מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיקול לגבי ניתוח לפרוסקופיגלעד אברהם01/07/2010
בעקבות בקע דו צדדי במפשעה (מולד, בימין בקע חוזר לאחר 8 שנים,היה ניתוח רגיל ללא רשת)
הרופא אמר שזה לשיקולי אם לעשות ניתוח. הוא אמר שבמקרה חרום בתי החולים פה מאד קרובים וזמינים
אך אני מתכנן סיעה למזרח בעוד שלושה חודשים.
האם כדאי לעבור את הניתוח? בינתיים הבקעים מפריעים לי וכואבים רק מעט ולא כל הזמן.
האם הסבל הכרוך בניתוח שווה את היתרונות שהוא ייתן?
האם כדאי לעשות את הניתוח למרות שאני לא מוכרח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בן 23 בריאות כללית תקינה +ספורט
גלעד אברהם01/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בן 23 בריאות כללית תקינה +ספורט
גלעד אברהם01/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכפי שאמר לך הרופא שלך...
ד''ר דוד נויפלד01/07/2010אנחנו לא עוסקים בכדאיות.
ברור שאם אתה מתכנן נסיעה, יש לקחת זאת בחשבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפסעתי והקשר למפרקשחר צביקה30/06/2010
שלום
מזה כחודש סובל מכאבים באזור מפרק הירך ימין(גם פנימי וגם חיצוני),השבוע לאחר שקראתי קצת חומר על כאבים המפרק הירך,הוזכר נושא הבקע המפסעתי,ואז הבנתי כי הכאבים באזור הפנימי של המפסעה וההקרנה לאשך קשורים לזה,בבדיקה עצמית התברר לי כי מעל המפסעה יש לי בליטה,למחרת בביקור אצל רופא המשפחה ,החשש שלי אושש,שיש לי בקע מתקדם,והופנתי לכירורג,בנתיים עד לביקור האם יכול להיות שהבקע מקרין את הכאבים לאזור המפרק של הירך?,או שאלו כאבים עקב בעייה אחרת!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בד"כ ...
ד''ר דוד נויפלד30/06/2010זה הולך ביחד.
הכאבים או מהבקע או שעשית מאמץ מתחת הגידים ובנוסף הקפצת את הבקע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה לתשובתךארז זאבי29/06/2010
שלום רב
אני מסתובב כבר הרבה זמן בלי מענה ואם אני אעביר אבוא אלייך עם האבחנה והסידי
אני מאד אשמח אם תסכים לנתח אותי
רק תכתוב לי איפה אפשר להגיע אלייך לביקורת
בתודה מראש
ארז זאבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתבתי...
ד''ר דוד נויפלד30/06/2010ומשום מה זה נעלם.
הטלפון שלי מופיע בכניסה לפורום:
0526278814* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניותארז זאבי27/06/2010
שלום רב
ד"ר דבורים מיכאל רנטולוג מקופח קבע מפורשות שהוא רואה בקעים דו צדדים אני מוכן להעביר לך את חות דעתו והסידי כבר בצד אחד כירורג מישש בקע שאלתי לגבי הצד השני שמאד כואב לי
בתודה מראש
ארז זאבי
טלפון036188064
פלא פון0523391792* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם כך...
ד''ר דוד נויפלד29/06/2010אתה מועמד לתיקון לפרוסקופי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניותארז זאבי26/06/2010
בסריקה אולטרא סאונד התגלה אצלי הרניות דוצדדיות הבקעים מאד מפריעים לי
האם אתה מכיר כירורג שיודע לקרוא אולטרא סאונד מאחר וההרניות לא ניתנות למישוש
אני מוכן להעביר סידי עם הסריקה האולטרא סאונד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא...
ד''ר דוד נויפלד27/06/2010אתה צריך רנטגנולוג שעוסק בבדיקת הרניות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים???יאיר21/06/2010
לפני כשנה וחצי עברתי ניתוח לתיקון בקע ושמו לי רשת. ביום שבת הזזתי ארון מאוד כבד ומאז יש לי כאבים באזור האשכים בייחוד כשאני נוגע באשך הימני והאזור שלו. האם זה אומר שהבקע חזר או שזה סתם כאבים שיכולים לעבור? מה הסיכוי שבקע יכול לחזור ? ומול איזה רופא אפשר לבדוק את זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מול המנתח...
ד''ר דוד נויפלד21/06/2010ואם לא היה התיקון והיו כאבים, גם היית רץ לבדיקה.
תחכה קצת ותראה אם הכאבים חולפים ואם מתפתחת נפיחות באזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח הרניה (שבר בטבור)ענבר20/06/2010
אבי עבר את הניתוח לפני כשבועיים (יש לו רשת בתוך הבטן,עד כמה שהבנתי), יש לו כאבים חזקים בבטן ומאחור אולי כליות, האם כך זה צריך להיות?
הבטן שלו ממש נפוחה, האם הנפיחות אמורה לרדת?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוא צריך...
ד''ר דוד נויפלד21/06/2010להבדק בהקדם ע"י המנתח שלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח בקע חד צדדי לפרוסקופיהדדי20/06/2010
היי, אני שבוע לאחר ניתוח בקע מפשעתי בשיטת הלפרוסקופיה ואני חווה מספר תופעות לוואי:
1. יש לי חום של עד 38.
2. שק האשכים שלי התמלא בדם מהניתוח והתנפח , השק כמעט בגודל של כדור טניס ובצבע שחור, האם זה תופעה נפוצה? האם יש דרך לטפל בזה?( כגון קירור שק האשכים)
3. עדין יש לי כאבים באזור הבקע (צביטות ) ובעיקר כאבים בבטן.
הכאבים לא נעימים אבל יש מגמת השתפרות לאומת לפני שבוע.
דיברתי עם הרופא המנתח שלי והוא טוען שהכל תופעות נורמניות וזה צריך להשתפר אחרי שבועיים, ואין צורך בטיפול מלבד משכחי כאבים.
הוא טען שהחום נובע מהדם שהתרכז באשכים ורק אם עולה ל 39-40 חום זה דורש טיפול נוסף.
האם אתה מסכים באופן כללי אם תשובות של הרופא שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם אתה...
ד''ר דוד נויפלד21/06/2010לא מאמין לרופא שלך, אז למה הסכמת שינתח אותך??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה נקרא לקבל חוות דעת נוספת
דדי21/06/2010ולגבי איכות הרופא הזה או האחר, אין לאנשים ללא רקע רפואי את היכולת באמת לדעת מי טוב ומי לא.
הכל לוי המלצות ותחושות בטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת נוספת...
ד''ר דוד נויפלד22/06/2010מקבלים לפני ולא אחרי.
פרס אמר כבר שלא מחליפים סוסים בעליה, אבל זה כנראה ענין של חינוך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע ווריקוצלהאיש14/06/2010
שלום,
הלכתי לפרופ' ידוע בתחום הכירורגיה והוא מצא לאחר בדיקה קצרה כי יש לי גם בקע במשפעה שמאלית (כפי שהראה הסונר) וגם דליות באשך שמאל. הוא ממליץ על ניתוח אחד שבו יטפל בשניהם וטוען שיעשה זו בשיטה הרגילה ולא הלפרוסקופית שפחות יעילה לדעתו.
מה דעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דעתי נוחה...
ד''ר דוד נויפלד14/06/2010בקע חד-צדדי, אין הצדקה ללפרוסקופיה.
בנוסף, שתי ציפורים במכה אחת.
מותר לך להזכיר שם הפרופ'. לא חל על כך חסיון רפואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי דקירות לאחר ניתוח תיקון דו"צדורון12/06/2010
לפני חודשיים וחצי בערך עברתי תיקון הרניה לפרוסקופי דו"צ.
ההחלמה הייתה סבירה לחלוטין, תוך שבועיים כבר הייתי כמו חדש, נזהרתי מאוד שלא לעשות מאמצים, רק לאחר חודש וקצת התחלתי להתסובב בשינה והרשתי לעצמי לישון על הבטן רק אחרי חודש וחצי בערך.
עם זאת, מזה חודש בערך יש לי לעיתים רחוקות כאבים חדים (דמוי דקירות סיכה) טיפה מעל עצם העגן הימנית (לכאורה ממש בקצה שריר המפשעה ?), אתמול (חודשיים וחצי אחרי הניתוח) הרשתי לעצמי להתאמן קצת ברכיבה על רולרבליידס (לכאורה לא מפעיל את שרירי המפשעה), כעת, הופעת הכאבים התעצמה והרבה יותר תנועות גורמות לי להרגשה הדקירה. במיוחד לאחר שאני מתכופף להרים משהו ומתרומם או כשאני יושב עם רגל אחת מתחת לישבן ונוטה טיפה לצד וכדו'...
יש לי ביקורת בתחילת יולי. האם לחכות, להתייעץ, לקבוע תור ? רנטגן ? האם יכול להיות שאחת הסיכות שמחזיקות את הרשת השתחררה ?
אשמח לתשובה כנה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נהפוך הוא...
ד''ר דוד נויפלד13/06/2010יש מצב שאחת הסיכות "חזקה" מדי ולוחצת על סיב עצב.
תראה מה המנתח מציע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה !
דורון17/06/2010תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע חוזרל07/06/2010
שלום,
בשנת 1995 (בגיל 19) עברתי ניתוח בקע מפשעתי.
כיום (34) חזר הבקע. גובהי 182 ומשקלי 110 קג. בריא בדכ.
איזה סוג ניתוח (לפרוסקופי או פתוח) מתאים לי יותר. מה השיקולים במקרה שלי ומה החסרונות של השיטה הלפרוסקופית?
יתכן שיש לי בקע גם בצד השני - האם זה יגדיל את ההעדפה לשיטה הלפרוסקופית?
תודה.
בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתיקון שבר חוזר...
ד''ר דוד נויפלד08/06/2010יש כנראה יתרון ללפרוסקופיה.
חסרונות הלפרוסקופיה שזה למרות החתך הקטן יותר, ניתוח גדול יותר הדורש מיומנויות מתאימות ובהתאם הסיכויים לסיבוכים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הם זה יכול להיות בקע?רן31/05/2010
היי,
אתמול בעבודה נאלצתי להרים 2 ארגזים כבדים מאוד של סחורה במדרגות, זה היה בבוקר והחל מאתמול בערב ועד היום זה יש כאבים חזקים באשך ימין ובמשפעה בצד ימין...
האם זה יכול להיות בקע ממאמץ כזה חד פעמי?
אין נפיחות או בליטה כלשהם מעבר לזה...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל יכול להיות...
ד''ר דוד נויפלד01/06/2010אם אין בליטה רגישה, כנראה מתחת גיד וזה יעבור לאחר מנוחה מתאימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה זמן זה מנוחה מתאימה לגיד?
עומר03/06/2010?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה זמן זה מנוחה מתאימה לגיד?
עומר03/06/2010?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע - שבועיים
ד''ר דוד נויפלד03/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילהחיים30/05/2010
אהלן!
שמי חיים יש לי בעיה שמאוד מדאיגה אותי אני בן 14 הביצה הימנית יותא גדולה מהשמאלית ואני טיפה לחוץ
יכול להיות שזה קילה? או מה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצל...
ד''ר דוד נויפלד31/05/2010כולנו יש אסימטריה בין האשכים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפשעתי מולדנורית28/05/2010
שלום רב
אני בת 29, בגיל 3 ו4 עברתי שני ניתוחי בקע מפשעתי בשני הצדדים(מולד)
בגיל 10 עברתי ניתוח אפנדיטיסיס שהתפוצץ
לאחר שנים רבות של כאבי בטן, אובחניתי לפני שנה עם חיידק היליקובקטור ,טופלתי פעמיים באנטיב' ועדיין לא ממש ברור האם החיידק נמצא, וכן לאחר בדיקת גסטרוסקופיה אובחן אצלי גם אולקוס.
כמו כן, אובחנתי במעי רגיז וחוסר סיבולת ללקטוז.
בחודשים האחרונים אני סובלת מכאבים עמומים ביותר בצד שמאל של המפשעה התחתונה, בדרך כלל הם קשורים ליציאות(לפני או אחרי)
רציתי לדעת (אחרי כל ההסבר הזה) האם יש אפשרות שהבקע יכול לחזור, וכן האם תהיה לזה השפעה אפשרית על כניסה להריון או סיכונים בזמן הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש מצב...
ד''ר דוד נויפלד30/05/2010שהבקע חזר. רצוי לבדוק.
אם יש בקע, רצוי לתקן לפני ההריון בפרק זמן מתאים שכן אם הוא אכן קיים יכול להיות מוחמר בהריון ולעשות צרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע טבוריעירית28/05/2010
שלום רב,
רציתי לשאול:
1) האם הדרך המקובלת לנתח בקט טבורי קטן של 1 ס"מ על ידי איחוי בתפרים בלבד ללא רשת?
2)האם אזור הבקע אמור להתאחות לאחר התפירה של האזור או מה שסוגר את הבקע זה החוט והתפרים- כלומר האם בעקבות הניתוח אזור הבקע מתאחה או שהוא נשאר סגור אודות לתפרים הפנימיים שנשארים לתמיד?
3)מרגע הניתוח כמה זמן יש לחכות עד לחזרה לפעילות ספורטיבית אינטנסיבית?
4) האם ניתן לבצע ניתוח לתיקון בקע טבורי קטן 1 ס"מ ללא השארת צלקת נראית על הבטן?
המוןןןןן תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתחיל מהסוף...
ד''ר דוד נויפלד30/05/2010אין ניתוח בלי צלקת.
בקע קטנטן אכן אפשר לתקן בלי רשת. הכנסת הרשת במקרים כאלה יכולה לעשות יותר רע מטוב.
תמיד הגוף מתקן את עצמו בעזרת צלקת.
פעילות אינטנסיבית - הייתי מחכה 3 חודשים במקרה כזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

