פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אומגה 3
    יעל
    10/10/2008

    שלום הייתי רוצה להתחיל לצרוך אומגה 3 בתוסף משום שלצערי לא יוצא לי לצרוך הרבה דגים, אך יש לי קושי בלבלוע כמוסות. האם יש כמוסות אומגה 3 ללעיסה למבוגרים?שמעתי שיש כמוסות ללעיסה לילדים בטעמים שונים. מה החומר שממנו בנויות הכמוסות?האם הוספת הטעמים פוגמת בספיגת השמן או ביעילותו?האם יש הבדל מבחינת הרכב השמן בין כמוסות לילדים לכמוסות למבוגרים?ימה ההבדל בין אומגה 3 מסוג DHA ל EPA ומה היחס האופטימלי ביניהם? ידוע לי שניתן לצרוך אומגה 3 בסירופ שמן דגים אך הייתי מעדיפה לצרוך בצורת כמוסות ולא מבקבוקון שהשמן בו מתחמצן לאחר תקופה מסוימת. אשמח לקבל המלצה על תוסף מתאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3

    12/10/2008

    יעל שלום,
    כיום ישנם מוצרים רבים שיכולים להתאים לך. אומגה 3 בנוזל יכול להיות יעיל מאוד. ניתן כיום לקנות מוצרי שמן דגים בטעמים של לימון או הדרים. אומגה 3 לילדים ללעיסה בטעמי פירות גם יכול להיות יעיל. החשוב הוא כמות EPA,DHA וניתן על ידי צריכת 2 כמוסות ללעיסה לקבל את המינון המומלץ היומי. הכמוסות בד"כ עשיות חומר אינרטי (לא נספג במערכת העיכול) ולכן אין חשש לצרוך אותו. חלק מהכמוסות עשויות ג'לטין או שמן צמחי.
    הוספת הטעמים אינה פוגעת באיכות החומר הפעיל.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 מהטבע ולא מהים

    יובל קופרמן
    20/11/2008

    היי
    כיום ניתן לקבל גם אומגה 3 לא רק מדגי ים אלא גם מצמחים וחלק מהמחקרים מעידים כי הצמחי אפילו יותר טוב וכו
    אשמח להרחיב על כך, אני לא מטפל אך אני צרכן
    יובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למען ההגינות

    alexander
    23/11/2008

    יובל שלום
    העיניין כאן הוא לא הפורמט בה ניצרך השמן,אלה המיסגרת.
    אני חושב שיותר עיניני לפנות למנהלי הפורום ולקבל המלצה על מטפלים,
    או לקבוע איתם אישית.
    צריכה של תוספים פרטניים,,בשונה מהמקובל,היא לא דבר מיטבי(בלשון המעטה).
    הדברים רצוי ומומלץ! שיעשו במסגרת של יעוץ ותוכנית מיקצועית.
    תוספת,,,,,,,, ישנם הרבה מצבים בהם צריכה של אומגה 3 מאוד לא מומלצת, ok.
    רק נחת
    אלכסנדר דגן N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינטראקציה
    אלי
    06/10/2008

    שלום רב רציתי חוות דעת נוספת קבעתי פגישה עם נטורופטית לקבלת טיפול ורציתי לדעת האם מותר או האם אמורה להיות בעייה לשלב בפורמולה אחת את המצח אשווגנדה ובקופה ושיבולת שועל עם עוד כה צמחים בתוך פורמולה שהמטרה לתת מענה וסיוע במצב דחק חריף ובעיות של מעיים כיב עיכולי וספיגה קשב ריכוז זיכרון תשישות וכו..... כאשר לוקחים במקביל תרופה נוגדת דיכאון וחרדה שנקראת ציפרמיל/רסיטל ובמקביל צמח המאקה לחיזוק האון ותמיכה וחיזוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינטראקציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינטראקציה בין צמחים ותרופות

    06/10/2008

    אלי שלום רב,
    מדובר במספר צמחי מרפא עם התוויות שונות. האם הנטורופתית קבעה פורמולות אלו? אם כן, אני רוצה להאמין כי היא חישבה את מצבך וקבעה את הצמחים על פי האבחון שערכה. במידה ומדובר בצמחים שונים שקראת עליהם, מומלץ יהיה לחכות לייעוץ הנטורופתי ולראות מה היא חושבת. לאדם אחד יכולים להתאים הצמחים ולאחר לא להועיל או אף להזיק.
    בד"כ צמחים אלו לא אמורים להפריע לשימוש בציפרמיל או דומיו.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    אלי
    23/11/2008

    לפניי תקופה מסויימת שאלתי אותך לגביי הפורמולה הזאת אבל יש שאלה שמטרידה אותי ואשמח לתשובה בכל המחקרים בהודו ובשאר המקומות למרות כל ההשפעות שמייחסים לצמחים אלו לזיכרון חרדה חולשת עצבים דיכאון יכולות למידה ואפילו אי שפיות אף אחד מהצמחים במבדקים קלינים לאורך זמן לא השיג תוצאות משמעותיות האם תוכל להסביר לי כי אלו כיום נחשבים צמחים פופלארים מאוד גם בחול וגם בארץ במיוחד הגוטו קולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעת צמחי מרפא על זיכרון ומערכת הע

    23/11/2008

    אלי שלום רב,
    למיטב ידיעתי לא נערכו מחקרים מספיק מקיפים בתחום צמחי מרפאה אלו.
    הנסיון הקליני של נטורופתים רבים ומטפלים ברפואה סינית, וכן גם הרבליסטים רבים ברחבי העולם מעיד על יכולת צמחים/ תוספים אלו לסייע במצבים שהזכרת.
    על מנת לקבוע מהם הצמחים והקומפוזיציה המתאימה לך יש לערוך אבחון מקיף.
    אני מבין את שאלותיך, אתה מראה בקיעות רבה, אך לדעבוני הצד המחקרי של צמחי מרפא אינו מספיק מפותח. אנו נאלצים (ולפעמים אף מעדיפים זאת) להסתמך על נסיון קודמנו במשך אלפי שנים של ניסוי ותהיה
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראה תשובה

    אלי
    23/11/2008

    תודה רבה על התשובה העיניינית וכנראה שזה ניסיון שקובע למרות הסתירות שקימות במדקים כנראה לכל מערכת אנושית אינדיווידואלית מתאים צמח מסויים שלא מתאים לאחר כמו תרופות לכל דבר ובנוסף כנראה הצמחים להיו חלק מפוקמולה או במינון הנכון לאותו מקרה ואותו אדם כי אני מתחיל להרגיש שיפור בעיקבות צמחים אלו ושוב תודה על זה שאתה עונה לשאלות שלי יישר כוח וכל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 ואקנה.
    .
    04/10/2008

    שלום, אני סובל מהפרעת קשב וריכוז,בעקבות זה המליצו לי לקחת אומגה 3. קניתי את האומגה 3 והקוסמטיקאית שמטפלת בי באקנה אמרה לי להפסיק כי אני הופך את העור ליותר שומני ממה שהוא וכך האקנה יהיה חמור יותר.ויש כאלה אמרו שזה מאוד עוזר לעור במצבבים של אקנה. מחכה לתשובה,תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3 ואקנה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 ואקנה

    06/10/2008

    שלום רב,
    באם מדובר בתוסף אומגה 3 איכותי, אין הוא יכול לגרום לעורך לפצעים (אלא אם אתה אלרגי לדגים וגם אז זה לא בטוח).
    לאומגה 3 תכונות תרפיותיות יוצאות מן הכלל. בין היתר לחומר יעיל זה השפעה אנטי דלקתית. אקנה היא סוג של דלקת, לכן דווקא השימוש באומגה 3 יכול להועיל. עורך לא הופך לשמנוני יותר בשל תוסף התזונה אלא בשל מזון שאתה אוכל שמזיק לך (פיצה, בורגר, קולה...)
    לבריאות!
    ד"ר גוניקND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנות
    אוריין
    04/10/2008

    שלום, אני סובלת ממגרנות לפחות שנתיים, אני חושבת שזה נובע מהגלולות נגד הריון, לקחתי יסמין עד לפני שבוע והחלפתי את הגלולות למדבקה זאת על ידי התייעצות עם רופאת הנשים. ביום הראשון של המחזור שמתי אותה לאחר כמה ימים ספורים הורדתי מפני שהרגשתי לא טוב באיזור ההדבקה וניסיתי מקום אחר וגם הרגשתי מאוד רע הורדתי לגמרי וכרגע אני לא מוגנת. המגרנות מגיעות לפעמים לפני מחזור או בזמן מחזור (זה השכיח) והם חזקות מאוד, כך שאינני מסוגלת לתפקד. תמיד זה הרגשה של חצי פנים משותקות וכל איזור הפנים נפוח והרגשה נוראית של םיל שיושב עליה. הכאב לא עובר ונמשך לאורך כל היום, ולפעמים ממשיך ליום למחרת, אפילו אם לקחתי כדור(נורופן או אופטלגין) דבר שאני לא אוהבת לעשות. גם השבוע שלא לקחתי שוב אמצעי מניעה היה מגרנה קשה. מה אפשר לעשות בנידון? האם חליטות יעזרו? אני כבר לא יודעת מה לעשות ובינתיים לא מצאתי פיתרון לאמצעי המניעה הטובים לי. אשמח מאוד לעזרה. יום נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגרנות

    06/10/2008

    אוריין שלום רב,
    מגרנות הן תופעה מוכרת ושכיחה. אני מוצא כי כיום סובלים ממצב זה יותר אנשים. לדעתי ישנו קשר לאורח חיינו המודרניים. סטרס, טלפונים ניידים, מעט שעות שינה, מזון מעובד ומעט מידי שתיית מים. אבקש ממך לפעול במספר דרכים בשלב הראשון. לאחר כחודש את אמורה לחוש הקלה. אם נראה כי אין הקלה אמליץ על טיפול אחר. אז כך:
    1. לכי לישון עד השעה עשר בערב (גם אם תפסידי תוכנית ריאליטי אחת)...
    2. לשתות רק מים! לעלות בהדרגה מליטר וחצי ביום לשלושה ליטר ביום
    3. דברי בטלפון הנייד כמה שפחות ו/או עם דיבורית
    4. המנעי מקפה ומוצרים המכילים קפאין (שוקולד/ שוקו/ תה שחור וממתקים)
    5. 5 דקות בוקר ו- 5 דק' ערב תרגילי נשימה עמוקה ואיטית
    * כדאי לנסות! לגבי הגלולות- תני לעצמך הפסקה של 3 חודשים מהגלולות ואח"כ תבקשי גלולות עדינות יותר.
    לבריאות
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה בסכרתעם שימוש באנסולין לנטוס
    אבי
    03/10/2008

    אני לא יודעת אם זה המקום הנכון לשאלתי אבל אנסה : אני חולת סכרת כבר שניפם מטופלת באינסולין מסוג לנטוס אם זה רלוונטי אני מזריקה פעם ביום ובדכ זה מספיק ואני מאוזנת מעניין אותי אם יש מאכלים או צמחים כלשהם(מעבר לדיאטה שלי כמובן) היכוליםם לעזור לי באיזון הסוכר ובכך לצמצם את מנת האינסולין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול משולב בסוכרת תלויית אינסולין

    04/10/2008

    רונה שלום רב,
    בהחלט ניתן לשלב טיפול טבעי עם הטיפול הקונבנציונאלי (וכך כמעט לגבי כל מצב כרוני).
    אחד הדברים הידועים הם שהגוף מפתח התנגדות או עמידות לחומר המוזרק עם השנים ואז נדרש לעלות את המינון המוזרק. הטיפול באמצעות צמחי מרפא או הומיאופתיה יכול לעזור עד מאוד בשימור המצב הקיים ואולי אפילו לסייע להוריד מינון האינסולין.
    איכות חיים מורכבת בין היתר מלהרגיש טוב! באמצעות אורח חיים בריא ומאוזן ניתן להמשיך להרגיש טוב למשך שנים, גם אם סוכרת TYPE 1. אני שמח לומר כי רבים ממטופליי אשר סבלו ממצב דומה לשלך מדווחים על שיפור עצום באיכות חייהם מאז תחילת הטיפול בתזונה טבעית, צמחי מרפא ותוספי תזונה אשר הותאמו באופן אישי לכל אחד מהם.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטורופתיה ורפואה סינית
    טלי
    03/10/2008

    שלום לכם רציתי לדעת אם יש שילוב של לימודי נטורופתיה ורפואה סינית מאחר ששני המקצועות מעניינים אותי, וגם על מנת להרחיב את אפשרויות הטיפול בעתיד. יש לציין שנרשמתי לקמפוס ברושים ללימודי נטורופתיה,האם ידוע לכם על מסלול כזה? תודה ושיהיה סוף שבוע מצויין. עינב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטורופתיה ורפואה סינית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטורופתיה ורפואה סינית

    04/10/2008

    עינב שלום רב,
    כיום אין הגדרה למסלול משולב אך בהחלט ניתן ללמוד את 2 המקצועות יחד (על אף שהדבר ידרוש פינוי רוב לוח הזמנים ללימודים ועומס רב בחומר הנלמד. ניתן לשלב את השניים ולהרחיב את שנות הלימוד מ-4 שנים ל-5 או 6 וכך להקל במידת מה.
    שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער
    חגית
    24/09/2008

    שלום לך מיכל וברכות על הפורום המעניין. שמי רועי ואני בן 30. מזה כשנה אני סובל מנשירת שיער הולכת וגוברת. האם את יכולה להמליץ על תוסף תזונה / תזונה למניעה של המשך הנשירה? תודה מראש והמון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    24/09/2008

    רועי ערב טוב
    אני ממליצה לך לגשת לאיבחון מסודר ואם אין בעייה שהיא על רקע גנטי או הורמונלי מציע לך לגשת לטיפול נטורופתי על מנת לאזן חוסרים באמצעות תזונה נכונה ותוספי מזון, גם תערובת ארומטית לעיסוי הראש המכילה שמנים אתרים יכולה לעזור. וכל זמן שקיימים זקיקי שיער המצב הפיך וניתן להצמיח אותו.
    נשירת שיער יכולה להיגרם מסיבות שונות וצריך להבין ממה נגרם אצלך, האם עשית דיאטה דרסטית לאחרונה?, האם קיים מצב של תזונה לקוייה? . סיבות נוספות תת פעילות של בלוטת התריס, שימוש בתרופות נוגדות דיכאון, מחלות עור שונות (אפילו קיום סבוריאה יכול להחמיר את התופעה), מחסור בביוטין גם יכול לגרום (את הבדיקה אין מבצעים באופן שגרתי בקופה).
    אם קיימת בעייה של חוסר אספקת דם לראש וחסר במרכיבים חיוניים הרי שגם איכות השיער לא תהיה טובה.
    בדיקות רלוונטיות לנשירת שיער:ברזל, פריטין, B12 , תפקודי בלוטת המגן, אבץ, ביוטין,חומצה פולית ועוד.
    בקיצור, יש מה לעשות אך כדאי לעשות זאת בצורה מסודרת ואבחון מסודר.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצרי חלב
    יוני
    24/09/2008

    שלום רב, אני בן 22 משקל 70 ק"ג 175 ס"מ. ובחודש האחרון אני נמנע מלאכול מוצרי חלב כיוון שאולי הדבר גורם אצלי ליחה כבדה. (אני בודק תקופה נסיון). רציתי לשאול אילו מזונות רצוי לאכול כאחד שאינו אוכל חלב ומוצריו וגם לא חלב סויה? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוצרי חלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליפים למוצרי חלב

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    24/09/2008

    יוני ערב טוב
    כתחליף ניתן להשתמש בחלב שקדים, שומשום או חלב שיבולת שועל ואפילו חלב אורז. טופו מגיע היום בצורות של גבינה או שמנת. גם באצות יש כמות יחסית גדולה של סידן. כתחליף לקוטג' אתה יכול לנסות למעוך טופו. מזונות נוספים המכילים סידן: ירקות עלים-ירוקים כמו ברוקולי, תרד וסוגים שונים של כרוב. וכתחליף לשמנת מתוקה ניתן להשתמש בחלב קוקוס.
    לבריאות
    ושנה טובה
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D, נטורופתית ואחות מוסמכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור
    י
    21/09/2008

    כל חודש אני מקבלת מחזור באופן סדיר. החודש המחזור מאחר בכמה ימים. אני לא בלחץ כלשהו אך יש לי כבר כמה ימים תופעות מחזור - כאבי בטן, פצעים בפנים והייתי רוצה לדעת אם ישנה דרך לזרז את קבלת המחזור כיוון שאני נוסעת בעוד כשבוע לנופש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זירוז מחזור

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    22/09/2008

    בוקר טוב
    הייתי נותנת לטבע לעשות את שלו, מאחר והמחזור שלך בדרך כלל סדיר הרי שעיכוב מספר ימים הוא בגדר הסביר (בהנחה שלא נכנסת להריון...). לא הייתי מתערבת כאן עם צמחי מרפא, שוב כי בדרך כלל המחזור שלך סדיר. מעבר לכך נטילת צמחי מרפא רצוי שתתבצע בקליניקה הנטורופתית לאחר תישאול ואבחון ולא דרך הפורום.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספי מזון
    שלומית
    18/09/2008

    בתי קיבלה המלצה לקחת Bקופלקס היא גם לוקחת B12 עקב חוסר, היא סובלת מחידק ההלקובקטור האם כדאי לקחת גם מולטיויטמין או שזה יותר מדי, היא קיבלה אנטיביוטיקה לחידק וסיימה לקחת ומרגישה יותר טוב. שאלה נוספת בקשר אלי אני סובלת מאפילפסיה מלחץ דם גבוה ומכולסטרול ומסכרת גבולית, אני לוקחת כרום פיקולנט Bקומפלקס B3 ניאצין האם כדאי לקחת מולטיויטמין או שזה גם יותר מדי והאם יכול להיות שוימיני B גורמים לכאב ראש. תודה לכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי מזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה

    שלומית
    18/09/2008

    אני סובלת גם מנדודי שינה, והייתי רוצה גם המלצה כיצד לקחת את התוספים בערב או בבוקר אני גם לוקחת תרופות בבוקר ובערב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    20/09/2008

    שולמית שלום רב
    הבעיות שלך ושל ביתך אותן העלית הן מורכבות ודורשות אבחון מעמיק ופגישה על נטורופת/ית, לא נראה לי שניתן להתייחס אליהם באופן רציני בפורום הזה. כך למשל נוכחות חיידק ההליקובקטר יכולה להעיד על מע' חיסונית חלשה ולכן כדאי לטפל בסיבת הבעיה. הטיפול האנטיביוטי יעיל אך הרבה פעמים לאחר סיום הפרוטוקול בו החיידק חוזר לאחר מספר שבועות. אינני יודעת בהמלצת מי ביתך נוטלת ויטמיני B ולמה. בכל מקרה שווה בדיקה יותר יסודית ובטח לא דרך פורום זה.
    לבריאות ושבוע טוב
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינון בהריון
    גלית
    18/09/2008

    אני עם אף נוטף, גרון כואב ולא רוצה לקחת תרופות, האם יש לכם הצעות לשיפור מצבי? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינון בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינון בהריון

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    19/09/2008

    גלית שבת שלום
    ראשית מזל טוב. לכאבי גרון יש המון דברים, כמו למשל אינהלציית אדים ושום. לקלף 2 שיני שום, לרסק, להוסיף לקערת מים רותחים, להישען מעל הקערה, לכסות את הראש עם מגבת ולנשום את אדי השום. לאינהלציה זו אפשר כמובן להוסיף בצל כי הוא פותח את דרכי הנשימה ויכול להקל על הנזלת. רק להיזהר ע"מ שלא לקבל כוויה.
    לנזלת את יכולה לשטוף את הנחיריים במי מלח בעזרת כלי מיוחד או בעזרת ספריי אם יש לך. תרגישי טוב
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפואה סינית רפואה נטורופטית
    יעל
    15/09/2008

    רציתי לדעת האם צמחים של הרפואה הסינית יותר יעילים מצמחים של הרפואה הנטורופטית מערבית האם הפורמולות הסיניות יותר חזקות יותר מוצלחות ואם אני מעוניין בטיפול ברפואה סינית למחלות כרוניות ללא דיקור אלא רק בצמחים האם יש לו יתרון על הנטורופתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמחים- נטורופתיה לעומת רפואה סינית

    15/09/2008

    יעל שלום רב,
    יופי של שאלה. התשובה היא כי לכל אחת מהשיטות יכולות ריפוי מצויינות. בהחלט ניתן לקבל טיפול בצמחי מרפא בלבד (ללא דיקור סיני). ההצלחה תלויה במיקצועיות המטפל לבחור נכונה את הצמחים המתאימים לך ביותר ולהתאים את הצמחים זה לזה ובמקביל חשובה ההתמדה של המטופל.
    צמחים סיניים ומערביים כאחד, בעלי יכולות ריפוי חזקות ביותר. מתן צמחים בצורה בלתי מקצועית יכול גם לגרום לנזק.
    ישנם הטוענים כי למטופלים מסויימים יתאימו יותר צמחים מערביים ולאחרים צמחים סיניים. אני חושב כי תחילת תשובתי היא הנכונה- תלוי ביכולת האבחון של המטפל. לכי עם תחושת הבטן שלך. מחלות כרוניות מטופלות מצויין באמצעות צמחי מרפא. תשובתך תמצא גם בצמחים סיניים וגם בצמחים מערביים.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    יעל
    15/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת דגים
    יואב
    15/09/2008

    אינני צמחוני אבל עקב מחלתי אני משתדל לאכול אוכל אורגני (במידת האפשר) וכך גם בשר (פעמים בשבוע בדר"כ). הנטורופתית שלי הליצה על דגים ובעיקר דגי ים צפוני (כנראה עקב האומגה 3 שלהם). עד כה אכלתי בעיקר סלמון אולם כשבדקתי (ממידע ברשת ותשאול אנשים) גיליתי שגם שכתוב עליהם דגי ים צפוני מגודלים על פי רב בבריכות והמזון והחומרים שהם נחשפים אליו אינם בריאים ועל כן הפסקתי לאכול סלמון. שאלתי היא מנסיונכם על איזה דגים (בעיקר חשוב לי לגבי דגי ים צפוני בכדי למלא אחר התכנית שהנטורופתית נתנה) אתם ממליצים לי לרכוש ובלבד שיהיו בטוחים למאכל מרעלים. לצערי עד כה לא כל כך מצאתי משהו זמין כזה (אבסורד?). אני חולה במחלה כרונית ומצד אחד מעונין להתחזק מבחינת אוכל בריא אבל לא להכניס רעלים נוספים לגוף שכן הוא רוה מהם הרבה שנים.. מאוד אודה לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת דגים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגים ובריאות

    15/09/2008

    יואב שלום,
    קודם כל, בריאות שלמה. אני מקווה כי מצבך הבריאותי מאפשר חיים נורמטיבים וכי המטפלת עמה אתה עובד מצליחה לעזור לך. לעינייננו,
    דגים זה באמת עסק מורכב. בישראל קשה מאוד להשיג דגי ים צפוני הגדלים בים הצפוני...
    ישנן טענות רבות סביב סוג המים, החומרים וסביבת גידול הדגים בישראל, אך עלינו לשים את התועלת מול הנזק על כף המוזניים ולראות מה אנו מקבלים ועד כמה (אם בכלל) מזון זה מזיק לנו.
    מעבודתי הקלינית, במשך 11 השנים האחרונות, ראיתי כי מטופלים שעברו לאכילת דגים כמעט יומית, שפרו עד מאוד את מצבם הבריאותי. שיפור רב בתחושתם, במראה שלהם וכן בבדיקות הדם שלהם. על כן, אינני ממליץ להפסיק את אכילת הדגים אך בד בבד לשמור על תזונה עשירה בירקות, פירות וקטניות מלאות עתירות סיבים.
    חלבונים, חומצות אמינו ומינרלים רבים מצויים בדגים וקשה להשלים אותם רק מהצומח (אלא בנטילת תוספי תזונה) לכן אני ממליץ לחזור לאכול דגים.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלוטמין ssri
    גבי
    14/09/2008

    שלום רב! אני בחור בשנות העשרים ורציתי לדעת האם מותר לצרוך תוסף שנקרא גולטמין בכמות של עד 5 גרם מפוזרת במהלך היום אני שותה רסיטל ssri לדיכאון משבר והפרעות חרדה האם יש בעייתיות עם זה והגלוטמין או סיכון והתנגשות האם גלוטמין בעייתי למצבים פסיכאטרים אחרים אני יודע שאסור לצרוך גאבא כאשר צורכים תרופות כמו קלונקס אסיבל ותרופות ממשפחת benzo המטרה שאני רוצה להשתמש בגלוטמין היא לשיפור קוגנטיבי זיכרון ריכוז וכו......בנוסף עם אומגה 3 והבנתי ממה שקראתי שהגלוטמין טוב גם לדיכאון חרדה ועוד תיפקודים פיזיולוגים שונים בנוסף הוא משמש דלק למוח ותורם נפשית מיכוון שהוא משפיע על רמות הגאבא במוח שיש לה תפקידים חשובים האם יש אזהרות בנוגע לגלוטמין ומצבים שבהם לא מומלץ לשתות אותו אין לי סוכר וסכרת האם זה המניעה היחידה לצריכת גלוטמין? כי קראתי באתרים בחול שהוא נותן השפעה טובה גם על חרדה ומעלה רמות גאבה בטופן טיבעי בצורה עקיפה ביין השאר ושהוא טוב לעוד הרבה תיפקודים ולכן כמה זמן מותר לצרוך גלוטמין ואם אין מניעה או התוויות נגד עם תרופות מכל סוג ,חוץ מתרופות לסכרת, אז הדבר היחידי שאני צריך לדעת זה האם יש בעייה ל צריכה שלו עם גלוטמין וציפרמיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלוטמין ssri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלוטמין ו- SSRI

    15/09/2008

    גבי שלום רב,
    למיטב ידיעתי ומנסיוני אין מניעה לשימוש של תוסף זה במקביל לטיפול תרופתי מסוג SSRI
    גם בעניין הגאבא יש לי מחלוקת עם הטענות שלא להשתמש במקביל. מטופלים רבים המעוניינים להפסיק את הטיפול ב SSRI מקבלים מינון נמוך של גאבא אשר עולה מהדרגה ובמקביל להיוועצות עם הפסיכיאטר.
    לשאלתך, אין מניעה להשתמש בגלוטמין במקביל.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי אוניה די גטו ואורגנו פראי
    CFSניק
    14/09/2008

    שלום רב, תמונת הדם שלי בבדיקות השגרתיות מצביעה מזה מס' שנים על מצב דלקתי קל, שגורם לי לעייפות, כאבי ראש וחום קל לסירוגין. לדברי הרופאים, אין להם דרך לאתר את מקור הדלקת, למרות הבדיקות והבירורים הרבים שעשיתי והם מגדירים אותה כרונית ובלתי פתירה. בחיפושיי ברשת עליתי על שני צמחי מרפא, שלפי התיאורים שלהם, עשויים לסייע לגוף להתגבר על מצב כזה, גם אם מקורו לא ידוע. שני הצמחים הם: "אוניה די-גטו" ו"אורגנו פראי". שניהם נמכרים כמיצוי או כקפסולות ומומלצים על ידי יצרניהם/משווקיהם כיעילים במיוחד נגד דלקות, זיהומים ועוד. רציתי לשאול מה ההבדלים בין שני הצמחים והאם למישהו יש ניסיון, כמטפל או כמטופל, בהשפעת צמחים אלה על מצבים דלקתיים כפי שתיארתי. מודה לכם מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CFS

    15/09/2008

    שלום רב,
    נראה כי מדובר במקרה של "מחלת הנשיקה" (אפשטיין באר EBV) שזהו למעשה וירוס המשפיע על מערכת החיסון וגורם לתופעות שהזכרת, לרבות עייפות כרונית ׁ(CFS).
    האם נבדקת? מה אם CMV (וירוס נוסף בעל תופעות דומות)? יש לבדוק אם הם הגורם.
    לעיניין הצמחים; שניהם צמחים טובים במיוחד לחיזוק המערכת החיסונית, כאשר ה-UNA DE GATO מתאים לחיזוק כללי של מערכת החיסון ומסייע להלחם בוירוסים שונים. תמצית האורגנו הפראי בעל השפעה יוצאת מן הכלל על דלקות ממקור חיידקי.
    אתה יכול לקבל את שניהם יחד באותו הבקבוק בבתי מרקחת המתמחים בצמחי מרפא.
    לאבחון מעמיק יותר ניתן להגיע לייעוץ ולטפל באופן כולל.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך, סייעת לי מאוד!!!

    CFSניק
    15/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום