פורום רפואת תינוקות, טיפול בתינוקות - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום נמוך
    שרה
    15/09/2013

    שלום רב,
    לבתי בת השנה ועשרה חודשים היה הבוקר חום של 35.8
    מדדתי לה דרך הישבן.
    האם זה חום שאינו תקין?
    אם כן מה לעשות כדי להעלות אותו?

    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום נמוך - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    30/09/2013

    שרה שלום.
    מתחת 35 נחשב היפותרמיה.
    35.8 הוא מעט נמוך, כמו שציינת, אך לא מסוכן. ניתן לחמם אותה בשמיכה, בגדים חמים.
    השאלה החשובה היא מדוע מדדת את החום? האם היא הרגישה רע? כמו"כ, האם המדידה היתה מדוייקת (המדחום היה בתוך הישבן מספיק זמן?).
    בכל מקרה, חימום בשמיכה אמור לספק את התוצאה.
    אם הילדה סובלת מאירועים חוזרים שכאלה - יש לפנות לבדיקת רופא.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחיית תינוקות-גיל שלושה חודשים
    מיכל
    12/09/2013

    הי רציתי לשמןע חוות דעת לגבי שחיית
    תינוקות בגיל שלושה חודשים האם אכן משפר ומחזק הביטחון ומחזק התפתחות כמו הרמת
    ראש? מה לגבי הדבקוית במחלות בבריכה .. האם שחייה בחורף מגבירה הצטטנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחיית תינוקות-גיל שלושה חודשים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    30/09/2013

    מיכל שלום.
    יש דעות לכאן ולכאן... האיגוד האמריקאי לרפואת ילדים ממליץ על לימוד שחיה מגיל 5 שנים. זו במטרה ללמוד שחיה. אבל אין כל בעיה להכניס תינוק / ילד צעיר מגיל זה לבריכה כדי שיהנה מהמים, בתנאי שמישהו מבוגר נמצא לידו כל הזמן.
    הדבקויות במחלות בריכה? ומה עם הדבקויות במחלות בגן הילדים? במעון? - בכל מקום אפשר להידבק. אם התינוק הספציפי שלך חוזר עם דלקות אזניים חוזרות ונשנות (בד"כ דלקת אזניים חיצונית) בעקבות שחייה בבריכה, אז הייתי מוותר בשלב זה. ילד בעל מערכת חיסונית תקינה לא אמור להדבק דוקא בבריכה ממחלות בריכה :)
    שחייה בבריכה מחוממת, עם הקפדה על ניגוב ולבוש חמים מייד אחרי שחיה - איננה מסוכנת, ולא אמורה להגביר הצטננות. שהייה בגוף חשוף במקום קר - כן יכולה. בכל מקרה, בגיל 3 חודשים, שהות בבריכה היא בעיקר חוויתית, לא ללמוד שחיה, ולא בכל מחיר (בריכה לא מחוממת וכד').
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות ללקטוז
    מלי
    12/09/2013

    שלום

    הבן שלי בן שנתיים. אני חוששת שמפתח רגישות ללקטוז.
    הוא אכל קורנפלקס עם חלב ולמחר שלשל . זה קרה פעמיים.
    מצד שני אני מכינה לו חביתה עם חלב בפנים והוא לא משלשל.
    אומנם בכל אחד זה חלב אחר (חלב וניל בקורנפלקס וחלב רגיל בחביתה)
    האם באמת יכול להיות שזה רגישות ללקטוז?
    בודקים את זה בעזרת בדיקות דם?

    בתודה מראש
    מלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות ללקטוז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות ללקטוז - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    22/09/2013

    מלי שלום.
    לעיתים קרובות אנו נתקלים ברגישות ללקטוז משנית לשלשול. בעקבות מחלה ויראלית / חיידקית של שלשול, כמות האנזים "לקטאז" אשר פועל על ה"לקטוז" ועוזר בקליטת וספיגת הלקטוז במעי - פוחת, ואז אנו סובלים מרגישות זמנית ללקטוז, אשר חולפת לאחר זמן מה.
    רושם שלי שלא מדובר באף אחד מהנ"ל, ודאי אם זה קרה מספר מועט של פעמים.
    אם זה חוזר ונשנה - יש לפנות לבדיקת רופא.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה סטורציה בעקבות טיפות עיניים?
    אבי
    09/09/2013

    לתינוקת שלנו בגיל יומיים ניתנו טיפות עיניים מירמיד להרחבת אישונים, וזאת על מנת לבצע בדיקת עיניים מסויימת (שגרמה לה סבל ובכי חזק).
    כשעה וחצי אחרי כן היה לה אירוע דה סטורציה, כלומר, הפסיקה לנשום, הכחילה, וקיבלה חמצן ליד האף.
    בשעה לאחר מכן היו עוד שני אירועי דה סטורציה, ואירוע רביעי כעבור ארבע שעות.
    בשני האירועים האחרונים היא היתה מנוטרת והסטורציה ירדה עד 65 לכמה שניות.
    שלושה מהאירועים היו סביב האכלה - בזמן הנקה או מייד אחריה או בזמן שהוזנה בזונדה וקיבלה מוצץ.

