מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אחרי ניתוחמאירה27/01/2009
לפני 4 ימים עברתי ניתוח לתיקון בקע טבורי עם פגם בפסציה בקוטר 4 ס"מ בהרדמה מלאה ועד היום אני מרגישה שהבטן שלי נפוחה מאוד למרות שאיני יכולה לאכול אני מרגישה שאני שבעה כל הזמן וגם עדיין לא מצליחה לקום וללכת כרגיל יש לי כאבים בבטן ובגב האם זה טבעי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הה..הה..הה..
ד''ר דוד נויפלד28/01/2009שאלה מעניינת. יש להפנותה למנתח. הוא היה שם ויודע מה היו הממצאים ומה נעשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה גורם להרניהציון אביסרור24/01/2009
מה גורם להרניה והאם אמורים לדעת שיש הרניה כבר בשעות הראשנות שזה קורה האם זה יכול להיתפרץ גם אצל אדם שלא מיתאמץ כמו להרים שולחן כבד וכו... כי שמעתי שישנם אנשים שמיסתובבים חודשים עם בקע ולא מודעים לכך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שום דבר...
ד''ר דוד נויפלד25/01/2009הרניה היא ביטוי אנטומי לדפקט התפתחותי בדופן הבטן. מתפתח לאט והרבה זמן לא שמים לב עד שמתחיל להפריע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה על בקע וכפיפות בטןדודי21/01/2009
שלום, אובחן אצלי בקע לפני כשנה וחצי, כעת אני כבר חצי שנה עושים כפיפות בטן על בסיס יומי רציתי לדעת בבקשה אם עליי להפסיק זאת? (לא עברתי ניתוח, הבקע קטן לפי דיברי הרופא, וגם חשוב לציין שאני לא מרגיש שום כאב גם במאמץ רב) אשמח אם תענו לי , תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפיפות...
ד''ר דוד נויפלד22/01/2009אם זה לא גדל ולא כואב, אתה בסדר.
למה פנית לרופא מלכתחילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
דודי22/01/2009כיוון שרציתי לעבור את הניתוח אך לבסוף דחיתי אותו ואני חושב שאעשה אותו כבר בזמן הצבא עוד פחות משנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדוק
ד''ר דוד נויפלד25/01/2009תראה אם הצבא יגייס אותך עם חשד להרניה ומועמד לניתוח!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש לי קילה?איל21/01/2009
ד"ר נויפלד שלום, אני זמר אופרה, לאחרונה שיפרתי את טכניקת השירה שלי ואני הרבה יותר משתמש בגוף. שלשום התאמנתי בשירה ועבדתי חזק עם הגוף ואתמול בבוקר התעוררתי עם תחושה של שריר תפוס באזור שיער הערווה לתוך הבטן, בנוסף מעל איבר המין יש תחושה של נפיחות כאילו נוסף עוד שומן או בשר. אין לי כאב יותר מאשר תחושה של שריר תפוס, האם יכול להיות שיש לי קילה? ואם לא האם זה נראה כמשהו שמצדיק בדיקת רופא? אשמח לתשובתך תודה רבה איל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובדה שאתה שואל...
ד''ר דוד נויפלד21/01/2009איך אתה מצפה שאענה מבלי שנבדקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה כואב יהיה ניתוח לתיקון בקע טבורמיה20/01/2009
אני עוברת ניתוח לתיקון בקע טבורי. הניתוח הוא בהרדמה מקומית וטישטוש, ואחרי 3 שעות אני משוחררת הביתה. אין אשפוז בעקבות הניתוח (אלא אם יש סיבוכים וכו'). לאיזה וכמה כאבים אני צריכה לצפות ? יש לי בבית שני ילדים קטנים, כמה זמן להניח שאהיה מושבת מטיפול בהם (ערב? יום? יומיים?). כמה ימי מחלה אני צפויה לקבל (כלומר, לאחר כמה ימים הגיוני שאשוב לעבודה) ? נראה לי שמדובר בניתוח פשוט מאוד ואני סתם מנפחת את הדברים ומדאיגה את עצמי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מודדים???
ד''ר דוד נויפלד21/01/2009איך מודדים כאב, בק"ג? בק"מ?
הכאבים הם טובים כי ימנעו ממך מלעשות שטויות שעלולות לקלקל את התיקון.
יש להמנע ממאמצים של יותר מ-5ק"ג למשך חודש לפחות אחרת יחזור והפעם יהיה יותר מסובך ואי אפשר יהיה לעשות בהרדמה מקומית!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באשכים..מיכאל19/01/2009
שלום דוקטור... אני בן 17 ובמהלך אימון ספרינטים הכנה לצבא הרגשתי פתאום כאבים במפשעה והאשכים ממש נכנסו פנימה עלו והבליטה קטנה משמעותית מאוד.. זה התלווה בכאבי תופת. חזרתי הבייתה התקלחתי במים חמים והאשכים כאילו ונפלו חזרה למקום שלהם. עכשיו יום אחרי יש לי עוד רגישות במקום אבל זה נראה לי יותר פסיכולוגי. קראתי באתר ולא היה כתוב שאחד הסממנים של קילה זה עלייה של האשכים לכיוון הבטן. אתה יכול לעזור אולי מה קרה?..כרגע המצב יותר טוב בהרבה תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ג'ימס בונד...
ד''ר דוד נויפלד21/01/2009בספרו של איאן פלמינג "בשרות הוד מלכותה" יש שני תיאורים נהדרים: האחד עוסק ביצירת המופת של סטייק קובה והשני על מתאבקי סומו. אלה מתחילים באימוניהם מגיל ילדות וכך משמרים את היכולת "החייתית" לכנס את האשכים לתוך התעלה המפשעתית וזאת בכדי להגן עליהם בזמן קרב.
זה מתבסס על רפלקס נורמלי. לא לדאוג.
באם אתה מודאג לגבי קיום שבר, עליך להבדק לשם כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה גדולה למעלה מ10 שניםחנן17/01/2009
מהו הניתוח היעיל ביותר לאי הישנות בעתיד בעקבות עודף משקל ניכר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר א הבנתי
ד''ר דוד נויפלד18/01/2009במי מדובר? באיזו הרניה? איזה עודף משקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה לאחר ניתוח הרניה דו צדדידאעי נעמי15/01/2009
אני מבקשת לדעת: בעלי עבר לפני חודש ניתוח הרניה דו צדדי וסבל מסיבוך של אשכים נפוחים ודימום כרגע המצב הזה בסדר רק יש לו כאבים חזקים וכל לילה הוא מזיע מאוד עד כי צריך לקום להחליף בגדים. האם זה נורמלי ולמי עלינו לפנות הרופא המנתח טען שזה מהניתוח ויעבור אך לא עובר ואני לא קונה את זה למי עלי לפנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופא מנתח
ד''ר דוד נויפלד15/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב לא מובן באזור FEMORAL TRIANGLEד'14/01/2009
מזה כמספר שבועות אני סובל מכאבים עמומים באזור הירך. הכאבים תחילה היו כמעט ולא מורגשים, והופיעו בעיקר במאמץ, ובמנוחה בכלל לא. כיום הם כבר מורגשים יותר בזמן מאמץ ולפעמים גם כשאני לא בפעילות. הכאבים הם ממש מתחת ל-INGUINAL LIGAMENT, בצד מדיאלי. כלומר באזור בערך של שריר PECTINEUS ו ADDUCTOR LONGUS. הכאבים מופיעים בעיקר בזמן תרגילים לשריר הבטן, הרמת משקל תו"כ התכופפות, ביצוע EXTENSION בגב תו"כ בעיטה בכדור. אני עוסק בפעילות ספורטיבית- מתאמן בהרמת משקלים פעמיים בשבוע ורץ 3-4 פעמים בשבוע כ-8 קילומטר. תחילה חשבתי שהבעיה היא בקע ופניתי לכירורג כללי. לפני כן ביצעתי U.S באזור ונאמר לי שהכל תקין. הכירורג בדק אותי ידנית ואמר שאכן אין בקע. השאלה שלי: מה יכולה להיות הבעיה? אין לי מושג מה לעשות, ואני מפחד מהחמרה נוספת במצב....(אינני רוצה להפסיק להתאמן! לפחות לא לפני שאדע בדיוק במה מדובר). כמובן שבנתיים הורדתי בעצימות האימונים. אשמח לייעוץ(בנתיים אני קובע תור לאורתופד ספורט, שיפנה אותי לMRI- בתקווה שזה יעזור). תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר femoral...
ד''ר דוד נויפלד15/01/2009MRI זה טוב...אבל לפני כן רצוי אולטראסאונד איכותי אצל מישהו שמבין היטב בשברים מחד וברקמות רכות ופרקים מאידך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע והריוןנעמה13/01/2009
יש לי בקע במפשעה ובקע בתבור, אמנם קטנים והרופא ממליץ בנתיים לא לעשות כלום. שאלתי איך זה עלול להשפיע על הריון ולידה? תודה על תשובתכם. נעמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות ...
ד''ר דוד נויפלד14/01/2009יכול להיות שיגדל/יגדלו ויפריעו ויכול להיות שלא. אי אפשר לחזות בוודאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני סובל מבקעיוסי12/01/2009
שלום לאחרונה התחלתי לעשות הליכה על מנת להוריד משקל לאחר תקופה שבה הגברתי לאט לאט את המרחקים התחלתי לסבול מכאבים במפסענ בצד ימין שמקרין על אשך צד ימין במנוחה הכאב עובר אך ברגע שאני מתחיל ללכת יותר מקילומטר זה חוזר האם זה בקע ולאיזה רופא אני אמור ללכת אני חושש מהבדיקה שמסבה לי הרבה כאבים במיוחד שלוחצים על האשך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבלי להבדק...
ד''ר דוד נויפלד12/01/2009לא תדע!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיזה רופא עלי לפנות אני רוצה לחסוך
יוסי12/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכירורג ש"מתעסק" ומתמצא בשברים.
ד"ר נויפלד13/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח הרניה בשיטת לפרסקופיהיוסף09/01/2009
שלום לאחר שני ניתוחי הרניה באותו צד, ההרניה חזרה. אני מחפש המלצה לרופא מומחה מאיזור חיפה-עפולה-טבריה, לניתוח, אותו הבנתי שניתן לעשות באמצעות שיטת לפרסקופיה. אם אפשר אשמח למנתח עם ניסיון בניתוח שלישי באותו מקום ועם היסטוריה של הצלחות בניותחים אלו. אשמח אם המנתח יהיה דרך קופת חולים כללית. תודה רבה, בברכת שבת שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה לא הכתובת
ד''ר דוד נויפלד11/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע חוזר בגיל 71ישי07/01/2009
שלום וברכה, שמי ישי ואני בן 71. ביצעתי בעבר 2 ניתוחי בקע, שניהם בחתך (ללא לפרוסקופיה), אחד בצד ימין (לפני 3 שנים) ואחד בצד שמאל (לפני 7 חודשים),לפני חודש הופיע שוב בקע בצד שמאל, מלווה בכאבים עזים. אבקש עצתך: 1. האם כדאי לבצע שוב ניתוח חתך או לפנות ללפרוסקופיה? 2. אני תושב עמק יזרעאל,האם תוכל להמליץ על רופא מומחה,שמנתח באזור הצפון? בתודה מראש. ישי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע חוזר
ד''ר דוד נויפלד08/01/2009קודם כל רצוי לחכות עד כמה שאפשר כדי שהרקמות יתרככו למצב טבעי.
במצב הזה רצוי לעשות ניתוח לפרוסקופי.
מצטער אבל הפורום הזה לא נועד להמלצות. יש מספיק רופאים בעפולה וחיפה שמסוגלים להתמודד עם הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרן07/01/2009
יש לי בקע מיפשעתי סקרוטלי שגדל עם השנים מבחינת תיקון הבקע מה ההבדל בניתוח בן בקע מפשעתי סקרוטלי לבן רק בקע מפשעתי רגיל , מורכבות הניתוח , החלמה ארוכה יותר ( לא ניראה לי שהמנתח יתרגש כל כך למרות שזה גדול בתוך השק ), זה שהבקע נימצא בתוך שק האשכים יכול לגרום לנזק פוריות אחרי הניתוח עקב כך שבתהליך הניתוח לוחצים במקום . תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דוד נויפלד08/01/2009זה אותו שבר ואותו תיקון אבל לא מומלץ נלאפרוסקופיה והניתוח קצת קשה יותר עם סיכוי גבוה יותר להצטברות דם ונוזלים בשק האשכים. כ"כ סיכון גבוה מהרגיל לפגיעה באשך אם כי זה לא צריך להפחית הפוריות בתנאי שהאשך השני תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ליד הטבוראני04/01/2009
אני שנה אחרי הריון. במהלך ההריון היו לי כאבים חדים לצד הטבור ( ימין) וחששתי שמדובר בהרניה כי לאמא שלי היה בהריונות שלה וכי זה קרה בזמן מאמץ. לא נבדקתי וילדתי בלי קושי. עכשיו כעבור שנה, אני סוחבת את ביתי ששוקלת 8 קילו על הידיים/ במנשא. חשתי בכאב זהה פעם או פעמיים אבל לאחרונה יוצאות השניים אז יש שעות נוספות על הידיים. אתמול הוא ממש שיתק אותי ולא הצלחתי לללכת. האם זה נשמע כמו הרניה? מה עוד זה יכול להיות? אני חוששת כי מתכננת עוד הריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב...
ד''ר דוד נויפלד05/01/2009לא חשוב איך זה נשמע. חשוב מה הממצא. צריך להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

