פורום תזונה נכונה - ירידה במשקל - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמות אכילת בננות ביום
    גלית
    28/12/2017

    שלום רב, אני סובלת ממעי רגיש ולכן מרבית הפרות בעייתיים עבורי.
    מסתדרת טוב עם בננות.
    עד כמה בננות סביר לאכול ביום? האם עלי להגביל את עצמי בכמות?(אין לי בעיית משקל עודף)
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמות אכילת בננות ביום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בננות, כמה ואיך?

    רחל גרנות
    30/12/2017

    שלום רב, אני שמחה שאת מזהה את המזונות שטובים לך וכאלה פחות. בננות הן פרי איכותי ומומלץ. אבל, כמו בכל דבר, אין צורך להגזים. אני מציעה לך לא לאכול יותר מבננה אחת בכל פעם. ואת בשקט יכולה להגיע לשלוש , ארבע ביום. אבל, עשי זאת בהדרגה. ואולי כדאי לנסות לזהות פירות אחרים שגם איתם את מרגישה בטוב. אחד העקרונות החשובים בתזונה הוא גיוון!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה להודעה

    שלומי כהן
    31/12/2017

    היי רחל גרנות,צהריים טובים לך.

    שלום וברכה,שלום רב רחל גרנות.

    אני רק רציתי להגיד שבתזונה שלי אני כול כל יום ירקות בכל ארוחה כי מומלץ להרבות באכילת ירקות בניגוד לסוכר הפירות אז ירקות בכל ארוחה ו-3 פירות ביום.

    אני כל יום כמות הפירות היומית שלי בתפריט שלי אישית היא 2-3....

    זה בסדר???


    מחכה לתשובה ויום טוב.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת תיקון להודעה

    שלומי כהן
    31/12/2017

    *אז אני אוכל כל יום ירקות בכל ארוחה כי מומלץ להרבות באכילת ירקות בניגוד לסוכר הפירות ו-3 פירות ביום.

    בכלל בתפריט היומי שלי והאישי כמות הפירות נעה בין 2-3 רק בגלל תכולת הסוכר שלהם.

    אז זה נחשב בסדר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    01/01/2018

    אני מאמינה שכל אחד צריך ללמוד לבנות את התפריט שמתאים לו או לה. ואתה בהחלט צודק שכדאי לשלב ירקות בכל הזדמנות. הם מספקים לנו ויטמינים ומינרלים. וכמו כן, הם מקור לסיבית תזונתיים שכל כך חסרים בתפריט של העולם המערבי במיוחד. בקיצור, המון טוב וכמות מזערית ושולית של קלוריות. פירות, לעומת זאת, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים , אבל גם סוכר. ולכן, הם לא ללא הגבלה. הבחירה שלך של אכילת 2,3 מנות פרי ביום היא מעולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי והתפריט היומי

    שלומי כהן
    01/01/2018

    היי ערב טוב,ערב מבורך רחל גרנות.

    היי ערב טוב ומבורך רחל גרנות.מה שלומך??????

    סתם..לפני הכל.....פעם הייתה לי יועצת כשהייתי תלמיד בשם רחל....חחח

    טוב אז לעניינו...אומנם אני לא כ"כ מכיר אותך אבל רק מפה,מהאתר ומהתמונה שלך.....אבל רציתי לשאול ולהגיד שקודם כל תודה..ודבר שני...רציתי לשאול משהו ושאלה אחרת בכלליות..

    אני עוד מעט בן 25 והרבה אנשים שקמים בבוקר גם ככה המשפחה שלי...שהם קמים בבוקר אחרי שהם מתארגנים וזה רק שותים נס קפה רגיל ויוצאים..

    אני שאני קם בבוקר אחרי שאני מתארגן וזה אני ישר אוכל ארוחת בוקר ולא שותה נס קפה על חלב..אני בכלל לא אוהב נס.אני אוהב הרבה מים,תה וחליטות תה ומיצים.

    אבל זה לא העניין..העניין שרציתי לשאול אם זה בסדר שאני ישר אוכל ארוחת בוקר במקום רק לשתות משהו קל וזהו??

    ואגב אני אוכל בבוקר קורנפלקס על חלב,יוגורט/לבן ולחם מלא עם גבינה..
    אני החלפתי את כל היוגורטים שלי בלבן בגלל העלות הגבוהה שלהם כרגע..בכל מקרה זה בסדר בשביל ארוחת בוקר??


    מחכה לתשובה ומקווה קודם כל שהבנת למה התכוונתי בשאלותיי אם בכלל.

    שלומי כהן.

    נ.ב אני אוכל בתפריט היומי שלי לפי קבוצות מזון,אוכל מהכל,מקבוצת הדגנים,קבוצת הירקות,קבוצת הפירות שמכילים סוכר,קבוצת השומנים,וקבוצת העוף,בשר דגים וקטניות(5-6 ארוחות יומיות ופחמימות בתפריט שלי הם 50%-60% זה בסדר??)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי והתפריט היומי

    שלומי כהן
    01/01/2018

    ומוצרי חלב שכחתי להגיד...

    אני אוכל מכל קבוצות המזון וככה גם התפריט היומי שלי שאני חי עליו..
    1) קבוצת הדגנים
    2)קבוצת הירקות
    3)קבוצת הפירות
    4)קבוצת חלב ומוצריו
    5)קבוצת השומנים
    6)קבוצת הבשר והקטניות

    זה התפריט היומי שלי שאני חי ואוכל לפי קבוצות מזון אלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    02/01/2018

    אני מאמינה שכל אחד מאתנו צריך לבנות את התפריט שמתאים לו. לפי מה שאתה מתאר, הרי התפריט שלך מאוזן ובריא. אתה אוכל מכל קבוצות המזון. אני גם מקווה שאתה מגוון . ארוחת הבוקר שלך מעולה. היא מכילה פחמימה וחלבון ומכינה אותך לקראת היום. כל הכבוד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת חומוס ודכנים ביחד או בנפרד
    יעל
    28/12/2017

    שלום,
    אני יודעת שחומוס ודגנים ביחד משלימים לחלבון מלא, אבל האם צריך לאכול אותם באותה ארוחה או שגם אם יאכלו בהפרש של כמה שעות זה מזה עדיין יפיקו את אותה תועלת תזונתית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל, שלום

    רחל גרנות
    31/12/2017

    היי יעל, שלוב של דגניים וקטניות אכן מספק חלבון מלא. הם משלימים זה את זה ולכן, כל כך מומלצים. ניתן לשלב אותם במשך היום. וכיום, אנחנו מאמינים שגם כך הם יספקו לנו את החלבונים שהגוף זקוק להם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה תוספת להודעה

    שלומי כהן
    31/12/2017

    היי רחל גרנות ויעל.

    היי צהרים טובים לשתיכן..רק רציתי להגיד ובעיקר לרחל..גם ליעל...אבל רק רציתי להגיד שאני גם עניתי לה על זה וכתבתי לה בדיוק מה שאת כתבת שדגנים מלאים וקטניות מביאים לחלבון מלא.

    דגנים מלאים הם אורז מלא,פסטה מקמח מלא,קוסקוס,בורגול,ניתן לשלב אותם ביחד עם קטניות על מנת לקבל ארוחה עשירה בחלבון.

    קטניות לדוגמה: אפונה,שעועית,וגרגירי חומוס.

    יום טוב לשתיכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרדת במשקל בלי להמנע ממאכלים אהובים
    גיל
    28/12/2017

    האם יש שיטה יעילה להורדה במשקל שאינה כרוכה בהימנעות טוטאלית ממתוקים ומשמנת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל, שלום

    רחל גרנות
    31/12/2017

    שלום גיל, ממש אין צורך להימנע מדברים שאנחנו אוהבים. הרי בינינו, כמה זמן ניתן לחלום על עוגה ולאכול מלפפונים? אני מאמינה שאין אסור , הכול מותר. זה רק עניין של כמויות. וכדאי ללמוד לשלב את הדברים האלה בתפריט. בהצלחה, רחל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חילוף חומרים האם כדאי לעשות בדיקה
    יעל
    21/12/2017

    שלום,
    רציתי בבקשה לברר:יש לי אפשרות ללכת למכון פרטי שבו עושים בדיקה לחילוף חומרים במנוחה עם מסכת החמצן במשך 20 דקות. הבדיקה עולה 350 שסך הכל זה מחיר סביר. השאלה שלי היא האם בתנגודת לאינסולין הבדיקה הזאת עלולה לא לשקף טוב?
    נאמר יצא לי חילוף במנוחה תקין לגילי ומשקלי,אבל מצד שני התנגודת לאינסולין מקשה על הגוף לפרק שומן,לא ככה?.
    זאת אומרת,זה לא פרמטר שבדיקת חילוף החומרים במנוחה לוקחת בחשבון נכון?
    אני 1.63 ושוקלת 60 בת 34 עם השמנה בטנית גדולה(אחוז שומן 33 לפי משקל טניטה עם אלקטרודות לידיים).
    קצב הירידה במשקל הוא מאוד איטי אצלי. אני עושה כל יום ספורט במשך שעה ולפי שעון פולאר שורפת 500 קלוריות(למרות שאין דיוק לגמרי כמובן) ואוכלת 1200 קלוריות ויורדת בחודש בקושי חצי קילו(כל בדיקות הדם תקינות למעט תנגודת לאינסולין ומטופלת עם גלוקופאג')
    השאלה היא האם בדיקת חילוף החומרים תגיד לי משהו במקרה שלי וכן כדאי לעשות אותה או שהיא לא לוקחת בחשבון תנגודת לאינסולין
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת חילוף החומרים

    צחי כנען
    21/12/2017

    אכן הבדיקה יכולה לעזור בחידוד התפריט שלך ואולי לתוצאות טובות יותר גם במקרה של תינגודת לאינסולין.
    חשוב שתיגשי לדיאטן/נית מומחה במטבוליזם

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת חילוף חומרים תוספת תגובה

    שלומי כהן
    21/12/2017

    היי ערב טוב ומבורך לשניכם יעל וצחי כנען.

    היי ערב טוב לשניכם.ההודעה הזאת מופנית לשניכם..

    רק רציתי להגיד אם זה בסדר.....שחילוף החומרים שלנו קשור לארוחה המלאה בצהריים..שמכילה את כל אבות המזון..הפחמימות,החלבונים והשומנים(טחינה) רק אם אפשר.
    וצריך להקפיד מאוד מאוד על הארוחה הזאת בצהריים שמכילה את כל אבות המזון..להקפיד על זה.....חשוב מאוד להקפיד על זה!!!!!!!


    שלומי כהן.

    שיהיה המשך ערב נעים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האטה בהליך חילוף החומרים
    melani
    19/11/2017

    שלום רב,
    אני נוטלת תרופות באופן סדיר שע"פ הרופא המטפל כ"א מהן בנפרד וכנראה גם השילוב שלהן גורם להאטה בחילוף החומרים ומכאן עליה במשקל ; אני מנסה כבר כחודשים לרדת 2 ק"ג (כלך המכנסיים מסרבים להיסגר)- אני שוקלת כיום 52 ורוצה לחזור למשקל המקורי שלי : 50
    ככלל , אני אוכלת מסודרת 3 ארוחות ביום. מנסה לפתוח את הבוקר עם בננה, אוכלת ארוחת צהריים של פחמימה חלבון וירק טרי, וארוחת ערב ישראלית רגילה : סלט , ביצה גבינות כחושות ושתי פרוסות לחם מלא. איני אוכלת בצורה לא מבוקרת או שיש לי תאבון יוצא דופן. אני מנסה לעשות פעילות גופנית ככל שמתאפשר לי תחת אילוצי עבודה /טיפול בילדים (פילאטיס פעמיים בשבוע, הליכה אירובית פעם אחת בשבוע) והלוואי ויכולתי יותר
    מקפידה על אכילת לחם מקמחים מלאים שותה הרבה מים ותה ירוק , חוטאת בעוגיה או עוגה מדי פעם אבל זה לא משהו שבעבר היה מזיז למשקל שלי. (אני בת 42 וגובהי 158 ס"מ)
    בשבוע שעבר למשל בנסיעת עבודה בקושי אכלתי משהו בגלל אילוצי לוז וארוחות גרועות ולא ירדתי אפילו גרם ובשלב זה הרופא לא יכול להוריד את המינון התרופתי.
    אודה לכך עצה ע"מ לנסות להשיל את הק"ג העודפים
    אמת , שני ק"ג הם לא אסון טבע יחד עם זה כאשר כל המכנסיים בבית מידה 38 כבר לא מתאימים לי זה מתסכל וכמובן אין אני מעוניינת להוסיף עוד משקל .
    מה עלי להעשיר את התפריט לטובת עידוד חילוף החומרים ומה כדאי להוריד ממנו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האטה בהליך חילוף החומרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האטה בחילוף חומרים תגובה

    שלומי כהן
    19/11/2017

    ערב טוב מלני.

    ערב טוב לך.מה שלומך???????

    ראשית לפי מה שכתבת אומנם אני לא דיאטן או משהו כזה אבל לפי מה שכתבת אני מתרשם שאת אוכלת "בסדר" לא יותר מזה....אבל לפי דעתי כדאי שתלכי לדיאטנית מסוגרת שתבנה לך תפריט מסודר עם פעילות גופנית מסוגרת........וכמו כן אני חושב שאת צריכה להעשיר את התפריט שלך בסיבים תזונתיים שיכולים להגיע מצריכת לחם מלא,מירקות או מירקות ופירות לאכול הרבה ירקות בכל ארוחה כי מומלץ להרבות באכילת ירקות וגם פירות,לצרוך דגנים מלאים בצהריים כמו אורז מלא,פסטה,פתיתים,פירה,תירס וכדומה,קטניות כמו גרגירי חומוס,כמו כן את צריכה גם חלבוניים איכותיים כמו מוצרי בשר,מוצרי חלב.........שומנים בריאים כמו אגוזים,שקדים,וטחינה..ובכלל לעבור לתזונה המכילה את כל אבות המזון.פחמימות,חלבונים ושומנים!
    לגבי ארוחת הצהריים שכתבת את צריכה בצהריים לאכול ארוחה מלאה המכילה את כל אבות המזון הפחמימות,החלבונים,והשומנים(טחינה).
    ולעשות בהמשך היום תחליב שומנים בין שומן חד שומני(טחינה) לשומן רב שומני(אגוזים ושקדים)...
    בכל מקרה זה מה שאני חושב שאת צריכה לעשות לאכול דגנים מלאים,סיבים תזונתיים,פירות ירקות,קטניות(חומוס).מקווה שעזרתי...

    בכל מקרה ממליץ לך ללכת לדיאטנית שתבנה לך תפריט מסודר.

    שיהיה לך המשך ערב טוב.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפריט היומי אבות המזון-וזה מופנה לצחי כנען
    שלומי כהן
    16/11/2017

    צהריים טובים צחי כנען!!!!!!!
    צחי כנען,צהריים טובים מה שלומך?????

    קודם כל אני רוצה להגיד שאני כבר מתמחה לבד בתזונה של אבות המזון..

    אני אוכל מדי יום את כל ה-6 ארוחות כ-60% אחוז פחמימות. וכמובן את כל הסיבים התזונתיים שאני מקבל מהמזון..

    אני כבר בקיא בזה לבד.........אבל סתם באופן כללי....אני פשוט רוצה להגיד לך שאני עובר פה על הפורום ורואה את השאלות של אנשים ששואלים אותך..ואני פשוט בא לי לענות להם מרוב שהם כל הזמן נמנעים מדברים בריאים, כמו השומנים כמו פחמימות......אני משתגע..

    אני רואה שהם שואלים אותך על חזה עוף.......אני אישית אוכל חזה עוף בצהריים שיש בו בעיקר חלבון שהוא ממש טעים ושומנים בריאים אגוזים,שקדים וטחינה.....והם כל הזמן שואלים אותך על מזונות שומניים..........צריך לאכול מזונות שומנים בתפריט היומי..זה לא אומר שלא צריך לאכול שומנים..
    וחלבונים..אנשים צריכים להבין....בכלל בא לי להיות "דיאטן" בעצמי ולהסביר לאנשים שחלבונים יכולים לקבל גם ממוצרי חלב שעשירים בחלבונים כמו גבינה ויוגורט..לא רק מעופות,דגים,ובשרים למינהם בתזונה כמו חזה עוף......נכון שמוצרי בשר עשירים בחלבונים אבל גם מוצרי חלב עשירים בחלבונים ואנשים לא מבינים את זה.....

    ולגבי פחמימות........למה אנשים כל הזמן נרתעים מזה????מלא אנשים אומרים לי אני לא אוכל פחמימות,זה לא טוב,באמת אני שואל אותך צחי למה הם נרתעים מאב המזון הכי חשוב שהוא הפחמימות כולל לחם מלא??(מבין אבות המזון פחמימות,חלבונים ושומנים,הפחמימות זה הכי חשוב לצרוך אותך בכמות נכונה ע"י הגוף)..

    ואני שואל למה אנשים נרתעים מזה???חוץ מזה גם ראיתי פה בהודעות כתבו לך אני מורידה פחמימות בתפריט,אני לא רוצה לאכול פחמימות ועוד כל מיני כאלו הודעות שכתבו פה לך אנשים.......למה אנשים נרתעים מפחמימות????


    מחכה לתשובה ויום טוב...


    שלומי כהן.

    נ.ב-ולגבי השומנים גם בא לי להיות "דיאטן" בעצמי ולהגיד לאנשים לא לפחד לאכול שומנים..סתם יש בזה בהלה בשומן הרווי...צריך לאכול מגוון מכל אבות המזון גם שומנים בריאים ולא לפחד מאף אף מזון לא ככה???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחמימות וירידה במשקל

    צחי כנען
    16/11/2017

    אין באמת "רגליים" לתאוריה של הימנעות/הפחתה באכילת פחמימות וירידה במשקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחמימות וירידה במשקל

    שלומי כהן
    18/11/2017

    היי שבוע טוב ומבורך צחי כנען!!

    היי צחי....שבוע טוב מה שלומך?????

    אני בסדר גמור...פשוט רציתי לשאול למה אנשים כ"כ שונאים ומתעבים פחמימות????

    אני אישית אוכל כל יום את כל אבות המזון פחמימות,חלבונים ושומנים ודגנים מלאים וגם דגנים שוב בארוחת הערב ואת כל הסיבים התזונתיים מהמזון שלנו כולל פירות וירקות ולחם מלא וקטניות(חומוס)..

    אני אוכל הכל...את כל ה6 ארוחות ביום....החלבון מולק לשש ארוחות ביום.

    ממש בא לי להיות דיאטן בעצמי ולהסביר לאנשים את תזונה נכונה ועל מוצרי חלב שעשירים בחלבונים...אבל סתם לכלליות..פשוט לא הבנת אותי נכון..למה אנשים שונאים פחמימות???


    מחכה לתשובה ושיהיה לך שבוע טוב.
    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה הגוף צריך פחמימות
    מאיה
    13/11/2017

    למה חשוב לאכול פחמימות?
    אם אעשה דיאטה נטולת פחמימות (אוכל רק חלבונים, ירקות, פירות, שומן בריא במינון)... זה בריא?
    אם כן, לכמה זמן כדי לא לפגוע בבריאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה הגוף צריך פחמימות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחמימות ובריאות

    צחי כנען
    16/11/2017

    פחמימות הם אחד משלושת אבות המזון ואין כל מניעה לצרוך אותם.

    הכמות כמו כל מזון/אב מזון (חלבונים ושומנים) עדיף שיעשו במידה , באופן מאוזן.

    הכמות היא מן הסתם אישית ותלויה בגורמים כמו פעילות גופנית, סהכ קלוריות יומי וכו'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחמימות בריאות תוספת

    שלומי כהן
    18/11/2017

    היי שבוע טוב ומבורך צחי כנען..

    היי צחי.....רציתי רק להגיד שאני כ"כ מסכים איתך,פחמימות הם אחד משלושת אבות המזון המרכזיים ואין מניעה לצרוך אותך.
    אחוז הפחמימות היומית בכל יום הוא 50%-60%(5-6)
    ואני לא מבין למה אנשים נרתעים מפחמימות וכ"כ שונאים אותו ומתעבים אותו!!!!

    חח בא לי להיות כמוך לא ממש דיאטן אבל להסביר לאנשים שאין מניעה לצרוך אותך ובארוחת הערב עוד פחמימת דגנים,אנשים מפחדים לאכול עוד פחמימת דגנים בארוחת הערב לאחר שבצהריים הם אכלו פחמימת דגנים מלאים כמו אורז מלא,פסטה,פתיתים,תירס כלומר תוספת פחמימתית ממשפחת הדגנים שעשירים בויטמינים מקבוצת b1'b2'b3 .
    וגם להסביר לאנשים שמוצרי חלב גם עשירים בחלבונים גבינה ויוגורט....וגם יוגורט עצמו עשיר בחלבון לאחר פעילות גופנית.


    ואני כ"כ מסכים איתך ובא לי להסביר את זה לכול האנשים ששונאים ומתעבים פחמימות!!אין מניעה לצרוך אותם בעולם התזונה.פחמימות בריאות ומזינות.

    שיהיה שבוע טוב.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצרי חלב לסובלים מריפלוקס
    משה
    29/10/2017

    שלום,
    אני בן 33 וסובל מריפלוקס כבר הרבה זמן.
    אני יודע שאחת ההמלצות היא לא לצרוך מוצרי חלב, השאלה היא האם זה כי הלקטוז גורם לריפלוקס או החלב עצמו?
    במילים אחרות:
    - האם מותר לצרוך חלב נטול לקטוז ?
    - האם מוצרים מחלב עיזים מותרים גם כן?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס ומוצרי חלב

    צחי כנען
    16/11/2017

    אין כל מניעה לצרוך מוצרי חלב הן מפרה והן מעיזים ואין צורך להימנע חלקית/מלא מפחמימות החלב היא -הלקטוז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחה מזינה שמחזיקה אותך שבע להרבה זמן
    יעל
    27/10/2017

    שלום, אני בת 34 עם תנגודת לאינסולין וגם טכיקרדיה תנוחתית. סובלת לא קצת מתחושת כמעט עלפון וסחרחורות ולעיתים התעלפויות בימים קשים ובעיקר במעבר מעמידה לישיבה והפוך. ביציאות מהבית מאוד חשוב לי להיות מאוזנת מבחינת סוכר כי סוכר נמוך מחמיר את התסמינים של הטכיקרדיה התנוחתית.
    אשמח לדעת: האם ארוחה של קופסה שלמה של קוטג' שלמה 3 אחוז, 20 גרם אגוזי מלך ופרוסת לחם מחיטה מלאה היא ארוחה שטובה למצב שלי ולא תעמיס יותר מידי ותחזיק אותי שבעה ועם רמת סוכר מאוזנת לאורך זמן?.ובכלל אשמח להמלצה לארוחה טובה לפני יציאה מהבית כשאני יודעת שצריכה לצאת לכמה שעות. בגלל מצבי הרפואי אני עובדת מהבית.. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחה כוללת פחממות

    צחי כנען
    16/11/2017

    מן הסתם בפרוסת לחם ובקוטג יש פחמימות.
    האם הארוחה "תחזיק" אותך לאורך זמן ? השאלה לכמה. קרוב לוודאי ש2-3 שעות בלבד וצריכה נוספת של פירות או שוב לחם תעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מודדים כמות חלבון שרשומה על אריזה ברשימת הערכים התזונתיים?
    אוסנת
    14/10/2017

    איך מודדים מהי כמות החלבון שתוצאתה רשומה על האריזה? אם זה נבדק לפני ההכנה, יכול להיות שאחרי עיבוד המזון לצורתו הסופית מה שרשום לא מייצג מה שיש בפועל?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חישוב חלבון

    צחי כנען
    15/10/2017

    חלבון איננו נפגע (כמעט) בבישול/בעיבוד מזון ולכן את יכולה לחשב כפי שרשום ע"ג האריזה ולפי הכמות שהשתשמשת בפועל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראי תשובתי בעבר באותו הנושא

    צחי כנען
    16/11/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה מאוד איטית במשקל
    יעל
    15/09/2017

    שלום,
    אני בת 33. שוקלת 58 על 1.63 מסת שריר 29.3 ואחוז שומן 30.4 על פי משקל שסורק את הגוף של טניטה.
    עליי לרדת לפחות עוד כ 8 קילו מאחר שההשמנה אצלי ביטנית ויש לי תנגודת לאינסולין(לוקחת כדור גלוקופג' אחד ביום) ויש לי רפלוקס חמור ובקע בסרעפת והמורה לנסות להמנע מניתוח.
    לפני 11 שנים שקלתי 99 קילו וירדתי לבד במשך 8 שנים מאוד לאט.
    העניין הוא שאני תקועה על הטווח של ה 60 58 קילו כבר כשנה.
    אני אוכלת תפריט של 1200 קלוריות ועושה כל יום פעילות אירובית של שעה ושעון הפולאר מראה שריפה של 500 קלוריות... ולפי חישוב גרעון קלורי זה אמור לגרום לירידה של 3 קילו בחודש... אבל עם כל המאמץ אני יורדת בין 200 גרם לחצי קילו בחודש.
    אני לוקחת אלטרוקסין ובלוטת התריס מאוזנת..
    אשמח לדעת: מהן הסיבות שיכולות להיות לקצב ירידה כזה? את מסת השריר דווקא שיקמתי בעזרת שנים של אימוני התנגדות והיא 29 אחוז(היתה בעבר 22).
    האם כדאי לנסות תפריט של אלף קלוריות ליום?
    זה בעצם די לדרוך במקום כי אם ירדתי 200 גרם ביודש אני עולה אותם תוך שניה
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה מאוד איטית במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה איטית במשקל

    דרורית סירקיס-גדרון
    16/09/2017

    הירידה שירדת עד כה בהחלט טובה ויכול בהחלט להיות מצב שכאן הגוף שלך יכול להישאר לטווח ארוך, בכל מקרה לא הייתי ממליצה על הפחתת הצריכה הקלורית לפחות ממה שאת צורכת היום. הייתי ממליצה להתייעץ עם תזונאית/ מאמן כושר ולהבין אם יש מקום לשינויים נוספים בתזונה או אולי בסוג ועצימות הפעילות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצובה יומית מומלצת של B12
    עודד
    03/09/2017

    יש לי מחסור בויטמין B12 ואני מנסה להרכיב תפריט
    שבו יהיה מספיק B12 לא רחוק מהקצובה היומית המומלצת [ 2.4 מק"ג ]

    אני מעדיף בשר הודו, מה הכמות היומית שמומלץ לי לאכול ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצובה יומית מומלצת של B12

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • B 12

    דרורית סירקיס-גדרון
    09/09/2017

    מומלצת התייעצות עם דיאטנית ובמקרים של חוסר מומלץ לתסף בויטמין B 12

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה מוגדר כאוכל שומני?
    דני
    31/08/2017

    שלום יש לי ריפלוקס והרופאה אמרה לי להתרחק מאוכל שומני רציתי לדעת מה מוגדר כאוכל שומני?האם כמות השומן הרווי הנמצאת בו?במידה שיש באוכל שומן בלתי רווי יותר משומן רווי האם עדיין הוא מוגדר כאוכל שומני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה מוגדר כאוכל שומני?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס

    צחי כנען
    31/08/2017

    אין צורך לחפש את סוג השומן -רווי/ לא רווי אלא סך השומן.
    בד"כ מעל 10-15% נחשב שומני

    לריפלוקס יש להימנע מאוכל מטוגן וזה המכיל מרגרינה (בורקס, מלאווח וכו') אבל לעיתים דווקא מזונות שומניים נעימים יותר למשל - שקדים, טחינה ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל שומני......

    דני
    31/08/2017

    אבל למשל עוף לא נחשב כאוכל שומני ואילו הוא מכיל 25 גרם שומן ,שזה שזה יותר מ50 אחוז שומן ב100 גרם של עוף. אך רובו שומן לא רווי,אז אולי כן יש מקום להתייחס לשומן הבלתי רווי?ורק כאשר יש 10-15 אחוז שומן רווי הוא נחשב שומני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השומנים בתפריט היומי

    שלומי כהן
    03/09/2017

    ערב טוב ונעים.
    אני רוצה להגיד לפני הכל שקבוצת השומנים הם קבוצה חשובה מאוד שחשוב לצרוך ממנה מדי יום.הם חשובים לבניית מעטפת תאי הגוף ולייצור הורמונים ומסייעים לספיגת ויטמינים שונים,לתפקוד המערכת החיסונית ועוד.
    כמו כן לגבי שומן רווי שאת מדברת עליו הוא תורם לעליית רמת הכולסטרול בדם שנמצא במוצרי בשר וחלב שמנים. הוא נמצא במזונות מן החי ולכן צרכי השומן לא משתנים עם העלייה בגיל. מומלץ להעשיר את התפריט היומי בשומן מן הצומח (טחינה, אבוקדו, זיתים, אגוזים, שקדים) ולהמעיט בשומן מן החי (בשר שמן, נקניק, קבב, גבינות שמנות, חמאה, קצפת, מרגרינה) וכמו כן להעשיר בשומן מסוג אומגה 3 – דגי ים צפוני.

    שיהיה המשך ערב נעים

    קבוצת השומנים נחלקת לשלוש קבוצות עיקריות:(מדורג מהשומן המומלץ לשומן המזיק)

    1. שומן חד בלתי רווי.שומן זה מפחית את רמת הכולסטרול בדם ולכן מבין השומנים הוא המומלץ ביותר הוא נמצא בשמן זית,זיתים,אבוקדו,טחינה,שקדים.

    2. שומן רב בלתי רווי מסוג אומה 3
    שומן זה נחשב בריא והוא מומלץ כמעט כמו השומן החד בלתי רווי.ידועה השפעתו המיטיבה למניעת תחלואה כגון מחלות לב כלי דם ועוד.
    הוא נמצא בדגי ים צפוניים:סלמון,פורל,לוקוס,הליבוט,טונה,סול,מקרל,הייק וכן בזעתר,זרעי פשתן ,אגוזי מלך ,שמן קנולה ושמן isio 4.

    3. שומן רב בלתי בלתי רווי מסוג אומה 6.

    שומן שמקורו בצומח.מפחית את רמת הכולסטרול בדם אם כי גם מפחית את רמת הכולסטרול הטוב.
    בדומה לצריכת שומן רווי מומלץ להגביל את צריכתו בעיקר בשל נטייתו הרבה להתחמצנות וליצירת "גורמים מחמצנים" הפוגעים בתאים.מומלץ להפחית את היחס לפי 5 כלומר לצרוך יותר משומן אומה 3 ולהפחית את צריכת שומן אומגה 6 הנמצא בשמנים צמחיים שונים: תירס,חריע,חמניות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוף ושומן

    צחי כנען
    04/09/2017

    לעוף יש חלקים רזים וחלקים שומניים יותר.
    חזה למשל דל שומן.

    בכל מקרה תתייחס לכמות השומן הכללי ולא לחלקיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השומנים בתפריט -עוף ושומן

    שלומי כהן
    04/09/2017

    אחה"צ טובים צחי כנען.
    היי אחה"צ טובים לך.
    רציתי להגיד ולשאול שהתכוונת אליי בהודעה תחת הכותרת:"עוף ושומן"?
    אני את ההודעה על השומנים בתפריט היומי כתבתי לדני פה ששאל אותך על שומן רווי וכל זה..ופשוט רציתי להסביר לו על קבוצת השומנים ועל שומן רווי שהוא שאל אותך ואיפה יש במזון שלנו....ולכן צריך לצרוך שומנים יותר בריאים כמו שומן חד בלתי רווי ורב בלתי רווי.

    שיהיה המשך יום טוב.

    שלומי כהן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נושא: תחושת עייפות, חוסר יכולת להתרכז ותנודות זעירות במבנה הקשת בכפות הרגליים
    ישעהו יובל
    29/08/2017

    שלום רב,
    מזה כשנתיים אינני חש בטוב. בדקתי תחומים רבים ובדומה לשיר: "שקט עכשיו וכל אחד עסוק בענייניו אל הרופא הכי טוב במדינה בכדי לחשוף עד הסוף, אך התמונה לא משתנה." (א. זילבר, ואיך שלא) לאור כך כי הסימפטומים כל כך עוצמתיים, פוגעים באיכות החיים ומעכירי צלילות, היה קשה לי להצליח להסתכל ולבודד את את הנעלם שמטה המשוואה. עם זאת לאחרונה שמתי לב כי ישנו קשר לתזונה שאני אוכל, אך הדבר מסובך מאוד. אינני מצליח למצוא מחנה משותף לכלל האוכלים הבעייתים. בימים האחרונים לאור כך כי עומדות בפני מטרות חשובות החלטתי "ללכת על בטוח" ולאכול רק אורז, ביצים ובשר (ולשתות מים). אציין כי גם חומרים אלו מביאים לידי הסימפטומים אך בצורה קלה מאוד. הסימפטומים הם כנ"ל בכותרת ומופיעים תוך דקות ספורות. האם יש שם לתופעות אלו? מה היא הדרך הנכונה לבדוק ולהבדק? (אציין כי כל בדיקות הדם תקינות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי סבילות למזון

    צחי כנען
    30/08/2017

    קרוב לוודאי שזהו השם המתאים לתופעןת שהזכרת.

    כדאי לפנות לדיאטנית בקופת החולים ולערוך בדיקה מקיפה על כל המזונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי סבילות למזון

    ישעהו יובל
    30/08/2017

    ראשית תודה רבה על יעוצך. מדובר בסבל ופגיעה באיכות חיים שכל מה שיכול להקל שווה לשיעור שלא ניתן לכמת.

    האם אי סבילות למזון יכולה להשפיע באופן כה "פסיכו אקטיבי"? כלומר ישר אחר מספר דקות חוסר מיקוד קשה ?
    האם אי סבילות יכולה להוביל לתזוזה של כפות הרגליים ולתזוזות מזעריות בראש ?

    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי סבילות למזון

    ישעהו יובל
    30/08/2017

    במידה ואכן מדובר באי סבילות, היתכן אי סבילות לכל סוגי המזון? ומה ניתן לעשות במקרה קיצוני שכזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלייה של זרעי דלעת
    יעל
    29/08/2017

    שלום,
    רציתי לדעת האם קליית זרעי דלעת (ב- 170 מעלות לרבע שעה) מפחיתה משהו מערכם התזונתי, ובייחוד חשוב לי לדעת לגבי האבץ.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלייה של זרעי דלעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעיתי בכותרת- התכוונתי לזרעי דלעת

    יעל
    29/08/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קליה

    צחי כנען
    30/08/2017

    תהליך הקליה בטמפרטורה כזו ולזמן קצר יחסית אינה פוגמת באופן משמעותי מאיכות הזרע.
    אבץ הינו מינרל ובניגוד לויטמינים אינו מושפע בכלל גם בקלייה ממושכת יותר/טמפרטורה גבוהה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום