מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סבוריאהטרזה28/01/2009
שלום. בשנה 2008 סבלתי מבעיות עור+גרודים+פצעים+קרקפת יבשה עם נקודות אדומות,קיבלתי טיפול אצל רופא עור+תמיסה משחה.לקחתי ויטמינים+צמחים,מצבי השתפר אחרי שנה של סבל. לצערי לפני חודש שוב חזר אבל לא באותה עוצמה. התחלתי לקחת אומגה 3 במנוי גבוה+קומפלק ס בי+צמחים-תלתן אדום+סרפד+פטל עלים. השאלה איך ניתן לשמור על הקרקפת מפני יובש,יש לציין שיש גם יובש בתעלת האוזן+קפלי אף. האם ניתן לקחת תוספי מזון קבוע כדי לשמור על לחות העור,איזה. אני משתמשת במספר שמפונים+לחות לקרקפת. תודה מראש טרזה יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבוראיק דרמטיטיס
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D31/01/2009טרזה שלום רב
לפי תיאורך את סובלת מסבוראיק דרמטיטיס (שזהו מצב חמור יותר מסבוריאה) ולא סתם סבוריאה. סבוראה זה קשקשים .סבוראה קשה לטיפול, קל וחומר דרך האינטרנט. מציעה לך לגשת לאבחון וטיפול יסודי על מנת להתאים לך טיפול אישי. טיפ כללי: לא לשכוח לחפוף את השיער לעיתים תכופות ביותר .
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלורופילשחר27/01/2009
שלום, רכשתי היום כלורופיל.בפעם הראשונה. של NSP. 2 כפיות ביום. ראיתי בהוראות שנשים בהריון מניקות וכו צריכות להיוועץ. אני בשבוע 6 להריון. האם מותר לי לקחת? הברזל שלי תקין. המוגלובין 12 אני לוקחת לעייפות ולחיזוק. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשחר
alexander30/01/2009אהלן. שחר,את תקבלי תשובה מאורגנת ממנהלי הפורום. אבל מכיוון שמדובר על סיטואציה שעלולה להפוך למצב-חירום, אני מתערב במיידי.. תפסיקי לצרוך את המוצר בלי לקבל הכוונה מיקצועית מאנשי מיקצוע. איני בא פה להלין על החברה ממנה רכשת את המוצר,אבל את צריכה לדעת ולהיתנהג קצת יותר בכבוד ובאחריות כלפי עצמך. מה שראוי לך לעשות,הוא לפנות למנהלי הפורום,לקבל המלצות על אנשי מיקצוע שיכולים ליעץ לך באופן מיטבי. שבת שלום. אלכסנדר דגן N.D
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלכסנדר
שחר30/01/2009שלום, תודה על התגובה. אני לא התחלתי לקחת.אני מחכה לתשובה מסודרת. הרופא נשים שלי לא ידע לעזור לי. אם אני אדע שישנה בעייה אני לא אקח את המוצר למרות שבאינטרנט רשום שנשים הרות יכולות לקחת. מקווה שיענו לי בקרוב..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלורופיל והריון
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D31/01/2009שחר שלום רב
אני בהחלט מסכימה עם דבריו של אלכסנדר שכדאי להתייעץ. אני לא הייתי ממליצה עליו בהריון, כי נכון שכלורופיל נחשב ל"המוגלובין" של הצמח אך יחד עם זאת כלורופיל נחשב כמסלק חומרים רעילים יעיל. אני לא נוטה להמליץ בהריון על ניקוי רעלים . יש אלטרנטיבות אחרות כגון מולטי ויטמין להריון למשל פרהנטל המכיל ברזל חומצה פולית ועוד.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולותא.27/01/2009
רציתי לדעת איזה תוסף/צמח מומלץ לקחת למישהי שנוטלת גלולות למניעת הריון כבר כמה שנים. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין תגובה??????
א.30/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה בדיוק השאלה??
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D31/01/2009כי זה בערך כמו לשאול, נכנסתי לגלריה, איזה תמונה כדאי לקנות? אם את מעוניינת בתשובה סתמית כנסי לבית טבע ותשאלי את המוכר והוא כבר ימכור לך משהוא, במידה ואת מעוניינת בטיפול יעיל יש לגשת למטפל ברפואה משלימה, לעבור אבחון ואז להחליט אם את זקוקה לתוספי תזונה / צמחי מרפא וכו'.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף לב-המלצהדודלי24/01/2009
שלום,אני בן 56,לוקח אספרין יומי ופרבליפ-טבע(כולסטרול)10 מ"ג. אני רוצה להתחיל לקחת תוסף כלשהו לחיזוק ושימור פעולת הלב. מה מומלץ ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לב חכם
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D25/01/2009שלום רב
יש מגוון רחב של תוספים אשר יכולים להתאים, הנכון ביותר הוא לאבחן ואז להתאים לך תזונה מתאימה, פורמולה של צמחי מרפא ו/או תוסף תזונה.
אך בכל זאת, מאחר ואני מבינה כי אתה נוטל תרופה מסוג הסטטינים (פרבליפ) לצורך הורדת כולסטרול יכול להיות כי קואינזים Q10 יכול להתאים, אם כי הנכון ביותר הוא לגשת לאבחון יסודי.
אנשים הנוטלים סטטינים שאלו תרופות שעובדות על דיכוי אנזים הכבד (HMG CoA reductase.
אנזים זה עוזר לכבד לסנטז כולסטרול. אותו האנזים גם מעורב ביצירת CoQ10, חומר חיוני הנדרש לתפקוד לבבי תקין. במחקר שנערך בשנת 1993 שהוצג ב- JOURNAL OF CLINICAL PHARMACOLOGY נמצא כי השימוש בסטטין מוריד רמות CoQ10 בממוצע של 40% לאחר שימוש של 3 חודשים. גם מחקרים אחרים מצאו ירידה של CoQ10 יחד עם שימוש בסטטינים.
טיפ נוסף - שתייה של תה ירוק. תה ירוק מכיל נוגדי חימצון הידועים כפוליפנולים המפחיתים חימצון כולסטרול, מפחית טוטל כולסטרול ומעלה HDL כולסטרול (שזהו הכולסטרול ה"טוב")
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר מיכל-תודה רבה על התשובה המקיפה.
דודלי25/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גאזים ונפיחיותארז23/01/2009
שלום! בן בן 54 אוכל אכל איכותי ביתי, רוב המוצרים אורגניים. 2 יציאות רכות מידי יום. בבקר לפני האכל, סוחט מיץ לימון בכוס מים פושרים, כף שמן זית, כפית דבש. לוקח אומגה 3 וויטמין b12.מבצע פעילות גופנית אירובית (הליכה מהירה כשעה וחצי).יש בעיה שלמרות כל הנ"ל סובל מהרבה גאזים לפעמים מלווה בלחץ בבטן.כל זה התחיל ב-4 שנים אחרונות. לפני שנתיים עשיתי 3 טיפולים של הידרוקולוני. לקחתי קפסולות של חיידקים למע' העיכול והבעיה לא נפתרה.עלי לציין שאוכל ארוחות קטנות ולא גדולות, הרבה ירקות (מלבד אלה גורמים לגאזים כגון: כרוב, כרובית,קולורבי וכו'). למרות כל זאת עדיין לא נפתר מהגאזים והלחץ בבטן.האם צריך אינזימי עיכול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גאזים ונפיחות
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D25/01/2009ארז שלום רב
קודם כל לגשת לאבחון. לגזים ונפיחות סיבות רבות ושונות כגון: לעיסה מהירה, תסמונת המעי הרגיז, קנדידה, רגישות למוצרי חלב, סטרס יכול לגרום לבעיות במע' העיכול, שתיית קפה חם, עיכול לא תקין של מאכלים כגון בצל, פלפל ירוק, קטניות וכרוב. גם אכילה מוגזמת של סוכרים עשויה לגרום לכך והרשימה עוד ארוכה.
ובל נשכח את נושא של ערבוב טעמים שונים, ערבוב של טעמים שונים יוצר בלבול במע' העיכול והתוצאה היא תסיסה שמייצרת גזים משום שהגוף לא יכול לפרק מזונות כאלו ואחרים.
טיפים שאני יכולה לתת ללא אבחון מעמיק: לעיסה איטית, לאכול בשקט וברגיעה, תמשיך עם שתיית כוס מים עם מיץ לימון סחוט בבוקר, ותקפיד על תבלינים כגון קימל וג'ינג'ר – הם סופחים גאזים.
מאד חשוב לגשת לאבחון רציני כי כל הנ"ל בבחינת טיפים כלליים בלבד
רק בריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגאזים במע' העיכול
ארז31/01/2009אציין שאני מקפיד ללעוס לאט, איני שותה קפה, שוקו או תה שנים רבות, אלא מים מינרלים או תה צמחים, איני צורך חלב ומוצריו כ-8 חודשים. אין קנדידה וזאת לאחר בדיקה. לוקח קפסולה של חיידקים טובים מידי יום.איני מתוח או עצבני. אוכל הרבה ירקות, האם יתכן שזה הגורם לריבוי גאזים?
כיצד בדיקה תוכל לגלות את הגורם? אפילו בחצי שנה התחלתי לאכל לפי סוג הדם.עושה נסיונות ולא מצליח לעלות על הגורם לבעיה.יש לי תחושה שאולי סוג של ירק גורם לדבר. ירקות שאוכל (עלים ירוקים,חסה, פלפל אדום כתום וצהוב,גזר, בצל,מלפפון, עגבניה נבטי חמניות, ברוקולי וגרגיר) קטניות אוכל רק אפונה. משתמש בחלב סויה בלבד.אוכל הרבה פחות סוכר לבן מפעם ואז לא סבלתי. את המתוק מקבל מפירות, או פירות יבשים ביחד עם אגוזים ושקדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומפלקס B באופן קבועיאיר21/01/2009
שלום.אני בן 26 ובשל סבל מחרדה לקחתי B COMPLEX במשך 6 חודשים. לאחר שהיה שיפור יפה במצב התחלתי לקחת יום כן יום לא. כך אני כבר נוטל יום כן יום לא במשך 4 שנים ומרגיש די בסדר. אני לא לוקח תרופות נוספות ובדיקות הדם יצאו תקינות. האם יש מניעה להמשיך לקחת את התוסף ככה באופן קבוע? זה לא יוצר עומס על הכליות? (למרות שהעודפים נזרקים בשתן)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומפלקס B באופן קבוע
22/01/2009יאיר שלום רב,
קומפלקס B אינו מסוכן כלל. אני ממליץ לעשות הפסקות בשימוש בתוספי תזונה, בשל העובדה שתיתכן ירידה בהשפעה של התוסף על הגוף. על ידי הפסקה מבוקרת למשך 3 שבועות, אחת לשלושה חודשים, היעילות תישמר.
אין חשש מעומס על הכליות בשימוש לסירוגין
לבריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסוריאזיסדני20/01/2009רציתי לדעת האם יש טיפול נטורופתי משלים לפסוריאזיס, השתמשתי בדייבובט שעזר מאוד. האם יש טיפול נטורופתי שיכול לעזור גם כן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפסוריאזיס
22/01/2009מרב שלום רב,
בהחלט שיש לנטורופתיה מה להציע בתחום זה. ישנם מטופלים רבים המדווחים על שיפור עצום במצבם בעקבות שינויים בתזונה ובאורח חייהם.
הנטורופתיה מאפשר לטפל בשורש הבעיה ולאזן פיזית ורגשית את הגוף והנפש וכך גם לסייע בהחלמת העור.
ניתן לשלב את הטיפול יחד עם טיפול קונבנציונאלי.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל נמוך וכן b12חנה20/01/2009אני חיה עם כליה אחת איך אוכל להעלות את הברזל ואת ה- b 12
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרברזל נמוך ו-B12 נמוך
22/01/2009חנה שלום רב,
שני אבות מזון אלו חיוניים מאוד לתפקוד הכללי שלך, לאנרגיה ואפילו למערכת החיסון. ניתן יהיה לקבל חלק מתוספים אלו דרך תזונה עשירה בירקות ירוקים וכן דגים/ הודו/ בשר בקר. חשוב במצבך לא להרבות בחלבון מן החי אך ניתן להתגבר על מכשלה זו על ידי נטילת אנזימי עיכול בעת אכילת הבשר.
בנוסף, ניתן ליטול B12 תת לשוני למציצה וכן ברזל ממקור צמחי בצורת קפסולה או נוזל.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיקור ללידהרונ י19/01/2009שלום, חברתי עברה את השבוע ה 41. מאיימים עליה בזירוז של בית חולים והיא ממש רוצה ללדת באופן טבעי. היא ניסתה כל דבר אפשרי, כולל רפלקסולוגיה (פעמיים ביום), מקלחות, עיסוי פטמות, שמן קיק ועוד. דיקור היא לא ניסתה עדיין. הזמן די דוחק והלחץ מסביב מתחיל להשפיע. שאלתי: עד כמה אפקטיבי דיקור לזירוז לידה? האם יש תוצאות מוכחות? האם אפשר לקבל המלצה על מדקר במתמחה בכך? רב תודות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדיקור ללידה
22/01/2009רוני שלום רב,
התשובה היא כן!
ניתן לזרז לידה באמצעות דיקור וברוב המקרים זה עובד.
אשמח לסייע בכך
ניתן ליצור עמי קשר
בברכה,
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה לאיזון סוכרים ושומנים בדם..שירה17/01/2009מיכל שלום, קיבלתי השבוע תפריט דיאטה מנטורופת ברפואה המשלימה של קופ"ח (לא ממשיכה עם הנטורופת מסיבות אישיות). התפריט מכיל בעיקר המון ירקות ודגים, אך מוריד עד 0 פחמימות (וזה מובן). אני בת 32.9 גובהי 1.66 שוקלת 86.8 סוג דם +b. אחרי כמה זמן או לפי מה צריך לעשות בדיקות דם נוספות כדי לראות את מצב הסוכר והשומן בדם. אחרי כמה זמן ולפי מה משתנה התפריט ובמה? אשמח אם תוכלי להדריך אותי בעניין זה. תודה, שירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדיאטה לאיזון סוכרים ושומנים בדם..
18/01/2009שירה שלום רב,
תזונה זו על פניו נראית בסדר, יחד עם זאת, ישנם פרמטרים רבים להתאמת תזונה אישית. הנתונים שנתת אינם מספקים בכדי שאוכל לומר מה עליך לעשות בשלב הבא של התזונה.
לשם כך עליך להגיע לייעוץ ואבחון מחדש.
השינויים שהזכרת ייתכן וכבר תראי אותם אחרי חודשיים של התזונה שאת עושה במידה ותקפידי עליה.
בהצלחה ולבריאות!
ד"ר גוניק ND' OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם.שחר15/01/2009שלום, מזה כמה חודשים אני עושה בדיקות דם ואני מודאגת מכל עיניין הכולסטרול. אני בת 24. Cholesterol,Total 183.6 mg/dL 107-200 (......*..) Triglycerides 186.6 mg/dL 3-200 (.......*.) HDL Cholesterol 37 mg/dL 45-65 *(.........) LDL Cholesterol 109 mg/dL אני יודעת שזה עדיין בטווח יחוס אך זה עדיין גבוה יחסית. הכולסטרול הטוב נמוך והשאר גבוהים. אני ממש משתדלת ולא אוכלת שטויות. מה עליי לעשות? אומגה 3 תעזור?? רופאי המשפחה לא מתרגשים מהתוצאה.. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכולסטרול
18/01/2009שחר שלום רב,
אכן בדיקותיך אינן מדאיגות, אך ההבדל בין הכולסטרול- LDL ו- HDL גבוה מידי. HDL צריך להיות גבוה יותר על מנת לשמור על תקינות התאים
אומגה 3 מאוד רלוונטי כאן. כמו כן, מומלץ לתקופה להוריד בשר אדום ובפרט להפסיק לשלב בין בשר/ עוף וגים לבין פחמימות כגון- לחם/ תפו"א / אורז וכו'.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספורט ואקנהניר14/01/2009שלום רב, אני סובל מאקנה קלה ולאחר ייעוץ אצל נטורופת קבלתי המלצה לתזונה נכונה וכן נטילת קפסולות(איני זוכר את שמן) . שאלתי היא האם יש מניעה כלשהי לעיסוק בפעילות גופנית במקביל לעובדה שאני נוטל את הקפסולות? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרספורט ואקנה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D15/01/2009ניר שלום רב
אין בעיה עם פעילות גופנית מאחר ואני מבינה כי אינך נוטל רואקוטן (שהוא ניתן אך ורק על ידי רופא). יחד עם זאת אקנה יכול להיגרם גם בשל היגיינה לקוייה. על כן חשוב כי לאחר ביצוע פעילות גופנית תשטוף את פנייך ותנקה אותם. הפרשות הזיעה והליכלוך עלולות לסתום את הנקבוביות וכו'.
מעבר לכך פעילות גופנית תמיד רצויה.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר שאלות חשובות.שחר14/01/2009ערב טוב. אחרי 4 שנים של ניסיונות נקלטתי להריון מהזרעה. אתמול גילית על ההריון כך שזה טרי מאוד.. אני רוצה לשמוח אך יש דבר שמטריד אותי. מזה כשנתיים אני סובלת מהתקפי חרדה ופחדים. אני נוטלת רסיטל 20 מ"ג. דיברתי עם המכון הטרטולוגי והבנתי שאין הוכחה שזה גורם נזק לעובר אך אני עדיין לא רגועה וגם סתם ככה באופן כללי אני רוצה להפסיק עם הכדורים האלה. שמעתי על כדורים של סולגאר "גאבא" שזה מיועד לחרדות.. האם זה יכול לעזור לי ולהחליף את הרסיטל? אני הייתי רוצה להתייעץ באיש מקצוע כגון פסיכאטר אבל הם אנטי רפואה משלימה ותוספים.פוסלים הכל. אשמח אם תוכל לעזור לי. דבר נוסף, מותר לקחת פרוביוטיקה בהריון?? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחרדה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D15/01/2009שחר שלום רב
חרדות הוא נושא מורכב, GABA בלבד לא אמור לפתור את הבעיה. בכל מקרה לא מומלץ ליטול גאבא מעבר ל- 3 חודשים. אין בידי מידע האוסר על מתן גאבא בהריון, אך אני ממליצה לך לברר עם מחלקת ההדרכה של סולגר ליתר ביטחון לגבי לקיחה בהריון.
לגבי פרוביטיקה - חיידקים ידידויים מסוג לקטובצילוס אצידופולוס או בשילוב עם לקטובצילוס בולגריקוס מותרים בהריון.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהגבי13/01/2009שלום שמי גבי וכואב לי כבר חודש באיזור שבין היד לכתף... הכאבים הולכים ומתעצמים ולכן לא נראה לי שנתפס לי שריר כמו כן זה מקשה עליי לתפקוד משום שזה נמצא ביד ימין, היד החזקה שלי... אני בן 16 ואני מקווה שתוכלו לעזור לי. יש טיפולים מתאימים? תודה ויום טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכאב
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/01/2009גבי שלום רב
יכולים להיות מספר סיבות ועל כן יש לאבחן. בגיל צעיר לעיתים המדובר במתח שרירי על רקע של שימוש חוזר ומתמשך בשרירי השכמה ודווקא בצד ימין כי זהו הצד הדומיננטי לפחות אצלך.
על כן יש לאבחן ולאחר ניתן ניתן לסייע באמצעות טיפול במגע
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמני עיסוינינה10/01/2009יש לי מטופלת שאלרגית כמעט לכל שמן עיסוי שאני מעסה אותה בו (אפילו לשמן שקדים ללא תוספות של שמנים ארומטיים) באיזה שמן עיסוי ניתן להשתמש שהוא היפואלרגני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמני עיסוי
11/01/2009נינה שלום רב,
תנסי את שמן עיסוי לתינוקות של וולדה (הוא על בסיס קלנדולה). הוא נחשב היפואלרגי. בנוסף, שמן זרעי ענבים נחשב גם הוא מתאים לרגישים במיוחד.
בהצלחה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
