מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקע במותןלאה25/12/2009
האם קייםמת תופעה של בקע במותן. מה הסימפטומים. האם תחושת אי נוחות באזור המותן , כאילו גוף זר נמצא שם אך במישוש לא מורגש כלום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין26/12/2009בהחלט כן, אם אין בליטה אך ישנו חשד עושים US או CT .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקעחזי24/12/2009
יש לי שבר מפשעתי בגודל 5 ס"מ בצד ימין.קראתי שישנם סוגים שונים של רשתות לביצוע הניתוח.....מה ההבדל ביניהן?וכיצד בוחרים את סוג הרשת לניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין26/12/2009בבית חולים ציבורי אין הרבה אופציות לבחירה, רשתות שונות בחומר, משקל וכו' מנתח צריך לתת לך את כל האפשרויות ולהסביר על יתרונות וחיסרונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן תחתונה צד ימין ואשכיםאסף23/12/2009
שלשום הרמתי משהו כבד והרגשתי תאשכים שלי נימשכים למטה
ופתאום היום תקף אותי כאב חד באשכים וכאב ממושך כבר כשעה באשך הימני
איך אדע אם זה בקע????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם זה ימשיך
ד''ר דוד נויפלד24/12/2009תלך להבדק אצל כירורג.
אם זה בקע, צריכה היתה להופיע שם נפיחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ שבר /בקע בצד ימין בבטן למעלהגורג'ט23/12/2009
שלום רב,
אני בשבוע 7 שבועות שאלתי האם אפשר להמשיך בהריון גם עם שבר ומה הסיכונים?
והאם אפר לנתח זאת בזמן ההריון ללא סכנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשר לנתח ...
ד''ר דוד נויפלד24/12/2009אך יש סכנות. לגבי ההרדמה צריך להתיעץ עם מרדים והגניקולוג.
לגבי התיקון הוא יהיה מושפע מהמתח ברקמות עם צמיחת ההריון. סיכוי גדול יותר לחזרה ולכן עדיף לחכות אם רק אפשר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורי חוזר בהריון שבוע 27שלי23/12/2009
בוקר טוב לכולם,
אני בשבוע ה 27 להריוני, ואני סובלת מכאבים מאוד חזקים באזור הטבור, כאבים בלתי נסבלים
הנ"ל הופיע לי גם בהריון הקודם ויצאתי לשמירת הריון בשבוע 30 עד הסוף, אחרי הלידה כאילו לא קרה כלום לא כאב רק נשאר הנפיחות והמליצו לי לא לעשות בינתיים ניתוח כל עוד זה לא כואב.
הרופא של המעקב הריון המליץ לי ללכת גם הפעם לרופא כירוג ולקבל שמירת הריון
גם כשההית בשמירת הריון פעם שעברה היו לי כאבים אבל אין ספק שבגלל שנחתי המון הכאבים היו מעטים.
אני ממש דואגת שהוא יהיה כלוא כדי לא לבצע פעולות דחופות למיניהם כי בהריון הקודם רצו כמה פעמים לנתח אותי, הייתי מגיעה למצבים של חוסר נשימה מרוב כאבים בלתי נסבלים.
האם הרופא הכירוג יתן לי שמירת הריון גם הפעם בגלל הכאבים? האם זה מצריך שמירה חוזרת?
הרופא נשים שלי בטוח שכן
אשמח לקבל את תשובתכם בהקדם
תודה שלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון
ד''ר דוד נויפלד23/12/2009זה באחריותו של המילד.
באשר לאפשרות שיש לך שם שבר...כרגע זה לא הזמן לנתח אלא אם כן אין ברירה (אם יש כליאה). תקון השבר היית צריכה לעשות בין ההריונות. ואם את מתכננת עוד הריון, כדאי לתקן לאחר הלידה הנוכחית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי למה זה באחריותו של המיילד?
שלי23/12/2009תודה על תשובתך אבל לא הבנתי למה זה באחריותו של המילד?
זה לא משהו שרופא כירוג קובע? אם צריך שמירת הריון או לא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא...
ד''ר דוד נויפלד23/12/2009כירורג לא נותן חופשת שמירת הריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבפעם הקודמת הוא זה שהמליץ על מנוחה.
שלי23/12/2009שמירת הריון הוא מונח של ביטוח לאומי
הוא זה שהמליץ על מנוחה עד סוף ההריון ורופא נשים נתן את O.K* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון...
ד''ר דוד נויפלד23/12/2009אבל זה לא באחריות כירורג.
אם פעם קודמת זה עבד - תנסי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי למה זה באחריותו של המיילד?
שלי23/12/2009תודה על תשובתך אבל לא הבנתי למה זה באחריותו של המילד?
זה לא משהו שרופא כירוג קובע? אם צריך שמירת הריון או לא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכירורג לא מטפל בהריון
ד''ר דוד נויפלד23/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי למה זה באחריותו של המיילד?
שלי23/12/2009תודה על תשובתך אבל לא הבנתי למה זה באחריותו של המילד?
זה לא משהו שרופא כירוג קובע? אם צריך שמירת הריון או לא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית לאחר ניתוח בקע אפיגסטנתנאלה19/12/2009
עברתי ניתוח אפיגסטרי עם רשת לפני כחודשיים. ורציתי לדעת האם מותר לי לעשות פעילות גופנית הכוללת אירובי ותרגילי בטן. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
ד''ר מרט חייקין20/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע וכליאה של המעיארי17/12/2009
שלום,
הייתי אצל אורטופד ונשלחתי לUS בעקבות חשד לבקע.
המשכתי בפעילות ספורטיבית ובינתיים נראה כי יש בליטה באיזור שמתאים לשבר מפשעתי, שאינה נעלמת.
נותרו לי עוד כשבועיים עד לUS. האם יש צורך בבדיקה דחופה יותר? והאם יש בעיה להמשיך בפעילות ספורטיבית (יש כאבים קלים בלבד).
תודה מראש,
ארי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין17/12/2009אם ישנה בליטה אתה כבר לא צריך US אלה בדיקת כירורג. בינתיים יש להימנע מהרמת משקולות ופעילות פיזית קשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן בקע
ארי18/12/2009הצלחתי להשתחל לUS אתמול, בכל זאת.
נמצא בקע גדול בצד ימין ובינוני בצד שמאל. מסתבר שהבליטה היא בכלל ציסטה של נוזלים באותו איזור של הבקע. לא ברור אם זה קשור לבקע או לא.
אני ספורטאי חובב, אך פעיל מאוד ורוצה לבצע את הניתוח ולחזור פעילות במהרה.
אשמח לשמוע המלצות לגבי ביצוע הניתוח. פתוח/סגור. שני הצדדים ביחד? רשת?
אני מראש מבקש שלא תפנו אותי להתייעץ עם כירוג, מאחר ואני בכל מקרה מתכוון לעשות זאת. אבל אשמח לקבל חוות דעת נוספת ומהירה מרופאים שמכירים את הנושא טוב, כמוכם.
שוב תודה מראש על התשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין18/12/2009חוות דעת נוספת מקבלים לאחר בדיקתך, רק אחרי זה אפשר להחליט צורך בתיקון משני צדדיים או צד אחד. באופן כללי, אני ממליץ תיקון לפרוסקופי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקעמריאנה16/12/2009
שלום . אני בת 27 ויש לי בקע מולד. אינו מפריע לי לאורח חיים .
ראשית רציתי לדעת האם יכול להפריע למהלך הריון ולידה תקינים והאם מומלץ לעבור ניתוח לפני ההריון. במידה וכן איזה סוג של ניתוח והאם אפשר להמליץ לי על מומחה בתחום
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין16/12/2009לא היתי ממליץ לך כרגע ניתוח, אם יפריע אז יש לשקול ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע חוזרמיכאל עקירב13/12/2009
שלום ד"ר חייקין,
עברתי שני מקרים של הרניה בגיל מאוד צעיר (בגיל 3 חודשים ובגיל 6 חודשים) בשני הצדדים.
רציתי לדעת אם ישנם מקרים של הרניה חוזרת.
תודה,
מיכאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין13/12/2009תמיד ישנו סיכון להרניה חוזרת ואפילו לאחר תיקון עם רשת יכולה להיות חזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
ד''ר מרט חייקין17/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בקע שלא הצליח....סמדר10/12/2009
לפני 3 חושים עברתי ניתוח רשת כתוצאה מבקע צלקת אחרי ניתוח תוספתן נימקי. הבקע היה גדול כ7 סמ. נראיה שהרשת לא מספיק מתוחה יש לי עדיין נפיחות ואי סימטריות ,נראית מאוד לעין. אני מרגישה קצת כאבים וחוסר נוחות. האם פלסטיקאי יכול לעזור??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין10/12/2009לזה את צריכה להתיעץ עם פלסטיקאי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סמדר11/12/2009ניתוח חוזר יעזור??? בהנחה שהבקע תוקן??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין11/12/2009אם אין בקע חוזר אז לא עושים ניתוח חוזר, אם יש בקע חוזר אז בתיקון שני אפשר לסדר את הצלקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר מרט חייקין.רבקה10/12/2009
קראתי את תשובתך, מה שלא ברור לי האם יש לי הרניה? לאחר הניתוח והממצאים ששלחתי לך? ועוד שאלה מי ממן את ניתוח הפלסטיקה אני באופן פרטי , או בית חולים ממשלתי . מודה לך עבור תשובתך המהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין10/12/2009בקשר למימון תבררי בקופ"ח שלך, בקשר לבקע בצלקת יש גם לבדוק אותך וגם לראות CT .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר מרט חייקין .רבקה09/12/2009
לפניי 8 חודשים עברתי ניתוח להסרת גידול מעי הגס ,זו פעם השניה שנותחתי פעם ראשונה עברתי לפניי חמש שנים הגידול חזר באותו השקה שהייה גידול שתפס מקום גדול והפעם כריתה מלאה +סטומה. שאלתי מאז הניתוח השני ועד היום אני סובלת כאבים חזקים בבטן ועובר לסטומה כשהיא כואבת לחוצה ושורף בפנים.פניתי כמה פעמים לרופא המנתח וגם לאחות סתומה ניסו להחליף מדבקות של חברות שונות ולא עזר, לפניי כשבועיים עברתי צילום " אם אריי" הנתונים ניראים כך כמתאור ציטוט: ניראת קולוסטומיה באמצע דופן הבטן הקדמית, הצלקת לא סדירה עם פסיי רוחב המתאימים למיקומם של תפרי מתח.בתוך הצלקת ניראת קולקציה קטנה בקוטר 20 מ"מ ניראת היתעבות רקמה בחלקה העליון ובעיקר בחלקה התחתון הצלקתי. התעבות רקמה זו וכן שינויים בדופן הבטן מדגימים האדרה עם גדוליניום מתאים לשינוי צלקתי.לסיכום : כמתואר בצלקת הבטן הקדמית ניראת האדרה עם גדוליניום לאורך הצלקת בעיקר בחלקה התחתון וכן לאורך פסים רוחביים למיקום תפרי מתח, השינויים ניראים צלקתיים ולא ניתן לשלול קיומה של נוירומה על רקע הרקמה. אני אשה בת 50 מלאה אבל בעיקר השומן בבטן בזמן הניתוח העבירו לצד הימני בבטן וכן מפריע לי מאוד להיתקופף ולתפקד כמו אדם רגיל וכן לא יוצאת מהבית מפאת בושה שלא מתאימים לי שום בגד. הנושא כולו מכניס אותי לעצבים דיכאון, הייתי מעוניינת שתציג לי את תשובתך בהקשר לצילום והאם ישנה חומרה או מה עליי לעשות וכן האם אפשר לנתח את הבטן ולהוריד את שומן הבטן . אני מאוד מקווה לקבל מימך תשובה אפילו להגיע אלייך ולימצוא פיתרון בתודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין09/12/2009קודם כל, הוצאת שומן בדופן הבטן זו עבודה של פלסטיקאים. שנית, אשמח לרותך אך כאבים בצלקת פיברוטית גם יכולים לחזור לאחר הכריתתו ולכן יש גם להתיעץ במרפאת כאב על האופציה של טיפול מקומי (הזרקות וכו') וכמובן יש לשלול גידול בצלקת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקעיוסף בן אבו08/12/2009
הבנתי שבשביל לאבחן בקע ספורט צריך שהאחראי על צילום האולטרסאונד יהיה מומחה ובעל ניסיון בזה.
האם אחד שהוא לא בעל ניסיון יכול להטעות את הבדיקה ותוצאות הבדיקה יהיו שונות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין08/12/2009כן, יכול להיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
יוסף בן אבו08/12/2009איך אוכל לדעת שאכן זה שעושה את הצילום מומחה?ואםהוא לא מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין08/12/2009תברר מי זה שעושה לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהו
יוסף בן אבו08/12/2009ומה הסיכויים שאם מישהו שהוא לא מומחה יעשה לי את הצילום יטעה את התוצאות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מרט חייקין08/12/2009לא יודע באחוזים והכל תלוי בבודק, נסיונו וכו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפשעתי אצל ילדיםקרן07/12/2009
שלום רב
עקב נפיחות מעל איזור המפשעה, רופא ילדים הפנה אותנו לכירורג ילדים עקב בקע מפשעתי לבני בן השנתיים וחצי. הבנתי כי כנראה יהיה צורך בניתוח.
מה הדחיפות של ניתוח כזה?
האם זה עלול לחזור? מהם הסיבוכים השלכות על ילד בגיל זה?
אשמח לקבל אינפורמציה.
תודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין07/12/2009נא לפנות לפורום של כירורגית ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילוי בקע תבורי לפני ניתוח הסרת כיסקרן07/12/2009
שלום רב,
אני כרגע נמצאצ לפני ניתוח להסרת כיס מרה בשיטה לפרוסקופית. במהלך בדיקה של רופא כירורג התגלה שיש לי בקע טבורי. כבר תקופה ארוכה שאני סובלת מכאבי בטן שבאים וחולפים וכן סובלת מגזים רבים, ולעיתים סובלת מבעיות ביציאות, האם יש קשר לבקע? האם כדאי לשלב את שני הניתוחים ביחד. הרופא שבדק אותי לא דיבר על שילוב אלא רק שאל אם אני סובלת מעצירות.
מחכה לתשובה, הניתוח בשבוע הבא.
תודה
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר מרט חייקין07/12/2009אם בקע מפריע גודל או כואב אז מומלץ תיקון ובהחלט אפשר לשלב אותו בניתוח של כיס מרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