    השאלה: האם הדה סטורציה היא תוצאה של הטיפות עיניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה סטורציה בעקבות טיפות עיניים? - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    12/09/2013

    אבי שלום.
    תופעות לוואי של מידרמיד שניתן כטיפות לעיניים, הן בד"כ מקומיות, כמו צריבה בעיניים, טשטוש ראיה (כי האישונים מורחבים). טיפות אלה לא אמורות לגרום לתופעות לוואי סיסטמיות (של כל הגוף).
    לא ציינת את גילה של התינוקות (האם היא פגית? משקל לידה נמוך?). כמו"כ, יש סיכוי גדול יותר ששאיפת אוכל/בכי גרמו לדהסטורציה, מאחר שציינת שחלק מהמקרים קשורים לאכילה, וחלקםפ אולי לרפלוקס (אוכל שעולה במעלה הקיבה אל הושט, ויכול לזלוג לריאות, ולגרום לירידת סטורציה).
    בהצלחה ובריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • shelet
    shirly
    09/09/2013

    hello i am in my 35+3 weeks of pregnent.
    i heard that i need to do chison shelet .
    is it must and is it too late?
    if it is ok to do this now where can i do it?
    thanks shirly

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    shelet

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • shelet - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    12/09/2013

    שירלי שלום.
    נא לפנות בשאלה זו לפורום המתאים (הריון / נשים).
    בהצלחה ולידה קלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר לתינוק בן חודש
    א
    03/09/2013

    שלום,
    יש לי תינוק בן חודש פחות 5 ימים וכבר כמה שבועות יש לו דופק משתנה, מדופק רגיל למהיר הרבה יותר. ניסיתי לבדוק האם יש קשר למצבים מסויימים אך השינוי מתרחק ללא כל קשר למצב מסוים.
    רציתי לדעת למה הדבר קורה והאם יש סיבה לדאגה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק מהיר לתינוק בן חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר לתינוק בן חודש - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    מ שלום.
    הדופק אצל תינוקות מהיר יותר מאשר במבוגרים.
    בעוד שדופק תקין אצל מבוגר הוא 60-100 אצל תינוק הוא 100-160.
    במצבים של מאמץ, בכי, חום הדופק יכול לעלות אף לערכים גבוהים יותר, סביב 180-200.
    אני ממליץ לפנות לבדיקת רופא להערכה (מדידה מדוייקת של דופק, האזנה ללב)
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כינים לתנוקת
    יוסי
    29/08/2013

    לצערי ביתי בת החודשיים נדבקה בכינים מהשכנים. נסיתי להוציא לה את הביצים אך כל פעם אני מוצאת עוד. לקחתי עלי רוזמרין ועשיתי מזה חליטה ושמתי לה על השיער אך ליום למחרת שוב ראיתי כינה קטנה.
    התייעצתי עם רוקח והוא אמר שהיה אסור לי לשים לה חליטת רוזמרין כי זה שמנים ארומטיים וזה יעשה לה אולי בעתיד אלרגיה. האם זה נכון?
    מה לעשות עם הכינים? מותר לסרק עם מסרק כינים? זה לא מסוכן למרפז.?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כינים לתנוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כינים לתנוקת - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    שלום רב.
    לסרק עם מסרק כינים יום יום למשך 7-10 ימים, עד שלא תראה יותר כינים חיות. לאחר עוד שבוע תסרקי שוב לראות שאכן אין עוד כינים.
    וכמובן... לטפל במי שהדביק אותו (אח/ אחות גדולים).
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים לתינוק בן שנה +
    מיקי
    28/08/2013

    סליחה מראש על התוכן...
    בני בן שנה וחודש.
    בלילות האחרונים (בערך שבוע) הוא מפליץ המון וחזק ממש!
    במהלך היום לא נראה שזה מפריע לו יותר מדי. אך בלילה הוא מתעורר מזה וצורח צרחות איימים.
    ממה זה יכול להיות???
    הוא ממש סובל ולא מצליח לישון טוב מה ש"הופך" את כל היום...
    נותנת לו אוכל ו/או משכך כאבים ואחרי ממשיל לבכות ולבסוף נרגע...
    הוא ממש סובל מכאבים בלילה...
    (אציין כי לא שיניתי את תזונתו וכי הדבר קרה בעבר כחלק מווירוס בבטן ועבר אך לא בחומרה כזו!)
    מה עושים???
    ת ו ד ה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזים לתינוק בן שנה +

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גזים לתינוק בן שנה + - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    מיקי שלום.
    ניתן להיעזר במוצרים כדוגמת סימיקול אשר מרגיעים את מערכת העיכול, או בקל-בטן, במקרה שהוא סובל מכאבי בטן.
    בפועל... תנו לו קצת זמן וזה יעבור מעצמו.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון תינוק
    עינב
    27/08/2013

    יש לנו 3 ילדים , בת 6 ,בן 3 וחוסנו נגד פוליו בטיפות השבוע. בננו התינוק בן 3 חודשים קיבל מנה אחת של מחומשת בגיל חודשיים. בטיפת חלב נמסר כי ניתן להקדים את המחומשת השניה לגיל 3 חודשים ומיד לאחר מכן לקבל את חיסון הפוליו המוחלש .האם אין סיכון בהקדמת החיסון המחומש ? האם יש צורך בחיסון החי המוחלש לתינוק? האלטרנטיבה השניה היא לחכות לגיל 4 חודשים אבל אז אצטרך להקפיד להרחיק את הבוגרים מהתינוק למשך תקופה זו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון תינוק - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    עינב שלום.
    ההנחיות לטיפות חלב הן להקדים את החיסון הראשון ל 6 שבועות, ואז השני ממילא מוקדם גם הוא, ועימו אפשר לתת את החיסון המוחלש.
    ההמלצות הן לחסן כל ילד מעל גיל חודשיים אשר חוסן בחיסון מומת אחד לפחות, ועד גיל 9 שנים.
    יש להקפיד על הגיינה בעיקר מהילדים הגדולים כלי הקטן, בפועל, גם אם "ידבק" מהם\ הוא כבר מוגןם מהחיסון הראשון המומת שקיבל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניים
    יוליה
    24/08/2013

    ערב טוב! התינוקת שלי בת 11 חודשים ובגיל 7 וחצי יצאו לה שתי שיניים למטה ,ועד עכשיו אין לה שום סימן לבקיעת שיניים למעלה....אני קצת מודאגת כי עד כמה שידוע לי אחרי שיוצאים שיניים למטה ישר אחרי זה יוצאים למעלה,האם יש סיבה לדאגה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    יוליה שלום
    אין סיבה לדאגה.
    כשזה יבוא - זה יבוא :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליו
    שולה
    23/08/2013

    הי, הבן שלי בן 9 חודשים וחוסן 3 פעמים בנגיף המומת. החלטתי לא לחסן אותו בנגיף המוחלש. השאלה שלי היא אני בשבוע 36 להריון ופוחדת שאם הוא נשא הוא יכול להדביק את התינוק החדש. האם יש סיכוי כזה? ואיך ניתן לבדוק האם הוא נשא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליו - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    שולה שלום.
    יש סיכוי כזה (בין אם הוא מקבל את החיסון ישירות בטיפת חלב, או בין אם הוא "נדבק" מילדים אחרים אשר מפזרים את הוירוס המוחלש בצואתם, וקיים מגע שלו עם ההפרשות שלהם).
    יש לשמור על הגיינה.
    אין במסגרת קופת חולים בדיקה לנשאות לוירוס. מה גם יכול להיות שהיום הוא אינו נשא, ומחר הוא כן נשא, כך שאין תועלת בבדיקה שכזו.
    בהצלחה ולידה קלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוששת להתחיל אינפמיל
    נעמה
    22/08/2013

