מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- העמסת סוכר 100ליליאן08/10/2010
טוב אז כיון שהבדיקה של ה-50 גר היתה חריגה אין ברירה וביום ראשון אבצע את ה-100 גר'.
הרופא שלי כתב על ההפניה 12 שעות צום אך בכל האתרים כתוב 8 שעות צום האם הוא התכוון ל 8 שעות לפני + 4 שעות של הבדיקה עצמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר 100 - תגובה
ד''ר אלי רימון08/10/20108-10 שעות מספיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציריםחסויה08/10/2010
שלום רב,
אני בשבוע 31 להיריון תאומים לאחר IVF. השבוע הייתי במיון עקב צירים לא סדירים ונרשם לי בטופס השיחרור צוואר רחם סגור אורך צווטר 32 מ"מ ומחיקה של 30% הייתי הבנתי שבנתיים שהכל בסדר ואני לא נכנסת לחדר לידה חס וחלילה אבל מזה אומר מחיקה של 30% מה אני בדרך ללידה בימים הקרובים? תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים - תגובה
ד''ר אלי רימון08/10/2010לא, זה לא שינוי משמעותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומה בשבוע 13מ.ד.07/10/2010
שלום רב,
אני בשבוע 13 בהריון שהושג אחרי הפרייה. בשבת אושפזתי עקב דימום שהתברר שנוצר כתוצאה מהמטומה. באותו לילה שוב היה דימום ומאז לא היו דימומים. בבדיקת א.ס. שעשו בביה"ח ביום שני אמר לי הרופא שההמטומה נעלמה והעובר תקין. בינתיים נמצאת בחופש מחלה והמליצו לי מנוחה. שאלתי היא : כמה זמן יש להמשיך במנוחה ולא לחזור לעבודה? והאם ההמטומה עלולה להתפתח שוב? ואיך ניתן למנוע זאת כדי שלא תחזור?
אודה לתשובתכם, אני קצת לחוצה, זהו הריון יקר ביותר..........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה בשבוע 13 - תגובה
ד''ר אלי רימון07/10/2010ההמטומה מגדיר איזור דימום בשליה
לא ניתן למנוע דימום או להשפיע על התהליך
מלבד מנוחה אין טיפול נוסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מ.ד.07/10/2010תודה על תגובתך המהירה,
כמה זמן מומלץ להיות במנוחה? יש לציין כי יש לי ילדה בת שנתיים בבית וקצת קשה להיות במנוחה מוחלטת. כמה זמן היית ממליץ להישאר בבית ולא לחזור לעבודה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד''ר אלי רימון08/10/20102-3 שבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 31חסויה07/10/2010
שלום,
אני בת 27 הריון ראשון תאומים IVF. בשבוע 29 החלו התקשויות של כל חלל הבטן, (עדיין ממשיך) הבטן נהיית כמו אבן ואחרי דקה שתיים זה היה עובר ככה במשך היום מספר פעמים באופן לא סדיר. יש לציין שזה לא מלווה בכאבים אבל קשה לזוז בזמן הזה. בהתחלה חשבתי שהעוברים זזים עד שהחלטתי ללכת למיון זה כבר התחיל להציק שם עשו לי מוניטור והתגלה שיש פעילות רחמית לא סדירה לשני העוברים, בדקו לי את אורך צוואר הרחם שהיה 3.2 ורשום לי על הטופס שחרור מחיקה של 30%, צוואר הרחם סגור. נתנו לי עירוי לאחר מכן שוב מוניטור שנרשם שיפור קל בתבנית הצירים בניטור. במקביל לכך בבדיקת שתן יצא 500 לויקוציטים ללא ניטריטים או אריתרוציטים. הרופא שיחרר אותי הביתה למרות שהמשיכו ההתקשויות כרגיל מבחינתי לא הבחנתי בשום שינוי. אני רוצה לציין שכל הבדיקות במשך ההריון היו תקינות ואני שותה ביום בין 3-4 ליטר מים. החלטתי לגשת לרופא המטפל והוא נתן לי מרשם לזריקה להבשלת הריאות 2 זריקות במשך יומיים. ומוניטור פעמיים בשבוע. השאלות שלי הן:
1. האם ההתקשויות הללו הן צירים אמיתיים או צירים מדומים? ואם זה מדומים זה יכול להוביל ללידה בקרוב?
