פורום תזונה נכונה - ירידה במשקל - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסדרת יציאות וירידה במשקל
    רני
    06/03/2018

    האם יש קשר בין יציאות מסודרות (שעות קבועות) לבין ירידה במשקל? איך אפשר להסדיר את היציאות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רני, שלום

    רחל גרנות
    06/03/2018

    שלום לך, מערכת העיכול של כל אחד מאיתנו פועלת אחרת. יש אנשים שיש להם יציאות קבועות כל יום ולפעמים כמה פעמים ביום. ויש כאלה שרק כל יומיים. יציאות מסודרות חשובות לבריאותנו ולא רק למשקל. אכילה של מזונות עתירי סיבים תזונתיים, שתייה מרובה ופעילות גופנית עוזרות בנושא. לאלה שסובלים מעצירות מתמשכת כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. ובוודאי לא כדאי להתחיל עם כל מיני משלשלים למיניהם שרק מחריפים את הבעיה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקה אולוורה כמה כפיות לקחת ביום?
    דנה
    03/03/2018

    שלום
    התחלתי לשתות משקה אלוורה לטיפול בעצירות שתי כפות ביום על קיבה ריקה בעיקרון כמה כפיות מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנה, שלום

    רחל גרנות
    04/03/2018

    שלום לך, כף עד שלוש כפעמיים ביום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט תזונה להעלאה במשקל ובניית מסה שריר
    jenny mos
    27/02/2018

    בן שלי בן 24 חש שהוא רזה מידי (גובה 178, משקל 63 ק"ג, מבנה גוף צר) ומעוניין להעלות במשקל בזמן קצר ו"להרחיב" את גופו. מתאמן פעמיים בשבוע.
    אילו מזונות מומלץ לצרוך ? באילו כמויות ? באילו אחוזי שומן ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ני, שלום

    רחל גרנות
    04/03/2018

    שלום לך, כל תפריט צריך להיות מותאם לאדם עצמו. עקרונית, התפריט צריך לכלול את כל קבוצות המזון, כלומר, ירקות, פירות, פחמימות, חלבונים ושומנים. זה לא כל כך קל לעלות במשקל, בוודאי לא בזמן קצר. אני יודעת שאלה שמתמודדים עם עודף משקל לא בדיוק מבינים את המשפט הזה. לגביהם, הבעיה היא לרדת במשקל. אני מציעה לבן לפנות לייעוץ של איש מקצוע שיתאים את ההמלצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה של פחמימות מלאות
    שלומי כהן
    26/02/2018

    ערב טוב רחל גרנות.

    ערב טוב לך..ושלום וברכה לך....מלא זמן לא דיברנו...
    מה שלומך????
    אני בסדר גמור טוב תודה..

    ראשית רציתי רק להגיד ולעדכן שהנה ביום שישי הקרוב כבר פורים ובעוד חודש בדיוק פסח...ולגבי זה רציתי רק לעדכן אותך שאני עדיין לא מצאתי פתרון לאיך להמשיך עם התפריט שלי ולצרוך פחמימות בלי קורנפלקסים,פסטות למינהם וגם פתיתים שאני אוכל מדי יום וכמובן הפחמימה הכי חשובה היא הלחם מלא.....וכל אלו יהיו חמץ בפסח...אני עדיין לא מצאתי פתרון מלא לזה......הגעתי לאיזה פתרון חלקי אבל עדיין אין לי פתרון מלא לבעיה שהפחמימות שאנו צורכים ביום יום הם חמץ.

    2) רצית לשאול האם זה בסדר שאני בחור בן 25 היה לי יום הולדת שבוע שעבר בשישי האחרון צורך פחמימות מלאות ולא פשוטות בכמות של 50%-60%......(את האמת זה נראה לי הרבה יותר ממה שהרבה אנשים צורכים....).......
    זה בסדר?????


    מחכה לתשובה ושיהיה לך המשך ערב טוב שקט ונעים.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה של פחמימות מלאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    27/02/2018

    שלום לך, ההמלצה הכללית של ארגוני הבריאות היא שניתן לצרוך כ50% פחמימות מכלל התפריט היומי. כך, שאתה בהחלט אוכל נכון. אבל, בהחלט שים לב לצרוך גם חלבונים באיכות טובה. ולפי מה שאני רואה, זה גם מסודר אצלך. ולגב י פסח, בינינו, זה שבעה ימים בלבד. אז כדאי להפחית את הלחץ. יש כיום גם מצות מלאות יותר. אוכלי הקטניות יכולים לאכול אורז וכדומה. אני בטוחה שתעבור את זה בשלום בדיוק כפי שעשית בשנים שעברו. ומזל טוב ליום הולדתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשתן טחון עם יוגורט
    רות
    26/02/2018

    שלום.
    אני אוכלת כל יום כף פשתן טחון עם גביע יוגורט. לרוב בשעות הערב. האם זהו שילוב נכון והאם יש משמעות לזמן האכילה ? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פשתן טחון עם יוגורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רות,שלום

    רחל גרנות
    27/02/2018

    שלום לך, זה שלוב טוב ולא משנה מתי את צורכת זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שמן לשים בסלט?
    זויה
    25/02/2018

    מהי הכמות המומלצת ביותר לשמן בסלט, הן מבחינה בריאותית והן מבחינה דיאטטית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שמן לשים בסלט?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זויה, שלום

    רחל גרנות
    25/02/2018

    שלום לך, מבחינה תזונתית/בריאותית אנחנו זקוקים לכ3-4 מנות שומן טוב בתפריט. זה נכון לגבי אנשים ללא בעיות בריאות מיוחדות. שומן טוב כולל שמן, טחינה, אבוקדו, זיתים, פיצוחים וכו' כף שמן היא בסביבות 2 מנות שומן ביום. כך, שההחלטה כמה שמן לשים בסלט היא אישית. אם תשימי כף שמן, תקבלי שתי מנות שומן טוב וחשוב. ואני רוצה להדגיש שהעובדה שמזון מסוים הוא בריא, אין זה אומר שכדאי לאכול ממנו כמויות מוגזמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפחתת מינון שתיית קולה
    יאיר
    21/02/2018

    שלום, אני בן 35.
    אני סובל מחרדות ומטופל בתרופות:
    VIEPAX XR 150 MG
    CLONEX 3 MG
    פרט לכך אני צורך כל יום 1/2 ליטר קולה קבוע בצהריים + 1/2 ליטר נוסף בערב. זה נותן לי אנרגיה טובה ותחושה נעימה.
    בבוקר אני שותה כוס נס קפה רגיל עם כפית סוכר.
    בשל השמנה רצינית אני שוקל להפסיק לגמרי עם הקולה.
    באם אפסיק את שתיית הקולה צפויות לי בעיות מיוחדות כמו תסמונת גמילה מהקופאין והסוכר הרב שמכיל המשקה אליו גופי רגיל שנים רבות? האם הפחתה צריכה בשלב ראשון ולא המנעות מוחלטת היא הדבר הנכון לעשות? אודה להנחייתך כיצד נכון לבצע את התהליך. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפחתת מינון שתיית קולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאיר, שלום

    רחל גרנות
    21/02/2018

    שלום לך, אני מברכת אותך על החלטתך להפסיק לשתות קולה שמכילה סוכר בכמויות גדולות וכל מיני כימיקלים למיניהם. בקיצור, קלוריות ריקות.אולם, מכיוון, שהגוף באמת מתרגל לקפאין, עדיף להפחית בהדרגה את כמויות הקולה. זה יקל על התהליך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת גביע גבינה בארוחה
    ליאור
    19/02/2018

    היי,
    אני אוכלת מדי יום 2 פרוסות לחם עם גביע גבינה שלם. רעבה מאוד בשעות הבוקר וזה נותן לי המון אנרגיה.. האם כמות החלבון גדולה מדי לארוחה אחת ובהכרח הופכת לשומן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת גביע גבינה בארוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאור, שלום

    רחל גרנות
    21/02/2018

    שלום לך, אין מניעה לאכול כמות כזו, במיוחד וזה משביע אותך. כמובן, שחשוב לקחת את כל האוכל במשך היום.
    אני בהחלט ממליצה על גבינה 5%.
    בתיאבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל בעודף משקל
    גיא
    17/02/2018

    אני עם עודף משקל ואוכל הרבה גם בין הארוחות ורוצה
    לדעת אם אני יירד במשקל אז אני גם יפסיק לאכול
    הרבה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה במשקל בעודף משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיא, שלום

    רחל גרנות
    18/02/2018

    שלום לך,
    כמויות הם מרכיב חשוב בתהליך הירידה במשקל. אתה צריך ללמוד להפחית בכמויות. זו עבודה לא פשוטה ובעצם, תצטרך לעבוד על זה תמיד. אם אחרי הירידה במשקל תחזור לאכול כמויות גדולות מדי, תעלה חזרה במשקל. יתכן ובהתחלה תאכל פחות, אבל אם לא תשים לב, לאט ובהדרגה תעלה את הכמויות ואז, רבים חווים את העלייה חזרה. המסקנה? צריך להמשיך לשים לב גם בעתיד. וגיא, יש עוד אספקטים רבים לתהליך הירידה במשקל.
    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אני יורדת במשקל
    טלי
    15/02/2018

    שלום רב, אני בת 46, בריאה. לפני כשנה התגלו אצלי במעיים תולעים, פטריות ובקטריות שגרמו לי סבל רב, והפסקתי לגמרי לאכול מתוקים, למעט תפוח אחד ביום וממתק אחד פעם בשבוע. עם זאת התחלתי לאכול הרבה יותר בצקים, פסטה בשר, שקדים ואגוזים, אני אוכלת 2 ארוחות חמות ביום ומנשנשת כל ערב מול הטלוויזיה, ואני גם כל הזמן רעבה וחושבת על אוכל.

    למרות האכילה המרובה, ירדתי במשקל באופן דרסטי, וכעת אני שוקלת 40 ק"ג בגובה 156 ס"מ. לפני הדיאטה שקלתי 45-46 ק"ג.

    עשיתי בדיקות דם כלליות בקופ"ח והכל נמצא תקין, כולל בלוטת התריס, שעשוייה לפעמים להיות הגורם לשינויים במשקל.

    אני מתארת לעצמי שהורדת המתוקים מהתפריט גרמה לירידה במשקל, אבל עד כדי כך? בכללי אני אוכלת עכשיו הרבה יותר מאשר לפני הדיאטה, ועדיין אני רק מרזה!

    מה יכולה להיות הסיבה לירידה במשקל, אם בבדיקות הדם הכל נמצא תקין? האם יש בדיקות נוספות אמינות יותר שעשויות לגלות בעייה שבבדיקות הדם לא רואים? ומה אני עוד יכולה לאכול, כדי לעלות במשקל?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה אני יורדת במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה להוסיף שנפטרתי מכל הטפילים במעיים

    טלי
    15/02/2018

    ואני לוקחת פרוביוטיקה ותמצית זרעי אשכוליות, כדי לשמור על המצב הקיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי, שלום

    רחל גרנות
    18/02/2018

    שלום לך, כדאי שתתייעצי עם רופא שמבין בנושא או דיאטן/ית כדי לראות היכן הבעיה ואיך לבנות תפריט שמתאים לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אסור לאכול לפני השינה?
    דנית
    15/02/2018

    בדיאטות תמיד אומרים שכדאי להפסיק לאכול כמה שעות לפני השינה. א'- למה? ב' - מדובר על כל זוג של אוכל? גם אם אני אוכלת יוגורט שעה לפני השינה זה לא טוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דנית, שלום

    רחל גרנות
    15/02/2018

    שלום לך, יש המון חוקים וכללים שלא ברור מה הסיבה. כל אחד צריך להכיר את עצמו ולקבוע כללים שמתאים לו ולאורח החיים שלו. ולכן, אני אישית מאוד לא אוהבת את החוקים האלה שבמקרים רבים מכיוון שאין סיכוי לעמוד בהם מביאים סתם לתסכול ורגשות אשמה. אולם, כדאי שתשימי לב האם יש מזונות שמפריעים לך במהלך השינה. בדרך כלל, ארוחה כבדה מדי מצד אחד או רעב מפריעים למהלך השינה. כך, שבאמת לא כדאי לאכול ארוחה כבדה מאוד שמכבידה על מערכת העיכול וממש לא כדאי לנסות ללכת לישון רעבים. חשוב שתזהי את המזונות שמפריעים לך, אם בכלל, לישון. אין כל מניעה שתאכלי יוגורט שעה לפני השינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמויות גדולות של חלב
    לי
    13/02/2018

    האם כמויות גדולות מדי של חלב או של מוצרי חלב יכולה להזיק? גם אם מקפידים על מוצרים מחלב דל שומן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמויות גדולות של חלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי, שלום

    רחל גרנות
    13/02/2018

    שלום לך, אם אין רגישות ללקטוז , אין בעיה. אולם, חשוב שהתפריט יכלול את כל קבוצות המזון ולא רק מוצרי חלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן אחרי האוכל
    רוני
    11/02/2018

    תמיד בתום הארוחה כואבת לי הבטן. בהתחלה חשבתי שזה עניין של כמות והפחתתי את כמויות האוכל, הכאבים אמנם פחתו אבל עדיין קיימים. בד בבד אני מנסה דיאטה כבר כמה חודשים בלי הרבה הצלחה, אשמח לעצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן אחרי האוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוני, שלום

    רחל גרנות
    11/02/2018

    הסיבות לכאבי בטן יכולות להיות רבות. את הכמויות הצלחת לשלול. יתכן ויש לך בתפריט יותר מדי סיבים שבהחלט נחשבים מומלצים בכל תפריט. אולם, גם יותר מדי לעיתים לא טוב. יתכן ויש לך אי סבילות למזון מסוים. כמו רגישות ללקטוז או גלוטן. ניתן לבדוק זאת על ידי הורדת סוג מסוים של מזון ובדיקת ההרגשה. כמו, למשל, הורדת מוצרי חלב למספר ימים. אם הכאב חולף , אז יתכן שיש קשר למוצרים אלו. אם אין הבדל, אפשר לעבור לקבוצה הבאה. יתכן והאכילה מהירה מדי. וכך, אנשים שאוכלים מהר ולא לועסים את המזון היטב, פשוט בולעים אוויר שגורם לכאבי בטן והרגשה לא נוחה. אם, הכאב לא חולף כדאי לפנות לייעוץ .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפריט של אבות המזון לקראת פסח
    שלומי כהן
    07/02/2018

    ערב טוב ומבורך רחל גרנות.
    ערב טוב מה שלומך????????..שלום לך רחל גרנות..ראשית קודם כל תודה על המחמאות בהודעות..

    דבר שני אני רציתי להגיד שאני כתבתי לך הודעה לפני מלא מלא זמן שנמצאת פה ממש מתחת תחת הכותרת:"אי אלו דברים בתפריט היומי"..
    וקצת לא התייחסת......וקצת נעלבתי מזה....אני לא סתם כתבתי את ההודעה הזאת לתצוגה בשביל לראות ולא להתייחס.....זה די פוגע..

    בכל מקרה אני דיברתי בהודעה בין היתר על התפריט היומי בפסח..שבו רוב הפחמימות שאנחנו צורכים ביום הם חמץ בפסח ואין אפשרות לאכול אותם.....ואני לא יודע מה לעשות בפסח בתפריט היומי שלי שבו רוב הפחמימות שאני צורך הם חמץ......
    אני אשמח אם תוכלי לקרוא את ההודעה במלואה שכתבתי לך...ולהחזיר לי תשובה...
    וגם על קבוצות "הנשמה",למה התכוונת אליהם.

    אני רוצה לברך אותך בברכת ערב טוב

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    07/02/2018

    שלום, מדוע לדאוג עכשיו לפסח? בוא, נעבור קודם את פורים. ולגבי פסח, בוא ניקח את החג קצת בפרופורציות. סך הכול, שבוע ימים. אז נכון שחלק מהפחמימות שאנחנו צורכים הם חמץ. אבל, עדיין יש תפוח אדמה, בטטה. ושאר קבוצות המזון נגישים. אפשר להמשיך לאכול ירקות, פירות, מוצרי חלב, עוף, דגים, ביצים. אז, זה ממש לא נורא כל כך. ובקבוצת הנשמה אני מתכוונת לקבוצה שהגוף ממש לא צריך, אבל הנשמה רוצה. המתוקים והמלוחים שצריך לצרוך במתינות ובזהירות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחינה וסילאן לסכרתית מאוזנת
    ורדית
    07/02/2018

    שלום.
    אני סוכרתית מאוזנת ולא נוטלת תרופות .
    A1c6 ובבדיקה בצום בבוקר 103/5
    אני שומרת על אורח חיים בריא.
    בארוחת הבניים שלי (פעם ביום מתוק) אני אוכלת :
    2 פרוסות לחם שיפון מלא קל + כפית טחינה גולמית משומשום מלא+כפית סילאן ללא סוכר+ בננה בינונית.
    האם זה תקין ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ורדית, שלום

    רחל גרנות
    07/02/2018

    שלום לך, גם סוכרתיים צריכים מדי פעם במתוק. הבחירה שלך מצוינת. הלחם המלא מספק לך אנרגיה (סוכרים) לטווח בינוני-רחוק. וזאת מכיוון שהסוכר שבלחם מתפרק לאט בזכות הסיבים התזונתיים שבו. הסילאן מספק לך אנרגיה מידית וזמינה. כך, שזה שילוב מנצח. ומלבד זאת, זה גם טעים. וההוכחה? את מאוזנת. המשיכי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום