פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נבט חיטה וזרעי פשתן
    חסויה
    18/03/2009

    אני נוהגת להוסיף למרק נבט חיטה האם מאבד מערכו התזונתי בחום?שמעתי שאפשר להרתיח כפית זרעי פשתן במים ולשתות את המים .האם אכן זה אפשרי או רצוי לטחון אותם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נבט חיטה וזרעי פשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    18/03/2009

    עינב שלום רב
    עדיף טרי ולא מבושל גם נבט חיטה וגם זרעי פשתן. חלק מהרכיבים התזונתיים הולכים לאיבוד בחימום
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגים
    סיגלית
    17/03/2009

    אני סובלת מדלקת פרקים שמעתי שאכילת דגים יכולה לעזור אך יש בהם רעלים כמו כספית ובשמן דגים אין רעלים אגב איך זה ששמן דגים לא מכיל כספית ? האם שמן דגים מועיל לדלקת כמו דג האם עדיף שמן בריכוז כפול ? והאם דגי בריכה כמו אמנון גם עוזרים ? האם ניתן לרפא לחלוטין דלקת פרקים בעזרת נטרופתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דגים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 - דלקת פרקים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    18/03/2009

    סיגלית שלום רב
    דגים מים צפוני (מקרל, סלמון, הליבוט, טונה, בקלה )מכילים אומגה 3, זוהי אותה חומצת שומן חיונית אשר בין השאר יתרונותיה הם בכך שהיא מפחיתה תהליכים דלקתיים והרי דלקת פרקים הינה סוג של דלקת. יש דגי ברכה כגון דגי בריכה כגון אמנון, קרפיון ועוד שאינם מכילים אומגה 3 אלא אם כן הם הועשרו באומגה 3 בברכה ואז כמובן אפשר לשלוט על בעיית הכספית. אך בכל מקרה, נעשו מספר מחקרים בנושא הכספית ודגי ים צפוני והמסקנה היתה שהתועלת בדגי ים צפוני עולה על הסיכון. יש מספר אנשים שאצלם יש לשים לב יותר כמו נשים בהריון.
    בכל מקרה דגים מים צפוני מעולים לדלקת פרקים, אפשר גם להשתמש בתוסף תזונה של אומגה 3 במידה ולא אוכלים כל יום דגים. בכל מקרה המלצתי במקרה זה להיעזר בנוסף לאכילת דגים גם בתוסף.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גארודופילוס בהריון
    ליאת
    15/03/2009

    שלום, האם מותר ליטול כמוסות גארודופילוס במהלך הריון? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גארודופילוס בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוביוטיקה בהריון

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    16/03/2009

    ליאת שלום רב
    כל מקרה לגופו של עניין והטוב ביותר לא ליטול לבד אלא רק בהנחיית נטורופת/ית
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת ביצים
    פשוש
    13/03/2009

    רציתי לשאול לגבי אכילת ביצים לפי שיטת הנטורופתיה : אני חולה בקרוהן (נמצא מזה תקופה ברמיסיה). כרגע מטופל לפי שיטת תזונה אחרת (לא נטורופתיה). לאחרונה אני חושד שאכילת ביצים עושה לי רע אם כי קשה לי לקבוע בוודאות ואני עדיין לא הצלחתי "לבודד" בוודאות את הנושא בכדי לקבוע שאכילת ביצים עושה לי רע. רציתי לשאול מה גישת הנטורופתיה / גישתכם בנושא אכילת ביצים. ובמידה שמותרת איך הכי מומלץ לאכול את הביצים (ביצה קשה, חביתה או בצורה "סמויה" בתוך פשטידות. כמו כן אם אתם ממליצים על סוגי ביצים מסויימות (לדוגמא ביצי חופש) שכן אולי יש הבדל בערכים התזונתיים. רב תודות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת ביצים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביצים וקרון

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    13/03/2009

    שלום רב
    אחד הטענות הם כי חלבון מהחי הוא גורם סיכון לקרון. אם אינך בטוח לגבי ביצים, נסה לאכול במשך מס' ימים ותראה מה קורה. לאחר מכן תוריד את היצים למשך שבוע ותראה שוב איך אתה מרגיש. אם קודם היו מיחושים כלשהם והם עברו כנראה קשור לביצים.
    בכל מקרה, הביצה העדיפה היא ביצת ה-3 דקות. מבשלים את הביצה במשך 3 דקות (כמו ביצה רכה) ואז להוריד מהאש. בביצה יש כולסטרול אך יש בה גם לציטין ולכן הוא מאזן את רמות הכולסטרול בביצה.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים
    חני
    11/03/2009

    שלום רב , אני בת 31 , כבר כמה שנים סובלת מתולעים במעים שחוזרים כל תקופה של כמה חודשים , אני משתמשת בתרופה שנתן לי רופא את הווירומקס וזה נפסק , אך הבעיה שזה כל פעם חוזר , אני מאוד שומרת על היגנייה , אין בבית מישהו שהדביק אותי . איך אפשר למנוע שזה יחזור ואיך אפשר לטפל בדרך טבעית ולא בתרופות , אמנם זה עוזר באופן זמני ואח"כ הבעיה חוזרת . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    12/03/2009

    חני שלום רב
    הרעיון הוא גם לחסל את התולעים אך גם ליצור תשתית בריאה למעי ע"מ שלא יתפתחו שוב.
    תתחילי מתזונה רבת סיבים היא מאד עוזרת להוצאת התולעים והביצים שלהם החוצה. גם היעדר סוכרים בתפריט יכול לעזור. כמובן שגם שום וזרעי דלעת יעילים. זה על קצה המזלג. אך הייתי מציעה לך לגשת לטיפול נטורופתי ע"מ לקבל טיפול אישי ומתאים לך ע"מ לפתור את הבעיה.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת קנדידה
    אבי
    03/03/2009

    שלום רב, אני בן 30, נטורופתית אבחנה אצלי קנדידה ועודף חומציות הן על סמך תסמינים והן על סמך בדיקת דם. התחלתי טיפול בקולורקס + פרוביוטיק בשילוב עם דיאטת קנדידה ואני מאוד בעייתי ובררן במזונות עוד לפני כן. אודה לך באם תשיבי לי מי מהמזונות הנ"ל שחשובים לי לתפריט היומי מותרים בדיאטת דנדידה --- המון תודות מראש וסליחה אם הארכתי. 1. כיצד ניתן להמתיק שתיה חמה (פעם-פעמיים ביום) ? האם הממתיק הצמחי STEVIA מותר לקנדידה ? 2. האם ישנה חלבה טבעית כלשהי המותרת כברירה מתוקה אליה הייתי רגיל ? יש רעיון אחר למשהו מתוק לאחר ארוחה ? 3. האם מותר קורנפלור בבישולים ? 4. האם מותר לבשל עם מעט יין לבן ? 5. האם מותר רוטבתבלין קארי ? 6. האם מותר רוטב פסטו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטת קנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    04/03/2009

    אבי שלום רב
    1. ממתיק סטיביה מותר במצבי קנדידה, כרגע ניתן למצוא אותו בתיונים בלבד. מצב זמני.
    2. אתה יכול לאכול אגס כמשהוא מתוק אך מומלץ לפני ארוחה ולא לאחריה.
    3. חטיף שומשום ללא סוכר מותר לך וגם ממרח שקדים.
    4. אלכוהול לא מומלץ. בישול עם מעט מאד יין לבן לא נראה שיזיק
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וויטמינים
    שרון
    03/03/2009

    שלום, אני לוקחת משחה לאקנה בשם זינדקלין המכילה אבץ. היא לא ממש עוזרת. חשבתי אולי לקחת וויטמין A כי הבנתי שהוא טוב לעור הפנים ואם אני לא טועה הוא נמצא גם בראוקטן. ( שזה יהיה אולי השלב הבא בטיפול נגד האקנה כי אני לא ממש בעד התרופה הזו). אם ככה, האם מומלץ לקחת את הוויטמין ואם אפשר לקחת אותו יחד עם המשחה ? והאם באמת וייטמין יעזור לפצעים כי לי בכל אופן , זה ממש אבל ממש מפריע. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וויטמינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמינים לאקנה

    03/03/2009

    שלום רב,
    על מנת באמת לטפל באקנה, כמו גם במחלות כרוניות אחרות, יש ליטול התרופה מבפנים. אינני בטוח עד כמה מהאבץ מצליח להספג בעור או במחזור הדם.
    ממליץ ליטול תוסף תזונה- אבץ פיקולינט- כדור 1 פעמיים ביום לפני אוכל.
    בנוסף, ויטמין A בהחלט יעיל לטיפול בעור. ההבדל בינו לבין ראוקטן הוא בכמות הפעילה וההבדל בין סינטטי לבין טבעי.
    התוסף הטבעי ויט' A במינון של 15,000 יב"ל ליום יהיה אפקטיבי וישפר את העור עד מאוד. כמובן- רצוי לעשות שינויים גם בתזונה ולהיוועץ עם נטורופת מומחה שיסייע בכך.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב

    שרון
    03/03/2009

    ראשית, תודה רבה רבה על התשובה. ויש לי שאלה נוספת, האם אפשר לקחת גם את האבץ וגם את הוויטמין A ביחד? כלומר לאו דווקא כדור אחר כדור אלא לקחת שני וויטמנים במקביל? האם זה לא פוגע ביעילות? האם זה לא מתנגש? ושוב, תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מולטיוויטמין
    א.
    01/03/2009

    שלום למומחית, הדיאטנית שלי טוענת שהמולטיוויטמין שאני נוטל - חסר כל תועלת, משני טעמים: א. תזונתי מאוזנת ומשקלי תקין. ב. ובעיקר - אין הוכחות כלשהן לתועלתו של המולטיוויטמין. אנא התייחסותך בעיקר לסעיף ב'. תודה. א.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מולטיוויטמין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מולטי ויטמין - יעילות

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    02/03/2009

    שלום רב
    אתייחס ל-2 הסוגיות.
    א. ראשית, אינני ממליצה לכל מטופל ליטול מולטי ויטמין רק אם יש סיבות מוצדקות. לדוגמא נניח מישהוא מקפיד על תזונה אורגנית, לא נמצא תחת לחץ מתמשך ואורח החיים שלו די בריא וכמובן בתשאול אינני מוצאת חסרים תזונתיים אז מולטי ויטמין לא יהיה הדבר שאמליץ עליו בשלב זה. אני חוזרת ואומרת המדובר על מזון אורגני.. אבל מרביתנו לא מקפידים על תזונה אורגנית, מרביתנו גרים באיזור עירוני החשוף לרעלים סביבתיים מהאוויר ומרביתנו כן חיים תחת לחץ.
    ב. למולטי ויטמין יש הוכחות גם מדעיות וגם כאלו שפורסמו במיטב הג'ורנליים המקצועיים של הרפואה הקונבנציונלית. אחד המחקרים הגדולים היה מטא אנליזיס שהתבצע באוניברסיטת הרוורד והתפרסם אם אינני טועה בג'ורנל BMJ או בלנצ'ט (שניהם מאד מאד נחשבים בקהילה הרפואית הקונבנציונלית) אשר סקר מקרים שנעשו בנושא היעילות של מולטיויטמינים במשך 40 שנה. המסקנה היתה כי מומלץ לכל בוגר ליטול מולטי ויטמין על מנת למנוע התפתחות מחלות כרוניות. הטענה היתה שמרבית האנשים בעידן הזה לא מסוגלים לספק לעצמם את הויטמינים מהתזונה .
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשישות לאחר אימון
    דניאל
    26/02/2009

    שלום, אני מתאמן שלש פעמים בשבוע במשך שעה עד שעה וחצי במכון כושר ומשלב פעילות אנ-אירובית במשך כ-40 עד 50 דקות עם פעילות אירובית במשך כ-20 דקות. הפעילות עצמה יחסית מתונה ולא בעצימות גבוהה. הצלחתי להתמיד בפעילות זו כבר מספר חודשים, אך לאחרונה אני חש תשישות גדולה בסיום הפעילות (רוצה ללכת לישון) וגם במהלכה אינני מצליח לסיים את התרגילים. חברים טוענים שאני לא צורך מספיק קלוריות אך לדעתי הסיפור יותר רחב מזה כיון שאני אוכל 3 ארוחות לשובע. חשבתי על תגבור האנטי-אוקסידנטים שאני צורך, אך אני כבר צורך ויטמין C + E + מולטי. האם קיים אנטי אוקסידנט ייעודי למצב זה כמו למשל Co-Q10 ? האם יש חשיבות לצריכת האנטי-אוקסידנטים בסמוך לפעילות או שבמשך היום זה לא משנה ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשישות לאחר אימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשישות לאחר אימון

    03/03/2009

    דניאל שלום רב,
    יופי של שאלה. נראה גם כי אתה מתמצא בויטמינים השונים.
    בהחלט יש מקום מאוד חשוב לאנטי אוקסידנטים לאדם שמתאמן. כמות הכניסה של חמצן והמאמץ הגופני מעלים רמות אוקסידנטים, דבר אשר יכול לגרום גם לתשישות.
    CO-Q-10 הנו יעיל עד מאוד, אך נראה כי מתיאורך, עליך להיבדק בצורה מעמיקה יותר. בדיקות דם אשר יבדקו את רמת הברזל, תפקודי כליות וכבד, בלוטת תריס ומצב הסוכר.
    במקביל יש להיוועץ בנטורופת מוסמך אשר יוכל להתאים תזונה ותוספי תזונה בצורה אישית ומקצועית.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה
    תותי
    25/02/2009

    אני בת 26, אמא לתינוקת בת 8 חודשים, גובה 167, בהיריון עליתי 40 קילו ומאז אני מסתובבת עם משקל של 105 ק"ג ולא יודעת מה לעשות, אני מניקה את בתי פעמיים ביום, מצד אחד כל פעם שאני מתחילה דיאה אני מרגישה אשמה שאולי יחסר בחלב שלי משהו..מצד שני, נמאס לי מעצמי, הדבר התחיל להפריע לי עד כדי כך שהזנחתי את עצמי, הפסקתי להתעניין בבעלי, אבד לי החשק לשכב איתו, הזנחתי את הבית, אני בוכה כל יום שחיי הפכו לגיהנום, אני מתה על בתי ואם אני בשיא העייפות הנפשית ופיזית אני מטפלת בה הכי יפה, מטיילת איתה כל יום, כל הזמן שהיא ערה אני שרה לה ונותנת לה את כל החום ואהבה אך בתוכי אני מרוסקת ולפעמים אני מסתכלת בעיניים שלה ומרגישה שהיא חשה בסבל שלי... אני רוצה בשבילה להיות אמא נורמלית, לתת לה נחת, אני כל הזמן בלחץ, אף שאני לא משדרת לה אבל מספיק להסתכל לי בעיניים ולהבין מה עובר עליי... בעלי מפנק, תומך ואוהב ותמיד אומר לי שבטח זה ההורמונים של ההנקה שנותנים לי במצב רוח כזה, הוא יודע כמה אני רוצה לחזור לעצמי ולרזות אך אף פעם לא אמר לי שזה מפריע לו, הוא אוהב אותי אבל אני מרגישה את התסכול שלו, את הרמזים שלו....אני אוכלת כמו בולמית מאז הלידה, בעברי הייתי בולמית ואני לא רוצה לחזור לשם במיוחד עכשיו שאני אמא וצריכה להוות לבתי דוגמא...... אני רוצה לרזות את ה 40 קילו האלה..נרשמתי לחדר כושר אך בקטע של האכילה אני לא מצליחה, קראתי בכמה אתרים על דיאטת האורז, אני רוצה לדעת אם היא תתאים לי וכמה בערך אני ארד בשבוע בממוצע??? יש לכם רעיון שיוציא אותי מהבוץ הזה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה אחרי הריון

    26/02/2009

    תותי שלום רב,
    המצב בו את נמצאת מאוד מוכר ואני מבין את התסכול שלך. השינויים הפיזיולוגיים בהחלט משפיעים על המערכת ההורמונאלית וכך גם על מצבך הנפשי.
    החלב שלך ימשיך להיות עשיר ושופע כל עוד תקפידי על כללי תזונה נאותים אשר יכללו את אבות המזון החיוניים לבריאותך וכך גם חיוניים לביתך היונקת.
    חשוב לציין כי בגיל 8 חודשים בתך ניזונה גם מירקות ופירות מרוסקים ובאם את מקפידה על מזון טרי וריסוק הפירות מיד לפני אכילתם, תהיי שקטה שביתך מקבלת הרבה מאוד ויטמינים ומינרלים חיוניים מהמזון.
    שומן וסוכרים קיימים כמעט בכל מזון ברמה זו או אחרת ולכן אל תדאגי שיחסרו לה חומרים אלו.
    עליך להקפיד בעיקר על אכילת ירקות (בעיקר ירוקים, ללא הגבלה), ביצים (1-2 ליום), דגים/ עוף/ הודו/ בקר כל יום וחלבון מן הצומח בצורת שקדים, קשיו, אגוזי מלך...
    אכלי פירות ובכל פעם שיש לך צורך במתוק, תקחי פרי.
    תקפידי תמיד לשתות כוס מים לפני שאת מתחילה לאכול וחכי 15 דק'.
    מעבר לכך, עליך להכיר בעובדה שרינך מרוצה מהמצב הנוכחי ולהבין שהוויתורים הרגעיים היום על המתוק והלחמים יעזרו לך להבריא ולחזור לעצמך בקרוב.
    היי בריאה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזון הורמונלי
    אורן
    25/02/2009

    שלום רב, בבדיקת דם נתגלו אצלי רמות גבוהות יחסית של PROLACTIN ונמוכות יחסית של טסטוסטרון. הממצאים היו בקצוות התחום הנורמלי. האם ניתן לעשות משהו כדי להוריד רמות של PROLACTIN ובמקביל להעלות רמת טסטוסטרון? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איזון הורמונלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזון הורמונאלי

    25/02/2009

    אורן שלום רב,
    חוסר איזון הורמונאלי יכול להיווצר ממספר סיבות. תזונה לקויה, מתח נפשי ואורח חיים בלתי מסודר. כמובן שישנו גם המרכיב הגנטי.
    בתחום אחריותך, לאורח חיים בריא, עליך להיוועץ עם נטורופת ולהתאים תזונה אישית אשר תשפר לאין שיעור את מצבך.
    בנוסף, כעזרה ראשונה, ניתן ליטול תוסף תזונה- שמן נר הלילה בכמוסות (על הוראות יצרן), אשר יסייעו בוויסות ההתחלתי.
    בהצלחה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת גרון
    אור
    23/02/2009

    בימים האחרונים הגרון מאוד מאוד כואב, מלווה בחום נמוך שיעול וקצת נזלת , עם קושי לבלוע...אני מרגישה גם מאוד חלשה ובקושי מסוגלת לקום מהמיטה. יש משהו שניתן לעשות מעבר לאנטיוביטקה שאני מעדיפה מאוד לא לקחת (רק אם יתגלה שזה חיידק כמובן) בינתיים הרופא סובר שמדובר בדלקת ויראלית אבל בינתיים אני מאוד סובלת :-( תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת גרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גרון

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    24/02/2009

    אור שלום רב
    אפשר לגרגר כל שעה מי מלח ולשתות כף מיץ לימון. לחלופין ניתן להכין אינהלציית אדים ושום כי לשום יש תכונות אנטי זיהומיות. יש לכתוש 2 -3 שיני שום לתוך קערה עם מים רותחים. להישען מעל הקערה, לכסות את הראש עם מגבת ולנשום את האדים. להיזהר שלא לקבל כוויה מהמיים...!!!
    תרגישי טוב
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    אור
    24/02/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משחה טבעית הממליס
    שירה
    23/02/2009

    שלום האם משחת הממליס יעילה בטיפול בטחורים (כתוב עליה "למריחה בזור הרגליים והישבן") והאם היא בטוחה לשימוש בהריון? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משחה טבעית הממליס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    24/02/2009

    נטלי שלום רב
    ניתן להשתמש באופן חיצוני במשחה המכילה הממליס לצורך טחורים חיצוניים. אך במקום לטפל סימטומטית בלבד כדאי להבין מה גרם להתפתחות הטחורים ולטפל גם בסיבה.
    טיפ כללי שאני יכולה לתת לך: נסי לאכול תזונה עם סיבים שמפחיתה את המאמץ והלחץ בזמן היציאות וכן להרבות בשתייה.
    לבריאות ושיהיה במזל טוב!!
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחור סביב העיניים
    אמא לפעוט
    22/02/2009

    שלום אני מקווה שפניתי לפורום הנכון ואם לא-אשמח אם תפנו אותי לכתובת מתאימה: אני בת 38 אחרי שלוש לידות, עם פעוט בן שנתיים בבית שפעם בשבוע בערך דורש התעוררות קצרה בלילה, ובאופן כללי ישנה בין שש לשבע שעות בלילה. בשנה האחרונה יש לי באופן קבוע כתמים שחורים סביב העיניים, מן הסתם קשור לעייפות, אך המצב סטטי ולא משתנה כבר גם כאשר אני ישנה טוב. האם יש תוספי מזון או דיאטה של מרכיבים מסויימים שיכולים להפחית את הצטברות הסימנים הכהים? האם יש קשר כלשהו לכך שאני מרכיבה עדשות שנים? אני לא נוהגת להתאפר ולא מחוברת לתכשירי מייק אפ למיניהם, אשמח למצוא פתרון אחר מעבר לקוסמטי, ומעבר כמובן להמלצה על שעות שינה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחור סביב העיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיגולים שחורים סביב העיניים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    24/02/2009

    שלום רב
    צריך להבין מה הגורם לתופעות שתיארת. יכול להיות כי העיגולים הכהים סביב לעיניים נגרמים על ידי נפיחות או אפילו עצירת נוזלים בגוף.
    אכן הרכבת עדשות מגע יכולים להיות גורם, גם שפשוף עיניים יכול לגרום לכך. אחד הגורמים העיקריים יכול להיות אלרגיה. אלרגיה בהחלט יכולה לגרום לאדם לשפשף את עיניו והדבר בהמשך הופך להיפרפגמנטציה (שינוי בגוון העור לכהה יותר). בעזרת טיפול נטורופתי הרבה פעמים ניתן לזהות האם את אדם אלרגני לחומרים כלשהם.

    לבריאות
    מיכל לזרוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפעם לפעם נשברת לי ציפורן
    אפרת
    22/02/2009

    יכול להיות שמחוסר ויטמין D ? אני לוקחת 2טבליות סידן יום יום (לפעמים שוכחת) ובכל אחת 200 יחידות (כתוב: יב"ל. לא יודעת מה זה) ויטמין D3 . בת 63 עוד מעט. זה מספיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפעם לפעם נשברת לי ציפורן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפורניים שבירות

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    24/02/2009

    אפרת שלום רב
    כדי לדעת אם יש לך חסרים כלשהם אני ממליצה לך להגיע לטיפול נטורופתי. לא בטוח בכלל שהבעיה בקלציום או סידן שהרי בציפורניים אין הרבה קלציום.
    לכן כרגע תימנעי ממגע מוגזם עם מים חמים, דטרגנטים, סבונים יבשים.
    אשמח לעמוד לרשותך באבחון מקצועי במידה ותהיי מעוניינת.
    אגב, יב"ל הכוונה ליחידות בינלאומיות...
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום