פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גו'רודופולס של ניוטרלייף.
    שחר
    10/01/2009

    שלום, בחודש האחרון יצא לי לקחת 2 סוגי אנטיביוטיקות חזקות. הומלץ לי לקחת פרוביוטיקה וקניתי את זה של נוטרלייף. לא יצא לי להקפיד ולקחתי מידי פעם בפעם. האם צריך לקחת 1-2 ביום באופן רציף וקבוע או שאפשר לקחת ככה? אם לא הקפדתי האם אני יכולה עכשיו להמשיך או שאין טעם? האם אפשרי לקחת באופן קבוע או שזה רק נקודתי? אשמח להסבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גו'רודופולס של ניוטרלייף.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוביוטיקה- ג'ארו

    11/01/2009

    שחר שלום רב,
    ראשית בחרת במוצר טוב!
    אני ממליץ ליטול באופן קבוע 1-2 כדורים ביום. בתקופת אנטיביוטיקה מומלץ ליטול 2 כדורים פעמיים עד 3 פעמים ביום.
    במידה והפסקת, תחזרי להשתמש פעם ביום בשני כדורים לפני הארוחה.
    המטרה היא להעלות את אוכלוסיית החיידקים הטובים במערכת העיכול. ככל שתתמידי כך תהיה מערכת העיכול עמידה יותר מפני זיהומים.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    זיוה
    07/01/2009

    שלום רב, אני סובלת מחרדה חברתית עזה. בכל פעם שאני יוצאת מפתח הבית אני מפוחדת, לחוצה, כל גופי נוקשה ועוד. בגלל מה שעובר עלי במהלך היום, בערב אני תשושה מאוד. כבר ב-8 בערב אני בקושי מסוגלת לפתוח את העיניים. ניסיתי טיפול תרופתי ופסיכולוגי והוא עזר רק במעט. האם יש לכם טיפים בשבילי? לא משנה מה. גם לחרדה וגם לתשישות. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    07/01/2009

    זיוה שלום רב
    יש תוכניות מפחיתות חרדה ומתח כגון נשימות, צ'י קונג, יוגה, דימיון מודרך ועוד. אפשר להתחיל מזה . אני מניחה כי השפעה תהיה טובה. אך מעבר לכך הנושא שהעלית זקוק לאבחון יסודי וטיפים בלבד כאן לא יעשו את העבודה.
    קיימים גם צמחי מרפא המסוגלים לתמוך בהפחתת חרדה ובהזנה של מע' העצבים, פרחי באך.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כורכום
    מיכל
    04/01/2009

    שלום האם כורכום מסוכן ביתר לחץ דם? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כורכום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כורכום ויתר לחץ דם

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    04/01/2009

    מיכל שלום רב
    אין בעיה עם כורכום ויתר לחץ דם, להיפך!
    למיטב ידיעתי כורכום לא אסור ובטח לא מסוכן ביתר לחץ דם. כורכום נחשב לתבלין מחזק ודווקא ביתר לחץ דם אני מליצה עליו ללקוחותי כי אז מומלץ להוריד את כמות המלח במזון. הכורכום כמו תבלינים נוספים ( שום, לימון טבעי, זנגוויל, קימל ועוד) עוזר לגיוון טעם המזון ברגע שאנחנו מפחיתים בכמות המלח.לכורכום יש השפעה ופעילות אנטי סרטנית, הוא נוגד חימצון וכן נחשב גם אנטי דלקתי. בנוסף הוא נחשב כנוגד קרישה (לכן מומלץ לא לקחתו עם תרופות העשויות להיות נוגדות קרישה כגון אספרין, כי הדבר עשוי להעצים את פעולתם). הסבר המדעי מדוע הוא אכן טוב לחולי יתר לחץ דם מהסיבה שהכורכום מדכא את פעילות האנזים האחראי על דלקת בגוף (COX2) ולכן הוא מוריד דלקת וחום. אנזים זה גם אחראי לקרישה של הדם. המשמעות של המושג דלקת רחבה מאוד. פקטורי דלקת משפיעים על רמות הסטרס בגוף ומעודדות מחלות כרוניות כגון יתר לחץ דם, סכרת, מחלות לב וכלי דם, אלרגיות, סרטן ועוד. מאחר והוא נחשב כאנטי דלקתי זה עשוי לעזור גם לחולי יתר לחץ דם.
    מקווה שעזרתי לך להבין את התיסבוכת....
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנגוויל ולחץ דם

    אילת
    03/12/2011

    שלום רב,
    בין המלצותייך לגיוון התבלינים לבעלי לחץ דם מצאתי את הזנגוויל - מניסיון וידע אישי הוא עלול להעלותו דווקא

    בברכה,

    אילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבון טבעי עם כורכום

    מירי
    04/05/2009

    שלום
    יש לי שאלה
    אני רוקחת סבונים טבעיים משמן זית
    אני רוצה לעשות סבון טבעי ולהוסיף כורכום
    והשאלות הן- האם יש סגולות לכורכום בצורה הזו כשהוא בתוך סבון?
    האם האבקה הנרכשת בסופר אותה ניתן להכניס לסבון או שכדאי לטחון גרגירי כורכום?
    כמה כורכום להוסיף לסבון?

    אשמח לשמוע תגובות

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לפרוקטוז
    הילה
    02/01/2009

    אני סובלת מIBS. לאחר בדיקת נשיפה גילו אצלי רגישות גבוהה לפרוקטוז (בנוסף לרגישות ללקטוז). מאיזה מאכלים המכילים פרוקטוז כדאי לי להימנע? איך אפשר להשלים את החסר? תודה, הילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות לפרוקטוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לפרוקטוז

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    03/01/2009

    הילה שבוע טוב
    הבעיה איננה רגישות לפרוקטוז אלא קצב ספיגה איטי יותר של פרוקטוז (יחסית לגלוקוז) דבר הגורם למעבר פרוקטוז למעי הגס כאשר יש כמות רבה של פרוקטוז במזון. הבעיה עם פרוקטוז מסובכת יותר יחסית לבעיה של לקטוז כי פרוקטוז (חד סוכר) נמצא בהרבה מאד מאכלים כגון: מיצי פירות ומיצים טבעיים, אגסים, תפוחים, פירות יבשים, קוקוס, דבש, ריבות, יינות ממותקים, רכזי פירות, סירופ תירס ועוד. לכן עלייך גם לעקוב על תוויות המזון ולהימנע ממזונות המכילים פרוקטוז.
    כממתיק אפשר להשתמש בסטיביה, למי שאיננו יכול ללא מתוק. ניתן להשתמש בצמח הסטיביה, או בנגזרות המעובדות שלו (בצורת הטיפות או בצורה המיובשת).
    כמו כן ניתן להשתמש בקנה סוכר (שהוא סוכרוז או סוג של דו סוכר המורכב מפרוקטוז וגלוקוז) מאחר ונוכחות גלוקוז במעי יחד עם הפרוקטוז מזרזת את ספיגתו. עדיף להשתמש בחום.
    אם הוא חום המשמעות היא כי לא הוציאו ממנו את כל הויטמינים והמינרלים שבו, וזה עדיף. אם הוא לבן – הוא מתפקד כסוכר לבן פשוט וזה פחות רצוי.
    אם תרצי עזרה אישית יותר אשמח לעמוד לרשותך.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זירוז מחזור וביוץ
    אושרת כבירי
    31/12/2008

    שלום רב הפסקתי לקחת גלולות לפני חצי שנה. מאז לא קיבלתי מחזור. לאחר חודש לקחתי כדורי דופסטון לעידוד מחזור לשלושה חודשים ובכולם הופיע מחזור. בחודש האחרון עשיתי בדיקת ביוץ שיצאה שלילית כי הפרוגרסטון מאוד נמוך 1.6 לא קיבלתי מחזור - איחור של שבוע. יש מאכל או משהו שאני יכולה לעשות כדי שהמחזור והביוץ יגיע? יש לציין שלפני הגלולות הייתי מקבלת מחזור סדיר. אשמח לעזרה. אושרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זירוז מחזור וביוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה מסוג הדברים המצריכים אבחון יסודי

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    01/01/2009

    אושרת ערב טוב

    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצרי חלב
    פשוש
    31/12/2008

    אני חולה בקרוהן ומקבל טיפול תזונתי אבל אשמח לשמוע את דעת הנטורופתיה בנושא הבא: לאחר שאובחנתי בקרוהן הפסקתי לחלוטין על דעת עצמי צריכת מוצרי חלב - תמיד לא הגבתי טוב למוצרים אלו ולאחר האבחנה החלטתי להוריד אותם מהתפריט. אלא שעם הזמן נוצר אצלי מחסור בסידן. אשמח לשמוע את דעת הנטורופתיה בנושא (ואם יש מחלוקות אז את דעתכם): א. לגבי צריכת מוצרי חלב פרה. ב. לגבי תריכת מוצרי חלב עיזים. ובמידה ואולי יש סוגי מוצרים חלב מסויימים שיכולים להיות לי פחות מסוכנים ושאולי יוכלו לדעתכם להקל על המחסור בסידן. הסיבה היא שאינני רוצה לקחת כדורים להשלמת סידן כפי שמומלץ על ידי הרפואה הקונבנציונלית. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוצרי חלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרון ומוצרי חלב

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    01/01/2009

    איל ערב טוב
    באופן כללי (ללא קשר למחלת הקרון) אם חלב עיזים או כבשים מומלץ כי יהיה אורגני (בגלל שהוא פחות בשימוש הוא גם פחות אלרגני). אך אלו אשר רגישים לחלב פרה בגלל נושא הלקטוז, לא בטוח כי הפיתרון הוא חלב עיזים או כבשים כי גם בחלב צאן יש לקטוז אם כי במידה מעט פחותה. לגבי אלרגיה לחלב פרה- חלבוני הצאן דומים לחלבוני חלב הפרה ולכן גם פה לא בהכרח כי חלב הצאן יכול להיות תחליף לחלב הפרה.
    הנטורופתיה גורסת כי מוצרי חלב גורמים לליחה, הצטברות נוזלים באוזן ועוד. אני חייבת לאזן ולומר כי הרפואה הקונבנציונלית שוללת טענה זו.
    לגבי מצבך האישי ומחלת הקרון- אני ממליצה לך לנסות את חלב הנאקות. הוא דומה בהרכב שלו לחלב אם ועוזר במצבים של מחלות מעי דלקתיות. קצת קשה למצוא אותו ומחירו גבוה יותר. עשה חיפוש באינטרנט כדי לדעת היכן כדאי לך לקנות (יכול להיות שמקומות מסויימים ימכרו לך רק מעל כמות מסויימת).
    במקביל, תחליפים מן הצומח לקבלת סידן: חלב שקדים, שקדים שהושרו, שומשום, סרדינים, אגוזים, טחינה מלאה, ירקות ירוקים (סלרי, פטרוזיליה, חסה), תאנים מיובשות, סרדינים עם עצמות.
    יש בתי טבע שניתן לנסות בהם חמאת שומשום המורכבת משומשום מלא.
    הערה: כאשר המחלה חריפה מומלץ להימנע מירקות ופירות חיים, מלחם, מכל מוצרי החיטה, שעורה, שיבולת שועל וכו.
    אם תרצה עזרה אישית יותר אשמח לעמוד לרשותך.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאכלים חומציים ובסיסיים
    חגית
    30/12/2008

    למנהלי הפורום שמעתי כי עדיף לאכול מזון בסיסי יותר. מה היחס הנכון בין מזון בסיסי לחומצי והאם כל מזון חומצי הוא יוצר חומצה בגוף או לא בהכרח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאכלים חומציים ובסיסיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאכלים חומציים ובסיסיים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    30/12/2008

    ערב טוב
    מזון אשר יוצר חומציות בגוף הוא בעיקרון מזון אשר מעודד תהליכים דלקתיים בגוף על כן אנחנו מעדיפים מזון יוצר בסיס. היחס הנכון בחיי היום יום הוא כ-60% מזון יוצר בסיס. אבל כאשר מדובר במחלה אנחנו נעדיף להגדיל לפחות ל-80%. לא כל מזון חומצי יוצר חומציות בגוף או בדם. למשל, לימונים הם אכן חומציים לכשעצמם, אך בגוף עצמו הם יוצרי בסיס בניגוד לשאר פירות ההדר.
    דוגמא נוספת היא בשר, בשר יהיה בסיסי לפני העיכול אך לאחר מכן תוצריו הם חומציים כלומר הוא יוצר חומצה בגוף.
    באופן עקרוני ניתן לומר כי מרבית המזונות אשר מקורם מן החי הם יוצרי חומצה בגוף.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת פעילות בלוטת התריס
    חגית
    30/12/2008

    שלום אני סובלת מתת פעילות בלוטת התריס. האם כדאי לשלב עם אלטירוקסין תוסף הנקרא אלטירוזין? מחכה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת פעילות בלוטת התריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת פעילות בלוטת התריס

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    30/12/2008

    ערב טוב
    לא מומלץ לאנשים המטופלים באלטירוקסין (מאחר וטירוזין הוא פרהקורסור להורמוני התיירואיד).
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברזל וחומצה פולית של סולגאר
    רחל
    30/12/2008

    שלום, האם יש הבדל בברזל של סולגאר לעומת הברזל של קופ"ח? כנ"ל לגבי חומצה פולית. תודה, רחל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השוואת טיב מוצר

    11/01/2009

    רחל שלום רב,
    כשמדובר בתוספי תזונה, אני ממליץ לא לחסוך ולקנות את התוספים הטובים. סולגאר, נוטרילייף, אלטמן, NOW כולן חברות בעלות מוצרים איכותיים. המוצרים בקופ"ח לא תמיד איכותיים משום שמכילים חומרים משמרים ו/או צבעי מאכל מיותרים. אינני יודע לומר לך אלו מוצרים בקופה טובים יותר או טובים פחות.
    המלצתי היא ליטול תוספים מהחברות שאוזכרו.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת
    יעל
    29/12/2008

    אני רוצה לקחת אומגה 3 בשביל שיפור הריכוז הרגעה כללית ובכלל בשביל כל יתרונותיו. בגלל שקשה לי לבלוע קניתי אומגה 3 מיוחד של אלפסה לילדים בטבליות קטנות. המינון בו הוא גם מאוד נמוך והוא מותאם לילדים, לכן רציתי בבקשה לברר: כמה טבליות כאלה כדאי לי לקחת בשביל להשיג תוצאות טיפוליות? כל טבליה מכילה בתוכה 250 מ"ג שמן דגי מי מעמקים קריםש מכיל 75 מ"ג EPA ו 50 מ"ג DHA תודה לכם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה נוספת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3

    29/12/2008

    שלומית שלום רב,
    במינון זה מומלץ לקחת 4 כדורים ביום על מנת להגיע לכמות סבירה. ניתן לחלק לשני כדורים פעמיים ביום.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמין D
    יעל
    29/12/2008

    אני בת 32 ועקב עבודתי(שהיא מהבית) אני כלל לא נחפשת לאור השמש. כשאני יוצאת מהבית, זה תמיד רק בערבים, ואז כבר אין שמש. בבדיקות הדם נמצא שיש לי רמת ויטמין D מתחת לנורמה, אבל ממש מעט מתחת. יצא 19 כשהנורמה מתחילה ב 20. הבנתי שאני צריכה לקחת תוסף, כי אני גם לא מקבלת מהמזון שאני אוכלת את הויטמין. כמה מ"ג ויטמין D אני יכולה לקחת במצבי? רציתי גם לשאול לגבי ניקויי כבד. האם ישנם מחקרים שבדקו אנשים ובדקו את רמת הרעלים בגופם לפני ואחרי ניקויי רעלים נטורופתי? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמין D

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמין D

    29/12/2008

    שלומית שלום רב,
    ויטמין D חשוב מאוד לספיגתם של מינרלים כגון סידן, וויטמינים כגון A. נטילת ויטמין D באופן קבוע יכול לסייע לך להשלים את החסר הקיים. מכיוון שתוצאותיך חורגות מהנורמה מומלץ ליטול 2 כדורים ביום של 400 יב"ל ויט' D . זאת יש לעשות בסמוך לאוכל.
    אחרי חודש, יש להוריד המינון לכדור אחת ביום.
    ניקוי כבד ושאר המערכות באמצעות הרפואה הנטורופתית הנה יעילה ביותר. ישנם מחקרים המעידים על רמות רעלנים ופסולת ברקמות שונות, הנעלמות או מופחתות אחרי ניקוי. זה יעיל וזה עובד!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומצות אמינו
    יעל
    29/12/2008

    שלום, רציתי בבקשה לברר: האם לקיחת קמפלקס חומצות אמינו עלולה להחמיר תסמינים של בקע בסרפעת ורפלוקס? מבחינת השם זה נשמע כמו חומצה, אבל רציתי לברר האם זה אכן כך בנוסף: האם טבליות חמוציות בשביל מניעה של דלקת בשתן הן גם נחשבות חמוצות ויכולות להחמיר את תסמיני הבקע והרפלוקס? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חומצות אמינו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומציות-חומצות אמינו וחמוציות

    29/12/2008

    שוב שלום לך,
    התשובה לגבי כל אלו היא לא!
    חומצות אמינו אינן יוצרות תגובה חומצית במערכת העיכול, אלא מסייעות ביצירת חלבונים לבניית השריר ושאר רקמות השלד.
    חמוציות בעלות טעם חמוץ (כמו גם לימון) אך יוצרות תגובה בסיסית במערכת (לכן יעילותן בטיפול בדלקות).
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם לחולי קרוהן
    שחר
    28/12/2008

    שלום, רציתי לדעת איזה סוג של לחם יכול להיות טוב לחולי קרוהן? תודה רבה, שחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחם לחולי קרוהן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם.

    alexander
    29/12/2008

    שחר שלום. קרוה'ן וקוליטיס,אין להם בהקשר העיניני שלך,מקום במסגרת ווירטואלית. אלה "מצבים",שמגיבים טוב מאוד בסט-אפ מיקצועי ישיר. אנה צור קשר עם מיכל ו/או רואי,קבל מהם המלצות על מטפלים/רופאים, או קבע איתם ישירות. רק נחת אלכסנדר דגן N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברור לי שפורום וירטואלי הוא לא

    שחר
    29/12/2008

    טיפול, ואני מאמינה שבסגרת פרטנית אפשר להגיע לתוצאות טובות יותר.
    אבל שאלתי שאלה באופן כללי, לדעת איזה סוג של לחם יכול להיות בסדר לחולי קרוהן.
    איזה סוג של דגן הוא עדין יחסית ויכול להיות בסדר.
    ואם זה בסדר לחם עם שמרים או שעדיף בלי.
    שאלתי כדי לשמוע מנסיונם של מיכל ורואי וכמובן שאשמח לשמוע גם מאנשים אחרים שיש להם ניסיון.

    תודה,
    שחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחם לחולי קרוהן

    29/12/2008

    שחר שלום רב,
    ראה תשובתו של אלכסנדר...
    לעניין הלחם; מאוד תלוי באיזה מצב הקרוהן. אם במצב מודלק, רצוי לא לאכול לחם בכלל. אבל אם מאוד רוצים ולא ניתן להתאפק אז עדיף לחם רגיל מחיטה לבנה ללא סיבים תזונתיים.
    במידה ומדובר במצב רמיסיה (לא בהתקף), מומלץ יהיה להוסיף בהדרגה לחם מלא (שיפון מלא, כוסמין מלא)
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחרות בחומצות אמינו
    אריאל
    27/12/2008

    אני משתמש בשתי חומצות אמינו . אחת ,טריפטופאן והשנייה מתיונין 500 מ"ג+B6 . ידוע שיש תחרות בין חומצות אמינו שונות . האם יש תחרות ספיגה ( ועד הגעתם למוח ) גם בין החומצות הנ"ל ? אם לא ,אז אני מבין שאני יכול ליטול אותן באותה עת....... *התכוונתי לחומצת אמינו טריפטופאן ולא 5htp . כדי לתת פוש לטיריטופאן ,איזה רכיבי מזון מלבד פחמימות כדאי לצרף אליו ? תוך כמה זמן אוכל להרגיש בהטבה בדכאון ? אציין שאני נוטל במקביל גם אומגה 3 ,4 פעמים ביום , VIT C +b-50 complex ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחרות בחומצות אמינו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחרות בחומצות אמינו

    28/12/2008

    ראה תשובתי בדבר טריפטופן ומתיונין,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירויים
    חן
    25/12/2008

    שלום רב, האם יעילה מריחת תפוח אדמה על גירויים בעור? האם הוא עשוי לגרות? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירויים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוי בעור

    28/12/2008

    יאיר שלום רב,
    גירו בעור עלול להיות מכל כך הרבה גורמים. לעתים רגישות למזון, לחומרים שונים ואפילו למזג האויר. תפו"א בעל מרכיב עמילני גבוה. הוא גם שייך למשפחת הסולניים, הידועים כמעלי חומציות. לפיכך, ייתכן כי שימוש בו על העור לאדם רגיש, עלול לגרום בדיוק לריאקציה ההפוכה מזו שאתה מחפש.
    אני ממליץ להשתמש במשחות על בסיס קלנדולה, אלוורה ואפילו לוונדר היכולים להקל על גירוי עורי כלשהו.
    אם זה לא ישפר את מצבך, אני ממליץ לפנות לרופא עור ולאבחן את הבעיה. לפי דיאגנוזה זו ניתן יהיה לתת לך תוסף תזונה/ צמח/ משחה מתאימים.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND,OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום