מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סידןנני22/10/2010
היי-קראתי שמומלץ ליטול סידן [1000 מ"גלפחות ] ברעלת הריון.
האם לקחת?יש חשש מיותר מידי?למה הרופא לא המליץ לי אם זה ממלץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סידן - תגובה
ד''ר אלי רימון22/10/2010הנושא בבדיקה בספרות הרפואית
אין הוכחה שמתן קלציום מונע רעלת הריון!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון נגד שפעתאתי21/10/2010
אני בהריון טרימסטר שני עם סכרת מסוג 1
חשופה לשפעות עקב עיסוק
האם כדאי להתחסן נגד שפעת ובאיזו מידה זה מגן עלי מהידבקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון נגד שפעת - תגובה
ד''ר אלי רימון21/10/2010חשוב מאוד להתחסן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות הריוןנורית21/10/2010
שלום רב,
אני בתחילת הריון שני , ורציתי לדעת האם יש סיבה לדאגה עם התשובות שקיבלתי:
GLUCOSE 78.27 MG/DL ( 65.00- 100.00) (..*......)
WBC 7.20 K/UL ( 4.00- 10.00) (....*....)
NEUTROPHILS 3.90 K/UL ( 1.80- 6.60) (...*.....)
NEUTROPHILS % 53.80 % ( 46.00- 68.00) (..*......)
LYMPHOCYTES 2.67 K/UL ( 1.10- 3.50) (.....*...)
LYMPHOCYTES % 37.20 % ( 15.00- 45.00) (......*..)
MONOCYTES 0.55 K/UL ( 0.08- 0.90) (....*....)
MONOCYTES % 7.70 % ( 2.00- 9.00) (......*..)
EOSINOPHILS 0.00 K/UL ( 0.00- 0.60)
EOSINOPHILS % 0.00 % ( 0.00- 6.00)
BASOPHILS 0.09 K/UL ( 0.00- 0.15) (....*....)
BASOPHILS % 1.28 % ( 0.00- 1.50) (.......*.)
RBC 4.49 M/UL ( 3.90- 5.40) (...*.....)
HEMOGLOBIN 12.30 G/DL ( 12.00- 16.00) (*........)
HEMATOCRIT 37.10 % ( 35.00- 45.00) (.*.......)
MCV 82.70 FL ( 80.00- 98.00) (*........)
MCH 27.40 PG ( 27.00- 33.00) (*........)
MCHC 33.20 G/DL ( 32.00- 35.50) (..*......)
PLATELETS 264.00 K/UL ( 150.00- 400.00) (...*.....)
MPV 9.40 FL ( 6.50- 11.50) (....*....)
RDW 14.20 % ( 11.00- 16.00) (.....*...)
COOMBS INDIRECT NEGATIVE
URINE-CULTURE
> 10E5 CFU/ML
ENTEROCOCCUS FAECALIS 0.00
MIC SENSITIVITY
AMPICILLIN <=2 S
AUGMENTIN DERIVED S
AMPICILLIN\SULB DERIVED S
DALACIN C >=8 R
CIPROGIS <=0.5 S
ERYTHRO-RULID >=8 R
NITROFURAN 32 S
IMIPENEM DERIVED S
PENICILLIN G 4 S
VANCOMYCIN 1 S* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון21/10/2010אין סיבה לדאגה
יש לך זיהום בשתן-פני לרופא למתן אנטיביוטיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוגדן אנטי C קטןמירב21/10/2010
שלום רב,
אני בשבוע 32, בשבוע 8 התגלה נוגדן אנטיC קטן. מאז במעקב הריון בסיכון גבוה וכן ביחידת האולטראסואונד מבצעת זרימות עד כה ללא סימני הידרופס או אנמיה עוברית .
להלן תוצאות טיטר נוגדנים במהלך התקופה :
21/5 1:32
8/6 1:64
1/7 1:32
30/7 1:32
24/8 1:32
1/10 1:64
21/10 1:128
האם יש מה לדאוג לאור הקפיצות בטיטר לאחרונה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוגדן אנטי C קטן - תגובה
ד''ר אלי רימון21/10/2010אין משמעות לטיטר הנוגדנים, מה שחשוב זו הזרימה בעורקי המח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון גבוהטלי20/10/2010
אני בת 29, אם לבן שלוש שנולד בניתוח קיסרי עקב משקל תינוק וחשש למצוקה עוברית. לפני חודש עברתי ניתוח קיסרי כשהייתי בשבוע 24להיריון, התעוררתי בלילה עם צירים חזקים והגעתי מיד למיון עם פתיחה מלאה. בחרתי בניתוח קיסרי מפני שהוסבר לי שכך הסיכויים של התינוק לשרוד יותר גבוהים. הדבר לא עזר והתינוק נפטר לאחר כמה שעות. בניתוח עצמו בשל גודל הרחם ומצג העובר בוצע חתך קלאסי בגוף הרחם אך עקב קשיים בחילוץ, החתך הורחב לכיוון הליגמנט העגול מימין.
מבית החולים המליצו לי לחכות שנה עד ההיריון הבא ולהיות במעקב היריון בסיכון גבוה , בנוסף, הדגישו על כך שהלידה צריכה להיות בניתוח קיסרי מפני שהרחם לא יעמוד בצירים ועלול להיקרע.
האם ניתן עדיין לשקול לידה טבעית לאחר שני ניתוחים? האם החשש לקריעת רחם יותר גבוהה בשל החתך שהורחב? כמה זמן מומלץ לחכות עד ההיריון הבא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון גבוה - תגובה
ד''ר אלי רימון21/10/2010לא ניתן ללדת בלידה טבעית!
ממליץ לא להרות לפני שנה מהניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןמזל20/10/2010
21 יום אחרי קיום יחסי מין ביצעתי בדיקת הריון ביתית ויצאה שלילית... ארבע שעות אחרי הבדיקה קיבלתי מחזור (הקדים יומיים)... נשארתי בחשש של הריון כי פחדתי שזה יהיה דימום ולא ווסת ..לכן לאחר סיום המחזור חיכיתי חמישה ימים וביצעתי בדיקת הריון שנייה (בשעות אחרי צהריים) ויצאה שלילית.
האם יש עוד סיכוי שאהיה בהריון?
יש לציין כי כבר יומיים אני סובלת כאב ראש וגזים והתכווצויות במעיים ... אין לי מושג אם שה קשור ...
אני מודאגת נא תשובתכם דחוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון20/10/2010את לא בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הריון
מזל23/10/2010מה שמדאיג אותי שאני מרגישה נפיחות בבטן ואי נוחות ...צרבת
זה לא קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/2010את לא בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה ברשותכם
ליאת26/10/2010יש לי מזה שבוע התנפחות וכובד בבטן (כמו תחושת התמלאות ) ...גזים וצרבת ...כל הזמן אני מרגישה באי נוחות ...
האם התסמינים האלו שייכים לבעיה אחרת בגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה ברשותכם - תגובה
פרופ' יריב יוגב26/10/2010לא ניתן לדעת ללא בדיקה
גשי לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר רחם קצרשלי20/10/2010
שלום רב,
אני בשבוע 14.5 בבדיקה שנערכה נמצא כי צואר הרחם 2.3 מה ההשלכות של צוואר רחם מקוצר?
מאיזה אורך צריך להיות במנוחה מוחלטת?
תודה
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר רחם קצר - תגובה
ד''ר אלי רימון20/10/2010את צריכה לגשת ליעוץ
יתכן שיש מקום לתפר צוארי
שמירת ההריון מתחילה מעכשיו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרת הריוןדקלה19/10/2010
שלום,
האם הימנעות מפחמימות פשוטות וסוכרים זמינים מתחילת ההריון מונעת הופעת סכרת הריון או שזה לא קשור לאוכל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכרת הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון20/10/2010לא מונע התפתחות סוכרת כי קשור להשפעה הורמוני ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידות מוקדמותאורית19/10/2010
שלום רב,
אני בת 37, את ביתי הראשונה (כיום בת 11), ילדתי (בגיל 26) בשבוע 28 במשקל 1100 ק"ג. את בני (בן 3), ילדתי בשבוע 34 (הייתי בשמירת הריון משבוע 20 לערך). מיד לאחר לידתו של בני בן ה-3 נכנסתי להריון נוסף, ילדתי תינוק בשבוע 24 והוא נפטר לאחר שבועיים וחצי. רופאת הנשים שהייתה לי לא התייחסה מספיק להסטוריה שלי ולא היה לי מעקב מיוחד במהלך ההריונות. אחרי המקרה המצער הלכתי לפרופסור, שאינני זוכרת את שמו וממה שזכור לי הוא אמר שכניראה הרחם שלי חולה בהריונות היות ולא נמצאה הסיבה ללדות המוקדמות שלי.
בהריון האחרון נאמר לי (קצת לפני שילדתי), לרוץ לבה"ח כי מצאו שצוואר הרחם שלי קצר מאוד.
מאז המקרה (שנתיים וחצי) לא הלכתי לרופא נשים. אני ובעלי מאוד רוצים ילד נוסף אך פוחדים מההריון. האם יש לך אפשרות להמליץ לי על רופא נשים שמתמחה בתחום (אני שייכת לקופת חולים מאוחדת).
האם אני צריכה לעבור בדיקות לפני שאני נכנסת להריון?
המחזור שלי לא סדיר ואני זקוקה להפניות בכדי לעשות בדיקות זקיקים.
אשמח לשמוע המלצותך אם יש משהו שעלי לדעת ולא ציינתי.
תודה מראש ונהדר שיש אותך!
אורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידות מוקדמות - תגובה
ד''ר אלי רימון20/10/2010מציע שתגשי למרפאת הריון בסיכון גבוה הסמוכה למקום מגוריים טרם ההריון הבא לבירור והמלצות להריון הבא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירן19/10/2010
שלום ד"ר
בת 27 הריון ראשון. לפני שבוע וחצי, בשבוע 13 החל לי דימום כמו מחזור ואושפזתי במיון בבית חולים לכמה מים שבו באולטרסאונד הראה דופק ותנועות. ואח"כ הומלץ לי שבוע מנוחה. בשבוע הזה עדין היו לי הפרשות חומות מדי פעם וכאבים בבטן התחתונה לא חזקים אבל מציקים. לפני יומיים הכאבים קצת התגברו והפרשות החומות התחזקו הלכתי לרפא שבדק שאבחן כך:
ps - הפרשה חומה מועטה
tvs - עובר עם דופק. שליה די נמוכה אך לא מגיעה לצוואר. רושם של מעט של מעט אריות קרישי דם מעל לפה הפנימי. והמליץ על מנוחה בבית.
שאלתי מה זה הקרישי דם שראה האם זה נורמלי? אני ממש בחרדה מזה. האם זה אמור לצאת או להספג? האם הכאבי בטן התחתונה זה מזה? ומה עושים?
בנוסף מה זה אומר שליה די נמוכה? אני ממש במתח. יש לי כל יום כאבים ואין לי מושג אם זה מצריך מיון או לא. אמנם הכאבים נסבלים אבל לא נעימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון20/10/2010אם אין דימום משמעותי אין צורך לגשת למיון
הקריש מבטא כנראה דימום בקצה השליה
במרבית המקרים נספג
אין טיפול פרט להמלצה על מנוחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה טיפול רצוי?
לימור20/10/2010הרופא לא ציין טיפול שאפשרי לעשות. האם ידוע לך על איזשהו טיפול רצוי? ומה הכוונה דימום בקצה השליה? כרגע אין דימום רק הפרשות חומות מדי פעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה טיפול רצוי? - תגובה
ד''ר אלי רימון20/10/2010אין שום טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המנגיומות בכבדאורטל18/10/2010
היי אני בהריון בשבוע 32 אובחנתי בסכרת וב cmv וכרגע אובחנתי גם בהמנגיומות בכבד+אנזימי כבד מאוד גבוהים(550) השאלה שלי היא כזאת: אני סובלת כבר שבוע מכאבי תופת ברום הבטן בצד הימני כאב שמקרין לגב העליון שום תנוחה לא נוחה או לא מקלה את הכאב האם זה קשור להמנגיומות? לציין שיש בין 8 ל- 10 המנגיומות) והאם אני צריכה לדאוג או שיש איזה שהוא סיכון עבורי או עבור העובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המנגיומות בכבד - תגובה
ד''ר אלי רימון18/10/2010למיטב ידיעתי אין סיכון לעובר
כאב כפי שאת מתארת יכול להצביע על בעיה בכבד או בלבלב
עלייך לפנות בדחיפות לרופא מטפל ,מוקד או מיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחופה
אורטל18/10/2010עקב כאבים חדים פניתי למיון אתמול עשו לי בדיקות שגרתיות של שתן מוניטור והחליטו שזה כאב של צירים אז שמו עירוי אח"כ הכאב לא עבר אז החליטו לשים שוב עירוי עם משכך כאבים פפברין למרות שהדגשתי להם שזה כאב שמגיע מהכבד הם סרבו להאמין ושחררו אותי .(ביה"ח ברזילאי) אני עדיין סובלת מכאבים חדים מאוד מה לעשות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחופה - תגובה
ד''ר אלי רימון18/10/2010לפנות שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 100 גרםלימור18/10/2010
GTT-Glucose 0' 87.00 mg/dl 70,00 - 95,0 .(......*...).
GTT-Glucose 60' 215.00 mg/dl 100,00 - 180, .(..........)*
GTT-Glucose 120' 176.00 mg/dl 100,00 - 155, .(..........)*
GTT-Glucose 180' 89.00 mg/dl 70,00 - 140, .(..*.......).
========
מה המשמעות? מובן סכרת אך באיזו רמה של הזרקות אינסולין??????
דבר נוסף ב 6/9 נחשפתי להיות נוכחת במשך יומים עם חולה CMV הוא גם היה חולה באותו זמן הייתי בשבוע 18 לאחר מי שפיר ב 14/10 ביצעתח בדיקת CMV שיצאה שלילי בשניהם אני לא מחוסנת האם זמן ההדבקה עבר??? לפי החישוב שלי מהרגש שנחשפתי עד הבדיקה שעשיתי עברו בדיוק 5 שבועות.
והייתי חולה מקוררת שבועיים לפני בדיקת CMV הנ"ל
האם יש לי מימה לחשוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר 100 גרם - תגובה
ד''ר אלי רימון18/10/2010לגבי הסוכרת מוקדם לאמר ומירב הסיכויים שתתאזני בדיאטה
לגבי ה- CMV פני ליעוץ מסודר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות קרישיות אחרי הפלות חוזרותנ.ר.18/10/2010
שלום
אני בת 34.
לפני שלוש וחצי שנים עברתי הפלה בשבוע 9 אחרי טיפולי IUI ולאחריהם הריון תקין ולידה (גם לאחר טיפול IUI - ותמיכה בהריון של אנדומטרין ואספירין).
בשנתיים האחרונות אנו מנסים להרות שוב. עברנו 5 טיפולי IUI שלא הצליחו, אחריהם 2 טיפולי IVF שהטיפול השני הצליח אך ההריון לא החזיק בשבוע 8 (קיבלתי תמיכה של פרוגסטרון ואסטרוגן). מיד לאחר ההפלה נקלטתי שוב להריון - באופן טבעי אך גם הוא נפל בשבוע מוקדם (לא ברור בדיוק השבוע כיוון שנקלטתי לפני ווסת לאחר ההפלה). בשתי ההפלות הופיע דימום שהתחזק.
באוגוסט עברתי IUI נוסף שנקלט, קיבלתי שוב תמיכה של אנדומטרין ותוספת אספירין והופיע דופק בשבוע 7, אך בשבוע 8 העובר נפל (הפעם ללא דימום) ועברתי שאיבה של העובר לפני כחודש.
נשלחתי לבצע בדיקות קרישיות דם:
PROT-S ANTIGEN )FREE 62%
PROTEIN C ACTIVITY 132%
ANTITHROMBIN-III 98%
PTTFS 27 SEC
PTT FSL 27 SEC
PTT )FSL( / PTT FS 1.02
LAC-SCREEN -RVVT 33SEC
LAC-CONFIRM-RVVT 29 SEC
SCR RV/CONF RV 1.14
האם לפי תוצאות הבדיקה ישנה בעיה של קרישיות? האם אספירין מספיק בכדי לטפל בקרישיות או שיש צורך בתרופות ותמיכה נוספים? (רק כאשר קיבלתי אספירין בעבר הופיע אצלי דופק עוברי). האם ישנן בדיקות נוספות שניתן לבצע על מנת לברר הפלות חוזרות? נ.ב. כל הבדיקות שעברתי לפני הטיפולים היו תקינות
אודה לתשובתכם
יום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות קרישיות אחרי הפלות חוזרות - תגובה
ד''ר אלי רימון18/10/2010לגבי הבדיקות בדקי את הטווח של PROTEIN S, השאר תקין
אני מציע לך לפנות בצורה מסודרת לרופא הריון בסיכון לדיון מעמיק ומחשבות לגבי טיפול בהמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מדיאגהג17/10/2010
שבוע 23 התיישבתי על הספה הרכה מאד מהר, כלומר לא בעדינות, עד כמה התיישבות על הספה שהיא מהירה וקצת גסה מסוכנת בשבוע כזה או שזה כלל לא מסוכן כל ישיבה בכל מהירות שהיא על הספה הרכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מדיאגה - תגובה
ד''ר אלי רימון18/10/2010לא משפיע על העובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה שקטהלילך17/10/2010
שלום רב,
לצערי הרב לאחר הריון שהושג ב IVF בשבוע 22 נאלצתי לעבור לידה שקטה + גרידה.
הכל התחיל יום אחד בהופעת חום למשך יממה ולמחרת החום החל דימום(חום לא המשיך) שנמשך כ - 3 שבועות וכל זמן זה אובחנו המטומות.
, אושפזתי כחודש ימים שרק בשבוע האחרון אובחן גם מיעוט מים כפי הנראה כתוצאה מירידית מים. (אני חשדתי בדליפת המים כבר כשבועיים לאחר תחילת הדימום והאישפוז אבל כאמור באולטראסאונד אובחן המיעוט רק לאחר 3 שבועות )
1. מה יכולה להיות הסיבה לירידת מים כשהצוואר ארוך וסגור ? האם זה יכול להיות מצב של אי ספיקת צוואר למרות שצוואר סגור וארוך ?
2. האם יכול להיות שיש קשר בין החום שהיה כאמור למשך 24 שעות ואח"כ נעלם אך יום למחרת החום התחיל בעצם הדימום ? ואם יתכן קשר בין הדברים מה זה יכול להיות ?
3. כמה זמן עליי להמתין כדי לנסות הריון נוסף ?
4. האם ישנם בירורים שונים שאני יכולה לעשות כעת בדיעבד (לא נעשתה נתיחה לא של העובר ולא של השלייה ) ?
5. האם זה מקרה שניתן לפנות למרפאה למניעת לידות מוקדמות באיכילוב ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה שקטה - תגובה
ד''ר אלי רימון18/10/2010המהלך שתארת שם אותך בסיכון גבוה ללידה מוקדמת בהריון הבא
לא ניתן להקיף את הנושא בתר
פני עם סיכון האשפוז לרופא הריון בסיכון ליעוץ טרום הריוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



