מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקע כלואשאלה17/07/2008
ד"ר שלום. מה הדחיפות של ביצוע ניתוח כשיש בקע כלוא,שעות או ימים? איך אפשר לזהות כשהבקע כלוא,מה הפרמטרים? כדי שאפשר יהיה לדעת אם למהר וכמה למהר. כאבים יש יותר מבעבר,באים והולכים.חלק מכף הרגל כמו ישן חלקית ממתי שהתחילו הכאבים האלה אתמול בלילה.חום עלה קצת. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע כלוא
ד''ר דוד נויפלד17/07/2008בקע כלוא אקוטי המכיל מעי צריך להנתח תוך זמן קצר ביותר, לפני שיהיה נמק של מעי!
הסימנים הם נפיחות נוקשה, לפעמים אדמדמה ומאד רגישה למגע. זה אומר שצריך ניתוח מיידי. כליאה כרונית שאינה מכילה מעי, הכאבים יכולים להיות טורדניים שבאים והולכים. במקרה כזה אין אותה הדחיפות אם כי רצוי לתקן בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הווצרות בקע לאחר נתוחיופי אבנר14/07/2008
לפני שלוש שנים עברתי נתוח לכריתת שלפוחית השתן והפרוסטטה בגלל גילוי סרטן בכיס השתן.לאחר הכריתה של כיס השתן בנה המנתח(פרופסור בניאל)כיס שתן משוחזר ממעי דק. לפני כשנה וחצי עברתי נתוח תוספתן ואחריו נוצר לי בקע דוקא בצלקת הנתוח הקודם שלפני שלוש שנים. לפני חודש במסגרת בקורת שנתית עברתי צלוםC.T ובו דווח על מיקום וסוג הבקע להלן הממצא "צלקת ניתוחית בקו האמצע עם בקע מוגבל בצלקת הנתוח וחדירת לולאת מעי דק שטוחה לבקע זה (povh)" כתוצאה מהבקע נוצרה לי מעין שלפוחית בדופן הבטן הגובה של כ-3 ס"מ שאלותי 1.האם ניתן באמצעות חגורה לעצור את המשך גדילת הבקע ואיזה סוג חגורה 2.האם נתוח יעזור לכך ובאיזה שלב של הבקע בתודה מראש אבנר יופי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע לאחר ניתוח
ד''ר דוד נויפלד14/07/2008חגורה לא תעזור.
צריך לתקן משתי סיבות: א. משתרבב לשם מעי שעלול להכלא ואז יכול להיות מצב שיהיה צורך בתיקון דחוף. ב. זה ימשיך לגדול וככל שיגדל יקשה על התיקון ויקטין את סיכויי ההצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתוח בקע טבורי בשיטת לפרוסקופיהאל ארי12/07/2008
שלום רב! אני בן 50 ולפני כחצי שנה עברתי ניתוח לפרוסקופי לטיפול בבקע טבורי. הניתוח כלל הצבת רשת דרך 3 חתכים בבטן.עד היום כחצי שנה לאחר הניתוח 3 החתכים לא הגלידו לחלוטין והם מפרישים כל הזמן נוזל סרום שקוף.בבדיקה של רופא עור נאמר לי שהבעיה אינה בעיית עור. מה הסיבה להפרשה המתמשכת ומה הטיפול לפתרון הבעיה? אודה לך מראש על תשובתך המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי
פרופ' זאב דרזניק13/07/2008נראה לי שרצוי שתיבדק ע''י הכירורג שניתח אותך בשיטה הלפרוסקופית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלנה12/07/2008
שלום רב, מה הם בקצרה בקשיים אחרי ניתוח הרניה? האם יש קושי ללכת וכמה זמן אחרי הניתוח קשה ללכת? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנה
פרופ' זאב דרזניק13/07/2008אם המדובר בהרניה מפשעתית הרי שיש כאבים לא קשים במשך כ-3 ימים. כדור רגיל לכאבים מספיק.
כמו''כ מומלצת חופשת מחלה לשבועיים.
פרטים נוספיםבאתר הרניה טופ קליניק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר לבתרוני09/07/2008
שלום, זיהו אצל בתי בת השנתיים שבר, האם זה אופייני לבנות והאם יש סכנות בניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר לבת
ד''ר דוד נויפלד10/07/2008א. זה קיים בבנות
ב. בכל ניתוח יש סכנות
ג. אין הרבה ברירות
ד. יש לפנות לכירורג ילדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםשוקי06/07/2008
דוקטור דוד שלום רציתי לקבוע אצלך פגישת ייעוץ היכן אתה יושב או מקבל תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דוד נויפלד07/07/2008052-6278814
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש שחוזר ולוחץ מתחת לרשתפיני06/07/2008
לפני תשעה ימים עברתי ניתוח בקע מפסעתי בלפרסקופיה.. המקו הפך שטוח כמו הצד השני התקין. לפתע אנ מרגיש שוב את הנפיחות הגושית שהיתה לפני הניתוח. היא כנראה מתחת לרשת, אך היא שם. (הנפיתוח) ןבעיקבותיה החשש לנוע. האם פעולות שעשיתי, שכללו כיפוף גרמו לזה? או גזים במיעיים? או שהרשת השתחררה באחד מקיבועיה? האם זה טבעי לחוש במישוש את הלחץ הגושי של המעי על הרשת? האם לחזור לרופא המנתח שבדק אותי שבוע לאחר הניתוח-אך לא בדק את מקום הגוש -שעדיין לא היה שם? האם יש אפשרות לניתוח זהה בחודש שלאחר הניתוח הראשון כאשר הרקמות עדיין לא ליפפו עצמן על הרשת? תודה על התייחוסות. פיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל התשובות..
ד''ר דוד נויפלד06/07/2008כל התשובות נכונות, כדאי שתחזור למנתח שיבדוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםשוקי05/07/2008
לפני פחות משבעויים עברתי ניתוח לתיקון בקע טבורי בשיטה הפתוחה בלי רשת בזמן ההחלמה בעוד שהייתי עם התפרים לאחר מספר ימים מן הניתוח קיימתי יחסים עם זוגתי האם בכך גרמתי לנזק? ובנוסף מעט נפוח לי מעל הטבור באזור הניתוח זה תקין זה יחלוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד''ר דוד נויפלד06/07/2008נפיחות אחרי תקון שבר היא שכיחה ולאו דווקא מעידה על כשלון הניתוח. בד"כ חולפת עם הזמן.
מאמץ פיזי, לעומת זאת... במיוחד בתיקון ללא רשת כן יכול לקרוע התיקון... תחכה ונראה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםחגית30/06/2008
שלום רב, בעלי סובל בשבועות האחרונים מכאבים באזור האשך הימני. האם יתכן כי מדובר בשבר והכאב מוקרן לאזור זה? אם לא, מה יכולה להיות הסיבה? האשך אינו מוגדל. האם עליו להיבדק בדחיפות (האם הוא עושה לעצמי נזק בהמתנה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באשך
ד"ר נויפל03/07/2008יכולים להיות ממקור האשך ואז רצוי להבדק ע"י אורולוג. יכולים לנבוע משבר, ואז צריך להבדק ע"י כירורג. דחיפות זה דבר יחסי, תלוי במידת הכאבים ובתופעות אחרות מקומיות. בכל מקרה, לא כדאי להזניח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
פרופ' זאב דרזניק06/07/2008איני חושב שנגרם נזק. כן, זו יכולה להיות הרניה.
ממליץ להיבדק אצל מומחה.
מפנה ליותר פרטים באתר הרניה טופקליניק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע דו צדדייואב27/06/2008
ד"ר שלום בחור בן 30 בעקבות כאבים במישוש משמאל למפשעה ימין (קרוב יותר למרכז) אובחן ע"י כירורג בקע מפשעתי דו צדדי. לציין שאין לי כאבים במאמץ וכי הכאב לא מורגש רק בנגיעה. 1)האם יש דחיפות לנתח? 2)האם זה יכול להבריא לבד? 3)זה יכול לפגוע בפוריות?באשך? תוד רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות
ד"ר נויפל03/07/20083. כן וכן. 2. אם קיים, לעא יסתדר מעצמו. 1. העובדה שנבדקת מדברת על כך שמשהו הפריע. אם לא מפריע, אין דחיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בלפרוסקופיהיעקב פ.26/06/2008
האם ניתוח בשיטה לפרוסקופית מבוצע בכל מקרה בשני צידי המיפשעה למרות שבצד אחד יש רק חשד לבקע, או האם מגלים במהלך הניתוח שיש רק בקע במיפשעה בצד אחד מנתחים באותו הצד בלבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה טכנית לשאלה טכנית
ד"ר נויפל03/07/2008בלפרוסקופיה אפשר לחשוף (אם כי לא הכרחי - תלוי בשיטה) ואף לבדוק את שני הצדדים ואז לפעול בהתאם לממצאים. ברור שככל שהחשיפה רחבה יותר גדלים הסיכונים והסיכויים לסיבוכים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח או לטרוסקופיהנונה25/06/2008
אובחנתי עי כירורג של קופ"ח כי יש לי שבר מעל לטבור (לאחר הריון) ונקבע ניתוח. נאמר לי עי רופא אחר כי "עדיף לטרוסקופיה". מה היתרונות והחסרונות של כל שיטה? מה יגביר את הסיכויים שהשבר לא יחזור בהריונות הבאים? האם העובדה שאני ספורטאית מסכן אותי יותר מהממוצע שיחזור לי השבר בעתיד? ההחלטה לגבי אופו הטיפול היא בידי, אך אין לי מספיק מידע לגבי שתי השיטות... תודה מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר
ד"ר נויפל03/07/2008אם יש שבר אז הוא קיים ולא "יחזור". לגבי סוג התקון, זה תלוי בגודל, במיקום ובנסיונו והעדפתו של המנתח. ברור שפעילות פיזית כבדה מחמירה את המצב ומגדילה את הסיכוי והסיכון לסיבוכים כמון כליאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע במיפשעהיעקב פ.24/06/2008
אובחן אצלי בקע במיפשעה: צד ימין בקע ישיר קטן, ובצד שמאל חשד לבקע אם בכלל
כמו כן יש לי כאבים לא חזקים בחלק גוף תחתון.
האם צריך לנתח?
ואם לא אנותח הרי שבעתיד אהיה חייב לעבור את הניתוח.
אבקש את דעתך,
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע
ד''ר דוד נויפלד25/06/2008העובדה שפנית לבדיקה מדברת על כך שזה מפריע לך, ואם כך רצוי לנתח.
אם לא עכשיו, מירב הסיכויים שזה יקרה מתי שהוא בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשימרית24/06/2008
שלום לכם,
מדוע בקעים שכיחים יותר בגברים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע
ד''ר דוד נויפלד25/06/2008בגלל שיש להם אשכים שבעובר גולשים החוצה אל תוך השק ומשאירים מאחוריהם אזור מוחלש.
גברים גם עוסקים יותר בפעולות פיזיות כבדות יותר שעם השנים (במקרים עם הנטיה לכך) יביאו להתפתחות בקעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות לאחר ניתוחענת אברמוביץ21/06/2008
שלום רב,
אובחן אצלי הרניה קטן מאוד סמוך לצלקת מ-2 ניתוחים קיסריים. לפני חמישה ימים עברתי ניתוח ונאמר לי שלא היה צריך רשת כי הבקע היה מאוד קטן. ביקרתי לפני יומיים אצל המנתח והמקום נראה לו בסדר. מצבי השתפר מאוד, אך מדוע סמוך לתפר (לא בתפר עצמו) ישנה נפיחות, מעין גוש, הבולט בעיקר במצב ישיבה. הכירורג שלי אמר שזה יחלוף אך אני עדיין מוטרדת מה"כדור" הזה שבולט לי, כאמור (קוטר 3 ס"מ).
אשמח לקבל מעט מידע נוסף.
בברכה ותודה מראש,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות...
ד''ר דוד נויפלד22/06/2008את השאלה הזו יש להפנות למנתח. אין טעם לשחק בנדמה לי ולנסות לנחש מה בדיוק נעשה בניתוח. המנתח שלך היה שם ועשה והוא גם ידע הטוןב ביותר למה לצפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

