מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בירך שמאל +מיפשעהא21/05/2010
שלום רב
אני בן 55 מקיים 3 פעמים בשבוע במשך 45 דקות כל פעם.
הפעילות כוללת ריצה תרגילי כוח וגמישות.
מזה תקופה של שנתיים אני סובל מכאבים בירך ובמפשעה(שמאל)
ערכתי 2 בדיקות.
צילום מותני – חזיתי וצדדי –הודגמו שינויים ניוונים והיצרות של מרווח בין חולייתי L-1 L-2
צילום ירכיים + פרוג נמצאו שינויים אריטרוטיים בפרק ירך שמאל. מבנה גרמי שמור.
בבדיקה אולטרא סאונד
1- MINIMAL THICKNESS OF THE HIP ARTHICULAR CAPSULA.MAYBE
SYNOVIAL INFLAMATORY CHANGES
2- SMALL INGUINAL HERNIA WAS SEEN IN VALSALVE EFFORT;
3. NO INFLAMATORY CHANGES IN THE BURSA.
1.אשמח לקבל הבהרה לגבי הממצאים
2 האם אני יכול להמשיך לעשות ספורט?
3 האם יש צורך בטיפול של פיזיותראפיה או כדורים?
תודה מראש
אייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי השינויים ...
ד''ר דוד נויפלד24/05/2010במפרק הירך, יש צורך להתייעץ באוטופד.
לגבי השבר כביכול, לא נשמע לי שזה מקור הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילה? דליות האשך?רון20/05/2010
שלום ד"ר ,
לפני כחודש התחלתי להרגיש כאבים חזקים מעל אשך שמאל. במימוש ראיתי שמדובר בגוש ובורידים נפוחים. בבדיקת US נמצא כי מרקם האשכים הומוגני, אין עדות להידרוליצה. מס' בלוטות לימפה בשתי המפשעות בגודל עד 15 מ"מ , מבנה הבלוטות שמור, נצבה בקע במשפע השמאלית. האורלוג הפנה אותי לבדיקת כירורג כללי שכתב "היתרחבות קלה של טבעת החיצונית במשפעה השמאלית ללא בקע ודאי, ללא בלוטות לימפה נמושות במפשעות, האשכים ללא ממצא פטולוגי בבדיקה". הכירורג המליץ לי להימנע ממאמץ יתר והרמת כובד ושימוש באטופן ולא המליץ על ניתוח בשלב זה.
בימים האחרונים הכאב חוזר בעיקר בערב, ואני רואה את הבליטה גדולה מעל אשך שמאל, יחד עם ורידים מורחבים. לי מאוד ברור שמשם נובע הכאב.
לא ברור לי מדוע לא הועלתה האפשרות של דליות האשך.
מה זה לדעתך? לאיזה רופא כדאי עוד לפנות?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לי לא ברור...
ד''ר דוד נויפלד24/05/2010נשמע כמו ווריקוצלה (דליות האשך).
אם קיימים בכפיפה אחת עם שבר אפשר לטפל כירורגית בשניהם גם יחד באותו הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוגי ניתוח לבקע מפשעתייניב17/05/2010
היי,
אבחנו אצלי בקע מפשעתי ואני רוצה לקבוע ניתוח, אך יש לי כמה דילמות.
שני רופאים (כירורגים) המליצו לי על שני סוגי ניתוחים שונים:
1. ניתוח בלפרוסקפיה ע"י הוספת רשת
2. שיטה פתוחה UHS/PHS ( אני חושב שעם שני רשתות מעל ומתחת)
א. האם אתה יכול לפרט מה היתרונות ובעיקר החסרונות של כל שיטה?
ב. על איזה שיטה אתה ממליץ?
ג. באיזה שיטה יש פחות סיבוכים?
הודה לך מאוד על תשובות מפורטות.
תודה מראש.
יניב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסיבוכים תלויים יותר...
ד''ר דוד נויפלד24/05/2010במנתח. כל אחד והשיטה שהוא מרגיש נוח איתה.
קיימות המון דעות קדומות לגבי און התיקון וסוגי הרשת. רובן לא מבוססות.
