מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקע טבוריאלי18/11/2008
שלום, אני בת 35 ויש לי בקע טבורי מולד (אין לי מושג מה הגודל שלו) לאחר שתי לידות הבקע גדל והתחיל להפריע לי. לאחר אולטרסאונד ויעוץ מרופא(לפני שנה) , הבנתי שזה "עדיין לא מסוכן" ואפשר להמשיך לחיות עם זה. לפני מספר חודשים התחלתי להרגיש דקירות באזור הטבור ובכלל בבטן. אין לי ממש כאבים חזקים אך זה מציק. האם זהו סימן שהגעתי לנקודה שזה כבר "מתחיל להיות מסוכן" ? האם יש אפשרות לדעת, כאב או תחושה כאשר העסק מתחיל להיות לא בריא? עליי לציין שאני מרימה לפעמים את הבת שלי בת ה-3 ורוכבת על אופניי שטח. האם זה יכול לגרום לבקע להחמיר? אשמח לתשובתך תודה אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי
ד''ר דוד נויפלד19/11/2008נשמע לי שהגעת לגיל ולא משנה ההתפלספויות. השבר גדל, הוא מפריע, אז צריך לתקנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע במפשעותאברהם18/11/2008
אני חןלה במחלת ראות קשה מאד. רוב שעות היום אני מחובר לחמצן וכמעט מרותק לבית. לדעת רופא ראות, אורטופדיה במכון לשיקום ראות הוא הדבר החשוב ביותר להבראתי. המכון הוא למעשה סוג של חדר כושר. בזמן שחליתי קבלתי בקע במפשעה. אני בספק רב אם ינתחו אותי במצבי הנוכחי.על האורטופדיה הנל לא אוכל לוותר.אני חש כאבים וגם הבקע בולט.העם יש איזה אמצעי שיכול לעזור? אגב, שמעתי על חגורת שבר ,זה עשוי להועיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב. אורטופד יראה אותי לא בקרוב
אברהם18/11/2008ענין של תור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד נ.ב.
אברהם19/11/2008האם תרופה נגד כאבים עוזרת? יש מומלצת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לנסות
ד''ר דוד נויפלד19/11/2008השאלה אם השבר מפריע לפזיותרפיה שאם כן תזדקק לניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם תוכל להתייחס ביתר פרוט
אברהם21/11/2008ויותר ספציפית לשני הנושאים: האם חגורת שבר עוזרת? האם השימוש בתרופות נגד כאבים מועילות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוט...
ד''ר דוד נויפלד23/11/2008חגורת שבר: אפשר לנסות, אינה תחליף לניתוח.
תרופות נגד כאבים, כאשר יש כאבים. להזהר, לעתים כאבים זה המנגנון של הטבע לעצור אותך מלעשות לעצמך נזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מין כשיש קילה.א.ב17/11/2008
שלום רב. אובחנתי כסובל מבקע בצד שמאל ובנוסף בקע קטן(ללא כאבים) בצד ימין. רציתי לשאול האם ניתן לקיים יחסי מין כרגיל כשיש בקע? וכמה זמן לאחר הניתוח אפשר לחזור לקיים יחסי מין? בתודה מראש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין רצפט
ד''ר דוד נויפלד18/11/2008צריך להשתמש בשכל הישר ולהמנע ממאמץ או לחץ תוך בטני מוגבר, הן לפני ניתוח ובוודאי שאחרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורי לאחר הריוןשרית16/11/2008
שלום רב, ילדתי לפני 5 חודשים ובעקבות ההריון נוצר אצלי בקע טבורי , פניתי לכירורג הוא אמר שהבקע בערך 0.5 ס"מ צריך לנתח אך אין צורך ברשת. האיתי רוצה לדעת : 1. האם במצב זה של בקע לא גדול (או שנחשב גדול ?) שאינו כואב חייב בכל מקרה לנתח או שניתן להמנע ? במקרה וכן לנתח מה הדחיפות ? 2. הבנתי שגם אחרי הניתוח הבקע יכול לחזור גם בהריון הבא אז אולי לחכות? 3. האם נכון לנתח במקרה זה ללא רשת? 4. האם מומלץ לפנות לרופא נוסף לקבל חוות דעת נוספת? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי
ד''ר דוד נויפלד18/11/20081. זה אכן בקע קטן ואם לא מפריע, אין מה למהר.
2. תמיד יכול לחזור. לקחת בחשבון שבהריון הבא יכול לגדול ואז לעשות צרות.
3. בגודל הזה אפשר לעשות בלי רשת, אבל רצוי עם.
4. תמיד כדאי לקבל חוות דעת נוספת, במיוחד אם יש שאלות או ספקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במפשעהבני15/11/2008
דר שלום רב. לפני 12 שנה עברתי ניתוח שבר-בקע במפשעה. בזמן האחרון יש לי מידי פעם כאבים חוזרים במפשעה באיזור השבר. וכן מעט נפיחות ונוקשות באיזור . הכאבים חולפים לאחר שכיבה ומנוחה קצרה במיטה. 1. האם יתכן שזהו שוב שבר .2. אם הכאב נסבל האם אפשר לדחות את הטיפול. 3 . האם יש טיפול אחר פרט לניתוח. אני בן 59. סובל מסכרת. לחץ דם וכולסטרול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים...
ד''ר דוד נויפלד16/11/20081. יכול להיות
2. ...אבל רצוי לדעת ע"מ להזהר
3. אין לשבר טיפול מלבד ניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם קילה יכול לגרום לבלוטות הלמפה לשרית15/11/2008
אני בחורה בת 35 האם כתוצאה מהרמת משקל כבד יכולות בלוטות הלמפה להיות מוגדלות אולי משבר או קילה בבטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין קשר
ד''ר דוד נויפלד16/11/2008בלוטות זה בלוטות ושבר זה שבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרגילי בטןנורית13/11/2008
שלום , אני מדריכה לתנועה רציתי לשאול האם אנשים שיש להם בקע , אבל לא הופנו לניתוח מהרופא המטפל , האם מותר להם לעשות תרגילי בטן, שאיבות בטן, האם הלחץ הביטני מרחיב את הבקע? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרגילים
ד''ר דוד נויפלד13/11/2008ככל שהלחץ התןך בטני עולה יותר, יותר נזק יכול להגרם לבקע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבוריעדי ב.10/11/2008
שלום, אובחן אצלי בקע טבורי חוזר באורך 0.5 ס"מ(לאחר שני ניתוחי בקע ללא רשת), לאחר לידה רגילה. 1. האם כדאי לבצע ניתוח עכשיו או שניתן לדחות אותו לאחר הריון נוסף (כרגע בקע לא כלוא- בתקווה שכך ישאר). הבנתי שלאחר הריון כאשר הרקמות מתרחבות וזה יכול להוביל לבקע נוסף. 2. מה המשקל שניתן להרים לאחר ניתוח (מדאגה לטיפול בתינוק). 3. האם כדאי לשים רשת ואיזה סוג רשת? 4. האם קיימות רשתות נספגות בארץ ואם כן איזה ובאיזה ביה"ח? 5. על איזה רשת ושיטה (לפרוסקופיה/ רגיל/אחר) אתה ממליץ במקרה זה ( בקע קטן וחוזר)? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי
ד''ר דוד נויפלד11/11/20081. לפי התיאור אפשר לחכות אבל כיוון שתזדקקי לרשת בלאו הכי אולי עדיף עכשיו עם יש מרווח מספיק עד ההריון - הייתי ממליץ כחצי שנה.
2. בחודש הראשון לא להרים בכלל ובחודש השני, עד חמישה ק"ג. אח"כ אפשר חופשי, בהדרגה.
3. את בהחלט תזדקקי לרשת. 4. למיטב ידיעתי רשת נספגת יש בכל בתי החולים אבל היא לא מתאימה לניתוח לאפרוסקופי. 5. אישית, אני מעדיף את השיטה הפתוחה, פחות ניתוח. לגבי סוג הרשת, זה תלוי במנתח ובהעדפותיו האישיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת תשובהשני07/11/2008
יש לי תור לניתוח בקע מפשעתי בעוד כשבוע, האם אני יכולה לדחות את הניתוח בשל טיול לחול הכולל מסלולי הליכה וכדומה ? מה הסיכונים? ומה הסבירות שהמצב יחמיר? והאם כדאי לדעתך לקחת את הסיכון אם יש כזה? בכל זאת מדובר על מסע לפולין... תודהה=)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דוד נויפלד09/11/2008אם את לא סובלת במיוחד מהשבר (הוא לא עושה לך צרות) הרי שכנראה את יכולה לסוע ולדחות הניתוח. אחרת, עדיף ההיפך, לדחות הנסיעה ולעשות הניתוח.
בכל מקרה, עליך להמנע מהרמת משאות ופעולות שיגבירו הלחץ התוך בטני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחזק את הבטן ולמנוע בקע טבוריערן05/11/2008
שלום! לאחרונה הרמתי משאות כבדים במהלך פעילות ספורטיבית ובעבודה בה אני עובד ולא מזמן התחלתי לחוש כאבים באשכים, רופא שבדק אותי אמר שיש פגיעה בדופן הבטן אך לא מדובר בקילה. כלומר אין בדופן קרע שמצריך ניתוח. הרופא הנחה אותי לנוח במשך חודש עד חודש וחצי ורק אז לחזור לפעילות ספורטיבית. רציתי לדעת אם ניתן לקיים בזמן ההחלמה תרגילי חיזוק שונים לבטן כדי לעזור בתהליך ההחלמה ולהוריד את הסיכויים שבעתיד הפציעה תתפתח לקרע בדופן. תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטער
ד''ר דוד נויפלד06/11/2008אני לא הכתובת לתרגילי התעמלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדאי להתייעץ עם פיזיותרפיסט
אפרת09/11/2008כדאי להתייעץ עם פיזיותרפיסט במסגרת קופת החולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיטות ניתוחי הרניההדי04/11/2008
עלי לעבור ניתוח הרניה גם בטבור וגם בשני הצדדים שמאל וימין הבנתי שכיום יש שתי טכניקות לביצוע הניתוחים הנ"ל ניתוח שנקרא tension free בו מניחים רשת וניתוח לה פרסקופיה בלייזר מה היתרונות והחסרונות שיש לכל אחת מהשיטות האלה ואיזה שיטה טכנית אתה היית ממליץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיטות
ד''ר דוד נויפלד05/11/2008בכל מקרה שמים רשת ההבדל הוא במיכשור, גודל החתכים ומידת הפרדת הרקמות (דיסקציה)
דווקא כשהחורים קטנים (לפרוסקופיה ללא! לייזר) יש הרבה יותר דיסקציה...אבל, כשמדובר בניתוח משולב, כנראה שעדיף בלפרוסקופיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצת מבולבליאיר04/11/2008
מה הכוונה שאומרים בקע בטן תחתונה האם הכוונה לבקע במפסעה או שהכוונה שזה בצד בגובה הטבור . האם יש חשיבות לבקע בצד ימין או צד שמאל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם אני...
ד''ר דוד נויפלד05/11/2008אינני יודע הכוונות של אחרים. צריך לשאול אותם.
אין הבדלים מהותיים בין הצדדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמירי04/11/2008
בן זוגי שוקל להתחיל לעבוד בהובלות לתקופה קצרה. האם יש סיכוי שהוא יקבל מזה קילה? כמו כן, אגב, האם קילה מוכר על ידי ביטוח לאומי? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דוד נויפלד05/11/2008אם אין הנטיה, אין ממה לחשוש.
אינני יודע, צריך לשאול אותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקערמית01/11/2008
ד"ר שלום שחקן כדורגל , לאחרונה החלו לי כאבים במפשעה ימין ממש בחיבור הרגל לגוף למרות הכאב המשכתי להתאמן. יש לציין שהכאב מציק ומגביל קצת אך הוא סביל. הפיזיוטרפיסט בקבוצה אמר שאולי יש לי בקע ספורטאים. מהו בקע ספורטאים ואיך ניתן לטפל האם וולטרן וכדורים יכולים להועיל או טיפול פיזיוטרפי אחר? והאם אני יכול להחמיר את המצב שאני ממשיך לשחק על הכאב? בתודה מראש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע ספורטאים
ד''ר דוד נויפלד02/11/2008התופעה הזו קיימת בספורטאים בעיקר אצל כדורגלנים. אם כואב, להפסיק להתאמן.
הטיפול הוא כירורגי אבל קודם רצוי להוכיח באולטראסאונד אצל מישהו שמבין ומתענין בתופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבוריגלית30/10/2008
שלום! האם בקע בטבור שאינו כואב כלל ואינו מורגש כלל ( חוץ מבליטה קטנה בטבור)דורש ניתוח. אני בת 33 עוד לא ילדתי, האם זה יפריע להריונות?אם כן ניתוח איזה עדיף? למה יש בקע טבורי כתוצאה ממה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי
ד''ר דוד נויפלד02/11/2008בקע טבורי שאת מתארת הוא בד"כ כתוצאה מדפקט מולד.
במצב שאת מתארת אין אינדיקציה לניתוח, אלא אם כן יופיעו כאבים או שתהיה כליאה או שיגדל.
במצב הנוכחי לא הייתי רץ לנתח גם אם מתוכנן הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

