מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסדרת יציאות וירידה במשקלרני06/03/2018
האם יש קשר בין יציאות מסודרות (שעות קבועות) לבין ירידה במשקל? איך אפשר להסדיר את היציאות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רני, שלום
רחל גרנות06/03/2018שלום לך, מערכת העיכול של כל אחד מאיתנו פועלת אחרת. יש אנשים שיש להם יציאות קבועות כל יום ולפעמים כמה פעמים ביום. ויש כאלה שרק כל יומיים. יציאות מסודרות חשובות לבריאותנו ולא רק למשקל. אכילה של מזונות עתירי סיבים תזונתיים, שתייה מרובה ופעילות גופנית עוזרות בנושא. לאלה שסובלים מעצירות מתמשכת כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. ובוודאי לא כדאי להתחיל עם כל מיני משלשלים למיניהם שרק מחריפים את הבעיה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקה אולוורה כמה כפיות לקחת ביום?דנה03/03/2018
שלום
התחלתי לשתות משקה אלוורה לטיפול בעצירות שתי כפות ביום על קיבה ריקה בעיקרון כמה כפיות מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה, שלום
רחל גרנות04/03/2018שלום לך, כף עד שלוש כפעמיים ביום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפריט תזונה להעלאה במשקל ובניית מסה שרירjenny mos27/02/2018
בן שלי בן 24 חש שהוא רזה מידי (גובה 178, משקל 63 ק"ג, מבנה גוף צר) ומעוניין להעלות במשקל בזמן קצר ו"להרחיב" את גופו. מתאמן פעמיים בשבוע.
אילו מזונות מומלץ לצרוך ? באילו כמויות ? באילו אחוזי שומן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ג'ני, שלום
רחל גרנות04/03/2018שלום לך, כל תפריט צריך להיות מותאם לאדם עצמו. עקרונית, התפריט צריך לכלול את כל קבוצות המזון, כלומר, ירקות, פירות, פחמימות, חלבונים ושומנים. זה לא כל כך קל לעלות במשקל, בוודאי לא בזמן קצר. אני יודעת שאלה שמתמודדים עם עודף משקל לא בדיוק מבינים את המשפט הזה. לגביהם, הבעיה היא לרדת במשקל. אני מציעה לבן לפנות לייעוץ של איש מקצוע שיתאים את ההמלצות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה של פחמימות מלאותשלומי כהן26/02/2018
ערב טוב רחל גרנות.
ערב טוב לך..ושלום וברכה לך....מלא זמן לא דיברנו...
מה שלומך????
אני בסדר גמור טוב תודה..
ראשית רציתי רק להגיד ולעדכן שהנה ביום שישי הקרוב כבר פורים ובעוד חודש בדיוק פסח...ולגבי זה רציתי רק לעדכן אותך שאני עדיין לא מצאתי פתרון לאיך להמשיך עם התפריט שלי ולצרוך פחמימות בלי קורנפלקסים,פסטות למינהם וגם פתיתים שאני אוכל מדי יום וכמובן הפחמימה הכי חשובה היא הלחם מלא.....וכל אלו יהיו חמץ בפסח...אני עדיין לא מצאתי פתרון מלא לזה......הגעתי לאיזה פתרון חלקי אבל עדיין אין לי פתרון מלא לבעיה שהפחמימות שאנו צורכים ביום יום הם חמץ.
2) רצית לשאול האם זה בסדר שאני בחור בן 25 היה לי יום הולדת שבוע שעבר בשישי האחרון צורך פחמימות מלאות ולא פשוטות בכמות של 50%-60%......(את האמת זה נראה לי הרבה יותר ממה שהרבה אנשים צורכים....).......
זה בסדר?????
מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך ערב טוב שקט ונעים.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלומי, שלום
רחל גרנות27/02/2018שלום לך, ההמלצה הכללית של ארגוני הבריאות היא שניתן לצרוך כ50% פחמימות מכלל התפריט היומי. כך, שאתה בהחלט אוכל נכון. אבל, בהחלט שים לב לצרוך גם חלבונים באיכות טובה. ולפי מה שאני רואה, זה גם מסודר אצלך. ולגב י פסח, בינינו, זה שבעה ימים בלבד. אז כדאי להפחית את הלחץ. יש כיום גם מצות מלאות יותר. אוכלי הקטניות יכולים לאכול אורז וכדומה. אני בטוחה שתעבור את זה בשלום בדיוק כפי שעשית בשנים שעברו. ומזל טוב ליום הולדתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פשתן טחון עם יוגורטרות26/02/2018
שלום.
אני אוכלת כל יום כף פשתן טחון עם גביע יוגורט. לרוב בשעות הערב. האם זהו שילוב נכון והאם יש משמעות לזמן האכילה ? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רות,שלום
רחל גרנות27/02/2018שלום לך, זה שלוב טוב ולא משנה מתי את צורכת זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שמן לשים בסלט?זויה25/02/2018
מהי הכמות המומלצת ביותר לשמן בסלט, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה דיאטטית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זויה, שלום
רחל גרנות25/02/2018שלום לך, מבחינה תזונתית/בריאותית אנחנו זקוקים לכ3-4 מנות שומן טוב בתפריט. זה נכון לגבי אנשים ללא בעיות בריאות מיוחדות. שומן טוב כולל שמן, טחינה, אבוקדו, זיתים, פיצוחים וכו' כף שמן היא בסביבות 2 מנות שומן ביום. כך, שההחלטה כמה שמן לשים בסלט היא אישית. אם תשימי כף שמן, תקבלי שתי מנות שומן טוב וחשוב. ואני רוצה להדגיש שהעובדה שמזון מסוים הוא בריא, אין זה אומר שכדאי לאכול ממנו כמויות מוגזמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפחתת מינון שתיית קולהיאיר21/02/2018
שלום, אני בן 35.
אני סובל מחרדות ומטופל בתרופות:
VIEPAX XR 150 MG
CLONEX 3 MG
פרט לכך אני צורך כל יום 1/2 ליטר קולה קבוע בצהריים + 1/2 ליטר נוסף בערב. זה נותן לי אנרגיה טובה ותחושה נעימה.
בבוקר אני שותה כוס נס קפה רגיל עם כפית סוכר.
בשל השמנה רצינית אני שוקל להפסיק לגמרי עם הקולה.
באם אפסיק את שתיית הקולה צפויות לי בעיות מיוחדות כמו תסמונת גמילה מהקופאין והסוכר הרב שמכיל המשקה אליו גופי רגיל שנים רבות? האם הפחתה צריכה בשלב ראשון ולא המנעות מוחלטת היא הדבר הנכון לעשות? אודה להנחייתך כיצד נכון לבצע את התהליך. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יאיר, שלום
רחל גרנות21/02/2018שלום לך, אני מברכת אותך על החלטתך להפסיק לשתות קולה שמכילה סוכר בכמויות גדולות וכל מיני כימיקלים למיניהם. בקיצור, קלוריות ריקות.אולם, מכיוון, שהגוף באמת מתרגל לקפאין, עדיף להפחית בהדרגה את כמויות הקולה. זה יקל על התהליך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת גביע גבינה בארוחהליאור19/02/2018
היי,
אני אוכלת מדי יום 2 פרוסות לחם עם גביע גבינה שלם. רעבה מאוד בשעות הבוקר וזה נותן לי המון אנרגיה.. האם כמות החלבון גדולה מדי לארוחה אחת ובהכרח הופכת לשומן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאור, שלום
רחל גרנות21/02/2018שלום לך, אין מניעה לאכול כמות כזו, במיוחד וזה משביע אותך. כמובן, שחשוב לקחת את כל האוכל במשך היום.
אני בהחלט ממליצה על גבינה 5%.
בתיאבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל בעודף משקלגיא17/02/2018
אני עם עודף משקל ואוכל הרבה גם בין הארוחות ורוצה
לדעת אם אני יירד במשקל אז אני גם יפסיק לאכול
הרבה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיא, שלום
רחל גרנות18/02/2018שלום לך,
כמויות הם מרכיב חשוב בתהליך הירידה במשקל. אתה צריך ללמוד להפחית בכמויות. זו עבודה לא פשוטה ובעצם, תצטרך לעבוד על זה תמיד. אם אחרי הירידה במשקל תחזור לאכול כמויות גדולות מדי, תעלה חזרה במשקל. יתכן ובהתחלה תאכל פחות, אבל אם לא תשים לב, לאט ובהדרגה תעלה את הכמויות ואז, רבים חווים את העלייה חזרה. המסקנה? צריך להמשיך לשים לב גם בעתיד. וגיא, יש עוד אספקטים רבים לתהליך הירידה במשקל.
שיהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אני יורדת במשקלטלי15/02/2018
שלום רב, אני בת 46, בריאה. לפני כשנה התגלו אצלי במעיים תולעים, פטריות ובקטריות שגרמו לי סבל רב, והפסקתי לגמרי לאכול מתוקים, למעט תפוח אחד ביום וממתק אחד פעם בשבוע. עם זאת התחלתי לאכול הרבה יותר בצקים, פסטה בשר, שקדים ואגוזים, אני אוכלת 2 ארוחות חמות ביום ומנשנשת כל ערב מול הטלוויזיה, ואני גם כל הזמן רעבה וחושבת על אוכל.
למרות האכילה המרובה, ירדתי במשקל באופן דרסטי, וכעת אני שוקלת 40 ק"ג בגובה 156 ס"מ. לפני הדיאטה שקלתי 45-46 ק"ג.
עשיתי בדיקות דם כלליות בקופ"ח והכל נמצא תקין, כולל בלוטת התריס, שעשוייה לפעמים להיות הגורם לשינויים במשקל.
אני מתארת לעצמי שהורדת המתוקים מהתפריט גרמה לירידה במשקל, אבל עד כדי כך? בכללי אני אוכלת עכשיו הרבה יותר מאשר לפני הדיאטה, ועדיין אני רק מרזה!
מה יכולה להיות הסיבה לירידה במשקל, אם בבדיקות הדם הכל נמצא תקין? האם יש בדיקות נוספות אמינות יותר שעשויות לגלות בעייה שבבדיקות הדם לא רואים? ומה אני עוד יכולה לאכול, כדי לעלות במשקל?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה להוסיף שנפטרתי מכל הטפילים במעיים
טלי15/02/2018ואני לוקחת פרוביוטיקה ותמצית זרעי אשכוליות, כדי לשמור על המצב הקיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטלי, שלום
רחל גרנות18/02/2018שלום לך, כדאי שתתייעצי עם רופא שמבין בנושא או דיאטן/ית כדי לראות היכן הבעיה ואיך לבנות תפריט שמתאים לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אסור לאכול לפני השינה?דנית15/02/2018
בדיאטות תמיד אומרים שכדאי להפסיק לאכול כמה שעות לפני השינה. א'- למה? ב' - מדובר על כל זוג של אוכל? גם אם אני אוכלת יוגורט שעה לפני השינה זה לא טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנית, שלום
רחל גרנות15/02/2018שלום לך, יש המון חוקים וכללים שלא ברור מה הסיבה. כל אחד צריך להכיר את עצמו ולקבוע כללים שמתאים לו ולאורח החיים שלו. ולכן, אני אישית מאוד לא אוהבת את החוקים האלה שבמקרים רבים מכיוון שאין סיכוי לעמוד בהם מביאים סתם לתסכול ורגשות אשמה. אולם, כדאי שתשימי לב האם יש מזונות שמפריעים לך במהלך השינה. בדרך כלל, ארוחה כבדה מדי מצד אחד או רעב מפריעים למהלך השינה. כך, שבאמת לא כדאי לאכול ארוחה כבדה מאוד שמכבידה על מערכת העיכול וממש לא כדאי לנסות ללכת לישון רעבים. חשוב שתזהי את המזונות שמפריעים לך, אם בכלל, לישון. אין כל מניעה שתאכלי יוגורט שעה לפני השינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמויות גדולות של חלבלי13/02/2018
האם כמויות גדולות מדי של חלב או של מוצרי חלב יכולה להזיק? גם אם מקפידים על מוצרים מחלב דל שומן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לי, שלום
רחל גרנות13/02/2018שלום לך, אם אין רגישות ללקטוז , אין בעיה. אולם, חשוב שהתפריט יכלול את כל קבוצות המזון ולא רק מוצרי חלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן אחרי האוכלרוני11/02/2018
תמיד בתום הארוחה כואבת לי הבטן. בהתחלה חשבתי שזה עניין של כמות והפחתתי את כמויות האוכל, הכאבים אמנם פחתו אבל עדיין קיימים. בד בבד אני מנסה דיאטה כבר כמה חודשים בלי הרבה הצלחה, אשמח לעצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוני, שלום
רחל גרנות11/02/2018הסיבות לכאבי בטן יכולות להיות רבות. את הכמויות הצלחת לשלול. יתכן ויש לך בתפריט יותר מדי סיבים שבהחלט נחשבים מומלצים בכל תפריט. אולם, גם יותר מדי לעיתים לא טוב. יתכן ויש לך אי סבילות למזון מסוים. כמו רגישות ללקטוז או גלוטן. ניתן לבדוק זאת על ידי הורדת סוג מסוים של מזון ובדיקת ההרגשה. כמו, למשל, הורדת מוצרי חלב למספר ימים. אם הכאב חולף , אז יתכן שיש קשר למוצרים אלו. אם אין הבדל, אפשר לעבור לקבוצה הבאה. יתכן והאכילה מהירה מדי. וכך, אנשים שאוכלים מהר ולא לועסים את המזון היטב, פשוט בולעים אוויר שגורם לכאבי בטן והרגשה לא נוחה. אם, הכאב לא חולף כדאי לפנות לייעוץ .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפריט של אבות המזון לקראת פסחשלומי כהן07/02/2018
ערב טוב ומבורך רחל גרנות.
ערב טוב מה שלומך????????..שלום לך רחל גרנות..ראשית קודם כל תודה על המחמאות בהודעות..
דבר שני אני רציתי להגיד שאני כתבתי לך הודעה לפני מלא מלא זמן שנמצאת פה ממש מתחת תחת הכותרת:"אי אלו דברים בתפריט היומי"..
וקצת לא התייחסת......וקצת נעלבתי מזה....אני לא סתם כתבתי את ההודעה הזאת לתצוגה בשביל לראות ולא להתייחס.....זה די פוגע..
בכל מקרה אני דיברתי בהודעה בין היתר על התפריט היומי בפסח..שבו רוב הפחמימות שאנחנו צורכים ביום הם חמץ בפסח ואין אפשרות לאכול אותם.....ואני לא יודע מה לעשות בפסח בתפריט היומי שלי שבו רוב הפחמימות שאני צורך הם חמץ......
אני אשמח אם תוכלי לקרוא את ההודעה במלואה שכתבתי לך...ולהחזיר לי תשובה...
וגם על קבוצות "הנשמה",למה התכוונת אליהם.
אני רוצה לברך אותך בברכת ערב טוב
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלומי, שלום
רחל גרנות07/02/2018שלום, מדוע לדאוג עכשיו לפסח? בוא, נעבור קודם את פורים. ולגבי פסח, בוא ניקח את החג קצת בפרופורציות. סך הכול, שבוע ימים. אז נכון שחלק מהפחמימות שאנחנו צורכים הם חמץ. אבל, עדיין יש תפוח אדמה, בטטה. ושאר קבוצות המזון נגישים. אפשר להמשיך לאכול ירקות, פירות, מוצרי חלב, עוף, דגים, ביצים. אז, זה ממש לא נורא כל כך. ובקבוצת הנשמה אני מתכוונת לקבוצה שהגוף ממש לא צריך, אבל הנשמה רוצה. המתוקים והמלוחים שצריך לצרוך במתינות ובזהירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחינה וסילאן לסכרתית מאוזנתורדית07/02/2018
שלום.
אני סוכרתית מאוזנת ולא נוטלת תרופות .
A1c6 ובבדיקה בצום בבוקר 103/5
אני שומרת על אורח חיים בריא.
בארוחת הבניים שלי (פעם ביום מתוק) אני אוכלת :
2 פרוסות לחם שיפון מלא קל + כפית טחינה גולמית משומשום מלא+כפית סילאן ללא סוכר+ בננה בינונית.
האם זה תקין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורדית, שלום
רחל גרנות07/02/2018שלום לך, גם סוכרתיים צריכים מדי פעם במתוק. הבחירה שלך מצוינת. הלחם המלא מספק לך אנרגיה (סוכרים) לטווח בינוני-רחוק. וזאת מכיוון שהסוכר שבלחם מתפרק לאט בזכות הסיבים התזונתיים שבו. הסילאן מספק לך אנרגיה מידית וזמינה. כך, שזה שילוב מנצח. ומלבד זאת, זה גם טעים. וההוכחה? את מאוזנת. המשיכי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)

