פורום התמכרות, התמכרויות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחפש מטפל/ת בתחום התמכרות למין
    יעקב סינגר
    17/10/2007

    שלום רב,
    אני איש מקצוע בתחום שיקום בבריאות הנפש.
    אני מחפש עבור אגם אותו אני מלווה מטפל מומחה להתמכרות למין , באיזור ירושלים.
    מישהוא מכיר ?
    תודה,
    יקי סינגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לרגושים

    אורית
    21/11/2008

    בעלי בוגד בי. מחפשת מטפל בהתמכרויות לרגושים בבאר שבע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטפל בת"א

    פרופ` פנחס דנון
    04/11/2007

    לא מכיר מטפלים בי-ם
    אך בתל אביב במיינד קליניק איפה שגם אני עובד מטפלים בהתמכרות
    03-6962745
    03-6962733

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמכרות לחישגד
    ליאל
    04/10/2007

    אמא שלי אשה מבוגרת מכורה מזה שנתיים לחשגד ,היא מתפרנסת מביטוח לאומי ומעשנת המון ,היא עברה מחלה נפשית [דכאון] ויצאה מזה אך ההתמכרות הנוכחית מאוד מפריעה היא מבזבזת את כל כספה לחישגד וזה ממש מכעיס את כולם אנחנו נשארים ללא כסף ועוד צריכים לשלם לה את החובות שהיא צוברת בחנויות שבהם מוכרים חישגד ,דברתי כמה פעמים עם בעלי המקום שלא יתנו לה חישגד אך הם מסרבים בטענה שזו זכותה ,אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות היא כל פעם אומרת שהיא מפסיקה אך מובן כמה אמת יש בדבריה ,מה ניתן לעשות האם יש מקום בו מטפלים באנשים כמוה ,היא מטופלת על ידי עובדת סוציאלית ,האם יש דרך שהיא תוכל להסתייע דרכה ,אשמח אם תיעץ לי כי המצב ממש בלתי נסבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לחישגד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימורים

    פרופ` פנחס דנון
    04/11/2007

    התמכרות להימורים הינה תופעה מאוד קשה
    ממליץ על פנייה מהירה לגורם מטפל ומאבחן בהקדם האפשרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימורים
    אורן
    03/10/2007

    דר" דנון שלום רב,
    אחי בן 30 מהמר באופן כפייתי מזה כשנתיים .
    המצב גרר אותו להלוות בשוק העפור והתוצאה ידועה .

    לא ארחיב איזה נזק כספי ותדמיתי הוא גרם למשפחה והחברים בסביבתו .
    בנוסף, לפני כשנה אחי היה בטיפול פסיכולוגי- פסיכיאטרי כתוצאה מחרדות, שהוא עלול לאבד את ההכרה ( הוא התעלף מס' פעמים ללא כל סיבה - היה בבדיקות ) .
    כטיפול תרופתי הוא לוקח היום סרוקסט 2 כדורים כפול 20 מ"ג ,פעם ביום .
    היום, מבחינת החרדות ניתן לומר שהטיפול התרופתי עוזר לו , הוא עובד ועצמאי .
    הבעיה הבוערת היא נושא ההימורים .
    על סמך הרקע שלו , מה סוג הטיפול הנדרש , ולטעמי הוא צריך להיות מיידי .
    הוא ישתף פעולה .

    בברכת חג שמח
    אורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הימורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיוע בתחקיר

    ttv
    16/01/2008


    אורן שלום,

    או מצלמים תוכנית אשר מעלה סוגיות חברתיות שונות לדיון. ואחת מהסוגיות בה אנו רוצים לדון היא: הקמת קזינו חוקי בישראל.
    לשם הדיון אני מחפשת אנשים אשר נפגעו כתוצאה מהימורים ויסכימו לדבר על כך בתוכנית.

    כמובן שניתן לשמור על אנונימיות.

    אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר כדי שנוכל לדבר על הנושא.
    [email protected]
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימורים

    פרופ` פנחס דנון
    04/11/2007

    אורן שלום,

    אני ממליץ לפנות למומחה בטיפול בהימורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גנטיקה
    רוני
    02/10/2007

    האם יש בהתמכרויות מרכיב גנטי? כלומר: לאב מכור להימורים יהיה גם ילד עם מטייה להתמכרות? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גנטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גנטיקה

    פרופ` פנחס דנון
    04/11/2007

    ישנה נטייה גנטית בהתמכרויות כמו תופעות פסיכולוגיות ופסיכיאטריות אחרות
    אך עדיין אין גורם אחת שאפשר לבדוק להגיע לתוצאות חד משמעותיות
    התנהגות בהימורים פרט לגניטיקה מופשעת מסביבה, מצב כלכלי, חינוך, הסכלה ורצון של אותו בן אדם....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינטרנט
    נלי
    25/09/2007

    היי,
    אני חובבת אינטרנט - עיתונים, בלוגים, פורומים, משחקים, צ'טים, הכרויות - הכל. כל החיים שלי למעשה מתנהלים ברשת חוץ מהדברים שאני חייבת לעשות בחוץ וכמה חברים שאני רואה (את חלקם הכרתי באינטרנט). מצד אחד אני יודעת שזה לא נחשב טוב, מצד שני, אני חיה חיים שלמים ומלאים, אז איך אני יכולה לדעת אם יש בעיה? שום דבר לא חסר לי, יש לי חברים, עבודה, חיי נפש עשירים אבל וובים. אני צריכה להיות מודאגת או שזה בסדר כי טוב לי ככה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינטרנט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איטרנט

    פרופ` פנחס דנון
    26/09/2007

    בוקר טוב,

    האם את מנהלת את חייך בצורה שאת רוצה ?
    מתפקדת? יוצרת קשרים חברתיים מחוץ לאינטרנט ? עובדת ?
    יכולה להפסיק את החיבור לאינטרנט לכמה ימים בלי לגעת במחשב בכלל ?
    אם כל התשובות כן אז אין מקום לדאגה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכורה ולא מטפלת בזה
    סתיו
    23/09/2007

    אחותי הקטנה מכורה באופי, כל פעם זה מתחלף למשהו אחר (כי היא נגמלת ממשהו ואז מתחילה עם משהו חדש) - היא הייתה מכורה כבר לגראס וחשיש, אלכוהול, כדורי שינה, תרופות פסיכיאטריות ועוד. עכשיו היא טוענת שהיא הפסיקה עם הכל אבל רוצה ללכת לטיפול כדי שזה לא יחזור וגם בגלל שיש לה מחשבות על התאבדות והיא גם ניסתה פעם אחת. היא אמרה שהיא תלך לטיפול ואפילו ביררה על כמה מקומות לאשפוז אבל היא לא עושה עם זה כלום ולדעתי היא גם לא תעשה. אפשר לאשפז בכפיה במקרה כזה? יש פתרונות נוספים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכורה ולא מטפלת בזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול באחותך

    פרופ` פנחס דנון
    24/09/2007

    בוקר טוב,

    טיפול בהתמכרויות הינו טיפול רב צוותי: טיפול פסיכוסוציאלי, משפחתי/זוגי ותרופתי
    אני מאמין שאחותך לא עברה טיפול משולב אלה רק תרופות או אצל פסיכולוג שיחות...
    לכן צריך לפנות למרכז/ קליניקה שמסוגלת לתת טיפול רב מקצועי

    גמר חתיחה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימורים
    אשת מהמר
    19/09/2007

    הי,
    לפני מס' שנים (עוד לפני שהיכרנו) בעלי בעלי היה מהמר והלך לתוכנית גמילה מרצונו.
    כיום בעלי שולח טפסי טוטו וווינר כפעם בשבוע בסכום של עד 50 ש"ח (לפי מה שהוא מספר).
    בנוסף בערך כל חצי שנה יש לו "מעידה" שבה ערב אחד הוא הולך לשחק קלפים עם חברים מהעבר.
    אני תמיד עירנית לראות שלא חלה התדרדרות בפעילויותיו הנ"ל.
    לאחרונה הוא פיתח הרגל חדש של משחקי שש-בש עם חברים על סכמים של שקלים בודדים, אך העניין הוא שהוא ממש מכור לזה. הוא כל הזמן רוצה להיפגש עם החברים לשש בש וכל היום חושב על זה. הוא בתשוקה נוראית לזה. הלוואי והיתה לו התשוקה הזו והאהבה הזו לחיים שלו ולחיי המשפחה שלנו.בסופו של הדבר החבר'ה של השש בש ניהלו משחק קלפים באחד הימים האחרונים במהלך לילה כמעט שלם, בו הוא לא ענה לי לטלפונים בעודי דואגת ומחפשת אותו.
    יש לציין שאני ידעתי שזה יקרה וידעתי שזה רק עניין של זמן עד שזה יגיע לקלפים, אך הוא לא היה מוכן לשמוע לי כשהייתי מבקשת ממנו להוריד את תדירות מפגשי השש בש והטוטו וטען שאני אובסיסית לעבר שלו.
    לאחר שחזר ממשחק הקלפים האחרון הוא הודה שיש לו בעיה, ואמר שאם אני רוצה הוא ילך לטיפול אז הוא יעשה את זה בשביל המשפחה.
    הבעיה שלי היא שעכשיו הוא מתחיל לחזור בו לאט לאט וטוען שקשה לו לנתק קשר עם חבורת השש בש ובכלל מאוד מופנם.
    למרות זאת אני מחזקת אותו ואומרת לו שאני אתמוך בו ולא יעזוב אותו ואהיה איתו לאורך כל הדרך, אך הוא לא מאריך. הוא פשוט שקוע בתוך עצמו וכאילו מתאבל על הפסד חבריו לשש בש.

    אני מעוניינת לשמוע הערכת מצב לפני שאני פונה לטיפול. האם המצב גרוע מאוד? האם אדם כזה יצטרך להיות בטיפול כל חייו? האם נשים בד"כ עוזבות את הבעלים בסיטואציות כאלה? והכי חשוב... האם ניתן באמת לטפל במצב כזה ובאדם כזה שהדבר היחיד שגורם לו לאדרנלין וכיף זה הימורים למיניהם?

    אני מתנצלת אם הארכתי יתר על המידה.
    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הימורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימורים

    פרופ` פנחס דנון
    20/09/2007

    שלום לך,

    התמכרות להימורים לא נמדדת אך רק בכסף שמבזבזים עבור הימורים אלה דברים נוספים כמו שקרים, לעזוב עבודה, לא להודיע לבית , לא לענות לטלפונים וכו, סימנים של התמכרות

    בעלך כרגע מתנהג כמו איש שמכור לסיגריות והוא מסביר שלא מכניס עשן לריאות...

    המלצתי לנסות לשכנע אותו להגיע לעזרה וטיפול לפני שבעיה תהפוך ליותר גדולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורם מטפל

    אשת מהמר
    20/09/2007

    ראשית, אני מודה לך על תגובתך.
    שנית, האם אתה ממליץ שנפנה לקבלת עזרה מאותו גוף שטיפל בו בעבר, או שכדאי לשנות?
    הטיפול בעבר לא כלל טיפול תרופתי.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בהימורים המשך

    ד"ר דנון
    21/09/2007

    בוקר טוב,

    ישנן מספר אפשרויות לטיפול פסיכולוגי וסוציאלי
    1. לחזור לטיפול הקודם
    2. אפשר ברוב הערים (ארגון שמטפל בהתמכרות להימורים ואלכוהול)
    3. מהמרים אנונימיים (קבוצות)
    4. מטפל פרטי אחר

    מבחינת טיפול תרופתי יכול להמליץ על מיינד קליניק (כקליניקה פרטית 03-6962733 או 03-6962745

    גמר חתימה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעל מכור לסמים קלים...
    אמא
    19/09/2007

    אני נשואה מזה 7 שנים ויש לנו ילד קטן .
    בעלי מכור לגראס/חשיש כבר 15 שנה, בתוך תוכו הוא יודע שהוא מכור אך איננו מודה כי איננו מעוניין להפסיק.
    הוא טוען שהוא מתפקד בסדר גמור וקם כל בוקר לעבודה.
    יש לציין שהוא מעשן בבקבוק כל בוקר וכל ערב כשהוא חוזר מהעבודה.
    האמת היא שכשהכרנו זה לא הכי הפריע לי אך כאשר נולד לנו ילד זה מוציא אותי מדעתי ולא מקובל עלי בשום פנים ואופן שבני יראה או יריח את זה ולכן זה נעשה באמבטיה סגורה והילד איננו חשוף.
    הבעיה היא שאני רואה אותו מהצד ויודעת שזה משפיע עליו. מטבעו הוא אדם היפראקטיבי מאוד לפי סיפורים של משפחתו כי אני הכרתי אותו מעשן והוא אומר שזה עוזר לו להירגע והוא אוהב את זה, זה כבר לא "משפיע" עליו הוא לא נראה מסטול כל היום כי הגוף כבר רגיל.
    שאלתי היא כיצד אוכל לשכנע אותו להפסיק עם זה? זה פוגע ביחסינו ואנו רבים על זה כמעט כל יום. האם גמילה מסמים מסוג זה לוקח הרבה זמן , האם יש תרופות שיכולות לעזור להיגמל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעל מכור לסמים קלים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין סמים קלים

    פרופ` פנחס דנון
    19/09/2007

    שלום לך,

    אין סמים קלים הגדרה זו השליה בלבד..
    משאת מספרת שבעלך צורך חשיש וגראס כבר הרבה שנים שאלה בסיסית האם הוא רוצה להפסיק ?
    או את רוצה שהוא יפסיק ?

    ואם זו בקשה/דרישה שלך בלבד הוא לא יוכל להצליח...

    לכן דברי איתו תבדקי איתו את רצונותיו האם כן ישנן תרופות שאפשר להעזר בהן וצריך לפנות למומחה כדי לטפל בבעלך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מכירה את זה

    אלמונית
    13/05/2011

    זו התמכרות..כשבן אדם מעשן כמו בעלך הוא כאילו מטאטא את כל הבעיות שלו מתחת לשטיח ..
    ושמפסיק לעשן כאילו הרים את השטיח ועכשיו כל הליכלוך עף לו על הפרצוף..
    זו בעיה רצינית מאוד..
    תתחילי לעבוד איתו שלב שלב לאט לאט...הוא מכור..תלוי ובטוח בנפשו היה מעדיף להשיג את השלווה הפנימית בלי להיות תלוי כך במשהו.

    תנסי לסכם איתו דבר ראשון שהוא יורד מהמכשיר ועובר לג'וינטים..זה שלב לא קל אצל המעשן אבל את חייבת ללכת איתו צעד תעד כי זו הדרך היחידה..בגלל שאת לאמעשנת את לא מבינה אבל לעבור ממכשיר(בקבוק) לג'וינט זה צעד צעד!
    מכשיר מביא תסטלה לראש הכי מהר..מעשני הבקבוקים שרגילים לעשן במכשיר לא כ"כ מרגישים את הסטלה כשמעשנים את הג'וינט..זהלוקח זמן להתרגל לג'וינט..אל תאיימי עליו ואל תתני לו אולטימטום ..תאמרי לו באהבה ממי שלי אם אתה אוהב אותי תעשה בשבילי את הצעד הזה ותעבור לג'וינטים..-

    אחרי שהוא עובר לג'וינטים בלי לשים לב ההתמכרות כבר יותר עדינה.. אם הוא יפסיק פתאום ה"דודא " לא תבוא לו רע כמו למי שמעשן מכשיר כל היום..

    ואז את מתחילה לעבוד איתו על עישון בסוף היום בלבד..שוב בסבלנות ושוב באהבה ובלי אולטימטומים כי את רק תריבי איתו ..
    יותרמזה לצערי לא תשיגי ..ממי בעלך סטלן וכנראה שחברים שלו גם סטלנים..אני מקווה שהוא לא עושה עוד דברים..ובגלל שאת כ"כ תמימה..את לא שמה לב ..לא משנה לא אכניס אותך לסרטים אני פשוט בסרט הזה בעצמי..אני מחפשת כאן עצות בפורומים ובסוף מוצאת את עצמי נותנת עצות..חחח

    שיהיה בהצלחה חמודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני עונה

    קובי
    16/05/2011

    ואם היתה לו בעיה רפואית והוא היה מקבל מרשמים לגראס רפואי שהיה עוזר לו להתמודד זה היה בסדר?
    דעי לך שמסתובבים סביבך עשרות אנשים, שנדמה לך שהם נורמטיבים לחלוטין, אך למעשה הם מעשנים בסתר, משום שהנורמות החברצתיות היום בישראל לא מקבלות עישון מריחואנה (אבל אלכוהול וסיגריות שמזיקים הרבה יותר כן).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני עונה - תגובה

    פרופ` פנחס דנון
    16/05/2011

    קובי אתה צודק גם אלכוהול וסיגריות מזיקות אבל די עם הספורי "סמים קלים".
    אין סם שלא חודר למח וגורם לנזק מוקדם או מאוחר
    מריחואנה לא גורמת לשום דבר פיזי חיובי אלה הרגשה של "סטלה" והורגת תאים אפורים בשימוש ממושך. . .


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכורה לתרופה נרקוטית
    עדן
    17/09/2007

    שלום, אני אישה בת 54 לפני 12 שנים עברתי תאונת דרכים ועקב כך אני קטועת רגל וסובלת מכאבי פנטום ... מאז הקטיעה אני משתמשת בתרופה נרקוטית בשם אוקסיקונטין 140 מ"ג ליום .
    אני מאוד רוצה להיגמל מהתרופה ואיני יכולה.. האם זה אפשרי..? אני כבר לא יודעת אם יש לי כאבי פנטום או שהכאב שאני מרגישה כאשר אני שוכחת לקחת תרופה בזמן זה כאב של ההתמכרות.
    אני מרגישה כאילו ואני מתחשמלת .. כאב עצום, והתכוצויות כואבות בגדם.. מה עלי לעשות על מנת
    להפסיק תרופה זאת שמזיקה לבריאות שלי ... ניסיתי את כל הטיפולים האפשריים נגד כאבי הפנטום
    כולל השתלת אלקטרודות חשמליות . הגעתי למסקנה שבעצם הכאב שייך להתמכרות של האוקסיקונטין .. אני כמעט בטוחה בכך. אולי יש תחליף לתרופה לא ממשפ' המורפיום???
    אודה מכל הלב לתגובה לפנייתי
    תודה מראש עדן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכורה לתרופה נרקוטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקסיקונטין

    פרופ` פנחס דנון
    18/09/2007

    בוקר טוב,

    את צודקת על התמכרות לאוקסיקונטין
    אני ממליץ לפנות למרפאה או מרכז גמילה שיעזרו לך להגמל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטאדון - זאת התשובה.

    ק. ואדים
    25/10/2007

    שלום לך יקירה, אני מכור להרואין זמן רב... עכשיו אני על מטאדון - זה ממש עוזר, לאחר שתסמיני הגמילה של האוקסיקונטין יירדו למינימום אפשר יהיה לעשות "סולם מנות" ותהיי נקייה מסמים.
    שאלה: האם את מכורה בגלל תחושת ה "היי" של האוקסי או רק בגלל הכאבים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מטדון

    פרופ` פנחס דנון
    04/11/2007

    שלום,

    מטדון אינה תשובה אך אחד מאשפרויות טיפוליות
    מומלץ לפנות לרופא\ה פסיכאטר\ית כדי לקבל יעוץ ועזרה
    בהצלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רסיטל=סמים?
    לימור
    17/09/2007

    אחותי לוקחת רסיטל 20 מ"ג מזה שלושה וחצי שבועות.

    היא לוקחת את הכדור בבוקר ותופעות הלואי מהכדור מורגשות בלילה. אני מוצאת אותה לעיתים מרחפת או בדיכאון- למצבים אלה היא מודעת. אך לעיתים יש לה עיניים זגוגיות, נראית כאילו לקחה סמים (והיא לא בוודאות), אבל היא טוענת שהיא מרגישה כרגיל.

    מה הסביבה יכולה לעשות במצבים אלה? להתעלם? לחכות שיעבור? להיות לידה? לדבר איתה?
    זה מלחיץ אותנו לעיתים... היינו רוצים לדעת איך מומלץ להתנהג איתה.

    תודה ושנה טובה
    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רסיטל=סמים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריטלין

    פרופ` פנחס דנון
    17/09/2007

    שלום לימור,

    ריטלין הינה תרופה טובה ויעלה להפרעות ריכוז וקשב
    אך לאחרונה ישנו טרנד להשתמש בזה באופן פירטי (שוק האפור) במסיבות, לפני מבחנים או להסניף כמו סמים...

    עם אבחון נכון תרופה זו יכולה להציל חיים של הסובל מהפרעת ריכוז וקשב אבל שימוש לא נכון עלול לגרום לתופעות לוואי, תגובות לא רצויות אפילו מצבים נפשיים קשים כמו דיכאון, חרדה ומצבים פסיכוטיים כבלבול והזיות

    לכן המלצה היא להבדק אצל מומחה לפני התחלת טיפול בריטלין וכל תרופה פסיכיאטרית אחרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רסיטל

    דרור
    06/10/2007

    היא שאלה על רסיטל, לא על ריטלין
    רסיטל זה SSRI. ריטלין זה ממש לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רסיטל

    פרופ` פנחס דנון
    04/11/2007

    סליחה,
    דרור צודק עניתי כריטלין ולא רסיטלכפי שביקשת
    רסיטל הינה תרופה נוגדת דיכאון וחרדה...
    לא ממכרת אך יש לה תופעות לוואי
    אנא בדקי עם רופא מטפל תופעות לוואי אפשריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודע אם אני מכור לאלכוהול
    זאב
    09/09/2007

    ד"ר דנון שלום,
    אני שותה כבר די הרבה שנים ועם הזמן הכמות הולכת וגודלת ואני מרגיש שאני לחוץ וקשה לי לתפקד בלי זה אבל אני לא יודע עדיין אם זה ממש אלכוהוליזם או שאני עדיין נחשב נורמלי. אני שותה כמה כוסות וויסקי כל יום בערב, יוצא לי לגמור בין 2-3 בקבוקים בשבוע, חוץ מזה אני שותה בדרך כלל גם עוד כמה בקבוקי בירה עם זה או אם אני הולך לפאב אז לפחות ליטר בירה ועוד שוט של וויסקי ואז אני ממשיך לעוד כוסית או שתיים בבית.
    מה דעתך, אני אלכוהוליסט או בטווח הרגיל?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה לזאב

    פרופ` פנחס דנון
    10/09/2007

    זאב שלום,
    אנחנו לא בודקים את התמכרות לאלכוהול אך ורק בכמות שבן אדם שותה
    אנחנו במקביל בודקים:
    1. איך אלכוהול משפיעה עליו לאחר שתיה
    2. מה עושה לו וסביבתו (כעס, תוקפנות וכו')
    3. מה עושה למשפחתו
    4. איך משפעה לתפקוד היום יומי
    5. איך משפיעה מבחינה פיזית (כבד, לבלב )
    6. איך משפעה לנפש (דיכאון, חרדות אפילו הזיות)....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באותו נושא

    גיא
    01/08/2009

    אוקיי,
    אז הבנתי שאלכוהוליזם לא נמדד בהכרח לפי כמויות אלא גם לפי פרמטרים אחרים.
    עכשיו,איך אפשר לדעת מהי כמות מסוכנת לכבד לדוגמא,או לחליפין אם אני עומד מחוץ לטווח הסיכון בכמויות שאני שותה?
    יש ימים בשבוע שאני יכול לשתות 2-3 ליטר בירה בערב(אני שותה רק בירה בדרך כלל),יש ימים שרק ליטר ויש ימים שבכלל לא.
    עכשיו,בימים שאני לא שותה,אני לא מרגיש איזה צורך עז לשתות.
    ששאלתי את הרופאה שלי אם כדאי לי לעשות בדיקה לכבד היא אמרה שלא צריך כי זה בסך הכל בירה(ואמרתי לה מה הכמויות).
    לדעתי המושג אלכוהוליזם הוא הרבה יותר עניין חברתי תלוי תרבות מאשר עניין גופני.
    ברור שישנן מחלות,אבל אם ניקח את אנגליה,או בכלל אירופה לדוגמא,אז שם הבירה היא חלק בלתי נפרד מהחיים:
    שותים בבוקר,בצהרים ערב,לילה......
    כאן שאנשים רואים אותי באמצע היום עם בירה הם מסתכלים עלי כאילו נפלתי מהירח,או כאילו חלילה עשיתי איזה פשע איום ונורא.

    רציתי לדעת מהי דעתך בעניין

    תודה מראש,גיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לגיא

    דפנה הלמן
    01/08/2009

    גיא שלום,
    האינדיקציה היא אם שתיית אלכוהול הינה עניין תרבותי או גם ענין שכרוך בו מרכיב התמכרותי היא השפעת צריכת האלכוהול על התיפקוד האישי,ההתנהגותי,מצב הרוח.כאשר מדובר בהתנהגות אשר פוגעת בכל אחד מהמשתנים הרי מדובר בהתמכרות.גם אם יש תרבות צריכה גבוהה עדיין יש מרכיבים התמכרותיים.בנוסף,אני סבורה כי יותר חשוב איך אתה מרגיש עם זה שאתה נזקק לכמויות צריכה של אלכוהול יותר מאשר מה יגידו השכנים...
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,
    דפנה הלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כחול לבן
    יקי
    06/09/2007

    אני לקחתי כמה פעמים כחול לבן (השם החדש לחגיגת) וזה עשה לי טוב, אבל אני לא יודע אם זה כמו סם או שזה בסדר מבחינת האפשרות להתמכר לזה פיזית. אפשר לקבל עוד מידע על זה בבקשה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כחול לבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כחול-לבן

    פרופ` פנחס דנון
    07/09/2007

    שלום,
    חגיגת וכחוללבן נמצאים בהגדרה של סמים ממריצים. בדרך כלל בסמים אלו מוסיפים אחד משלושה חומרים המסוכנים וממכרים: אמפטמינים, אפדרין או קפאים בריכוז גבוה (משקי אנרגיה מניהם)

    כל אחד מהחומרים אלו עלולים לגרום להתמכרות פיזית או/ו נפשית לכן המלצה ראשונית היא לא להשתמש בהם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חטא קטן-גדול
    מישהו
    04/09/2007

    שלום, אני בן 24 ובחודשים האחרונים אני מעשן גראס כל יום. האם זה משהו פיזי? אני לא מרגיש רע פיזית אם אני לא מעשן ערב אחד, אבל אני בהחלט נהנה לעשן כל יום. מצד שני, ברורה לי ההשפעה השלילית של זה עלי. איך שוברים את המעגל?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חטא קטן-גדול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גראס

    פרופ` פנחס דנון
    06/09/2007

    שלום,

    גראוס הינו חומר פעיל שמשפיע על תאי מוח באופן ישיר. גראוס לפי הריכוזו עלול להיות מסוכן אפילו מ"סמים קשים" . פעם חוקרים חשבו שהוא גורם להתכרות נפשית בלבד היום מדברים על התמכרות פיזית מחומר הפעיל...

    המלצתי לנסות לזרוק את החומר מהבית ולא להתקרב לפחות שבועים כדי להגמל מבחינה פיזית ואם זה לא מצליח לפנות לגורם מטפל כדי לקבל עזרה מקצועית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמע לי בתור ה-מומחית

    חזה
    07/09/2007

    אני מעשנת גראס כבר כמה שנים באופן יומיומי. ההתמכרות הנפשית/פיזית/ מה-שלא-יהיה הולכת ומתחזקת (באופן הגיוני למדיי). השפעות הפיזיות והאנטי- מוטיבציוניות הולכות ומתחזקות בעוד הסטלה הכייפית עצמה הולכת ונחלשת. אתה לא מסתובב כל היום מאושר ובעננים ובסטלה, אלא בצורך קשה בשני דברים- בחשיש/ גראס, וגם בטבק (אם אתה לא מעשן סיגריות אז תביא בחשבון שאתה הולך ומתמכר גם לטבק), כשאני לא יודעת מה יותר קשה וחזק ממה. כשאני במצב בו אני לא יכולה לעשן, אני די מהר מתחילה לעשן סיגריות בשל הצורך בטבק, כשהתוצאה ממש לא מספקת אותי (אני גם לא ממש אוהבת סיגריות) ואני רק חושבת על לחזור הביתה ולעשות שאכטה.
    עזוב אותך ולך תמצא לך תחביב אחר. אני כבר בשלב שאני שוקלת ללכת למחקרים בתור שפן- נסיונות ולנסות תרופות חדשות וגירויים מגנטיים במוח. אני חיה חיים רגילים אבל מרגישה חרא. שמע לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומשהו יותר פרקטי-

    חזה
    07/09/2007

    העצה של הד"ר טובה. ההפסקה שוברת את ההתמכרות שמתחילה. מה שאני בעצם אומרת, זה שאם אתה מתחיל לעשן כל יום, אז אתה מתחיל להתמכר גם אם לא נראה לך ככה, ואם לא עדיין אז בקרוב מאד, ותכף כבר לא תוכל בלי זה. זה הזמן לקחת כמה צעדים אחורה. יש הבדל בין לשתות לפעמים לבין להיות שתיין, ואתה מתחיל להיות שתיין אבל בעישונים שזה גם לא חוקי בנוסף לכל הצרות האחרות. והסטלה שלך כבר לא תהיה כייפית בכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהוי שימוש בסמים
    נגה
    02/09/2007

    ד"ר דנון שלום,
    יש לי בן בן 14, ובחופש הזה הוא הסתובב הרבה בחוץ, נהיה סגור ועוין למשפחה וכמה פעמים כשראיתי אותו בלילה הוא היה עם עיניים אדומות, הוא אמר שזה כי הוא עייף, אני חושבת שאולי הוא מעשן סמים. איך אני יכולה לדעת אם הוא מעשן סמים או לא?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיהוי שימוש בסמים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת סמים

    פרופ` פנחס דנון
    02/09/2007

    נגה שלום,

    איך הקשר שלך עם בנך ?
    האם את מאמינה לו במשהוא אומר ?
    סומכת אליו כילד אחראי ?
    אם כן תמשיכי להסתכל ולבדוק אותו מקרוב ואם לו המלצתי לבצע בדיקת שתן לסמים שניתנת לבצע במעבדות פרטיות או ארגונים נגד סמים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאביס ותודה על המהירות
    אין שם
    31/08/2007

    ששוב שלום ותודה על התשובה המהירה. את הסרוקסט אני לוקחת ללא קשר להתמכרות לקנאביס, בעקבות דיכאון, כבר כ-3 שנים. לגבי הזייבן, שמעתי שהוא לא משהו להתמכרות לקנאביס, למרות שאם במקרים מסוימים זה עוזר אני אנסה אותו. האם ישנו כדור אחר או טיפול אחר (אני לא מתכוונת לייעוץ פסיכולוגי, שאני בעדו ומתכננת להתחיל בו בקרוב, אלא לטיפול רפואי) שאוכל לנסות? שוב, אני לא רוצה לומר לאיש מקצוע משהו על זה מכיוון שאיני רוצה שזה יהיה בתיק הרפואי שלי.. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנאביס ותודה על המהירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולים תרופתיים אחרים

    פרופ` פנחס דנון
    31/08/2007

    שלום,

    ישנם טיפוליםתרופתיים אחרים שלא קיימים במסגרת הסל התרופות או במסגרת קופות חולים
    את יכולה לפנות באופן פרטי לאיש מקצוע (פסיכיאטר מומחה) כדי לדון עמו על אפשרויות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום