מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תפקוד לאחר ניתוחאריה26/01/2010
שלום רב,
אני אמור לעבור ניתוח בקע מפשעתי צד שמאל. יש בליטה קטנה כרגע, הרופא
אפילו אמר לי שאפשר למשוך ללא צורך בניתוח, אם יש לי קושי לעשות עכשיו ניתוח.
שאלתי , האם לאחר ניתוח ,מבחינת תפקוד, ניתן ללכת באופן רגיל, לשבת, היות ואני מגיע
ברכב לבית החולים, האם אוכל לנהוג חזרה.אני מניח שזה תלוי גם בתוצאות הניתוח, אך בהנחה
שזה יעבור בסדר.
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין27/01/2010ממליץ לך לא לנהג חזרה אלה שמישהו יקח אותך הביתה - יהיו כאבים וגם תיהיה תחת השפעת תרופות נגד כאבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע מפשעתיצחי25/01/2010
בס"ד
שלום רב,
בחודש אוקטובר 09 עשיתי ניתוח בקע משפעתי שבו הותקנה רשת.
לאחר הניתוח היה זיהום המטומה שהתנקזה ונסגרה.
היום בביקורת נאמר שקיימת רגישות ניכרת ונפיחות קלה בקטע הדיסטאלי של הצלקת, צלקת עצמה תקינה, נצפתה הרחבה קלה בחבל זרע באשך ימין. הכירוג המליץ על אולטראוסנד מפשעות ואשכים.
שאלתי היא : מה הנתונים האלה אומרים על מצב הצלקת והניתוח וכן מה משמעות הרחבת חבל הזרע( לציין שאני סובל מווריקוצלה מצד ימין )? והאם זה מסוכן?
תודה והמשך שבוע טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/01/2010זה לא אומר לי כלום על מצב הצלקת ולא יודע מה זה "הרחבת חבל זרע" בUS. אולי תתיעץ עם אורולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ד"ר תגובה:
צחי26/01/2010בס"ד
ד"ר שלום,
הכוונה שלי הייתה אם מצב הצלקת אופייני בדר"כ אחרי ניתוחים כאלה והאם זה דבר מקובל או שמא יש כאן ממצאים חריגים בעיקר עקב המצאות של הרחבת חבל זרע בצד ימין.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין26/01/2010זה יכול להיות גם נורמלי לאחר הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בתבורדורין25/01/2010
יש לי שבר בטבור שלא כואב לי ולא מפריעה לי עברתי איתו 2 לידות ועכשיו לאחר ביקור אצל נודע לי שיש לי שבר והוא ממליץ לנתח אותי אך אני מתכננת הריון שלישי ואינני יודעת אם לתקנו עכשיו או לסיים את כל הלידות
ובנוסף אם תוכל להסביר לי את הסיבוכים שעלולים להיות לי בהריונות אם אני לא יעבור את הניתוח
מצפה לתשובתך תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין25/01/2010אם לא מפריע לך תסיימי את הריונות, יכולה להיות כליאה בזמן הריון אך סיכון נמוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבוריחגי חובב24/01/2010
בס"ד
שלום . . אובחן בקע טבורי שקיים אצלי מזה 3 שנים . .
אני " מפנצר " מדי פעם את הטבור. .
האם זה מסוכן? והאם צריך בדיקות וצילום? הרופא הסתכל נגע וקבע תור לניתוח . .אפשר להימנע מהניתוח? תודה רבה רבה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין24/01/2010מה זה "מפנצר" מבחינתך? אם בקע לא גודל ולא כואב לא חייבים לרוץ לניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאוכזבתסמדר23/01/2010
סיפור ארוך אקצר. היה לי בבקע בדופן הבטן גדול כ 7 סמ כתוצאה מצלקת ניתוחית אחרי הוצאת תוספתן נמקי.
.ניתחו עם רשת וציינו בפני שהיה בקע גדולכמעט עד הגב(?). התוצאה כבר 5 חודשים אחרי שחצי בטן נפוחה ולא סמטרית עדיין יש בליטה כמו כדור טניס בצד הצלקת.בבדיקה נאמר שאין בקע אבל הכל נפוח מעוות ובליטה גדולה כמו כדור ואני אמורה לחיות כך? אציין שזה כואב ולא נוח אני שמה עדיין חגורה ואנשים חושבים שאני בהריון .הלכתי לכירורג אחר שהפנה אותי לצילום אולטרה סאונד אבל רק עוד חודש השאלה האם יש בכל זאת לא סגרו את הבקע ואם כן למה התוצאה גרועה ומה לעשות עם תוצאה כזו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חמישה חודשים
ד''ר דוד נויפלד24/01/2010זה מוקדם מדי לשפוט.
תצטרכי לחכות בסבלנות לאולטראסאונד או לחילופין, לבצע סי.טי.
ד"א, מה משקלך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך....
סמדר26/01/2010אני בת 44 170 גובה ושוקלת 70 קג תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבמצב הזה ...
ד''ר דוד נויפלד26/01/2010צריך לבצע הערכה מדוקדקת לפני ששופטים ומחליטים על ניתוח חוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבולבלאריה21/01/2010
שלום רב,
יש לי בליטה ברורה במפשעה בצד שמאל, בבדיקה אצל רופאה כירוגית
איבחנה כבקע, כמו כן מבדיקה ראשונית שעשתה לי איבחנה אפשרות
גם לבקע מפשעה בצד ימין, ובקע טבורי. נשלחתי לאולטראסאונד , ותוצאותיו
מראים שבצד ימין , ובטבור יש מצב לבקע רק לאחר מאמץ.
רופא כירורג שראה אותי , הציע לעבור טיפול משולב כבר של שתי המפשעות
והטבור בניתוח לפרוסקופי. הלכתי לייעוץ לרופא כירורג נוסף שיעץ לי לעשות כרגע
רק את הניתוח במפשעה בצד שמאל ניתוח חיצוני , שם אכן יש בליטה ברורה .
מה דעתכם?
תודה, אריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין21/01/2010הכל תלוי מה וכמה מפריע לך. לא מנתחים US או דברים שלא מפריעים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באולטרסאונד לא אובחן בקעאריקו18/01/2010
שלום לכם ד"ר,
אני ספורטאי. בן 48, בריא.
לאחרונה איבחן כירורג בקע ללא נפיחות. באולטרסאונד לא אובחן הבקע.
א. אם יש בקע, יתכן שבאולטרסאונד הבקע לא יאובחן ?
ב. האם כדאי/חובה לבצע ניתוח ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין18/01/2010אין כאן חייב. יכול להיות שמדובר בSPORTSMAN'S HERNIA או סיבה אחרת לכאבים. אצל ספורטאים יכולות להיות מספר בעיות באיזור המפשעות שגורמות לכאבים. ממליץ להיבדק גם על ידי אורטופד שמטפל בספורטאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר ניתוחמתן14/01/2010
שלום,
אני עברתי לפני 4 ימים ניתוח הרניה בעקבות בקע מפשעתי שהתגלה בצד שמאל.
ביום האחרון הופיעו לי כאבים בצד השמאלי של האגן, בנוסף יש לי כאבים חדים וחזקים מאוד כאשר אני משתעל וצוחק.
רציתי לדעת האם אלה תופעות נורמליות לאחר ניתוח הרניה.
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות...
ד''ר דוד נויפלד14/01/2010צריך לבדוק. צריך לפנות למנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לאחר ניתוח הרנייה לתינוקדורה10/01/2010
שלום רב,
לפניי 4 ימים בני בן חודשיים נותח במפשעה שמאל היה לו בקע גדול מאוד.
כעת מאז הניתוח יש לו נפיחות באשכים ,כנראה בצקות,וסובל מכאבי בטן עזים.
לפי כן כמעט ולא סבל מגזים.האם יתכן שבגלל שהוחזר לו המעיים למקום כעת יתחיל לסבול מכאבי בטן האופיינים לגיל זה?מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פשוט מאד...
ד''ר דוד נויפלד10/01/2010לפנות למנתח.
חוץ מזה אנחנו לא הפורום המתאים. אנחנו עוסקים בבעיות במבוגרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתו או לא ?אריקו07/01/2010
שלום לכם ד"ר,
אני בן 48, בריא בד"כ עוסק הרבה בספורט.
מזה כחודש חש כאבים במפשעה. אורטופד שלח אותי לבדיקת כירורג. מסקנתו לאחר בדיקה ידנית : בקע קטן ללא בליטה ולכן קבע לי תור לניתוח. הפסקתי פעילות ספורטיבית למשך כשבוע, וכירורג אחר בדק (גם ידנית) ואמר אין בקע, אך יש חולשה של השריר.
א. האם בדיקת אולרסאונד יכולה לאבחן בקע טוב יותר מבדיקה ידנית של כירורג ?
ב. האם כדאי לעשות הניתוח ?
תודה רבה,
אריקוו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט...
ד''ר דוד נויפלד10/01/2010רצוי מאד לעשות US. אבל... אצל מישהו שמבין ומתעסק בהרניות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן תחתונה לכוון המפשעהצח04/01/2010
שלום לכם
מזה כשבוע אני סובל מכאב המום בצד ימין של הבטן התחתונה עם הקרנה חמפשעה.
אני לפני ביקור רופא משפחה . רציתי לדעת האם אלו סימפומים מוכרים לקילה .
תודה ויום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות...
ד''ר דוד נויפלד04/01/2010אבל לא אופייני.
בהחלט צריך להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילה בכיבה ולידהענת בן סלמון02/01/2010
שלום, הנני בתחילת החודש התשיעי להריוני, במהלך ההריון התגלה קילה באיזור הכיבה, האם לידה טבעית רגילה עשויה להחמיר את המצב? מה הסיכונים בלידה רגילה והאם מומלץ ניתוח קיסרי במצבי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיבה???
ד''ר דוד נויפלד03/01/2010לא ברור לי היכן השבר, מה גודלו וכמה הוא מפריע?
צריך לבדוק.
מה חושב המילד ?- הוא הקובע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבוריאתי28/12/2009
שלום, עברתי ניתוח בקע ב2/12
נחתי בבית במשך 24 ימים, הייתי עם חגורת בטן והשתדלתי לא להפעיל את שרירי הבטן.
אני עדיין מרגישה כאבים כשאני בתזוזה.
השאלה שלי היא האם אחרי משך הזמן שעבר אני אמורה להרגיש כאבים?
וכמה זמן לוקח להחלים לגמרי מהניתוח.
אציין שהניתוח כלל 2 שברים ושמו לי רשת.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט..
ד''ר דוד נויפלד29/12/2009עברו רק שלושה שבועות..
החלמה מלאה אורכת שנה ויותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע לאחר ניתוח בטן והריוןאני27/12/2009
שלום רב,
לפני כשנה עברתי ניתוח לכריתת מעי (חולת קרוהן), כתוצאה מהניתוח נוצר לי שבר בבטן לאורך הצלקת. אני מעונינת להכנס להריון, האם זה אפשרי לסחוב הריון עם בקע? אני לא רוצה לעבור ניתוח לתיקון השבר, כרגע הוא לא מפריע לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה תלוי...
ד''ר דוד נויפלד27/12/2009בגודל הבקע.
גם אם כרגע לא מפריע הרי שבהריון - יגדל.
אבל... יש מספיק נשים שעברו ההריון עם שבר.
אז... ההחלטה בעצם בידיך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה לאחר ניתוח בקע מפשעתייוסי27/12/2009
לפני 3 ימים עברתי ניתוח בקע מפשעתי (בצד ימין) בשיטה הפתוחה.
בנוסף לכאבים הצפויים לאחר הניתוח אני סובל מתחושת "שריפה" חזקה מאד במפשעה הימנית שלי וגם בחלק העליון הפנימי של הירך בכל פעם כשאני מבצע פעילות ( בעיקר הליכה ). תחושת הצריבה רק עולה מיום ליום. האם זה שכיח ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ה קורה...
ד''ר דוד נויפלד27/12/2009בד"כ כתוצאה מגירוי העצב שעובר במפשעה ואחראי על התחושה באזור שאתה מתאר.
או שישתפר עם הזמן או לא. צריך לחכות ולראות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

