מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקע בסרעפת -אחרי ניתוחיצחק בן יעקב04/12/2008
מה מותר ומה אסור , מבחינת פעילות גופנית,אחרי ניתוח בקע סרעפתי. אודה לך אם תוכל להתיחס לפי טווחי זמן,למשל: x ימים כך וכך, y ימים כך וכך , z ימים כך וכך, עד להגעה לתפקוד שיגרתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
יצחק בן יעקב04/12/2008המשפט הראשון אמור להסתיים בסימן שאלה, ולא בנקודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון חשוב מאוד:
יצחק בן יעקב06/12/2008בקע במפשעה במפשעה במפשעה ולא בסרעפת. מצטער על חוסר הריכוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי ניתוח...
ד''ר דוד נויפלד08/12/2008א. לדבר עם המנתח. תלוי בסוג התקון.
באופן כללי חזרה לפעילות חלקית ללא הרמת משאות תוך שבוע, נהיגה כאשר המקום נוח וללא הפרעות. משאות הכבדים מ-5 ק"ג אחרי חודש- ששה שבועות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוחגלית04/12/2008
בחודש מרץ עברתי ניתוח בקע במפשעה בצד ימין היום אנחנו כבר בחודש דצמבר ועדיין יש לי באופן פיתאומי כאב חד מעל הניתוח כאילו שוב נתפס לי השבר אותו כאב שהיה לי לפני הניתוח ואפילו יותר חזק אך הכאב עובר לאחר דקה בערך מה לעשות? עשיתי אולטרסאונד ואמרו לי שלא ניתן לראות האם השבר חזר בגלל הרשת שמסתירה. זה תקין או שעלייי להתעקש בבדיקות נוספות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
ד''ר דוד נויפלד08/12/2008לחזור על האולטראסאונד אצל מישהו שמבין בשברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בטבור- לאחר הריוןרוית02/12/2008
שלום- אני אחרי קיסרי שלישי - עם שבר בטבור שהיה לי עוד מהריון השני. לאחר יעוץ אצל 2 כירורגים יצאתי מבולבלת- האחד אמר שאם אני מתכננת הריון נוסף חייבת לנתח לפני כדי לא להגיע לניתוח חירום ואילו השני אמר שגם אם אנתח לא יכול להבטיח שזה יעמוד בפני הריון נוסף ועלול להשבר שוב - מאידך גם אם לא אנותח לא יודע אם זה יוחמר בהריון. אם אני לא סובלת מכאבים מה עלי לעשות? לנתח בסוף ההריונות או כבר עכשיו? כבר עברתי עם זה 3 הריונות והיה בסדר ללא כאבים רציניים...אשמח לתשובה - תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם נכון וגם נכון...
ד''ר דוד נויפלד03/12/2008אם היית עוקבת כאן בפורום היית יודעת שאין על כך תשובה חד-משמעית ולאף אחד אין כדור בדולח לראות את הנולד כך שלדאבונך ההחלטה בידיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה לפג בן חודשייםניצן02/12/2008
שלום בני נולד שבוע 32 בתאריך 7/10/08 שוקל 3 קילו ויש לו הרניה,רציתי לדעת אם הניתוח מסוכן,בתודה ניצן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרניה לפג...
ד''ר דוד נויפלד02/12/2008אינני כירורג ילדים, אבל..
המצב הוא נתון ואם צריך לתקן, מתקנים למרות הסיכונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ניצן02/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע 17.11שמעון01/12/2008
בתאריך 17.11 עברתי ניתוח פתוח עם רשת פרולן: 1. מה טיבה של רשת פרולן. 2. כעבור כמה זמן יש התאחות מלאה של הבשר באיזור הניתוח מכיוון שהאיזור מאוד מאוד קשה. 3. תודה על זמנך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רשת
ד''ר דוד נויפלד02/12/2008פרולן סוג של חומר סינטטי דומה לניילון.
לא מבין את כוונתך ל"איחוי בשר" אבל רפוי של פצע עורך כשנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ריצה כאבים חזקים מעל המפשעהאבי01/12/2008
שלום במסגרת אימון (עצמאי) למרתון רצתי 35 קמ בשבת האחרונה. הרגשתי מצויין ללא כאבים מיוחדים. יום לאחר מכן רצתי כ 6-7 קמ שחרור (קל מאד)במהלך השחרור הרגשתי כאבים בצד ימין של הבטן התחתונה קצת מעל המפשעה. הכאבים (בינוניים) נוצרים כאשר אני הולך או כאשר אני שוכב על הצד. האם המקרה ידוע ? מה עליי לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כנראה...
ד''ר דוד נויפלד02/12/2008?מתחת שריר.
אם יתמיד או יחמיר עם הזמן, בדיקת כירורג ו US* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח הרניה לחולה לבבן30/11/2008
ד"ר נויפלד שלום רב אבי בן 75 עבר ארוע לב קשה לפני כארבע חודשים. במהלך אישפוזו צונטר והוכנסו סנטים ללא תרופה. לאחר כחודש צונטר שוב הפעם בעורקים נוספים. מאז הארוע תפקוד הלב הינו ירוד במידה בנונית עד קשה. מידי יום נוטל כדורים ללחץ דם וכדורים לדילול דם. לפני כמה ימים אושפז לאחר כאבים עזים כתוצאה מהרניה. ככל הנראה שרירי הבטן נחלשו באופן משמעותי כתוצאה מן הארוע הלבבי בנוסף לתכיפות גדולה לשירותים. הכירורג הצליח להחזיר את החלק אשר יצא החוצה וזאת ללא התערבות כירורגית אך לדעתו אין מנוס לניתוח בשלב זה. האם לנוכך אי ספיקת הלב, הירידה במשקל והחולשה כללית של אבי יש לדעתך העדפה על ניתוח לפרוסקופי לעומת ניתוח בהרדמה מלאה? עיקר החשש שלי הוא מן ההרדמה מלאה ומצב הלב של אבי. תודה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר
ד''ר דוד נויפלד30/11/2008ניתוח לאפרוסקופי הוא בהרדמה מלאה (בד"כ) ולכן עדיף ניתוח פתוח בהרדמה חלקית.
לפני כן יש לדבר עם הקרדיולוג תוך הדגשה של העובדה שהוא בסיכון לניתוח דחוף שיכול להרוג אותו!
בנוסף יש לברר את מערכת העכול התחתונה (...יציאות מרובות??).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חגורת שבר-מספר שאלותבוריס29/11/2008
1.לא ברור לי מה הוא בדיוק תפקידה של חגורת השבר-אודה על התשובה. 2.במקרה שמחליטים על שימוש בחגורה-האם יש צורך במרשם של רופא שיגדיר אותה (תכונות כגון גודל, מידת לחץ, סוג , ותכונות אחרות)? 3. האם יש צורך בהוראות מיחדות איך ללבוש אותה? הערה:שמעתי שבשנים האחרונות השימוש בה הולך ומצטמצם, אבל בכל זאת הייתי רוצה לקבל תשובתך. שנהיה כולנו בריאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדובר בבבקע במפשעות
בוריס29/11/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תיקון:במפשעה ולא במפשעות.
בוריס29/11/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחגורת שבר...
ד''ר דוד נויפלד30/11/2008קשה לי לענות... אינני ממליץ לחולים שלי על המכשיר הזה וגם אינני מכיר כירורגים אחרים שעושים זאת כרוטינה ולכן אין לי נסיון בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמירמית29/11/2008
שלום שחקן כדורגל כאבים באיזור תעלת המפשעה ימין כבר חודש. בהתחלה הרופא והפיזוטרפיסט חשבו שיש קרע באדקטור לונגוס אבל לאחר שלא חל שיפור בכלל לאחר 4 שבועות של מנוחה, טיפול פיזיוטרפי אינטנסיבי ובכדורים גילו באולטראסאונד שיש לי בקע של ספורטאים. לפי מה שהבנתי הטיפול הוא אך ורק ע"י ניתוח שכן אפילו מנוחה ממושכת לא מעלימה את הכאב. שאלותיי : 1.איזה ניתוח עדיף פתוח או לפרוסקופי וכמה זמן מנוחה עד חזרה לאימונים? 2.האם להמשיך לשחק על הכאב יכול ליצור נזק גדול יותר? 3.שמעתי שיש בגרמניה מרכז רפואי ייחודי בהנהלת ד"ר אולריקה מושבק שמתמחה בניתוחי בקע בשיטה מיוחדת שבה גם חוזרים יותר מהר לפעילות וגם תוצאות הניתוח מצוינות. האם שמעת על הרופא הזו ואם כן איך אפשר להגיע אליה? תודה מראש על היחס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמי
ד''ר דוד נויפלד30/11/2008קודם כל צריך לבצע אולטראסאונד ע"י משהו שיודע לאבחן הרניה של ספורטאים שכן זה מצב מאד מוקדם שצריך לדעת איך לאבחנו.
ההעדפה שלי במקרים כאלה היא לניתוח פתוח כי בשלב זה זה לא שבר מלא אלא חולשה של ריצפת התעלה ואת זה קל יותר לתקן מלפנים.
אפשר לחזור לפעילות הדרגתית תוך שבוע, שבועיים מהניתוח תוך השגחה יתרה לא להפעיל סטרס מיותר במקום הניתוח.
לא מכיר קליניקות בגרמניה, מלבד הקבוצה מאאכן, שמתמחה בתיקוני שברים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע במפשעהמשה כהן28/11/2008
אדם עם בקע במפשעה, שמועד הניתוח שלו הוא לא קרוב, איך יוכל לדעת שנוצרה כליאה (אם אמנם תווצר). או בניסוח אחר: מה הם הסימפטומים לכליאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כליאה
ד''ר דוד נויפלד30/11/2008אם תהיה חס וחלילה כליאה - אזי כבר תדע!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהכרמית27/11/2008
בילד בן 5 האם עושים ניתוחי בקע עם הרדמה מלאה או חלקית? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתור אמא...
ד''ר דוד נויפלד30/11/2008איך את חושבת, אפשר להכניס ילד בן 5 לחדר ניתוח בלי הרדמה כללית???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורי במושתלת כליהנירה24/11/2008
שלום, קראתי בפורום בנושא ניתוח לסגירת בקע טבורי בצורה הפתוחה והלפרוסקופית. שאלתי היא: מאחר שמדובר באישה כבת 63 שעברה השתלת כליה במרץ 2008, האם יש עדיפות לשיטה מסויימת? האם צריך לדעת, להקפיד על דברים מסויימים? מה עלול לקרות אם נחכה עם זה, כרגע אינה סובלת מכאבים. (פעם אחת קבלה כאבים במשך כ - 6 ימים). נודה על כל מידע בנושא. תודה ויום טוב,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי
ד''ר דוד נויפלד24/11/2008במקרה שלה, לאפארוסקופיה עשויה להיות קשה יותר, אם הניתוח שעברה היה תוך בטני.
ההחלטה לנתח נעשית בשיתוף החולה ורצונותיה בהתאם לסימפטומים ולמצבה הכללי. מהמתואר היא כבר עברה כליאה אחת, אז אם כרגע מצבה הכללי טוב רצוי אולי לבצע הניתוח עכשיו, לפני שיתפתחו צרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, אני בשבוע 10 להריוןחני24/11/2008
ויש לי שבר מלידה בתבור, זהו ההריון הראשון שלי ויש לי הרבה חששות ביום יום לפעמים כשיש לי כאבים בתבור זה מלווה עם כאבים גם באבר המין נשמע מוזר אבל נכון, בכל אופן רציתי לדעת מה הסיכונים בהמשך ההריון עם בכלל ואיך מוצאים פתרונות? תודה רבה חני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזל טוב
ד''ר דוד נויפלד24/11/2008יכול להיות כיוון שבחלק מהאנשים קיים מיתר המחבר את הטבור לשלפוחית השתן (שארית מולדת).
באשר לסיכונים, אכן קיימים אבל חבל לדון בהם אלא אם כן את רוצה לבצע ניתוח כרגע דבר שאני לא ממליץ. נקוה שהכל יעבור בשלום ואז תוכלי לתקן אחרי הלידה, כשהכל יהיה רגוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לדעתארז22/11/2008
שלום לאחר אבחנה לפני 4 שנים אובחן אצלי הרניה מפשעתית והייתי אמור לעבור ניתוח . לניתוח לא הלכתי ובאמת שהיתה לי ממש נפיחות גדולה מישום מה זה עבר לי לבד חזרתי להיתאמן הכל הכל וכיום זה חזר לי שוב לאחר 4 שנים האים יש מצב שזה יעבור לי שוב במנוחה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מאמין
ד''ר דוד נויפלד23/11/2008קשה לי לענות. התאור שלך לא ברור לי. זו לא ההתנהגות הרגילה של שבר. יש צורך לאשרר האבחנה ואז תזדקק לניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיוס
ארז23/11/2008כאשר בגיל 17 שהלכתי למיבדקים בלישכת גיוס אובחן אצלי השבר וקיבלתי פרופיל 72 לאחר כ שנה אובחנתי שוב ולא היתגלה שום שבר וקיבלתי פרופיל 97 ושירתתי במג"ב כרגיל כיום שאני משוחרר כבר שנה וחצי מופיעה לי שוב השבר ממש מוזר לי תודה רבה לך בכל מיקרה על תשומת ליבך כל הכבוד לך ישר כוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע ש...
ד''ר דוד נויפלד24/11/2008האבחנה הראשונה הייתה שגויה.
מציע בשלב זה לבצע אולטראסאונד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שק האשכיםיוסי19/11/2008
היי, אני בן 22, ואתמול לאחר עבודת מלצרות רגילה בקייטרינג, אני שם לב שצבע העור של כמעט מחצית משק האשכים בצבע כחול-סגלגל, מלווה במעט כאב באותו הצד. אני די המום מזה. 1. מה הסיבה? שטף דם? 2. לפנות לייעוץ של רופא משפחתי? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שק האשכים
ד''ר דוד נויפלד19/11/2008זה לא כ"כ מעינייננו כאן.
כדאי שאכן תפנה לרופא המטפל או לחילופין לאורולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

