מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סכרת הריוןמעיין01/11/2010
שלום רב ,
עשיתי העמסת סוכר 50 ויצאה הערך 154 לכן התבקשתי לעשות את בדיקת העמסת
סוכר 100
הערכים :
בצום 71
אחרי שעה 163
אחרי שעתיים 143
אחרי 3 שעות 61
הרופא טוען שזה אכן סכרת הריון מכיוון שהערך אחרי שעה 163 וצריך להיות 140
ואחרי שעתיים הוא 143 וצריך להיות 120
כפי שעיינתי בספרות הערכים שלי הם בנורמה .
אודה לתשובה בהקדם האפשרי האם יש לי סכרת הריון או לא ?
אגב שכחתי לציין שההריון שלי הוא IVF
תודה רבה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכרת הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון01/11/2010הבדיקה היא תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת עזרה דחוףףאורחת 5501/11/2010
שלום דוקטור
אני נוטלת אלתרוקסין כבר 3 שנים עקב תת פעילות ומאוזנת בערכים של 2
היום גיליתי שאני בהריון תחילת שבוע חמישי בנסוף לבדיקת ההריון בוצעה בדיקת TSH ובה תת פעילות ערך של 6 , איך יתכן שרק איחור של מספר ימים במחזור וכבר הערכים קפצו כל כך , לפני חודש ביצעתי בדיקה והיא הייתה תקינה ערך 2
האם יתכן כי נגרם נזק לעובר ? יש תור לאנדוקרינלוגית רק בעוד 3 שבועות מה עלי לעשות עד אז ? לעלות את המינון על דעת עצמי , עד כה נטלתי כדור ביום 0.50 מ"ג ופעם בשבוע 2 כדורים , כלומר 400 מ"ג בשבוע .
אודה מאוד לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת עזרה דחוףף - תגובה
ד''ר אלי רימון01/11/2010הקדימי את התור לאנדוקרינולוגית
יש לבדוק את ה-FT4 בדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהה FT4 תקין , לא ניתן להגיע לרופאה
אורחת 5501/11/2010ניסיתי להקדים אך אמרו לי שלא ניתן ושזה לא סוף העולם...
אני מודאגת , האם כדאי שאעלה את המינון על דעת עצמי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהה FT4 תקין , לא ניתן להגיע לרופאה - תגובה
ד''ר אלי רימון01/11/2010אם ה-FT4 תקין הסיכון לפגיעה בעובר נמוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לסכרת העמסת 100 גר' סוכרענבל31/10/2010
שלום רב,
עשיתי בדיקת העמסת 50 גרם סוכר בשבוע ה22 יצאה 95.9.
אולטרסאונד בשבוע 30 יצאו מדידות באחוזון 95(מתאים לשבוע 33)
BPD 84 מ"מ
HC 304 מ"מ
AC 275 מ"מ
FEMUR 61.35 מ"מ.
הערכת משקל עפ"י HADLOCK1 1864 גר'.
עפ"י HADLOCK4 1902 גר'.
הרופא חושש לסכרת ורוצה לשלוח אותי לבדיקת העמסה 100 גר'(בדיקה מעיקה נורא)
האם זה הכרחי?
תודה רבה
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לסכרת העמסת 100 גר' סוכר - תגובה
ד''ר אלי רימון31/10/2010אכן הכרחי לאבחנת סוכרת הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומיםנטע31/10/2010
שלום,
בת 35 עם אי טי פי. בהריון תאומים שבוע 19 + 4 ימים.
1.קראתי שמשבוע 16 לפעמים מתחילים להרגיש את העוברים. אני עדיין לא מרגישה , האם לא תמיד מרגישים בשלב זה?
2. עד עכשיו עשיתי בדיקת אולטראוסאנד של כמה דק' לשמוע דופק עובר. ב9/11 יש לי תור לסקירה מורחבת. קבעו לי תור לחצי שעה. האם חצי שעה מספיק לבדוק 2 עוברים?? האם כדאי לעשות את זה באופן פרטי?
3. בשלב זה יוכלו להגיד לי מה גילם המדויק של העוברים? כי לא בדקתי זאת בהתחלה.
תודה מראש
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומים - תגובה
ד''ר אלי רימון31/10/2010.קראתי שמשבוע 16 לפעמים מתחילים להרגיש את העוברים. אני עדיין לא מרגישה , האם לא תמיד מרגישים בשלב זה? בדכ לא מרגישים בשב 16 אלא לאחר שב 20
2. עד עכשיו עשיתי בדיקת אולטראוסאנד של כמה דק' לשמוע דופק עובר. ב9/11 יש לי תור לסקירה מורחבת. קבעו לי תור לחצי שעה. האם חצי שעה מספיק לבדוק 2 עוברים?? האם כדאי לעשות את זה באופן פרטי? מספיק חצי שעה
3. בשלב זה יוכלו להגיד לי מה גילם המדויק של העוברים? כי לא בדקתי זאת בהתחלה.,כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם עליי להיות במעקב בסיכון גבוה?ילדה31/10/2010
שלום רב,
רקע: שנתיים בטיפולים, 3 הפלות מוקדמות. אובחנתי עם בעיית קרישיות לאחרונה. כרגע בהריון (שבוע ~8). האם אני נכנסת להגדרה של הריון בסיכון גבוה ? האם עליי להיות מטופלת במרפאה להריון בסיכון גבוה לצורך מעקב הריון ? אם כן - מה הסיבה לכך ומה הערך המוסף של מרפאה כזו במצבי ?
הרבה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם עליי להיות במעקב בסיכון גבוה? - תגובה
ד''ר אלי רימון31/10/2010כן
קרישיות שהביאה להפלות יכולה לגרום לסבוכי הריון כמו רעלת,האטה בצמיחת העובר והפרדות שליה
המעקב במרפאה כזו יותר קפדני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון?איילי30/10/2010
שלום ילדתי לפני חמשה חודשיים מעוניינת להיכנס להריון רציתי לדעת ילדתי בשבוע 29 בשל ירידת מים האם זה אומר ששאר ההריונות יהיו בסיכון גבוה?????הסבירות ללידות מוקדמות???תודה רבה .והאם הריון מהפרייה מהווה יותר בעיות ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון? - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/10/2010ההריון בסיכון גבוה יותר
ממליץ טרם הכניסה להריון לפנות ליועץ המתמחה בהריונות בסיכון גבוה
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי לידה
איילי31/10/2010שלום,כמה זמן אחרי לידה רוי לחכות כדי לנסות שוב להיקלט להריון או להתחיל בטיפולים??
והאם אתם מקבלים מקופת חולים לאומית.???ההריו שעבר מהפרייה...
ולגבי החזרה כמה עוברים אתם מחזירים בדכ 1או 2תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי לידה - תגובה
ד''ר אלי רימון01/11/2010אין מגבלת זמן להרות
מדיניות החזרת עוברים שונה בבתי חולים שונים-התיעצי עם הרופא ביחידת ה-IVF* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו לב עוברמיכל30/10/2010
שלום רב רופאים נכבדים
אני בהריוני הראשון שבוע 23 , בת 33 עשיתי אתמןל סקירה מורחבת שהייתה תקינה אולם נשלחתי לבצע אקו לב עובר. שאלתי מה מהות הבדיקה, האם זה אומר שיש בעיה בלב העובר. מה בודקים שם ואיך זה מתבצע?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לב עובר - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/10/2010סונר בגישה בטנית המדגים את לב העובר בצורה מדוקדקת בד"כ מבוצע ע"י קרדיולוגים ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחית שתן שלא התרוקנה בעובר דחוף!איילת29/10/2010
שלום
היני בהריון ספונטני תאומים זהים שבוע 11 + 5.
ביצעתי שקיפות עורפית ולאחד העוברים הרופא הציג שלפוחית שתן מורחבת אשר לא התרוקנה במשך 45 דקות וכליות מעט אקוגניות , שקיפות עורפית היא 3 מ"מ.
העובר השני תקין ושקיפות עורפית מתחת ל 0.5 מ"מ.
ממש אשמח לפענוח ועזרה מה זה אומר ? ? ןמה צריך לעשות אני ממש לחוצה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחית שתן שלא התרוקנה בעובר דחוף! - תגובה
פרופ' יריב יוגב29/10/2010עלייך להמתין לשבוע 13-14 לסקירת המערכות
לאור השקיפןת העורפית יש לפנות לייעוץ גנטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,האם המצב יכול להרפא?
איילת30/10/2010תודה על תשובתך , תוכל לומר מה אומרים הערכים
אגני כליות 2.5 מ"מ , כליות אקוגניות מעט מהרגיל שקיפות עורפית 3 מ"מ
מה גורם לאי מתן שתן במשך 45 דקות , האם המצב יכול להרפא במהלך ההריון ?
או שיש נזק בלתי הפיך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,האם המצב יכול להרפא? - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/10/2010ללא ייעוץ מקיף ובדיקה לא ניתן לדעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!! נוגנדים בדםליאת29/10/2010
שלום,
לאחר לידתי הראשונה, קיבלתי ערוי דם וככל הנראה קיבלתי מס' נוגדנים:
אנטי E, אנטי K, אנטי C
(זה ממכתב שקיבלתי מבנק הדם מבית חולים)
כרגע אני בהריון בשבוע 5
הרופא שלי התקשר אתמול, רק ציין שאנחנו צריכים להיות במעקב ונדבר על בפגישה הבאה בשבוע הבא
אני לחוצה מאוד!!! מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף!! נוגנדים בדם - תגובה
פרופ' יריב יוגב29/10/2010יש לבדוק את בעלך לנוכחות הנוגדנים
במידה ו"רכשת" את הנוגדנים רק בעירוי דם ובעלך שלילי להם הסיכוי למעבר שליתי של הנוגדנים וגרימת אנמיה קשה לעובר נמוכה
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Candida albicans חיובי שבוע 35+4כרמית28/10/2010
שלום
הנני נמצאת בשבוע 35+6 ימים הריון שלישי נערכה לי בדיקת משטח וגינלי ואלו התוצאות:
Strep.gr.B rec cult. שלילי Strep gr B
REMARKS MICRO צמיחה של
בנוסף רשום "התאמת טיפול לחיידק"
Candida albicans Quantity
מה זה אומר ומה אני צריכה לעשות
אשמח לתשובה בהקדם
יש לציין כי יש לי גרד נוראי בנרתיק וחתכים בכיוון השפתיים
במהלך השנה האחרונה סבלתי המון מפטרייה שחזרה עם טיפול בכל פעם באין ספור תכשירים כגון אגיסטן וגינלי טבעקוטן גינו פ.. ועוד
אשמח אם תעזרו לי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Candida albicans חיובי שבוע 35+4 - תגובה
פרופ' יריב יוגב29/10/2010פטרת נרתיקית
פני לרופא המטפל לצורך התאמת טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרומבוציטים נמוכים לקראת לידהאילנית28/10/2010
ספירה של 71000 בלבד בשבוע 38, נתנו סטרואידים
על ידי הרופא המטפל. האם נדרש בירור נוסף או שלא יכולות
להיות השלכות על הלידה/עובר
תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרומבוציטים נמוכים לקראת לידה - תגובה
פרופ' יריב יוגב28/10/2010על סמך הפרטים שציינת קשה לדעת
ברוב המקרים אינו מסכן את העובר
בערכים כאלו בד"כ נמנעים מאלחוש אפידורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי מי שפירסיגל28/10/2010
שלום,
אני בשבוע 23+1 להריון שני,ראשון תקין,כיום עם המטומה 5 ס"מ דימום שבוע עשירי ומאז ללא דימומים. אמש בסקירה שניה נאמר לי כי גודל העובר מתאים לשבוע 24+3 וכי יש ריבוי מי שפיר בינוני. הרופא ביקש שאעשה העמסת סוכר 100 לשלילית סכרת.
מה ההשלכות של הממצאים של גודל העובר וריבוי מי השפיר?
האם יכול להיות שמכיוון שהעובר זכר הוא יהיה גדול?(בעלי ושני אחיו נולדו 4-4.5 ק"ג)
בתי נולדה 3.274 לפני 3 שנים.
האם ריבוי יכול להצביע על מום חלילה?
לחוצה מאוד,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב28/10/2010קשה לדעת על סמך הפרטים שציינת
לא ברור מה מידת ריבוי מי השפיר
במידה ומעוניינת בייעוץ פרטני תאמי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת שיער בבטןגלגל27/10/2010
האם מותר בהריון להבהיר שיער בבטן באמצעות קרם "ז'ולן"?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרת שיער בבטן - תגובה
פרופ' יריב יוגב27/10/2010אינני יודע מה מכיל הקרם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי בדיקת שתןגלגל27/10/2010
שלום רב
הריון 1 שבוע 9. גיל 32
בבדיקת שתן יצא לי:
LEUCOCYTES -U STRIP 500/ul
ERYTHROCYTES-U STRIP 10/ ul
תרבית שלילית
מה המשמעות של זה....?
יש לי עדיין הפרשות רבות כתוצאה מהקרינון שלקחתי עד שבוע 6 (הריון IVF)
האם יכול להיות שההפרשות השפיעו על הבדיקה?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי בדיקת שתן - תגובה
פרופ' יריב יוגב27/10/2010קרוב לוודאי שבדיקת השתן לא נלקחה היטב
יש לחזור שוב על בדיקת השתן לאחר ניקוי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירור סוג חתך בניתוח קיסריאור27/10/2010
עברתי ניתוח קיסרי -כיצד אוכל לדעת סוג החתך? האם לפנות במכתב רשום לבלינסון?
מה צריך לעשות? חשוב לי לצורך הריון נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור סוג חתך בניתוח קיסרי - תגובה
פרופ' יריב יוגב27/10/2010בקשי את דו"ח הניתוח מביה"ח בו נותחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