2. האם הרופא היה גם צריך לתת לי כדורים לעצור את הצירים או משהו?
3. לפי דעתך או לפי הנתונים נראה לך כי אלד מוקדם מהצפוי שזה שבוע 37?
4. חס וחלילה חס ושלום אם אלד בשבוע שבועיים הקרובים מה הסיכויים של התאומים לשרוד? כי אני מניחה שיהיו פגים..
תודה רבה על העזרה אני קצת בהיסטריה וחוששת מאוד שהתאומים לא ישרדו או שיהיו פגים עם צינורות והנשמה לקח לי שנתיים וחצי להיכנס להריון וההריון הזה חשוב לי יותר מכל דבר אחר תודה רבה. אם זה חשוב אז תאום אחד נמצא עם הראש למטה בבטן התחתונה והתאומה השניה במצב עכוז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 31 - תגובה
ד''ר אלי רימון07/10/2010. האם ההתקשויות הללו הן צירים אמיתיים או צירים מדומים? ואם זה מדומים זה יכול להוביל ללידה בקרוב? מדובר בצירים אך לא ניתן לחזות אם יובילו ללידה
2. האם הרופא היה גם צריך לתת לי כדורים לעצור את הצירים או משהו?לא3
3. לפי דעתך או לפי הנתונים נראה לך כי אלד מוקדם מהצפוי שזה שבוע 37?לא ניתן לדעת
4. חס וחלילה חס ושלום אם אלד בשבוע שבועיים הקרובים מה הסיכויים של התאומים לשרוד? כי אני מניחה שיהיו פגים.גבוהים מאוד, יש תחלואה של פגים אך בשבועות כאלה הם בשיעור נמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקיעת שק מי השפירשלי05/10/2010
אני נמצאת בהריוני הרביעי.
בראשון ילדתי בשבוע 39 ויום
בשני ילדתי בשבוע 34 (למרות זאת השתחררנו אני והתינוק אחרי יומיים מבי"ח!)
בשלישי ילדתי בשבוע 39 ויום
כל ההריונות היו תקינים והסתיימו בפקיעת מי השפיר ע"י העובר.
אני בשבוע 25.
ההריון והעובר תקינים.
הפחד שלי הוא לידה מוקדמת בגלל פקיעת מי השפיר כפי שהיה בהריונות הקודמים.
פקיעה שתעשה מוקדם כפי שקרא בהריון השני.
השאלה שלי היא האם העובדה שההריונות הקודמים הסתיימו בפקיעה, מגדילה את הסיכוי והסיכון שגם זאת תסתיים בפקיעה ויתכן ואף מוקדמת? או שהקשר הוא מיקרי ואין להסתמך על העובדה שהריונות הקודמים הסתיימו בפקיעת מי שפיר להריון הנוכחי.
כל פעם שהעובר בועט אני נכנסת לדריכות ולחץ.
מבקשת את חוות דעתך.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקיעת שק מי השפיר - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010העובדה שילדת בלידות מוקדמות מעלה סיכון ללידה מוקדמת
מצי לך לפנות ליעוץ מסודר במרפאה למניעת לידות מוקדמות באיכילוב ליעוץ מסודר
אין צורך בהתחייבות מקופ"ח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות העמסת סוכרמורן05/10/2010
שלום
הריון תאומים, שבוע 25. משקל לפני הריון 83. במהלך השליש הראשון ירדתי 3 קילו והעלתי שוב ל 83 (משקל נוכחי) בעלת שחלות פוליציסטיות.
תוצאות העמסת סוכר 50- 135
בבוקר לפני הבדיקה שתיתי נס קפה עם 2 כפיות סוכר ואכלתי רבע לחמניה עם גבינה צהובה.
1)האם חובה לעשות העמסת סוכר 100?
2)האם לנס קפה ששתיתי בבוקר יש השפעה על הבדיקה?
3) האם להפסיק לאכול מתוק? (אני אוכלת די הרבה מתוק בהריון)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות העמסת סוכר - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/20101)האם חובה לעשות העמסת סוכר 100?לא
2)האם לנס קפה ששתיתי בבוקר יש השפעה על הבדיקה? לא
3) האם להפסיק לאכול מתוק? (אני אוכלת די הרבה מתוק בהריון)-להשתדל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות, התוצאה 141
מורן06/10/2010שלום ד"ר
תודה על התשובות.
התשובה התעדכנה באינטרנט, כנראה הסתכלתי רק על הגלוקוז.
ליד תוצאת גלוקוז 50 גר כתוב 141
אני מניחה שזה אומר שאני בהכרח צריכה לגשת לבדיקת העמסת סוכר 100 גר.
האם משמעות התוצאה שאני בהכרח סוכרתית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעות, התוצאה 141 - תגובה
ד''ר אלי רימון06/10/2010לא, קובעים לפי בדיקת 100 ג"ר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבדמאיה05/10/2010
שלום,
אני בהריון שבוע 35, בתחילת הריון בבדיקות שגרתיות גילו שאני נשאית לצהבת C, היתי במרפאת כבד המליצו לחזור רק לאחר לידה כי בהריון אין שום טיפול, תפקודי הכבד שלי תמיד קצת גבוהים בסביבות 60 U\L. לפני כחודש התחיל אצלי גרד מאוד מציק עד כדי כך שאני לא ישנה בלילות מתעוררת כל שעה, הפנו אותי למיון ושם נאמר לי או שזה גרד הריוני או אלרגיה נתנו לורטדין, לאחר מכן פניתי לרופא עור נתנה לי אהיסטון וקלמין, כל הפתרונות הללו לא כל כך עזרו לי עדיין יש גרד.
אתמול ביצעתי שוב בדיקות דם להלן התוצאה:
LIPEMIC INDEX NORMAL
HEMOLYTIC IND. NORMAL
ICTERIC INDEX +
ALK.PHOSPHAT. 84.00 U/L ( 30.00- 140.00) (...*.....)
ALT(GPT) 65.00 U/L ( 5.00- 40.00) (.........)*
AST(GOT) 100.00 U/L ( 5.00- 40.00) (.........)*
BILIRUB.TOTAL 1.46 MG/DL ( 0.30- 1.20) (.........)*
GGT(GAMMA GT) 41.00 U/L ( 5.00- 38.00) (.........)*
אני נורא לחוצה, מה עושים? האם זה עקב הריון?
אני כבר עייפה ללכת לרופאים כי אף אחד לא נותן לי תשובה מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקודי כבד - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010קימות מספר אפשרויות
יתכן הפרעה על רקע הריון= כולסטזיס של הריון
יתכן הפרעה על רקע הפטיטיס C
יתכן גם על רקע זיהום וירלי
ממליץ לך לפנות ליעוץ מסודר של רופא הריון בסיכון
על פי הבירור ניתן לתת טיפול להקלת הגרד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
מאיה05/10/2010פניתי היום לרופא משפחה בקשר לתואה והוא נתן הפניה ל US כיס מרה, שאלי אותו האם ניתן לבע בדיקה לגילוי מלחי מרה הוא ענה שכן והתעלם.
האם בדיקה למלחי מרה היא בדיקת דם? והאם להתעקש לקבל הפניה לבדיקה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
מאיה05/10/2010האם מיילדים את כל הנשים שהוגדרו שיש להן כולכסטזיס של הריון, במידה וכן באיזה שלב
על פי מה מחליטים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010שבוע 37-38
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- pphריקי05/10/2010
שלום,
אני בת 37 הריון רביעי.
בהריון השני שלי ילדתי עובר במשקל 4 קלו , בשבוע 41+ לאחר 3 ניסיונות בחדר לידה עם זירוז ולאחר אישפוז של שבוע בנסיון לילד אותי, הצוות התעקש שהעובר שוקל 3300 לכל היותר
לאחר הלידה , כשהגעתי למחלקת נשים , במקרה גיליתי דימום ולאחר שקראתי לאחות והגיעו כל הצוות תוך 60 שניות , גילו שהיה לי PPH והוציאו את כמויות הדם ממני וכמו כן כיווצו לי את הרחם חזרה.
בילד השלישי ילדתי בשבוע 41 עובר במשקל 4100 בלידה רגילה.
היום אני בהריון הרביעי שבוע 34, אני מניחה על פי נסיון העבר שגם הפעם אלד אחרי הזמן וגם הפעם העובר יהיה גדול.
האם לבקש קיסרי? מהי הדרך הבטוחה ללדת ללא PPH ? האם לילד ב שבוע 40? לחכות?
מהי הדרך הבטוחה עבורי על בסיס העבר שלי
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר pph - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010ניתוח קיסרי מוצדק בילד גדול 4300-4500 ואינו מונע PPH
כדי לבדוק לסוכרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד משהו
ריקי05/10/2010תודה
בדקתי סוכרת ב 100 גר ויצא בסדר
לעתי הסיבה לעוברים גדולים זה הזמן העודף בבטן
הגוף שלי לא מייצר מעצמו צירים ופתיחה ,רק עם התערבות רפואית
בלון, פיטוצין, סטריפינג....
לכן חשבתי שאילו היינו מבצעים קיסרי בשבוע 40 או 39 הסיכון ירד.
האומנם?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד משהו - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010לא מונע
ניתן לשקול זרוז ב 39-40* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרהרבקה04/10/2010
שלום ותודה (; בת 40 , כמעט שבוע 12. עדיין אין לי ילדים, בשבועיים הם כאבים חזקים בגב התחתון באזור הצד הימני של הישבן, לפעמים עקב תנועה פשוטה, לא מדובר בכאבים במערכת העיכול, אלו כאבים של עצב או שריר, לא ברור אבל הם חזקים מאוד,קשר לכך אני מאוד מצוננת. האם יש טעם לפנות לרופא או שזה טבעי לשלב זה של ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרה - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010פני לרופא נראה חריג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנה שלישית של צלסטוןשרון04/10/2010
שלום,
לאחר אישפוז עקב ציריםמוקדמים (אצלכם...) הזריקו לי בשבוע 26 2 זריקות צלסטון.
בנוסף קיבלתי קורס אינדומד וזריקת פרוגסטרון אחת.
כלום לא עוצר את הצירים אבל.... למזלי אין התקצרות של הצוואר.
הצירים מלווים אותי כבר משבוע 23 ופרט לכך שהצוואר רך (ונאמר לי כי הייתה מחיקה של 40% - אולם היום אין) הכל תקין. היום שבוע 28.
הומלץ לי לפני שחרורי לקבל זריקת צלסטון נוספת בשבוע 29.
האם באמת יש צורך בכך? אשמח לקבל דעתכם בנושא לאור העובדה שאין התקצרות.
עליי לציין שאני מטופלת בפרסולאט 4*20 ביום וצירים נראים בכל מוניטור (ומורגשים רוב הזמן).
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנה שלישית של צלסטון - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010הדעות חלוקות לגבי מנה נוספת של צלסטון
לדעתי כדאי לקחת כדי להגן מפני סיבוכים אם תלדי לפני 34 שבועות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון עם CMV שהתגלה בשבוע 20דליה04/10/2010
שלום רב, קצת רקע.....
לפני כשבועיים עשיתי מי שפיר באותו היום אחה"צ עלה חום ואושפזתי לשבוע ימים עם חשד לדלקת ברחם וטיפול אנטיביוטי בוריד. מהיום השני לדיקור הופיעו כאבי בטן צד ימין. בעקבות בדיקות דם התגלה כי תפקודי הכבד גבוהים ולכן נבדק
נושא ה-CMV שהתגלה כחיובי, להלן נתוני הבדיקה:
CMV IGG 3.4
CMV IGM חיובי
CMV AVIDITY CONF 0.2.
היום אני כשבוע וחצי מהשחרור עדיין עם כאבי בטן צד ימין מאמצע הבטן למטה בעיקר לאחר הליכה של מספר דקות בודדות ולאחר בדיקות שבוצעו במהלך האשפוז ולאחריו נאמר שכרגע ההריון תקין ואין לדעת מה מקור הכאב.... רצית לשאול האם שכיח שיש כאבים הגורמים לשיבוש במהלך החיים התקינים? והאם אולי קשור ל-CMV? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון עם CMV שהתגלה בשבוע 20 - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010קשה לאמר רק על סמך תיאור באנטרנט
לא נראה לי שקשור ל-CMV
פני לבדיקת רופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריוןמיטל03/10/2010
שלום רב
אני נמצאת בשבוע 19+1 להריון.
חזרתי היום לעבודה אחרי חודשיים וחצי של שמירת הריון (אחרי טיפולי IVF)
חשוב לציין שהבדיקות כולן בסדר גמור והעובר מתפתח כראוי (תודה לאל).
אני קצת מודאגת כי הבחנתי שהיום בעבודה, אחרי חזרה לשגרה (אני עובדת במשרד) כמות ההפרשות גדלו, הרגשתי לקראת סוף היום ועד עכשיו לחץ בצדדי הבטן ובבטן העליונה+ קצת קשיי נשימה ובנוסף במהלך הנסיעה חזרה הבייתה כ 40 דקות בהסעה הבחנתי שבכל קפיצה של ההסעה כאבה לי הבטן התחתונה.
אני מקווה שאלו רק דאגות של אמא מאוד דאגנית, חשוב לציין שההריון הושג במאמץ רב ולכן חשוב לי כל כך לשמור עליו.
הייתי מעוניינת לקבל חוות דעת שלכם האם הסימנים נורמליים או שכדי לפנות לרופא המטפל להמשך שמירת הריון.
מודה לכם מאוד מראש
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירה
ד''ר אלי רימון04/10/2010אינני מכיר את הפרטים הנוגעים להריון אך אינני רואה סיבה לשמירת הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת טריימסטר ראשוןחוששת בת 4203/10/2010
אני בת 42.6 הריון לאחר טיפולי הפריה
הריון שהחל עם שני עוברים, אך לעובר אחד הפסיק הדופק.
בדיקת שקיפות עורפית נעשתה בשבוע 12+2 גיל הריון לחישוב הסיכון 12+5, CRL 61, שקיפות 1.4 מ"מ.
PAPP 0.89 MOM
HCGB 2.4 MOM
NT 1.26 MOM
סיכון לפי גיל 1:55
סיכון משוקלל (שיקפות + ביכומי) .1:70.
הרופא אמר לי שתהוצאות נמוכות בעיקר בגלל הגיל, אך PAPP נראה חריג וה- HCG גבוה.
מה עלי לעשות , להמתין לסקירה כמו שמייעץ הרופא, או שהפור כבר נפל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוששת
ד''ר אלי רימון03/10/2010לדעתי כדאי לבצע מי שפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התהפכות עוברעדי03/10/2010
אני בשבוע 33 בהריון בסיכוןן, באולטראסאונד לפני שבוע העובר היה עדיין במצג ראש, כך היה משבוע 24 ונאמר לי שכך ישאר עד הלידה.
אני מרגישה תמיד את הגיהוקים שלו באותה נקודה בצד ימין באמצע הבטן שלי, בקו הפופיק שלי ששם הבטן שלו ממה שהבנתי וחלש יותר גם למטה ששם הראש.
היום הרגשתי גיהוקים ממש בקצה של הבטן שלי בין הצלעות ובכלל לא הרגשתי באותן נקודות כמו תמיד.
האם יתכן מצב שבו העובר מתהפך בשלב זה לעכוז? ולכן הגיהוקים היו למעלה כי ש הראש שלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
עדי03/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגו עלי...
עדי03/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
ד''ר אלי רימון04/10/2010אינני יודע לאמר
פני לרופא לסונר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה בשבוע 11 התייעצותשרה03/10/2010
שלום
שמי רבקה 32 נשואה.
לפני כ 3 שבעק עברתי ניתוח גרידה עקב עובר שלא התפתח וחוסר דופק.
זה היה הריון ראשון שלנו והשגנו אותו אחרי 4 חודש'.
אנחנו מתכננים הריון נוסף, כמובן בחלוף הזמן ושהנפש והגוף יאפשרו זאת.
רציתי לדעת אני בקופ"ח מאוחדת , י-ם , האם אני יכולה / צריכה להיות במעקב של רופא או מחלקה שנקראת הריון בסיכון ? אחרי מה שקרה לי ? האם זה אולי יותר מומלץ מרופא נשים רגיל ?
אין לי טענות נגד הרופא שלי רק שהייתי רוצה להיות במעקב אצל ר' שיותר מומחה במצב של אישה אחרי הפלה.
בנוסף , האם במידה ואהיה אצל ר' שמומחה בסיכון של הריון אם הוא מוצא לנכון לתת לי המלצה לשמירת הריון , להריון הבא?
אני מניחה שהמערכת לא לוקחת סיכונים בנשים שעברו הפלה ואחרי שהם בהריון שוב צריך לקחת אחריות על האם והעובר.
אשמח לתשובתכם המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה
ד''ר אלי רימון03/10/2010לאחר הפלה אחת אין צורך במעקב רופא מטפל ואין סיבה לשמירת הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



