מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לידע כללישיר12/06/2012
שלום רב, שאלתי היא במידה ומתבצעת הזרקה לווריד ע"י מזרק שיש בו דם של נשא וודאי, מה אחוזי ההדבקה במקרה כזה? 100%? או פחות? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לידע כללי - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`12/06/2012ראשית יש קשר ישיר בין כמות הנגיף בדם-העומס הנגיפי, לבין סיכויי ההדבקה. מעבר לכך קשה להעריך את הסיכוי להדבקה מארוע אחד כזה אבל ברור שהוא פחות מ70 אחוז!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב, שאלה דחופהשיר12/06/2012
יש לי שאלה בבקשה, ביצעתי בדיקת איידס ביחד עם החבר של לפני 3 ימים בוועד למלחמה באיידס בתל אביב, יום אחרי הבדיקה שנינו חלינו בשפעת, בחילות, וכאבי גרון, לא עוזבת אותי החרדה שאולי הבודק שלקח לנו את הדם היה נשא ובמקרה נדקר לפני שלקח לי ולחבר שלי דם, נכנסו כל אחד לבד ולא הסתכלנו בעת ביצוע לקיחת הדם לכן אני חוששת שאולי הבודק נדקר בטעות ואז הכניס את המחט לוריד שלי עוברות בראשי גם מחשבות שאולי הוא ביצע את זה בכוונה, אני ממש חרדה וחושבת ללכת לטיפול פסיכולוגי, בנוסף יש לי שאלה האם ברגע שנשא נדקר במחט ואז מחדיר את המחט לוריד שלי אחוזי סיכון ההדבקה גבוהים מאוד במקרה כזה? אני שואלת באופן היפותטי כדי לדעת מה הסיכויים במקרה כזה, זה סיכון של 100%? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרך אגב
שיר12/06/2012אם לא עברו 72 שעות ניתן לקבל טיפול מונע? במידה ואומר שקיימתי יחסים בוודאות עם נשא יתנו לי את הטיפול? והאם יש סכנה בטיפול המונע? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב, שאלה דחופה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`12/06/2012מן התאור שלך- אין כל סיכוי להדבקה. אי אפשר לאמוד סיכוי אבל להערכתי כל הפעולות שתארת לא יכולות בשום אופן לגרום להדבקה. מעבר לכך האחריות של האנשים הלוקחים דמים בועד היא כזאת שהאפשרות שתארת לדעתי לא קיימת.
אם את ממשיכה לפחד את זקוקה לפנות לטיפול נפשי שיעזור לך להגמל מן העניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה פרופ' צבי, שאלה נוספת
שיר13/06/2012האם בדיקת קומבו אחרי שבועיים אמינה באחוז גבוה? במידה ואבצע את הבדיקה והיא תצא שלילית מה אחוז האמינות אחרי שבועיים בהנחה שההדבקה היא חדשה...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלחץ מטורף חייב עזרה דחווףאביטל12/06/2012
אני אכלתי שוארמה במסעדה וראיתי שזה שחתך את העגבניות ירד לו דם אין לי מושג עם דם על העגבניות שלי גם אבל אכלתי את השוארמה עם העגבניות יש מצב שזה יכול להעביר את הנגייף בכל מיקקרה אני לא הרגשתי דם אני פשוט בלחץ אני לא יודע עם זה עובר בדרך זו או אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלחץ מטורף חייב עזרה דחווף - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`12/06/2012חשוב מאוד לחזור ולומר בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים - אין כל העברה של הנגיף והדבקה דרך מזון גם אם נכנס לתוכו דם של נשא!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופסור נכבד
רויטל23/06/2012בהמשך לתשובתך לבחור שאיידס אינו עובר במזון או בשתייה גם בהנחה שנכנסו לשם טיפת דם או שניים - רציתי להבין את הלוגיקה ולשאול למה אומרים שבליעת זרע במין אורלי (אפילו טיפה של הנוזל המקדים) כן מסוכנת ובליעת דם מתוך מזון או שתייה אינה מסוכנת ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקה במין אוראלי
צבי בנטואיץ23/06/2012מלכתחילה ולאורך הרבה מאוד שנים ותצפיות ממושכות נוכחו שהדבקה במין אוראלי מאוד קטנה אם בכלל קיימת. יתר על כן לא הוכח אף פעם שנשיקות ומגע בפה של חומר מזוהם בנגיף מדביק. העדויות היחידות להדבקה בעקבות מין אוראלי תוארו במקרים בודדים בהם היתה בליעה של חומר שיש בו הרבה נגיף. יתר על כן, נמצא שחומרים ברוק ובחלל הפה מנטרלים את הנגיף, ודבר זה כנראה מסביר מדוע לא נדבקים מנשיקות למרות שברוק יש נגיף אצל נשאים. ישנם גם ניסויים בקופים שהראו שבליעה של חומר מכיל נגיף בכמות משמעותית עשוי להדביק.
לסיכום, יהיה ההסבר אשר יהיה, העובדות מדברות בעד עצמן . לא תואר אף מקרה אחד של הדבקה דרך אוכל !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חששאלון11/06/2012
שלום רב
לצערי לאחר מספר שנים בהיותי נשוי,החלטתי לנסות מין בתשלום עם נערת ליווי, האקט היה מוגן עם קונדום ולמשך מספר שניות.
הענין הוא שלאחר שגמרתי ,ראיתי שעל הקונדום ישנם הפרשות ואגינליות וסימנים של דם-אני חייב לציין שהקונדום לא נקרע ! אך מאותו יום אני לא מפסיק לחשוש שמא נדבקתי באיידס ?! האם ישנו איזה סיכוי עפ"י התאור הנ"ל שנדבקתי?
האקט היה בתאריך 4-5-12 ובתאריך 17-5-12 עשיתי בדיקת קומבו משולבת בבילנסון ,התשובה היתה שלילית ! אם אני סופר את יום הארוע אז הבדיקה היא לאחר 14 יום ואם אני מחסיר את יום הארוע אז זה 13 יום. שאלתי הנוספת האם יש משקל ליום ה13 או ה14 ? מכיוון שאמרו לי שהקומבו היא בודקת את החלון בין היום ה 7 ליום ה 21.
בנוסף ברשותך ד"ר שאלה אחרונה - אני חייב לציין שהייתי במצב חרדתי להחריד עם מחשבות איומות שמא הדבקתי את אשתי,הענין הוא שיצאה לי שלבקת חוגרת בחזה ,ובאחד הפורומים כתוב שזה תסמין לאיידס! הענין הוא שאני חולה קרוהן ומטופל בפורינטול {לדיכוי מערכת החיסון} האם יש קשר בין השלבקת לאיידס או שמא זה קשור לקרוהן וולחץ הנפשי?
מצטער שזה ארוך ,אנא השב לי ברשותך על השאלות
תודה אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`12/06/2012ראשית כל מן התאור שלך ברור שאתה ברגשות אשמה כבדים על מה שעשית ומכאןשזה גורם לחרדה מפני הדבקה שזה מין הענשה עצמית. יתכן מאוד שתזדקק לטיפול נפשי על מנת להשתחרר מכך.
מן התאור שלך אין למעשה כל סיכוי שנדבקת. השלבקת החוגרת יכולה להיות בהחלט קשורה בלחץ הנפשי שנכנסת אליו, אבל יכולה גם להיות קשורה במחלת הקרון ממנה אתה סובל.
לגבי הבדיקה, על מנת להיות בטוח יש לעשות בדיקת קומבו כעבור שבעה שבועות. יחד עם זאת מן הסיפור שלך להערכתי אין כל סיכוי שנדבקת גם אם אותה נערה היתה נשאית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברשותך פרופסור בנטואיץ הבהרה נוספת
אייל13/06/2012היי
קודם כל תודה על המענה המפורט,אודה לך אם תרחיב מעט יותר על אמינות הבדיקה באחוזים שעשיתי. התאריך החשוד התקיים בתאריך 4-5-12 ובדיקת הקומבו שעשיתי בוצעה בתאריך 17-5-12.
הענין הוא שאם אני סופר את יום המגע מדובר על 14 יום,ואם אני לא סופר אז מדובר על 13 יום.
האם יום אחד עלול להשפיע על אמינות הבדיקה?
מכיוון שקראתי בספרות שבדיקת הקומבו באה לבדוק חלבון בדם אשר מופיע בין היום ה 7 ליום ה 21 וככל שמתקרבים יותר לאמצע ,הבדיקה אמינה יותר.
אודה לך אם תענה לשתי שאלותיי
תודה וסליחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
אייל14/06/2012היי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש מאיידסאורן11/06/2012
הייתי עם נערת ליווי בתאילנד..בהתחלה ישבנו באמבט מים פושרים נוטה יותר לחם..
היא סיבנה אותי בכל הגוף כולל האיבר אחר כך ביצעה מסאג עם האיבר שלה על הרגליים וזהו כי עצרתי אותה ומסאג עם הידיים שלה על כל גופי..
לאחר מכן מין אוראלי ווגינאלי עם קונדום האם יש סיכוי להדבקה באיידס?
היום 24 יום מהמקרה הנתפחה לי בלוטת לימפה במפשעה של רגל ימין ויש לי כאבים באשכים ובבטן תחתונה האם זה סימן לאיידס או למחלת מין כלשהי?
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם עלי להיבדק לאיידס ?
אורן11/06/2012או למחלות מין אחרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורן11/06/2012האם השהייה המשותפת באמבט יכולה להעביר איידס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים?בבקשה תענה לי פרופ'
אורן13/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשש מאיידס - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר14/06/2012אם יחסי המין היו עם קונדום אתה מוגן מהדבקה ב HIV
מכל מקום מומלץ להיבדק למחלות מין אחרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת מחלות מין
אורן14/06/2012הייתי היום אצל רופא המשפחה ביקשתי ממנו הפניה לבדיקות למחלות מין הוא נתן לי בדיקה להרפס סימפלקס ועוד שתי סוגים של בדיקות הרפס lgG 1 ו2 ובדיקה לכלמידיה עגבת הפטיטיס c ואיידס כדי להיות בטוח שהכל בסדר...
השאלה שלי היא לאחר כמה זמן מהמקרה אני יכול להיבדק לעגבת הרפס כלמידיה והפטיטיס c ?
לבדיקת איידס הרופא אמר לי לגשת לאחר שלושה חודשים ובועד למלחמה באיידס אמרו לאחר 7 שבועות בלבד.. מה לעשות?
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשש מאיידס - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר17/06/2012לא זה לא סימן לאיידס
גש לרופא המשפחה ותיבדק למחלות מין אחרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת לא הייתה השאלה שלי
אורן17/06/2012השאלה שלי היא האם לאחר חודש מהמקרה אני יכול להיבדק לעגבת הרפס כלמידיה והפטיטיס או שזה מוקדם מדי וצריך לחכות עוד קצת זמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש הדבקהדני09/06/2012
אני היה לי מין מוגון אבל מה בסוף לפני גמירה שפשפתי את איביר המין שלי עם הקנדום ישר אחרי זה שהורתי רת הקנדום שפשפתי את איביר המין שלי ללא קנדום
יש צורך לבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש הדבקה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`12/06/2012אין כל סיכוי להדבקה מן התאור שלך. אין צורך לבדיקה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחטימית08/06/2012
ערב טוב
הייתי בטיפול אצל הקוסמטיקאית שלי שמשתמשת לפעמים במחט של בית חולים,קטנה,כדי לפתוח פצעים\שחורים מסויימים.
מתחת למיטת הטיפול יש פח שאליו היא זורקת את המחטים ושאר הדברים, באמצע הטיפול נפל לי העגיל לתוך הפח ושסיימתי הכנסתי את היד להוציא אותו.
סביר להניח שהיו שם עוד מחטים של אנשים אחרים ואני מפחדת שאולי נדקרתי מהם ולא הרגשתי. במידה וכן נדקרתי יש אפשרות להדבק ככה באיידס??
תודה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצי שעה
ימית08/06/2012עברה בערך חצי שעה מאז שנכנסתי עד שנפל לי העגיל, תוך כמה זמן הנגיף מתחמצן במחט, חשוב להבהיר שזאת מחט כמו של בית חולים לא סיכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחט - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`09/06/2012לא ממש לא. צריכה לפחות להיות דקירה עמוקה שתרגישי אותה ושירד ממנה דם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש אמת בכתבה הזו ואיפה זה עומד?אבי08/06/2012
מדענים ישראלים פיתחו טיפול לאיידס
פריצת דרך בחקר האיידס: מדענים ישראלים הצליחו לפתח טיפול ייחודי שגורם לתאים הנגועים בנגיף האיידס להשמיד את עצמם. הפיתוח המהפכני מבוסס על תהליך טבעי של הגוף האנושי, שמוגבר בצורה מסיבית. לאחר שנרשם פטנט, החוקרים מחפשים כעת מימון להמשך המחקר, שנותן תקווה ליותר מ-30 מיליון חולים ברחבי העולם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם יש אמת בכתבה הזו ואיפה זה עומד? - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`09/06/2012כמאוד רחוק מכל אפשרות יישום. טעון הוכחה מעבדית נוספת, נסיונות בחיות ולבסוף ניסוי בבני אדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאיםאמיר07/06/2012
האם אבצס ( מספר כאלה ) בעורף ופצעים עם ראש מוגלתי ( הכל באזור העורף) שנמצאים אצלי תקופה ארוכה עד שמחלימים ואז יוצאים שוב קשורים לתסמינים ולתופעות לוואי לאיידס ?
או ממש ובכלל אין כל קשר ??
דוקטור לורבר טענה פה בעבר שבכלל אין שום קשרים לפצעים בעורף לאיידס. האם כך הדבר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לרופאים - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`09/06/2012אין כל קשר ומה שטענה ד"ר לורבר נכון מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ' שלוםאמיר07/06/2012
אני קורא מרבות מתשובותיך לגבי הסיכון בהדבקה במין אוראלי, אתה מציין בפירוש כי ההדבקה אם בכלל, קורית לעיתים נדירות רק כאשר ישנה שפיכה בפה או לחילופין בליעה של הזרע עם הנגיף. ואני שואל את עצמי איפה הצד שנמצץ בכל הסיפור הזה?? ראיתי תשובות גם שלך וגם של עמיתתך ועוד רבים כי הצד הנמצץ לא יכול להידבק, האם תוכל לסביר לי למה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופ' שלום - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`09/06/2012כל מה שאני עונה מבוסס על מה שידוע ומפורסם בספרות המדעית. לא תואר אף מקרה לידיעתי שמי שנמצץ נדבק שלא לדבר על כך שיש בזה הגיון רב שכן ברוק יש חומרים שמנטרלים את הנגיף אם ישנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה לא עניתה לי ?דני07/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
למה לא עניתה לי ? - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`09/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איידסעופר06/06/2012
לפרופסור בראוניץ שלום הייתי עם בחורה בשלב מסויים דחפתי לה אצבע לפות ואחר כך הכנסתי את האצבע לפיה היא מצצה את האצבע ואחר כך התנשקתי איתה......האם יש סיכוי להדבקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איידס - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`06/06/2012אין כל סיכוי להדבקה!! כללית הנוזלים בפה והרוק מנטרלים את הנגיף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ' בנטואיץדני06/06/2012
שלום פרופ', התחלתי השבוע טיפול פפ. מתי הזמן הטוב ביותר לעשות בדיקת קומבו בתוך תקופת החלון, ומה אמינות תוצאתה בנקודת הזמן הזאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופ' בנטואיץ - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`06/06/2012קומבו שלושה שבועות לאחר החשיפה היא הבדיקה הראשונה שיכולה להעיד על הדבקה ואם שלילית לחזור על כך לאחר שבעה שבועות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובדים זריםזוהר06/06/2012
דברתי עם הפרופסור בטלפון והוא טען שאין אפשרות להדבק מאוכל שעשו עובדים זרים, אין לי מושג אם היה להם חתכים בידיים,בכל זאת הם טבחים,ואני נשכתי את השפה לפניי כן,מדובר באוכלוסיה בסיכון ואני לא יודעת אם הם חולים,אם כן ונכנס לי דם שלהם לפה,לפצע שהיה לי????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובדים זרים - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`06/06/2012אני מצטער שאת מושפעת ממה שאומרים לך אנשים ברחוב או בחברתך שאין לו כל בסיס עובדתי ולעומת זאת יש המון נסיון שנצבר במשך המון שנים ושמוכיח את ההיפך.
אין ואני מדגיש-אין כל אפשרות להדבק מן הנגיף דרך אוכל גם אם נכנס לו דם או הפרשות!! אם יש לך חרדה למרות דברים ברורים אלה , ראוי שתלכי לטיפול בזה ולא תגררי עצמך למחוזות לא ראויים ובודאי שלא מוכחים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם עם היה לי פצע בפה?
ימית06/06/2012גם עם היה לי פצע בפה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקה דרך מזון ואכילה
צבי בנטואיץ06/06/2012כן גם אם היה לך פצע בפה. זאת הפעם השלישית שאני אומר ואת מסרבת בתוקף להקשיב . הדברים נבדקו אין ספור פעמים בארצותל שונות ובמקומות שונים ואין אףף לא עדות אחת להדבקה בדרך זאת הגיע זמן שתפנימי זאת או שתלכי לקבל טיפול נפשי שישחרר אותך מחרדות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש להדבקהאמיר06/06/2012
הייתי עם גבר וביצעתי בו מין אוראלי. במהלך האקט בלעתי מהפרי-קאם. אני לא יודע מה הסטטוס שלו. האם יש חשש להדבקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש להדבקה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`06/06/2012הסיכוי להדבקה מאוד קטן ממה שתארת אם בלעת רק את הפרי קאם . מאוד היה עוזר אם היית יודע את הסטטוס שלו. אם הוא נשא ומקבל טיפול אין מקום לחשש . מתי זה קרה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפני יומיים
אמיר07/06/2012תודה על התשובה. זה קרה לפני יומיים. למה זה משנה? אתה חושב שעליי לפנות לקבלת טיפול מונע? בגלל זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול מונע
צבי בנטואיץ09/06/2012בשלב זה זה כבר ממילא מאוחר לכך שכן חלפו יותר מ 72 שעות.
לא חשבתי שיש הצדקה לטיפול מונע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
