מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- cmvדנה11/11/2010
שלום, אני מנסה להכנס להריון יש לציין שיש לי כבר שני ילדים בכל מקרה יש סיכוי שאני כבר בהריון.
הגיעו תוצאות של בדיקה cmv יש לציין שבעבר כבר היתה חשיפה ורופאת המשפחה ביקשה שאראה את תוצאות הבדיקה לרופא נשים וקצת הלחיצה אני אשמח לשמוע דעתכם, מצויינות גם בדיקות מהעבר:
18/06/2008
cmv igg 11.70 positive
cmv igm borderline
18/11/2008
cmv igg 9.10 positive
cmv igm negative
28/06/2010
cmv igg positive>2.5
cmv igm negative
27/10/2010
cmv igg positive>2.5
cmv igm borderline
אני מתנצלת על האורך פשוט היה נראה לי חשוב להראות בדיקות משנים קודמות שנחשפתי, אני קצת לחוצה ואשמח לתשובתכם המהירה, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - תגובה
פרופ' יריב יוגב12/11/2010את מחוסנת ל CMV
איו מניעה מכניסה להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה רגילה או ניתוח קיסרישרונה10/11/2010
אני בת 38 הריון תקין אחרי 12 שנים ( לפני ההריון הזה ריקון רחם בשבוע 16 ) הבעיה שלי שיש לי שיליה נמוכה קרובה לפתח הרופא שלי ממליץ על ניתוח קיסרי עקב שילית פתח לעומתו מנהל ומחלקת יולדות אומר שהשיליה ליד אבל לא מפריעה ולכן אין סיבה לניתוח אפשר לחכות לצירים, מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה רגילה או ניתוח קיסרי - תגובה
פרופ' יריב יוגב12/11/2010לא ניתן לדעת ללא בדיקה והערכה
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים וציריםדנה10/11/2010
שלום
הריון תאומים שבוע 30+4, בימים האחרונים אני משלשלת ויש לי כאבים בבטן התחתונה שככול הנראה נובעים מגזים. (הייתי בבדיקה אצל הרופא)
הבנתי ששלשולים יכולים לגרום לצירים, האם דחוף שאקח תרופה להפסיקם, או שמספיק לקחת קרבוסילן שיפחית את פעילות הגזים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים וצירים - תגובה
פרופ' יריב יוגב12/11/2010לא צריך כל טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידהחסויה10/11/2010
צהריים טובים אני רוצה להתייעץ איתכם בבקשה.
אני כרגע בשבוע 35+3 בהיריון ראשון עם תאומים לאחר IVF לא עברתי הפלות ומשך ההריון והבדיקות תקינות. העניין הוא שכרגע עובר אחד ממוקם עם הראש למטה והשני במצב לפעמים עכוז ולפעמים הוא זז קצת הצידה כנראה מקפל את עצמו בכל אופן הוא לא עם הראש למטה הרופא אמר שאין מצב שהוא יתהפך לפי דעתו בשבוע כזה. הבנתי שבמצב כזה הולכים לניתוח קיסרי והייתי רוצה לבדוק את כל האופציות לפני שאני הולכת לניתוח. שאלתי היא אם אעבור לידה רגילה והעובר הראשון יצא מה הסיכויים של העובר השני להתהפך לראש וגם לצאת לפי ההגיון שלי כשהראשון יצא לשני יהיה מקום להתהפך? ועוד שאלה בבקשה אני מתכוונת ללדת בבלינסון וראיתי שיש שם שיטת טיפול של היפוך עובר מה הסיכונים שכרוכים בהיפוך זה? תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/11/2010כאשר העובר הראשון במצג ראש יש מקום לשקול לידה נרתיקית גם אם העובר השני במצג רוחבי או עכוז
לא מבוצע היפוך חיצוני לתאומים טרם הליך הלידה
התיעצי עם בית החולים בו אמורה ללדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 14.3 דחוף מאודשרונה10/11/2010
שלום רב,
לאחר 12 מיסטים בשבוע 7/8 ללא התפתחות וגרידה בכולם,
הריון תקין בשבוע 14.3 , לפני שבוע בביקור במיון עקב דלקת בשתן נבדק צוואר הרחם ואורכו היה 50מ"מ, אתמול ביקור ראשון במרפאה להריון בסיכון נבדק בשנית בהפרש של שבוע בדיוק ונצפה כ33מ"מ,
הרופאה לא נלחצה ורשמה לי אוטרוגסטאן 200 1 ליום דרך הנרתיק כמובן,
הרופא המטפל שלי לא בארץ ואני מודאגת מאוד
זו ירידה משמעותית והריון יקר מה עליי לעשות, עדין לא לקחתי את התרופה מפחד כמובן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 14.3 דחוף מאוד - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/11/2010קשה לדעת ללא בדיקה והערכה
אוטרוגסטן מונעת לידה מוקדמת בהרות עם לידה מוקדמת בעבר ולא ברור יעילותו במקרה שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםחסויה09/11/2010
ערב טוב,
אני בשבוע 35 להריון תאומים ברוך השם כל הבדיקות תקינות חוץ מצירים מדומים לא סדירים שהבנתי שזה משהו נורמלי.
בימים האחרונים יש לי בחילות ממש קשות בלי הקאות אבל כל פעם שאני מתעוררת משינה אם זה בבוקר או שקמתי משנת צהריים ממש בחילות שאני לא מסוגלת להכניס כלום לפה אבל בכל זאת אני מכריחה את עצמי לאכול. האם המצב הזה נורמלי? ממה זה יכול לנבוע? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/11/2010גשי לרופא המטפל לצורך הערכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה לקבל משבוע הבא אומריגם ?לבנת09/11/2010
בשבוע 14 בהריון 3 לאחר פטירת עובר בשבוע 34 עקב אנמיה.
המלצת רופא אומריגם משבוע הבא אולם אומריגם ירד מהמדפים לאור הודעת משרד הבריאות -האם ידוע לך אם גם תרופות חלופיות יעילות במצב כזה ומה הסיכויים אם שמעתם להריון מסוג כזה הרופא שלי די משאיר אותי בערפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה לקבל משבוע הבא אומריגם ? - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/11/2010ישנם תחליפים
תתיעצי עם הרופאים המטפלים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומריגם
ירמי יצחקי09/11/2010שלום גבירתי,
אני מטופל מספר שנים באומריגם.
התשובה שניתנה לך שיש תחליפים היא די חובבנית ונא תפני לרופא המטפל. תרופה מסוג זה ששיכת לקבוצה של IVIG איננה ניתנת במרשם סטנדרטי ע"י רופא ולא ניתן לקבל אותה בבית המרקחת של קופות החולים. התרופה ניתנת בעירוי רק בבתי חולים תחת השגחה ומצריכה אישור מיוחד של בקר תרופות של קופת החולים. פרוצדורה לא פשוטה.
תדלגי על הרופא המטפל וצתתיעצי עם רופא מומחה בתחום האימונולוגיה.
מאחל לך הריון בריא ולידה קלה
בברכה ירמי יצחקי (ד"ר - לא רופא, מיקרוביולוג וביוכימאי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןאנונימית09/11/2010
שלום אני בהריון שלישי שלי שבוע 19
יש לי כאבי בטן וגב תחתון לפעמים ממש כואבים כבר משבוע 16
שלוש פעמים ביקרתי אצל הרופא והוא לא מצא סיבה ערכתי 2 תרבית שיצאה שלילית
אין דינמיקה צווארית הכל במקום ממה נגרמים לי הכאבים האלה מה הסיבות??
העם זה יכול להיות מסוכן או שמע הרופאים לא מוצאים את הבעיה מה אפשר לעשות??
לא היה לי ככה בהריון הקודמים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/11/2010ללא בדיקה מקיפה לא ניתן לדעת
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושות משונות בנרתיק?שלומית09/11/2010
היי, אני בשבוע 24 להריון. ברקע PCO וAPLA. מטופלת בקלקסן, אספירין, מטפורמין.
עבר של הפלות חוזרות, כשאחת מהן מאוחרת (שבוע 22) עקב ירידת מים ללא דינמיקה צווארית.
במעקב צמוד מאוד, ועד כה ההריון תקין, ברוך ה'.
מרגישה לאחרונה מעין לחצים באים והולכים בנרתיק.
זו אותה תחושה כמו בבדיקה ידנית: לא כואב ולא מציק רק ההרגשה שמישהו נוגע בי ומחטט שם...
שתן לכללית ותרבית תקין.
צוואר 4.1 ס"מ עם פנלינג קטן. הפנלינג קיים כבר שלושה שבועות, והצוואר נע כל העת סביב האורך הזה. המינימום היה 3.2 לפני כחודש.
אין פעילות רחמית.
האם זו תחושה תקינה, ומה עלי לעשות, אם בכלל?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושות משונות בנרתיק? - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/11/2010להיבדק ע"י הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Anti CW : נוגדן נדיראורטל08/11/2010
ערב טוב,
אני חוזרת לכאן שוב לאחר שבפעם הקודמת קיבלתי כאן סיוע.
בעלת סוג דם B+, בהריון התגלה נוגדן ANTI CW , טיטר 1:64 , אצל בעלי הכל בסדר.
ברוך השם נולד לנו תינוק מדהים (הייתי במעקב בהריון:זרימות דם לעובר,ובדיקת טיטר).
ברצוני לדעת כעת שהתינוק נולד-האם י שמשהו שעליי לדעת? לבדוק? לשים לב בקשר לבן שלי...
קראתי בפורום שמישהי כתבה משהו על סכנה בצהבת לתינוק (אבל זו גם מישהי שקראה במקום אחר וזה בכלל בשנת 2004)..האם יש סכנה בצהבת?
ובכלל: אשמח לדעת כל מידע רלוונטי שחשוב לי לגבי התינוק שלי שנולד,כיום בן שנה...
בנוסף,האם יש משהו שעליי להערך לו מראש לפני הריון הבא ב"ה ?
המון תודה מראש!!
אני יודעת שמדובר בנוגדן נדיר שבקושי יש רופאים שבכלל שמעו עליו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Anti CW : נוגדן נדיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/11/2010לגבי היילוד יש לבדוק את נוכחות הנוגדן על גבי הכדורית שלו ובהתאם לכך מעקב
יש לבדוק את בעלך לנוכחות הנוגדו במידה וחיובי מעקב בהריון הבא דומה לזה שבהריון הנוכחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטה כבד עוף בהריוןמיקה08/11/2010
אני בשבוע 8 (או תחילת 9).
היום הייתי במסעדה, הזמנתי ואכלתי פטה כבד עוף.
מאוחר יותר, ורק לאחר האכילה, הוסבה תשומת הלב שאני לא אמורה לאכול את זה בהריון :(
אני לא מחוסנת לטוקסופלזמה.
האם יתכן ונדבקתי במחלה כלשהי וסיכנתי את ההריון? ואם כן, מתי אוכל לבדוק זאת בבדיקת דם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטה כבד עוף בהריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/11/2010סכוי נמוך
המשיכי מעקב רופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםחסויה08/11/2010
אני נמצאת כרגע בשבוע 35 להיריון תאומים עשיתי אתמול ספירת דם ושתן לתרבית יצאה לי תוצאה די מדאיגה פרוטאין יו סטריפ יצא לי 10 לקוציטיס יו סטריפ יצא לי 500 ותרבית שתן שלילית. מזה אומר שיש לי חשד לרעלת היריון ? מה לעשות לפנות למיון אנא עזרתם תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
פרופ' יריב יוגב08/11/2010תחזרי על הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להרגיש עובריםנטע08/11/2010
שלום,
בהריון תאומים שבוע 20 + 5 מבנה גוף רזה.
עדיין מרגישה את העוברים. לפני שבוע הרגשתי משהו פעם אחת וגם לא בטוחה שזה מהם.
האם זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להרגיש עוברים - תגובה
פרופ' יריב יוגב08/11/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מרגישים כשיש פקיעת מי שפיר?ג07/11/2010
מרגישים משהו?
אתמול בלילה והיום בבוקר הרגשתי משהו מוזר בבטן כאילו היו בועות לכמה שניות, בועות שגרמו למין תחושה כשיוצאים מים מחור קטן
זה ממש מדאיג אותי אני בשבוע 26 וגם התחלתי אתמול בלילה להשתמש בנרות דלצין לריפוי דלקת בנרתיק, זה קשור?
מה מרגישים כשיש פקיעת מי שפיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיוו שלי..
איילי07/11/2010מרגישים ממש מים על התחתון...אל תחכי תיפני לרופא בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה מרגישים כשיש פקיעת מי שפיר? - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/11/2010רטיבות נרתיקית ובתחתונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סוכרנטע07/11/2010
שלום דר'
בהריון תאומים שבוע 20 + 4 ימם.
עדיין לא עשיתי שום סוג של בדיקת סוכר.
קראתי שבמהלך ההריון עושים 2 בדיקות סוכר אחת בערך בשבוע 10 ובדיקה נוספת בשבוע בשבוע 26 זה נכון?
אם כך צריכה ללכת לעשות את הבדיקה שלא עשיתי?
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סוכר - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/11/2010יש לבצע העמסת סוכר 50 גרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)