פשוט כועס אפילו שאני בנימה פונה, אני כבן אדם רגיש לוקחת כדור לישון להרגע
    שאלתי באם אני אמצא פורקן , כמו רקודי ואגיע גם בשעות מאוחרות , למלא לעצמי את הנפש הממורמרת, אני מטבעי אדם מאוד שמח אוהבת חברה חברים בילויים,
    הנושא יכול אולי להאיר אותו, להבין שאני לא מחכה עם ארוחת ערב , זה לא מלון. גם לי יש היום את החיים, או שעלול להיות גרוע יותר. הוא מאוד סגור לא מדבר. עושים דברים בשקט.
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיים עם מהמר...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחלי

    פרופ` פנחס דנון
    24/02/2008

    בוקר טוב,

    אני מבין שהיה ניסיון קצר ותוצאותיה היו שליליות אבל חייבים להביא אותו לטיפול בלי ניסיון רציני נוסף או סנקציות כלכליות שיגרמו להגיע לטיפול אין לו שום סיבה לשנות דברים

    מצבו כרגע כמו אלו שהולכים לרופא עם בלון חמצן ובממשכים לעשן. . .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלכוהול
    אירית
    19/02/2008

    שלום, בני בן 25 נוהג לשתות ולעשן מריחואנה עם חבריו בכל ערב, הוא שותה אלכוהול כל יום ולעיתים ממש מריחים ממנו את זה, הוא עדיין עובד ומתעורר לעבודה שלו, אך אני חוששת מהתמכרות, כיצד אני יכולה לעזור לו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלכוהול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקשורת

    פרופ` פנחס דנון
    20/02/2008

    אירית שלום,

    אני מבין כהורה כמה את דואגת ומודאגת...
    כדי להעביר את תחושתך ודאגותך עמיתיות את חייבת לדבר עם בנך
    לא כדי להיות אמה "נודניקית" אלה לנסות לדבר בליבו כדי יפסיק להשתמש בחומרים ממכרים

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש ממושך בקוקאין
    מתחילה מחדש
    16/02/2008

    שלום רב,
    לאחר שימוש ממושך של שנים בקוקאין (בשנה האחרונה - בממוצע של חצי עד אחד גר' ליום), ולאחר שלא הצלחתי להפסיק בכוחות עצמי בגלל קשיים ומטלות של חיי היומיום, החלטתי לעזוב את הארץ לתקופה קצרה או ארוכה, החלטתי לא להחליט בינתיים על התקופה..
    אני נוסעת לחברה שגרה במיאמי שבארה"ב ומחכה לי "נחיתה רכה" אצלה, היא יודעת הכל על הקשיים ועל מטרת בואי, היא זו שהזמינה אותי אליה בעצם.. אינני מודאגת כלל מהנסיעה עצמה או מהשהות שם, ואני יודעת שזה צעד מצויין וחשוב מבחינתי.

    מה שמאד מאד חשוב לי לדעת, הוא מה מצפה לי מבחינה פיסית ו/או נפשית והאם אני צריכה להיות מוכנה לכאבים, חולשות, חוסר יכולת לפעולות מסויימות, ובכלל למה עלי לצפות בחודש הראשון.
    אני נוסעת בעוד יומיים, ומבקשת ממך מאד לתת לי טיפים והסברים, שמות של תרופות עם או בלי מרשם, אשמח מאד לשמות רופאים או כתובות במיאמי, שם אגור, ואולי לינקים חשובים למאמרים שכדאי לי לדעת..
    מחכה לתשובה בהקדם.
    (אגב, הייתי מטופלת לתקופה קצרה אצל ד"ר ערן הראל, ואני כרגע לוקחת 2 כדורי ציפרלקס ביום)
    תודה רבה מאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש ממושך בקוקאין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה

    פרופ` פנחס דנון
    17/02/2008

    שלום,

    כדי מאוד לסיים את הגמילה פיזית בארץ בתוך מספר שבועות ולהגיע לחו"ל ללא התמכרות פיזית
    ציפרלקס אינה תרופה להתמכרויות ולגבי כל טיפול אחר לא יכול להמליץ ללא אבחון מרצועי שלי והערכה נפשית שלך...

    לגבי מיאמי המלצתי לפתוח את דף קישור של ASAM אגוד המקצועי של מטפלים בהתמכרויות בארצות הברית עם המלצות למטפלים בכל מקום. אינני מכיר מטפל שיכול להמליץ במיאמי

    NAC יכול להיות אחד משני דברים:
    1. תוכניות גמילה לאזרחים אמריקיים כמו בארץ ישנן תוכניות להרוין ואלכוהול
    2. חומר טבעי אסטילסיסטאין כתוסף מזון כמו ויטמינים מסעת לגמילה...

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבל סביבתי מהימור....חלי
    רחלי
    16/02/2008


    לד'ר פנחס
    שלום רב ותודה רבה לתגובתך
    בהמשך רציתי להוסיף דבר שמציק לי כ שננתיים ,לפני כ 15 שנה ביום שבו ממש היבנתי שבעלי
    לא כאתמול שלשום, מפסיק עבודתו באמצע היום ולוקח רגליו למקום לבילארד מכונות הימורים,
    במשך כל השנים האלו צעקתי ואמרתי את הבעיה לכל המשפחה, ובהם אחי ,
    שהוא חבר טוב של בעלי ומאווד אוהב אותו , לדבריו תמיד יעזור לו.
    לא ממש ראיתי אתהדברים בפועל כל פעם שפניתי אליו, אמרתי שאיציק מגיע מאוחר כולל יום שישי
    נכנס הביתה בשעה 6.00 בערב תגובתו תמיד היתה תעזבי אותו , על תחפשי אותו,
    כל שיחה שלי איתו נגמר בכעס גדול,רק ברגע שמחר רכב לפני 3 שנים והכסף היה בכיסו, ונאלם אותו שבת
    מהבוקר ועד 9.00 בערב, הבין אז אחי... שהוא בבעיה.
    כן , למרות זאת, לפני כשנתיים פוטרתי מעבודתי לאחר 23 שנות עבודה ,
    אחי במילים אלו אמר לבעלי (שהוא יודע שיש לו בעיה), " היא תקבל פיצויים היא לא תגיד לך כמה קיבלה" דברים אלו הכעיסו אותי מאוד מאוד שגרם לי לנתק קשר, כיוון שהוא גרם לי בזה שלא אוכל להסתיר ממנו סכום ליום המחר. כאשר בני סטונדט ולפני חתונה.
    בקיצור, היה הרבה מאוד מתח בעלי כל הזמן רצה ממני כסף ואפילו הצהיר בפני שרוצה להתגרש,
    רק שהוכחתי לו כי שילמתי חצי מהמשכנתא ובזה נגמר לא נח.
    איני יכולה לסלוח לאחי, "שמאוד מאוד אוהב אותו" - אני בתוכי חושבת שהוא פשוט לא עזר לא בתמיכה שלו גרמה לו להכנס יותר פנימה בהימורים.
    נא דעתך בבקשה , אני ממורמרת איני יכולה , ואני אומת בקול רם שני אנשים עזרו לו לשקוע יותר אחי ואימא שלו שלא הבינו את המשמעות וצעקותי לא התקבלו בסוף אני זו הרעה.

    תודה מראש
    חלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סבל סביבתי מהימור....חלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לחלי

    פרופ` פנחס דנון
    17/02/2008

    את חייבת לנסות לעזור לו ולעצמך בדרך זו יכולה לעזור לכל המשפחה שלך.
    כרגע לא חשוב מה היה לפני כמספר שנים כבעלך עדיין מהמר ומרוקן אותכם מבחינה כלכלית ונפשית
    לכן צריך לשבת במשפחה אפילו כולל ילדים בוגרים ולהביא אותו לקבל עזרה בהתמכרותו
    אפשר לפנות ל"אפשר " או מהמרים אנונימיים בתמיכה של משרד הרווחה או באופן פרטי..

    ואם לא תמשכי להיות מתוסכלת ועצובה כלא יכלת לעזור לבעלך

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פניה נואשת
    אסתי
    12/02/2008

    שלום ד"'ר דנון,
    אני פונה אליך ביאוש רב.
    בעלי (בן 45) היה אצלך ב 2פגישות, נתת לו טיפול תרופתי ושוחחתם וביקשת ממנו לבוא לאחר חודש של לקיחת הכדורים.
    כל יום עקבתי אחריו שהוא מתמיד עם הכדורים ובאמת נראה שכך , אך מתברר שמאחורי גבי ובשעות שאני לא נמצאת הוא ממשיך לשתות ולצרוך קוקאין.
    אני לא יכולה לתאר לך את גודל האכזבה, מבחינתי זה היה הצ'אנס האחרון.

    שאלתי אליך, מה עושים במצב כזה שהבחור לא מוכן ללכת לגמילה סגורה, האם הטיפול לוקח זמן ולהמשיך לחכות? האם מותר לקחת את הזייבן ולשתות אלכוהול , כבר לא נותר לנו כסף הוא פשוט רוקן את הבית והפך לשקרן כפייתי.
    אודה לתשובתך.
    (אני מקווה שזיהית במי מדובר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פניה נואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    פרופ` פנחס דנון
    13/02/2008

    אכן הבנתי על מי מדובר, אנא תבקשי ממנו לצור קשר עמי בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד"ר דנון
    14/02/2008

    אסתי שלום,

    אתמול דיברתי עם בעלך ביקשתי לקבוע פגישה משותפת איתך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אסתי
    14/02/2008

    תודה ד"ר, שמעתי את השיחה היא נעשתה על ידי, אני רק מקווה שהוא ישתף פעולה, אני אצור קשר עם המשרד.

    תודה על תשובתך המהירה.
    אסתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קזינו והימורי רחוב
    נועם
    12/02/2008

    שלום, איני מכור להימורים כיון שאיני נמצא במקומות אלו, אך כשאני נוסע לחול פעמים רבות אני מתפתה לשים את כל כספי במכונות ומשחקים למיניהם, בארץ זה פחות זמין לי ובמחשב אני לא נוהג לגלוש, כיצד אני יכול לשמור על עצמי מפריצת הגבולות בחול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קזינו והימורי רחוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימורים בחו"ל

    פרופ` פנחס דנון
    13/02/2008

    שלום,

    קודם לא לצאת לטיולים לצורך הימורים (כאלו בחינם ואחר כך קזינו)
    לצמצם את סכום כסף שאתה לוקח לחו"ל
    להגביל אשרי וכרטיסי אשרי לפני נסיעה
    להתרחק מ"חברים" שאהבים להמר. . .
    האם לא מצליח לקבל עזרה מקצועית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעשנת
    יונתן
    10/02/2008

    שלום, יש לי חברה חצי שנה ורק לאחרונה גיליתי שהיא נוהגת לעשן גראס עם חבריה, עכשיו אני מבין מדוע לפעמים התנהגה מוזר והיהתה אדישה וקרה. איני מעוניין שתמשיך כי איני אוהב זאת, אך השאלה איך לומר לה מבלי להישמע שתלטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעשנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליונתן

    פרופ` פנחס דנון
    11/02/2008

    בדיוק כמו שכתבת תסביר את עצמך ותגיד שהתנהגות-הרגל-התמכרות שלה מדאיג אותך

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    חגית
    06/02/2008

    חבר שלי מכור להתמכרויות. הוא הפסיד כמיליון שקל בהימורים על כדורגל. כיום אנו נוסעים לחו'ל ויש לנו שתי ברירות: לעבור ללא אנג'לס או לעבור ללאס וגאס (ארץ ההימורים).

    בעלי מעדיף לאס וגאס והוא אומר שזה בכלל לא יפריע לו שיש שם הרבה הימורים.
    האם להאמין לו?
    האם מכורים צריכים להתרחק כמה שיותר ממה שהם מכורים אליו, או שאין לזה השפעה ואם הוא מחליט להיגמל זה לא משנה היכן הוא יגור?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא משנה איזה מקום

    פרופ` פנחס דנון
    06/02/2008

    חגית שלום,

    לא משנה באיזה מקום הוא יהיה אם הוא יחליט להפסיק הוא יכול להמר גם באלסקה וגם בנוי יורק
    כבמהירה יכנס להימורי ספורט פוטבול, כדור סל, מרוצי סוסים, כלבים, אפילו מכוניות...
    לכן יותר חשוב לטפל בבעיה ולא לחשוב שיהיה אחרת בארץ אחרת. . .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דדי
    04/02/2008

    אני התחלתי לשתות אלכוהול כל ערב לפני שנתים. שתי כוסות ויסקי בערך בערב. אני בן 29. כיום אני מרגיש שזה פוגע לי בחיים ואני רוצה להפסיק. רציתי לדעת האם מחכים לי תסמינים פיזיים קשים בעת הגמילה.
    האם אני צריך להתכונן לכאבים חזקים וכדומה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדדי

    פרופ` פנחס דנון
    05/02/2008

    תמיד יש סיכום או סיכוי לתופעות גמילה אך מבחינת כמות שאתה מדבר צריכה להיות פחות בעיות
    בכל זאת מומלץ להפסיק בהדרגה ולהוריד את מינון לחצי, שליש וכוי

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החיים עם מהמר.. כפייתי..
    חלי
    02/02/2008

    שלום,
    אני נשואה 33 שנה ולי 4 ילדים, בעלי מזה כ - 16 שנה לאחר פיטוריו, התחיל לבקר בבליארד
    ולאט לאט נכסף למקום הנורא הזה היום הוא יושב מול המכונות ושוכח את עצמו פעם היה עצמאי, היום משתכר 4000 ש"ח,במשך כל השנים ניסיתי בטוב בדיבורים הסברים וגם ברע באיום שאזוב אותו אבל הופתעתי היה מוכן לעזוב את משפחתו וגם אותי שמאוד אהב, באופי הוא אדם טוב, אך מאוד אדיש לא מעניין שום דבר,כל השנים אני זו שיזמתי וקניתי ועשיתי, לא זכיתי אף פעם לפינוקלמתנה, ובשנים אלו שאנו בגיל החמישים אנו בלי פנסיה, אף פעם לא חשב על היום המחר והיום גרוע יותר ,אני מרגישה שפשוט אני לא מענינית אותו.
    בקיצור ניסיתי הכל, אני מרגישה שאני תחת מרדף, מעקב , שלא נותן לי מנוחה.
    היום הילדים גדלו וכלל לא מחשבן לי, יוצא לעבודה בבוקר ונכנס הביתה בין 9.00 - 12.00 בערב.
    הוא לא דובר אמת , שאני שואלת אותו למה אתה מגיע בשעה כזו, הוא מתעצבן וצועק,
    הילדים שלי מודעים לבעיה ואף כואבים יחד איתי.
    חשוב לציין לפני כ - שנה הבת הגדולה שלי הצליחה להשפיע שילך לגמילה, הוא הסכים איתה
    הלך לכמה פגישות, שהגיע הרגע שהיתי אמורה להצטרף אליו, הפסיק.
    אציין שאני הלכתי תחילה כדי לקבל כלים להתמודד עם מצב כזה. כל השנים עבדתי,
    נא עזרתכך, אני פשוט מיואשת, מה עלי לעשות, לו אין משפחה.
    הוא מדבר על הנושא עם אף אחד, ולא מוכן לשתף אף אחד, כל פרוטה שהיתה פתח כולל ביטוח
    חיים שהיה לו.חשוב לא מאוד לציין שהוא מאוד מטעה , במשפחה לא מדבר, תמיד בשקט ובצד, וכולם למרות ההתנהגות שלו אוהבים אותו פרט ילדי שכועסים עליו, יוצא שאני פה הרעה שסובלת מכל כיוון.
    לא כך היו חלומתי, כל החיים עבדתי ודאגתי לילדי, שתודה לאל הצלחתי להובילם וסיימו לימודים לפחות תואר ראשון.
    אני מתנצלת על אורך הטקסט,אני בתקווה שאקבל כל עזרה בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החיים עם מהמר.. כפייתי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימור פתולוגי ומשפחה

    פרופ` פנחס דנון
    03/02/2008

    שלום לך,

    קראתי את מכתבך ואני מכיר את הקשיים והתנגדויות של מהמר להגיע לטיפול או לשתף פעולה בזה.
    מאוד קשה להסביר לבן אדם שלא רוצה לשמוע לכן מומלץ הוא לדבר ככול המשפחה בקול אחת ולנסות לעזור לו להגיע להבנה על מצבו. האם זה לא יעזור לנסות לעזר באנשים קרובים אליו כדי לגייס אותם למערכה. גם אם זה לא יעזור מומלץ להגיע ליועץ מקצועי ואפילו משפטי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    ליאת
    31/01/2008

    האם אדם יכול להגמל לבד מעישון גראס? אני מעשנת כבר 5 שנים ועכשיו אני מאוד רוצה להיגמל. אני מתבייש לשתף בנושא אנשים קרובים אלי.
    מה עלי לעשות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מגראס

    פרופ` פנחס דנון
    03/02/2008

    ליאת שלום,

    ישנן שתי דרכים לגמילה
    1. כגמילה יבשה להפסיק וזהו. אך במצב הזה מאוד קשה להתמודד עם גמילה פיזית אחרי חמש שנים מאמין שיהיו תופעות גמילה
    2ץ לפנות לגורם מקצועי ולעזר בו באופן ניקודתי בזמן גמילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלולרי
    מיה
    29/01/2008

    שלום, אני מנסה לנתק את בתי מהסלולרי, היא מגיעה לחשבונות של אלפי שקלים, אינה מסוגלת ללכת לישון בלי הסלולרי, לאכול ולקום בלעדיו. מה יהיה עם התופעה הזו, אין לי מושג מה לעשות חוץ מלנתק לה את הקו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סלולרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיה

    פרופ` פנחס דנון
    30/01/2008

    בוקר טוב,

    קודם תנסי לסגור את סלולרי שלך בלילה כשאת הולכת לשון (אין סיבה להשתמש בו כשעון)
    אחר כך אם את עובדת בזמן עבודה תנסי לפחות שעתיים ביום וגם ביטול תא קולי כמובן...
    ואחר כך תגבילי את המספרים יוצאים למספרים מובחרים
    אם גם זה לא עובד תשקילי ניתוק לפחות לחודש חודשיים

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    רז
    27/01/2008

    יש לי אובססיה כפייתית - אני שוטף ידיים כל שעה שעתיים. זה מפריע לי בחיים. כמעט כל דבר שאני נוגע בו אני מרגיש שאני חיייב לשטוף ידיים. אפשר לקבל המלצות כיצד עלי לפעול כדי להפחית/לטפל בבעיה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעה טורדנית כפייתית

    פרופ` פנחס דנון
    28/01/2008

    בוקר טוב,

    הפרעה טורדנית כפייתית הינה הפרעה נפוצה בכלל אוכלוסיה (עד כ 3% באוכ' בוגרת)
    טיפול פסיכולוגי מומלץ הינו טיפול התנהגותי קוגניטיבי שניתן בדרך כלל במרפאות חרדה בתה"ש, רמב"ם, אברבנל, גהה, שלוותה בתשלום סימלי או באופן פרטי
    לגבי טיפול תרופתי צריך לפנות לפסיכיאטר לאבחון

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי מכור להימורים
    דנה
    24/01/2008


    שלום למנהל הפורום..

    בעלי הוא טורקי במקור, התחתנו בטורקיה וכרגע הוא על תקן תייר בארץ
    אבא שלו היה מהמר וגם הוא עצמו הפסיד המון כספים כבר מגיל צעיר במשחקי קלפים לא חוקיים בטורקיה
    עד פעם אחת שהוא הפסיד הרבה מדי והפסיק לשחק..

    אבל הוא לא מפסיק, עכשיו הוא מהמר בכדורגל, ווינר ולוטו וצ'אנסים בלי סוף
    ראיתי יותר טפסים כאלו מאשר דפי מחברת בכל חיי..

    בחודש האחרון הוא לא הלך לעבוד משום שהוא חולה (בדיעבד מסתבר שזו בעיה פסיכוסומאטית)
    ואח שלו שגם כן חיי פה בארץ שילם עבור ביטוח רפואי 2500 שקלים שאין לנו
    וכדי שנשכיר דירה הוא נתן לבעלי עוד 400 דולאר.

    250 הוא נתן למישהי קשת יום שאצלה התגוררנו בקושי שבוע וחצי כשהיו בעיות לגור אצל הוריי..
    ושאר הכסף הלך ברובו על הימורים כפייתיים.

    ביום אחד הוא שיחק ב400 שקלים כמה משחקים שונים והפסיד את הכל..

    הוא הבטיח שמעכשיו הוא משחק רק ווינר ב10 שקלים.

    שלשום המעסיק שלו שילם לו חצי משכורת בסך 2500 שקלים
    הוא לקח 500 לארנק שלו ונתן לי לשמור על ה2000

    אבל למחרת מצאתי שהוא התחיל פתאום להמר בכדורסל והוא זרק על זה 150 שקלים..
    כששאלתי מה נשאר לו בארנק הוא אמר שנשארו 250 ותירץ לי על מוניות וסיגריות שבלעו את ה100
    הוא גם שיחק במכונות האלו שתופסות כל מיני צעצועים ותפס משהו מטופש עם לייזר אדום.

    היום הוא ממש הבהיל אותי כשהוא התחנן בפניי שאתן לו מה2000 שנתן לי לשמור- 500 שקלים
    הוא רוצה לשלוח את זה לבנק שלו בטורקיה ולהמר מהאינטרנט..
    כשסרבתי לו במשך חצי שעה תוך שהוא מתחנן על גבול הבכי הוא כמעט והטיח את הראש בקיר
    כמו נרקומן בקריז, בחיים לא ראיתי דבר כזה.

    לבסוף ביקשתי שיצא מהחדר ואני אוציא מהמחבוא 500 שקלים
    הוא הבטיח שיותר הוא לא משחק פה בארץ אם אתן לו את זה..
    שאלתי אותו מה יש לו בארנק, כי אמורים היו להיות לו עוד 250 אבל הוא סרב להראות לי
    אני בטוחה שגם מזה לא נשאר כלום..

    אני ממש לא יודעת איך לעזור לו
    ברור לי שהוא צריך עזרה.

    אשמח לכל עצה שהיא.

    דנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי מכור להימורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלך זקוק לעזרה

    פרופ` פנחס דנון
    25/01/2008

    בוקר טוב,

    בעלך זקוק לעזרה מקצועית אך כדי לקבל את זה הוא חייב להיות תושב קבע, עולה חדש או בעל פוליסת ביטוח רפואי. אם לא כל טיפול יעלה המון כסף

    המלצתי לפנות לאפשר כעמותה שמטפלת בנפגעי הימורים שוב חשוב לציין שצריך אזרחות בפנייה זו.
    בתורכיה אני מכיר כוללגה שמטפל בהימורים באיסטנבול בבית חולים SISLI ETFAL . . .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לבעלי פוליסת ביטוח רפואי

    דנה
    25/01/2008


    ותודה רבה לך, אעזר במידע שנתת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אסתי
    23/01/2008

    שלום,
    רציתי לשאול האם אתם (מיינד קליניק) מוכרים ע"י משרד הבריאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאיתי

    פרופ` פנחס דנון
    24/01/2008

    שלום,

    מיינד קליניק הינה קליניקה פרטית של פסיכיאטרים, פסיכולוגיים ועובדים סוציאליים ומוכרת לטיפול פסיכיאטרי ופסיכולוגי ברשויות אך איננה מוסד גמילה (ללא אשפוזים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום