פורום תזונה נכונה - ירידה במשקל - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתיית משקה כלורופיל בהנקה
    לאה
    15/05/2018

    שלום,

    אפשר לקבל את המשקה בזמן הנקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאה, שלום

    רחל גרנות
    21/05/2018

    שלום לך, לא ידוע לי על התווית נגד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחמים מקמח חיטה מלא שקונים בסופר
    מיכל
    15/05/2018

    שלום
    כל הלחמים שנמצאים בסופרים העשויים מחיטה מלאה מכילים הרבה חומרים משמריים ומייצבים וכן מולסה ולתת. ידוע שחומרים אלו לא בריאים. אני אוכלת כ- שלוש פרוסות ביום. מה מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכל, שלום

    רחל גרנות
    15/05/2018

    שלום, אכן, הלחם שנמכר מכיל גם חומרים משמרים. אחרת, הלחם לא ישרוד על המדפים יותר מיומיים. בעצם, אם נבדוק את המוצרים שאנחנו צורכים נראה שכמעט הכול מכיל חומרים מייצבים, שומרים בפני עובש וכו' פעם היו אופים את הלחם בבית, כיום, זה לא מציאותי. חבל לי מאוד שדווקא הלחם האחיד שבפיקוח ממשלתי הוא לחם עם ערך תזונתי נמוך. אני תמיד אומרת למטופלים שלי לבדוק את כמות הסיבים התזונתיים בלחם. מעל 9 גרם ל-100 גרם סיבים תזונתיים זה לחם מלא. פחות מזה, זה ממש לא מלא ולא כדאי. מעבר לזה, אני לא יכולה להמליץ על יצרן מסויים. בתוויות מצוינים המרכיבים. כמה שפחות E, כמה שפחות דברים בלתי ברורים - עדיף. וחשוב לא פחות, שהלחם יהיה טעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית תה מליסה יתרונות
    שרי
    15/05/2018

    שלום ,
    האם יש יתרונות בשתיית תה מליסה?
    אשמח לקבל את תשובתך

    שרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתיית תה מליסה יתרונות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרי, שלום

    רחל גרנות
    15/05/2018

    שלום לך, ברפואה האלטרנטיבית לחליטת מליסה מייחסים השפעות בריאותיות רבות. זה נכון במיוחד באספקט של הפחתת חרדות, חיזוק מערכת העצבים והתמודדות יעילה וטובה יותר עם מתחים. אני, כידוע, לא מומחית ברפואה אלטרנטיבית, אבל, אם זה לא מזיק, למה לא לנסות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחינה - יותר בריא או יותר משמין
    יונה
    13/05/2018

    טחינה יותר בריאה או יותר משמינה? מה התדירות והכמות המומלצת של טחינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחינה יותר בריא או משמין תשובה.

    שלומי כהן
    13/05/2018

    שלום רב צהריים טובים יונה.

    שלום רב יונה.צהריים טובים.מה שלומך??????
    אז לשאלתך.....קודם כל טחינה משתייכת מבחינת אבות המזון מפחמימות,חלבונים ושומנים לקבוצת השומנים.בקבוצת השומנים יש שלושה קבוצות מדורג מהשומן המומלץ ביותר למזיק...שומן חד בלתי רווי,שומן רב בלתי רווי מסוג אומגה 3 ושומן רב בלתי רווי מסוג אומגה 6.
    טחינה שייכת לקבוצת השומן חד בלתי רווי...ולכן מבין השומנים הוא המומלץ ביותר.(טחינה אכן בריאה).אך חשוב לזכור כמו כל שומן חשוב לצרוך ממנו בתפריט היומי באופן מידתי.כמו גם אגוזי מלך ושקדים,גם בוטנים יכולים להיות שומנים טובים.....כל אלו טחינה,אגוזים ושקדים,בוטנים וכדומה...משתייכם לקבוצת השומנים וכמו כל שומן צורכים ממנו באופן מסוים ומידתי..אין כאן מס' מסוים של כמות/תדירות.......כל יום ויום צורכים את כל אבות המזון..גם מקבוצת השומנים.-פחמימות,חלבונים,שומנים..כל דבר צריך להיעשות באופן מסוים נכון ובריא.


    מקווה שעזרתי.

    יום טוב.

    שלומי כהן.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחינה יותר בריא או משמין תוספת לתשובה

    שלומי כהן
    13/05/2018

    *רק רציתי להגיד שלגבי קבוצת השומנים....השומנים הם קבוצה חשובה מאוד אשר צריך לצרוך ממנה מדי יום כמו כל אב מזון אחר. השומנים מסתתרים במזון שלנו בצורת שומן רווי ולכן אם רוצים לאכול תזונה נכונה,בריאה ומאוזנת יש לאכול את השומנים בצורתם החב בלתי רווי/רב בלתי רווי..ולכן יש לשלב אותם בארוחות(ארוחות עיקריות) או בין הארוחות.
    ושוב פעם כמו כל שומן ,צורכים אותו במידה מסוימת ובריאה.

    שיהיה בהצלחה.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, יונה

    רחל גרנות
    13/05/2018

    שלום לך, טחינה אכן שייכת לקבוצת השומנים המומלצים. אנחנו זקוקים לכ-3 מנות של שומן טוב ביום. מנת שומן היא כפית שמן = כף טחינה = כף אבוקדו = כמות של 5-7 שקדים = 45 קלוריות. הדבר נכון לכל אחד מאתנו וגם אלה עם בעלי רמות גבוהות של כולסטרול וטריגליצרידים צריכים להקפיד על צריכה נכונה של שומנים. מסתבר שלשומנים הטובים יש השפעה מטיבה על השומנים בדם. אבל, אין הכוונה להתנפל על שומן טוב. בכמות הנכונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מרכיבים תפריט של 2000 קלוריות
    חיים
    11/05/2018

    איך מרכיבים תפריט של 2000 קלוריות ליום לגבר
    שרוצה לרדת במשקל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים,שלום

    רחל גרנות
    11/05/2018

    שלום לך, תפריט צריך להיות מותאם אישית לכל אחד. אין תפריט שיכול להתאים לכולנו. זו הטעות של רבים שקוראים איזו המלצה ומנסים לעשות זאת. אני אישית חושבת שכל אחד מאיתנו צריך ללמוד לבנות את התפריט שלו. זה לא מסובך במיוחד. זה החלק הפשוט בנושא. החלק הקשה יותר הוא זיהוי ההרגלים, זיהוי הקטעים הקשים, שינוי התייחסות לאוכל וכמובן, ללמוד לצאת ממשברים. אני מציעה לך לפנות לייעוץ שייתן לך את הכלים לבנות תפריט שמתאים לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוך כמה זמן אני ארד במשקל
    ירין
    10/05/2018

    אם אני עושה הליכה מהירה 3 פעמים בשבוע 20
    דק' כל פעם ומצמצם בסוכרים אבל ממשיך לאכול
    מאפים /פסטה לפעמים תוך כמה זמן אני יירד במשקל
    גובה 1.92 124 קילו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוך כמה זמן אני ארד במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירין, שלום

    רחל גרנות
    10/05/2018

    שלום, תפריט של כ2000 קלוריות ביום יוריד אותך במשקל. אפשר לאכול פסטה ולרדת, אבל צריך לקחת בחשבון את האוכל במשך כל היום. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיאטה כבר ארבעה חודשים ורק 7 קילו
    רוני
    09/05/2018

    שלום,
    אני רוני בת 23 חיילת משוחררת..
    במהלך השירות הצבאי העליתי כחמש עשרה קג ואיך שהשתחררתי ניסיתי לחזור לעצמי.
    נרשמתי לסדנאות תזונה וכושר עם תפריט של דיאטנית ואני באמת אוכלת הכל הכל לפי התפריט שהוא כולל שש ארוחות קטנות ביום וגם בשעות המדויקות מתוק בכלל לא אוכלת רק תחליפים שיש לי בתפריטים!!
    מפברואר אני שומרת בהתחלה ירדתי 4 קילו בקלות ופתאום זה נעצר ולא זז..
    גם לא רואים שינוי חיצוני ולא מרגישה בבגדים אני לא מבינה מה אני עושה לא נכון.. עושה ספורט משתדלת מינימום פעמיים בשבוע אוכלת לפי התפריט , התפריט שלי עשיר ומגוון ומלא בירקות ושותה הרבה הרבה מים.
    ניסיתי להפחית בפחמימות ולא עזר, ניסיתי להפחית במוצרי חלב וגם לא עזר..
    מיואשת וכבר ממש חסרת מוטיבציה בכל הנוגע לזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוני, שלום

    רחל גרנות
    10/05/2018

    שלום לך, אני לא יודעת כמה את שוקלת. יתכן ואת כבר במשקל טוב וקשה כבר לרדת במשקל הזה. ככל ששוקלים פחות קשה יותר לרדת. יתכן, ואת אוכלת פחות מדי והגוף נכנס לחיסכון, להתייעלות יתר. הרי המטרה הביולוגית של הגוף היא לעלות במשקל ואם זה בלתי אפשרי, לפחות לשמור על הקיים. הוא מתרגם דיאטה כמצב שבו אין אוכל. ואם אין אוכל, נכנסים להתייעלות ולחיסכון. את נמצאת במקום המסוכן ביותר. אם את כרגע נשברת וחוזרת לאכילה הקודמת שלך, העלייה במשקל תהייה מהירה. וכך, רוב הדיאטות נגמרים בעלייה במשקל מעבר למשקל ההתחלתי. לא חבל? ואגב, ירדת 7 ק"ג. זה מעולה!! המשיכי באכילה המאוזנת, בדקי שזה לא פחות מדי, לא לשכוח לשתות מספיק, כ-10 כוסות ביום והירידה תגיע שנית. ובקשר לכך שעדיין לא רואים את הירידה. פתאום, ביום אחד כולם ייראו. זו תופעה מעניינת שממש לא ברורה. וכשזה יגיע, רק תאמרי "תודה" ותמשיכי הלאה. מקווה שלא תרימי ידיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכלת מלא ולא משמינה
    יעל
    06/05/2018

    לפני שנה אכלתי והשמנתי התחלתי להתאמן קצת ואני אוכלת מלא ועוד שטויות ולא משמינה רק עולה במשקל האם זה הגיוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכלת מלא ולא משמינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל, שלום

    רחל גרנות
    09/05/2018

    שלום לך, אין לך מושג כמה אנשים מקנאים בך כרגע. יתכן ואת עושה פעילות גופנית כל כך מאומצת שזה משנה את המאזן הקלורי ואת יכולה לאכול יותר. אולם, כדאי שתקפידי על תזונה מאוזנת לא רק בגלל השמנה, אלא בעיקר, כדי לשמור על בריאותך ותפקוד נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעוט עם תיאבון מאד בריא
    יעלי
    06/05/2018

    היי, הבן שלי, בן שנתיים וחצי. ילד מקסים, מפותח מאד לגילו, חברותי וחייכן.
    הבעייה היא שהילד כל הזמן אוכל, מדבר על אוכל, מתכנן מה יאכל וכל הזמן מתעסק בזה.
    הילד רזה, גבוה ומאד פעיל ואין לי בעייה עם זה שהוא אוכל, אבל הוא אוכל בתאווה, מהר ותמיד רוצה עוד.
    מדובר בעיקר על חטיפים וממתקים שאני משתדלת לתת לו מעט, אבל זה ככה גם עם אוכל. לגוגמא, כשהוא מתעורר בבוקר, המילה הראשונה שלו (מתוך חצי שינה) זה קורנפלקס (מה שהוא בד"כ אוכל לארוחת בוקר) כשהולכים לאכול עם חברים שלו, הוא מסתכל על הצלחת של הילד שלידו ואומר שהוא רוצה גם את זה (עוד לפני שהוא בכלל התחיל לאכול...)
    בבית ובגן הוא אוכל ארוחות מסודרות ואלא אם הוא ממש מגזים עם הכמות, אני בדכ נותנת לו עוד כשהוא מברש, ותמיד רוצה עוד.
    מה יכולה להיות הסיבה לזה? אצלנו בבית אוכל הוא לא אישיו אבל אני חוששת מהרגלי האכילה הבעייתיים שהוא רוכש.
    מה אפשר לעשות? אגב - גם בגן צוחקים שאיתו אין בעייה עם אוכל ושתמיד הוא מבקש תוספת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעוט עם תיאבון מאד בריא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעלי, שלום

    רחל גרנות
    10/05/2018

    שלום לך, יש הבדלים בין ילדים גם מבחינת אהבתם לאוכל. אני מכירה הר4בה ילדים כמו הבן שלך, ולעומתו יש ילדים שאוכל פשוט לא מעניין אותם. אני מבינה את החשש שלך, וטוב שאת עוקבת אחריו. אבל, אנא, אל תהפכו את האכילה שלו לדבר מרכזי. דרך משחקים אפשר להסב את תשומת לבו ולהסיח את דעתו. כאשר הוא רוצה עוד משהו ולדעתך אכל מספיק, הרי תציעי לו לשחק , לצאת , כל מה שמרחיק אותו מאוכל. זה ישכיח ממנו את האוכל. אני מקווה שהוא אוכל מאוזן, כלומר, את כל קבוצות המזון. וכדאי לא לתת לו חיזוקים חיוביים על כך שהוא גומר את האוכל, אוכל יפה וכו' בקיצור, אוכל זה לא ISSUE, לא דבר מרכזי בחיים שלכם. ותיהנו ממנו. הוא נשמע כילד כיפי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת מחשבות על אוכל
    ירון
    06/05/2018

    איך מפסיקים לחשוב על אוכל כל הזמן ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת מחשבות על אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירון, שלום

    רחל גרנות
    09/05/2018

    שלום לך,
    הלוואי והיה לי פטנט לחסום את המחשבות האלה. תנסה לתכנן את האוכל שלך למחרת, וזאת בהתאם לאורח החיים, אהבות וכו'. חשוב שהתכנון יהיה ריאלי, כזה שבאמת מתאים לך. יתכן וברגע שאתה יודע מה אתה עומד לאכול, המחשבות יירגעו.
    האם אתה רוצה לרדת במשקל? עושה איזו דיאטה קשה? זה אופייני לתקופות אלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג השבועות שיתקיים בשבוע הבא
    שלומי כהן
    06/05/2018

    צהריים טובים רחל גרנות.

    שלום רב לך.שלום וברכה.מה שלומך????אצלי בסדר,טוב תודה.

    אני רציתי לשאול הרבה זמן את זה ומקווה שזה בסדר שזה שאלות על חג השבועות שיתקיים בסוף שבוע הבא.......שלא תגידי שזה רחוק מדי..

    אני רוצה לשאול האם אפשר..קודם כל את מכירה את התפריט שלי כבר נכון???פחות או יותר..

    והשנה חג השבועות התערבב עם שבת כלומר במוצ"ש....חוזרים מבית הכנסת ועושים קידוש ואוכלים..ורק בראשון בערב עושים הבדלה....
    בכל מקרה רציתי לשאול האם אפשר בגלל שזה התערבב עם שבת אז בשבת בצהריים לאכול ארוחה מלאה במקום אני אגיד לך למה התכוונתי...
    במקום אורז/פסטה ,עוף/דג חומוס,טחינה+ירקות..אז לאכול ארוחה מלאה עם חלה של שבת(לחם) עם עוף חומוס,טחינה וירקות..ואז אח"כ פרי,אגוזים ושקדים ובערב בחג במוצ"ש לאכול פסטה חלבית כמובן/רביולי שמנת +ירקות????

    הבנת למה התכוונתי??

    אני שואל את זה כי פשוט אנחנו אוכלים בכל חג השבועות מדי שנה פסטות חלביות כמובן בלי חלבון שלאורך השנה בדרך כלל אוכלים פסטה רגילה בתפריט היומי +חלבון כמו עוף,דגים,בשרים למינהם....
    אבל בשבועות פסטות חלביות ורביולי בטטה/שמנת.....ובגלל שזה יצא השנה עם שבת אז שאלתי את השאלה הזו.אם זה היה יוצא על יום חול לא הייתה לי בעיה....

    אבל זה התערבב עם שבת....

    בכל מקרה אז אפשר בצהריים של שבת לאכול ארוחה מלאה עם לחם ואז פרי,אגוזים,שקדים ואז במוצ"ש בחג לאכול פסטות/רביולי שמנת+ירקות???

    מחכה לתשובה ויום טוב...


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, שלומי

    רחל גרנות
    09/05/2018

    שלום,
    יש לך שגרת אוכל בריאה ומאוזנת ואתה חי עם השגרה הזאת בשלום.
    אבל, לפעמים, יש צורך לצאת מהשגרה הזאת. וחגים זו דוגמא טובה לכך. אין כל בעיה אם פעם אתה משנה את האכילה שלך.
    זה לא פוגע בבריאותך, רק מקנה לך שלווה.
    שיהיה חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי חג השבועות בשבוע הבא-תגובה חזרה

    שלומי כהן
    09/05/2018

    ערב טוב רחל גרנות.

    ערב טוב רחל גרנות.מה שלומך??????איך את??

    קודם זה כ"כ שימח אותי שאמרת את מה שאמרת....כי אף אחד לא מעריך את מה שאני עושה ומה שאני מקדיש אליו את אורח החיים הבריא וכמובן את התפריט היומי שלי שעליו אני חי.....שאני כ"כ מקדיש לזה הרבה זמן מהחיים שלי לתזונה הנכונה ולתפריט היומי האישי ורבים חושבים שאיזה איזה "דבר מפלצתי" אמיתי לגמרי...ואי לכך יש לי הרבה מריבות בבית על זה...

    בכל מקרה זה ממש שימח אותי מה שאמרת,אין לך מושג עד כמה!!!!!

    אז רק רציתי לוודא לגבי חג השבועות..אז זה בסדר לאכול ארוחה מלאה עם לחם,עוף/דג,חומוס,טחינה+ירקות ואז פרי,אגוזים ושקדים ואז בערב החג(מוצ"ש) לאכול פסטות חלביות כמובן/רביולי/לזניה+ירקות??זה בסדר נכון??

    מחכה לתשובה וערב טוב...


    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    10/05/2018

    כן, זה בסדר גמור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיצות ונזקים אפשריים לגוף
    יהודה
    05/05/2018

    זה מזיק לגוף לאכול פיצה פעם בכמה שבועות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יהודה, שלום

    רחל גרנות
    06/05/2018

    שלום לך, ממש לא. זה כמובן, לא מומלץ לאכול פיצה כל יום. אבל פעם בכמה זמן, מה רע בזה? רגשות אשמה וכעס כאשר אוכלים - הם המזיקים!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי תזונה ונטורופתיה בפוריות
    יעל
    03/05/2018

    בת 43, מנסה להכנס להריון ללא הצלחה.

    האם שינוי תזונתי יכול לעזור במקרה כזה?
    איזה גישה תתאים לי יותר? תזונאי קליני או נטורפתיה?
    מה ההבדל בין שתי הגישות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעל, שלום

    רחל גרנות
    06/05/2018

    שלום לך, אני חושבת שנטורופטי/ת יותר יתאים לך. כדאי לחפש מישהי שעוסקת בנושא פוריות. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמצום בשומן בהליכה שלוש פעמים בשבוע
    רון
    01/05/2018

    לעשות הליכה 3 פעמים בשבוע 20 דק' כל פעם
    זה עוזר לירידה במשקל ? תוך כמה זמן מרגישים
    תוצאות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יהודה, שלום

    רחל גרנות
    06/05/2018

    שלום לך, ראשית, מצוין שהחלטת להתחיל ללכת ברגל. אולם, הליכה ללא שינוי תזונתי לא לגמרי יביא לך את התוצאות המקוות בירידה במשקל. ובוודאי, שהליכה של 20 דקות לא מורידה במשקל ללא שינוי תזונתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קינמון איך לקחת אותו למצבי סוכר
    אני
    01/05/2018

    מה עדיף לקחת בכמוסות או קחת כפית או חצי כפית במים חמים בשתיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני, שלום

    רחל גרנות
    06/05/2018

    שלום לך, אני מציעה לפנות לפורום של תזונה טבעית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום