מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פורטזן?מניקה25/10/2008
שלום אני אם מניקה. קיבלתי מנאוטורופט את המרשם לפרוטזן קוביות מפירות יבשים שמכיל תאנים מיובשות, שזיף מיובש, אבקת תפוחי עץ, ממתיק E420 פסיליום זרעי פשתן, סובין חטה, חומצה E200 E2200 האם ידוע לכם אם זה בסדר לאם מניקה? עליי לאכול כשתי קוביות לפני השינה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פורטזן
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D25/10/2008שבוע טוב
אני מבינה כי התכשיר הומלץ לך בשל עצירות. אם המדובר בתכשיר המכיל פירות יבשים, סובין, חומרים משמרים ועוד...נשאלת השאלה אם לא פשוט יותר, נכון יותר וזול יותר לקנות פירות מיובשים ולאכול אותם כמו שהם במקום לקנות תוסף שלהם בבית טבע או בית מרקחת?..... אלטרנטיבה הרבה יותר זולה. ניתן לשלב גם פסיליום עם שתייה מרובה. אם יש בתוסף הזה שזיפים שחורים הרי שהם מכילים חומר משלשל כימי הגורם לתלות של המעי בדיוק כמו כדורים משלשלים. בכל מקרה על פניו, לפי המרכיבים שציינת לא נראה לי שיכולה להיות בעיה עם נושא ההנקה, אך כדאי שתשימי לב לתינוק ואם משהוא נראה חריג תפסיקי ליטול. דבר נוסף, כאשר מדובר בעצירות יש לאבחן על רקע מה. האם על רקע בעיה אורגנית (הכוונה לפתולוגיה כלשהיא) או על רקע הרגל (סיגנון חיים). הטיפול יהיה בהתאם.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסכה לעור שמןחגית24/10/2008
מיכל שלום רב האם תוכלי להמליץ לי על מסיכה לעור שמן . אני גם סובלת מאקנה. חוצמזה רציתי להגיד לך שאני מאד נהנית מהתשובות בפורום תודה רינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסכה לעור שמן ואקנתי
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/10/2008רינת שלום רב
מסכת ניקוי ושיקום העור
1 כף קמח שיבולת שועל עדינה
1 כף יוגורט אורגני חלק ולבן
1 כפית דבש
לערבב את היוגורט עם שיבולת השועל. לחמם מעט את הדבש בסיר קטן . ליצוק לתוך התערובת הנ"ל ולערבב היטב. למרוח באופן מיידי את התערובת על הפנים (כמובן כאשר את במצב של שכיבה) ולשהות עימה במשך 10-15 דקות. לאחר מכן לנקות את הפנים עם מים חמימים או פושרים ולמרוח טונר לאחר מכן וקרם לחות.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית בטיפולים טבעיים
michal@ ginko-natural.com* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיכל, תודה. ניסיתי וזה נהדר
חגית24/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שמן מומלץ לטיגון ובישולאיל24/10/2008
שמן בישול ושמן טיגון , מה עדיף ? מצד אחד, אני שומע טענה שאין כמו שמן זית לבישול כמעט לכל מטרה. מצד שני שמעתי אנשים שאומרים שיש מחקרים שמעידים ששמן זית עדיף לטבל סלטים אבל בבישול או טיגון משתחררים חומרים לא טובים (מסרטנים). אינני יודע מה נכון ואם בכלל יש טענות בדוקות ומוכחות בנושא או שמא כל אחד ושיטת התזונה שלו. לגבי שמן קנולה - שמעתי שבתהליך ההכנה יש איזשהו קטע כימי אשר משאיר שרידים של אותו חומר כימי בשמן דבר אשר עלול לפגוע בבריאותנו. אשמח לשמוע את דעתכם !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיגון בשמן
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/10/2008דני שלום רב
אני חייבת לומר כי אין הסכמה בין אנשי המקצוע לגבי סוג השמן שאיתו הכי טוב לטגן. לא מומלץ לטגן עם שמן זית, בזמן הבישול שמן הזית מתחיל להעלות עשן ואז הוא נשרף (סביב ה-180 מעלות) ומאבד מאיכותו כי מאותו הרגע חל תהליך מואץ של יצירת חומרים מתחמצנים בתוך השמן (=רדיקלים חופשיים), לכן אפשר להקפיץ עימו קלות על אש נמוכה . אם חייבים לחמם את השמן יש לעשות זאת במהירות ולא למשך זמן ארוך. הוספה כמות קטנה של מים לשמן תימנע טמפ' גבוהה מידי. כלומר טיגון וחימום מזיקים, גם אם יהיה זה טיגון בשמן מכבישה קרה כמו שמן זית, ובכלל אם נאכל שמן שטוגן או חומם יחד עם חלבון, הרי שחלק מהחלבון יתקשה להתעכל בקיבה וישהה שם זמן רב מידי עד שיירקב, בהמשך יהיו תופעות אי נוחות במערכת העיכול. לכן בבישול או טיגון לזמן ארוך כדאי להעדיף דוקא את השומן הרווי, אומנם הוא לא בריא!! אך אינו מתחמצן!!. דוגמאות לכך הם שמן קוקוס, חמאה, שמן זרעי דקלים או שמן דקלים. לגבי שמן קנולה- הוא אומנם עשיר בחומצות אומגה 3 אך החומצה הזו מתחמצנת בטיגון. אני חייבת לציין כי יש אנשי מקצוע אשר יטענו כי שמן זית הוא הטוב ביותר לטיגון מאחר ומכיל חומצה אולאית המתחמצנת לאט יותר מחומצות אחרות. כמו שהבנת דעתי שונה...
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות בעקבות דיאטת אורזענת23/10/2008
הי מזה כמעט שבוע אני בדיאטת ניקוי הכוללת אורז מלא, פירות וירקות (בהנחיית מרפא סיני). בימים האחרונים עיקר האורז בתפריט היה מפריכיות אורז מלא וחלב אורז. הייתכן ואלו גרמו לי לעצירות כה בעייתית? האם מומלץ יותר לעבור לפסטה מאורז מלא? בתודה מראש ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות בעקבות דיאטת אורז
24/10/2008ענת שלום רב,
ראשית, אני ממליץ לפנות למטפל שהמליץ לך על התזונה ולבדוק איתו האם את בכלל עומדת בתנאי התזונה.
מנסיוני, כאשר מדובר על דיאטת ניקוי באמצעות אורז מלא וירקות, הכוונה היא לאורז מלא אמיתי וחם עם ירקות מאודים או מבושלים חמים וכמובן שתייה מרובה של מים.
פריכיות אורז אינם תחליף נכון ועד אוסיף כי אינני חושב שכדאי בכלל לאכול את הפריכיות הללו.
כפי הנראה זו הסיבה לעצירות. האם את שותה מספיק מים? גם לזה השפעה מרובה על מערכת העיכול שלך.
תרגישי טוב ובהצלחה!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלנדולה BITTERKLEE SPIREA ועוד..מניקה21/10/2008שלום הייתי אצל נאותורופת בגלל עצירות שיש לי . אני גם מניקה תינוק. הוא רשם לי taraxacum 50 gr spirea 50 gr bitterklee 50 gr polygonium 50 gr hamamelis 50 gr red clover 50 gr calandeula 50 gr שאלתי היא: באתר של איה הוד ראיתי שצמח SPIREA אינו מתאים לנשים מניקות וגם לא קלנדולה אז כיצד זה שהוא נתן לי לשתות תה זה3 פעמים ביום במשך חודש????? מדוע זה לא מתאים למניקות?? ואגב מה זה הצמח BITTERKLEE האם הוא מתאים למניקות תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרצמחי מרפא בהריון
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D21/10/2008שבוע טוב
אין שום בעיה עם קלנדולה וכן עם SPIREA בתקופת ההנקה. אם כי לא ברור לי מדוע ניתן לך הSPIREA. כי זהו צמח אשר ניתן יותר למצבי שלשול, בכל מקרה לי אין את כל התמונה של מצבך. לגבי הצמח BITTERKLEE אשר נקרא מניאנטס, הוא צמח אשר בין השאר ניתן להמרצת מרה וכהתוויה משנית לעצירות. אין לי מידע האם הצמח הזה עלול להיות בעייתי בהנקה, זהו צמח אשר אני לא משתמשת בו.
בכל מקרה שיהיה במזל טוב
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפרק ירךא.צ.18/10/2008שלום, עקב אבדן סחוס במפרק הירך אני סובלת מכאבים. מטפלת כרגע בדיקור סיני, מסאז' ופיסיותרפיה. מבקשת המלצות למשחה מתאימה לחיזוק השרירים. כמו כן המלצה לתזונה מתאימה נגד כאבים ולחיזוק השרירים. ברקע יש רגישות מסוימת לגאוט. תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרממליצה לך לגשת לטיפול נטורופתי
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/10/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומוציסטאיןנירית פרידלנד14/10/2008יעל שלום, שמי נירית ואני מאוד בעניין תזונה ונטורופתיה בכלל. לאחרונה נחשפתי למושג הומוציסטאין. רציתי לשאול אותך מה הבדיקה הזו והאם לדעתך היא חשובה. (קראתי את מה שהרופא שלך לא יודע על תזונה רפואית יכול להרוג אותך). כמו כן על מה את מבססת את דעתך. תודה, וחג שמח, נירית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהומוציסטאין
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/10/2008נירית שלום רב
בדיקת הומוציסטאין גבוהה בדם עלולה להצביע על ליקוי במע' הקרישה ונטייה לקרישיות יתר, הדבר עלול לגרום לאירועים לבביים או מוחיים מתי שהוא.
מעבר לזאת, כאשר יש מחסור בחומצה פולית , ויטמין B6, או ויטמין B12 התוצאה תהייה עלייה ברמות ההומוציסטאין. הספקה של ויטמיני B (קומפלקס) וכן חומצה פולית יעילה בהורדת רמות הומציסטאין ובעקבות כך את הסיכון למחלות לב. גם אוסטאופורזיס קשור עם רמות גבוהות של הומוציסטאין בדם.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת של הומוציסטאין.
נירית פרידלנד19/10/2008שלום רב ותודה על תשובתך. האם את ממליצה לכל אדם לבדוק את רמת ההומוציסאטין שלו בדם? כי בטח ידוע לך שרופאים אינם מציעים בדיקה זו ואף אינם חושבים שהיא מעידה על בעיה בהכרח. מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הומאוציסטאין
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D20/10/2008נירית שבת שלום
מדוע שכל אחד יבדוק את רמת ההומוציסטאין שלו? למיטב ידיעתי הבדיקה כרוכה בעלות לא קטנה מצידו של המטופל ואין בכך כל צורך. הבדיקה מומלצת למשל אצל ילדים שיש להם בעיות קרישה או בסיכון לפתח בעיית קרישה או אצל נשים עם סיכון לפתח אוסטאופורזיס או אנשים בסיכון לפתח מחלות לב, בעיות קרישה וכו'.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי חיטהגילה14/10/2008שלום, רציתי לדעת מה דעתכם על אכילת חיטה. האם היא נחשבת דגן בריא וטוב או שיש להעדיף על פניה דגנים אחרים? ומה ערכם של דברים העשויים מחיטה כמו בורגול, קוסקוס ופסטה, האם זה כמו לאכול לחם לבן או שזה טוב יותר ובמה? תודה גילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמוצרי חיטה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/10/2008גילה שלום רב
לחיטה יש את היתרונות שלה אך אחת הבעיות איתה כי יש אנשים אלרגנים אליה כמו אל עוד מוצרים שכיחים כגון חלב, ביצים בוטנים ועוד. יש הבדלים בין הדגנים מבחינה תזונתית ולכן רצוי לגוון את צריכת הדגנים ולא להתמקד רק בסוג אחד. חשוב להתמקד בדגנים מלאים ויש לזכור כי בדגנים מצויה חומצה פיטית אשר סופחת אליה מינרלים וויטמינים וכך נמנעת ספיגתם. את החומצה הזו אפשר להרוס על ידי השרייה של הדגנים, בהנבטה ובישול בחום גבוה.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי לאכול פירות?גילה14/10/2008שלום, שמעתי שזה לא טוב לאכול פירות אחרי ארוחה. האם זה נכון, מדובר על פירות מסויימים או כולם? מה ההסבר לזה? תודה גילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראכילת פירות
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/10/2008גילה שלום רב
אכן לא מומלץ לאכול פרי בסוף הארוחה, פירות יכולים להחשב כארוחה בפני עצמה, אפשר דווקא להתחיל בהם ארוחה כחצי שעה לפני התחלתה והטוב ביותר על קיבה ריקה. אם נוכל אותם עם הארוחה הם אינם בתעכלים בצורה מיטבית והתוצאה תהיה התססה במע' העיכול, גאזים וכאבי בטן. פרי מאד מומלץ לאכול כחצי שעה לפני פעילות גופנית לצורך קבלת אנרגיה. חשוב לאכול פירות בשלל צבעים על מנת לקבל את הערכים התזונתיים מכל צבע.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנבט חיטה לצליאק.שוש12/10/2008האם עיסוי לחולת צליאק בשמן עיסוי המכיל נבט חיטה הוא בעייתי? האם שמן נבט חיטה מכיל גלוטן? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמן נבט חיטה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/10/2008שוש שלום רב
שמן נבט חיטה בשימוש פנימי הוא בעייתי לחולי צליאק מאחר ומכיל גלוטן. בשימוש חיצוני ובעיסוי אין איתו בעיה מאחר ולא נספג למחזור הדם אם אין בתוכו שמנים אתרים.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרכיב EPA - דיכאון וחרדהחן12/10/2008שלום.האם תוספת של חומצת שומן אומגה 3 בריכוז EPA גבוה של 1 גרם מעלה את ריכוז הסרוטונין במוח בדומה לתרופות ממשפחת הפרוזאק ובכך מקל משמעותית על דיכאון והתקפי חרדה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3 ?
alexander19/10/2008שלום לך. לא מעט פעמים,ובמסגרת תשובה לשאלות,מיכל בצדק ממליצה לשואלים לגשת ליעוץ מיקצועי. חרדות ודיכאון,ומבחר גדול של בעיות ריגשייות/מנטאלייות,אינן משחק ילדים וראוי לטפל בהם בסט-אפ מקצועי!!!. זו לא בעיה של חומצת שומן כזו או אחרת. אנה,פני אל מיכל שתמליץ לך למי לפנות(אולי אליה?). רק טוב אלכסנדר דגן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהEPA וטיפול בדיכאון/ חרדה
21/10/2008חן שלום רב,
אני מסכים עם אלכסנדר. מדובר באמת בהחלטה מקצועית ונדרש אבחון מעמיק על מנת להחליט מה תהיה האלטרנטיבה לתרופה זו או אחרת. לפעמים אמליץ על שילוב תוספי תזונה וטיפול תרופתי.
EPA הנו המרכיה העיקרי בחומצות שומן חיוניות ולו השפעות רבות וחשובות לבריאות האדם. חשוב לא להצהיר הצהרה כמו זו (תוסף כתחליף לתרופה ממשפ' הפרוזק). לאומגה 3 השפעה מיטיבה על כלל המערכת וכך בין היתר גם על מערכת העצבים, כלי הדם, הלב ועוד. מתוך כך תהיה לאומגה 3 השפעה מיטיבה גם על מצב הרוח.
חשוב לציין כי ישנן תרופות נוגדות דיכאון בהן אסור ליטול אומגה 3 במקביל. על כן אני ממליץ להגיע לאבחון אישי.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזעת יתררוני11/10/2008האם יש בנטורופתיה דרכים לטיפול בהזעת יתר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהזעת יתר בראי הנטורופתיה
12/10/2008רוני שלום רב,
בהחלט! ראוי לציין כי מדובר בתהליך ארוך בד"כ, אך למתמידים ברוב הפעמים ישנה הטבה משמעותית. כל מקרה לגופו.
הטיפול הטבעי תומך בגרסה כי ישנן מערכות פנימיות אשר יצאו מאיזון ואינן מצליחות לווסת את מנגנון ההזעה של הגוף. צמחי מרפא שונים, תזונה מותאמת וטיפול קפדני יסייעו להחזיר את מערכות אלו לאיזון.
חשוב כבר לומר כי מזונות מסויימים מייזעים מטבעם, על כן חשוב להמנע מהם ככל שניתן, כגון: חריף (רטבים, פלפל חריף/שחור/לבן/אדום, סחוג, קארי...), מוצרי חלב לחלק מהאנשים מגביר הזעה, אוכל בטמפ' חמה מידי, תה שחור (רגיל).
מומלץ להגיע לאבחון מסודר על מנת למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורך.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3איל11/10/2008באילו מזונות יש אומגה 3 (כוונתי בכמות גדולה) ? איזו כמות נדרשת מאתנו לצרוך על מנת לצרוך את הכמות היומית המומלצת של אומגה 3 ? לגבי דגים, הבנתי שרב הדגים, גם אלו המכונים דגי ים צפוני, מקורם בבריכות. האם יש בהם עדין אומגה 3 על אף שמגודלים בבריכות ? אני מעונין לצרוך את הכמות היומית המומלצת של אומגה 3 אך לא מכמוסות, מעונין לקבל את זה ממזון (בצורה הטבעית ביותר) - האם אפשר ? אשמח להמלצותך. תודה ושבוע טוב !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/10/2008אבי שנה טובה
כדי להשיג רמה נאותה של חומצות שומן במזון יש לצרוך 2 מנות של דגים מים צפוני כל שבוע. נכון להיום הרבה מגדלי דגים בבריכות מעשירים את הדגים באומגה 3. אם רוצים ליטול בצורת קפסולות שמן דגים יש לקחת בהמלצת מטפל.
אומגה 3 קיימת במזונות נוספים כגון זרעי פשתן, פולי סויה, קנולה , נבט חיטה ואגוזי מלך.
מינון מנת אחזקה ליום בתוספי תזונה עדיין שנוי במחלוקת אך מרבית המחקרים תומכים במינון של 1גרם EPA ו- DHA ביחד . אך שוב את המינון המדוייק מומלץ לקבל באמצעות נטורופת/ית.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
054-6499302* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזרוז מחזורתום11/10/2008שלום, מאחר לי המחזור כבר בכמה ימים, בהנחה שאני לא בהיריון, יש משו שאני יכולה לקחת ( טבעי ) שיזרז לי את הפעולה?? בד"כ גדלים לי פצעים לפני המחזור וגם הפעם יש לי, כך שאני מקווה שאני לא. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרזרוז המחזור
12/10/2008תום שלום רב,
בת כמה את? האם את מעוניינת להכנס להריון?
ישנם מוצרים וצמחי מרפא אשר יכולים לעזור לווסת את המחזור. במידה ואת בהריון תצטרכי לקחת מוצרים אחרים.
בהנחה שאת לא בהריון והווסת מאחרת, אמליץ על שימוש קבוע בתוסף תזונה- DONG QUAI. זהו צמח בטוח לשימוש המצוי בקפסולות בבתי הטבע. מומלץ לקחת 2 ביום עד קבלת הווסת. לאחר מכן לקחת 1 ביום בופן קבוע למעט ימי הווסת.
בנוסף, ממליץ כעת לשתות חליטת תה של צמח שן הארי וקמומיל אשר ירגיעו ויווסתו את הכבד ומערכת העיכול, להם קשר והשפעה על המחזור שלך.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש ממושך בגאבאירון10/10/2008האם שימוש ממושך בחומצה האמינית GABA עלול לגרום לכך שהגוף יתרגל לקבל גאבא מבחוץ ויתעצל לייצר בעצמו?מדובר על שימוש כשנתיים לצורך הרגעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרGABA
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/10/2008ירון שלום רב
תוסף GABA לא נוטלים לתקופה אינסופית, בדרך כלל 3 חודשים תחת מעקב של נטורופת/ית.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