באשר ללפרוסקופיה: אין הצדקה לשימוש בשיטה זו בשבר חד צדדי ראשוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר מפשעתי ופוריותשולי16/05/2010
רציתי בבקשה לדעת- האם שבר במפשעה אצל בחור בן 30 יכול לפגוע בפוריות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השבר עצמו לא.
ד''ר דוד נויפלד24/05/2010סיבוכים של הניתוח - באופן נדיר, כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לאחר ניתוח בקעיוגב14/05/2010
שלום,
אבי עבר ניתוח לפני שלושה ימים.
האם תופעות של נפיחות בבטן וחום הן תופעות נורמליות לאחר ניתוח בקע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאו דווקא..
ד''ר דוד נויפלד24/05/2010צריך לבדוק ולברר.
רצוי לדבר ולשאול המנתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפשעתי לאחר בקע טבורימאיר ישי13/05/2010
שלום . עברתי ניתוח הרניה טבורי לפני כשבועיים ולאחר 4 ימים חשתי כאבים עזים במפשעה בצד ימין , נבדקתי במיון ונאמר לי שאין לי כלום וזה יעבור . הכאבים לא עברו וביצעתי גם בדיקת אולטרא סאונד שבעקבותיה נמצא כי אני סובל מבקע מפשעתי בצד ימין.
שאלתי היא האם יש קשר בין הניתוח בקטע טבורי לכאבים ולהופעת השבר המפשעתי תוך 4 ימים מסיום הניתוח ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא...
ד''ר דוד נויפלד24/05/2010אין קשר.
פשוט בא לידי ביטוי כרגע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע+וריקוצלהמאיר11/05/2010
שלום רב ,אחרי כאבים חזקים וחום בורידי האשך שמאל
מצאו אצלי בקע קטן וגבולי ולא וריקולצה חוזר כמו שחשבתי.
הבקע נמצא באיזור הצלקת של ניתוח וריקולצה שעברתי לפני 10 שנים
האם קיום יחסי מין יכול להחמיר בקע קיים?
אם הבקע שנגרם הוא קטן וגבולי למה אני עדיין(שבועיים) מרגיש כאבים וחום בעיקר
בורידים באיזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין11/05/2010כנראה כאבים וחום לא קשור לבקע, אפשר יחסי מין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח הרניה חוזררון10/05/2010
שלום ד"ר,
לפני כשלושה חודשים עשיתי ניתוח הרניה לפרוסקופיה דו צדדי. הניתוח עבר בצורה תקינה.
באישור המנתח חזרתי לרכב על אופניים כחודש לאחר הניתוח (רכיבות בעיר לעבודה ואימונים קצרים יחסית של עד 20 ק"מ). לפני כשבוע חשתי מעט כאבים ואי נוחות במפשעה בצד שמאל וראיתי שם גוש. שבתי אל המנתח לבדיקה ונאמר לי שהשבר חזר. נאמר לי שהדבר נובע מכך שהרשת זזה או התקפלה וצריך ניתוח חוזר. הפעם יעשו לי ניתוח דרך המפשעה (כלומר לא לפרוסקופיה אם אני מבין נכון)
שאלותי הן:
א. האם הרכיבה על האופניים גרמה לחזרת ההרניה? (אני גם מרים בבית תינוק במשקל של 9 ק"ג)
ב. מה קורה עם הרשת הישנה? האם בניתוח מתקנים אותה או משנים את מיקומה או שמניחים רשת חדשה עליה (טלאי על טלאי). האם הרשת הישנה לא יכולה לגרום נזק?
ג. האם קיימים סיבוכים בניתוח הרניה שני שלא קיימים בניתוח הראשון?
ד. מהיום הראשון שלאחר הניתוח, כאשר ישנתי על הבטן חשתי תחושה מאוד לא נוחה בבוקר כאילו יש עצם זר בבטן התחתונה (לכן אני משתדל לישון על הגב בלבד). האם הדבר טבעי או שהוא מראה על בעיה עם הרשת?
ה. האם ניתן בניתוח השני לעשות גם לפרוסקופיה או שחייבים ניתוח רגיל?
ו. האם רצוי להימנע מניתוח ולדחות אותו (כרגע אין כאבים וגם הגוש מאוד קטן)
ז. האם להפסיק בינתיים לחלוטין רכיבות על אופניים?
בתודה,
רון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות
ד''ר דוד נויפלד10/05/20101. לא חושב אבל אין לדעת בבירור.
7. כיוון שיכול להיות קשור, רצוי בינתיים להמנע.
2. הרשת נשארת ולא נוגעים בה. בד"כ אין בעיה עם זה.
3. לא, עם כי תמיד בניתוח שני סכויי ההצלחה פחותים מאשר בניתוח ראשון.
4. הדבר טבעי, אכן יש לך גוף זר שם.
5. הכל אפשר אך עדיף לעשות בניתוח פתוח.
6. רצוי לדחות כמה שאפשר מניתוח הראשון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן נפוחה לאחר ניתוח כריתת מעי גסברקת10/05/2010
שלום,
לאבי בקע גדול בצלקת ניתוחית שנותר עקב ניתוח להוצאת גידול סרטני מהמעי הגס.
הבטן שלו נפוחה מאוד (אני משווה את זה לאישה בהריון בחודש שישי - שביעי!)
לא מזמן הוא עבר בדיקת CT שיצאה תקינה.
שאלתי:
האם הנפיחות של הבטן היא כתוצאה מהבקע או שמא, יתכן כי מדובר במשהו אחר?
והאם במצבו הוא חייב לראות כירורג שכן, הוא נמנע מכך כיוון שאינו מעוניין לעבור ניתוח נוסף לאחר מה שעבר? ואגב, אין לו כאבים אולם הוא חש אי נוחות כתוצאה מהנפח של הבטן.
תודה,
גילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשמע...
ד''ר דוד נויפלד10/05/2010שכך הוא הדבר.
אם לא רוצה ניתוח, שינסה חגורת בטן רחבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לד"ר! יש לי שאלה נוספת
ברקת10/05/2010ד"ר נויפלד,
האם תוכל קצת לפרט לי לגבי חגורת הבטן: האם מבקשים חגורה רחבה, כמו שציינת? האם היא אמורה להיות על הבטן יומם וליל? ולאן פונים על מנת לקבל הסבר מפורט יותר לגבי חגורת הבטן?
תודה,
גילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחגורה...
ד''ר דוד נויפלד11/05/2010היא לנוחיות החולה וצריכה לתת תמיכה מתאימה.
לא משהו מדעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לבקע חוזריניב07/05/2010
שלום רב! בעבר ברתי ניתוח קילה בימין, הייתי אז בן 18 ונאמר לי שהבקע מולד ונסחב כל הזמן הזה. מאז ועד לאחרונה אני מרגיש מין מיחושים מוזרים, בעיקר בשכיבה, בכל אזור הבטן המרכזית-תחתונה-ימנית. ההרגשה כאילו המנתחים שחכו איזה כלי בתוך הבטן. לא ידועים לי מושגים כמו "רשת" או כל טנכולוגיה כזו או אחרת. הניתוח ארע בין השנים 1999-2000.
בנוסף לכל אלו, לאחרונה חזר לי כאב באותו אזור, הפעם ממש מעל שק האשכים מימין ויש לי הרגשה כאילו שריר מנסה להיכנס לי לשק האשכים, כמו פעם קודמת. האם יכול להיות שהקילה חזר? האם יש לזה קשר לעובדה שאני שוחה הרבה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת
יניב07/05/2010האם יש מצב לבצע ניתוח כזה בהרדמה חלקית ולא מלאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה מכשיר בדיוק??
ד''ר דוד נויפלד09/05/2010קל לבדוק ... לבצע צילום בטן.
להבדק ע"י כירורג.
אם יש צורך, אפשר הרדמה חלקית וגם אפשר בהרדמה מקומית (לא מומלץ).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים מטרידים אחרי מילואיםמילאומיניק07/05/2010
שלום ד"ר.
חזרתי מאימון מילואים עם כאבים חזקים באזור המפשעה בצד ימין. בנוסף כאבי גב נוראים...
האם זה יכול להיות סימן לבקע? האם יש צורך בבדיקה דחופה? ירידה למיון וכו'?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש נפיחות...
ד''ר דוד נויפלד09/05/2010באזור המלווה ברגישות? אם לא - לא בוער מהיום להיום.
צריך להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם תחושה מוזרה באשכים היא סימפטוםהמודאג07/05/2010
אני בן 59 וולאחרונה אני חש בתחושה מוזרה באשכים, כאילו הם יותר כבדים.
ברצוני לציין כי יש לי חגורת שומן באיזור הבטן התחתונה ויש גם עליה במספר הפעמים בהם אני חש כי עלי לתת שתן.
לפני כ4.5 שנים עברתי אירוע מוחי ומאז אני מטופל בתרופות מרובות אשר גורמות לי לעצירות כרונית.
וכל ניסיון לעבור יציאה מלווה במאמץ גדול.
האם יתכן כי קיבלתי שבר/קילה ? והאם הדרך לבדוק זאת היא פניה לאורולוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שניהם גם יחד...
ד''ר דוד נויפלד09/05/2010תפנה לאורולוג.
תפנה לכירורג.
תעשה אולטראסאונד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע לאחר ניתוח קיסרייפעת06/05/2010
רופאים יקרים שלום רב,
אני 3 וחצי חודשים לאחר ניתוח קיסרי שני. כחודש לאחר הניתוח נתגלתה אסימטריה גדולה בבטן שהתבררה כהרניה. רופא אחד חושב שצריך לפתוח את הצלקת כולה ושלל חד משמעית את עניין הלפרוסקופיה -בטענה כי ניתן לפגוע באיברים פנימיים לאור העובדה שהיו לי הרבה הדבקויות בבטן.
תחושתי היתה כי הרופא פשוט אינו מתמחה בלפרוקסופיה.
שאלתי העיקרית היא האם לפרוסקופיה הינה יעילה כמו השיטה הפתוחה או שמא סיכויי החזרה של הבקע גדולים יותר.
אודה מאוד לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בתשובה...
ד''ר דוד נויפלד06/05/2010לשאלתך...
התיקון הלפרסקפי הוא טוב אבל...
בשבר של ניתוח קיסרי אין אפשרות טובה לקבע את הרשת בחלק התחתון של החתך בשל מגבלות אנטומיות ולכן לדעתי במקרה הזה עדיף ניתוח פתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח קיסריסידני03/05/2010
שלום, עברתי ניתוח קיסרית לפני יותר מחודש. עד לפני כשבוע החלמה היתה במגמת שיפור. כמובן עם כל הכאבם הרגילים. לפני כשבוע התחיל לי כאב חד בצד שמול מעל הניתוח. עד כדי כך שלקראת הערב אני כבר בקושי מסוגלת ללכת וכל מה שקשור לצד שמול שלי אני די מושבתת.אני מרגישה אותו בכל תנועה באופן חד. חזרתי לקחת משכך כאב גם. זה לא עוזר לי הרבה. אני מרימה את התינוק שלי יחד עם כאבי וקשה לי להזקף אחרי ישיבה.
אחד האיבחונים של גניקולוג שייתכן שמדובר בבבקע.
קבעתי תור לכירורג אבל זה רק עוד חודש....
אני מאוד סובלת מכאבים זה מגיע לדמעות, ואני לא יכולה להיות ככה מושבתת. מה אני יכולה לעשות? איך אני יכולה להקל על הכאב? יש עוד טיפולים חוץ מניתוח?- אני לא רוצה יותר ניתוחים!!!
אדוויל לא עוזר הרבה לצערי, ואני מניקה כך אני מפחדת לקחת תרופות חזקות מדי.
אשמח לעזרה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבירור...
ד''ר דוד נויפלד04/05/2010יש לברר הבעיה: או שבר או כיס עם דם.
צריך קודם כל להבדק ואולי לבצע אולטראסאונד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שבר מפשעתי בצד ימיןנפתלי30/04/2010
לפני כשבועיים וחצי עברתי ניתוח בפתיחת בטן + רשת
הניתוח עבר בסדר אך
אך כרגע יש לי עדין כאבים בין מקום הניתוח ולמטה לכיוון המפשעה יש הרגשה מוזרה ושאני נוגע מרגיש כאילו זה רדום
האם זה תקין וזה אמור לעבור עם הזמן ואם כן כמה זמן או שיש לעשות ביקור אצל רופא
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין30/04/2010זה יכול להיות כי חותכים עצבים קטנים בעור בפתיחת בטן. עם הזמן זה ישתפר (חודשים עד שנה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

