פורום תזונה נכונה - ירידה במשקל - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מציאת פתרונות בחג הפסח
    שלומי כהן
    01/04/2018

    ערב טוב נעים ומכובד רחל גרנות.

    ערב טוב נעים ושלום רב לך.מה שלומך????

    ראשית רציתי להגיד לך שמצאתי פתרונות למצה ולפחמימות שביום יום חמץ..ואני עכשיו צורך לחמניות כשרות לפסח בתפריט שלי וזה גם בסדר....

    היום בבוקר אכלתי לחמנייה כשרה לפסח במקום לחם מלא על אותו עיקרון...
    קורנפלקס מלא עם חלב,יוגורט במקום לחם מלא עם גבינה/לחמנייה עם גבינה...אותו עיקרון..התפריט שלי מיועד לשינויים ותמיד אפשר לשנותו ולשחק איתו.....התפריט שלי היא רק עיקרון ועליו אפשר "לבנות" ולשים דברים אחרים שבנויים על אותו עיקרון....

    אז אני אצרוך השבוע הזה לחמניות כשרות לפסח..ואגב גיליתי שגם מצה היא פחמימה,מצות הם פחמימות....
    בכל מקרה הלחמניות הכשרות לפסח נורא טעימות....
    גם לחמנייה היא מנת פחמימה...

    ודבר שלישי שרציתי להגיד לך....לגבי אכילת ירקות בתפריט שלי....אז אפשר לאכול רק פעם אחת ירקות ואפשר גם פעמיים....שניהם בסדר....הרעיון הוא לתת לגוף קצת ירקות בעיקר שיוכל להתמודד בהמשך עם מה שאנחנו רוצים לאכול בהמשך....
    זה כמו בויטמינים בחוברת של הכללית....שכתוב ויטמין c פירות וירקות בעיקר(נוגד חמצון)..
    אז אפשר רק פעם אחת ואפשר גם פעמיים....רק שתדעי שאני לא מסכים עם הרעיון של אכילת 3 פעמים ירקות...אמרתי את זה כבר.אני לא אחזור על זה...
    אין צורך באכילת 3 פעמים ירקות,הגוף כבר קיבלת את מנת הירקות היומיות שלו,כמו שכתוב ירקות בעיקר ואין צורך להגזים למרות שמרבים באכילת ירקות ו-3 פירות כל יום....אבל עדיין....

    גם פעם אחת זה בסדר ,פעמיים ירקות וירקות זה גם בסדר לכל היותר....והגוף כבר קיבל את מנת הירקות היומיות שלו...את לא חושבת שאני צודק??

    (לגבי הפירות גם אם זה 3 ביום זה לא מוגזם,רק אמרתי לגבי הירקות)


    אני מקווה לעבור את השבוע הזה שיעבור בשלום....

    ואני רוצה לאחל לך מועדים לשמחה ,זמנים לששון...

    שלומי כהן.

    נ.ב-מקווה שלא תכעסי עליי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מציאת פתרונות בחג הפסח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    03/04/2018

    שלום לך, אני שמחה שהפסח עובר עליך יפה. ואתה רואה עד כמה הלחץ שלך במשך ימים לפני החג היה מיותר. ובכלל, חשוב לזכור שהחיים שלנו וכך גם התפריט הם דינאמיים ומשתנים. אין חוקים שחייבים לשמור עליהם באופן בלתי מתפשר. יש אנשים שזקוקים ליותר פחמימות וזה בסדר, אם יקפידו לשלב גם חלבון בתפריט. יש כאלה שאוכלים יותר ירקות ויש כאלה שאוכלים פחות. ואגב, גם אם מישהו אוכל מדי פעם משהו לא מומלץ, לא יקרה לו כלום. רק, חשוב שזה לא יהיה באופן קבוע .
    המשך חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמות עודפת של גפילטעפיש
    רותם
    01/04/2018

    האם יש דבר כזה יותר מדי גפילטעפיש? אני חושבת שזה פתרון נהדר כי זה טעים וממלא וככה לא צריך מצה, אבל אולי זה שמן מדי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמות עודפת של גפילטעפיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רותם, שלום

    רחל גרנות
    01/04/2018

    שלום לך, מה זה יותר מדי גפילטע פיש? לאחד זה קציצה אחת ולאחר זה עשר... אחד הקריטריונים החשובים בתזונה זו כמות. אפשר לאכול הכול, השאלה היא כמה. אבל, אני מבינה שאת מעוניינת להחליף את הדג במצה. את הפחמימות תקבלי כבר ממזונות אחרים. והגפילטע היום כבר לא דג שמן. הקרפיון ממנו עושים את הגפילטע עבר במשך השנים דיאטה ומדג שהיה שמן יחסית, כיום הקרפיון נחשב לבעל אחוזי שומן סבירים. כך, שאת בהחלט יכולה לאכול יותר גפילטע. אבל, שוב, לא ללא הגבלה.
    בתיאבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלטין דגים האם הוא
    יוכבד
    28/03/2018

    רציתי לדעת האם גלטין דגים בריא ומה יש בפארסה האם יש בו פחמימות סוכר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלטין דגים האם הוא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוכבד, שלום

    רחל גרנות
    29/03/2018

    שלום לך, בכל 100 גרם כרישה יש 14 גרם פחמימות. מתוכם, כ-4 גרם סוכר. ולמרות זאת, אומר לך לשלב את זה בתפריט שלך בכיף. הוא מכיל סיבים תזונתיים שמעכבים את ספיגת הסוכר. והוא מכיל מרכיבים תזונתיים חשובים. שווה!! ג'לטין יכול להגיע מבקר או מדגים. בעצם, אין הבדל גדול ביניהם , אבל יש התייחסות שונה בגלל החלק הדתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה באחוזי שומן בגוף ופסח
    שלומי כהן
    27/03/2018

    ערב טוב,ערב נעם ומבורך רחל.

    היי רחל....מה שלומך?????

    (וואי אני כבר ממש מרגיש כאילו אנחנו מכירים שנים)....

    ככה רציתי להגיד לך כמה דברים:

    1) רחל אני רוצה להיות כנה ואמיתי.....החג הזה קודם כל התיש אותי כלכלית,פיזית,ונפשית....עשיתי המון קניות לחג,עבדתי אצלי בחדר וגם צבעתי אותו לחג.......וחוץ מזה אני היום אישית נהייתי מאוד לחוץ...זה הכניס אותי ללחץ מאוד גדול שאת לא מבינה באיזה רמה...אני מרגיש שלקחו לי את כל האוכל עד כדי כדך של רמה שאני נתקעתי ואין לי שום דבר לאכול...
    כל האוכל שאני חי עליו ביום יום אין לי אותו בפסח,אם זה פסטות למינהם,פתיתים וכמובן לחם מלא...
    נשאר לי רק אורז לאכול וזה מה שאני יאכל שבוע שלם...
    ולגבי אכילת 3 פעמים ירקות....אני רוצה להיות איתך כנה.......עוד מאז שיש לי את התפריט שלי אף פעם לא אכלתי 3 פעמים ואני לא מתכוון לנסות את זה.....
    אני אכלתי רק פעם אחת ירקות או ירקות וירקות כמו היום לדוגמה......ושניהם היו טובים...
    אבל ירקות,ירקות וירקות גם אם זה ירקות ממרק ירקות שניתן לאכול כמנת פחמימה בסוף הארוחה או ירקות רגילים זה לא משנה..אני לא מתכוון לאכול ירקות,ירקות וירקות
    אני חשוב לי להיות איתך כנה בעניין הזה.

    אני לא אכלתי אף פעם מאז שיש לי את התפריט הזה מאז שהוא נבנה אצל הדיאטנית לא אכלתי 3 פעמים.אכלתי רק פעם אחת או ירקות וירקות ואז פרי אגוזים ושקדים ואז יוגורט אגוזים שקדים ופרי טרי(ירקות בכל ארוחה ושלוש פירות כל יום).

    אז רציתי להגיד לך את זה.

    2) לגבי התפריט של אבות המזון...
    אז אני יודע ש:

    -אחוז הפחמימות בתפריט צריך להיות 50%-60%
    -חלבון(0.8 על ק"ג משקל גוף) בין 10%-20% לפחות חצי
    ושומנים 25%-35% לפחות 25% שומנים בתפריט

    ואני שואל אם אפשר לרדת באחוזי השומן בגוף גם אם אוכלים רק 25% שומנים ואח"כ לאכול שומנים רווים שמגיעים מבשר,שדגים,ועופות לדוגמה ליל סדר בשישי הזה??

    אני שואל את זה כי אין לי אפשרות לאכול בשישי הזה עוד שומנים בסדר......זה גם לא מכובד....בכל מקרה לפני הסדר באותו יום אני ממשיך עם הארוחות המסודרות שלי ואני מתכוון לאכול רק 25* שומנים באותו יום שלפני הסדר ובסדר עצמו....רק מנת פחמימה +מנת חלבו וירקות......נגיד מצות עם עופות,ודגים ובסוף ירקות.....ובהם יש שומנים רווים.....אז אפשר לרדת באחוזי השומן בגוף ולא ירקה לי כלום אם אכלתי בארוחת הסדר עופות ודגים שיש בהם שומנים רווים???

    מחכה לתשובה וערב טוב.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    29/03/2018

    שלום לך, התלבטתי קשות לפני שעניתי לך. אני שומעת את הלחץ והחרדה שלך. שים לב, שכבר חודש אתה עסוק בשאלה מה יקרה בחג הפסח. ולפני שאני מתייחסת לחרדה, אני רק רוצה לציין שאחת מהתכונות החשובות לחיות בעולם שלנו בהצלחה היא היכולת להסתגל. זה עולם דינאמי ומשתנה ואנחנו צריכים כל הזמן להיות מסוגלים להשתנות ולהסתגל. אז אמרה לך דיאטנית איך לחלק את האוכל מבחינת קבוצות מזון. אבל היא לא התכוונה שזה חייב להיות 100% כל הזמן. לא יקרה כלום אם יום אחד נאכל יותר חלבון וביום אחר יותר פחמימה. העיקר, שהתפריט שלנו יכלול פחות או יותר את כל קבוצות המזון. החרדה שלך נובעת אולי מהחשש שמא תאבד שליטה על האכילה שלך. אבל, אין חשש. אתה כנראה שולט באכילה וזו ההזדמנות ללמוד לשנות ולגוון. הרי יש גם חופשות, נסיעות וכו' שבהן אנחנו נאלצים לשנות קצת את האוכל. ולא יקרה כלום לאחוז השומנים בגוף אם תאכל קצת אחרת במהלך הפסח. שבוע ימים לא ישנה. אז בארוחת ליל הסדר תאכל קצת יותר עופות ודגים. ואגב, בשניהם יש ממש מעט אחוזי שומן. ובמקום לחם יש לך תפוחי אדמה, בטטה, אורז, פרכיות אורז. היום יש גם לחמניות כשרות לפסח. אני מקווה שתצליח ליהנות מהחג. שיהיה חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה לחם מומלץ לצרוך
    דנה
    27/03/2018

    שלום
    סובלת מנפיחות בטן מזה שנתיים איזה לחם כדאי לי לאכול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איזה לחם מומלץ לצרוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה, שלום

    רחל גרנות
    29/03/2018

    שלון לך, בדרך כלל, ממליצים על לחם מלא. הלחם הזה מכיל סיבים תזונתיים בכמות יפה. אני תמיד אומרת למטופלים שלי שהדרך לדעת אם לחם הוא מלא או לא, הוא פשוט להתבונן ברכיבים. מעל 9 גרם סיבים תזונתיים בכל 100 גרם - מלא. פחות מזה, עובדים עלינו. אבל, מכיוון שאת מתלוננת על נפיחות יתכן ודווקא לך הלחם המלא לא טוב. תנסי את הלחם הלבן (שבדרך כלל לא מומלץ) ובדקי את התגובה שלך. יתכן והנפיחות נגרמת ממשהו אחר. דרך טובה לבדוק היא פשוט ניסוי וטעייה. תורידי מזון מסוים ובדקי את ההרגשה שלך. אם לא עובר, פני לייעוץ.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבות המזון- ארוחות בהריון
    טליה
    27/03/2018

    שלום,
    אני בהריון ורציתי לדעת האם ארוחה צמחונית המורכבת מפיתה מלאה, 2 כפות טחינה, סלט וכוס גרגרי חומוס מספקת את אבות המזון הנדרשים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבות המזון- ארוחות בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליה, שלום

    רחל גרנות
    27/03/2018

    שלום לך, השלוב של פיתה (פחמימה) עם כוס גרגרי חומוס (קטניות) יוצר חלבון שלם, כאילו אכלת מנת בשר, עוף וכו'. הטחינה מספקת את השומנים הטובים ואם יש ירקות, הרי זו ארוחה מושלמת מבחינת קבוצות המזון. אבל, שימי לב שאת זקוקה גם למוצרי חלב כדי לקבל סידן. ולזה את יכולה לדאוג בהמשך היום.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם להגביל את המצות של הילדה
    קרן
    27/03/2018

    הבת שלי כבדת משקל, אנחנו לא עושים מזה עניין וכולנו עברנו לאוכל בריא יותר. עכשיו פסח, והיא חולה על מצות עם שוקולד בלי שוקולד מצה בריי וכאלה. אני לא כל כך יודעת מה לעשות כי מצד אחד אני לא רוצה שתהיה מודעת לעניין ולעשות מזה עניין מצד שני אני לא רוצה שתאכל חבילת מצות ביום....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן, שלום

    רחל גרנות
    27/03/2018

    שלום לך, אני לא יודעת בת כמה הבת שלך וכמה ילדים נוספים בבית. אבל, באופן עקרוני, אני תמיד טוענת שהדוגמא האישית היא החשובה ביותר. תחליטו יחד כמשפחה מתי אתם מכינים את המצייה. לא רק לה זה לא הכי מומלץ, אלא לכולם. וכנ"ל עם המצה והשוקולד. את צודקת שזה חשוב לא לעשות מזה עניין. וחשוב לא להשתמש במלה "אסור" ולא להתחיל לדבר על דיאטות והשמנה, אבל חשוב גם להעביר מסר של כמויות נכונות. וכך, היא כמו כל המשפחה. ואל תקנו יותר מדי חבילות של מצה... חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת אוכל מינוס סוכר
    צחי
    25/03/2018


    אם אני מתכוון לרדת במשקל אני יכול להמשיך
    לאכול אוכל בלי סוכר ? (עוגיות/וופלים/חטיפים )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת אוכל מינוס סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צחי, שלום

    רחל גרנות
    25/03/2018

    שלום לך, לא הבנתי את השאלה. האם אתה מתכוון למוצרים שכתוב עליהם שהם ללא סוכר? ובכן, שים לב שכל המוצרים האלה מכילים סוכר שונה במקצת מהסוכר הרגיל. הסוכר הזה לא נספג בקיבה אלא במעי. וכך, גם המוצרים האלה מכילים קלוריות בכמות זהה לזו של החטיפים הרגילים. באופן עקרוני, אפשר לאכול הכול ולרזות. זו שאלה של כמויות. אתה צריך ללמוד לבנות תפריט שמתאים לאורח החיים שלך כך שתוכל לאכול, ליהנות מהאוכל, לשבוע וגם לרדת במשקל. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוטלת ריטלין שמשבית לי את הרעב
    נופר
    24/03/2018

    אני נוטלת ריטלין שמשבית לי את הרעב.. עד השעה חמש בצהריים. ואז אני משתדלת לאכול, לאכול בריא.. וטוב. מה שקורה הוא שכשאני כבר עולה למיטה,סוגרת את האור. ישר חייבת מתוק. ומתוק ספיציפ שוקולד מריר.

    טני בת 24 בריאה. במשקל תקין. אבל לא מפסיקה לעלות בלגל זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נופר, שלום

    רחל גרנות
    25/03/2018

    שלום לך, את אכן מתארת בעיה לא פשוטה. אי אפשר לפתור את זה בתשובה בכמה משפטים. אני מציעה לך לפנות לייעוץ כדי לעזור לך לצאת ממעגל הקסמים שאת נמצאת בו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות גופנית עם אוכל
    עמי
    24/03/2018


    אם אני עושה הליכה 3 פעמים בשבוע 1/2 שעה
    כל פעם ומצמצם באוכל/סוכרים אני יירד במשקל תוך חודש ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעילות גופנית עם אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמי, שלום

    רחל גרנות
    24/03/2018

    שלום לך, עניתי כבר שבהליכה של חצי שעה גבר מוציא כ150-200 קלוריות. כדי לרדת ק"ג אחד אתה צריך להיות בגירעון של 7700 קלוריות. ונכון, שהליכה עם צמצום אכילה עוזרת לרדת במשקל. ואני מברכת על ההחלטה שלך לצמצם בסוכרים. אבל, אתה צריך לקחת בחשבון גם את המזונות האחרים. כלומר, אתה צריך לשים לב לכל האוכל ולא רק לסוכרים. וכמובן, חשוב שתבנה תפריט שאפשר לשמור עליו לאורך זמן. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליפי סוכר נכונים לסוכרתי
    מנחם
    23/03/2018

    האם הממתיקים הבאים נכונים לסוכרתי
    האם ניתן לדרגם עפ"י איכות?
    * מולטיטול
    * סוכרלוז
    * סטיביה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנחם, שלום

    רחל גרנות
    23/03/2018

    שלום לך, יש המון דעות בנושא. ואגב, כל המחקרים לא הצליחו להוכיח שהממתיקים המלאכותיים מזיקים. כדי להגיע לנזקים שעליהם מצביעים רבים מהמקטרגים, אנחנו צריכים לצרוך את הממתיקים בכמויות מוגזמות במיוחד. שים לב, מליטיטול וכל אלה שמסתיימים בטול הם ממתיק מסוג אחר. יש בהם פחות קלוריות מסוכר רגיל 2.4 לגרם לעומת 4 קלוריות לגרם של סוכר רגיל (כמו כל פחמימה). הסוג הזה מתפרק לאט יותר ולכן, מומלץ לחולי הסוכרת. אולם, ואני מדגישה, צריכה מוגברת ממנו עלולה לגרום לכאבי בטן. ובעיה נוספת, נדמה לאנשים שאם כתוב " ללא תוספת סוכר", או מומלץ לחולי סוכרת נדמה להם שאפשר לאכול מזה חופשי. ואני ממליצה על סוכרלוז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שווארמה מעלה את כמות השומנים בדם?
    מתי
    23/03/2018

    שווארמה מעלה את כמות השומנים בדם ? כמה
    פעמים בשבוע מומלץ לאכול ממנה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי, שלום

    רחל גרנות
    23/03/2018

    שלום לך, אמנם בשווארמה יש יותר שומן בגלל תוספת מלאכותית של שומן לנתח. אבל, אם אתה אוהב שווארמה אתה יכול לשלב את זה בתכנון הארוחות שלך. פעם בשבוע בהחלט אפשרי. בתיאבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על ירידה במשקל
    ינון
    22/03/2018

    זה יכול להיות ירידה של כמה ק"ג תוך כמה ימים
    עם קצת צמצום באוכל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על ירידה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ינון, שלום

    רחל גרנות
    23/03/2018

    שלום לך, השאלה שלך לא ברורה לי. צריך להיות בגירעון של 7700 קלוריות כדי להוריד קילוגרם אחד אמיתי. אז, תוך כמה זמן ניתן להוריד ק"ג? תלוי במשקל האדם, מידת הפעילות וכמה הוא מצמצם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבעולים ועלי סלרי כוסברה ופטרוזיליה
    חנה
    21/03/2018

    שלום,
    מה קורה עם הערכים של סלרי עלים כוסברה ופטרוזיליה ששמתי בקערה עם מי מלח כדי לנקות ושכחתי אותם למשך כשלוש שעות, האם יש להם ערך או שכל הכלורופיל והערכים נדדו למים ולזרוק אותם?
    אגב כמה זמן באמת מומלץ להשרות עלים ירוקים במי מלח או חומץ כדי לנקות ושהערכים התזונתיים נשמרים?
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חנה, שלום

    רחל גרנות
    23/03/2018

    שלום לך, אמנם אבד חלק מהערכים. אבל, חבל לזרוק. ואגב, יש כאלה שישתמשו במים מאוחר יותר. כידוע, חליטת פטרוזיליה עוזרת בהורדת נפיחות וצבירת נוזלים. לא לנשים בהיריון ורק אנשים בריאים, כמובן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    חנה
    23/03/2018

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכת פחמימות בחג הפסח
    שלומי כהן
    21/03/2018

    אחה"צ טובים ונפלאים רחל גרנות.

    אחה"צ טובים..מה שלומך...מה נשמע???איך את??

    אני בסדר..

    אני רציתי להגיד ולשאול ואני יודע שדיברנו על זה....לגבי צריכת הפחמימות בפסח וכן יש לי עם זה בעיה..
    כל הפחמימות בפסח שאני צורך ביום יום חמץ...
    עכשיו מצאתי פתרון חלקי לבעיה הזאת.....אפשר במקום לחם מלא אפשר לאכול ירקות וירקות(גם יש בזה גלוקוז למוח אם את יודעת למה אני מתכוון)....כי הרי לחם מלא זה בא בצורת חד סוכרים החוצים את דופן המעי...
    אז אפשר במקום סוכרים פחמימות(ירקות כמקור לגלוקוז למוח)..
    אבל הבעיה היא שבתפריט שלי אפשר לאכול גם פעם אחת ירקות ואפשר גם פעמיים ואפשר גם שלוש..
    ולגבי שלוש פעמים..זה יותר מדי..אני אצלי בתפריט אוכל בין פעם לפעמיים.......שלוש פעמים ירקות ירקות וירקות זה מוגזם...
    ואני מדבר על נגיד אני יודע שזה רחוק אבל נגיד שביעי של פסח....אני לא יכול לאכול ביום 3 פעמים ירקות זה מוגזם..ואני אף פעם לא אכלתי את זה גם אחרי שאז הדיאטנית רשמה לי את זה בתפריט שאפשר....זה מוגזם מדי ולא בריא....

    מה עושים במצב כזה??

    אני מקווה שאת מבינה למה אני מתכוון.....אני כבר שנים בתפריט שלי אוכל בין פעם לפעמיים ירקות אף פעם לא אכלתי 3 פעמים למרות שזה מה שכתוב לי בתפריט אם לא צורכים סוכרים אלא צורכים פחמימות...

    מחכה לתשובה ויום טוב.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכת פחמימות בחג הפסח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    21/03/2018

    שלום לך, זו ההזדמנות שלך לשנות מעט. החוכמה היא להתאים את התפריט אלינו ולא להיפך. ראשית, אפשר לאכול ירקות שלוש פעמים ביום. ואולי, בארוחה העיקרית תאכל תפוח אדמה או בטטה שהיא פחמימה איכותית ביותר ועם ערך גליקמי נמוך במיוחד. ואגב, גם אם לא יהיו לך פחמימות בארוחה אחת, לא יקרה כלום. לגוף ולמוח יש מאגרי פחמימות שיספקו את הנדרש למספר שעות. וכמובן, יש את המצה שאפשר לשלב. גם פירות מספקים סוכרים נדרשים.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום