מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חום נמוךשרה15/09/2013
שלום רב,
לבתי בת השנה ועשרה חודשים היה הבוקר חום של 35.8
מדדתי לה דרך הישבן.
האם זה חום שאינו תקין?
אם כן מה לעשות כדי להעלות אותו?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום נמוך - תגובה
ד''ר אבישי קרן30/09/2013שרה שלום.
מתחת 35 נחשב היפותרמיה.
35.8 הוא מעט נמוך, כמו שציינת, אך לא מסוכן. ניתן לחמם אותה בשמיכה, בגדים חמים.
השאלה החשובה היא מדוע מדדת את החום? האם היא הרגישה רע? כמו"כ, האם המדידה היתה מדוייקת (המדחום היה בתוך הישבן מספיק זמן?).
בכל מקרה, חימום בשמיכה אמור לספק את התוצאה.
אם הילדה סובלת מאירועים חוזרים שכאלה - יש לפנות לבדיקת רופא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחיית תינוקות-גיל שלושה חודשיםמיכל12/09/2013
הי רציתי לשמןע חוות דעת לגבי שחיית
תינוקות בגיל שלושה חודשים האם אכן משפר ומחזק הביטחון ומחזק התפתחות כמו הרמת
ראש? מה לגבי הדבקוית במחלות בבריכה .. האם שחייה בחורף מגבירה הצטטנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחיית תינוקות-גיל שלושה חודשים - תגובה
ד''ר אבישי קרן30/09/2013מיכל שלום.
יש דעות לכאן ולכאן... האיגוד האמריקאי לרפואת ילדים ממליץ על לימוד שחיה מגיל 5 שנים. זו במטרה ללמוד שחיה. אבל אין כל בעיה להכניס תינוק / ילד צעיר מגיל זה לבריכה כדי שיהנה מהמים, בתנאי שמישהו מבוגר נמצא לידו כל הזמן.
הדבקויות במחלות בריכה? ומה עם הדבקויות במחלות בגן הילדים? במעון? - בכל מקום אפשר להידבק. אם התינוק הספציפי שלך חוזר עם דלקות אזניים חוזרות ונשנות (בד"כ דלקת אזניים חיצונית) בעקבות שחייה בבריכה, אז הייתי מוותר בשלב זה. ילד בעל מערכת חיסונית תקינה לא אמור להדבק דוקא בבריכה ממחלות בריכה :)
שחייה בבריכה מחוממת, עם הקפדה על ניגוב ולבוש חמים מייד אחרי שחיה - איננה מסוכנת, ולא אמורה להגביר הצטננות. שהייה בגוף חשוף במקום קר - כן יכולה. בכל מקרה, בגיל 3 חודשים, שהות בבריכה היא בעיקר חוויתית, לא ללמוד שחיה, ולא בכל מחיר (בריכה לא מחוממת וכד').
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות ללקטוזמלי12/09/2013
שלום
הבן שלי בן שנתיים. אני חוששת שמפתח רגישות ללקטוז.
הוא אכל קורנפלקס עם חלב ולמחר שלשל . זה קרה פעמיים.
מצד שני אני מכינה לו חביתה עם חלב בפנים והוא לא משלשל.
אומנם בכל אחד זה חלב אחר (חלב וניל בקורנפלקס וחלב רגיל בחביתה)
האם באמת יכול להיות שזה רגישות ללקטוז?
בודקים את זה בעזרת בדיקות דם?
בתודה מראש
מלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות ללקטוז - תגובה
ד''ר אבישי קרן22/09/2013מלי שלום.
לעיתים קרובות אנו נתקלים ברגישות ללקטוז משנית לשלשול. בעקבות מחלה ויראלית / חיידקית של שלשול, כמות האנזים "לקטאז" אשר פועל על ה"לקטוז" ועוזר בקליטת וספיגת הלקטוז במעי - פוחת, ואז אנו סובלים מרגישות זמנית ללקטוז, אשר חולפת לאחר זמן מה.
רושם שלי שלא מדובר באף אחד מהנ"ל, ודאי אם זה קרה מספר מועט של פעמים.
אם זה חוזר ונשנה - יש לפנות לבדיקת רופא.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דה סטורציה בעקבות טיפות עיניים?אבי09/09/2013
לתינוקת שלנו בגיל יומיים ניתנו טיפות עיניים מירמיד להרחבת אישונים, וזאת על מנת לבצע בדיקת עיניים מסויימת (שגרמה לה סבל ובכי חזק).
כשעה וחצי אחרי כן היה לה אירוע דה סטורציה, כלומר, הפסיקה לנשום, הכחילה, וקיבלה חמצן ליד האף.
בשעה לאחר מכן היו עוד שני אירועי דה סטורציה, ואירוע רביעי כעבור ארבע שעות.
בשני האירועים האחרונים היא היתה מנוטרת והסטורציה ירדה עד 65 לכמה שניות.
שלושה מהאירועים היו סביב האכלה - בזמן הנקה או מייד אחריה או בזמן שהוזנה בזונדה וקיבלה מוצץ.
השאלה: האם הדה סטורציה היא תוצאה של הטיפות עיניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דה סטורציה בעקבות טיפות עיניים? - תגובה
ד''ר אבישי קרן12/09/2013אבי שלום.
תופעות לוואי של מידרמיד שניתן כטיפות לעיניים, הן בד"כ מקומיות, כמו צריבה בעיניים, טשטוש ראיה (כי האישונים מורחבים). טיפות אלה לא אמורות לגרום לתופעות לוואי סיסטמיות (של כל הגוף).
לא ציינת את גילה של התינוקות (האם היא פגית? משקל לידה נמוך?). כמו"כ, יש סיכוי גדול יותר ששאיפת אוכל/בכי גרמו לדהסטורציה, מאחר שציינת שחלק מהמקרים קשורים לאכילה, וחלקםפ אולי לרפלוקס (אוכל שעולה במעלה הקיבה אל הושט, ויכול לזלוג לריאות, ולגרום לירידת סטורציה).
בהצלחה ובריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- sheletshirly09/09/2013
hello i am in my 35+3 weeks of pregnent.
i heard that i need to do chison shelet .
is it must and is it too late?
if it is ok to do this now where can i do it?
thanks shirly* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר shelet - תגובה
ד''ר אבישי קרן12/09/2013שירלי שלום.
נא לפנות בשאלה זו לפורום המתאים (הריון / נשים).
בהצלחה ולידה קלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר לתינוק בן חודשא03/09/2013
שלום,
יש לי תינוק בן חודש פחות 5 ימים וכבר כמה שבועות יש לו דופק משתנה, מדופק רגיל למהיר הרבה יותר. ניסיתי לבדוק האם יש קשר למצבים מסויימים אך השינוי מתרחק ללא כל קשר למצב מסוים.
רציתי לדעת למה הדבר קורה והאם יש סיבה לדאגה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק מהיר לתינוק בן חודש - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013מ שלום.
הדופק אצל תינוקות מהיר יותר מאשר במבוגרים.
בעוד שדופק תקין אצל מבוגר הוא 60-100 אצל תינוק הוא 100-160.
במצבים של מאמץ, בכי, חום הדופק יכול לעלות אף לערכים גבוהים יותר, סביב 180-200.
אני ממליץ לפנות לבדיקת רופא להערכה (מדידה מדוייקת של דופק, האזנה ללב)
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כינים לתנוקתיוסי29/08/2013
לצערי ביתי בת החודשיים נדבקה בכינים מהשכנים. נסיתי להוציא לה את הביצים אך כל פעם אני מוצאת עוד. לקחתי עלי רוזמרין ועשיתי מזה חליטה ושמתי לה על השיער אך ליום למחרת שוב ראיתי כינה קטנה.
התייעצתי עם רוקח והוא אמר שהיה אסור לי לשים לה חליטת רוזמרין כי זה שמנים ארומטיים וזה יעשה לה אולי בעתיד אלרגיה. האם זה נכון?
מה לעשות עם הכינים? מותר לסרק עם מסרק כינים? זה לא מסוכן למרפז.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כינים לתנוקת - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013שלום רב.
לסרק עם מסרק כינים יום יום למשך 7-10 ימים, עד שלא תראה יותר כינים חיות. לאחר עוד שבוע תסרקי שוב לראות שאכן אין עוד כינים.
וכמובן... לטפל במי שהדביק אותו (אח/ אחות גדולים).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים לתינוק בן שנה +מיקי28/08/2013
סליחה מראש על התוכן...
בני בן שנה וחודש.
בלילות האחרונים (בערך שבוע) הוא מפליץ המון וחזק ממש!
במהלך היום לא נראה שזה מפריע לו יותר מדי. אך בלילה הוא מתעורר מזה וצורח צרחות איימים.
ממה זה יכול להיות???
הוא ממש סובל ולא מצליח לישון טוב מה ש"הופך" את כל היום...
נותנת לו אוכל ו/או משכך כאבים ואחרי ממשיל לבכות ולבסוף נרגע...
הוא ממש סובל מכאבים בלילה...
(אציין כי לא שיניתי את תזונתו וכי הדבר קרה בעבר כחלק מווירוס בבטן ועבר אך לא בחומרה כזו!)
מה עושים???
ת ו ד ה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים לתינוק בן שנה + - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013מיקי שלום.
ניתן להיעזר במוצרים כדוגמת סימיקול אשר מרגיעים את מערכת העיכול, או בקל-בטן, במקרה שהוא סובל מכאבי בטן.
בפועל... תנו לו קצת זמן וזה יעבור מעצמו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון תינוקעינב27/08/2013
יש לנו 3 ילדים , בת 6 ,בן 3 וחוסנו נגד פוליו בטיפות השבוע. בננו התינוק בן 3 חודשים קיבל מנה אחת של מחומשת בגיל חודשיים. בטיפת חלב נמסר כי ניתן להקדים את המחומשת השניה לגיל 3 חודשים ומיד לאחר מכן לקבל את חיסון הפוליו המוחלש .האם אין סיכון בהקדמת החיסון המחומש ? האם יש צורך בחיסון החי המוחלש לתינוק? האלטרנטיבה השניה היא לחכות לגיל 4 חודשים אבל אז אצטרך להקפיד להרחיק את הבוגרים מהתינוק למשך תקופה זו .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון תינוק - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013עינב שלום.
ההנחיות לטיפות חלב הן להקדים את החיסון הראשון ל 6 שבועות, ואז השני ממילא מוקדם גם הוא, ועימו אפשר לתת את החיסון המוחלש.
ההמלצות הן לחסן כל ילד מעל גיל חודשיים אשר חוסן בחיסון מומת אחד לפחות, ועד גיל 9 שנים.
יש להקפיד על הגיינה בעיקר מהילדים הגדולים כלי הקטן, בפועל, גם אם "ידבק" מהם\ הוא כבר מוגןם מהחיסון הראשון המומת שקיבל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינייםיוליה24/08/2013
ערב טוב! התינוקת שלי בת 11 חודשים ובגיל 7 וחצי יצאו לה שתי שיניים למטה ,ועד עכשיו אין לה שום סימן לבקיעת שיניים למעלה....אני קצת מודאגת כי עד כמה שידוע לי אחרי שיוצאים שיניים למטה ישר אחרי זה יוצאים למעלה,האם יש סיבה לדאגה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013יוליה שלום
אין סיבה לדאגה.
כשזה יבוא - זה יבוא :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליושולה23/08/2013
הי, הבן שלי בן 9 חודשים וחוסן 3 פעמים בנגיף המומת. החלטתי לא לחסן אותו בנגיף המוחלש. השאלה שלי היא אני בשבוע 36 להריון ופוחדת שאם הוא נשא הוא יכול להדביק את התינוק החדש. האם יש סיכוי כזה? ואיך ניתן לבדוק האם הוא נשא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליו - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013שולה שלום.
יש סיכוי כזה (בין אם הוא מקבל את החיסון ישירות בטיפת חלב, או בין אם הוא "נדבק" מילדים אחרים אשר מפזרים את הוירוס המוחלש בצואתם, וקיים מגע שלו עם ההפרשות שלהם).
יש לשמור על הגיינה.
אין במסגרת קופת חולים בדיקה לנשאות לוירוס. מה גם יכול להיות שהיום הוא אינו נשא, ומחר הוא כן נשא, כך שאין תועלת בבדיקה שכזו.
בהצלחה ולידה קלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוששת להתחיל אינפמילנעמה22/08/2013
שלום בני בן חודשיים ובעקבות הקאות ופליטות מרובות, צרחות בזמן האכלה וכו פנינו לרופאה שאמרה שכנראה מדובר ב׳ ריפלוקס ויעצה לנסות אינפמיל. בעקבות דברים שקראתי על האינפמיל חששתי להתחיל עם הפורמולה והמשכנו כרגיל. בינתיים המצב החמיר והרופאה יצאה לחופשה עד סוף אוגוסט ופנינו לרופא אחר שאמר שחד משמעית מדובר ב׳ ריפלוקס קליני ושיש לתינוק פצע בושט. התחלנו לתת זנטק ובעקבות עצתו - להסמיך הפורמולה עם דייסת קורנפלור במקום להשתמש ב׳ אינפמיל. זאת היה לפני כשלושה שבועות ואמנם הצלחנו להיפטר מהצרחות והקשתות הגב בזמן ההאכלה אך הפליטות המרובות נמשכות והכי גרוע- חוסר השקט הכללי שלו. זה כמעט בלתי אפשרי להניח אותו בעריסה במהלך היום למרות שיצרנו שיפוע ואני נאלצת להחזיק אותו לפעמים שעתיים!! אחרי האוכל עד שנרגע ועד שאני מפסיקה לשמוע את האוכל עולה לו ואז כבר מתכוננים להאכלה הבאה וזה מעגל שאני א מצליחה לצאת ממנו. נוסף על כך הוא משמין יותר מידי וכבר מגיע כמעט למשקל של שישה קילו ואני מוטרדת מכך מאוד...
האם האינפמיל יכול לעזור יותר מהסמכת הפורמולה או שהאפקט הוא אותו האפקט? האם אפשר לעבור בהדרגה לאינפמיל כדי להימנע מעצירות או שהמעבר צריך להיות חד והאם בכלל מעבר הדרגתי יכול למנוע עצירות? האם העצירות היא זמנית עד שהגוף מתרגל או שיהיה מדובר בעצירות כרונית? ושאלה אחרונה- במקרה של עצירות האם ניתן יהיה לתת מים בהם הושרו שזיפים יבשים בגיל כה צעיר?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוששת להתחיל אינפמיל - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013נעמה שלום.
אינני יודע מדוע יש לך חששות רבות כל כך מאנפמיל.
מניסיוני עם תינוקות הסובלים מרפלוקס במרפאתי, טיפול באנפמי פותר מהר מאוד את הבעיה, ואין אפילו צורך בטיפול תרופתי (כזנטאק )בנוסף.
תנסי את הטיפול ותראי אם זה עוזר.
אם יופיעו תופעול לוואי (את חוששת מעצירות?) - אז יש איך להתמודד עם זה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת חצי שנה, פולטת הרבהריקה22/08/2013
שלום רב
ביתי בת חצי שנה
ילדה טובה, אוכלת וישנה יפה. עולה יפה במשקל. נמצאת באחוזון 95% מבחינת משקל (נולדה גם באחוזון ומשקל גבוה- כמעט 4 קילו ושומרת על זה..).
מאז המעבר לאוכל מוצק התחילה לפלוט הרבה. לא משהו מדאיג אבל זה מוזר כי לא הייתה פולטת כמעט בכלל כשהייתה ניזונה מבקבוק בלבד.
יש לציין שבמקביל היא התחילה לזוז ולהתהפך ושהיא עדיין משלימה כמויות מהבקבוק אחרי הארוחה אז לדעתי היא פשוט פעילה מאוד פיזית אחרי האוכל בשילוב אולי עם כמויות גדולות שלא יודעת עדיין לווסת.
השאלה היא אם יש מקום לבירור נוסף..
אני יודעת שפילטות זה לא עניין רציני אבל כאמור- זה התחיל רק בשבועות האחרונים וזה קורה לאחר כל ארוחה
אודה להתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת חצי שנה, פולטת הרבה - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013ריקה שלום.
נראה לי שאין ממה לדאוג.
לעקוב אחריה, שהיא עדיין עולה במשקל, ושמדובר רק בפליטות ולא בהקאות.
אם תלונות אלה נמשכות - יש לפנות לבדיקת רופא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטפי דם קטנים ברגל לאחר חיסון מחומשאבא מודאג21/08/2013
שלום,
תינוקת חמודה בת 4 חודשים עברה הבוקר את החיסון של גיל 4 חודשים.
בערב לפתע החלו לצאת מספר שטפי דם קטנים.
האם זו תופעה מוכרת או לרוץ לבדוק את זה?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטפי דם קטנים ברגל לאחר חיסון מחומש - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013לצעיר אני עונה באיחור מה, ואינני יודע אם זה רלוונטי.
כדאי להיבדק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות אדומותjenny21/08/2013
שלום, תינוקת בת חודש. צצו לה כמה נקודות אדומות על העור - אחת על הפנים, שניים על יד ועוד שניים על הרגל. הנקודות לא נעלמות בלחיצה ואני זוכרת משהו על זה שאם נקודות לא נעלמות בלחיצה זה יכול להיות מסוכן. אין לה חום. האם דחוף לקחת אותה לרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות אדומות - תגובה
ד''ר אבישי קרן03/09/2013שלום רב
יש לפנות לבדיקת רופא.
אין מה לדאוג אם זה לא מלווה בחום.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
