מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקע אובחן - דרושה עזרה לגבי ההמשךאנונימי04/01/2009
שלום, אני בן 33, בריא בדרך כלל, עוסק בשחייה ב3 שבועות האחרונים אני חש ברגישות במפשעה צד ימין בעיקר בתזוזה של השריר כמו ביציאה מהאוטו. הגעתי לכירורג שלא אבחהנ בקע אך שלחה לאולטרא סאונד חיתר ביטחון שם אובחן אצלי בקע מפשעתי בגודל 1.5 ס"מ המכיל שומן וללא סימני כליאה בצד ימין. מה המשמעות של הגודל כאן? האם כדאי לנתח? איזה סוג ניתוח? האם בקע בגודל כזה קל וברור לאבחן? או האם כדאי ללכת לחוות דעת שנייה? שאלה נוספת, האם יכול להיות קשר כל שהוא בין בקע לליקוציטים בשתן (הגורמים לצריבה שמתן שתן)? האורולוגים לא מוצאים כלום כבר חודשיים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובחן...
ד''ר דוד נויפלד05/01/2009בקע קטנטן בגודל כזה שלא נמוש באצבע, לא נראה לי שזה מקור הבעיה. זה בטח לא סיבה ללויקוציטים בשתן. אני לא הייתי רץ לניתוח, ובטח שלא ניתוח לפרוסקופי אלא מחכה ומעריך מחדש בעוד חודשיים שלושה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאובחן - המשך
אנונימי06/01/2009שלום דוקטור ותודה על התשובה. רק רציתי לוודא שהבנתי נכון. לפי דעתך, הכאבים שאני חש באזור המפשעות אינם קשורים לבקע שאובחן? האם היית ממליץ ללכת לאורטופד למשל לבדוק כוון של בעית שריר או גיד? בנוסף, הגודל של הבקע שאובחן אצלי נחשב קטן? מה זה קטן ומה זה גדול? האם בגודל כזה יש מקום גם לטעויות של רופא האולטרא סאונד או האם קל לזהות אפילו בקע בגודל הזה. אני חייב להוסיף שהתחושה האישית שלי היא גם שהכאב אינו קשור לבקע היות והייתה סמיכות גבוהה לסוג ספורט שהתחלתי לעסוק בו ולהופעת הסימפטומים אך אין לדעת ואיני מוסמך כמובן להחליט בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקטנטן
ד"ר נויפלד06/01/2009זהו גודל קטנטן ובגודל כזה בהחלט שיש טעויות. בדיקת האולטראסאונד אינה דבר מוחלט ומאד תלויה ביכולות של המבצע. תתקשר למור/מר ברעננה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - לא הבנתי למי להתקשר...
אנוני06/01/2009דוקטור שלום, מה הכוונה בלהתקשר למור\מר ברעננה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכון הדמיה
ד''ר דוד נויפלד07/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממה אני סובלערן03/01/2009
אהלן! לאחרונה אני סובל מכאבים עמומים באשכים..ביקרתי אצל רופא כירורג, הוא לא כלכך ידע להסביר לי ממה אני סובל אז החלטתי פשוט לרשום פה את האבחנה שהוא רשם באישור המחלה שהוא נתן לי בתקווה שתוכלו לעזור לי בהסבר פשוט של האבחנה הזאת. PAIN GROIN bilateral תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים...
ד''ר דוד נויפלד04/01/2009מה שכתוב זה "כאבים במפשעה - דו-צדדי". זה עוזר לך?
כאבים באשכים - הכתובת היא לא כירורג אלא אורולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה להמשיך להתאמןשי03/01/2009
שלום. לפני כחודשיים הרמתי משא כבד והרגשתי כאבים עזים באיזור המפסעה, כנראה שיש לי קילה. בצבא עסקתי בהרמת משקלים כבדים על בסיס יום יומי, התפתחה לי דלקת באיזור המפסעה שנוצרה בגלל אופי העבודה שלי ונתנו לי תרופות נגד דלקת שעזרו. השאלה שלי היא האם יכול להיות שיש קשר בין הדברים? האם קילה הוא דבר שנוצר מנזק מצתבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות...
ד''ר דוד נויפלד04/01/2009קודם כל צריך להבדק וגם לבצע אולטראסאונד טוב לחיפוש בקע אבל גם לנסות ולאתר דלקת בגידים ובמפרקים.
יכול להיות שיש קשר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע לאחר ניתוח במעידוד03/01/2009
עברתי לפני 4 חודשים ניתוח בגלל חסימה במעי הדק. לפני חודש בערך הרגשתי כי צד ימני של הבטן מתנפח. האבחנה: בקע בעקבות הניתוח. המלצה: ניתוח + רשת. שאלתי היא: האם סגירת הבטן לאחר הניתוח שעברתי, אינה צריכה להיות טובה וחזקה מספיק כדי שלא יתרחש בקע 3 חודשים אחרי הניתוח? שאלה נוספת: אני בן 60, בריא לגמרי. הבקע הוא די גדול. האם כדאי לנתח או לנסות לחיות עם זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע אחרי ניתוח
ד''ר דוד נויפלד04/01/2009מצב זה לדאבוננו לא נדיר והסיבות מרובות, רובן לא מוכחות.
באשר לתיקון, זה קצת מוקדם מדי (אלא אם מאד מפריע).
לגבי הסעיף השלישי - אין בהילות ואתה יכול לנסות לחיות עם זה. תשובה יותר מדויקת אפשר רק אחרי בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקערמי30/12/2008
1. האם חייבים רשת בניתוח בקע או רק במקרים מסויימים שמים רשת? בעבר עשיתי ניתוח, לפני כ-15 שנה והיה ללא רשת. 2. מה יתרנות חסרונות בהרדמה מקומית (אפידורל) / הרדמה כללית? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע...
ד''ר דוד נויפלד01/01/20091. הסטנדרט כיום הוא לשים רשת, אלא אם כן החולה המודע מתנגד.
2. אתה מערבב מושגים: הרדמה מקומית היא מקומית, כלומר ההזרקה היא מקומית.
אפידורלית היא לא רלוונטית - אתה מתכוון לספינלית שזו הרדמה אזורית ומאד מומלצת.
הרדמה כללית גדולה על מידות הניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניהדני27/12/2008
לאחרונה עשיתי אולטרסאונד בעקבות חשד לבקע. באולטרסאונד לא אובחן בקע. הנפיחות בצד שמאל גדלה ולכן נבדקתי באופן פרטי אצל כירורג אשר איבחן לדבריו, בקע גדול בשמאל וקטן בימין. הנפיחות בצד שמאל די גדולה אבל לא כואב לי במקום עצמו. יש לי כאבים חזקים מאד מאד בחיבור בין הירך לגב אשר התחילו בסמוך לאיבחון הבקע ומופיעים רק כאשר אני מעמץ את איזור המפשע. האם יש קשר בין הדברים? האם אני חייב לעשות ניתוח דחוף או אפשר להמתין, איזה סיבוכים יכולים להתעורר/ להתפתח במידה וממתינים יותר מדי?. שאלה אחרונה: לאחר כמה זמן אפשר לחזור לעבודה משרדית ( ללא מעמץ גופני בכלל)? אני ממש לא יכול להיעדר מהעבודה בחודש הקרוב. ( אני הבעלים של העסק). תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרניה...
ד''ר דוד נויפלד29/12/2008לא נשמע לי שההרניה, אם היא קיימת היא מקור הכאבים.
כ"כ, לא נראה לי שהמצב דחוף.
באשר לחזרה לעבודה משרדית, וללא כל מאמץ גופני, הרי שניתן תוך שבוע, עשרה ימים, תלוי איך שתרגיש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צריך ניתוח ואיזה?צחי20/12/2008
בעקבות רגישות קלה במפשעה בצד ימין פניתי לכירורג. הוא לא אבחן כלום בצד ימין אבל אבחן בקע קטן בצד שמאל והפנה אותי ל-US. ב-US מצאו בקע קטן בצד ימין ואישרו את המצאות הבקע בצד שמאל. הכירורג ממליץ לנתח בשני הצדדים, ואומר שאין העדפה לסוג הניתוח - רגיל או לפרסקופיה. האם באמת צריך לנתח? קראתי באינטרנט שאבחנה של US לא תמיד אמינה ורק אבחנת הכירורג היא האמינה ביותר. איזה סוג ניתוח עדיף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קודם כל...
ד''ר דוד נויפלד21/12/2008להיות בטוח שצריך...הגישה כיום שאם לא מפריע, אין מה למהר. ההעדפה שלי בבקע ראשוני - פתוח. אם רוצים לתקן דו צדדית - אפשר לשקול לפרוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנסה להביןהילה18/12/2008
שלום! אני קוראת המון בנושא ההרניה. אצלי בקע בטבור, כנראה בעקבות משא כבד שהרמתי מייד לאחר ניתוח אפנדציט.הכאבים הלכו ופחתו והיום הם מתעוררים בעיקר כשאני מאמצת את שרירי הבטן. אני רווקה בת 30 ומנסה להבין כמה חשוב לעשות את הניתוח לפני הריון או דווקא אחריו ובכלל: אם הכאבים נסבלים, האם כדאי להמתין עם הניתוח או שכמה שאקדים לבצע אותו, כך הנזק אולי יקטן או הסיבוכים אחריו או סיכויי חזרת השבר בעתיד? המון תודות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסה להסביר
ד''ר דוד נויפלד21/12/2008אין תשובות חד משמעיות.
אם לא מפריע לא חייבים לנתח. אם לא גדל, כנ"ל, אפשר לחכות.
אם יש הריון באופק - ההעדפה שלי לנתח, אם יש מספיק מרווח זמן להחלמה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך הרניה מ16.12-+תודהנאמן17/12/2008
תודה על תשובתך עזרת לי מאוד אגב שכחתי לבקש את המלצתך בהקשר של אופן הניתוח. שגרתי-כלומר פתיחת הבטן, או לפרוסקופיה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שגרתי...
ד''ר דוד נויפלד17/12/2008זה לא פתיחת בטן אלא פתיחת המפשעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לבקעא16/12/2008
שלום רב, הייתי היום אצל רופא כירורג והוא אמר לי שיש לי כמעט בודאות בקע ושלח אותי לעשות אולטראסאונד. כששאלתי אותו מה עושים אם זה בקע הוא אמר שעושים ניתוח וששאלתי אם ניתן לחיות עם זה הוא טען שכן. אני בכלל הגעתי בגלל כאבים באשכים והאורולוג שלא מצא כלום הפנה אותי לכירורג. מה שאני רוצה לדעת זה מה המשמעות של בקע כזה והחלטה שלא לנתח אותו? האם יתכן שהכאבים באשכים נובעים מהבקע הזה? האם הבקע הזה יכול להשפיע על הפעילות המינית? אודה לך על כל תשובה בנושא, כרגע אני די באזור אפור לגמרי והכירורג שהייתי אצלו היה מאוד לא נחמד. תודה רבה, א
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע
ד''ר דוד נויפלד17/12/2008בקע הוא מחלה כירורגית המצריכה ניתוח. באשר לתזמון, תלוי בממצאים בבדיקה ובסימפטומים של החולה. באשר לכאבים באשכים > אכן יתכן שנובעים מהבקע. בד"כ לא משפיע על התפקוד המיני. זה מה יש ותצטרך לחיות עם זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה והריוןשלי16/12/2008
שלום, אבחנו אצלי הרניה מפשעתית אני אם לשניים רוצה להכנס להריון שוב, 1. האם כדאי לטפל בהרניה לפני כן, במידה וכן כמה זמן לאחר הניתוח צריך לחכות עד שממשיכים עם התהליך? 2. האם אפשר לטפל בהרניה רק לאחר ההריון? האם יש חשש ללידה מוקדמת בשל הלחץ ? (בעבר ילדתי פג) 3. האם יש אפשרות לניתוח ללא הרדמה כללית? אודה על תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרניה והריון
ד''ר דוד נויפלד17/12/20081. כדאי כי אם יסתבך בזמן ההריון, יסתבך גם ההריון.
2. אפשר. לא קשור ללידה מוקדמת אלא אם כן צריכים לטפל באופן בהול בזמן ההריון.
3. כן. גם באזורית וגם במקומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניהנאמן16/12/2008
בן 26.5 עובד בעבודה שמצריכה אימוני כושר גופני יומיומיים ופעילות אינטנסיבית בספורט, מזה 5 שנים.לפני כשנה וחצי התחלתי לסבול מכאבים בבטן התחתונה מצד ימין ובבירור כירוגי ואולטרסאונד התגלה בקע. המליצו בפניי לעבור ניתוח כירוגי, אך לא בשיטת לפרוסקופיה. מנימוק שהשבר יחזור וכו שבעתיד לא ניתן יהיה להסיר את הערמונית. אבקש התייחסות ועצה לגביי:1. האם יש קשר בין עבודתי לשבר, ואם כן המשך בפעילות ספורטיבית עלול לגרום להישנות השבר? 2. האם צריך לנתח מיידית, או בזמני הפנוי- כלומר האם תהיה החמרה או יחול נזק כלשהו אם לא אמהר לגשת לניתוח (כי כאבים כבר אין לי!) בברכה ותודה,נאמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע
ד''ר דוד נויפלד17/12/2008א. כנראה. כל זמן שהשבר קיים תהיה לך מגבלה במאמצים פיזיים ובעיקר כאלה הקשורים להעלאת הלחץ התוך-נטני.
ב. אם השבר יציב ולא גדל ו/או מפריע, אין מה למהר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרנייה
נאמן17/12/2008שכחתי לבקש את המלצתך בהקשר של אופן הניתוח. שגרתי-כלומר פתיחת הבטן, או לפרוסקופיה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניהגרשון12/12/2008
לפני ניתוח בקע חוזר במפשעה בדק לי הכירורג את הערמונית (דרך פי הטבעת). לאיזה צורך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא הבנתי...
ד''ר דוד נויפלד14/12/2008למה לא שאלת אותו?
בן כמה אתה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמתעניינת09/12/2008
מדוע לפני ניתוח לטיפול בבקע בילד, הילד צריך להיות בצום 6 שעות? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר דוד נויפלד11/12/2008בכדי שהקיבה תהיה ריקה ולא יקיא בזמן ההרדמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע חוזר וכאבים איומים..רותם06/12/2008
ערב טוב ד"ר! הינני בשבוע 25 במעקב בביה"ח בהריון בסיכון גבוה עקב הימצאות נוגדנים בדם ANTI c בעקבות תאונת דרכים קשה שעברתי שלאחריה קיבלתי עירויי דם.בנוסף,בעקבות תאונת הדרכים עברתי ניתוח בטן גדול להצלת חיים שבמהלכו הורידו לי חלק מהמעי והטחול.לפני כמעט שנה עברתי ניתוח בטן גדול שוב לאורך כל הבטן בעקבות הרניה/שבר ענק שהיה לי מהטבור ומטה ושמו לי רשת על כל הבטן מכיוון שבזמן הניתוח מצאו בקעים לכל אורך הבטן.בנהלך החודשים האחרונים אני סובלת מכאבים איומים ההולכים ומתגברים ככל שמתקדם ההריון כאשר בחודש וחצי ההאחרונים הכאבים מגיעים בהתקפים יומיומיים הגורמים לי להקאות ואף לסף עילפון בגלל עוצמתם.נשלחתי דחוף לכירורג ולדבריו למרות הרשת,יש לי הרניה גדולה באזור המעיים והמעי כלוא וזה מה שגורם לכאבים הנוראיים האלו.הוא אמר שכרגע עדיף לא לנתח אלא לסחוב את ההריון כמה שיותר בשאיפה לשלב ניתוח בטן גדול עם הקיסרי(ניתוח גדול בעקבות ההיסטוריה שלי..). האם לאור פירוט מצבי אני זקוקה לדעתך לשמירת הריון? אודה על חוות דעתך תודה מראש רותם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך את חושבת??
ד''ר דוד נויפלד08/12/2008מבחינת ההריון עצמו, אינני יודע. מבחינתך, נראה לי שאת צריכה לבלות את רוב זמנך במיטה ללא מאמצים כלשהם ולקוות לטוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

