מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים אחר ניתוחמאיר23/02/2010
שלום
לפני 4 חודשים עברתי ניתוח הרניה פתיחה רגילה והכנסת רשת במפשעה צד ימין
האם זה בסדר שעדיין יש כאבים ביקרתי אצל הרופא ומבחינתו הכל בסדר התחלתי לחזור
לפעילות באופן הדרגתי האם להמשיך עם הפעילות על אף הכאבים והאם זה בסדר שעדיין
אחרי 4 חודשים עדיין יש כאבים
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה כאבים...
ד''ר דוד נויפלד24/02/2010כמה ומתי?
באופן עקרוני יש מצב שכאבים נמשכים זמן די רב אבל עם מגמת שיפור.
אם אין שיפור, יש בעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי לניתוח בקעאריה22/02/2010
עברתי ניתוח בקע צד שמאל , ניתוח חיצוני בו הוחדרה רשת , לפני כ- 13 ימים.
אני מרגיש הן כאב וצריבה בדופן שמאל של האשכים והן התכווצויות והתקשות
לסירוגין באזור הניתוח.זה קורה בעיקר בעמידה ופחות במצב ישיבה או שכיבה.
האם אלה תופעות מוכרות שלאחר ניתוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני נתקל בזה יותר ויותר...
ד''ר דוד נויפלד22/02/2010כגובה ההבטחות (והפרסומות) כך גם האכזבות.
למה אני מתכוון? אין ניתוח ללא כאבים ותמיד יש צורך בתקופת החלמה ולא משנה מה הבטיחו לך. זה לוקח זמן ואתה צריך להיות סבלני ולהתגלגל עם הגלים. אתה אפילו לא הגעת לזמן שבו אתה יכול לדון על "תופעות שלאחר ניתוח" כיוון שאתה עדיין בתקופת ההתאוששות הראשונית וכל שעליך לעשות זה להתבונן וללמוד על עצמך במצב חדש שכזה. הזמן והטבע יעשו את שלהם ורק אחרי חודשים תוכל לדון על ה"תופעות".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשמע הגיוני, תודה.
אריה22/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רק לומר תודהאריה20/02/2010
לד"ר חייקין וד"ר נויפלד
הפורום חשוב ומסייע רבות , כפי שסייע לי
בשאלות ותהיות טרם ניתוח בקע שעברתי, וגם לאחרי.
אני מניח שזה נכון גם לגבי אחרים בפורום.
תודה רבה על הזמן והידע שאתם מקדישים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין בעד מה...
ד''ר דוד נויפלד21/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע\18/02/2010
שלום,
הגסטרולוג איבחן אצלי בקע סרעפתי בינוני...
הוא ציין שיש את הסוג בקע הזה לספורטאים...
שאלתי אותו האם יש טיפול הוא אמר שלא...
שאלתי אותו מה עושים אם זה הוא אמר שום דבר...
אז מה בעצם יש לי ?
יש לציין שאין לי סימפטומים בכלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
\20/02/2010שלום,
למה לא עונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי פנית בסוף השבוע...
ד''ר דוד נויפלד21/02/2010חוץ מזה...לאן אתה ממהר??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע סרעפתי...
ד''ר דוד נויפלד21/02/2010א. לא מכיר כזה בספורטאים.
ב. בפורום הזה לא עוסקים בבקעים סרעפתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר קיסריסומה17/02/2010
שלום
כתבתי קודם שיש לי חשד להרניה והופניתי לUS ... (יש לציין שילדתי לפני חודשים בדיוק בקיסרי שני)לאחר הבדיקה אלה התוצאות כפי שרשומים בדיוק:
באיזור נקודתי של הכאבים מקו האמצע בצלקת הניתוחית הודגמו תפרים מרובים של תפירה עם ריקמה אקוגנית מסביב הבולטת סה"כ גודל הממצא מגיע עד 1.95 ס"מ.
בדופלר ללא אספקת דם יתר.
הממצאים יכולים להתאים ל:
ריקמה גרנולרית דלקתית מסביב לתפרי התפירה עם אבחנה מבדלת של הצטברות בנוסף בקע צלקת הניתוחית.
אין אפשרות בשלב מוקדם לאחר הניתוח להחליט האם מדובר על אנדומטריאוזיס.
תסביר לי בבקשה במילים פשוטות מה כל זה אומר? האם מסוכן לחכות לטור אצל כירורג? מה ההשלכות של זה? ומה הסיבה? האם זו רשלנות רפואית בניתוח?? או שמאמץ יכול לגרום לזה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדגש הוא...
ד''ר דוד נויפלד17/02/2010על העובדה שמוקדם מדי להעריך את המצב לאשורו. כל האפשרויות פתוחות.
אם את מחפשת את מי לתלות-לא פה הכתובת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע מפשעתיאריה15/02/2010
שלום רב,
עברתי לפני כ-5 ימים ניתוח בקע מפשעתי בצד שמאל, ניתוח חיצוני.
בניתוח הוחדרה רשת.
עליי לציין שמיום ליום הרגשתי משתפרת , הן מבחינת תחושת כאבים והן מבחינת
ניידות. עם זאת במקום הניתוח והתפר כל האזור קצת נפוח וקשה.
האם זה אופייני לאחר ניתוח בשלב זה.?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן ולא
ד''ר דוד נויפלד16/02/2010לא אופייני אבל יכול להיות, די שכיח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרדמה
אריה16/02/2010האם ייתכן שמקום הניתוח עדיין רדום?אני נוגע במקום
וחש כך, כמו גם מגע קשה, האם ייתכן מהרשת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרדום...
ד''ר דוד נויפלד17/02/2010אם נפגע סיב עצב, אז כן המקום יחהיה רדום.
מגע קשה - או תחושה של הרשת או הצטברות דם בנסיגה או התגבשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיב עצב
אריה17/02/2010ומה עושים אם נפגע סיב עצב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זה שכיח, פגיעה בסיב עצב?
אריה17/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבא נגיד...
ד''ר דוד נויפלד18/02/2010שזה לא נדיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויש מה לעשות עם זה ?
אריה18/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא...
ד''ר דוד נויפלד18/02/2010במיידי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לאחר ניתוח בקעאריה12/02/2010
שלום רב,
עברתי ניתוח בקע מפשעתי בצד שמאל לפני 3 ימים.אני סובל מקשיים
ביציאות ועקב כך הבטן מתקשה ותופחת. האם נכון להשתמש בתכשיר כלשהוא
לזירוז היציאות ולמשך כמה זמן , או עדיף לתת למערכת הגוף להתמודד עם זה לבד?.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין13/02/2010אפשר להשתמש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהido12/02/2010
האם בקע יכול לגרום לכאבי שרירים בייריכיים הפנימיוןת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין13/02/2010בד"כ לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד להרניהסומה10/02/2010
שלום
אני חודש וחצה לאחר לידה קיסרית שנייה... יש לי כאב במפשעה בצד ימין כמה שבועות.. ביומיים האחרונים הכאב התגבר..הלכתי לרופא משפחה ואמר שיש חשד להרניה... אני מרגישה את הכאב כאשר מרימה את בני הביכור (שוקל 15 ק"ג ).. או שעולה במדרגות או לוקחת משהוא מהרצפה.. יש לי טור ל us בעוד כמה שבועות..ואני ממש מודאגת.. האם זה קשור לקיסרי? אם מתברר שכן יש הרניה.. הטיפול רק ע"י ניתוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף לכך
סומה12/02/2010אני יומים אחרי כתבת השאלה והכאב מתגבר מיום ליום..טור ל us רק אחרי חודש.. לא יודעת מה יקרה לי בחודש הזה.. נזכרתי גם שהכאב התחיל ביום שעשיתי בו לראשונה שעווה אחרי הניתוח..
בנוסף לשאלות ששאלתי בהודעה הקודמת..
זה לא מסוכן לחכות חודש במצב הזה?
האם אני יכולה לפנות למיון ומשם יפנו אותי לבציע US?
אם בקרוב או במאוחר יוחלט על ניתוח..האם ההחלמה ממנו כמו בקיסרי? האם פותחים אותה צלקת של הקיסרי או תהיה לי עוד צלקת (הכאב במפשעה ימנית..אין פליטה)?
זה עניין נורא מלחיץ אותי וקשה לי מבחינה פיזית ומבחינה נפשית לחכות חודש.. תרגיעו אותי בבקשה
סליחה על השאלות הרבות...תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין13/02/2010תלכי לכירורג להיבדק, לא חייבים תמיד לעשות US , אם כאב בלתי נסבל תלכי למיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקס ובקעבני-ילד טוב09/02/2010
בן 37
לאחר תקופה ארוכה של דקירות ומשיכות באזור שמעל המפשעה צד ימין,
אתמול הבחנתי והרגשתי בליטה שדומה מאוד למה שמתארים בקע,
השאלות הן >
1 מה הדחיפות לעשיית ניתוח, והאם בכלל ?
2 האם ניתן לקיים יחסים, האם המאמץ לא מחמיר את המצב או גורם ליציאה נוספת ?
3 מה מותר ומה אסור בכללי, לגביי ספורט (אופניים) וכו'
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות...
ד''ר דוד נויפלד10/02/20101. דחיפות לפי התסמינים. (אם יש כאבים וכו')
2. כמו קפודים...בזהירות.
3. להמנע ממאמצים שמותחים שרירי הבטן, כמו הרמת משאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ויום טוב
בני-ילד טוב10/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרה לפעילות ספורטיביתמתן09/02/2010
שלום,
לפני בחודש עברתי ניתוח בקע מפשעתי בצד שמאל ורציתי לדעת מתי ניתן לחזור לפעילות ספורטיבית מבלי לסכן את בריאותי.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזו פעילות בדיוק...?
ד''ר דוד נויפלד10/02/2010כעקרון להמנע מהרמת משאות כ-6 שבועות.
פעילות אחרת - להשתדל לחזור לפעילות באופן הדרגתי ולהמנע מהפעלת מתחים עזים על שרירי הבטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה....
מתן10/02/2010תודה על המענה,
פעילויות ספורט כגון ריצות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצויות כחודשיים לאחר ניתוח בקעדוד06/02/2010
ליפניי כחודשים עברתי ניתוח בקע מיפסעתי בצד יימין בהרדמה כללית חיתוך והחדרה של רשת
לאחרונה אני חש בהתכווצויות ביאזור למשך כ-15 שניות שגורמות לי לכאבים וזה פתעום נעלם התופעה חוזרת בערך פעם ביומיים בלי קשר לפעילות מסויימת מה התופעה והאם יש צורך להיבדק ע"י רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינני יודע מה התופעה...
ד''ר דוד נויפלד07/02/2010יתכן ונפגע ענף של עצב.
בהחלט, רצוי לחזור לכירורג להבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיחושים שנה לאחר ניתוח הרניה בלפרסקיהודה וי05/02/2010
שלום !
לפני שנה עברתי ניתוח הרניה בשיטת הלפרסקופיה בשני צדדים במפשעה .
כארבעה חודשים לאחר הניתוח חזרתי לפעילות ספורטיבית מתונה וללא כאבים .
מזה כ שלשה חודשים אני חש לעתים כאבים / מיחושים מתחת לאשך ימין ולעיתים בנגיעה מימין לאשך בירך אני חש כאב קל כתוצאה מהמישוש .
לעיתים מיחושים באזור החייץ בין שק האשכים לרקטום .
ולעיתים דומה הדבר באיזור אשך שמאל .
המיחושים / כאבים אינם קבועים וישנם ימים רגועים לחלוטין וישנם שמופיעים כל פעם במקום אחר .
נבדקתי פעמיים אצל הרופא המנתח ולדבריו הבקע סגור היטב .
לשאלתי ענה כי אין סיכוי שהרשת תקרע .
נתבקשתי על ידו לערוך בירור אורולוגי ועשיתי כן .
תוצאות האולטרסאונד בבדיקת דרכי השתן , כליות והערמונית שללו בעיה אורולוגית .
שאלתי היא האם יתכן כי אף שחלפה שנה מאז בוצע הניתוח ,עתה הרשת " מציקה " ולוחצת היכן שהוא על עצב ,או גיד אשר גורם למיחושים אלה ?
או שמא אני זקוק לבירור נוסף אחר ומה ההמלצה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט, כן
ד''ר דוד נויפלד05/02/2010אחת מתופעות הלוואי של כל ניתוח שבר, אבל שכיח יותר בלאפרוסקופיה היא תפיסת עצב ברשת או בקליפסים שמקבעים אותה. בינתיים תצטרך לחיות עם זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שנה לאחר ניתוח לתיקון בקע טבורימיכל03/02/2010
לפני שנה עברתי ניתוח לתיקון בקע טבורי,
ולאחר ההתאוששות חשתי כאילו יש לי עצם זר בטבור, כששאלתי את המנתחת היא אישרה שנשאר שם כנראה חוט והיא יכולה להוציא לי אותו או שאני אחכה ויגדל עליו רקמה ושומן ואני לא ארגיש בו יותר. העדפתי לחכות מאשר ששוב יחתכו לי את הבטן...אך לצערי אני עדיין מרגישה את זה ויש לי כאבים באיזור- רציתי לקבל עוד חוות דעת מה כדאי לי לעשות. אני רוצה להוציא את זה אבל אני לא כ"כ סומכת עליה יותר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את...
ד''ר דוד נויפלד03/02/2010קצת נמהרת בשיפוט שלך.
בכל אופן - שאלה קרדינלית - האם השתמשה ברשת? יכול להיות שזה מה שאת מרגישה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע דו צדדיתמיר29/01/2010
שלום לרופא
לפני כ7 חודשיים עברתי ניתוח באסותא ניתוח לפורסקי.עם רשת.אני בן 37 נהג משאית וזה קרה לי בעבודה
מה שקורה היום שבאתי למנתח כעבור 3 חודשיים.הרופא אמר הכל תקין.אך היו לי כן כאבים.צד שמאל.
אז בקישתי ממנו לעשות יצלום אולטרא סאונד אך הרופא התעקש אמר אצלי אין דבר כזה שהניתוח נכשל.הכל בסדר תן לזה להתרפא.
אך לא וירתי אז ביקשתי מרוטפאת המשפחה שלי שתשלח אותי לצילום בצילום התברר שאכן יש הרניה חוזרת מצד שמאל בפיולי המעיים.דהיינו הניתוח נכשל.הגעתי אליו בחזרה אז הוא אומר שאין להסתמך על הצילום .מה דעתך על הסיפר הזה??יכול להיות שהצילום לא תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין29/01/2010צריך לשלב בדיקת רופא עם תשובת US שנעשה על ידי רנטגנולוג מיומן בבדיקה ספציפית זו. אם זהמתאים לבקע במיוחד כאשר רואים לולאת מעי בתוך שק בקע ובבדיקה על ידי כירורג שמתאים לזה אז זה הבקע. מה שאני יכול להמליץ אם אתה לא בטוח בבדיקה זו או אחרת לקבל דעה שניה מכירורג אחר ו/או לחזור על US .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

