מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לידה טבעית לאחר ניתוח קיסריתמר07/11/2010
שלום,
ילדתי לפני שנה וחצי בניתוח קיסרי בגלל חוסר התקדמות של הלידה (הגעתי לפתיחה 5 אחרי 34 שעות של צרים, כולל מתן פיטוצין) מדובר בלידה ראשונה. אני בגובה 1.50 וילדתי תינוק במשקל 3.810 ק"ג (בשבוע 41+5). לפני שאני נכנסת שוב להריון, אני רוצה לדעת כל מה שאנ יכולה לעשות על מנת ללדת בלידה טבעית.
שאלתי היא מה אני יכולה לעשות? האם יש דרך להשפיע על משקל העובר ע"י תזונה נכונה? תרגילים מסוימים? או כל דבר אחר.
ע"פ הנתונים שלי, מה הסיכוי שלי ללדת לידה טבעית?
האם הריון אחרי ניתוח קיסרי נחשב כהריון בסיכון גבוה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה טבעית לאחר ניתוח קיסרי - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/11/2010אין ביכולתך להשפיע פרט לבדיקת לסוכרת הריונית ובמידה ומתגלה איזון תקין
כ 50%
כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארגוף בבטןאנונימית06/11/2010
שלום אני שבוע 19 ואתמול יום שישי
קיבלתי ארגוף בבטן העליונה והתחונה מאחי בכוונת תחילה היה דיי חזק יש לציין
העם מסוכן לא היו לי דימומיים וכדומה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארגוף בבטן - תגובה
ד''ר אלי רימון06/11/2010ממליץ לך לגשת לבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש רופא רק מחר
אנונימית06/11/2010איך אדע עם משהו קורה??
כמו הפרדות שיליה וכדומה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ושאלה כלליתלימור05/11/2010
ד"ר שלום
אני בת 36 הריון שבוע 27 הומוזיגוטית ל MTHFR מטופלת בחומצה פולית התגלתה סכרת הריון אך מאוזנת בדיאטה.
עכשיו לשאלה: אם רואים בעיניים עצומות כל מיני צללים שחורים או בהירים אני לפעמים רואה בעיניים עצומות ללא שינה ריבוע שחור כמו טלויזיה שלא מכסה את כל שדה הראיה משהו נקודתי ושאני פותחת את העינים אני רואה כרגיל
יכול להצביע על בעיה כלשהיא?? נירולוגית?? או קשור להריון? אציין לפני שלוש שנים בירור נירולוגי מקיף כולל MRI בעקבות לחץ שנכנסתי אחרי אירו מוחי של אימי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון ושאלה כללית - תגובה
ד''ר אלי רימון05/11/2010עד כה לא נתקלתי בבעיה כזו
אינני יודע מה הסיבה
פני לרופא עיניים לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן כמו מחזוראנונימית05/11/2010
שלום רב
אני שבוע 18+4 ימים
כבר לפני שבועים התחילו לי כאבי בטן כמו כאבי מחזור הלכתי לרופא והוא אמר שהכל תקין בנתיים ונתן לי לעשות תרבית אולי ביגלל שיש לי דלקת בדרכי השתן התרבית יצאה שלילית וכאבי הבטן עדיין קיימים הם זה מצב שדורש שוב בדיקת רופא או שמה יעבור
זהו הריוני השלישי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן כמו מחזור - תגובה
ד''ר אלי רימון05/11/2010יתכן שמדובר בפעילטת רחמית קלה
אם זה לא בתדירות גבוהה אין דאגה אם נמשך שעות פני לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריון שבוע 19מירי04/11/2010
שלום לכם, רציתי מאוד להבין מה ואיך באמת אני אמורה לבצע את שמירת ההיריון שנפל עליי כרעם ביום בהיר, שבוע 19, אחרי תפר שבוצע בעקבות רחם מקוצר, איך הייתם מגדירים שמירה כזו ? האם מנוחה מוחלטת היא הכי אחראית או שגם להליכה עדינה בבית (לא מוגזמת) היא אחראית גם כן, אני נקרעת בין הרצון לציית ולשמור בכל כוחי על ההיריון היקר הזה לבין "הגיוניות" של חוסר הטבעיות שבמצב הסטטי של השכיבה/ישיבה שאני נמצאת בה.... אשמח להבהרות!!! הרבה בריאות לכולם...
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון שבוע 19 - תגובה
ד''ר אלי רימון05/11/2010דוקא התפר מטרתו לאפשר פעילות
חד משמעית לא מומלצת שכיבה ממושכת
המנעי מהליכה ממושכת, הרמת משאות, עמידה ממושכת ויחסי מין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודההה
מירי07/11/2010תודה רבה, ד"ר עזרת לי המון.......
כמובן שאני לא מתכוונת להשתתף בעקבות התגובה במירוץ שליחים חחח אבל זה עזר לי להבין שאין צורך להשבית את הגוף לחלוטין תודה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמוני כמוך-
נורית15/11/2010אני בשבוע 22 ומשתגעת!!
הפניה שלך והתשובה שקיבלת עזרה לי מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנורית
מירי19/11/2010נורית שלום!
ליבי איתך על ההקרבה ה"שווה" בהחלט אבל הקרבה.... מאחלת לך המון בהצלחה ושנגיע לקו הסיום המיוחל שלמות בריאות עם מתנות של החיים בריאות גם כן...
בהצלחה לנו
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומבס חיוביעידית04/11/2010
אני בת 33 אם לשניים בהריוני השלישי שבוע 11. בבדיקת הדם התגלה קומבס חיובי ונוגדנים מסוג אנטי K. בהריונות קודמים הכל היה בסדר. מה יכולים להיות הגורמים לכך והאם עליי להיות מטופלת במעקב של הריון בסיכון גבוה. האם קיים סיכוי לנזק לעובר? אילו בדיקות עליי לבצע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומבס חיובי - תגובה
ד''ר אלי רימון04/11/2010הנוגדנים יכולים לגרום לאנמיה של העובר אם ריכוזם גבוה.
ניתן לבדוק את האבכדי לנסות ולנבא את העתיד בהריון
בדכ מעקב על ידי סונר לזרימות דם במח העובר
מדובר במעקב הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסוןIRIT03/11/2010
אני בחודש חמישי והבת שלי בת שנה וחצי צריכה לקבל חיסון לצהבת הפטיטיס A.
האם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון - תגובה
ד''ר אלי רימון04/11/2010אין סכנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאומים מונוכוריונים ביאמניוטיםאתי אנגל03/11/2010
אני בשבוע 13 הריון לתאומים מונו ביו ורציתי לדעת לגבי בצקת לאחד העוברים
והאם ניתן לטפל או האם זה חולף .
האם בדיקה אחת בלבד שקבעה את הממצא הנל היא המכריעה עבורי או יכול להיות שאירתה תקלה או כל דבר אחר באותה בדיקה אשמח לקבל דעתכם המקצועית
ובבקשה אם אפשר במיידי בתודה מראש אתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים מונוכוריונים ביאמניוטים - תגובה
ד''ר אלי רימון04/11/2010בצקת בשלב זה יכולה לנבוע מאי תקינות מבנית בעובר אך גם ממעבר דם לעובר זה
לכן יש צורך בהערכה בסונר מאוד קפדנית
לציין כי אם עובר אחד אינו תקין הדבר מסכן את השני והטיפול הוא הפחתה סלקטיבית של העובר שהינה מורכבת
לסיכום דרושה הערכת סונר קפדנית ויעוץ הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות שונות בין בדיקת פיש וQF-PCRאתי03/11/2010
בבדיקת דיקור מי שפיר ביקשתי לעשות גם בדיקת בדיקת פיש.
לאחר 3-4 ימים חזרו אלי ואמרו שיש תוצאות תקינות לגבי טריזומיה 21 ,18 ו13
אבל בבדיקת QFPCR שערכו לפני הפיש במעבדה המקומית התגלה בכרומוזומי המין YXX (תסמונת קליינפנטר) ובמעבדה המקומית בבדיקת הפיש שנערכה לאחר מכן נמצא YX רגיל.
בגלל חוסר ההתאמה בין שתי הבדיקות ,ביקשו שאחכה לתוצאת מי השפיר.לאחר שקראתי על שתי שיטות הבדיקה ברצוני לשאול:
1.האם בשל תוצאות לא ברורות יתכן מצב של מוזאיקה?
2.האם בדיקת פיש לא מגלה חתיכות X נוסף שנצמדו לחלקים שונים של הכרומוזום , אלא רק צובעת את הX והY בלבד מבלי להתייחס למקטע נוסף ? מה שבבדיקת QF-PCR היותר ממוחשבת כן ראו?
האם מצב של חוסר תאימות בין הבדיקות מוכר לכם?
ובלי קשר , האם בכל המקומות , בכל המעבדות יש לי זכות לבקש שהתסיות לא יושמדו עד הלידה?
בדיקת גילוי מין העובר עפ"י בדיקת דם תוכל לסייע לקביעת מצב כרומוזומי המין של העובר?
אשמח מאד לתשובתכם. אני מאד מודאגת והעניין מדיר שינה מעיני
בברכה,
הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות שונות בין בדיקת פיש וQF-PCR - תגובה
ד''ר אלי רימון03/11/20101.האם בשל תוצאות לא ברורות יתכן מצב של מוזאיקה?יתכן, אך הבדיקה הקובעת היא תרביות התאים
2.האם בדיקת פיש לא מגלה חתיכות X נוסף שנצמדו לחלקים שונים של הכרומוזום , אלא רק צובעת את הX והY בלבד מבלי להתייחס למקטע נוסף ? מה שבבדיקת QF-PCR היותר ממוחשבת כן ראו? תתכן תאורטית אפשרות שהגלאי ל-X יגלה קטע כרומוזום X שנשבר או דבוק לכרומוזום אחר
האם מצב של חוסר תאימות בין הבדיקות מוכר לכם? כן, במקרים כאלה הבדיקה הקובעת היא בתרביות התאים
ובלי קשר , האם בכל המקומות , בכל המעבדות יש לי זכות לבקש שהתסיות לא יושמדו עד הלידה? אינני יודע
בדיקת גילוי מין העובר עפ"י בדיקת דם תוכל לסייע לקביעת מצב כרומוזומי המין של העובר? הבדיקה לא מגלה כמה כרומוזומי מין מסוג Y או X קיימים
התוצאה היא חלק ממגבלות הבדיקה המהירה ולמרות זאת כדאי להמתין לבדיקה הסופית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאים הנכבדיםליאת03/11/2010
קיבלתי מחזור ב- 10.09.2010 , קיימתי יחסי מין בתאריך 17.09.2010
עברו 14 יום לאחר הביוץ , ביצעתי בדיקת הריון ביתית ויצאה שלילית .
בתאריך 08.10.2010 קיבלתי ווסת (אך הבחנתי שזה קצת שונה מהווסתים הקודמים) ...לאחר סיום הדימום שוב ביצעתי בדיקת הריון ביתית ויצאה שלילית.
בתאריך 01.11.2010 קיבלתי מחזור דומה למחזור של החודש שלפניו ...הקדים שבעה ימים ...יש לציין כי המחזור אצלי סדיר ואף פעם לא הקדים שבעה ימים.
האם זה נורמלי ?
האם יתכן הריון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לרופאים הנכבדים - תגובה
ד''ר אלי רימון03/11/2010יתכן שהתפתח הריון ונפל בשלב מוקדם
כמו כן יתכן שמדובר בהפרעה הורמונלית חולפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
מזל03/11/2010אז אתה חושב שזה ווסת ?
לאחר הפסקת הדימום האם אתה ממליץ שאבצע בדיקת הריון ביתית שוב או שסתם לא להתייחס למה שקורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון04/11/2010אין צורך בבדיקת הריון ולא הייתי עושה דבר נוסף
פני לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לירידת מיםשירה02/11/2010
שלום וברכה.
אני בשבוע 17.היום בבוקר היה לי טפטוף בתחתונים כמה שעות.כל שנייה רצתי לשירותים והיה לי טפטוף קטן.מה שמחשיד שלא יכולתי להתאפק.אם לא רצתי על השנייה לשירותים כבר היתה לי רטיבות בתחתונים.
אחרי כמה שעות זה נפסק.
השאלה היא האם יש כאן חשד לירידת מים או שזו רק בריחת שתן
לא זכור לי כזה דבר בעבר
בתודה מראש.
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד לירידת מים - תגובה
ד''ר אלי רימון03/11/2010לא ניתן לדעת ללא בדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עלי לעשות..???איילי01/11/2010
שלום אחרי לידה ומעוניינת להיכנס שוב יש לי עוברים בהקפאה האם אני יכולה לפנות אלייכם או שאני צריכה לפנות לפורום אחר ??הרופא שלי בדרום ואני מחפשת באזור תל אביב איך לסדר זאת אני מקופח לאומית ???תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עלי לעשות..??? - תגובה
ד''ר אלי רימון02/11/2010פני לאחת מיחידות הפריה חוץ גופית בבית חולים לפי בחירתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירת מערכותמיטל01/11/2010
שלום לדר'!
בת 36 ITP עם הריון תאומים. בשבוע 20
עוד שבוע יש לי תור לסקירת מערכות מורחבת. (לפני כן לא עשיתי בדיקות).
אני מבינה שתפקיד סקירת המערכות הוא לבדוק אם יש מומים בעובר, דבר שאין לו פתרון אלא אם האישה מחליטה על הפסקת הריון
1. שאלתי אם במידה והפסקת הריון לא תעמוד על הפרק האם יש עוד דברים שבודקים בבדיקה זו שכן יש להם טיפול (בהריון של תאומים)?
2. באופן כללי מה תפקיד בדיקת האולטרסאונד השגרתי שהגניקולוג עושה בהריון מסוג זה ?
3. באיזה שבוע ניתן לעשות סקירה מורחבת? (לא עשיתי סקירה מוקדמת)
תודה רבה מראש!!
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירת מערכות - תגובה
ד''ר אלי רימון01/11/20101. שאלתי אם במידה והפסקת הריון לא תעמוד על הפרק האם יש עוד דברים שבודקים בבדיקה זו שכן יש להם טיפול (בהריון של תאומים)? למומים בדכ אין טיפול
2. באופן כללי מה תפקיד בדיקת האולטרסאונד השגרתי שהגניקולוג עושה בהריון מסוג זה ? לבדוק את כמות המים והתנועות
3. באיזה שבוע ניתן לעשות סקירה מורחבת? (לא עשיתי סקירה מוקדמת) 21-22 שבועות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקירת מערכות
נטע02/11/2010דר רימון תודה על תשובתך המהירה.
אך לא הבנתי את התשובה על שאלה 1.
אני יודעת שאין טיפול במומים, אך שאלתי אם יש עוד דברים חשובים שבודקים בסקירת מערכות של הריון תאומים (מלבד איתור מומים) שכן יש להם טיפול?
כי אם הדבר היחיד שבודקים זה איתור מומים (ולא אבצע הפסקת הריון) האם יש טעם בבדיקה?
תודה מראש
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקירת מערכות - תגובה
ד''ר אלי רימון02/11/2010אני יודעת שאין טיפול במומים, אך שאלתי אם יש עוד דברים חשובים שבודקים בסקירת מערכות של הריון תאומים (מלבד איתור מומים) שכן יש להם טיפול? רק מומים
כי אם הדבר היחיד שבודקים זה איתור מומים (ולא אבצע הפסקת הריון) האם יש טעם בבדיקה? לדעתי כן אך נשאר לשיקולך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיליה בקרקעית?מורן01/11/2010
שלום
הריון תאומים, שבוע 29 , שני שקים שתי שיליות.
כל ההריון היו שיליות קדמיות.
באולטרסאונד אחרון נכתב: "שיליה בקרקעית".
למה הכוונה? איפה בדיוק ממוקמת ביחס לבטן שלי?
האם אומר שהשליות ירדו לכיוון צוואר הרחם וזה מסוכן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיליה בקרקעית? - תגובה
ד''ר אלי רימון01/11/2010במקום לנחש כדי לחזור ולשאול את המבצע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה תפקידך בפורום?
דנה03/11/2010מאוד מעריכה את שאתם מקדישים מזמנכם הפרטי לענות על שאלות.
אך אם מדובר בתשובה מסוג זה, אולי עדיף לא לענות...
אורך השורה כבר יכל לכלול תשובה שלמה לשאלתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זירוז לידהשני01/11/2010
האם יש הצדקה לזירוז לידה בשבוע 40 כאשר כל הבדיקות תקינות.אין צירים ורק נתון של AFP שיצא 2.23MOM בבדיקות סקר שליש שני
האם יש סיכון לעובר מעבר לשבוע זה עם חלבון עוברי מוגבר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זירוז לידה - תגובה
ד''ר אלי רימון01/11/2010ערך גבוה של חלבון עוברי יכול להצביע על הפרעה בתפקוד שלייתי
היות שתפקוד השליה יורד בשבוע זה קיימת המלצה להשראת לידה ואני חושב שהיא מוצדקת
אם את רוצה להמשיך מעקב יש צורת בהערכת כמות מי שפיר וניטור כל יומיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)