מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כיווץ שרירים לאחר ניתוח הרניהאלדר13/03/2010
לפני כשנתיים עברתי ניתוח הרניה דו צדדי הכניסו לי רשתות בלפרוסקופיה
אני מתאמן באופן קבוע בתרגילי כוח וכפיפות בטן (לאחרונה יותר באינטנסיביות)
לפני כחודשים החלו להופיע בחלק האחורי של הרגלים כיווץ שרירים חלש כאילו אחרי מאמץ
הכיווץ לא ספציפי לאיזור מסויים ומשנה את מיקומו ועוצמתו
אין ממצאים נוירולוגים ובדיקות דם תקינות כולל מינרלים כגון מגנזיום וקלציום
האם יתכן והבעיה היא עצבית הקשורה לניתוח ולסיכות המחזיקות את הרשת
במידה וכן כיצד ניתן לאמת זאת ולפתור את הבעיה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכול להיות...
ד''ר דוד נויפלד14/03/2010אין דרך ספציפית לאמת או לפתור הבעיה מלבד ניתוח שיכול להיות מסובך ולא להצליח.
תחיה עם זה או תתאמץ פחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע בשלישיתדותי11/03/2010
עקב טפול פרטונאלי ארע שבר שחזר ניתוח שני הושמה רשת ועתה חזר הבקע שוב כנראה חור ברשת מה הסיכונים בניתוח שלישי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זה טיפול פריטוניאלי?
ד''ר דוד נויפלד14/03/2010אם מדובר בדיאליזה פריטוניאלית - יש בעיה. הלחץ מפריע להחלמה.
באשר לסיכונים בניתוח חוזר - הבעיה העיקרית היא כשלון חוזר. בנוסף, סיכוןמוגבר לזיהום מקומי ושל הרשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורי לא מטופל ואופני כושר.רחל11/03/2010
אני בת 58, עם עודף משקל. לפני כמה שנים אובחן אצלי בקע טבורי שלא נותח.
מאז השתדלתי להמנע מהרמת דברים כבדים. לאחרונה התחלתי לרכב על אופני כושר (בלי מאמץ גדול ) והגעתי בהדרגה לרכיבה של 30 דקות ביום. בשבועיים האחרונים התחילו גלי כאב באזור הבקע, שלא במקביל לרכיבה (לפעמים עד כדי כך שעלי לשכב עד "יעבור זעם").
אני חייבת לציין שהבקע נראה בדיוק כמו קודם, ללא שינוי במראהו. האם אופני הכושר הם הסיבה לכאב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינני חושב...
ד''ר דוד נויפלד11/03/2010אבל גם צאינני בטוח.
נשמע שהבקע הפך מאסימפטומטי לסימפטומטי - מפריע.
אז אולי הגיע הזמן לתקנו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה תודה לתשובתך המהירה.
רחל11/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צעדה של כ- 6-8 ק"מגלורי09/03/2010
ב- 21.1.10 עברתי ניתוח בקע טבורי עם רשת.
בעוד כשבוע כיתתי ואני צריכים לצאת לצעדה.
האם מותר לי לצעוד מרחק כזה?
אני רוצה לציין שלפני שבועיים חזרתי לחדר כושר וכרגע אני רק הולכת על ההליכון במהירות של 5.5 קמ"ש כ- 4 ק"מ. לקראת סוף ההליכה אני מרגישה עייפות וכאבים בצד שמאל של הבקע שהיה לי.
מצד אחד אני רוצה לצאת לצעדה הזו,מצד שני אני חוששת שלא יגרם נזק כלשהו.
אשמח לחוות דעת.
(אגב,אני בת 47)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם יש כאבים...
ד''ר דוד נויפלד10/03/2010זה פעמון האזעקה של הטבעץ
לאן את ממהרת.
השקעת? תשמרי על ההשקעה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעקבות חזרה לפעילות גופניתשירי09/03/2010
בעלי עבר ניתוח הרניה בצד אחד (עם רשת) לפני כ 4 חודשים.
לאחרונה הוא מתלונן על כאבים באזור הניתוח
האם ייתכן וקיים קשר בין העובדה כי חזר להתאמן בחדר הכושר לבין כאבים אלו?
לפני חודשיים נולדה לנו תינוקת (כיום שוקלת 5.5 קילו), האם ייתכן כי הרמת התינוקת, נשיאתה לאורך זמן על הידיים וכו' היא גורם נוסף אשר עשוי לגרום להופעת כאבים אלה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים...
ד''ר דוד נויפלד09/03/20101. סביר. יכול להיות שהתחיל מוקדם מדי, חזק מדי.
2. פחות סביר במשקל הזה אבל אם כך שלא ישא אותה למשכי זמן ארוכים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית לאחר ניתוח בקעאריה08/03/2010
שלום רב,
לאחר כחודש מניתוח בקע מפשעתי צד שמאל שעברתי(ניתוח רגיל), האם אפשר
לחזור לפעילות גופנית כגון הליכה ממושכת 5- 6 ק"מ, תרגילים בסיסיים לידיים, רגליים.
עדיין יש לי כאבים באזור הניתוח והבטן משתנים מעת לעת.אני נוהג לא מעט ברכב, האם לנסיעות
ממושכות יש השפעה כלשהיא?
אני מבין שעניין המאמץ על שרירי הבטן והרמת משאות כבדים הינם המגבלה העיקרית
האם אכן?
תודה, אריה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבנת נכון...
ד''ר דוד נויפלד08/03/2010ממשאות אכן יש להמנע.
לגבי השאר - בצורה מדודדה.
לזכור - לא לדחוף מעבר לסף הכאב. זה המדד שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים 10 חודשים לאחר ניתוחפטר שובל06/03/2010
נותחתי לפני כ10 חדשים בניתוח רגיל בעקבות בקע מפשעתי.לאחרונה הופיעו כאבים באשך וכמות זרע קטנה משמעותית יחסית לכמות לפני הניתוח.אין נפיחות באזור הניתוח.יציאת השתן הראשון בבוקר אינה מאסיבית,במשך היום רגילה.לפני מספר שנים עברתי בדיקת פרוסטטה,הכל נמצא תקין.
אני בן 57 ,בעל כושר גופני טוב.
אבקש את חוות דעתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתוך התיאור...
ד''ר דוד נויפלד07/03/2010ניתן לחשוד בפגיעה ווסקולרית באשך.
כדאי לבצע USדופלר של האשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפשעתישרית04/03/2010
שלום רב,
ילדתי לפני כשתשעה חודשים (ולפני שנתיים ותשעה חודשים). כבר בהריון ולאחר מכן, סבלת מכאבים במפשעה אשר מקרינים לגב התחתון. עד כה נאמר לי כי ייתכן ומדובר בכאבים מההריון ושהם ישתפרו ככל שתחלוף תקופה מההריון.
לפני כשבועיים בבדיקה שנערכה לי על ידי רופא כירורג במיון (הגעתי למיון בשל וירוס בטן והתייבשות ולא בשל הכאבים הנ"ל) אבחן הכירורג בקע והפנה לאולטרסאונד.
ממצאי האולטרסאונד שעשיתי הינם:
"הודגם בקע גולש, רוחב הפתח 0.5 ס"מ עם כניסת שומן בתוכו".
שאלותיי:
- האם בקע כאמור מחייב ניתוח?
- אם כן, מה רמת הדחיפות (אני אמא לשני ילדים קטנים כשאחד מהם עדיין יונק)?
- מה תקופת ההגבלות בהרמה וטיפול בילדים לאחר הניתוח, ככל שנדרש?
תודה מראש
שרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדרך היחידה לטפל...
ד''ר דוד נויפלד04/03/2010בבקע הוא ע"י ניתוח.
כיום אנו ממליצים לנתח רק כאשר מפריע.
ברור שהרמת ילדים לא מועילה לענין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע שמקרין לאזור מפרק הירךרועי03/03/2010
שלום רב, מזה מספר שנים אני סובל מכאבים באזור מפרק הירך אשר לא נמצא להם כל הסבר אורטופדי. הכאבים מתגברים בישיבה. כמו כן ישנה מוגבלות בתנועה של הרגל, כאשר איני יכול לקרב אותה מקופלת אל בית החזה ללא כאבים ומגבלה (דבר שלא קורה ברגל השנייה).רופא שבדק אותי לאחרונה הבחין בבקע מפשעתי. האם יכול להיות קשר בין הדברים ? תודה :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפעמים כן...
ד''ר דוד נויפלד04/03/2010הכאב יכול להקרין למפרק, אבל...יותר מתקבל שיש בעיה במפרק ואולי כדאי שתעשה USשל המפרק ע"י מישהו שמבין בזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה על מענה ועוד שאלהדרורה28/02/2010
בהמשך לשאלתי הקודמת בדבר ניתוח הרניה חוזר [ השואלת דרורה ] האם ניתוח כזה יכול להתבצע בשיטה לפרוסקופית ? ברצוני לציין שהבקע גדול וחוץ מזה שמעתי על משתלים ביולוגיים , האם זה מומלץ ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קבלתי תשובה לשאלתי...
ד''ר דוד נויפלד01/03/2010האם מדובר בשבר בדופן הבטן.
אם אמשיך בהנחת היסוד שלי שאכן כך הדברים, הרי שבהחלט ניתן לבצע זאת בלפרוסקופיה. ההעדפה שלי היא בשיטה הפתוחה.
אכן יש רשתות ביולוגיות. האם את דתיה? הרשת מופקת מחזיר.
אכן יש יתרונות (כנראה) בינתיים תיאורטיים. זה יחסית חדש ועדיין אין נסיון מספיק לקבוע זאת בצורה חד-משמעית.
לקחת בחשבון שזה מאוד יקר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני חושד שיש לי בקעדוד.נ28/02/2010
שלום,
לפני כחודש שמתי לב שיש לי נפיחות בצד ימין באזור המפשעה מתחת לבטן.לא היו לי כאבים ולכן לא שמתי לב בתחילה לכך.כשאני שוכב במיטה הנפיחות או הבליטה נעלמת,כשאני עומד לאחר כמה דקות הנפיחות חוזרת.
בימים האחרונים יש הקרנת כאבים(נסבלים)לאזור השוק הימנית של הרגל.כשאני משתעל זה בולט יותר.
האם זה סימן לבקע?
מה עלי לעשות?
אגב לא ציינתי,אני בן 60 ונראה צעיר לגילי.
אודה על תשובה מהירה,
בברכה
דוד.נ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין28/02/2010נשמע באמת כמו בקע, יש להיבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרניה בהריוןאילה28/02/2010
שלום, אני בת 27 בהריון שני, שבוע 20.
עקב כאב ונפיחות במפשעה משמאל נשלחתי ע"י כירורג לאולטראסאונד לאשר את אבחנתו- הרניה מפשעתית.
באולטראסאונד נראה בקע באורך 1.5CM שדרכו בולטות דליות של השחלה.
שאלתי היא: האם לא אמור לבלוט חלק של המעי דרך הבקע? מה זה אמר שבולטות משם דליות השחלה? זה ימשיך לכאוב עד סוף ההריון לפעמים אני ממש לא יכולה לעמוד מרוב כאבים?
האם גם מצב כזה מצריך ניתוח לתיקון או שיכול לחלוף מעצמו?
ומי אמור לטפל בזה כירורג או גניקולוג???
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתחיל מהסוף...
ד''ר דוד נויפלד28/02/2010מי ששלח אותך לאולטראסאונד (הכירורג) - הוא העומד...
מצב זה לא חולף מעצמו. יצריך ניתוח באיזשהו שלב. רצוי לא בזמן ההריון (אלא אם כן אין ברירה).
זה ימשיך לכאוב... כאשר כואב צריך לשכב לתת לא ל"הרגע".
לא תמיד בולט מעי. אצל אישה שכיח שחלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע חוזרדרורה27/02/2010
לפני כ-20 שנה עברתי ניתוח בקע. מאז היו 2 ארועים שחייבו טיפול רפואי. באשפוז האחרון שהיה עקב כאבים וחסימת מעיים טופלתי באופן שמרני. עם השחרור הומלץ על ניתוח חוזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרטים נוספים בהמשך
דרורה27/02/2010בהמשך להמלצת הרופאים על ניתוח חוזר אני מתלבטת מאחר וידוע לי שיש סיבוכים לניתוח חוזר זה והם: כאבים עקב הרשת , חסימת מעיים, הדבקויות במעי, זיהום ועוד... חשוב לי לציין שאני בת 62 , בעלת עודף משקל, כרגע אין לי כאבים ואני הולכת במשך כל היום עם חגורת בטן.
אני מודה על חוות דעת בהערכה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד
דרורה27/02/2010ערכתי בדיקת סי.טי שהיתה תקינה פרט להמצאות הבקע וכן בדיקת רולונסקופיה שהיתה תקינה .
ושוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקע...
ד''ר דוד נויפלד28/02/2010אני מניח מהסיפור שהשבר הוא בדופן הבטן ולא במפשעה.
במצב זה הוא לא ישתפר עם הזמן וכנראה שיחמיר.
מצד שני, אם את חיה בשלום איתו תמשיכי כך אם את רוצה אבל תזכרי שיש בזה הימור. בפעם הבאה כשיכלא יכול להיות שלא ישתחרר בטיפול שמרני ואז תזדקקי לניתוח דחוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע ב-3 מקומותאור26/02/2010
אבי כבן 70 עבר ניתוח בקע לפני שנה. כיום יש לו בקע בטבור ובשני צידי המפשעה והוא סובל מאוד מכאבים.. מאחר ואבי סובל מהלב אני מבקשת לדעת אם יש שיטה לנתח ללא הרדמה כללית. בנוסף, אשמח עם תציין בקצרה ו\או תפנה אותי למקורות מידע בנושא שיטות הניתוח ובהרדמה מקומית.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר...
ד''ר דוד נויפלד28/02/2010גם בכללית אבל גם באזורית וגם במקומית.
אם הלב כ"כ פגוע, עדיף לא במקומית שכן ה-stress במצב הזה לא בריא ללב. עדיף בהרדמה אזורית.
תגגלי הרניה-סוגי הרדמה-הרדמה אזורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן לחתונהניר25/02/2010
שלום רב
אני לא בארץ ובדרך לפגוש רופא בארצות הברית
לאחרונה התחילו אצלי כאבים בבטן התחתונה, בצד ימין של המפשעה.
אני מצאמן במרץ בחודש האחרון במכון כושר
כאשר אני רץ או שוחה אני לא מרגיש שום כאב
כאשר אני עובד על שרירי בטן, בדגש על בטן תחתונה אני מרגיש כאב עד כדי חוסר יכולת להמשיך את התרגיל. הפסקתי תתרגילי בטן תחתונה, ואני בדרך להפסיק כפיפות בטן בכלל. בפעם האחרונה שעשיתי כפיפות בטן, הכאב היה לא נעים, ואחריו אפילו שיעול גרם לי לכאב. אין לי שום בליטות, אני מרגיש קצת כאב כאשר אני מותח את הגב לאחור, ולא מרגיש כלום כאשר אני מתכופף לפנים.
האם אלו סימפטומים של הרניה? מה עלי לעשות עם ריצה ושחייה , אשר לא גורמו לכאב?
היתכן ששרירי הבטן התחתונה שלי גורמים לכאב הזה?
אנא עיזרו בעצה חכמה
תודה
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהחלט...
ד''ר דוד נויפלד28/02/2010יכול להיות שמאימון יתר יש כאבים.
במצב בו אין בליטה - צריך US טוב ע"מ לשלול "בקע ספורטאים". כ"כ לבדוק מצבים של "דלקת" כתוצאה ממתיחת יתר של הגידים.
מה שלא מכאיב לך, אתה יכול להמשיך.
מילת המפתח כאן: moderation.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בהקשר תשובה של הד"ר
ניר03/03/2010תןדה רבה ד"ר על ההתיחסות
כאשר אתה כותב " צריך US טוב...." מה הכוונה?
הורדתי את התרגילים הכואבים ואני מתרכז בריצה ובשחייה. מצב הכאבים טוב יותר אולם לפעמים בריצה אני מרגיש כאב שני הצדדים של הבטן התחתונה. על תרגילי בטן תחתונה וויתרתי לחלוטין, אני מ קווה שהכאבים יעברו. האם להיבדק? מה להדגיש לרופא?
תודה שוב
ניר
ארה"ב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהUS טוב...
ד''ר דוד נויפלד04/03/2010פירושו שמתבצע ע"י מישהו שמתענין בנושא השברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