    שלום בני בן חודשיים ובעקבות הקאות ופליטות מרובות, צרחות בזמן האכלה וכו פנינו לרופאה שאמרה שכנראה מדובר ב׳ ריפלוקס ויעצה לנסות אינפמיל. בעקבות דברים שקראתי על האינפמיל חששתי להתחיל עם הפורמולה והמשכנו כרגיל. בינתיים המצב החמיר והרופאה יצאה לחופשה עד סוף אוגוסט ופנינו לרופא אחר שאמר שחד משמעית מדובר ב׳ ריפלוקס קליני ושיש לתינוק פצע בושט. התחלנו לתת זנטק ובעקבות עצתו - להסמיך הפורמולה עם דייסת קורנפלור במקום להשתמש ב׳ אינפמיל. זאת היה לפני כשלושה שבועות ואמנם הצלחנו להיפטר מהצרחות והקשתות הגב בזמן ההאכלה אך הפליטות המרובות נמשכות והכי גרוע- חוסר השקט הכללי שלו. זה כמעט בלתי אפשרי להניח אותו בעריסה במהלך היום למרות שיצרנו שיפוע ואני נאלצת להחזיק אותו לפעמים שעתיים!! אחרי האוכל עד שנרגע ועד שאני מפסיקה לשמוע את האוכל עולה לו ואז כבר מתכוננים להאכלה הבאה וזה מעגל שאני א מצליחה לצאת ממנו. נוסף על כך הוא משמין יותר מידי וכבר מגיע כמעט למשקל של שישה קילו ואני מוטרדת מכך מאוד...
    האם האינפמיל יכול לעזור יותר מהסמכת הפורמולה או שהאפקט הוא אותו האפקט? האם אפשר לעבור בהדרגה לאינפמיל כדי להימנע מעצירות או שהמעבר צריך להיות חד והאם בכלל מעבר הדרגתי יכול למנוע עצירות? האם העצירות היא זמנית עד שהגוף מתרגל או שיהיה מדובר בעצירות כרונית? ושאלה אחרונה- במקרה של עצירות האם ניתן יהיה לתת מים בהם הושרו שזיפים יבשים בגיל כה צעיר?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוששת להתחיל אינפמיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוששת להתחיל אינפמיל - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    נעמה שלום.
    אינני יודע מדוע יש לך חששות רבות כל כך מאנפמיל.
    מניסיוני עם תינוקות הסובלים מרפלוקס במרפאתי, טיפול באנפמי פותר מהר מאוד את הבעיה, ואין אפילו צורך בטיפול תרופתי (כזנטאק )בנוסף.
    תנסי את הטיפול ותראי אם זה עוזר.
    אם יופיעו תופעול לוואי (את חוששת מעצירות?) - אז יש איך להתמודד עם זה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חצי שנה, פולטת הרבה
    ריקה
    22/08/2013

    שלום רב
    ביתי בת חצי שנה
    ילדה טובה, אוכלת וישנה יפה. עולה יפה במשקל. נמצאת באחוזון 95% מבחינת משקל (נולדה גם באחוזון ומשקל גבוה- כמעט 4 קילו ושומרת על זה..).
    מאז המעבר לאוכל מוצק התחילה לפלוט הרבה. לא משהו מדאיג אבל זה מוזר כי לא הייתה פולטת כמעט בכלל כשהייתה ניזונה מבקבוק בלבד.
    יש לציין שבמקביל היא התחילה לזוז ולהתהפך ושהיא עדיין משלימה כמויות מהבקבוק אחרי הארוחה אז לדעתי היא פשוט פעילה מאוד פיזית אחרי האוכל בשילוב אולי עם כמויות גדולות שלא יודעת עדיין לווסת.
    השאלה היא אם יש מקום לבירור נוסף..
    אני יודעת שפילטות זה לא עניין רציני אבל כאמור- זה התחיל רק בשבועות האחרונים וזה קורה לאחר כל ארוחה
    אודה להתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חצי שנה, פולטת הרבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חצי שנה, פולטת הרבה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    ריקה שלום.
    נראה לי שאין ממה לדאוג.
    לעקוב אחריה, שהיא עדיין עולה במשקל, ושמדובר רק בפליטות ולא בהקאות.
    אם תלונות אלה נמשכות - יש לפנות לבדיקת רופא.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטפי דם קטנים ברגל לאחר חיסון מחומש
    אבא מודאג
    21/08/2013

    שלום,
    תינוקת חמודה בת 4 חודשים עברה הבוקר את החיסון של גיל 4 חודשים.
    בערב לפתע החלו לצאת מספר שטפי דם קטנים.
    האם זו תופעה מוכרת או לרוץ לבדוק את זה?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטפי דם קטנים ברגל לאחר חיסון מחומש - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    לצעיר אני עונה באיחור מה, ואינני יודע אם זה רלוונטי.
    כדאי להיבדק.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות אדומות
    jenny
    21/08/2013

    שלום, תינוקת בת חודש. צצו לה כמה נקודות אדומות על העור - אחת על הפנים, שניים על יד ועוד שניים על הרגל. הנקודות לא נעלמות בלחיצה ואני זוכרת משהו על זה שאם נקודות לא נעלמות בלחיצה זה יכול להיות מסוכן. אין לה חום. האם דחוף לקחת אותה לרופא?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודות אדומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות אדומות - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    03/09/2013

    שלום רב
    יש לפנות לבדיקת רופא.
    אין מה לדאוג אם זה לא מלווה בחום.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום