מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נפיחות וחוסר יכולת להוריד 3 ק"גאודליה21/03/2018
שלום,
אני בת 37 + 2. כל חיי הייתי מאוד רזה ואחרי הלידות ירדתי במשקל יותר ממה שהייתי בצעירותי. המשקל היה משתנה בהתאם למצבי הרוח, בתקופות לחוצות הייתי יורדת לתת משקל ולהיפך. היום אולי בגלל שטוב לי, אני מרגישה מאוד נפוחה, חסרת שליטה במה שאני אוכלת, ושוקלת 2-3 קילו יותר ממה שהייתי רוצה (47 ק"ג בגובה: 1.56). כשאני שוקלת 45 ק"ג זה נראה יותר טוב וההרגשה טובה יותר. אני במשקל תקין היום אבל הבטן שלי כל הזמן נפוחה והגדלתי את ההיקף שהיה כל חיי 60!! ממש מבאס אותי שאני לא מצליחה לסדר את זה. אני עושה פעילות גופנית (אירובי, זומבה ופילאטיס) פעמיים לפעמים 3 פעמים בשבוע. ומנסה להוריד אולי בכמויות של הארוחות. בבוקר אני שותה שייק (בננה, תפוח, תמר, זרעי צ'יה, פשתן, מורינגה, אבוקדו ותרד). זה משביע מאוד ואני לא אוכלת כלום עד הצהריים בחדר האוכל שבעבודה. אני בוחרת במנה עיקרית, עוף/קציצות/פרוסות בשר ברוטב + ירקות מבושלים וסלט לפעמים עם קצת טחינה.
ואז אחה"צ מתחיל הבלגן. אני לא יודעת מה לאכול וכשאני עוצרת לרגע אני מגלה שאני לא באמת רעבה, אבל סתם בא לי לנשנש. אז זה יכול להיות עם הילדים, עוגיות בריאות שאני מכינה, במבה, חטיף גרנולה. כשאני מכינה ארוחת ערב אני מנשנשת עם הילדים ולא ממש אוכלת כדי להפחית את הנפיחות בבטן (ביצה קשה עם קוטג' וקצת ירקות) ואם לא נשנשתי אחה"צ אז אני מכינה לי ירקות מוקפצים עם אטריות שעועית שזה מאוד משביע. ויש פעמים שאני משתדלת ממש לצום מארוחת הצהריים עד למחרת בבוקר. אבל מעבר לקושי הגדול של קרקורי הבטן, אני לא באמת מצליחה להוריד בנפיחות או במשקל. כי בבוקר אני נהנת מבטן שטוחה אבל לקראת צהריים כאילו לא עשיתי כלום והסבל של יום קודם היה לחינם. אני מנסה לשחזר איך אכלתי בעבר כדי לאמץ את השיטה ולהתמיד בה היום, ואני חושבת שפשוט הייתי אוכלת הרבה פחות. כן הייתי משלבת גם לחם בבוקר, ואפילו גם שטויות, אבל המינון היה הרבה פחות. אני שמה לב שאולי אני נמצאת במעגל של סבל ופיצוי ואז כשמגיעה ארוחה, אני "מפצה" את עצמי בכמות גדולה יותר של אוכל שלא לצורך. ויכול להיות שאלה סימני הגיל, וקצב חילוף החומרים לא מה שהיה בעבר...
אשמח לשמוע ולקבל עצה לגבי ההמשך. ממש מטריד אותי להסתכל במראה ולראות את השינוי הגופני. גם בחירת הבגדים מושפעת מהבטן הנפוחה ולמרות שאני רזה בגוף, אני לובשת בגדים במידה גדולה כדי להסתיר את הבטן הבולטת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודליה, שלום
רחל גרנות21/03/2018שלום לך, את נמצאת במעגל קסמים. רוצה מאוד לרדת, לא אוכלת או מנסה לאכול מעט, רעבה , מתחילה לאכול ואז כנראה ממשיכה בגלל אותה מחשבה נוראית שאני קוראת לה "אם כבר, אז, קדימה..." כמה חבל, כמה מיותר. ראשית, אני מציעה לך להפסיק עם ניסיונות הדיאטה. זה לא אומר שתשמיני. זה אומר, שתתארגני נכון ואז ההתקפים האלה שאת מתארת יפחתו בצורה משמעותית. הזכרת שבעבר אכלת גם לחם. למה לא לחזור לזה היום? במיוחד אחר הצהריים שאלה השעות הקשות והבעייתיות שלך ושל רבים מאתנו. כריך מלחם יכול להרגיע, הוא משביע והרבה פחות קלוריות מכל הדברים שאת אוכלת. המטרה הראשונה שלך, לדעתי, היא להסדיר טיפה את האכילה שלך. ואחר כך, תתמודדי עם הנפיחות שהיא ,אגב, מאפיינת נשים רזות. תלעסי את האוכל היטב, שבי ותאכלי לאט, זה יפחית את הנפיחות. נסי לאתר את המזונות שגורמים לך לתופעה הזאת. והכי חשוב, תתחילי להתיידד עם האוכל. אל תפחדי ממנו, אל תפצי את עצמך. זאת לא מלחמה!!!
ואל תנסי לעשות דיאטה שדוגלת בכל מיני חוקים, כללים, צווים שאי אפשר לעמוד בהם. חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
אודליה22/03/2018שלום רחל,
מאוד מעריכה את הדברים שכתבת לי. מבינה את ההגיון שעומד מאחורי העצות ומתכוונת ליישם.
מודה לך מאוד על ההתייחסות המהירה!
חג-שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית וירידה במשקלמשה21/03/2018
כמה זמן ייקח לרדת במשקל אם אני עושה הליכה
3 פעמים בשבוע 1/2 שעה כל פעם ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשה, שלום
רחל גרנות21/03/2018שלום לך, הירידה במשקל תלויה בעיקר באכילה. פעילות גופנית היא בונוס וכמובן, חשובה מבחינה בריאותית. בהליכה של חצי שעה אתה מוציא כ100-150 קלוריות . זה כמובן, תלוי במשקל (ככל ששוקלים יותר, מוציאים יותר קלוריות) וכמובן, במהירות ובתנאי השטח. כדי להוריד ק"ג במשקל, אתה צריך להיות במינוס של 7700 קלוריות. כך, שאתה יכול לעשות את החשבון. אני מציעה לך לשלב גם אכילה נכונה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגבלה של כמויות אוכלנטע20/03/2018
אני מנסה לשמור על תזונה מאוזנת ולהגביל את כמויות האוכל - לקבוע כמות מסוימת ולא לחרוג ממנה. לפעמים הכמות הזו מספיקה ואני שבעה ולפעמים היא לא ואני עדיים רעבה. אני אוכלת מאוד מסודר ואותו אופי של אוכל בכל הארוחות, אז למה זה משתנה ככה ומה לעשות במקרים שבהם אני עוד רעבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטע, שלום
רחל גרנות20/03/2018שלום לך, השאלה שלך מדגישה עד כמה אנחנו יצורים דינאמיים. יש יום שאנחנו ממש לא רעבים וביום אחר אנחנו מסוגלים לטרוף כל מה שבסביבה. בדיוק כמו בדברים אחרים. יש יום שאני קמה בבוקר עם המון אנרגיה וביום אחר אני מרגישה עייפות. וזאת, בלי הבדל גדול בין הימים. אז מה עושים? ראשית, מקבלים את זה ומתכננים את האוכל בהתאם. אם את לא רעבה, את יכולה לאכול פחות. חבל לאכול בכוח רק כי זו התוכנית. ואם את רעבה יותר, אוכלים יותר. אבל, תנסי לאתר את המזונות שמשביעים אותך יותר ובחרי אותם. זה לא זמן לבדוק כמה עוגיות ישביעו אותך... ובעצם, זו אכילה פיזיולוגית. כלומר, אוכלים כשרעבים ומפסיקים כשבעים (אבל לא מתפוצצים..)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאכלים שמשפרים את המטבוליזםסתיו18/03/2018
איזה מאכלים כדאי לאכול כדי לשפר את המטבוליזם? האם זה יעזור בהורדה במשקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתיו, שלום
רחל גרנות18/03/2018שלום לך, ראשית, כמויות הן חשובות במיוחד בתהליך הירידה במשקל. אם נאכל כמויות גדולות מדי של מזון מומלץ, לא נרד במשקל. אולם, לאיכות המזון יש חשיבות רבה. כדאי תמיד להעדיף מזון מלא, כלומר, מזון עם ערך גליקמי נמוך, שיש בו הרבה סיבים תזונתיים. מזון כזה דורש הרבה אנרגיה כדי לפרק אותו ולהעביר לכל תאי הגוף את המרכיבים התזונתיים. זו הסיבה שכל כך מומלץ לאכול ירקות שעשירים בסיבים תזונתיים. גם הלחם המלא דורש מהגוף להשקיע אנרגיה (קלוריות) עד שהסוכר שבו מתפרק ואלו בלחם הלבן הסוכר זמין מידית. וכמה אנרגיה צריך להשקיע בלפרק שוקולד? די ברור, לא כן? זה סוכר וגם שומן זמין שלא דורש כמעט כל מאמץ בפירוקו. אין זה אומר שאסור לאכול שוקולד, אבל בכמות נכונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לטגן קציצות בשר ללא שמןימאי שרון16/03/2018
שלום
אני מבקשת המלצה לסיר שאני אוכל לטגן קציצות בשר ללא שמן, עבור ילדים, בשיטת האידוי,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאי שרון, שלום
רחל גרנות16/03/2018שלום לך, מצטערת אבל אני לא מכירה סיר אידוי חשמלי שאני יכולה להמליץ עליו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכילת עדשים עם אורז יחד עם בשרשלומית15/03/2018
היי
האם אכילת עדשים עם אורז יחד עם בשר זה שילוב נכון או לא נכון?
ויש בהם סתירה , ואולי בשילוב הזה אני רק מפסידה ולא מקבלת למשל את החלבון ?
מה דעתך?
תודה שלומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלומית, שלום
רחל גרנות16/03/2018שלום לך, כידוע לך, השלוב של דגניים וקטניות יוצר חלבון שלם. וזו אחת ההמלצות לצמחונים לקבל חלבון מלא ואיכותי. זה לא אומר שאסור או לא מומלץ לצרוך את השלוב הזה עם בשר, עוף או דג.
את מקבלת במקרה זה חלבון מהחי (הבשר) ומהצומח (אורז ועדשים). אין מאבק בין החלבונים. ואם אין בעיה בריאותית , תיהני מהשלוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלבונים באותה ארוחה
שלומי כהן17/03/2018ערב טוב ושבוע טוב שלומית ורחל גרנות.
ערב טוב לשתיכן ושבוע טוב לכן.
אני רק רוצה להגיד ולהבהיר לגבי עניין החלבונים מן החי באותה ארוחה.
קודם כל אני גם פעם שאלתי את השאלה הזאת וחשבתי שאי אפשר לאכול את שניהם באותה ארוחה והתשובה היא לכך שכן!!!
אפשר לאכול באותה ארוחה גם דג,גם בשר וגם עוף אם רוצים..וגם אם רוצים גם קינוח(סתם נתתי דוגמה).......שניהם חלבונים מעולים מן החי וכל מניעה לאכול חלבון מסוגים שונים...
חלבון לא נפגע אם אוכלים ממקורות שונים!וזה תקף גם לבשרי וגם לחלבי......בכל מקרה אין שום מניעה לאכול עוד פעם אני אומר את זה גם דג,גם בשר וגם עוף באותה ארוחה...
וחוץ מזה תזונה לא מדעים!!זה לא מדע...אין שום חוקים ומגבלות מה מותר ומה אסור....
אין שום מניעה לאכול באותה ארוחה גם דג,בשר ועוף.....כל מה שכתוב באינטרנט זה הכל שטויות!!!לא להתייחס לזה!!!
גם כתוב שאסור לאכול פחמימות וחלבונים באותה ארוחה..מערכת העיכול כיום מעכלת את כל אבות המזון בו זמנית ואין שום מניעה לערבב ולשלב בין חלבונים ופחמימות..להיפך,גיוון המזון הוא כלל זהב בתזונה ומומלץ לגוון בכל ארוחה....
שילוב של פחמימות וחלבונים משפר את טיב החלבון(זהו מקרה קלאסי המדגים כי לעיתים 1+1=3..
בכל מקרה תזונה לא מדע ולא להתייחס לשום דבר שכתוב באינטרנט..בטח ובטח שלא לדברים שקשורים לתזונה..
אז התשובה היא כן!!!!
שוב פעם בפעם האחרונה....אפשר לאכול באותה ארוחה גם בשר,עוף ודג(וכן..זה לא קשור..דגנים וקטניות מביאים ליצירת חלבון מלא)..
שיהיה לכן לשתיכן שבוע טוב ומבורך..
שלומי כהן...
נ.ב- חוץ מזה...אני חושב שקודם כל אוכל זה חלק מהתענוגות של החיים.....ואם נקשיב לכל דבר שכתוב באינטרנט שקשור לתזונה לאן נגיע???
אפשר לאכול הכל גם אם רוצים גם סלט פירות..שוב סתם נתתי דוגמה....מערכצ העיכול מעכלת את הכל בו זמנית..תהנו קצת מהחיים ומהאוכל..ולא צריך להתייחס לכל דבר שכתוב או שאומרים לכם.....אם אין לכך שום הוכחה מדעית וביסוס מדעי ותזונה זה לא תחום העוסק במדע.....ואין שום חוקים ומגבלות!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלומי, שלום
רחל גרנות18/03/2018נכון!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לזרעי צ'יה מוכניםיריב15/03/2018
שלום. קניתי זרעי צ'יה מוכנים מחנות תבלינים. השאלה אם זה בסדר לאכול אותם ככה בלי לשטוף בכלל? או שכדאי לשטוף במים לפני שאוכלים? או שאולי כדאי להשרות במים? tאיך הויטמינם נספגים הכי טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יריב, שלום
רחל גרנות16/03/2018שלום לך, אין צורך לשטוף . ניתן לשלב בכל מיני צורות. ניתן להשרות במים ואז זה הופך קצת לג'יל. ניתן להוסיף לרטבים, ליוגורט וכו'. נספג באותה מידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי, נפילות זוכר, בולמוסים צומות ועוד הרבה מעברנופר רמנו13/03/2018
היי,
אני נוטלת ריטלין, שמשבית לי את התיאבון טוטאלית. אני לא אוכלת כלום מהרגע שאני קמה עד חמש בערב. בחמש כבר פגה ההשפעה ואני מוצאת את עצמי אוכלת שוקולדים חטיפים. זה לא קרה בעבר, לא אהבתי שוקולדים עד כדי כך... ועל פי מה שידוע לע לא סובלת מנפילות סוכר.
הרופאה נתנה לי בדיקה מה זה מורכבת שהייתי מתה שתגידו לי שהיא מיותרת וזה רק בגלל התזונב הלקויה שלי..
אני בחורה בת 24 במשקל תקין.
ממה זה יכול לנבוע? למה רק לשוקולד?
ואני נוטלת גם כדורי שינה, שמערפלים אותי וגורמים לי ממש לאכילת יתר. יכול להיות שהם בעצם אלה שמרעפלים וגורמים לאכול הכללללל
זה בכלל משהו בילוגי או נפשי?
אשמח לתשובה בהקדם האפשרי!
תודה מראש, נופר
מצטערת אם כתבתי כבר בפורום הזה אני לא זוכרת.. ורק מקווה שמישהו לא יגיד שיש לי נפילת סוכר אלא שזה בגלל תזונה לקויה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נופר, שלום
רחל גרנות16/03/2018שלום לך, את מתארת מעין מעגל קסמים שקשה לך לצאת ממנו. הריטלין שמביא לירידה חריפה בתיאבון. ואז, ברגע שההשפעה שלו פגה, את מרגישה את הרעב בעוצמה גבוהה מאוד. ורעב (כאשר הוא פיזיולוגי) מביא לאכילת יתר. גם כדורי השינה גורמים לשיקול דעת לא מיטבי. קשה מאוד לייעץ לך. לצערי, זה תמים מצידנו לחשוב שאפשר בכמה מילים לפתור את הבעיה.אין איזו גלולת קסם שמסדירה את העניין. ובכל זאת, כדאי שתאכלי משהו בסביבות השעה ארבע אחר הצהריים, למרות שאת לא רעבה. זה יביא אותך לשעה הבעייתית עבורך במצב טוב יותר. אני מציעה לך לאכול לחם מלא עם גבינה או ביצה וירקות. אני בטוחה שכריך כזה ימתן את הצורך במתוק. ובכלל, כדאי שתקפידי קצת על אוכל איכותי. תקפידי שתהייה לך ארוחת ערב טובה, מאוזנת ובריאה. אני לא יודעת איזו בדיקה את אמורה לעבור. ובכלל, כדאי שתפני לייעוץ תזונתי כדי לארגן לך קצת את סדר היום תזונתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשה לגביי תוספי מזון ועצירותדניאל12/03/2018
שלום רב אני סובלת כבר המון שנים מעצירות, נובע מתזונה לקויה ככל הנראה ,וגם מכורה לסוכרים וגם עליתי המון במשקל , מרגישה נפיחות ומפחדת ללכת לשירותים , קניתי תוסף תזונה של פוקה ירוקים מנקים , בשלב ראשוני לא ראיתי שוב תוצאה או הרגשה בבטן , אולם זאת רציתי לקנות גם תוסף תזונה של ברא לייט שעוזר לעצירות ולאיזון סוכר ותחושת שובע השאלה היא מה כדאי לי באמת לקחת תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאל, שלום
רחל גרנות16/03/2018שלום לך, עצירות היא אחת הבעיות האופייניות לעולם השפע. האוכל שלנו מתועש, דל בסיבים וזו התוצאה. אני לא יכולה להמליץ לך על מוצר מסויים בלי להכיר אותך, כמובן. כללית, אני תמיד מציעה להמעיט ככל האפשר בכל המוצרים האלה. הם מגבירים ומעצימים את הבעיה. והמעיים נהיות עצלות יותר. חשוב לאכול הרבה ירקות ופירות, רצוי עם הקליפה. לבחור במזונות מלאים עם הרבה סיבים. חשוב ביותר לשתות הרבה ופעילות גופנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל ואכילה מופחתתמשה10/03/2018
אם אדם שהוא קצת שמן ואז יורד במשקל
ויש לו בעייה שהוא אוכל הרבה אז אחרי הירידה במשקל
הוא יאכל פחות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משה, שלום
רחל גרנות10/03/2018שלום לך, תהליך הירידה במשקל צריך לכלול גם את מרכיב הכמויות. אדם שרוצה לרדת במשקל ובעיקר, לשמור על ההישג לאורך זמן, חייב ללמוד להפחית כמויות. אין כמובן ערובה שהקיבה שהתכווצה תישאר במתכונתה המצומצמת. אם יתחיל לאכול יותר, הקיבה תתרחב. בקיצור, זה לא פרויקט, זו דרך חיים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעייה עם חשיבה על אוכלמייק09/03/2018
אני אוכל 3 ארוחות ביום ואוכל גם ג'אנקפוד(עוגיות וכו')
ביניהם ורוצה לדעת איך להפסיק לאכול בין הארוחות ולחשוב
על אוכל כל הזמן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק, שלום
רחל גרנות10/03/2018שלום לך, שינוי התנהגות דורש עבודה. זו עבודה שבמהלכה אתה צריך לבדוק את ההרגלים שאתה רוצה לשנות וכאלה שאתה רוצה לשמור. זה תהליך שבמהלכו תלמד לזהות את המחשבות שמביאות להתנהגות ולאכילה מסוימים. אי אפשר לתת מרשם לשינוי חשיבה והתנהגות. תצטרך לעבוד על זה. וזה אפשרי! וניתן כמובן להיעזר באיש מקצוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על בדיקת דםראול09/03/2018
195 MG של טריגליצרידים בדם זה גבוה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראול, שלום
רחל גרנות10/03/2018שלום לך, 195 טריגליצרידים זה בהחלט ערך גבוה מדי. אבל, לפני שאתה נכנס ללחץ, הבשורה הטובה היא שעל ידי תזונה נכונה ניתן להשפיע ובמהירות על רמות הטריגליצרידים. וכמובן, כדאי שתתייעץ עם רופא/ת המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוחת בוקר נכונה ובריאה?חיים08/03/2018
היום אקנה קוואקר כי נמאס לי להתחיל את הבוקר עם מתוק(יודע שזה פחות בריא)תציעי לי שילובים עם הקוואקר
אוכמניות פירות יער שאעשה בשייקר שיש לי
או שוקולד מריר ?
ובנוסף אני רוצה לעבור לחלב וגם אותו לצרוך(בגלל הסידן)
בדקתי בסופר וחלכ סויה מכיל המון חומרים משמרים
על איזה חלב את הכי ממליצה(אשמח אם תנקבי בשם חברה כמו שהמלצת לי על B&D וזה קלע בול)
תודה מראש על הכל:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיים, שלום
רחל גרנות11/03/2018שלום לך, קוואקר (שיבולת שועל) זו אכן בחירה טובה . הקוואקר הוא פחמימה מורכבת והיא עוזרת בהסדרת יציאות ובאיזון רמות הסוכר בדם. אתה צריך לבחור את הסוג שמכיל פחות סוכר ויותר סיבים תזונתיים. בביקור הבא שלך בסופר, תשווה את סוגי הקוואקרים השונים. ברגע שאתה מוסיף חלב לקוואקר, אתה הופך את זה לחלבון שלם. אתה יכול גם להוסיף קצת פירות בדיוק כפי שציינת. וכדי שלא ישעמם, כדאי לגוון את הפירות. לכל פרי, היתרונות שלו. אם אין לך בעיה של רגישות או אי סבילות ללקטוז, אני לא רואה טעם לצרוך חלב מסוגים שונים. החלב הרגיל הוא מצוין. שיהיה בתיאבון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות של ויטמין C בלימוןשירן07/03/2018
שלום רב,
האם לימון מכיל אותה כמות של ויטמין C
כמו בתפוזים?
תודה רבה לתשובה
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירן, שלום
רחל גרנות10/03/2018שלום לך, בתפוז יש קצת יותר ויטמין C מאשר בלימון, אבל לא באופן משמעותי. אבל האם ידעת שבפלפל אדום/כתום יש פי שלושה ויטמין C מאשר בפרי הדר? שווה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תפוח אדמהחיים07/03/2018
בוקר טוב שושנה אני מאוד אוהב תפו"א בתנור אבל הבנתי שיש להם ערך גליקמי גבוה האם אכילה ע"ב יום יומי יכולה לגרום לבעיות רפואיות ולעליית הסוכר האם אכילה בכל ארוחה נגיד כ3 פעמים בשבוע לאכול כ2 תפו"א אפויים זה תקין מבחינה בריאותית או האם אפשר לאכול ע"ב יום יומי?
אין לי בעיות סוכר ואני מתאמן כ4 פעמים בשבוע הליכה ומשתדל לאכול בריא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיים, שלום
רחל גרנות10/03/2018שלום לך, אמנם, נכון שלתפוח אדמה יש ערך גליקמי גבוה יחסית אולם יש לו יתרונות אחרים. אין כל מניעה לאכול תפוחי אדמה. במיוחד לאור העובדה שאינך סוכרתי. וכמובן, כדאי לשלב פחמימות אחרות בעלות ערך גליקמי נמוך. ואגב, אם תאכל תפוחי אדמה עם הקליפה, הערך הגליקמי יהיה נמוך יותר. ערך גליקמי מושפע גם מההכנה. למשל, פירה של תפוח אדמה הוא בעל ערך גליקמי גבוה יותר. בגלל מעיכת התפוח ושחרור הסוכר. בתיאבון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)

.jpg)


