מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אכילת פשטידות וגבינות בהריוןנופר28/05/2018
הכנתי פשטידת תרד שמכילה בין היתר גבינת פטה, טופו וביצים. היא הייתה במקרר בין שבוע וחצי לשבועיים והריח היה גבולי. ובכל זאת אכלתי ממנה לאחר שחיממתי בתנור ב200 מעלות. הטעם היה רגיל לחלוטין אבל אני חוששת גם בגלל הפטה וגם בגלל הטופו. האם אני צריכה לגרום להקאה? לזרוק את שאר הפשידה?
האם אפשר בכלל לאכול פטה בתוך פשטידה בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נופר, שלום
רחל גרנות29/05/2018שלום לך, כבר אכלת ואם את בסדר אז לא קרה ולא יקרה כלום. אבל, בעתיד כדאי להימנע מאכילת מזונות כאלה. אם יש ריח לא נעים - לא אוכלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי והחלפה של התפריט הנוכחישלומי כהן28/05/2018
ערב טוב ומבורך רחל גרנות.
ערב טוב לך.מה שלומך???וואי את יודעת אני כבר מרגיש כאילו אנחנו מכירים איזה שנים...חחח...מקוה שזה בסדר......
רציתי לשאול אותך לגבי התפריט הנוכחי שלי......אני כבר מלא זמן רציתי לשאול את זה אבל לא יצא ולא הרגשתי אם זה נכון לשאול את זה או לא...
בכל מקרה.....
אני רוצה להגיד שאני אישית מאוד אבל מאוד מרגיש שמיציתי את התפריט הנוכחי שלי לאורך ולרוחב מכל הכיוונים.......אני כבר מדקלם את התפריט בע"פ מתוך שינה.....באמת...הנה נגיד בבוקר ארוחה עשירה בחלבון,ואז בין לבים עוד חלבון שמורכב מחומצות אמינו ואז אולכים ארוחה עשירה החלבון כמו עופות/דגים שמכילים בעיקר חלבון ואז פחמימה פשוטה כמו פרי,אגוזים,שקדים,ואז אחרי זה ארוחה עם פחמימות וחלבונים רק ממוצרי חלב שנותנים את חומצות האמינו החיוניות לגוף..בקיצור,אני ממש מדקלם את זה מתוך שינה.
ארוחה עשירה בחלבון בבוקר,עוד חלבון בין הארוחות ואז בעיקר חלבון שמכיל העוף/הדג....ואז פרי,אגוזים,שקדים ואז ארוחה עם פחמימות וחלבונים והרעיון מובן מכל הכיוונים!!!
ואני רוצה לשאול האם כדאי להמשיך אם התפריט הנוכחי או שכדאי לחזור לדיאטנית ולהחליף לתפריט חדש???
מחכה לתשובה וערב טוב.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלומי, שלום
רחל גרנות29/05/2018שלום לך, אכן, אתה צודק. לאכול אותו דבר כל כך הרבה זמן משעמם. כל הכבוד לך שרדת באותו תפריט כל כך הרבה זמן. יש אנשים שבצורה כזו "שורפים" מזונות. הם לא יכולים לחשוב על משהו שאכלו במשך שבועות. תפריט נכון צריך להיות מגוון מעבר לבחירה חכמה, חלוקה נכונה וגם כמויות נכונות . אתה הרי מכיר את כל קבוצות המזון וכך, אתה יכול ללמוד לבנות תפריט נכון ובריא וגם מגוון. מעבר לכך, אתה חייב להבין שאין צורך להקפיד כל כך על כל הכללים. אפשר לסטות מדי פעם. לא חייבים להיות יותר אדוקים מהאפיפיור... גמישות, גיוון וכן, גם המשך אכילה בריאה ונכונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלפה של התפריט הנוכחי-תשובה חזרה.
שלומי כהן30/05/2018ערב טוב ומבורך רחל גרנות.
ערב טוב ושלום ומבורך לך.מה שלומך????אצלי בסדר גמור...
אהה רציתי להגיד שכ"כ שמחתי לקרוא את מה שכתבת...חחח ממש קריאת מחשבות....אכן באמת שרדתי עם התפריט שלי ,התפריט הנוכחי כבר שנה שלמה......ובניגוד להרבה אנשים...זה נכון.....אני יודע לזה..יש הרבה אנשים שאכן לא יכולים לחשוב על לאכול משהו אותו דבר שבועות שלמים,שלא לדבר על שנה שלמה..ולשם כך הם "שורפים" מזונות כמו שאמרת...
ואחותי הרבה פעמים אומרת לי את המשפט הזה:"שלא חייבים להיות יותר אדוקים מהאפפיור"....חח את והיא באותו קו מחשבה....
בכל מקרה אז רציתי לשאול אז כדאי ללכת ולבנות תפריט חדש???
את האמת אני רוצה להגיד לך משהו.....אני אישית מאוד אהבתי את התפריט הנוכחי שלי ועדיין אוהב אותו ועדיין שורד עם התפריט הנוכחי שלי..ויש לי פגישה אצל הדיאטנית ב-16/06.....ואת האמת לגבי הדיאטנית שלי בקופת חולים כבר שנה שלמה שניסיתי לבנות איתה תפריט חדש..והיא לא ממש "הסכימה"....אני מלא פעמים שקבעתי אליה תור היא צלצלה אליי וקצת כעסה שאני קובע אלייה תור כי אני לא בסל השירותים......ועדיין בכל זאת ניסיתי לבנות איתה תפריט חדש וזה לא היה...
מה את אומרת,מציעה לעשות??
מחכה לתשובה והמשך ערב טוב.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלומי, שלום
רחל גרנות12/06/2018שלום לך, אני חושבת שאין לך בעיה לבנות את התפריט שלך לבד. אתה כבר מומחה בנושא! ואם בכל זאת, אתה רוצה להתייעץ עם דיאטנית, הרי בקופה יש גם אחרות. תקבע עם דיאטנית אחרת. וכמובן, חשוב שתזכור שאתה הוא זה שצריך ליישם את ההמלצות. אז, זה צריך להיות מתאים לך. וכמובן, המטרה - גיוון .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלפה של התפריט הנוכחי-תשובה חזרה 2
שלומי כהן18/06/2018היי אחה"צ טובים רחל גרנות.
היי רחל.שלום רב.מה שלומך?????מה קורה..איך את????
אצלי בסדר גמור...
קודם כל רק רציתי להגיד שאני יודע שלפורום הזה ובכלל לכל פורום באתר של beok יש מגבלות הפורום ואחד מהם זה שיש עד כמה יכולת לדון בכל עניין שאנשים כותבים...עד כמה אפשר לדון בעניין של מישהו/מישהי...
אני לא יודע ומקווה שזה בסדר ומקווה שתוכלי לענות לי על זה עוד פעם בחזרה כי חשבתי על זה הרבה אם לכתוב לך את זה או לא...
בכל מקרה בסוף מצאתי לנכון שכן...
אז ככה אתמול הייתי הרופאת משפחה שלי וביקשתי ממנה הפניה לדיאטנית שלנו בקופת חולים והפנייה לבדיקות דם.....אז היא אמרה שהיא לא יכולה להביא לי הפנייה לדיאטנית ובדיקות דם,בגלל שכל הבדיקות דם האחרונות האחרונות שעשיתי היו מעולות אז לא היה צורך,היא הביאה לי רק לבלוטת התריס.
בכל מקרה היא לא הסכימה לי להביא לי הפנייה לדיאטנית ויש לי אליה תור ב-17/07/018 אני אלך בלי הפנייה מקווה שהיא תקבל אותי....
ולמה רציתי הפנייה מהרופאת משפחה שלי לדיאטנית כי אני רוצה לבנות תפריט חדש....לחיות על אותו תפריט שנה שלמה ובאמת שאני חייתי על זה שנה שלמה,ואנשים אחרים כמו שאמרת כבר היו משתגעים..אני הצלחתי לחיות על זה שנה שלמה....בכל מקרה כבר ממש נמאס לי וזה די משעמם אותי מאוד מאוד...באמת שזה כבר משעמם אותי רחל ואת די מבינה אותי...
אני בסה"כ רוצה לבנות תפריט חדש.....
אני אלך אליה ב17 ביולי....לא יודע אם היא תקבל אותי בלי הפנייה מהרופאת משפחה שלא הסכימה בכלל....
רציתי להגיד לך שניסיתי לבנות לעצמי תפריט חדש במחשב שלי בבית ב-word ולא כ"כ הצלחתי....כאילו התפריט הנוכחי שלי זה שאני חי עליו הוא מובן ולא מובן....הוא מובן מבחינת כל הכיוונים אבל איך אני מתרגם את זה לתפריט חדש ולהכניס בו את כל אבות המזון,כולל את השומנים???אני לא הצלחתי..את האמת אני אומר לך.....
בגלל זה רציתי הפנייה מהרופאת משפחה שלי ותור לדיאטנית כדי לבנות תפריט חדש...
רק רציתי להגיד לך את זה ולספר לך שהייתי אצל הרופאת משפחה שלי ומה שהיה....
מחכה לשמוע ממך...
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלומי, שלום
רחל גרנות19/06/2018שלום לך,
אני מבינה את המצוקה שלך. היא, כנראה, נובעת מהחשש שתאבד שליטה על האכילה שלך אם תשנה את התפריט שאתה דבק בו כבר שנה. אולם, חשוב לזכור, שאוכל מעבר לצרכים הפיזיולוגיים שהוא עונה עליהם, הרי הוא צריך להיות מהנה, כיפי. לאוכל תפקיד חברתי, משפחתי וכו'. ברגע שאדם דבק בתפריט וחושש לשנות אותו, הרי משהו בהתנהלות שלו לא נכון ולא מתפקד כראוי.
לכן, אין טעם שמישהו יבנה לך תפריט נוסף. אז מה, תעשה אותו עוד שנה ואז מה? תהייה בדיוק באותו מקום כמו עכשיו.
קח את כל הידע שלך ושב תארגן לך דוגמאות של ארוחות. תחשוב שאתה מייעץ לחבר הטוב שלך. תכין לעצמך אפשרויות לארוחות בוקר, צהריים וערב. כמו כן, גם מספר אפשרויות של ביניים. הרי אתה יודע איך, אתה צריך להתגבר על הפחד והחשש.
וחשוב שתזכור, שזה לא צריך להיות מדויק. ארוחה אחת יכולה להכיל קצת יותר חלבונים ואחרת קצת פחות. אתה לא עובד עם מחשבון כדי לדעת שאתה אוכל מאוזן. וברגע שתראה שאתה ממש חי בשלום עם האוכל, לא פוחד לשנות - זה הסימן שאכן, אתה אוכל בריא, מאוזן וגם מהנה.
לכן, זה התפקיד שלך ולא של דיאטנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוקחת שמן רימונים טיפותיפה26/05/2018
לוקחת צפלקס 10 מ"ג אוקסר 50 קרדילוק 2.5 קרטיה סיוסטיטין אם אפשר לקחת שמן זרעי רימונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפה, שלום
רחל גרנות28/05/2018שלום לך, אני לא רואה מניעה, אולם, תמיד כדאי וחשוב להתייעץ עם הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגלי אכילה פוסט דיאטהשי26/05/2018
אדם שירד במשקל ימשיך לאכול הרבה כמו לפני
הירידה או שהתיאבון שלו יצטמצם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שי, שלום
רחל גרנות28/05/2018שלום לך, באופן תיאורטי זה נכון. אולם, הרגלי האכילה הקודמים לא נעלמים ואני תמיד טוענת שהם רק מחכים להזדמנות לחזור. לכן, לא להיכנס לאדישות ולביטחון מוגזם. המשך לשים לב למה שאתה אוכל, לכמויות ולזמנים. ושיהיה בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומנים טובים שעוזרים למנוע סוכרת?אורן25/05/2018
באיזה מאכלים יש שומנים טובים שעוזרים
למנוע סוכרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורן, שלום
רחל גרנות28/05/2018שלום לך, כאשר אנחנו מדברים על תזונה בריאה שמקדמת בריאות ומונעת מצבי חולי הכוונה היא לכל קבוצות המזון ולא רק קבוצה אחת. תפריט בריא ונכון למניעת סוכרת צריך לכלול ירקות מכל הסוגים, מעט פירות יחסית, חלבונים איכותיים וגם שומנים איכותיים. גם האיך והכמה חשובים . שומנים בריאים כוללים את השמנים למיניהם. הידוע מכולם הוא שמן הזית, אבל גם הקנולה טוב . אבוקדו, טחינה, זיתים, פיצוחים למיניהם, אבוקדו וכו'. אולם, אין זה אומר שניתן לאכול את הקבוצה הזאת ללא הגבלה. הכמות צריכה להיות נכונה ומותאמת לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמא מופרז בחורף ובקיץליעד24/05/2018
איזה פתרון יש אם אני מרגיש צמא חזק בחורף
וגם בקיץ וגם טיפול אצל אנדיקרינולוגית לא
ממש עזר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעד, שלום
רחל גרנות28/05/2018שלום לך, צמא מוגבר יכול לבוא ממספר בעיות. אולם, מכיוון שהיית אצל אנדוקרינולוגית הרי ברור שהיא שללה סוכרת. יתכן ואתה שותה יחסית הרבה ולכן צמא. מסתבר שאנשים ששותים הרבה, צמאים יותר ולהיפך. איני יודעת למה אתה מתכוון בהרבה. 10 כוסות ביום שנראות המון למישהו, ממש נתפשות ככמות שקל להגיע אליה. לצערי, אין לי פיתרון לבעיה שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמינים יכולים לגרום לנשירה?גילה24/05/2018
שלום רב
בת 39
בעקבות בדיקת DNA הומלץ לי על נטילת ויטמינים מסוימים:
אומגה 3
חומצה פולית
ויטמין e
אני נוטלת את שלושתם כבר 4 חודשים.
לאחרונה החלה לי נשירה (לא משהו שלא חוויתי בעבר כמובן, אך עדיין תוהה אם יש קשר )
האם יכול להיות שנטילת אחד מהויטמינים אלה יגרום לנשירה?
על פניו נראה שההפך הוא הנכון, אבל אולי אני טועה.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גילה, שלום
רחל גרנות24/05/2018שלום לך, לאף אחד מהתוספים שאת לוקחת צריכה להיות השפעה שכזו. אני מציעה לך לפנות לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרך יעילה להפחתה בשומןירון23/05/2018
מה הדרך הכי מהירה ובדוקה להוריד שומן מהבטן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירון, שלום
רחל גרנות24/05/2018שלום לך, אין דרך להשפיע רק על הפחתת שומן באיזור מסוים . ירידה במשקל מתחוללת בכל הגוף. אבל, ירידה במשקל יחד עם פעילות גופנית שכוללת תרגילים ספציפיים לאזור הבטן היא הדרך הטובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג של שומנים בריאיםשי23/05/2018
באיזה אוכל יש שומנים בריאים שעוזרים להפחית את
ה - LDL ואת הסיכויים לחלות בסוכרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שי, שלום
רחל גרנות24/05/2018שלום לך, שומנים טובים כוללים את השמנים למיניהם כמו שמן זית, קנולה וכו'. זיתים, טחינה, אבוקדו, פיצוחים למיניהם. אבל אין זה אומר שאתה אמור לצרוך קבוצה זו באופן בלתי מבוקר ובכמויות מוגזמות. זה צריך להיעשות במינון ובכמות הרצויה. תפריט למניעת סוכרת כולל גם את השומנים הבריאים והמלצות תזונתיות אחרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעייה בדם הורדת טריגלצרידיםלא חשוב22/05/2018
הליכה מהירה פעמיים/שלוש בשבוע 20 דק' כל פעם
מורידה טריגלצרידים ? +תוך כמה זמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דווקא חשוב, שלום
רחל גרנות24/05/2018שלום לך, הדרך להורדת טריגליצרידים בדם היא דרך תזונה נכונה ומותאמת. הליכה היא טובה לשמירה על בריאותנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ללחם יש באמת כזו השפעה?אורי22/05/2018
חברה אמרה לי שהיא ממשיכה לאכול הכל כרגיל אבל הורידה לחם. זאת אומרת שהיא אוכלת פסטה ותפוחי אדמה אבל רק לא לחם, וככה היא ירדה איזה 5 קילו. זה הגיוני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, אורי
רחל גרנות24/05/2018שלום לך, אכן, לצערי, יש הרבה אנשים שמאשימים את הלחם בהשמנה. החברה שלך ירדה כי היא אכלה פחות. יתכן והיא לפני שהתחילה את הדיאטה הגזימה בכמויות הלחם וברגע שהורידה את הלחם הפחיתה משמעותית את הקלוריות ולכן ירדה. אני מתייחסת ללחם כאל חבר. נגיש, טעים, משביע ומעט קלוריות יחסית. בפרוסת לחם יש בסך הכול 80 קלוריות לעומת גביע יוגורט שמכיל לפחות 100 קלוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רזון 42 קילו אבקש המלצהסופי20/05/2018
שלום,בת 29 שוקלת 42.5 מעשנת,אני רוצה לעלות במשקל מה מו לץ לקחת?בנוסף איזה בדיקות דם מומלץ לעשות כשלא עולים במשקל....היתה תקופה ארוכה של חיידק בשתן לקחתי תקופה אנטחביוטיקה לוריד...ו 3 חודשים אנטיביוטיקה למניעה ובתקופה הזו ירדתי בין 2 ל 3 קג שלי זה משמעותי...איך אני מחזירה למשקל 4 קילו,תודה אשמח לעזרה והמלצה לתוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סופי, שלום
רחל גרנות21/05/2018שלום לך, אני יודעת שלחלק גדול מהקוראים הבעיה שלך נשמעת מאוד פשוטה ורבים יאמרו לך שהם מוכנים להעביר לך כמה ק"ג... את צריכה לבדוק את צורת האכילה שלך, לנתח תזונתית וקלורית ולהעלות את הקלוריות כך שתעלי במשקל. לפעמים, נוטים להוסיף מזונות שקוראים להם מזונות עם צפיפות קלורית גבוהה. כלומר, מזונות שבנפח קטן מכילים הרבה קלוריות. למשל, שוקולד שב100 גרם יש 500 קלוריות, או כמו פיצוחים למיניהם מכילים 700 קלוריות ב-100 גרם. אני מציעה לך לפנות לייעוץ תזונתי שאכן אמור להתאים תפריט לתקופה הזאת. רופא המשפחה בוודאי ימליץ על בדיקות דם כמו ספירת דם כללית, כימיה דם, תפקודי כליות וכבד. תפקודי בלוטת תריס , ברזל, B12 ואלקטרוליטים. רק אחרי קבלת תוצאות את יכולה לראות מה חסר ולפי זה לקחת תוספי מזון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בנוגע לארסן במשקאות אורזגליה17/05/2018
מה לגבי ארסן במשקאות אורז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גליה, שלום
רחל גרנות21/05/2018שלום לך, בגלל הארסן לא כדאי לצרוך משקאות אורז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה בריאה וכרס גדולהנתנאל17/05/2018
שלום
אני בן 27, 170 שוקל 69
יש לי מבנה צר אבל הרבה שנים שיש לי כרס.
רציתי לשאול איך שמזה כבר כמה שנים שיש לי מודעות לתזונה (לא שותה שתייה מתוקה, אוכל דגנים מלאים , משלב ירקות ומקפיד על מס׳ ארוחות ביום ומתאמן אימוני כח. למה הכרס שלי רק גודלת?
אני חושב למה כל המאמץ אני יכול להנות מהמבורגר ושווארמה גם ככה הכרס תשאר.
ושאלה נוספת, אומרים ששומן בטני לא טוב לבריאות, אבל עשיתי בדיקות דם והכל בסדר אז איפה הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתנאל, שלום
רחל גרנות24/05/2018שלום לך, לכל אחד מאתנו יש מבנה מסוים ומקום בגוף שהוא בעיתי יותר. אצלך, כמובן, זו הכרס. כדי להוריד את הכרס אתה צריך כנראה לרדת עוד קצת במשקל. אני שמחה שאתה מודע לאכילה שלך, אבל כנראה אתה צריך לשים לב לכמויות . אנחנו מודעים היום שהשמנה ביטנית מהווה גורם סיכון למחלות לב וכלי דם. זה רק אחד מגורמי סיכון אחרים. אני שמחה שהבדיקות תקינות, אבל אתה צעיר ולכן הבעיות העלולות לנבוע עלולות להופיע בגילאים מתקדמים יותר. אז, פשוט שים לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף מתילפולאט ותופעות לוואייפית16/05/2018
היי. אני בת 32. לפני כמה ימים התחלתי לקחת תוסף של מתילפולאט 400 במקום חומצה פולית אחרי שהשתכנעתי שזה יותר טוב. כמובן אחרי שהתייעצתי עם רופא. אני שמה לב שזה גורם לגזים ולתחושת אי נעימות בבטן. חוצמיזה אינני מרגישה משהו חריג נוסף. האם זה נובע מהסתגלות של הגוף ואמור לחלוף או שזה מעיד על בעיה כלשהי וכדאי לי להפסיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפית, שלום
רחל גרנות21/05/2018שלום לך, אני לא מומחית לתוספי מזון. אבל, אם את מגיבה לא טוב כדאי לחזור לתוסף המוכר והידוע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


