מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הקפאת ביציותאור27/10/2010
שלום, עברתי ניתוח קיסרי לפני חודשים ,אני בת 42 , אני מעוניינת להביא עוד ילד.
לכן אני מתעניינת בהקפאת ביציות. -האם תוכלו להנחות אותי מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקפאת ביציות - תגובה
פרופ' יריב יוגב27/10/2010פני לפורום שימור פריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמניוטיק בנדקרן27/10/2010
שלום.אני בת 32 הריון ראשון לידה רגילה שבוע 37,הריון שני קיסרי-עכוז שבוע 42, הריון שלישי מות העובר-קשר אמיתי בחבל הטבור שבוע 33.
כרגע הריון רביעי ב"ה שבוע 3.באולטרסאונד התגלה הממצא:"בדופן שמאלי של השק הודגמה מחיצה בעובי 8.2 מ"מ היכול להתאים לאמניוטיק בנד"(קראו גם לרופא מומחה יותר והוא אישר.)
האם יש סיבה לדאגה ?והאם אני צריכה לעשות בדיקות נוספות?
מאוד אודה לתשובתך כיוון שאיני מוצאת חומר על הנושא..
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמניוטיק בנד - תגובה
פרופ' יריב יוגב27/10/2010יש לבצע סונר חוזר עוד שבועיים
מעקב מדוקדק ע"י סקירות מערכות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעלת הריוןדקלה26/10/2010
שלום,
קראתי באינטרנט על רופא נשים שאומר שרעלת היא מחלה של הריון ראשון. האם הקביעה נכונה? האם הקביעה נכונה גם למי שיש לה קרישיות יתר (פיתחתי רעלת כמה ימים אחרי הלידה בהריון ראשון ויחיד).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעלת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב26/10/2010לא בהכרח
יותר נפוץ בהריון ראשון
כשיש גורמי סיכון קיים גם סיכון מוגבר בהריונות הבאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה חומה צמיגיתזהבית26/10/2010
שלום , אני בשבוע 31.5 היה לי לפני יומיים הפרשה חומה , והיום שוב הפרשה חומה וצמיגית האם זו התחלה של פעילות רחמית? לידה? צריך לדאוג ( לפני שבועיים היה דימום מועט)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה חומה צמיגית - תגובה
פרופ' יריב יוגב26/10/2010לא ניתן לדעת ללא בדיקה
גשי לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרת הריון ועודלימור25/10/2010
שבוע 25 הריון שלישי פעם ראשונה סכרת הריון התחלתי לפני כשבוע את ההקפדה על הדיאטה ובבדיקת שתן לא היו לי קוטונים ושבוע אחרי עשיתי שוב בדיקה של קוטונים בדיוק אחרי שבוע של דיאטה יצא קוטונים 15 על מה זה מעיד? אני מרגישה שדי הדיאטה קיצונית למה שהיה לפני למרות שאני אוכלת המון חלבונים ומרגישה פחות תנועות עובר האם זה קשור לדיאטה? ובמהלך השבוע לא עליתי גרם ואף ירדתי קילו זה הגיוני?
הסוכרים שלי במדידות 4 פעמים ביום בצום ושעה לאחר הארוחה תקינים לחלוטין.
דבר נוסף יש לי פטריה שלא עוברת אחרי טיפול באגיסטן וטיפול בסוג נוסף של נרות האם יש מה להמשיך ולטפל? ההפרשות מרובות ומעט גרד .
דבר אחרון נכנסה לי זכוכית ממש קטנה בקושי רואים אותה באצבע של היד הראיתי לכירוג אמר שהוא לא רוצה להתחיל לחפור כי אני בהריון האם זה יכול לעשות נזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכרת הריון ועוד - תגובה
פרופ' יריב יוגב26/10/2010מעט קטונים הם חסרי משמעות
התיעצי עם הדיאטנית והעלי את צריכת הפחממות המעט
לגבח הזיהום הנרתיקי לא ניתן לדעת ללא בדיקה
הזכוכית אינה מסכנת
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צניחת-רחם-זהבית25/10/2010
אני-בשבוע 4 אם צניחת רחם האם היה לי הפלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צניחת-רחם- - תגובה
פרופ' יריב יוגב26/10/2010לא בהכרח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמיםזרינה25/10/2010
שלום, אני בת 33 , אמא ל-2 ובהריון בשבוע 21 - הריון תקין
לאור שתי לידות מוקדמות בעבר - בשבוע 34 ובשבוע 36 בגלל צירים מוקדמים (הריון תקין לחלוטין ולידות רגילות) הרופא שלי הפנת אותי להתייעצות מומחה לנטילת תרופת "פרוגסטרון". הבנתי ממנה שיש גם תופעות לוואי כמו דימום.
השאלה שלי האם נחוץ לקחת תרופה זו, האם היא באמת עוזרת או שעדיף להמנע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים - תגובה
פרופ' יריב יוגב26/10/2010כדאי ואינה גורמת לדימום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעלת הריוןיעל24/10/2010
האם לידה בשבוע 35 פלוס 4 מחייבת פגיה?
עקב רעלת הריון ושתי מנות של צלסטון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעלת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/2010לא בהכרח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקלחסויה24/10/2010
שלום השאלה מתייחסת לעובר 1 כעת שבוע 33 היריון תאומים משקל נוכחי 1900 בהערכת משקל בשבוע 31 לפני שבועיים המשקל היה 1684 האם עליה של 200 גרם בשבועיים תקין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערכת משקל - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפעת בתחילת הריוןניקול24/10/2010
שלום
אני בת 40. ההריון לא פשוט מכיון שאני חד הורית , וכרגע בשבוע 15 הוא עדיין מוסתר.
(זהו הריון לאחר שבשנה שעברה היתה לי הפלה טבעית)
ההריון היה בלי הקאות , רק עם קצת תחושת בחילה. לפני שבועיים הקאתי ומאז הייתי מצוננת. לפני 4 ימים התחיל חום , כאבי גרון חזקים , תחושה של דמעות בעינים והרגשה כללית גרועה. אני חוששת לעובר. לא לקחתי שום תרופה - כי החום היה נמוך יחסית . עשיתי אינהלציה בסגנון סבתא עם סיר וקצת שמן אקליפטוס ועכשיו לשאלות
1.האם עובר יכול להפגע משפעת של האמא? האם יש משהו לעשות.
2. האם שאיפת אידי מים עם שמן אקליפטוס יכולה להזיק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפעת בתחילת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/2010יש לבדוק שבאמת מדובר בשפעת ולא בזהום מסוג אחר CMV
אין מניעה משמן אקליפטוס
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילפסיה בהריוןמיקה24/10/2010
אני בת 24 וסובלת מאפילפסיה בערך מגיל 13. אפליפסיה שאובחנה כקלה. במשך כשמונה שנים תפקדתי עם רמת דפלפט יחסית נמוכה (הגעתי ל500 מ"ג) באופן נהדר. כולל נהיגה וטיסות. לאחר שהתחלתי לקחת גלולות למניעת הריון רמת התרופה ירדה וכן איכותה והופיעו שני התקפים בהפרש של כמה חודשים. הפסקתי ליטול את הגלולות, העלתי את הדפלפט ל1000 מ"ג וההתקפים פסקו. כעת, אני שוקלת כניסה להריון ולכן הולחלט בייעוץ הנוירולוג לעבור לטגרטול. מסתבר שהתרופה הזו לא טובה לסוג האפליפסיה שלי ואף עשויה להחמיר אותה. גם למיקטל עושה לי תופעות לוואי לא פשוטות ואינני יכולה לתפקד איתו כראוי (מניסיון בצעירותי).הוחלט כי אין לי בררה ולהמשיך עם הדפלפט עד למינימום האפשרי בכדי להפחית את הסיכון בהריון. כעת אני על 750 מ"ג והמטרה היא לחזור ל-500. אני מאוד מפחדת מההשפעה על העובר, על מומים ופגיעות.אני לוקחת כבר כמה חודשים חומצה פולית 5 מ"ג והנוירולוג אמר שהאחוזים לפגיעה הנם 1-2 אחוז לעומת 98 אחוזים שהכל יהא תקין. אני חרדה מאוד והייתי שמחה לקבל חוות דעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה בהריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/2010ע"פ הייעוץ נראה שאת בידיים טובות
במידה ומאוזנת היטב לא הייתי נמנע בשלב זה מכניסה להריון
יש לשקול העלאת מינון התרופה בתחילת ההריון
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית פרטנית לצורך הכנה מיטבית להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיעהזהבית24/10/2010
שלום רב ! האם יש מניעה לנסיעה ארוכה עם שיליה נמוכה בשבוע 31 , (לידה ראשונה מוקדמת עקב שיליה נמוכה- היפרדות) כרגע בשמירת הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיעה - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום חזק בתחילת הריוןמיכל24/10/2010
שלום,
אני בשבוע כמעט 7 להריון לאחר טיפול ivf ההריון התחיל עם דימום חזק(אפילו לא ידעתי שאני בהריון) מאז ישלי דימומים חזקים מלווים בגושים,בפעם האחרונה גושים ענקיים,
בכל פעם שזה קורא אני הולכת למיון ולשמחתי והפתעתי יש שק הריון יפה עם דופק,
אני מאוד מודאגת,טולי יש לי קרשיות יתר? מחפשת רופא טוב למעקב הריון בסיכון,אשמח אם יהייה דרך קופ"ח מכבי,אני גרה באיזור המרכז,
תודה רבה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום חזק בתחילת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/2010יש צורך לבצע הערכה לגבי מקור הדמם נוכחות המטומה במיטת השליה ועוד
לא ניתן כמובן לבצע זאת ללא בדיקה וסונר
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריון שבוע 21נועם24/10/2010
שלום רב,
אני בשבוע 21+ להריון(הריון 4 לידה בעזרת השם 3).
יש לי צירונים ולחצים בבטן תחתונה, הריון קודם הייתי בשמירת הריון עקב צירים מוקדמים וצוואר מקוצר והתופעה התחילה בדיוק באותו שלב וצורה כמו בהריון הנוכחי.
הייתי אצל הרופא מטפל שלי ועל פי הנחייתו ביצעתי בדיקה של אורך צוואר והכל תקין.
והוא נתן לי שבוח מנוחה בבית(שאכן במנוחה הלחצים והצירונים פחתו) אני קצת מודאגת עקב הריון קודם שהתחיל בדיוק באותה צורה ללא צוואר מקוצר אך עם צירונים והתפתח לאחר 5 שבועות (דהיינו שבוע 26) לצוואר מקוצר וצירים תכופים יותר כנארה מסיבה שלא הייתי במנוחה מספקת , נתנו לי זריקה להבשלת ריאות וכדורים לדיכוי הצירים.
הרופא החליט שאין כל סיבה לדאגה ולהמשיך לתפקד כרגיל.
אני לא כלכך שלמה עם ההחלטה שלו ובטח לא מעוניינת לקחת סיכון בהריון וחושבת שכן יש צורך בשמירת הריון כבר מעכשיו בכדי לצמצם אולי את הסיכויים ללידה מוקדמת.
אשמח לתגובה בעניין זה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון שבוע 21 - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/2010שמירת הריון תלויה בסוג עיסוקך ומידת הסיכון לך או לעובר
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ לצורך התאמת האמור לעיל לך באופן אישי והחלטה משותפת על הצורך בשמירת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בלוטת התריס בזמן הריוןגדי22/10/2010
שלום רב,
השבוע גילית שאני בהריון, כנראה ממש בתחילתו.
אני סובלת מתת פעליות של בלוטת התריס.
מטופלת בטיפול תרופתי לאיזון ערכי הבלוטה (אלטרוקסין כ 700 מ"ג) בשבוע.
בדיקה שביצעתי לפני 3 חודשים תוצאת ה TSH היתה 2.06 , T4 היה 17
בבדיקה שביצעתי לפני שבוע "קפץ" הערך של TSH ל 4.78 , והערך T4 נשאר פחות או יותר זהה (16.8)
שאלתי היא:
1. האם יתכן שלאור כניסתי להריון ערכי ה TSH עלו בצורה משמעותית.?
2. אני מודעת לחשיבות איזון ערכי TSH במהלך ההריון, לכן אני אפנה לרופאה שלי להעלאת המינון, אולם האם תיתכן פגיעה בעובר בתקופה שיש לי ערכים גבוהים של TSH.?
אני קצת מודאגת
אודה לתשובתך
רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי בלוטת התריס בזמן הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/20101. לא
2. לא בערכים אותם מציינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



